Hirdetés
- Milyen monitort vegyek?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen videókártyát?
- 3D-s gyorsítótárat mindenkinek!
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Pánik a memóriapiacon
- Őrületes specifikációkkal rendelkezik a Tachyum csodaprocesszora
- Hővezető paszták
- Meghalt a Windows 10, éljen a Windows 10!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00
#5766
üzenetére
Attól függ miről szól az adott kiruccanás. Kényelmesre vett túráról haverokkal, vagy edzésről vagy versenyszellemben teljesített túráról, vagy konkrétan versenyről. Utóbbiaknál izó lötyi megy persze kulacsból, camelbackből meg víz.
Egyszer lenne kedvem gyakorolni erre levág a szerver, és vissza se tudok menni

-
dzsavermadar
senior tag
válasz
00roli00
#5687
üzenetére
Az a helyzet, hogy azt nem tudom, minek számít, mert nem az időmérőn, és nem is a versenyen volt. ahol tilos. Tehát ebből a szempontból szabályos volt.
De Neuro kiírta, és/mert állította a rajt sorrendet. Gondolom, hogy maradjunk csendben.
És ezt az utasítást vettem későn észre, mert éppen írtam a választ.
Ezért nem tudom, minek számít.
Neuro #5688

-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00
#5052
üzenetére
Ha én lebuktam te is
Elő akartam venni megint Singlebe folytatni a karriert, arra jó szórakozás. De a dfgt-vel nagyon zavar a játék speed sensitive steeringje rFactor után, erre kerestem megoldást, sikertelenül.Ted: majd nekiállok valamikor, csak kihasználtam a jó időt és bringáztam a futam óta, a maradék időben meg nem volt még kedvem a videóhoz.

-
zodo
nagyúr
válasz
00roli00
#4799
üzenetére
VB tag, most mit vártál.

Dzsaver csak viccelek, tudod. Gr.

Szerk:
Amúgy hihetetlen hogy nem is gyakoroltam (Neuro a szemtanúja) és mégis 2mp javultam, kb. 20 perc alatt.
Na ehhez mit szóltok, persze ez még nudli mert csak a 2:15 alá idő.
Viszont ha hiszitek ha nem egy még a GT 3-hoz (közel 10 éves PS játék) kinyomtatott beállítási kalauzt olvastam és állítgattam a verdán. Érdekes.
Mire nem jó egy lomtalanítás.
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00
#4762
üzenetére
Nem hoztam, bár ehhez kellett, hogy Satan hibázzon mindkét versenyen. Csodát nem tettünk, 13.4 valami lett mindkettőnk legjobb köre asszem. (Bár mintha ő verseny közben futott volna egy 13.2-t) Viszont ezzel csatázni nem semmi munka, egyszer megelőzött úgy, hogy a célegyenes végén kezdődött a manőver, és jó pár kanyart autóztunk egymás mellett. Hát figyelni az ívekre, a másikra, meg a még arra is, hogy a gázpedál alatt a tojás ne törjön össze
nem kis munka 
Amúgy azon gondolkoztunk kéne csinálni néha, csak bömbis funraceket, ahhoz lenne kedved? Zsombor is biztos jönne ha ráér, Satan, én az már 4, még kéne pár ember. Dragbajnok? Még valaki esetleg? -
KaraDani
addikt
válasz
00roli00
#4637
üzenetére
Na ezt nem tudnám elfogadni, mint ahogy azt sem, hogy lesz amilyen lesz.
Ha már az olyan FWD autók bekerülnek kívánságlista alapján, amik nem szerepelnek a sorozatban, akkor az ami ténylegesen benne van legyen is benne, és legyen is olyan, hogy versenyezni is lehessen vele, ne egy másik géposztályba tartozzon.
Abszolút egyet értek Neuróval, olyan modból kell kiindulni, ahol az erőviszonyok partiban vannak egymással, mert senki nem ért hozzá annyira, hogy az FWD-t és az RWD-t egy szintre hozza modolva (ez iszonyat nehéz feladat lenne, és csak olyan tudná kivitelezni aki minden autóval tökéletesen tud menni). Az FWD-ket könnyen meg lehet csinálni, hogy mind egységes legyen és akkor mehet bele bármilyen FWD, meg ott a bömös is és mind normális erőviszonyban vannak egymással, és mindenki happy

Szerintem attól, hogy stabilabb autók lesznek, semmi csodát nem kell várni. A kanyarsebesség lényegesen nagyobb lesz, és ugyanúgy a határon kell autózni, csak nem 120-al adott esetben hanem 140-el kell eltalálni, hogy épp ne csípje meg az ember a füvet. Az már persze szubjektív, hogy kinek mi tetszik inkább, én nagyon szeretem a mostani modot fizika terén. De tőlem jöhet bármi, csak a kiindulási alap legyen balanceos.
Grafikai előrelépést meg nem értem mért vár akárki is, ugyanarról a játékról beszélünk, és az alapmodellek is nagyon hasonlóak, ha nem ugyanazok. A grafikai előrelépés az lesz, hogy mindenki szebb festést csinál magának

szerk.: persze csak az eleje ment Rolinak, csak aztán kicsit bővebb lett a hsz., mint az tervbe volt

-
válasz
00roli00
#4634
üzenetére
Nem szar, csak nem változott semmit a mostanihoz képest, míg a többi jelentős előrelépést tudhat magáénak tapadás tekintetében. Emiatt lehet velük 4-5mp-cel jobb időt menni, míg a BMW-vel tökugyanolyat, mint most. És mivel fentebb többen is írtátok, hogy BMW-vel akartok majd versenyezni, így ezt át kell gondolni. Az út járható, csak szegény Ted eddigi munkáját gyakorlatilag kukázni kell hozzá.
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00
#4571
üzenetére
Pont ezért írtam, mert nem értem ez, hogy jött a témához?
b-type: Szerintem senki sem a több hátsókerekes autó ellen lobbyzik. Egyszerűen az a merci nem illik a túraautók közé szerintem sem. Ettől függetlenül lehet keresni más autót, csak van olyan, ami úgy is néz ki mint egy túraautó. Pl. egy olyan RWD Audi amit Satan linkelt, nekem tetszene, ha meg lehet valahogy hegeszteni.
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00
#4534
üzenetére
"IFA is lehet a kaszni."
Persze, de hogy fogod kikerülni

Ted: A cam bugokat simán lehet javítani egyébként, pont most mondom Neuronak. Dzsavernek is simán ki tudtam javítani a Vectra motorháztető nézetét, csak annak az egy autónak volt megemelve valamiért, jogosan mondta, hogy nem teljesen jó.
-
válasz
00roli00
#4534
üzenetére
Pl. egy DTM modból biztos lehet (nekem van). Az a merci meg nekem azért nem szimpatikus mert széles lapos (nem a videó miatt). A többi kocsi nagyjából egyforma. Ez így nem igazán lenne szép, hogy fél pályát elviszi valaki vele. Amúgy meg bugos, ez látszik a videón. A civic is bugos. Most komolyan egy bughalmazt akartok velem felrakatni a szeróra? Ne legyünk már igénytelenek... megjegyzem ez nem csak az én véleményem, de úgy tűnik csak én merem leírni.
-
#70869248
törölt tag
válasz
00roli00
#4520
üzenetére
Jó...

Majd holnap átírogatom hogy lehessen használni...de sztem Ted-k átdolgozzák még, szal ez csak olyan mókázós lesz
Nyugodtabb lett valahogy mint a Bömös, legalábbis mivel azonos fizikát tettem alá így a Brno-i beállt betöltve nagyon kezes...olyan mintha nehezebb lenne mint a Bömös, de ez érzetre rendben is van, mivel laposabb.
De mivel a fájlszinten nem számol mást a prog mint a Bömös-nek, azaz a felfüggesztése, hdv-je, gumija uaz mindkettőnek, ezért gondolom az elemek pozíciója miatt lehet, mert azért bizonyos dolgokat nem lehet a hdv-ben átírni egyik autóról a másikra.
Nürburgring-n pl. a 110-s AI idejét nem tudtam Mercedes-szel megverni, pedig gyengébb volt a Bömös-m idejénél...kicsit módosítani kellene a beállításán.
Majd beteszem alap HDV-nek ngyjából a Brno-i beállítást, azzal egy kisgyerek is elvezeti szvsz jó tempóban..
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00
#4483
üzenetére
Már a Mátrix rendezésére is felkértek, de lemondtam, mert ilyen babérokra nem török, meg anyukám azt mondta, hogy egy tizenéves gyereknek ez túl nagy teher suli mellett
Amúgy meg az azért került oda az a logo, mert amikor elkezdtem affter effectset használni a macaui videónál, ez volt az első tutorial amit kipróbáltam, és annyira megtetszett, hogy muszáj volt belerakni 
dugojancsi: nem gond, én feltöltöttem, aztán amikor már láttam mennyi ideig akar konvertálni, sejtettem, hogy ajajj itt baj lesz. Aztán amikor megláttam a végeredményt, rögtön a delete gombra ugrott a kezem, hogy így nem
Még ha realtime betöltené, akkor azt mondom, de gyorsabban lejön zipelve felrakva normális minőségben. -
KaraDani
addikt
válasz
00roli00
#4473
üzenetére
Hát tényleg jó FFB kérdése lenne ez a súly dolog. De egy szervós utcai autó kormányát se túl nehéz tekergetni. Versenyautós tapasztalatom sajnos nincs
Úgy menj, ahogy neked a legszimpatikusabb, meg várd meg b-type véleményét is szerintem, azért rutinosabb, és a kormányunk annyira nem áll szerintem távol a G25-től, hogy ne lehessen mérvadó a véleménye. -
KaraDani
addikt
válasz
00roli00
#4471
üzenetére
Már elég régóta így használom (kb. 2 éve), így a legélethűbb. Ha belegondolsz egy rendes autóban sem tekeredik magától állóhelyben középre a kormány. Menet közben meg az FFB dolga, hogy ezt megoldja elméletileg. Mondjuk FFB-t is alacsonyan használom +25% most reel feel pluginnal. De amúgy ez lehet tök egyéni preferencia is, pl. lakótársam G25-el nem használ FFB-t de centering force-t meg igen, ő valamiért így szereti, mondjuk felfogni nem tudom miért, de jól megy vele

-
#70869248
törölt tag
válasz
00roli00
#4448
üzenetére
Két igazán kivételes hátsókerekes ellenfél lehet...Mercedes és Bmw, a só és a bors

De nálam pl. a jövő hét is össze van rakva...várj:
-Alfa 156 és ennek az Xtreme változata FWD
-Audi RS4 alap és sport (kicsit szárnyasabb) FWD
-Audi TT FWD
-Bmw V8 RWD
-Bmw Z4 RWD
-Bmw Xtreme változat RWD
-Chevy Lacetti és Xtreme változat FWD
-Chevy Cruze FWD
-Honda Accord FWD
-Honda Civic TypeR FWD
-Fiat Linea FWD
-Ford Focus és Xtreme változat FWD
-Subaru Impreza FWD
-Lexus RWD
-Peugeot 407 FWD
-Mazda Rx8 RWD
-Mercedes LS65 RWD
-Mitsu' Lancer Evo 9 FWD
-Nissan GTR RWD
-Rayzor FWD
-Renault Megane és Xtreme FWD és RWD
-Seat Leon TDI és Xtreme FWD
-Skoda Octavia FWD
-Vauxhal Vectra FWD
-Volkswagen Golf 5 FWD
-Volkswagen Sirocco FWD
-Volvo S60 RWD
-Volvo S80 FWDeddig...és a felének a fizikájával sem vagyok kész persze, csak bent vannak a játékban, a terv az lenne hogy egy két kategóriás Endurance moddot összerakni, ahol a kicsik is egyenfizikával mennek, és a nagyok is egy osztállyal feljebb, de szintén azonos fizikával.
...és akkor irány Nordschleife, Le Mans...stb.
Csak hát persze elég nagy szöszölés kell, de amikor kedvem van szívesen 'csölök vele
..de már azon gondolkodom hgoy 3 kategória lenne az ilyeneknek mint a Suzuki Swift, Mini, Skoda Fabia...stb. -
zodo
nagyúr
válasz
00roli00
#4410
üzenetére
Hát már te is kezded.

(#4411) Ted-Mosby
Ok akkor én vagyok a hibás és nem az autó.
Azt megnéznéd vagy rá s vághatod, hogy az tényleg úgy van ahogy fentebb írtam hogy minden pályára ugyanazt a beállítást kínálja fel?Tudom hogy te ügyes vagy ezért lettem a csapattársad.

(#4412) N€T0X|N
Sajna ma sem mentem egy árva kört sem és a futamra sem tudtam menni, de mostantól nem piszkálok semmit a verdán aztán kiderül.
(#4413) Ted-Mosby
Új módban a biztonsági autó, sofőrje leszek.

(#4415) JJános
Az ha jól tudom akkor olyasmi (lehet hogy az elődje) mint a Force Ex-em csak nincs rajta annyi programozható gomb ha egyáltalán van rajta. Anno mikor kerestem az enyémet akkor jókat olvastam róla, de gondolom ki kell fogni mert már nem mai darab.
-
#70869248
törölt tag
válasz
00roli00
#4177
üzenetére
ááá, az idő egy dolog, én arra értem, hogy ha egy pályán sokat kell használni a rázókat, akkor az FWD-t simán beakasztod és nyomod, míg a hátsókerekesnél hiába akasztod be az első kereket...sőt jobb ha nem akasztod
, mert szinte biztos hogy a hátsó ki akar majd törni.
..de hát tudod te is pontosan, teszem azt Brno-ban biztos hogy jobb lesz, mert ott ritkán kell használni a rázóköveket, nekem most csak egy helyen ugrik be ahol befigyel...de ezzel az autóval még nem mentem ott. -
KaraDani
addikt
válasz
00roli00
#4091
üzenetére
Köszi!
Finish him
Muszáj volt, há csak úgy kiteleportált, hogy néz ki 
JJ -nek meg küldeném Nelly Furtadotól, az I'm like a bird-t. Ez ugrott be először amikor megláttam Zodo autójából lassítva

Dzsavernek meg igen lojális beosztottjai vannak, Zsombor nagyon kesztyűs kézzel bánt a klánvezérrel az egyenes végén. Fizetésemelést érdemel
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00
#3861
üzenetére
Most ugye ezt nem mondtad komolyan?
Nem basztatásnak írtam, hanem, hogy gyakorolj és menni fog, mert az autóból többet ki lehet hozni. Alig mentél még a pályán nem? 32 köröd van a szerón, azalatt a pályát épp, hogy megtanultam. Ha kell segítek beállítással is, meg tippekkel, ahogy tudok. Megnézem pár körödet is szívesen.
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00
#3855
üzenetére
Nem egy nagy művészet auto clutchal és két pedállal. Amikor megnyomod a leváltást belerúgsz a gázba ennyi
Én a másik rFactoromba amiben a többi modok vannak ki is kapcsolta az autoblipet, gyorsan rá lehet állni. Képzeld el ehhez képest egy rendes heal&toe milyen bonyolultságú
De ha egyszer lesz egy fanatec clubsport pedálsorom tuti megtanulom ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00
#3837
üzenetére
Nem mentem sokat a bömössel ugyan, de nekem is a féktáv stabilitással volt először gondom vele. Amilyen opciók segítettek: motorfék lejebb vétele, fékegyensúly még előrébb vétele (elvégre a motorfék úgyis ráfékez még a hátsóra), "lassabb" leváltás, illetve a leváltásoknál gázfröccs, hiába van bekapcsolva az autoblip én úgy éreztem, ha adok neki még jobb, de lehet ezt csak beképzeltem. Ha hülyeségeket írtam ignoráld, nem mentem olyan sokat vele.
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00
#3519
üzenetére
Mentem 15 kört Oscherslebenben most a bömössel, ezen felbuzdulva. 1:39.7-ig jutottam vele, pedig nagyon nem vagyok hozzászokva, és az alap setup nekem nagyon alulkormányzott. Tényleg jó lehetsz vele itt. Ami marha jó volt, hogy a kerékvetőket simán megeszi, míg a Cruzeal a sikánban centizni kell nagyon, hogy pont jól menjek át rajta, mert erősen megdob.
-
#70869248
törölt tag
válasz
00roli00
#3490
üzenetére
Sztem jó lesz, most lementem 1:38.7-re a bömössel...és volt már tizedekkel jobb első szektorom..ott látszik is hogy lecsúsztam a balos fordítóban..

replay (priaulx alap autó)
-[link]a gumik is kézbentarthatóak, szal eredményes lehet..és élmény vezetni (amúgy is jó, de ezen a pályán egész jól kijön).
Szal ha nem melegszik el a gumi (márpedig úgy nézem nem) akkor szvsz '39 eleji köröket lehet rajzolni vele egy 10 körös versenyen stabilan. -
#70869248
törölt tag
válasz
00roli00
#3336
üzenetére
vidd le 85-re a fék erősségét, az megoldja, de lehet elfér a 90 is.
kösz
Elsőkerekes bömös sztem sem frankó, mint külsős csak javaslom, hogy inkább a motorral és a váltóval kellene szintre hozni...esetleg egy hosszirányú súlyelosztás variálhatósággal...ezzel szokták általában adni a hátsókerekes kocsikat.
a váltónál nagy segítség lenne a 6 fokozat, mert sokszor a visszaváltás tekeri be az autót, ha kisebb lenne a difi a fokozatok közt akkor könnyebb lenne,...a motor tekintetében is csak annyi hogy a Chevy 2007-s motorja jobb lenne, bár még nem próbáltam, de az már legalább nem a végére combosodna be mint a jelenlegi.
Szal sok változtatás nem kellene, ugyan az a motor mint a 2007-s Chevy-ben, és egy hozzá passzoló 6 sebes váltó, és egy hosszirányú súlyelosztási/balanszírozási lehetőség.
-
#70869248
törölt tag
válasz
00roli00
#3303
üzenetére
a setup az nagyon nem alap

itt a replay:
-mediafire/monza/bimer/2min03_6nem akarok belekavarni fájlokkal, nálam az engine.ini-ben van átírva ez a sor:
StarterTiming=(0.03, 0.03, 5.40)
DEne írj át semmit, mert ehhez kellene neked a megfelelő hosszúságú starter hang, ha nem játsza le a replay-t akkor ez miatt van, csak mondom.
próbáld ki..ha lejátsza oké, ha nem akkor nem...
felrakhatom a setup-t is, de még erősen dolgozom rajta, hogy féken stabilabb legyen.
most megy 241km/h-t az egyenesben féktávig, és viszonylag oké is, jó helyre esnek vissza a fordulatok...harmadikban ejtem vissza kicsit jobban (muszáj, mert egyszerűen nem lehet normálisan a pályára hangolni
), de harmadik az az Ascari-ban még jó is, a parabolica-t meg megfelelően tolja végig.
De a féktáv nem az igazi még mindig...meg ehhez az első fokozathoz amit használok rajtnál kell a kuplung, mert elég hosszúra van állítva.
De ha kell felteszem majd. -
#70869248
törölt tag
válasz
00roli00
#3300
üzenetére
a starter van csak bütykölve, mert én szeretem ha sokat köszörül mire beröffen

(ahogy a videó elején is hallani)
a hang is más...raktam bele turbószisszenést
de az meg pláne nem számít.
egyébként alap.
Mennyi nálad? meg milyen segítségekkel mész, mert gyakorlatilag minden lassít durván...van ami kevésbé, de van ami közel 1 mp-t számít.. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
00roli00
#3002
üzenetére
Kösz Roli! Eszembe sem jutott. Végül is az is gyakorlás.
Bár nem tudom, hogy a pálya komolyabb megismeréséhez, meg a beállításokhoz elegendő-e, de ha időm engedi, kipróbálom.
Azért veletek jobb gurulni bármilyen formában, mint "Az Idegenekkel", de vigasztal, hogy legalább az autóitok ellen tudok játszani.Mad
Egyébként vegyes érzelmekkel vagyok a kormány vs bill témában magamnál.
Még nem érzem olyan "hú, de jó, hogy van" kategóriának.
Annyi, hogy nagyon szépen, kényelmesen, élvezetesen lehet vele menni,
de a billel való küzdés, kihívás feelingjét nem adja vissza. Persze nem is feladata.
A kormány más feelinget kell, hogy adjon. Ez nálam még nem hagyta el a bill-t.
Igaz, hogy általában hozom vele a legjobb billes időmet (szinte öreguras vezetéssel).
De hát ez mitől adna egy kis adrenalint? Később nyilván jobb lesz.
-
zodo
nagyúr
válasz
00roli00
#2783
üzenetére
Akkor nem izgatna túlságosan a téma ha egyáltalán nem tesztelnék már-már megszámlálhatatlan órákat köröket egyes pályákon, persze offline egy jó setup után kutatva, de így pláne nagyon bosszant hogy valaki miattam kerül bajba.
Merő véletlen hogy "ismerjük" egymást annyira hogy tudjuk, ezek tényleg nem szándékos esetek. -
Ted-Mosby
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- iPhone topik
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Milyen monitort vegyek?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPad 9th Gen 256GB, Wi-Fi+Cellular, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro+ 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI H310M i5 9400F 16GB DDR4 240GB SSD 2TB HDD RTX 2060 6GB THERMALTAKE VERSAH17 600W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- HPE Aruba switch, 48G PoE+, 4SFP+, L3, Smart managed
- Xiaomi 14T Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest





![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


Elő akartam venni megint Singlebe folytatni a karriert, arra jó szórakozás. De a dfgt-vel nagyon zavar a játék speed sensitive steeringje rFactor után, erre kerestem megoldást, sikertelenül.









