- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hobby elektronika
- Autós kamerák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- ZIDOO médialejátszók
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Majdnem 20 évvel később befejezték a rajongók a PC-s Grand Theft Auto IV-et
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen házat vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lenyúlom a kétezret!
-
-
Ventur@
senior tag
Napot
!
Szintén 1 szavazat az 1-es változatra. Számomra is az a legszimpatikusabb.
Sziszifeca: Istenkirály a videó. Nekem nagyon bejött
(ha jársz erre megkérdeném, hogy mivel csináltad? Vegas, Adobe Premier vagy valami más
?).
Más: Hagy kérdezzem már meg, akkor lesz 2 kategóriás besorolás
? Azért kérdem, mert nekem ezt fontos lenne tudnom. Hogy miért továbbra is titok. Amint van infó (vezetőségtől), azonnal tudatom, hogy mi van
.
(Természetesen. ezt a 2 kategóriás besorolást úgy gondolom, hogy persze nem külön bajnoki ponttáblázattal, hanem egybe az egész banda, csak úgy lenne "megkülönböztetés", mint a rendes WTCC-ben
. Ha értitek mire gondolok
.
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #1991 üzenetére
Az 1. verziót javasolnám kipróbálásra, és az 5 kg os megközelítést.
Ez szinte elenyésző különbséget ad az egy más közelében teljesítők között, viszont ott ahol nagyobb a különbség ott meg nyilván nagyobbat.
Talán ez kompenzálná legbarátibban a dolgokat. És senki nem lenne "sújtva".
Szép munka Neuro, thx! -
zodo
nagyúr
válasz
Sziszifeca #1992 üzenetére
Szép anyag.
Motor
Aláírásodban lévő videót, nem lehet megnézni.
-
motormouse
aktív tag
válasz
Sziszifeca #1992 üzenetére
-
Sziszifeca
őstag
Helló!
Megint csináltam 1 videót a nálunk futott Adelaide pályán.
Akinek van kedve megnézheti itt: -
No emberek. Ezt olvassátok végig. Nem rövid, de fontos.
A kis Balatonringes buli után - némi BMW-s ökörködéses megszakítással - végül letoltam 2x(2x10) kört a Hungaroringen, ballasztot tesztelve. A választásom azért esett erre a pályára, mert a hétvégi futam miatt tisztességesen begyakoroltam, és mondhatni hiba nélkül végig tudok rajta menni akár 10 körön keresztül, hasonló időket teljesítve.
Egyedül a 60kg-os ballasztot hasonlítottam össze a nullával. Azért a 60-at, mert az a maximális mennyiség, amit offline is mindenki be tud állítani magának az autó fejlesztései között. Persze az ott beállított érték a közös szerveren is érvényes.
10+10 kört mentem, azaz 10 kört a ballaszttal a hátamon, és 10-et anélkül. Majd utána ugyanezt megismételtem. Azért kétszer, hogy ne szóljon bele az esetleges fáradtság a dologba. Mindkét esetben ugyanazt tapasztaltam, tehát jelentem: a teszt sikeres volt.
Ballaszt nélkül a jól beállított autóval könnyedén vettem az elém terülő feladatot, azaz Hungaroringet. De mi történt akkor, amikor felakasztottam vállamra a 60kg-os puttonyt? A poént lelövöm az elején: semmi olyasmi, amitől elment volna a kedvem a vezetéstől.
Viszont az autó érezhetően másképp viselkedett, kiváltképp hideg gumikkal.
A féktávokon éreztem némi megnyúlást, illetve kanyarokban kicsit jobban megcsóválta a fenekét. Összességében a sebességen túlságosan sokat nem változtatott, de átlagban 2-3 tized gyengülést fedeztem fel. Mindez annak köszönhető, hogy ha számottevően nem is lett lassabb a gép, de érezhetően nehezebb feladat volt jól menni vele. Kicsit konokabb lett, kicsit aljasabb.Tehát az éles bajnokságra két tervezet ötletem van:
1.
Mindenki alapjáraton folyamatosan 30kg súlyt fog magával vinni.
Miért?
Mert ha mindenki ugyanannyit visz, akkor ugyanott vagyunk, mintha semmit se vinnénk.
Akkor mégis miért jó ez?
Azért, mert így mind negatív, mind pozitív irányba el tudunk ettől térni.
Az eltérésnél mindig az aktuális bajnoki állást vesszük figyelembe. Az első három autó tulajdonosa súlytöbbletet kap. Az első kap összesen 60, a második összesen 50, a harmadik összesen 40kg-ot. Ezt nem a 30-on felül kapják, hanem azzal együtt lesz ennyi. Az utánuk következő játékosok alapértelmezett 30kg-os ballasztja nem változik. Azonban a leghátsó három versenyző az alaphoz képest kevesebbet vinne magával, vagyis az utolsó semennyit, az utolsó előtti 10kg-ot, míg a hátulról harmadik versenyző 20kg-ot.
A jelenlegi kilátásban 15 nevező van, ennek megfelelően a bajnoki állásban a 9 középső 30kg-os súllyal menne, míg az első és utolsó három a fentebb vázoltak szerint.Ezt az egészet esetleg lehet úgy is változtatni, hogy nem 10, hanem 5kg-os lépésekben közelítjük a 30-at. Így kicsit finomabb átmenet képződne. Vagyis a bajnoki sorrend szerint a következő súlyok lennének kiosztva: 60-55-50-45-40-35-30-30-30-25-20-15-10-5-0, 15 fővel számolva.
Függetlenül attól, hogy éppen hányan jelennek meg az adott versenyen, mindig a bajnokság aktuális állása szerint lenne eldöntve, hogy kinek mennyi ballasztot kell magával vinnie.2.
Ugyanaz, mint a fenti esetben, csak itt nem vinne alapból magával senki ballasztot, hanem az első 6 a következő sorrendben: 60-50-40-30-20-10kg. Természetesen a bajnoki összetettben első versenyző vinné magával a 60kg-ot, majd szépen csökkenő sorrendben az utána jövők.
Ebből is lehet olyan változatot készíteni helyette, hogy 5kg-os lépésekben megyünk lefelé, s így akkor 60-55-50-45-40-35-30-25-20-15-10-5kg lenne sorban kiosztva, az első 12 versenyzőnek.
Szeretném hangsúlyozni, hogy igazán szignifikáns különbséget nem lehet várni a ballaszt cipelésétől. Az igazi WTCC-ben tizedeket számolnak ballaszt felrakásánál, itt ennél nagyobb különbségek is vannak játékosok között. De ahogy fentebb írtam, érezhető hatása van az autóra, tehát egyértelműen egy színfolt lenne az amúgy sem unalmas versenyeken.
60kg-nál azért nincs értelme nagyobbat adni, mert az túl keményen megviselné az autót (pl. gumik). Másrészt ennél nagyobbat senki nem tud magának gyakorlásképp a kocsira tenni, s csak a verseny előtt fél órával tudna készülni a megfelelő súlyú autóval leghamaradbb.A ballasztot a szerver admin, illetve hasonló jogosultsággal rendelkező játékos (jelenleg Ted Mosby) egyénileg is fel tudja tenni a játékosok autójára, többen látták már hogyan működik. Nyomon követhető, könnyen kezelhetővé a dolog, nincs kibúvó. Az így kiosztott ballaszt a teljes versenyhétvége (gyakorlás, időmérő, bemelegítés, verseny) alatt rajtamarad az autón, akkor is, ha kézzel nem volt beállítva, vagy ha a játékos közben kilép.
A fentebb vázolt két lehetséges ballaszthordási formula (és alváltozatai) közül el kéne dönteni, hogy melyik legyen végül beépítve a szabályzatba. Erre itt a fórumban várok javaslatokat.
-
smisa
őstag
Tudom tudom le volt írva de nem találom lehet a két rFactor fent egyszerre?
-
zodo
nagyúr
Nekem elsőre összejött a kis másolási malőrt leszámítva az indítás és csatlakozás is.
Új profilt készítettél vagy engedélyezted a tűzfalas bigyót?
(nálam az új profil létrehozásakor a név megadása után "fagyott" mindig be, de a háttérben volt a vírus bigyóm ablaka hogy engedélyezem vagy se az átjárást)
-
Szelep
senior tag
Ez a rábaring komoly?
Beteg pálya, olyakat repült szegény seat...öröm volt nézni.
Poén rajta menni.
-
adyz.
aktív tag
Hmm. Be akarok lépni és kifagy a játék. Offlineba minden működik.
Reinstall is volt már. -
zodo
nagyúr
válasz
N€T0X|N #1972 üzenetére
"Locations" mappában nekem is Monza, de azt megnyitva már Brianza-ként jelöli a mappát ill. a fájlokat.
Amit én írtam az pedig a "Settings" mappában olvasható.Hátha generál akkor így marad.
Baluka
Nincs mit.
N€T0X|N
Térképre visszatérve.
Az a kis táblát nem lehet eltüntetni?
(Position,Lap/1st)Letöröltem az előző játékot és ezt teljesen újként telepítettem.
Ez a végeredménye. -
Mityu_76
tag
Már csak arra volt időm megnézzem elindul e a játék. Megy minden gond nélkül csak a map-plugint még nem raktam fel, de most láttam, hogy mintha benne lenne alapból.... bár nem értem miért volt a bal alsó sarokban, és miért csak félig látszott "Balaton ring"....... mondom csak épp rápillantottam mert megyek melózni.......
-
Baluuuka
tag
Ezt írja:error opening MAS file mas.sky
Gmotor error
-
zodo
nagyúr
válasz
Baluuuka #1967 üzenetére
Nem biztos!
Én is azt hittem hogy jól másoltam, de nem.Ne a PHWTCC mappába másold, hanem az mellé.
Ted!
Felhasználónév / Setting mappán belüli, pálya mappa neveit átírhatom ugye?
pl.: Sinl_Brianza_Italiangp helyett Monza-ra.
-
Baluuuka
tag
Gyerekek gondoltam kipróbálom az új verdámat ma először,de nem tölti be a pályát.Meg se moccan az a sárga csík alul...
Pályákat jó helyre másoltam be...
-
Az hogy van, meg az, hogy használják is-e, az két külön dolog.
Elég egyértelmű a szabályzat:
7.3.2) Electronics:
Any electronic driving aid system is prohibitedEnnek ismeretében azért sokszorosan becsülendő mit művelnek azokkal a gépekkel a pályán.
Smisa: ez nincs is másképp.
-
Ezt a kérdést feltetted már párszor, de a válasz ugyanaz volt mindig (ettől még nem én döntöm el, szóval nekem ne címezz ilyet). Nem a lehetőség a kérdés, mert akkor akármit lehetne csinálni, rakhatnánk akár segédrakétát is a gépre. De WTCC-ben nem használnak launch controlt (még ha van is némely kocsiban, pl. a BMW-ben tudom, hogy van).
Mint ahogy az igaziban egyébként semmilyen segítséget nem használnak. -
-
"aki műszaki okok miatt lelassul, kicsúszik"
Azaz, aki műszaki okok miatt lelassul vagy kicsúszik
Ennek megfelelően a "műszaki okok" rész nem - feltétlenül - vonatkozik a kicsúszásra is.
Értem? Magyar nyelvtan.
Aki bénázik az majd visszakapar a helyére (ésszel), neked nem kell foglalkozni vele.
Egyébként műszaki hiba miatt is megforoghatsz, mondjuk megzakkan a kormány, billentyűzet, akármi, és padlógáz beragad.
-
Szabályzat bővítés történt! Eddig nem ez volt a 8./a pont, a többit továbbtoltam az abc sorrend szerint.
8./a Felvezetőkör
Futamaink felvezetőkör/álló rajttal indulnak. A felvezetőkörben
- tilos megállni
- tilos előzni, aki műszaki okok miatt lelassul, kicsúszik, azok mellett el lehet menni
- tilos a másik versenyzőt megzavarni bármilyen módon (hirtelen kanyarodás, intenzív fékezés, ütközés)
- biztonságos követési távolságot kell tartaniLogikusan, aki megfelelő távolságot tart, az nem fog zavarni senkit.
-
adyz.
aktív tag
Ted, jók a "versenyzők" oldal a honlapon.
-
A valóságban is van olyan, hogy valaki beragad a homokba.
Zodo a kormányosok nem lesznek büntetve, csak a nagyon jó játékosok lesznek egy kicsit visszafogva, így van az eredeti wtcc szabályzatban is. Ja és tudtommal nem lesz külön pontozás (legalábbis leírva még nincs ilyesmi, és ahogy fentebb írtam, én nem is támogatom, csak úgy, ha a kettő egymás mellett megy)...
Mindez még ki sincs próbálva, lehet, hogy nem is fog működni. Türelem.
-
Ted-Mosby
senior tag
ide ki van írva nagy piros betűkkel
A bajnokságra a nevezés határideje:
2011.01.15. 24:00 -
-
smisa
őstag
Nekem per pillanat egy kérésem lenne olyan pálya ahol a kavicságy nincs javítva (azaz nem lehet kijöni csak max 2-3km/h-val pl Hungaroring... ) tegyük a későbbi dátumokra hátha addig jön ki javítás
-
YakQzA
tag
Valami nem ok nálam. Próbálok belépni a szeróra, be is jutok majd kiválasztom a kocsit. Aztán mikor a pálya betöltésére kattintok kidob az asztalra mindenféle hiba nélkül.
Mi lehet a gond? -
Ted-Mosby
senior tag
-
Ted-Mosby
senior tag
Én kérek elnézést !!!
Maradjunk annyiban, hogy mivel a versenyszabályzat még nem teljesen kész, ezért az elfogadásáról szóló üzenetet hagyjuk meg arra az időre amikor végleges lesz.
Köszönöm, hogy valaki figyel.A nevezések folyamatosak, Zyl-t és G.-- -t is később vettem(ük) fel ezért kell kiadni külön majd a festésüket, mivel a mod már kikerült.
Ezután is lehetnek nevezők (már van hírem egy újabb jelentkezőről is), tehát majd megpróbálom úgy intézni, hogy 2-3 új autónként kelljen csak új patch-et kiadni és bemásolni.Utólag már csak az újabb autók festését kell beletenni a játékba, illetve ha a második szezonban majd más pályákon futunk azokat is.
-
YakQzA
tag
válasz
Ted-Mosby #1917 üzenetére
Egy észrevételt, ha megengedsz nekem?!
Az előbb kérted, hogy írásban is juttassuk el hozzád, hogy tudomásul vettük a szabályzatot.
Most Neuro írja, hogy éppen reformálja még. Akkor?Másik dolog meg a festések. Volt egy határidő. Aztán volt egy dátum a kiadásra.
Erre megint majd utólag kell még ezt meg azt beletenni a játékba.
Nem nagy gond, de ha már így hangsúlyozzátok a szabályokat akkor itt is legyünk precízek. -
válasz
dzsavermadar #1923 üzenetére
"Én arra gondoltam, hogy az élen lévőkre kéne valami fékező, nem a hátul lévőkre,"
Pontosan erről van szó.
ésszerű keretek között, nem pedig durván, lefékezni őket
Természetesen.
Ez a Balatonring meg egy ótvar pálya. Táblák alig látszanak, van ahol nincs is. Nagyon nehéz a távolságokat is felmérni, mert mindenhol ott az a hülye fehér homok(?).
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby #1921 üzenetére
Technikailag én nem értek hozzá, hogy mit lehet.Csak tippelem, hogy mit.
De azt jó lenne kipróbálni, hogy milyen az, amikor az egész stáb egy csoportban tud küzdeni. és nem kettő külön csoportban.
Gondolom a billes időket nem lehet felfelé nyomni, de a kormányos időket lehet lefelé.
Mondjuk csak három kerékkel indul, vagy mi?
De hangsúlyozom, hogy nekem így is jó, ahogy van.
Hasonlóan itt másokhoz, engem sem az érdekelt soha, hogy ki van kormánnyal, és ki billel.
Megy mindenki azzal, amije van, és kész.Én arra gondoltam, hogy az élen lévőkre kéne valami fékező, nem a hátul lévőkre,
És természetesen ésszerű keretek között, nem pedig durván, lefékezni őket. hadd küzdjünk mi billesek magunktól, és ne a játék kedvezzen az eredmény elérésében. -
Hát nem tudom, szerintem nem kéne súlyokat pakolni azokra, akik amúgy sem elöl vannak. Én nem választanám el ennyire élesen a bill/kormány játékosokat, de ezt fentebb már leírtam.
Dzsaver a "túl jó" vonatkozást úgy értettem, hogy aki jó, az bár valóban megérdemli, hogy nyerjen, de ezáltal a többiek közelebb kerülhetnek hozzá. Ha valaki sorozatosan hátrébb kerül a súlyok miatt, akkor arról viszont idővel le fognak azok kerülni pont emiatt, tehát nem lenne folyamatosan "lefogva" a játékos. Ennek a célja némi - viszonylag kicsi, de ez súly kérdése, amit ki kell tapasztalni, szerintem kezdjük az igazi mértékekkel - esélykiegyenlítés, nem pedig a jók ellehetetlenítése (ezzel magam ellen is beszélnék folyamatosan).
Ennek megfelelően elképzelhető, hogy egy jobb billes játékos is annyira előrekerül, hogy ő is szépen megkapja a kis puttonyt.
Szerintem ne vegyük teljesen külön se a pontozást, se semmit, hanem a kettő (pontozás) létezzen egymás mellett (ahogy korábban írtam). Legyen egy összesített, meg egy "gyári" és egy "privát".
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
dzsavermadar #1919 üzenetére
természetesen a két "csoport" ötletét, és a én is támogatom
a bill súlybüntetést pedig rátok bízom akik bill-vel mennek beszéljétek meg és vázoljátok fel, hogyan gondoljátok, még van pár nap a VERSENYSZABÁLYZAT lezárása előtt
természetesen nem vagyok DIKTÁTOR ha, esetlegesen nem férünk bele az időbe 2011.01.15.ig, akkor kitolhatjuk az időpontot, de a bajnokság kezdete előtt mindenképpen véglegesíteni kell.
-
Ventur@
senior tag
válasz
dzsavermadar #1919 üzenetére
Lejárt a szerk. időm ezér van a külön hsz
.
Azért nem akarom egyelőre elárulni, hogy miért is szeretném ha két kategóriás besorolás lenne, mert még jelenleg 50 %-on áll az a dolog amit tervbe vettem. Ha a Magasságos is úgy akarja, akkor lehetséges, hogy ma realizálódik a dolog és estefelé megírom, hogy mi, hogyan, merre és mégis miért titkolódzok
.
Előre is megértésed és mindenki megértését kérem
.
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #1916 üzenetére
Támogatok minden olyan megoldást, ami arra irányul, hogy élvezetesebbé tegye a játékot.
Nagyon jó volt Madman javaslata a múltkorjában, hogy gondolkodni kellene esetleg a kategorizáláson. Csak még nem fejtette ki, csak jelezte, és ezért sem szóltam még hozzá.
A másik vonal, meg a "túl jó". Ezt mondjuk inkább másként, mert a túl jó, az megérdemli mindig, hogy nyerjen. Inkább arról van szó gondolom, hogy közelebb hozni a kormányos és billes verseny eredményeket. Ha elfogadjuk a kormány "előnyét", akkor biztos kitaláljátok a módját, hogyan, és milyen mértékben lehet kompenzálni a különbséget(plusz súly?)
Nem is a végeredmény, helyezés miatt, hanem inkább azért tartom jónak, mert akkor az összes versenyző, aki a pályán van, mind egymással versenyzik, nagyobb lehet a csoportosulás, és ezáltal élvezetesebb mindenki számára. Ahogy most vagyunk, így néhányan elöl versenyeznek egymással, néhányan meg hátul. Köztük az űr.
Az idők alapján biztos ki tudjátok kísérletezni, hogy mennyi sört kell a csomagtérbe rakni, hogy lassabb legyen az autó, vagy ilyesmi.
De ezt is előbb próbáljuk majd ki közösen, teszt futamokon, mielőtt bevezetnénk.
Hátha nem is jó a gyakorlatban, és nem érjük el a valódi célunkat vele.
Nekem ez is jó ami van, de ha lehet jobb, akkor próbáljuk meg. Ámen. -
Ventur@
senior tag
Napot mindenkinek (azért nem jó napot, mert itt Miskolcon most valami ritka szar idő van. Ködös, nyálkás, tetves őszies idő. Télen
)!
Letöltöttem az v1.2-őt + map packot is és első véleményem az, hogy zsír lett
. Kezdő videó ott van, menü zene - nekem - bejövős...viszont a magyar pálya pack-ból lesz egy-két nekem nem tetsző pálya
. Balatonring - szerintem - eléggé kcsg. Ahogy megfigyeltem, jó pár kanyar előtt nincs feltáblázva, vagy ha van is csak 50 m-es van. Sehol egy deka 100-as. Bill.-es társaim, itt biza szenvedni fogunk (na jó, hol nem?
)
. Egyébként összeségében tetszik a pálya. Tempós f*sza kanyarokkal. Kicsit Oschersleben-re emlékeztet engem
. Csak a kavicságyba ne menjetek ki.....mer nem 2 perc mire visszajön az ember
.
Egyelőre ennyi
. Este remélem tudok menni a tesztre
.
Ted: Súlybüntetés - részben - kicsit jó dolog lenne. Nem csak a kormány vs. bill. párharc élesebbé tétele miatt, hanem hogy "kategórián" belül (már ha a két kategóriás - gyári és privát csapatok - ötletem nem lett megvétózva
) is keményebbé tehetné a futamokat. Értem ezt úgy, hogy - ha megoldható - ne csak a kormányosok, hanem a bill.-esek között is aki jobban áll a bajnoksába kapjon ő is súlybüntetést, ezzel esélyt adva kategórián belül a még kiélezettebb versenyre
. Mivel - szerintem - ha kap is súlybüntetést a jobb kormányos versenyző, még szerintem akkor sem esélyes egy futamgyőzelemre bill.-es. De ne legyen igazam
.
Szabályzat részen én a chat bejegyzésnél gondolkodom egy módosító indítványon, csak össze kell szednem a gondolatokat, hogy helyesen és érthetően fogalmazzam meg
.
Béke!
-
Ted-Mosby
senior tag
A VB KÖZLEMÉNYE !!!
A VB döntése értelmében Syrius XIX nevezése meg lett újítva, így indulhat a bajnokságban.
Ezen kívül van még egy nevezőnk G.---, akinek a dolgai folyamatban vannak.Ha mind a kettőjük autófestése elkészül akkor ki lesz adva egy patch, amit mindenkinek kötelező lesz letölteni a honlapról
Amint Neuro is írta kidolgozás alatt van a kormányosok "visszafogása", valószínű hogy a hétvégi két tesztfutamon a súlybüntetés kipróbálásra kerül.
És természetesen továbbra is várjuk a javaslatokat !!!
-
Szeretném jelezni, hogy a szabályzathoz egészen 15-ig hozzá lehet szólni, javaslatokat lehet tenni (amik elbírálásra kerülnek, annál megfontoltabban, minél többen támogatják).
Készülőben van a 9. pont teljes reformja, és a túl jó játékosokra is keresünk "ellenszert" (a korábban is említett súlybüntetés). Tehát aki folyton nyer, és a bajnokságban is első helyen lesz, azt valamiképp kompenzálni fogjuk, mint az igaziban. Megvan már a megoldás a pontos nyomonkövethetőségre, hamarosan tesztelés alá kerül a cucc.
-
válasz
Syrius XIX #1913 üzenetére
Természetesen nincs gond. Sajnos a történtek nem mind látszanak a fórumban, mert játékon belül kezdődött az egész, ami naplózva van ugyan, de azt hiszem mindannyian túlléptünk a veszekedésen, és jobb, ha nem boncolgatjuk a múltat.
A játék Windows 7 64 bites operációs rendszeren is kitűnően fut, nem tudom nálad mi lehet a gond.
Mindenesetre a kompatibilitási mód, ha jó, akkor örvendetes, nincs egyéb teendőd. A jövőben csak egyre több előnye lesz a korszerű operációs rendszernek, ez ne aggasszon. -
Ted-Mosby
senior tag
A VB közleménye !!!
Kérnék minden nevezett versenyzőt, hogy privát üzenetben írja le nekem ezt így :
"A Versenyszabályzatot és az rFactor WTCC TEAM egyéb szabályait elolvastam és elfogadom."
tudom kukacoskodásnak tűnik,de vannak szabályaink és ez alapján tudunk mire hivatkozni a későbbiekben, így nincs kibúvó, hogy
"de hát én nem láttam, nem tudtam róla,nem olvastam, nem is tudok olvasni stb."
KÖSZÖNÖM !!!
eddig 4 versenyzőtől kaptam
-
Syrius XIX
addikt
Tiszteletem sporttársak!
Valószínűleg a most következő sorok senkit nem érdekelnek, de muszáj leírnom 1-2 dolgot.
Pontosan 2 hete telepítettem fel a Win 7-et. Olyan vagyok, mint vak a szobájában, amit átrendeztek. Egyenlőre keresgélem, mit, hol, hogyan, miért és különben is, tehát ismerkedem a rendszerrel. Az utóbbi 2 hétben ezért nem nagyon voltam!
Tegnap jutottam el arra a szintre, gondoltam elindítom az rFactor-t és...... nem ment!
Aztán valaki mondta, h futtassam régebbi OP-rendszer verzió szerint és....... megy! XP SP3 módban megy! Akkor mi a reteknek raktam fel a Win7-et, vagy ez nem is kompatibilis visszafele sok mindennel?Eltűnésemnek semmi köze JJ lelépéséhez, a kettő között nincs összefüggés!
Hozzászólásaim: Elnézést kérek az utóbbi néhány (nem tudom pontosan mennyi, 3-4?) HSZ-emért, de a helyzet az, hogy a fenntebb felsorolt okok miatt csak most sikerült nekikezdenem a HSZ-ek átolvasásához (mindet el fogom olvasni, mert nem akarok (szeretnék?) lemaradni semmiről). Jelenleg az #1307-es HSZ-nél tartok!
Az 1-ik VB taggal kötött hallgatólagos +egyezés alapján, amíg végig nem olvasom mindet, nem írok és nem válaszolok egyetlen 1 HSZ-re sem.
Ted & Neo + tudtok nekem bocsátani?
SRY!
Ezután igyexem minél többet lenni.
Ennyi voltam, thx aki Lolvasta!
-
motormouse
aktív tag
válasz
motormouse #1911 üzenetére
...hát nemtom h sikerült de most meg jó, szóval az előző hsz-t felejtsétek el
-
motormouse
aktív tag
...vmi gáz van nálam megint, amióta feltettem az új verziót ugyanaz a jelenség van h nem látom a szerót, a honlapunkon sem fut a csík, nem látom az online állapotát a szerónak
...múltkor egy rendszer visszaállítás elegendő volt, most már mindennel próbálkoztam ami tőlem telik és a súgót is átkutattam, de hülye vok ehhez
...gondolok olyanra h tiltja vmi az oldalt, vagy az ip-t, simán kilőttem a tűzfalat meg a vírusölőt is de nudli...ha valaki tudja mit, hol, hogyan kell beállítani egy xp-n, vagy a védelmen v bármin h működjön, kérem segítsen! Köszönöm!
-
Baluuuka
tag
Nagyon jó lett szerintem a játék!!!Komolyak a verdák!
Köszönet a készítőknek!!
-
motormouse
aktív tag
...én vmit nagyon benyaltam a versenyen, hiába nyomtam a versenyre nem tett ki a rajtrácsra, aztán egyszer csak, mikor már láttam mindenkit elindulni a felvezetőre, kirakott a boxba, nekiindultam h akkor hátha mehetek utánatok, láttam h zöld a lámpa, nyomtam egy kövéret és azt írta piros lámpánál léptem ki v mi
...visszanéztem zöld volt
-
Kisebb-nagyobb tecnhikai hiba történt, a hotlaps nem akar beröffenni. Szerencse, hogy késő este van, remélem, aki nem bír aludni, az is kibírja holnapig (már a megoldás felé vezető úton vagyok).
-
Egy gyors szerver restart.
-
Baluuuka
tag
válasz
dzsavermadar #1898 üzenetére
Már elnézést,de én vágtam,hogy nem jár plussz pont érte!!!!!!!!!!!!!!!!!Csak reagáltam a felvetésre.
Nekem is megszakadt
Úgyhogy elkezdtem elölről.
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone 16 Pro 128GB gyári független bontatlan minden szín! 1 év Apple jótállás
- Fehér Gamer PC/i7 14700k/32GB/ AMD 9060xt 16gb/1.5 TB SSD Win11Pro
- ASUS DUAL RX 6600 XT hibátlan állapotban - eladó!
- Honor 400 256Gb-gyakorlatilag új-2 év garancia
- SAMSUNG GALAXY Z FOLD7 12/512 GB DualSIM Ködös kék színbe , gyári független
- ÚJ Microsoft Surface Laptop 7 13.8" 2K - 120Hz Érintő - Snapdragon X Elite - 16GB - 512GB-2 év gari
- LG 34WQ500-B - 34" IPS LED - 2560x1080 Wide FHD - 100Hz 5ms - AMD FreeSync - HDR10
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3328, 94% Akkumulátor
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Apple iPhone 13 Pro 128GB,Adatkabel,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest