- SSD kibeszélő
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Papíron már készül a PCI Express 8.0
- Home server / házi szerver építése
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ted-Mosby
senior tag
ha valaki ismeri a pályát , akkor semmi különbség az autók között
Vectra -- Hungaroring 2010
1:59:389 PB
és hét körön keresztül végig 2:00 alatt voltam
-
Ted-Mosby
senior tag
a kormányom megjavításra került (kicsit túl poros volt belül
)
elhárult az akadály a vasárnapi futam megnyerése elől
-
dzsavermadar
senior tag
Nem is gondoltam volna, hogy ekkora beszélgetés alakul ki az írásom kapcsán.
De hát ezért is van a topik.
Mióta kormányom van, természetesen a kézi váltásra álltam át.
Nem okoz gondot a művelet, és természetesen fülre és érzésre váltok.
Bár néha még elfelejtek váltani, ha valami más manőver elveszi a figyelmem.
Viszont azonnal figyelmeztet a tiltás hangja, és hogy nem húz a gép jobban.
Mondjuk jobb lenne, ha nem tiltás közelben érné el a max erőt, mert ha késnék is a váltással, gondolom nem terhelné annyira a motort, mint így, hogy a "pirosban "pörög. -
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N #2987 üzenetére
a bal oldali számokat nézd, ugye a nyomaték csak ideig dominál, aztán lóból húz az autó, és ott mennyi az emelkedés....ezt pl hátsókerekesnél sztem nagyon érdemes megnézni mert ha a pálya engedi akkor ehhez kell hangolni a váltást...persze ha makrancos a hátsókerekes csak akkor.
...és ha nincsenek bekapcsolva vezetési segítségek.
én az '58-s időt a bömössel úgy tudtam menni hogy stabil 59 eleji körök voltak a jellemzőek, pedig a célrafordítót, és a sikán előtti (Mansell utáni) nyújtott jobbost erősen overpower veszem
..de legalább élvezetes
viszont ha rossz helyre úsztatom a váltót akkor lófing sem jön ki belőle már elnézést, és ahelyett hogy a hátsó kerékkel irányba fordulnék, alulkormányzottan leesnék kigyorson a pályáról, mert nincs kraft ami elvigye a hátulját.... -
smisa
őstag
Nekem csak annyi kellene hogy a váltást hamarabb tegye meg mert nem bírom kezzelni kézi váltóval kanyargos pályákon és sajna tapasztalat a Lacettinél lásd Monza kézi váltó +1-2 mp
-
Ted-Mosby
senior tag
Most az előbb teszteltem:
Vauxhall Vectra --- HUNGARORING 2010
15L üzemanyag, saját setup
1.kör : 2:01:456
...
3.kör : 2:00:122
..
..
7.kör : 1:59:856és a kormányom nem is tökéletes, kicsit rángat
ebből az következik, hogy szinte semmi különbség nincs,
ha mentem volna 50 kört vele akkor 59 eleje biztos meglett volna
máshogyan kell vezetni, mint a TDI-t, de meg lehet szokni -
válasz
#70869248 #2986 üzenetére
sztem alap hogy meg kell nézni hol a legideálisabb a váltás
Igen, a profik között. Nálunk meg van aki örül, ha már egyáltalán tud kézzel váltani, nem még azt lesni, hogy épp hol áll a mutató (elnézést mindenkitől, ha nincs ilyen
).
Én pl. nem nézem a fordulatszámmérőt, hang alapján váltok. Persze tudom, hogy mikor kell, mert én is utánajártam, hogy hol az ideális.Na megnéztem azt a cuccost, hasonló a Vectra és a Lacetti teljesítmény és nyomatékkgörbéje, bár a Vectrát tényleg tovább lehet (kell) kicsit pörgetni.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Ted-Mosby #2980 üzenetére
sztem egyszerű, ezzel: Easy Engine Physics Editor
meg kell nyitni mindkettőt, és gyorsulás szempontjából összenézni a két engine fájlt, én azért néztem 7250rpm-nél, mert hiába 291Le/8250rpm, ha 7250rpm-nél 273Le...közel 20lóerő 1000rpm alatt, és valóban tiltás közel már mindenki elváltja...hiába van pont akkor ereje teljében a motor.
..na lényeg az hogy aki a Vectra motort használja az tiltáson váltson, aki meg a Cruze-t az 7250 és 7750-nél kell elváltson, onnan már nem húz sem a ló sem a nyomatékN€T0X|N:
sztem alap hogy meg kell nézni hol a legideálisabb a váltás, ezt a versenyzők is tudják, elmondják nekik a mérnökeik...eddig forgasd, itt elváltod (ha nem legközelebb villanófényt szerelünk), mert onnan már esik a teljesítmény.
egyébként az 'én' bömösöm is ..mármint a WTCC2010-s Farfus bímere is 8250-nél adja le a csúcsot
...de azért lementem vele 1:59 alá HunRing-n
(7250rpm-nél 272LE/267Nm)
-
válasz
#70869248 #2981 üzenetére
akkor viszont uannak kell lennie a mutatóknak is
Nyilván, de ezt a játékon belül nem látod, hogy adott fordulatszámnál mekkora teljesítményt ad le a gép, szóval innentől max érzésre megy valamelyik rosszabbul, vagy más a légellenállása, beállítások, akármik. Ezt így lehetetlen megmondani konkrét aprólékos telemetria adatok nélkül.
-
#70869248
törölt tag
válasz
dzsavermadar #2982 üzenetére
nincs gubanc, engem úgy általában érdekelnek ezek a dolgok.
-
dzsavermadar
senior tag
-
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N #2977 üzenetére
ha uazt az engine-t és váltót használja a Vectra mint a Lacetti akkor viszont uannak kell lennie a mutatóknak is, azaz ugyan akkor kell elérnie a max teljesítményt...mivel ezt az adatokból veszi a játék (mint az autó súlyát is a .hdv mass értékéből)
Szal akkor nem lenne szabad eltérést mutatnia...érted.szerk:Ted-Mosby: váá, na szal akkor ez az újabb Vectra engine.ini honnan van?
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
#70869248 #2975 üzenetére
2007_Vauxhall_Vectra_Engine:
Maximum Torque: 270 NM @ 7000 RPM
Maximum Power: 290 horsepower @ 8400 RPM2007_Chevrolet_Lacetti_Engine.ini
Maximum Torque: 283 NM @ 6750 RPM
Maximum Power: 288 horsepower @ 7750 RPMDzsaver_Klan.veh
HDVehicle=2007_Vauxhall_Vectra.hdv
Young_CHEVY_LACETTI.veh
HDVehicle=2007_Chevrolet_Lacetti.hdv
-
HorCsa
csendes tag
#2962: Nálunk pont ezért nincs BMW
. Hogy is nézne ki első kerék meghajtással...
Amúgy nem rossz a különböző fizika, egészen addig, amíg a mod készítője ügyel arra, hogy jók legyenek az erőviszonyok. Mi is mentünk különböző fizikával WTCC-t, amíg az eredeti RaceX modot használtuk. Aztán ugye jött a többi autó, és így egyszerűbb volt, mint mindegyiket hozzáigazítani (mellesleg nem vagyok sem autóversenyző, vezetni sem vezettem még ilyen paraméterekkel rendelkező autót, tehát nehezen tudnék nekiállni fizikát csiszolgatni).
dzsavermadar: jogos, hogy kivágott a szerverazért elég amatőr játék lenne, ha csak úgy belenyúlhatnál otthon az autó fizikájába (mondjuk adsz +X lóerőt, meg +Y leszorítóerőt magadnak), aztán sz.rrrá alázol mindenkit
. Jogos a pont a szervernek.
Persze offline azt csinálsz amit akarsz.
A másik (NAGT) bajnokságunk már nem azonos fizikával megy, mondjuk kicsit komolyabbak az autók is. Kifejezetten élvezetes úgy versenyezni, hogy 1-1 autóval másképp kell menni a pályán és azt is le kell reagálni a másiknak. Sokkal színesebb lesz a verseny (az egyik jobban tapad, de kevésbé gyorsul, vagy jobban melegíti a gumikat a kanyarkijáraton stbstb) és persze az ilyenkor elmaradhatatlan handicap rendszer.
A beállításokról, meg nagyon sok leírás kering a neten. Sajnos elég sok a félrefordítás, vagy az eleve rosszul megírt is, de nagyjából jó mindegyik itt is volt link egyhez, ha jól emlékszem. Az tény, hogy először mindig a pályát kell megtanulni. Amíg azt nem tudja az ember, addig csak félre fogja állítani a dolgokat. Nekem ez úgy szokott zajlani, hogy amikor már azt hiszem hogy ismerem a pályát (tehát már nem tudom hol gyorsulhatnék, már, nem rontom el a kanyar íveket stbstb), akkor el kezdem finomítani az autó beállításait. Aztán másnap vagy a következő gyakorláskor kipróbálom mit alkottam setupot, megpróbálom vele megfutni azt a kört amit legutóbb, aztán ha nem elég (látva a versenyzőtársaim eredményét) visszatérek az alap beállításokhoz. Nem ritka, hogy ilyenkor alap setuppal gyorsabb kört sikerül futnom, mint az elsőre készített setuppal. Ez ugye azt jelenti, hogy utólag tanultam meg a pályát, és hamar kezdtem el állítgatni az autót...
-
JJános
addikt
válasz
dzsavermadar #2968 üzenetére
Én meg képes vagyok körözgetni, úgy, hogy az elérhető diagnosztikát figyelem, semmi idő, és semmi más, csak lesem, hogy hol lehetne találni pici időt. Mit lehetne másképp csinálni, mert egy-két tized találása már élmény. És figyelem az autót. Hőfok, viselkedés, és fordulatszám, és satöbbi.
Egyik nap hülyeségből vizes gumit raktam az ótóra.
Aztán elfelejtettem.Pár kör után azt vettem észre, hogy 120-130 fokos a gumim, amikor némely gumi még 70 fokig sem megy fel. Megijedtem. Suzmáriaidesanyám mondom, mi van itt. Az autó már csak alig vánszorgott.
Be a boxba, és nézegetem a beállításokat. Akkor jut eszembe, hogy esőgumim van, és akkor lenyugodtam.
Lassan eljutok oda, hogy a pedálokat is felrakom.
-
dzsavermadar
senior tag
-
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N #2974 üzenetére
A tietekhez nem férek hozzá...azt kellene tudni hogy a dzsavermadar/Vectra .veh fájlban melyik .hdv-thsználja, és abban a .hdv-ben melyik engine.ini-t (és váltót), a hang az mellékes.
az online ligák ezért mennek egyen fizikával.
max as hang miatt van megturkálva az engine-ini (mint starter hang)...és más nem fontos apróságokban különböznek. -
válasz
#70869248 #2973 üzenetére
Ezt én most konkrétan nem értem, mert nem a Lacetti motorját használja az a Vectra (csak a hangot). Nincs is ott semmilyen 2006-os fájl...
290ló van benne és 270nm. A Hondában pedig 285/285. Bár az tényleg 2006-os, de mit számít, ha egyszer a teljesítménye ott van. Ekkora mozgásteret (súly, teljesítmény) megenged a WTCC, persze ballasztot kéne hordania a könnyebbeknek/gyorsabbaknak, de azt itt a jóemberek leszavazták.
-
#70869248
törölt tag
válasz
dzsavermadar #2959 üzenetére
van benne ráció...megnéztem mert kevés adat jött át, a tietekhez persze nem férek hozzá, de a RaceX 1.25-s Vectra-ból és a WTCC 2010-s Chevy-jeit megnéztem.
..sztem ott lehet a gubanc, hogy a Vectra-d 2006-s motort használ, ami teljesen rendben volt a Lacetti-k 2006-s motorjával...attól eltekintve hogy tényleg eléggé tiltáson adja le a maximális erőt, ez szerintem sem túl jó hiszen közel azonos görbe mellett (sajna az rFactor-ban nincs túl nagy különbség a görbék kicsi eltéréseiben), viszont a teljes fordulatszámon már észrevehető hogy a legrosszabb gyorsulást mutat a teljesítmény emelkedés...hiszen csak tiltásra éri el a maximumot azaz 8250rpm, míg mondjuk a Cruze ami már 7250-nél közel a csúcson van (1LE-t emelkedik 7750-ig)
7250rpm Vectra:274LE/270Nm (2006-s) 1140kg___4.16kg minden lóerőre
7250rpm Lacetti:267LE/262Nm (2006-s) 1140kg
7250rpm Lacetti:287LE/282Nm (2007-s) 1140kg_____3.97kg minden lóerőre
7250rpm Cruze:287LE/282Nm (2010-s) 1150kg
..
7250rpm Honda Accord:282LE/277Nm (2006-s 1165kgszal az alapvető probléma hogy 2006-s autód lett összeengedve a 2007-s autókkal...megnéztem, nem is értem miért van benne a Chevy-k 2006-s engine.ini-je, mert a Lacetti csapat (Vaulkhard, és Young) mindketten 2007-s .hdv-t és az abban használt 2007-s engine-ini-t használják...egyszerűen benne maradt...senki nem használja, és nem is upgrade.
Ezzel persze még messze nincs lekottázva egy autó milyensége, de a súly/lóerő arány az egyik legfontosabb mutatója egy versenyautónak.
a tied alá is be kell tenni a 2007-s Lacetti motorját és váltóját, és akkor sztem nincs rossz szájíz
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ventur@ #2971 üzenetére
Megmondom őszintén, hogy eszembe sem jutott volna kormányt venni, ha itt a közelemben nem tűnt volna fel, egy eladó, és tűrhető áron, újszerű állapotban.
Nem tudom, hogy mennyi billes marad sokáig, mert láttam adyz-t is érdeklődni eladó kormány iránt, és ha jól tudom, Zyl-nek és Zsombi-nak is volna lehetősége kormánnyal menni.
Ha ez vígasztal, én a szívem mélyén, talán billes maradok örökre. -
Ventur@
senior tag
válasz
dzsavermadar #2968 üzenetére
Most látom a honlapon, hogy már te is kormányos lettél
. Lassan oda jutunk, hogy felesleges lesz a rookie osztály, mert maradtuk 5-en (Syriusszal együtt, mivel ő is ide lett sorolva az Xbox360 kontrollerel). És...még van 3 nap a hivatalos rajtig. Ha így haladunk egyedül maradok a kategóriában
.
Na sebaj...éppen ezért lesz majd izgalmas, ha bill-es jól befurakszik a kormányosok közé
. Lesz nektek nemulass
.
Szóval Yak, zsomboor, adyz és Syrius! Bajtársak! Harcra fel, mutassuk meg kiknek van vér a pucájukban
(és Tudás a hatalmukban
.Istenem, de szeretem a lelki terrort
).
-
Ventur@
senior tag
N€T0X|N: Bocsánat, hogy elszaladt alattunk a ló. MSN-en szoktuk egymást oltani és kicsit átragadt ránk, amit a szerveren "folytattunk". Ígérem ilyen többet nem lesz
.
Más: Hondával 1:58-at menni
? Én az istennek sem tudom 2:00 alá vinni, a Cruze-al meg nem is igazán kell megerőltetnem magam és kisújjból megvan a 2:00.xxx, ha nagyon odarakom neki akkor ott meg van az 1:58 vége is, ami szerintem bill-től nem rossz (az már más kérdés, hogy ezt futamon nem tudnám kamatoztani, de ez már az én bajom
).
Az Időeredményes megoldás meg nagyon ott van
. Marha jól átlátható és jó csemegézni rajta
.
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
dzsavermadar #2968 üzenetére
hát igen az átszokás a bill-ről a kormányra az sem 2 nap alatt zajlik le.
de minél többet fogsz kormányozni, annál jobb leszel majd, lásd JJ 344 kör után
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby #2965 üzenetére
Komoly tesztelés nem volt, inkább csak félköröket mentem, tehát nagy eredménye sem volt.
Egyébként kormánnyal csinálok már mindent.
Nagyon finoman lehet menni vele,csak még mindig nem tudom legyőzni azt az érzést magamban, amit már régen a Grides topikban is leírtam, hogy sokkal óvatosabban vezetek, mint ami egy "versenyzőhöz" illik. Ez a sok igazi vezetésből kialakult beidegződés.
Nem is hiszem, hogy le tudom majd győzni, de nem probléma, mert én kormánnyal is jól érzem magam a billes idők között, vagy akár mögöttük is.
Inkább kényelmesen autókázok élvezettel, mint a tized/század mp-kért küzdjek.
A Gridben sem érdekelt nagyon az időeredmény, itt sincs másképp.
Nem vagyok versenyző típus.
Nagyon nagyra értékelem, hogy ti ennyi kört képesek vagytok megtenni (meg is van az eredménye, grat).
Én inkább lemondok néhány mp-ről, meg helyezésről, de a körözgetést képtelen vagyok csinálni ilyen szinten. Számomra nem jelent nagy élményt, ha nyerek egy mp-t.
De hát tudjátok, hogy én nem is ezért vagyok közöttetek.A legjobban a gázpedál lopta be magát a szívembe.
Azt nagyon élvezem, amikor adagolhatom a gázt, akár fel, akár le. -
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
dzsavermadar #2963 üzenetére
Értelek én dzsaver, semmi probléma nincs ezzel.
Mivel teszteltél bill-vel, vagy a MOMO-val??? -
Ted-Mosby
senior tag
Ismét a KTCC-vel kell példálóznom:
(bocs HorCsa és proof88 és elnézést, de Tőletek idézek
)
proof88 által megfogalmazott lényeges dolgok :
"Az autó beállításában mindig ez legyen a sorrend, én is eszerint járok el:
1. - pálya megismerése, megtanulása, begyakorlása;
2. - alap setup készítése, azaz súlyeloszlás, végáttétel (váltó ha módosítható, motorerő ha módosítható, stb.), fékerőeloszlás, fék nyomás, alap setup megszokása, pálya gyakorlása, határok feszegetése;
3. - légterelők állítása igény szerint;
4. - felfüggesztés elemeinek módosítása, elsősorban rugók, stabilizátorok, kerékösszetartás, dőlés;
5. - a tapasztalatlanok egyenként teszteljék a beállítások hatását az autó viselkedésére;
6. - el kell jutni egy setupig ami már kellően kényelmes és jó időt lehet vele menni;
7. - végezetül gumi nyomások beállítása kb. tökéletesre." -
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby #2960 üzenetére
Ne érts félre, engem csak elméleti síkon érdekelt az egész dolog.
Bizonyára így jó, mert remekül működik a rendszer.
Élvezem a játékot, és nekem nagyon megfelel minden.
Csak új ismeretekkel/információkkal találkoztam, és szerettem volna tanulni belőle valamit.
Ezért böngésztem/próbálgattam ki néhány dolgot.
A tudásvágy vezérelt, nem a kritika.
Azért írtam csak le, mert örömnek éreztem megosztani veletek. -
válasz
dzsavermadar #2959 üzenetére
Az ütött még szöget a fejembe, hogy az autóknál( a játék menüjében) lévő paraméterek, nem egyeznek a játékban valóságban szereplő paraméterekkel.
Az, hogy mit írtak oda, és mit számol maga a játék, máris két különböző dolog, egyébként meg a 7700 valóban arra vonatkozik a Lacettinél, hogy hol adja le a max. teljesítményét. Ez a valóságban is 7700, de attól még lehet tovább pörgetni. A Vectrának nem néztem utána, de az igazi autók sem egyformák, így ebben szerintem semmi érdekesség nincs.
megpróbáltam belepiszkálni a fájlokba, kíváncsiságból.
Na igen, ezért dobott ki a szeró, logikusan, mert ezt tilos...
Igaza van HorCsának, azonos fizikával kell megcsinálni a játékot, és akkor mindenki tud a kedvenc autójával menni, mégis ugyanazt tudja az autó, mint az összes többi.
Ezt talán a következő bajnokságra mi is megcsinálhatjuk, de gyanítom nem kevés fejfájást fog okozni. Kezdve ott, hogy melyiket vegyük alapul, ráadásul van egy bmw-nk is, ami hátsókerekes...
Ted Itt a lényeg, az autók fizikája szinte ugyanaz,nem abban kell keresni a hibát, ha nem gyakorolsz és tanulod be a pályát, teljesen mindegy mennyi lóerő dübörög alattad.
Ennyi. Pl. a Hondával is lehetne 58-at menni, csak nem volt türelmem hozzá, hogy hibátlanul végignyomjam egyszer is a pályát. Hibákkal meg 59 eleje lett. Bár pl. a Pözsóval szerintem nem (2:01 alá nem bírtam bemenni, akárhogy erőlködtem), de azzal meg úgyse megy senki.
-
smisa
őstag
válasz
dzsavermadar #2959 üzenetére
Ha jól emlékszem kedves Sporttárs akkor ez a tiltot kategoria - ejnye ejnye
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
dzsavermadar #2959 üzenetére
Ez az a két fálj ahol szerepel a Lacetti név:
2007_Vauxhall_Vectra_Sounds.sfx, ez a hangokra vonatkozik, nem hiszem, hogy ettől gyorsabb, vagy lassabb lesz az autó
2007_Vauxhall_Vectra_Damage.ini,ez pedig ha jól sejtem az autó törésének fizikájára vonatkozik,gondolom, hogy ettől szintén se gyorsabb, se lassabb nem lesz az autó
Akkora eltérés nincs a fizikában.
Offline kipróbáltam a KTCC mod-ot, szinte minden autót. 3-5 kör után mindegyikkel tudtam 59-es időt menni saját setup-pal.És ez igaz a mi mod-unkra is, ott is mindegyik autót kipróbáltam és átlagosan ugyanolyan feltételek mellett kb 5 kör után 1:59 -es időket tudtam menni.
De ugye én már pl a Hungaroringen 267 kört mentem, a többség viszont még 50-et sem.
Itt a lényeg, az autók fizikája szinte ugyanaz,nem abban kell keresni a hibát, ha nem gyakorolsz és tanulod be a pályát, teljesen mindegy mennyi lóerő dübörög alattad.
-
dzsavermadar
senior tag
Az elmúlt két napban, próbáltam a kormánybeállításokhoz, és a játékhoz tartozó"szakirodalmat" böngészni. Érdekes, hogy az egyértelműnek tűnő "tanácsok", nem úgy viselkednek a játékban, ahogy azok le vannak írva. Talán útmutatónak alkalmazhatók csak. Szó esett a játékban található fájlokról is, hogy azokban is lehet beállításokat eszközölni. Ez így igaz is, csak nem ilyen béna, hozzá nem értő embernek, mint én.
Ennek ellenére, megpróbáltam belepiszkálni a fájlokba, kíváncsiságból.
Először is észrevettem, hogy a Vectra fájljai között van két Lacettis fájl. De gondolom ez természetes, hiszen működnek a dolgok.
Az ütött még szöget a fejembe, hogy az autóknál( a játék menüjében) lévő paraméterek, nem egyeznek a játékban valóságban szereplő paraméterekkel.
Pl: Lacetti 7700rpm - 215 kW és a játékban talán eléri a 8500rpm-et is.
Ez még így rendjén való is lenne,ha azt nézzük, hogy ez csak azt jelenti, a 7700-nál már leadja a max erőt.
Ellenpélda: Vectra, 8200rpm - 217 kWA Vectra meg csak éppen, nagyon kipörgetve éri el a 8200 rpm-et. Tehát hasonló fordulatszám aránynál, A Lacetti max erővel dolgozik, a Vectra meg csak 80-90% on.
De ezt csak érdekesség szempontjából írtam le. Ez csak elméleti következtetés, és lehet, hogy nem is így van.
Néhány számot átírtam a Vectra (szerintem) ide vonatkozó fájljában próbából.
A játék menüjében meg is jelent a változás. Megnéztem, hogy a szerón már nincs senki, és mondom kipróbálom, működik-e, és jelent-e változást. És ez a kép fogadott.Mondjuk a képen említett fájlhoz nem nyúltam, de gondolom az összefüggések miatt adta ki ezt.
Természetesen vissza állítottam mindent, és ezennel be is fejeztem az elméleti eszmefuttatásomat.
Ma reggel ki is próbáltam, hogy sikerült-e a renoválás. A szeró beengedett.
Innentől már a gyakorlattal fogok törődni, nem az elmélettel, úgyhogy találkozni fogunk a pályán sűrűbben.Igaza van HorCsának, azonos fizikával kell megcsinálni a játékot, és akkor mindenki tud a kedvenc autójával menni, mégis ugyanazt tudja az autó, mint az összes többi.
Csak a vezetésen múlik a különbség. -
Ventur@
senior tag
Na akit érdekel a tegnapi ringes gyorköröm a cruze-al, az itt le tudja tölteni:
[Hungarorin gyors kör - Cruze]
Csak be kell másolni a x:\PH! WTCC mod v.1.2\ReplayFridge\ mappába és Hungaroring gyors kör cruze (vagy ilyesmi
) névvel lesz.
(x a meghajtó, ahova a játék van telepítve
)
zsomboor: köszönöm az elismerést, de lett ez volna még jobb is csak már későre járt
.
Neuro: Nem, ez nem csít, ez barátom: TUDÁS!
-
KaraDani
addikt
Ez nagyon jó megoldás, hogy a pálya adottságait olyanná teszitek, hogy ha véletlenül vágás szélesítés van, fizikailag kizárt legyen vele az időnyerés
Az azonos fizikájú autók, hogyan lettek megoldva? Megkapta mind valamelyik meglévő autó fizikáját, vagy csináltatok egy teljesen egyedit? -
HorCsa
csendes tag
válasz
Ted-Mosby #2947 üzenetére
de ismerős táblázat
mi lettünk az etalon?
Valóban a vonalvezetés ugyan az, de azért annál az egy oszlopnál jóval erősebb "óvintézkedések" lettek benne, éspedig, hogy az összes betonozott bukóteret kavicsossá tettük. Ugyanis az előző szezonban elég sokan szélesítettek az 1es és 4es kanyarban, ahol bizony sokat lehet nyerni vele. 3-4 napig néztük a replayokat, mire mindenki megkapta a mp büntetését.Ilyet még egyszer nem akarunk
Itt is figyelmébe ajánlom a VB-nek ezeket a helyeket
.
Meg még sok-sok apróság, de az csak a kinézetén változtatott.
Ha saját pálya változatot készítünk, az általában ilyen dolgok miatt van (persze csak szigorúan megtartva az eredeti készítők neveit és copyright jeleit), hogy nem tudtuk kontrollálni a játékosok nyerni akarásátJobb ha a véletlen (mert ugye nem feltételezzük a szándékos szabálytalanságot) szabálytalankodásokat megelőzzük, mint ha büntetés lesz belőle utólag esetleg emiatt sértődés is.
A modok fizikája meg valóban ugyan az legalábbis ahogy én tudom (RaceX mod fizikája van a tietek alatt is). Azzal a különbséggel, hogy nálunk minden autó egyforma fizikával rendelkezik, tehát csak külsőleg különbözőek. Így mindenki azonos eséllyel vághat neki a futamoknak. Míg azért nálatok jelentős különbségek vannak az autók között. Bár jó setuppal, és vezetéssel (majdnem) mindent lehet ellensúlyozni.
Majd lehet összehozunk valamikor egy közös gurulást.
-
zodo
nagyúr
Keresem a net szakadásom megfejtését, remélem 5 nap elegendő lesz hozzá.
-
-
válasz
dzsavermadar #2942 üzenetére
Nem. Én ugyanis szoktam nézegetni a videókat.
-
JJános
addikt
Jaj, bocs. Julezkót hagytam ott.
1.59.86
Nem is hiszem el, becsíteltem 2 perc alá.
-
Ventur@
senior tag
(#2928) Mityu_76: Bízom benned hondás testvér és besegítek majd én is
.
(#2929) N€T0X|N: Isten lássa lelkem, hogy semmi olyat nem követtem el, amitől ilyen időt mentem. Nekem is hihetetlen, de ha kell délután feltolom valahova a replay-t lesd meg, hogy van-e benne valami, ami cinkes
.
Nem akarom elhinni, hogy az a kibsíííípott koreai fémhalmaz, jobb mint az én über rizsrakétám
.
-
Ventur@
senior tag
Csak érdekességképpen (weboldalról mentve):
9. m4dm3n - Chevrolet Cruze - Practice 12 - 1:59,329 - 26-jan.-2011 1:21 DE
14. m4dm3n - Honda Accord Euro R - Practice 40 - 2:00,591 - 24-jan.-2011 4:15 DU(természetesen továbbra is bill.-el mentem. Hondaban már nincs túl sok - talán 1:59 vége, de a Cruzeban még sokat ott hagytam, szóval azzal 1:59,1xxx - 1.58 vége. Ugyanazon beállításokkal!!!)
Szóval a franc essen az összes krúzosba, ennyire nem lehet "jó" autó
.
Najó mentem sírok egyet és elalszok
.
-
Ventur@
senior tag
Zodo: Nekem is digi van (20/10) de nekem nem szokott bontani éjfélkor
. Sőt igazából túl sok gondom nincs is a nettel. Egyszer-kétszer volt eddig komolyabb gond. Annó UPC-nél ez havonta volt
.
-
JJános
addikt
válasz
nervus.v #2918 üzenetére
Örülök. Látom kezdesz ráérezni az autókra.
Szerintem én nagyon szépen vezetek, nem rángatom, minden be van lőve.
Stabilan megyek 2.02 környékén. 2 perc alá nem tudok bemenni sajnos. 2.01.alá már többször bejutottam, ez jó, de a leggyorsabbak 1.58.xx-at mennek.A bronzért nem, de lehet a hátsó fertályba küzdök majd, egyenlőre veled.
-
nervus.v
tag
Hát nekem eddig nem bontott minden nap, biztos nagyon fogynak már az ipv4-es ip-k
Nekem szerencsére a hűségidő miatt nincs gondom az áremelésselNajó, persze, de azt még kijavítgatom a pár napban. Egyébként ahhoz képest, hogy pár napja kezdtem, talán annyira nem is szánalmas a teljesítményem
Majd küzdünk a bronzéremért -
zodo
nagyúr
válasz
nervus.v #2920 üzenetére
Igen. Digi éjfélkor bont és kapod az új IP-t, ha jól olvastam a topikjában.
Mostanában kezdték babrálni, lehet megint sávszélességet akarnak emelni, ha már a díjakat megemelték.Hát ez az "néha kicsúszok"
Ez nem nagyon fér bele, ha nem akarsz velem versenyezni az utolsó helyért.
, de komolyan!Úgy legyen, viszlát a ringen!
-
nervus.v
tag
Te is digis vagy? Nekem mostanában szinte minden éjfélkor megszakad, épp csak egy pillanatra, de hát az se túl kellemes..
Egész eddig csak hetente szakadt meg, amikor új IP-t kaptam.Egyébként nekem a stabilitás már egész jól megvan, néha kicsúszok meg nem találom el a féktávot, de nagyobb gondom nincsen.
Szerencsére sikerült úgy belőni a kormányt, hogy ne húzzon balra, így azzal már nem lesz gond. A hétvégéig meg van időm 2:00 környékére jutni állandóra. -
zodo
nagyúr
Mostanság napi szinten szakad a netem, remélem csak a letöltés (kapcsolatokat korlátoztam) és a játék nem szereti egymást egy időben, de ha nem ez a gond akkor nem tudom mi lesz.
Addig offline gyakorlók, mert van mit.
-
JJános
addikt
válasz
Ted-Mosby #2914 üzenetére
A lada.
Ma offlineba kipróbáltam az autókat.
Messze a Lacetti volt a legkezesebb, és a következő bajnokságot már azzal szeretném majd futni. Kapásból mentem vele, egy 2.01.elejét.A második a rizsrakéta lett, bár az már nem ment olyan jól.
Én annak idején a Cruze-t azért választottam, mert a nézete legjobban bejött.
De rájöttem a másik nézet izgalmasabb. -
julezko
csendes tag
Dani vagy Roli, légyszi küldjetek egy server címet privátban, mert újra raktam a progit és elfelejtettem mit kell beírni server címnek!
Köszi
-
KaraDani
addikt
válasz
KaraDani #2904 üzenetére
Kipróbáltam a Hondát a Seatot meg a Lacettit. A hondával meg a Seattal mentem ringen kb. 10-10 kört. Reprezentatív teszt nem lett belőle, teljesen máshogy viselkednek, mint a Cruze, sokkal kezesebbek, szebben kell vezetni őket, a rájuk húzott Cruzeos setupommal abszolút nem tudtam velük gyors lenni, mindkettővel 2:00.5 körüli időt sikerült menni. Teljesen más setup kellene nekem alájuk, meg meg kellene szokni, ennek így kb. semmi értelme nem volt. A lacettire teljesen jónak éreztem a Cruzeos setupot, tök ugyanolyannak tűnt, két kört mentem vele egy 1:59.2-t meg egy 1:58.7-et, simán van még benne.
Viszont hangra és kinézetre még mindig a Honda a király -
KaraDani
addikt
válasz
Ventur@ #2901 üzenetére
Raceben a hondát szerettem a legjobban, kezes volt gyorsnak éreztem magam vele minden körben, aztán a kör végén mindig koppantam, hogy még se lett olyan gyors a kör, mint a seattal. Aztán néztem GTR mastersen, hogy van aki meg gyors a Hondával, fene tudja
Kipróbálom asszem majd az összes autót én is, kíváncsi vagyok.
-
JJános
addikt
Szeró sincs talán?
-
JJános
addikt
Már megint verseny van. nemtok felmenni.
-
Ventur@
senior tag
válasz
Mityu_76 #2899 üzenetére
Nagyon remélem én is, hogy lesz valaki aki ír egy jó hondát, mert nekem sincs szívem megválni a jó kis rizsrakétámtól
. Rice Power
.
(#2900) zodo: Nem kell vérkomolyan venni, ez csak a szokásos lelki terrorom, amit alkalmazok, mivel valahogy le kell küzdenem a hátrányt, ha már a pályán erre nincs esélyem ellenetek
.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Thermaltake Toughpower SFX Platinum 1000W
- Gigabyte B650M Aorus Elite AX ICE + 3 év garancia
- Sony DSC-HX300 digitális fényképező + 3 extra akksi + 8GB memóriakártya + Hama Star 700 állvány
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A15 FA507NV 15 notebook - R7 7735HS 32GB DDR5 512GB SSD 1TB SSD RTX 4060 6GB W
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- JBL Xtreme 3/4 akciós áron eladó!
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 64GB DDR5 500GB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Seasonic 750W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB Zalman N4 EVGA 450W
- Zebra ZP505 EPL hőpapíros címkenyomtató
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest