- PCI bővítőhelyet elfoglaló Icy Dock mobilrack M.2-es SSD-knek
- Elon Musk járatára váltott jegyet a legújabb magyar műhold
- Viszonylag olcsó, 26,5 hüvelykes QD-OLED monitor bukkant fel az MSI kínálatában
- Jönnek az egyes, problémákkal küzdő ASUS ROG noteszgépek kipofozott BIOS-ai
- GeForce RTX 5060: Ezt kapjuk 150 ezerért
- GeForce RTX 5060: Ezt kapjuk 150 ezerért
- Milyen notebookot vegyek?
- Jönnek az egyes, problémákkal küzdő ASUS ROG noteszgépek kipofozott BIOS-ai
- Hobby elektronika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen videókártyát?
- Apple asztali gépek
- iPad topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Új hozzászólás Aktív témák
-
Diktátor úrnak javaslom, hogy írjon ki szavazást a következő idényben használt pályákról, mert nagyon sok atomjó (és versenyzésre is alkalmas!) pálya elérhető. Igaz, nem mind WTCC pályák (de tényleg, lassan amúgy se sok közünk lesz a WTCC-hez), de élvezetesek és nagyon jól, szépen megcsináltak. Pl. a fentebbi San Francisco GP. Letöltöttem a GRID-ben megtalálható pályákat, van Okutama, Detroit, Jarama, Istanbul, Milánó... nagyon faszántosan megcsinálták őket is. És akkor még nem beszéltünk az olyan klasszikusokról, mint Laguna Seca, az A1 Ring, vagy az általam nagyon kedvelt Euroring. Meg persze sok-sok másik.
-
Ma este Nürburgring bajnoki futam 18:55-től! Jelszókat kiküldtem privátban, a menetrend a szokásos lesz, azaz: fél óra időmérés, majd ellenőrzés, 19:45-től pedig 10 körös verseny! 19:45 előtt nem kezdünk, de eddigre mindenki szedje össze magát, mert utána amint végzett a VB, nyomom a startot! Sok szerencsét mindenkinek!
Aki nem kapott jelszót, jelezze!
-
válasz
dzsavermadar #4594 üzenetére
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
dzsavermadar #4593 üzenetére
Most már tegnapinak számít.
-
dzsavermadar
senior tag
Neuro, légy szíves töltsd fel a mai futamokat! Köszönöm!
-
No EZT felismeri valaki?
-
Ted-Mosby
senior tag
Üdv emberek !!!
Kicsit nem figyelek oda és már megint áll a bál.
Egyszer már ezt letisztáztuk,de az újak kedvéért még egyszer.
A PH WTCC mod és a bajnokság kitalálója és szervezője,illetve vezetője egy személyben én vagyok!!!
Magát a mod-ot is én állítottam össze kisebb-nagyobb sikerrel, az újat is én készítem csak kiadtam tesztelésre pár embernek, hogy ne legyenek akkora hibák benne, mint a mostani mod-ban.
Tehát ha valakinek a mod-dal, az autókkal, a szabályokkal a versenynaptárral és pontozással van gondja keressen engem.
N€T0X|N a szerver készítéséért és irányításáért felelős, ezt egyszer már letisztáztuk.
dzsavermadar és Ventur@ pedig a Versenybíróság tagjai akik a versenyek tiszta és szabályos lebonyolításáért felelősek.
A honlap versenyszabályzat oldalán ez mind ki van írva.
Továbbiakban ezekkel a kérdésekkel nem szeretnék foglalkozni.
A v2.0 mod pedig olyan lesz amilyen lesz,csak azok az autók kerülnek bele, amelyek oda valók és nem lógnak ki a sorból, de csak azért,hogy amiatt ne legyen senki hátrányba ha gyengébb az egyik-másik autó.
Az új autók mindegyike azonos engine.ini fájlt kapott tehát a motorteljesítmény eltérése miatt nem lehet gond.Irányíthatóságban is fejlődtek,így talán kisebb különbség lesz a különböző vezetési eszköz miatt.A végleges verzióban csak 11 autó lesz,10 FWD + 1 RWD,mindenki kiválogatja magának a megfelelőt,nem kerül bele más autó, hogy legalább egy kicsit hűek maradjunk az eredeti WTCC-hez.
A v2.0 mod már teljes egészében készen van a pályákkal együtt, nem fogok szavazást kiírni ki milyen autót és pályát szeretne, akinek nem tetszik a "DIKTATÚRA"
,nem kötelező részt venni a futamokon.Szavazás maximum arról lesz,hogy legyen-e kötelező tankolás, vagy sem.A futamok pedig 2 x 20 percesek lesznek.
Eddig sem hívtam senkit, hogy csatlakozzon hozzánk, ezután sem fogok.
Aki jön és elfogadja a szabályzatot és a vezetési módszereimet,azt szívesen látom ezután is, aki nem annak köszönöm az eddigi részvételt,a társaság felesleges bomlasztására nincs semmi szükség.Nem írtam neveket "akinek nem inge nem veszi magára".
Az esetleges hibákért (pl pontozás,stb..) elnézést kérek,én is emberből vagyok mindenre nem mindig tudok odafigyelni,ezért is kérem, hogy nézzétek át Ti is a dolgokat,ha szóltatok eddig is minden ki lett javítva, ha jogos volt a felvetés.
Köszönettel
T.Mosby
(a PHWTCC Team vezetője) -
zsomboor
tag
válasz
KaraDani #4579 üzenetére
Hát ja, ott tényleg váltani kellett volna
.........csak ot monzában még annyira nem jött ki, főleg hogy akkor még csak egy napos volt a kormányom.......de azután oschersleben, valencia , és most ezen is sokkal jobb a kormány, mert látod mentem össz. 5 kört eddig itt, és 5.-re már mentem egy jó időt.......
aminek részben örülök, részben meg nem, mert jó hogy a kormánnyal majd ilyen időket tudok menni, viszont az meg nem jó hogy ti ennyivel gyorsabbak vagytok a kormánnyal......
Jé télleg.......nekem kéne akkor előrébb lenni
-
KaraDani
addikt
válasz
zsomboor #4577 üzenetére
Grat!
Amúgy most néztem rá az összetettre, hát ha Monzában váltasz kormányra... Így is elég jól állsz az összetett táblán, grat
Amúgy megmondtam, hogy mindenki fog pontot szerezni, most vettem csak észre, hogy már rég van mindenkinek, aki rendszeresen jár
Ted: viszont amit nem értek, hogy holtversenynél, mi alapján vannak eldöntve a helyezések? Nem úgy van, hogy a legjobb helyezések sorban? Mityunak, smisának, és Zsombornak is van egy-egy 3. helye. A következő legjobb helyezése Zsombornak van 4., aztán smisa 5., Mityu 6. Nem e szerint kellene sorba lenniük?
-
Mai replayek fent.
-
zsomboor
tag
Juhhéééééééé!
Mostan van nálam nagy bódogság, me' mentem a kormánnyal egy 13-as időt......
Na most ez miért is jött el 2x?
-
zsomboor
tag
Juhhéééééééé!
Mostan van nálam nagy bódogság, me' mentem a kormánnyal egy 13-as időt......
-
Szelep
senior tag
Üdv!
A kormányom múlthét szombaton tönkre ment. (Tört a kormánykerék) Nem tudok vele semmit kezdeni, mert a repedésnél a 2 műanyag rész egymásra csúszott és legjobb esetben is úgy tudnám szétszedni, ha tovább töröm...
Mivel most nincs betervezve egy új kormány, egy időre kiszállok.
Úgyhogy további jó versenyzért és jó szórakozást. (A szórakozás a fontosabb, hiába érnek pontokat a helyezések.
)
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00 #4571 üzenetére
Pont ezért írtam, mert nem értem ez, hogy jött a témához?
b-type: Szerintem senki sem a több hátsókerekes autó ellen lobbyzik. Egyszerűen az a merci nem illik a túraautók közé szerintem sem. Ettől függetlenül lehet keresni más autót, csak van olyan, ami úgy is néz ki mint egy túraautó. Pl. egy olyan RWD Audi amit Satan linkelt, nekem tetszene, ha meg lehet valahogy hegeszteni.
-
válasz
#70869248 #4570 üzenetére
Az a merci meg nekem azért nem szimpatikus mert széles lapos (nem a videó miatt). A többi kocsi nagyjából egyforma. Ez így nem igazán lenne szép, hogy fél pályát elviszi valaki vele. Amúgy meg bugos, ez látszik a videón.
Aha, szóval ez a bántó vélemény (azért nem idézem tovább, mert a "bughalmaz" rész már az egész modra fogalmazódott meg bennem) szerinted.
Érdekes, de akkor vajon mit reagálnál az igazi bántó véleményemre...
Nem, nem fogok elmenni szó nélkül amellett, hogy belemagyarázol valamit abba, amit írok és igenis leírom a véleményem, akkor is, ha szerinted hülyeség és jobb lenne/lett volna ha magamban tartanám. Ez a szép ebben a világban, hogy nem vagyunk egyformák és ebből adódóan nem gondolkodunk, viselkedünk egyformán. És ha akarom agyonmagyarázom a véleményem, mert én ilyen vagyok.
Ha én itt minden véleménykülönbözőség miatt a lelécelést fontolgatva csak egy métert léptem volna előre, már kínában lennék... de visszatartani nem fogok senkit, akinek nem tetszik valami és menni akar. Az nem az én stílusom. Ha nem maradsz, akkor további szépeket máshol. -
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N #4569 üzenetére
...ha nem értesz hozzá, akkor hogyan formálhatsz véleményt? ...hogy jelentheted ki hogy ..hogy is írtad, valahogy így - ...ezt a bughalmazt akarjátok felrakni a szeróra..? -
Az embert a véleménye is minősíti, ill. annak megalapozottsága.
..
Én nem magyarázom agyon a döntésem, tudom hogy mindent meg lehet magyarázni, ..csak nekem pl. nem kell
rossz döntés, volt azt hittem (talán) hogy a PH!-s autóverseny szellemisége éledt újra, és végül is csak tévedtem.
Nem kell ez a -nem kell semmit megmagyarázni-, meg a 'diktatúra' félig viccbe ágyazott igazsága, ha nem értek valamihez akkor kérdezek, vagy csöndben vagyok, de nem fogalmazok meg bántó kritikát, alap viselkedésforma.
Szal mint írtam itt be is fejezem, és maradjunk a -további jó versenyt- zárásánál -
válasz
#70869248 #4567 üzenetére
Megsértődhetsz azon, hogy alkottam egy véleményt (semmi többet), ami a sajátom. Nem érzem azt, hogy ettől összedőlt volna a világ, nem értem mi ez a nagy bepörgés.
Úgy látszik HorCsa-nak volt igaza. Valamiért vezetőfélének tekintenek itt engem, holott nem vagyok az, csak adom a szerót és közben nagy pofát nyitok mindenre. Ha valaki keveri a kettőt, azért én nem vállalok felelősséget.
A bugok tekintetében én nem tudtam, hogy lehet javítani, illetve hogyan lehet, nem én csinálom a modot, nem értek hozzá.Mind a segítségek, mind a súlybüntetés meg egyéb dolgok nem tartoznak ide. Ezeket átbeszéltük korábban, amikor indultunk. Egy deka magyarázattal sem tartozunk érte senkinek, mint ahogy azért sem, hogy nem vagyunk akkora pro-k, mint te.
Te most belecsöppentél a közepébe, de pontosan tudtad hogyan néz ki a dolog, amennyiben utánaolvastál. Ha nem, az a te bajod.
Az viszont érdekes hozzáállás, hogy kb 3-an írtunk véleményt és te azt mondod, hogy ezzel a felfogással nem vállalsz közösséget, ráadásul ezt nekem célzod. Eleve ha a többség azt mondja, hogy nem akarja látni, akkor az már közösségi döntés, innentől kezdve átgondolhatnád, hogy kivel is van baj.
Van, aki leszarja a dolgokat és nem ír semmit. Én nem szarom le, le is írtam a véleményem, megindokoltam. És itt ismét lásd első mondatom.
Azért meg aztán tényleg nem fogok felelősséget vállalni, hogy másnak ez nem tetszik. -
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N #4551 üzenetére
Nekem tök mindegy, egy mondatból frankón lejött mi is a felállás:
"..Aki faros autót akar az érje be a bömössel, mivel más amúgy sincs a WTCC-ben."..és én ezzel a felfogással nem vállalok közösséget, mert a nulla...mondom nulla toleranciát mutatja.
..mert lehet segítséget használni, mert ezért-azért, mert lehet így menni, meg súly nélkül mert ezért azért, megmagyarázzuk,...de aki faros autót akar az érje be a Bömössel....köszi.
Lehetne megoldást keresni, más modellt más autót...vagy kb. két kattintással megoldani a 'bug'-t...ahogy az aszfaltba logó gumikat is mondjuk.
De persze semmit nem muszáj, ha az ember ezt elhiszi magáról.
Szevasztok, további jó versenyt. -
zsomboor
tag
válasz
zsomboor #4565 üzenetére
Lejárt a szerk.
Zsíííííííír most már a BMW-vel is jobb vagyok........
Méghogy nem jó itt a BMW....... az 1. és a 2. sectorban is a BMW-vel megyek legjobban, csak az utolsóban túl sokat veszítek a sikánnál........ha a sikán nem lenne akkor simán PB lenne a BMW-vel........ -
zsomboor
tag
Ajjajjj......... kipróbáltam a cruze-t és hááát 1.14.xxx elsőre alap setuppal, sok hibával.....vectrával meg ha megszakadok se tudok 15. alá menni, sőt mostanába örülök a 15. végének, nem tudom miért
.....
.
-
JJános
addikt
válasz
N€T0X|N #4555 üzenetére
Különbségek meglesznek.
De megférnek a különbségek, mert profi épp úgy van itt, mint amatőr.
És a műkedvelők is itt vannak, de épp jó ez így.Mindannyian be vagyunk korlátozva valami miatt, már aki nem profi.
A billesek az miatt, az idősebbek az miatt. Aki keveset gyakorol az miatt.Profi sem sok van köztünk, de vannak fiatalok, akik nagyon tolják.
Nagyon várom a 2.0-át. Volvo, Peugeot, és a shevik amik izgatnak most.
GO!
Szerk: Jah! Üdv bajnok! (Megint jött valaki aki elver)
-
KaraDani
addikt
válasz
Dragbajnok #4552 üzenetére
Üdv a csapatban
-
válasz
Dragbajnok #4552 üzenetére
Jah sorry, üdv köztünk!
-
Ne aggódj, a 2.0-ban az Accord ugyanolyan jó lesz, mint bármelyik másik FWD kocsi.
Azaz, a műszaki paraméterek, mint pl. motorteljesítmény és a teljesítménygörbe egyformák. A vezethetőségük is nagyban hasonlít, különbségek a tengelytáv miatt azonban nyilvánvalóan adódhatnak. Én mondjuk ezt csak a Vectránál éreztem komolyabban, a többinél nem.Billel is jól terelhetőek, de egy fentebbi állításomra utalnék: Madame idejére röpke 3mp-et vertem ugyanazon a pályán, ugyanazzal a kocsival. Én négy kört mentem, ő mondjuk nem tudom mennyit.
De ez most nem az önfényezés helye, csak az a helyzet, hogy valószínűleg ugyanúgy (meg)lesznek a különbségek, mint most. -
Ventur@
senior tag
(#4540) N€T0X|N: Na azért ilyen farost nem kéne betenni
. Jóhogy nem már a piros 7-es busz bele nem lesz téve és a Hősöktől a Keleti pu-ig fogunk versenyezni
.
(#4543) Satan_Claus: Na ezt már jobban el tudnám viselni, ez azért már csak túraautósabb
. Bár nálam a régi TOCA játékok emlékére, ha A4 akkor csak is 4WD
.
(#4548) Dragbajnok: Üdv bajnok
!
(#4550) b-type:"..és a WTCC rokonságot meg nem kellene erőltetni amíg ennyi segítséggel, és a valós versenyektől eltérő rendezéssel kerülnek placcra a futamok...".
Mindegy, hogy minek nevezzük a bajnokságot (felőlem lehetett volna: PH!TCC is), azért az egész szellemisége mégis csak a WTCC-hez áll közelebb
. Az meg, hogy mennyi segítség van alkalmazva megint más tészta. A banda 80%-a nem szimus beállítottságú, van olyan aki, most játszik először az rFactorral és vannak olyanok akik bill-el nyomják - tudom, jön az örökérvényű szólás: hogy bill-el nem játszunk szimulátort!, nekik viszont kell a segítség. Megnézném ki az aki bill-el ,minden segítség kikapcsolásával, normális időt tud menni akármelyik pályán
. Ha valaki ilyet felmutat, akkor mélységes elnézéséért fogok esedezni és meghajolok a tudása előtt
.
Felőlem lehet több RWD-s verda, pölö akár Satan által mutatott A4-es is, mivel annak van túraautós múltja, míg azért egy Mercedes SL65-nek nem hiszem, hogy túl sok van
. Egyébként tegnap este kipróbáltam a bömöst bill-el Nurnbugringen. Maradjunk annyiban, hogy többet drifteltem, mint egyenesen haladtam
. Minden elismerésem azoknak, akik kormánnyal is így tudják terelni a bajor csodát
.
(#4553) YakQzA: A 2.0-ás modban meg kell, hogy mondjam neked sokkal harapósabb az Accord, mint jelenleg
(bár én ennek ellenére 100%, hogy áttérek köv. idényben európai vonalra
. A 308 és a Leon TFSI igazi méregzsákok és baromi jól lehet terelni őket
)
-
YakQzA
tag
válasz
Ted-Mosby #4546 üzenetére
Kicsit szomorú vagyok, de megértem a dolgot. Sajnos ezek az autók más játékokból lettek átültetve így igencsak megnehezítik a helyzetet.
Ezek után viszont az Accordba kereshetnél még pár lovat!Egyébként miben nyilvánul meg a 2.0-ban az "azonos" erőviszony? Mert eddig kb úgy képzeltem el, hogy csak a kocsik skine és hangja tér el, de a műszaki paraméterek megegyeznek.
-
Dragbajnok
tag
válasz
Dragbajnok #4548 üzenetére
Ja és ami kimaradt hogy miért is akartam csatlakozni.Olvasgattam a topikot és megnéztem a versenyről készült videókat és úgy látom nagyon jó közösséget kovácsolt össze a wtcc és az rfaktor iránti szeretet.Na és persze a szervezők.
-
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N #4533 üzenetére
Na kb. annyi mint a Focus-nak.
Nekem nyolc felőlem ki is maradhat, értem hogy mire gondolsz, vagy felőlem berakhatunk más Merga-t is...idő van még.
De hogy 1 RWD legyen az kicsit gáz....bár nem is az, hanem meg hogy ezt ennyivel könnyedén le is tudjátok.
Mert le lehet szrni mások mit szeretnek, de szvsz nem érdemes.
Oké nektek tökéletes az FWD, én örülök neki...de ha csak két ember van a ligában aki szívesen vezetne RWD-t akkor nekik is járhatna választási lehetőség...ha meg több akkor pláne.
..és a WTCC rokonságot meg nem kellene erőltetni amíg ennyi segítséggel, és a valós versenyektől eltérő rendezéssel kerülnek placcra a futamok......egyébként amennyiben ez a Merga idegen a sorozattól akkor a DTM Merga-t nem is értem hogy kerül szóba...
szerk: Szeva Drag'
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Dragbajnok #4548 üzenetére
Légy üdvözölve!
-
Dragbajnok
tag
Sziasztok!
Úgynézki hogy én is jövök a gyakorlásokra és a nem vb futamokra egy kicsit versenyezni.
BMW vel szeretnék karikázni.Az rFactort régen nagyon sokat gyűrtem most viszont kb.1 éve nem játszok vele.Ebben az egy évben inkább az iracing-et próbálgattam.Imádom az autószimulátorokat és hobbi szinten űzöm. -
00roli00
aktív tag
válasz
Satan_Claus #4543 üzenetére
Jaj, ez is baba ám.
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
dzsavermadar #4545 üzenetére
rendben köszi
a civic is kimarad és azt hiszem a merci sem kerül bele
így is marad 11 választási lehetőség, bőven eleég -
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby #4544 üzenetére
Hagyjuk ki a Vectrát nyugodtan.
Fölösleges egy csomó munkát belefektetni, és ráadásul nem is biztos, hogy jó lesz.
Részemről semmi akadálya a kihagyásának.
Sőt, ha az egyéb "kakukktojásokat" is kihagyjuk, az sem baj,
mert most is csak azokkal van némi gond, amelyek nem szervesen illeszkednek a többihez.
Lásd: Vectra, Honda, pl.
Ahogy mondtad régebben,ezek kívánságra kerültek be. Amíg nem tudjuk megoldani könnyedén az azonos paramétereket különböző kasznikkal, addig ne is csináljuk, mert csak kisebb-nagyobb gond lesz belőle. -
Ted-Mosby
senior tag
a mercedes-t ne nekem köszönjétek,hanem b-type-nek
,
Ő szerezte én csak betettem a mod-ba,
irányítás szempontjából nem rossz,nekem csak féktávon volt vele gondom, mikor kipróbáltam,azt még nem tudom benne lesz-e a v2.0-ban így is van 12 autó ami közül lehet választani majd,valószínű a honda civic is kimarad, ha nem találok jobbat,mert az sem tökéletes, emiatt meg ne szívjunkAlfa Romeo 156
BMW 320si
Chevrolet Lacetti
Chevrolet Cruze
Ford Focus
Honda Accord
Lada 110
Peugeot 308
SEAT Leon TFSI
SEAT Leon TDI
Vauxhall Vectra
VOLVO C30ennyi autó közül mindenki talál majd magának megfelelőt szerintem
már csak a vectra-val vannak gondok,egyáltalán nem lehet összehozni a többivel,ha dzsaver nem ragaszkodik hozzá akkor azt is kihagyjuk -
Mai buli feltöltve.
-
00roli00
aktív tag
Gyerekek, láttam én is hogy nem wtcc a merga na. Ha nem lesz bent, hát nem. De jól néz ki,az tény.
PEACE.
Dani: de jó volt nem?
Ja, a kikerülés a ti dolgotok
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00 #4534 üzenetére
"IFA is lehet a kaszni."
Persze, de hogy fogod kikerülni
Ted: A cam bugokat simán lehet javítani egyébként, pont most mondom Neuronak. Dzsavernek is simán ki tudtam javítani a Vectra motorháztető nézetét, csak annak az egy autónak volt megemelve valamiért, jogosan mondta, hogy nem teljesen jó.
-
válasz
00roli00 #4534 üzenetére
Pl. egy DTM modból biztos lehet (nekem van). Az a merci meg nekem azért nem szimpatikus mert széles lapos (nem a videó miatt). A többi kocsi nagyjából egyforma. Ez így nem igazán lenne szép, hogy fél pályát elviszi valaki vele. Amúgy meg bugos, ez látszik a videón. A civic is bugos. Most komolyan egy bughalmazt akartok velem felrakatni a szeróra? Ne legyünk már igénytelenek... megjegyzem ez nem csak az én véleményem, de úgy tűnik csak én merem leírni.
-
00roli00
aktív tag
-
Ventur@
senior tag
válasz
KaraDani #4526 üzenetére
Akkor meg Korn. Köss már bele légyszi
. Ezért 50 bajnoki pont levonás, mert jártattad a szád egy VB ellen és szerintem ebbe mindenki belemegy a kategóriádban
.
De mindegy, mert látom hogy amúgy sem találtam el, szóval mivel beleszóltál az istentisztelebe ezért még 25 pont levonás
.
-
JJános
addikt
válasz
KaraDani #4514 üzenetére
Az fel sem merült bennem, hogy az élmezőnnyel csatázzak. Kizárt.
Én ennél jobb már akkor sem leszek, ha segítségeket kikapcsolom.
Meg hiányozna a visszaváltás hangja. Mert tudom, hogy na most a harmadikat is visszaváltotta, és lehet gázt adni. Majdnem mindig a váltó hangját használom, hogy meddig fékezzek. Valljuk be férfiasan öreg vagyok.A középmezőnyben jól elvagyok, és az már öröm, ha pontot szerzek., vagy ha valakivel elcsatázok. De általában az jellemző rám, hogy egyedül hajtok.
Gyorsabbak előre, lassabbak hátra, és kész. Majd meglátjuk ez hova elég. -
#70869248
törölt tag
válasz
00roli00 #4520 üzenetére
Jó...
Majd holnap átírogatom hogy lehessen használni...de sztem Ted-k átdolgozzák még, szal ez csak olyan mókázós lesz
Nyugodtabb lett valahogy mint a Bömös, legalábbis mivel azonos fizikát tettem alá így a Brno-i beállt betöltve nagyon kezes...olyan mintha nehezebb lenne mint a Bömös, de ez érzetre rendben is van, mivel laposabb.
De mivel a fájlszinten nem számol mást a prog mint a Bömös-nek, azaz a felfüggesztése, hdv-je, gumija uaz mindkettőnek, ezért gondolom az elemek pozíciója miatt lehet, mert azért bizonyos dolgokat nem lehet a hdv-ben átírni egyik autóról a másikra.
Nürburgring-n pl. a 110-s AI idejét nem tudtam Mercedes-szel megverni, pedig gyengébb volt a Bömös-m idejénél...kicsit módosítani kellene a beállításán.
Majd beteszem alap HDV-nek ngyjából a Brno-i beállítást, azzal egy kisgyerek is elvezeti szvsz jó tempóban.. -
Ventur@
senior tag
válasz
N€T0X|N #4519 üzenetére
öööcsééém ez a videó...hát ezek sem aludttejen nőttek fel az is tuti
. Mit leosztanak te jóisten. Elmebetegek egy elmebeteg pályán
. Nem lehetne majd a köv. modba betenni ezt a pályát
?
YakQzA: szám címét nem tudom, de szerintem valamelyik Corn szám. Na de gondolom ezzel sem sokat segítettem
.
-
00roli00
aktív tag
Ennyi lökdösődi kell, én nagyon élveztem, főleg azért mert sikerült a pályán tartani az autót.
Az más kérdés hogy 2x annyit kivett belőlem mint ha csak körözgettem volna. Egy biztos, nem volt unalmas a futam.
(#4517) b-type: ha kész leszel vele, nehogy megtartsd magadnak.
Egyébként milyen a merga?
-
smisa
őstag
Bocs hogy szóltam téma lezárva és kérem tárgytalannak venni!
Ha eseteg én is hasonlóan kezelem a dolgokat
nem szeretnék büntetést kapni azért mert a festékcsiszolástól valaki eldobja az autót mert nem úgy reagálja le mint ahogy "belefér" vagy ahogy én terveztem
mivel : "Az meg hozzátartozik a vezetéshez, hogy ilyeneket lekezel az ember."
-
#70869248
törölt tag
Lökdösni addig jó amíg a másik a pályán marad, és a lökdösésnek vannak íratlan szabályai...főleg íratlan szabályok.
lökni úgy lökünk, hogy a másik pont annyit veszítsen amennyi nekünk kell....ha lehet nem lökjük az autója sarkát, mert nagy eséllyel kipördül, a legjobb ha telibelököd a sárvédőjét éppen annyira hogy elrontsa a féktávot, és beférjél neki.
Ennél csak rosszabb lökések vannak...de még azok is tolerálhatóak...a lényeg hogy 40km/h sebességkülönbséggel jöjjön létre, és ne olyan indíttatásból hogy 2 autó hosszból kifékezem a másikat...
Mert azok általában akkor jönnek csak össze ha jelentős tempókülönbség van...egyébként általában törés a vége. -
válasz
KaraDani #4514 üzenetére
A lökéses részben osztom a véleményt, a lökdösődés belefér addig, amíg nem kilökésről meg egyéb durvulásokról van szó. Azért ezek a kocsik nem hímestojások, nem történik semmi, ha leverjük a festést.
Az meg hozzátartozik a vezetéshez, hogy ilyeneket lekezel az ember. Nem csak annyi, hogy körözök oszt' jóvan. Legalábbis a WTCC tudtommal így működik. -
KaraDani
addikt
Nem verünk meg, már csak azért sem
Ez a te döntésed, ha így vezetsz, akkor el kell fogadni, hogy az élmezőny nem lesz elérhető, és akkor nincs értelme siránkozni, hogy nem megy jobban, mert a "segítségek" visszafognak. Ettől függetlenül a középmezőnybe jó szoktál lenni bőven, és ha jókat csatázol, élvezed, és neked így okoz örömöt, akkor nincs semmi gond ezzel. De ha ez nem elég és gyorsabb szeretnél lenni, akkor meg kell tanulni neked irányítani teljes mértékben az autót máshogy nem megy.
smisa: nem tudom, melyik két újoncra gondolsz a 3 közül, de én védeném őket, szerintem annyi agresszió amennyit belevisznek egy csatába az kell, különben ha a másik jól védekezik akkor, az lesz, mint a Fomra 1-ben, hogy sorba kocsikázunk egymás után, és valljuk be ez nem erről szól. Ha meg túlzásba esnek a szabályok úgyis elrendezik a dolgot, mert ha valakit úgy meglöknek, hogy az veszít emiatt (már volt is erre Valenciában példa), akkor úgyis meg lesznek büntetve, és legközelebb visszavesznek olyan esetben. Ez meg az én véleményem, meg lehet kövezni érte
-
00roli00
aktív tag
válasz
Satan_Claus #4511 üzenetére
Semmit nem használok.
(#4513) Satan_Claus:hidd el úgy az igazi.
-
JJános
addikt
válasz
KaraDani #4507 üzenetére
Egyszerűen a fék low nélkül nem tudok menni. sajnálom, de ez így igaz.
Akkor most verjetek meg. Nyomom a féket, a váltó nem vált vissza, felbúg a motor, aztán ahol nem kéne kicsúszok a kanyarokban, és ilyen dolgokat csinál fék low nélkül.
Fék low, ha van fékezéskor szépen visszavált a váltó, és ha vége a kanyarnak nyomom a gázt, és gyorsít. Megy ahogy kell, csak lassan, mert ott is fékel, ahol nem kéne.Most akkor verjetek meg.
-
smisa
őstag
válasz
KaraDani #4504 üzenetére
nagyon szép jó király .... a Video
Más: azért a két újonc nem kicsit használja a kaszni kaszni elleni küzdelmet
. Az látszik hogy Ők vér profik
én már rég elengedtem volna őket
ennyi "koccnál noszogatásnál" és valaki meg is tette de azért szerintem sokkan (én legalábbis) nem tudjuk lekezelni a csúszásokat vagy a kissebb lőkések
következményeit ezért kérem Őket fogják magukat visszább ha lehet
- ez az én kérésem - ilyenek nélkül is veritek a mezőny nagy részét szvsz. Köszönöm előre is
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani #4501 üzenetére
tyűű most én a Merga-t hajtottam offline versenyeken a Bömösök ellen
Csináltam kategóriát a két autónak hogy választhatóak legyenek aztán huss...királyAzon gondolkodom hogy gyors megírom ez alá a mod alá is aztán letölti aki akarja bepottyantja és lehet rá csinálni játékot...már csak template-t kellene hozzá, de az szerintem nem lesz, elég sokáig kellett vadászni magát a modellt is, template az ziher hogy csak a sajátja van....az meg szöszölős, és részletes festést nem lehet rá tenni..
inkább csak színeket.
-
KaraDani
addikt
Ott a féklámpád is felvillan, akkor te magad nyomogattad a féket is
Amennyit gyakorolsz nyugodtan kikapcsolhatnád azt a ****-t párszár kör alatt megszoknád, és nem kevés ugrana le az idődből. Gyakorlatilag te nyomod, az autó meg fékez, persze, hogy így nem megy. Monza is tökéletes példa volt, a parabolicában rég a kigyorsítási szakaszon villogott a féklámpád mindig. Nem csoda, hogy az utolsó szektorban annyit buktál, amikor egy olyan egyenesben ahol a végén 245 fölött kéne menni, a kigyorsításon fékez az autó. Ezt már akkor is mondtam neked. Ha bekapcsolva hagyod továbbra is magaddal tolsz ki. -
KaraDani
addikt
A gumigyilkosban egyet értek, itt a verseny végére nekem is szenvedés lesz valószínűleg.
szerk.: ebben bizony Neuronak marhára igaza van
Pl. meg lehet nézni Valenciában, smisa hogy ment el olyan könnyen, egyszerűen fékezett az autód a kigyorsítás közben, ha ott nincs fékrásegítésed akkor együtt érkeztek a balosba, és te vagy jobb íven, így meg smisán, akarom mindani simán elment.
És a videó értelmesen fent van Hell Yeaaah!
[link] Normális minőség nem kell várni a betöltése, csak a konvertálásra kellett várnom 13 órát, köcsög marketing, hogy váltsak premium accra persze. Ted létszi cseréld majd ki a honlapon, ez így szvsz sokkal jobb, mint a megavideos.
-
JJános
addikt
válasz
KaraDani #4502 üzenetére
Amit te, és még itt egynéhány ember csinál, az egyszerűen demoralizáló, kiábrándító, kiakólbolintó......
Egyszerűen nem értem.
Egyik nap megyek egy 2.14.999-es kört, másnap ugyanazzal a beállítással 1 mp-el lassabbat.
Ha feszülök, akkor se megy jobban, pedig a pályaismeret már megvan.
Nem az van, hogy hol találhatnák egy tizedet, hanem stabilan a 16-os körök mennek csak.
Bár én nemtom ti melyik pályán mentek.
Hátsó harmadra jó leszek. Talán.Mások meg írják milyen jó köröket mennek cruze-val.
Gumigyilkos, és dolgos pálya ez. A billesek pályája.
Gridben mindig is ez volt a hazai pályám, itt meg elvérezni látszok. -
KaraDani
addikt
Dzsaver: én a gumiégetésnél felvezetőn tudatosan csak "szinte megállok", mert megállás van a szabályban. 10-20km/h-ról kezdem égetni, és amikor lassulna már nagyon, akkor pillanatokra elengedem a kéziféket.
Nem tudom kik voltak épp itt, akik szinte megálltak, de figyelmeztetést nem támogatnám érte.
Csak arra reagálok, hogy azt írtad, szerinted nem tudatos. Nálam az szokott lenni. -
KaraDani
addikt
válasz
Ventur@ #4499 üzenetére
Hát azzal a nyamvadt bmw-vel szemben legalább fél mp. tempóelőnyt kell szerezni, mert úgyis elmegy a rajtnál, és ha csak 1-2 tizeddel vagyok gyorsabb, akkor az életben nem előzőm vissza, mert a sofőrje rutinos róka, fene jól védekezik, és hibázni se nagyon hajlandó. Én meg nem szándékozom itt is egész futamon keresztül nézegetni a seggét bármilyen szép is az az autó
Sok helyen lehet itt előzni, úgyhogy meg kell próbálni visszavágni
Kell a lelkecskémnek, hogy elverjem az embert versenyen, nehogy már csak a 100 pont előnyömre támaszkodjak, mert később nevezett.
b-type: ezzel próbálkozok folyamatosan, ott is ahol mondod, meg az első szektor utáni balosban is, de egyelőre mindkettőben leesek az ívről 4.-ben. A sikánban viszont részemről ezzel a setuppal ennyi van, nem fordul túl agilisan az autó, az eleje a felfüggesztésnek elég puha, a pálya többi része miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- World of Tanks - MMO
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- <Lacy85>: Időmilliomosok előnyben - Játékfejlesztés #1
- iPhone topik
- Anime filmek és sorozatok
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Bomba ár! Acer Aspire ES1 - AMD A8 I 8GB I 180GB SSD I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Acer Predator Helios 300 - PH315-51
- Bomba Ár! Fujitsu LifeBook S762 - i5-3GEN I 8GB I 320GB I DVDRW I 13,3" HD I DP I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E6540 - i7-4GEN I 8GB I 256SSD I Radeon I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E6510 - i7 I 4GB I 250GB I DVDRW I Nvidia I 15,6" HD+ I Cam I W10 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3375, 100% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Plus 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3355, 100% Akkumulátor
- Új Asus S14 Vivobook Flip X360 Touch 2in1 Ryzen5 7430U 16GB 1TB SSD AMD Radeon Vega7 Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest