Új hozzászólás Aktív témák

  • N€T0X|N

    őstag

    válasz Ventur@ #4075 üzenetére

    Ha gyakorolnának/gyakoroltak volna az emberek, akkor tudnák, hogy mit kell tenni pl. az első kanyarban. Itt is meg lehetett volna oldani a balesetmentességet, ugyanis egész egyszerűen nem lehet két autóval egymás mellett befordulni 220-szal az ominózus kanyarban. Másrészt nem tört volna össze senki, ha figyeltek volna a sebességre és nem csak arra, hogy "jaj nehogy megelőzzenek".
    Valakinek be kell sorolni, mert a belső nem tud olyan szűken fordulni, hogy elférjenek a végén is.
    A szombati versenyek során erre - a gyakorlatban is - többen rájöttünk. Rájöhetett volna más is, aki pedig nem volt ott. A versenyen meg döngették a falat ezerrel.

    Azzal egyetértek, hogy nem a rajtnál kell megnyerni a versenyt, többször hangoztattam/hangoztattuk már ezt, mégis sokan folyton erre építenek.
    Makaóban egyébként nehéz előzni - tehát fontos a rajtsorrend, de ez mindenütt igaz - de nem lehetetlen. Aki annyival jobb, az úgyis előzni fog. Aki meg nem annyival jobb, az maradjon csendben hátul, mert nem érdemli meg a helyet.

Új hozzászólás Aktív témák