Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- Gaming notebook topik
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Leállítja a legjobb CPU-hűtőinek szállítását az AMD
- Valami baja van a tápomnak
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
Ted-Mosby #4398 üzenetére
Esetleg lenne mód arra hogy legalább két hátsóhajtású kocsi legyen választható?
valahonnan kiemelni egy Mercedes-t mondjuk....és akkor igazi márkacsata lehetne...kis só és fűszer
Lehet hogy innen is megközelíthető, teszem azt 'Amcsi' vasak, rizsrakéták, olaszok és szépek, németek és ellenfelek...stb.
De ezek csak ötletek, viszont a Bömös-t nagyon megnézném ha már készközeli állapotban van, ha lehetséges....én bírnám a 7 sebes váltót is egységesen, igaz bele lehet veszni, viszont cserébe jól el lehet osztani, és akár lehet 5 sebes is..ki hogy szereti (upgrade ini)
-
Ted-Mosby
senior tag
Autó váltás szezon közben nincs.
De azt ne felejtsétek el, hogy az autók véglegesítése előtt mindenkinek rengeteg ideje volt tesztelni és kipróbálni mindent,aki nem kellő figyelemmel tette így járt.
Tégy hogy a mod legjobb autója valószínű a cruze, de a v2.0-ban csak hajszálnyi különbségek lesznek az autók között.
A mostani autók nem egy szériából valók és ezért nem egyforma a teljesítmény, illetve egy-két autó utólag került a mod-ba külön kérésre.
Az új mod-ot igyekszem jobban és hibamentesebben kidolgozni, jelenleg is a 4 VB teszteli.
Annyi biztos, hogy irányíthatóság szempontjából nem lesz akkora különbség a bill-ök és a kormányosok között.A v2.0 mod-ban minden autó engine.ini fájlja ugyanaz, a váltókat is igyekszem összehozni. De itt is felmerülnek problémák a külön kért autók miatt, ezért nem működött eddig pl a Focus és a Vectra sem.
Ha minden jól megy 04.04.-től már lehet az új mod-ot tesztelni mindenkinek. Lesz rá egy hónap az új szezon kezdetéig, tehát mindenki jól gondolja meg melyik autót választja 13 fajta gép lesz benne.
Már van kész versenynaptár a PRÓBAFUTAM-ok idejére, minden héten szerdán és vasárnap. Illetve kész a 2. szezon versenynaptára is 12 pályával.A 2. szezon sokkal kidolgozottabb és összeszedettebb lesz reményeim szerint, mint az első.
Higgyétek el nem olyan könnyű 20 embernek megfelelni és a kénye-kedve szerint összerakni a dolgokat, főleg úgy hogy nem vagyok profi modder.
Kérem a türelmeteket.
Köszönettel:
T.Mosby
-
00roli00
aktív tag
válasz
dzsavermadar #4393 üzenetére
Én se szerettem/szeretem.
JJ, azt nekem is kell,nem folyik a csövön.
-
válasz
dugojancsi #4391 üzenetére
Nem basztatásból írtam, mert a teljesítményed tényleg nagyon jó kontrollerrel, le a kalappal!
De ez nem jelenti azt, hogy akkor lehet vágni. Az az összesen három vágás egy körben nálam már kicsit nem igazán fair kategória, mert én pl. figyelek erre és így én is valószínűleg tudnék menni 12.200-at.
Egyébként is jobb, ha nem idegződik be, mert az ilyenből probléma lesz, ha a bajnokin fordul elő. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
dugojancsi #4388 üzenetére
Feszegess helyettem is!
Nem hiszem, hogy napi kb 20 gyakorló körnél többet elviselnék ezen a pályán. Már a Gridben sem szerettem, és ahogy tegnap tapasztaltam, itt sem fogom megszeretni.Az esti próbaversenyeken azért igyekszem ott lenni.
-
JJános
addikt
válasz
dzsavermadar #4387 üzenetére
Dzsaver a Cruze festése szebb ez egyértelmű. Főleg az enyém.
-
adyz.
aktív tag
válasz
dugojancsi #4388 üzenetére
fail
-
válasz
dugojancsi #4388 üzenetére
De láttam, elfelejted, hogy nálam fut a szerver.
És ha ennyit vágsz, akkor tényleg van benne, de ezek igencsak csúnya vágások, úgyhogy mellőzni kéne.Amúgy megnéztem btype körét is, na ő nem esett le sehol a pályáról. Tanítani lehetne azt a kört.
-
dugojancsi - PHWTCC,Chevrolet Cruze - 2:12,221
Szépnek szép, de azért kanyarodhatnál néha a pályán is...
-
Ventur@
senior tag
Neuro és dzsaver:
Nálam nem a váltóval van gond, meg nem a setup-al (úgy érzem eltaláltam a dolgot, bár még kicsit csiszolnom kell rajta
. Nem is időmérőre akarom belőni az autót, hanem futamra, hogy ott tudjak stabil köröket menni. Mivel úgy is tömegkaramból lesz Nurnburgring első kanyarjában
), hanem az, hogy a Cruze-al lazán kihoztam a 15 alatti időt a Honda-val meg hülyre szenvedek és nem tudok 16 alá menni
.
Szóval keresnem kell valami jobb rizsgyárat, mert ez a mostani gáz nagyon
.
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #4383 üzenetére
Kipróbáltam valóságban is, nem csak a grafikont néztem. Elszomorító.
Tudom, hogy rengeteg változtatási lehetőség van. És a végáttétellel is variáltam.
Egyszerűen sehogy nem lett jó. Valami mindig rossz volt benne.
Más autó váltója viszont remekül működik, és a változtatások is jó beállításokat hoznak.Ettől még lehet bennem a hiba.
Ha így marad, erősen gondolkodom, hogy maradjak-e a szeretett Vectrámnál.
Nem csak a váltóval van gondja sajnos. -
válasz
dzsavermadar #4382 üzenetére
A grafikont azért ne vedd készpénznek, a legjobb, ha kimész a pályára és megnézed melyik fokozatban mit megy a gép. Ettől még persze lehet, hogy nem egyforma két külön autónál a papíron egyformának látszó beállítás, de a váltót aztán tényleg orrba-szájba lehet variálni (a végáttétellel is lehet játszani nem csak a fokozatokkal!), szóval azt eléggé kizártnak tartom, hogy egyáltalán ne lehessen jól belőni.
A 2.0-ban jelenleg a Vectrával szerintem több probléma is van és az tény, hogy az alap váltókiosztása nagyon szar, de nem próbáltam még állítgatni rajta. A mostaniban viszont tuti nincsenek ilyen gondok, mentem már minden autóval annyit, hogy ezt ki merjem jelenteni. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ventur@ #4380 üzenetére
Az következő mod-ban pl. van egy ilyen. (a mostaniban is valszeg így van)
Ugyanaz a setup, ugyanaz a váltó kiosztás,
és a grafikon szerint sem, és a valós működés szerint sem egyforma.
Nagyon nem mindegy a váltó, ezt tudjátok nyilván.
Viszont (csak Vectránál próbáltam/variáltam még), nem tudtam egy normális váltót kihozni az adott pályán. Tehát eleve "lemaradásra" van ítélve a rosszul állítható váltó miatt.
Nagyon meg kell gondolni majd az autó választást, az biztos. -
-
Ventur@
senior tag
Srácok!
Nem lehet autót váltani idény közben mi
?
Tudom, hogy nem lesz a válasz, de elszomorít egy dolog
. Nem bírtam még éjfél után aludni rendesen, ezért csak próbaképpen offline csaptam pár karikát Nurnburgringen a Honda-val és az eredmény: 2:16.003 (honlapon a best lapom 1 ezreddel gyorsabb
). Ennél többet nem bírtam kicsikarni belőle.
Na de most jön a poén. Tesztre "elkértem" Julezko Cruze-át (thx) és csont azzal a setuppal menten: 2:14.973-at. Most akkor mi a tetves egetet csináljak a Honda-val. Nem hiszem el, hogy majd 2 mp-vel lassabb időt megyek vele, mint a Cruze-al, amivel az egész mod alatt jó ha mentem vagy 20 kört. Ja és úgy mentem 15 alatt, hogy még vagy 4-5 századot simán ott hagytam a pályán.
Setup-ot nem tudok fejből, de amire emlékszem: 17L nafta, 21 fokos kormányszög, 55:45 fékarány, 3-as hátsó szárny, 5 fokos kerékdölés (vagy mi a t*k*m
)elől-hátul, 8.5 cm-es utazómagasság elől, 9 cm-es hátul, meg a ki és berugázósok is kis értéken (na ezt tényleg nem tudom fejből
). Cruze-al 8. best lapom lenne a honlapon, Hondaval 13. vagyok
.
Na nem lehet váltani
? (azért egy utolsó próbát megért
)
-
KaraDani
addikt
Na ezért kell gyakorló futamra járni, mert jó
Neuro vs KaraDani mai első futam utolsó két kör.
-
smisa
őstag
emlékeztek kérdeztem ki ismeri RTR-t erre most nesze kaptam beta testre kulcsot
WTCC Driving School (live)
- iylenek vannak benne
Akit érdekel szerintem kap még kulcsot
-
Kis esti buláj. Érdemes megnézni azt a csatát az első verseny utolsó két körében, amit Danival nyomtunk.
-
Na úgy látom máshol is téma a rajtbaleset. [link]
Kiemelném ezt a mondatot:
lehetne javítani a hatékonyságot olyanokkal, hogy az ember nem próbál az első kanyarban hősködni, mert nincs hely
-
KaraDani
addikt
Smisa bocsánat, egy kicsit hardcore-ra sikerült a csatánk, agresszív voltam
-
YakQzA
tag
válasz
dugojancsi #4355 üzenetére
Nálam volt némi lag a rajt után. Ezt láttam:
[Video] -
#70869248
törölt tag
Ne legyen bosszantó...a középmezőny ugyan olyan értéket képvisel mint az eleje, hidd el..vagy higgyétek el. Egyfelől mert minden játékos értékes, és a jó szórakozás az elsődleges, másfelől mert a csata ott is csata.
..és ahogy 'Dani-val beszéltük a szerveren, egy-két kivétellel mindenki középmezőny valahol...van ahol dicsőség hátul szerepelni is, teszem azt LFS A ligában,..ott már az nagy szó ha nem a B-ben mész.
De erre több példát is tudnék mondani, mindez attól függ ki mekkora megmérettetésnek teszi ki magát, ha egy nagyon erős ligába mész, akkor számolni kell azzal hogy az elejében már überidőket mennek. Ahhoz pedig autóismeret, beállítási ismeretek, és ritka tehetség kell.
Ahogy írtam, mi egyszer feszültünk egy pályán (Road Atlanta) kb. 14-n, morzsoltuk a századokat, aztán jött Kiss Norbi és több mint 1mp-vel elvert minket. demoralizáló volt, de jó is.
Ő pl. az UFO kategória bárhol indul, legyen az nemzetközi vagy hazai élmezőny,...vagy akár a Spanyol túrakocsi bajnokság, vagy a hazai Clio-Seat kupa amit megnyert.
De voltam olyan futamon is NR2003 GTP moddal ahol másfelet mértek be közém és az eleje közé, mert hihetetlenül levett szárnyakkal mentek időmérőn Monza-ban, aztán a futamon kiesett szinte a komplett eleje.
A 'béna' szónak nincs értelme, oka néha igen, de az előfordulhat bárhol a mezőnyben, egy versenyszitu rossz megoldása is bőven lehet bénaság, mert a hajmeresztő és zseniális manővert egy hajszál választja el az égbekiáltó hülyeségtől
Meg ismerek olyan szimest is, aki középmezőnyben autózik a körideje alapján, de zseniálisan versenyez, fineszes, és stabil mint gép.
Vele csatázni élmény...nagyobb élmény mint mondjuk szólóban menni az elején.....ez absz. saját vélemény, de annak kellően megalapozott. -
zodo
nagyúr
válasz
N€T0X|N #4353 üzenetére
Ne gyere már a gyakorlással, nem kell egy pályaismerethez 4-500 kör mert az már régen rossz. Megígértem hogy nem siránkozok, nem is azért válaszoltam Roli-nak amit csak ti most felfújjátok, ne tegyétek. Volt egy smile is a mondatom végén!
Csak nekünk bosszantó hogy hiába küzdünk mégsem érünk oda még véletlenül sem.
Annyira talán nem vagyunk bénák ha más játékokban szorongattuk egymást de lehet hogy én tévedek. Tudom... mindenre van válasz.
Ne is válaszoljatok csak hangosan gondolkoztam. Bocs. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #4353 üzenetére
Én ma kipróbáltam az összes autót, de csak kb 2-3 kör erejéig, tehát komoly tapasztalatom nincs. Ugyanazzal a setuppal, ami persze nem ugyanazt jelenti minden autónál.
Szembetűnő a különbség pl a váltónál.
Ugyanaz az elosztás, mégis másképp van a váltás.
De majd inkább akkor beszélek, ha tapasztalatom is lesz, és nem csak benyomásom.Nem értem az "azóta" Fordot. Most szörnyű volt.
Hát igen, az egységes "belső" biztosan másképp festene, és csak a setup-olás és a vezetés függvénye lenne a versenyeredmény.
-
Azért mielőtt nagy kopp lesz, afelől biztosak lehettek, hogy aki nem gyakorol, annak ugyanúgy esélye se lesz a 4-500 kört megtett játékosokkal szemben, mint most.
Dzsaver nem tudom mentél-e a Forddal azóta, de most már az is jó. A Vectra meg egy szar még mindig, ez igaz. A többi gyakorlatilag egyforma(nak érződik), kivéve persze a BMW-t. Mivel azzal nem tudok igazán jól menni most sem, így azt nem tudom...
-
dzsavermadar
senior tag
"kis csapat vagyok kis pénzzel!"
Ha kell valami, csak szólj, szívesen rendelkezésedre bocsátunk akár egy új autót is, vagy jöhetsz bármikor a garázsainkba bütykölni, ingyen és bérmentve.
Zodo #4348
Ugyan még csak első benyomás, de nagyon nem egyformák a dolgok.
Van pár db, ami alapból egész jó, és a többiből mit lehet kihozni, azt még nem tudom.
Amit Neuro is írt itt régebben róla,
hogy a Ford és a Vectra felejtős, ha eredményt is akarsz elérni.Igaza lehet.
Viszont a Chevroletek alapból nagyon jók. -
zodo
nagyúr
válasz
#70869248 #4349 üzenetére
Ehhez a részéhez én sem értem csak jártak nálunk egy páran a VCRC-sek közül és náluk (bevallásuk szerint) egységes a fizika csak a kaszni más és más.
Azt nem mondtam hogy egyszerű megoldani és nem is tudom mivel jár csak hogy van rá lehetőség és milyen jó lenne ha ezáltal izgalmasabb futamokat lehetne futni. -
Ted-Mosby
senior tag
Minden nap gyakorló futamok:
19:00 --- időmérő edzés (15 perc)
19:15 --- warm up
19:20 --- 1. verseny 5 kör
19:40 --- warm up
19:45 --- 2. verseny 5 kör -
#70869248
törölt tag
Az egységes fizika viszonylag egyszerű (lásd a WTCCEX-t), de ha ténylegesen igényesen akarjátok megcsinálni, akkor azért meg nem
mert kell hogy különbözzön...van aminek muszáj is, mint pl. a kerekek pozicionálása, de ez kiterjedhet a benzintank elhelyezésén túl még sok mindenre...és akkor tényleg különbözni is fognak meg ugyan olyanok is lesznek
Nekem is van egy ilyen cuccom, teli van pakolva autókkal, de ritkán van időm szöszölni rajta.
Tökéletesen egyforma nem lesz az biztos, hiszen a .pm is meghatároz, és aztán még sok minden ha odafigyelősen van megcsinálva. -
YakQzA
tag
Zodo:
Nem történt semmi!M4dm3n:
Ami a csövön kifér! Csak hát kis csapat vagyok kis pénzel!Dugojancsi:
Most látom, hogy 3. lettél?
Atya ég! Nem gondoltam volna amikor a rajtnál még én is megelőztelek!
Mondjuk az első kanyar érdekes volt élőben. Valakin ott szépen átteleportáltál!
Azt hittem baj lesz belőle. De még nem néztem meg a replayt szóval lehet csak lagoltál nálam. -
smisa
őstag
TED phmod 2 ben nem lesz RS Octávia
[link] csak ne törd össze
-
válasz
#70869248 #4343 üzenetére
Megcsúsztam felvezető legvégén a célegyenesben, és a fal elég nagy pofontot adott ahhoz, hogy a bal elsőm elhúzzon, mint az atom.
Induláskor derült csak ki, mert ahogy szép lassan beálltam a rajtkockába, úgy még nem éreztem.
Reménykedtem, hogy kibírok egy kört és akkor bemegyek szerelni, de egyrészt leestem már az első kanyarban, másrészt elhúzott annyira, hogy nem tudtam az aszfalton maradni egyenesben biztonságosan, így eldurrant az agyam (onnantól totál értelmetlen volt az egész amúgy is, persze van aki végigmenne így is, de ez akkor nekem nem volt opció) és falhoz vágtam. -
válasz
#70869248 #4341 üzenetére
Brnot én mondjuk utálom, úgyhogy a magam részéről nem várok sokat... jó is, hogy az lesz az utsó pálya.
Nürburgringen még nem mentem az "újkori" önmagammal, így nem tudom mit fogok alkotni. ha itt is hozom a másfél másodpercet, mint Valenciában, akkor virulni fog a fejem. Csak kár, hogy ezt nem szeretem annyira, mint Valenciát. Bár tegnap óta azt se szeretem annyira, még ha a saját balfaszságom miatt is gondolok rá másképp. -
KaraDani
addikt
Tessék megnézni a Hot lapsot, ilyen egy nem BMW pálya
Brnoban majd 4 mp-t kapunk mert az BMW pála
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani #4335 üzenetére
attól függetlenül adok szívesen,majd, Roli-t nézd meg, ott az igazság.
Viszont az is igaz hogy ha másképpen vezetünk akkor nem sokat ér a küldött beáll...amennyire tudom Roli-nak sem jön be az én setup-m.
Na örülök hogy nem jött le gázosan amit mondtam, tényleg így gondolom. -
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4334 üzenetére
Ok, semmi gond.
Ha bömössel fogok versenyezni esetleg, akkor setupot tuti nem kérek, max segítséget, iránymutatástAz nálam elv, hogy amivel versenyzek azt az autót megismerem, és saját magam készítem fel a versenyre, mert ez is a verseny része. Ha más setupjával érném el a jó eredményt, azt csak félig érezném a sajátomnak.
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani #4332 üzenetére
Na most kellemetlen helyzetbe hozom magam, de megmondom kerek perec, mert szokásom az ilyen..
Szal majd ha Bömössel versenyzel, és márkatársak leszünk akkor minden további nélkül....amíg az FWD csapatát erősíted addig ez nem lehetséges
szívesen dolgozok ki beállítást más autóra, de itten mostan elvekről beszélünk
A Bmw...vagy a hátsóhajtás nem lehet eredményesség kérdése, oda születni kell. -
KaraDani
addikt
b-type: egy Valencia bömös setupot kérhetek, ha nem titkos most már? Csak szeretnék autózni vele kicsit, és setupolni nincs kedvem, meg nem is tudnám így jól még. Szeretném kipróbálni egy jó setuppal mit tudok vele alkotni.
dugojancsi: milyen controllerrel? Logi dual action gamepaddal, autóztam sokáig én is, az tényleg sokkal jobb mint billel, de azért nem is kormány.
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4325 üzenetére
Kezdődik az altatás, Valencia se bömös pálya volt
Amúgy meg, ha megint valahogy így alakul, hogy előttem leszel, akkor tényleg kármentés lesz, mert lebontom a lökhárítódat az tuti
Már leteszteltem, hogy ügyes vagy és szépen megfogod a kis koccokat úgyis, úgyhogy féktávokon közelebb merészkedek legközelebb
Bár nem tudom, hogy fér össze innentől a biztonsági autózás versenystratégiámmal, de majd kitalálom
dugojancsi: bennem most tudatosult, hogy te ezt billel művelted
smisa: semmi gond,már tőletek is elvártam volna
Gyakoroljál többet, ha nem a húsdarálóban rajtolnál folyton, nem szívnál ennyit. Amúgy tényleg rohad peches vagy az tuti
00roli00: ma nekiállok a videó-nak, este nem volt kedvem még, de igyekszem, és kösz. Jó, hogy nem csak a magam szórakoztatására csinálom, hanem másnak is tetszik
-
JJános
addikt
válasz
dugojancsi #4322 üzenetére
Az időmérőn tudatlanságból a zöldön járkáltam. 16. helyről indultam! Thx!
-
JJános
addikt
Nuer.......gdb eltérés. Eltávolítottak. nemtok szeróra menni.
-
JJános
addikt
válasz
dugojancsi #4317 üzenetére
Gratulálok dugó nagyon gyors voltál tegnap!
-
smisa
őstag
válasz
dugojancsi #4317 üzenetére
Még nem nézztem meg a replayt de 2 úgy közrefogtak az első kanyarban hogy majd be fosstam pedig csak ovatos akartam lenni és nem klökni senkit erre látom tükörből ét oldalról jönnek még vagy +20km/h sebbeséggel
Amúgy annyiban elégedet vagyok magammal hogy most is előztem vagy 6 embert pedig sokkan azt mondták itt nem lehet sajnos megint nem saját híbámból kerültem hátra
-
Ventur@
senior tag
válasz
Ted-Mosby #4315 üzenetére
. Ahogy néztem nincs vele gond
.
Féltávhoz érkeztünk srácok, szóval gratula eddig minden résztvevőnek és további jó csapatást a hátralévő 5 futamhoz
. Independent kategória, ahogy nézem az elkövetkezendő 2 futamban eldőlni látszik. Neuro gyújsd be a bambuszt, mert le vagy maradva, Ted pedig kormolj az orra alá mindkettőnek aki előtted van
. Viszont a Rookie kategória most kezd izgalmas lenni
. Gratula zsomboor az újabb szép eredményhez, YakQza toljad neki te is keményen, mert csak 5 pont van köztem és közted. dugojancsi neked maxi tisztelet az elért eredményért
. Kár, hogy később tudtál csak csatlakozni. Bár ez így jó, mert akkor esélyük sem lenne ellened
.
Viszont én is megkérném a társaságot, hogy hétközben - ha nem is minden nap - de legyünk kicsit aktívabbak az esti teszteken, mivel most már futamok óta a szokásos történet van, hogy az első kanyart nem lehet túlélni nagyobb koccanás és balhé miatt. Tudom ez a rendes WTCC-ben is így van, de többeknek is már az első kanyar után elmegy a futam. Ez betudható a kevés rajtgyakorlásnak. Szóval, akik tud vegyen részt hétközben is
(kicsit magam ellen szóltam, mivel a múlthéten 1 nap voltam én is fent, de betegeskedtem és nem volt kedvem 38+ C-os lázzal a gép előtt űlni
). Tudom, hogy hétközben mindenkinek húzósabb a program, de azért írta, hogy aki tud vegyen részt
.
-
Ted-Mosby
senior tag
A VB KÖZLEMÉNYE !!!
Előzetes eredmények:
VALENCIA 2011.02.27. eredmények
mindenki nézze át, ha valamit elszámoltam szóljatok
-
00roli00
aktív tag
válasz
dugojancsi #4300 üzenetére
Nagyon jó voltál, átverekedted magad Teden és Satanon, és végül rajtam. Nagy GR érte.
Én elfáradtam a végére, mert a visszapillantómat többet néztem egész versenyen mint előre.
De ez volt az eddigi legjobb futamom, nagyon élveztem. Big gr mindenkinek.Alig várom Dani összefoglalóját.
Dani: Végig a nyakamon voltak, de nem adtam a bőröm olcsón. Ha a többi futam is így sikerül, akkor egy szavam se lehet.
-
KaraDani
addikt
Hát a rajtot érdemes megnézni Roli-t nézve hátulról, félelmetes ahogy a két bímer indult. Még arra is alig lett volna esélyem, hogy az első kanyarban kilökjem B-typeot
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4301 üzenetére
Teljesen jól csináltad, hova kellett volna rohannunk? Neked annyi volt a dolgod, hogy elől maradj, nekem annyi, hogy megelőzzelek
A tempó mellékes, volt előnyünk. (Macauban legalább 1 mpvel lassab 2. szektorokat mentem, Neuro ott szerethetett, de hova rohantam volna
)
De azért elvártam volna a bímerrel, egy nagyobb hibát, ha már végig a nyakadon lógtamAmikor kicsit megcsúsztál, mindig el is zártad vele az utat
Amúgy meg marhára élveztem, köszi, és hatalmas gratulaRoli neked is nagy gratula! Gondolom, most nem szórakoztál a védekezéssel, szép volt
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
Satan_Claus #4307 üzenetére
pontozásnál igen
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
Satan_Claus #4302 üzenetére
bill-vel, vagy kormánnyal mentél ????
-
Futam replay.
-
#70869248
törölt tag
hát mese nincs, időmérő köröket kell menni a versenyen mert ezek a fránya gumik nem akarnak elkopni az elsőhajtáson
Filóztam mi legyen, próbáljak meg keményen menni, de aztán inkább mondom egyszer csak elfogy az a gumi...azért amikor belecsúsztunk a '46-s időbe ott elszégyelltem magam és kicsit jobban nyomtam
jó kis bevezetés volt, éreztem hol vagy gyorsabb 'Dani, azt igyekeztem levédeni, de néha a nagy védekezésben visszaesett a tempó
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Milyen videókártyát?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Háztartási gépek
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Gaming notebook topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen RAM-ot vegyek?
- RC modell földön, vízen, levegőben
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G1 - i5-10GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3109
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Samsung Galaxy A20e // Számla // Garancia // Ajándék töltő //
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest