Hirdetés
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Acer Predator 21 X: szürreális
- Milyen alaplapot vegyek?
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Miért nem tűnik el soha a kalózkodás?
- Hobby elektronika
- Képernyős trükkök növelik a notebookok üzemidejét
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jansz
csendes tag
Szevasztok! Segítség kellene! Már tanácstalan vagyok teljesen, a következő a problémám: letöltöttem a http://phwtccmod.5mp.eu/web.php?a=phwtccmod&o=q65zt9evEX oldalról a rFACTOR PH WTCC mod-ot. Letöltés után rákattintok a fájl-ra és a gépem elkezd tölteni ész nélkül villog a led megy a winyó de semmi sem jön be (nem változik a képernyő),és mindenem belassul mert a processzor használat 92 % a feladatkezelő folyamatai között sincsen semmi,vártam fél órát és a gép még mindig tölt.Csak reset- elni tudok.Gondoltam biztos a letöltésben volt hiba,ezért mondom letörlöm amit letöltöttem és letöltöm ismét, igen ám de a letöltött mod-ot nem bírom törölni a winyóról,sem átmásolni ,mozgatni mert előjön ugyan az a jelenség. Letöltöttem újra egy másik könyvtárba ,ugyan azt produkálja. Mi lehet a probléma? Win 7-et használok és Microsoft Security Essentials vírusírtót.
Kérem aki tud segítsen! Köszi. -
Ventur@
senior tag
Estét!
Végigolvastam az utóbbi 2 oldal termését és megint hangot kell adjak a mondandómnak - mint annó a GRiD-ben -, mert itt is megint nagy a kesze-kuszaság. Előre szólok a következő sorok magánvélemény. Ha valakit megsértek vele, meg mondom őszintén marhára nem érdekel. Miért is? Mert egyesek már megint nem kezelik helyén a dolgokat (mond valakinek valamit az hogy: Ez csak játék?)
Iiistenem! Ne kezdjük már itt is ezt a tetves kormány vs. bill. háborút, mert komolyan mondom az agyam eldobom már megint. El lett játszva a GRiD-nél is. Marhára unalmas már. Fel kellene - hangsúlyozom kellene - végre fogni, hogy van aki egyikkel van aki a másikkal tud/szeret menni és ennyi. Pont! Aki megint ezeken lovagol, az el mehet oda ahova gondolom (és mégegyszer: nem érdekel ha valakit megbántok!). Aki letöltötte, kipróbálta a játékot és rész vett pár teszten az mégis mit várt? Könnyű lesz? Nekem ezért jön be, mert végre van benne kihívás és marhára nem foglalkozok vele ki mivel és milyen időt megy. Helyén kezelem a dolgokat! Bill.-el is lehet jó időket menni és az sem igaz, minden futamon a kormányosok lesznek elől. Volt teszt ahol sehogy sem jött ki a lépés kormányosoknak.
Szóval helyen kellene kezelni a dolgokat és akkor nem lenne puffogás már megint és itt is.
Béke!!!
Közösbe: A súlynehezítést - vagy mi a t*k*m a neve - támogatom. Mint ahogy a nagyoknál is, csak úgy lazában
.Ted: Ment privát csekkold majd le
. -
HorCsa
csendes tag
Kicsit bele fogok szólni a fórumba, előre is elnézést, ha valaki rossz néven veszi.
Először is: Minden elismerés a szervezőké. Egy számukra is szinte teljesen ismeretlen játékkal kezdtek el szerver/mod/beállítás szinten foglalkozni, teljesen ingyen, és próbálják a társaságot összehozni. Ezt mindenkinek figyelembe kell vennie, és eszerint nyilatkoznia. Nagyjából attól a ponttól kezdve, hogy bajnokságot próbáltok indítani, szükség van az egységes szabályozásra, szabályzatra. Szükség van egy "bizottságra" hogy látszódjon, nem egy ember dönt kénye-kedve szerint. Ezt minden "tagnak" látnia kell, hogy rengeteg háttérmunka, és megbeszélés van 1-1 szabálymódosítás mögött, még ha ez kifelé nem is látszik. Az rF, és a Grid nagyon különbözik egymástól. Egyik sem jobb mint a másik, egyszerűen teljesen más típusú játék.
Az rF szimulátor (próbál lenni) és nagy hangsúly van a moddolhatóságon. Pályákat és autókat készítenek rá. Valaki élethű fizikát próbál alá tenni az autóknak, valaki pedig arcade típusút. Ti pont egy szimulátor típusú modot választottatok, ami igen csak kemény odafigyelést és gyakorlást igényel. Valamint a billentyűsöknek sokkal nehezebb dolga lesz. Eleve az rF-t nem a billentyűzettel való irányításra készítették. Az rFactor nem mai játék, rengeteg online bajnokságot rendeznek a mai napig a segítségével, szóval nem érdemes a játékra sem fogni, ha valami gond van
Fel kell ismerni mindenkinek, hogy onnantól hogy bajnokság, valamelyest komolyodik a dolog. Erre lett megalakítva nálatok a VB, ők döntenek a kérdéses esetekben és ezt mindenkinek el kell fogadnia (de azt is fel kell ismernie mindenkinek, hogy többen vannak és több véleményből születik egy döntés) és itt igaza van Tednek a megszoksz vagy megszöksz elv működik. Ahhoz hogy mindenki jól érezze magát, egységes szabályozás kell és nem lehet kivételezni senkivel!
A létszám: sajnos hazánkban nem nagy érdeklődés mutatkozik a túraautók iránt (reméljük Norbi miatt majd mostantól nagyobb lesz). Nagyon nehéz összeszedni a megfelelő létszámot. Arra fel kell készülni, hogy ingyenes ligákban a versenyzők maximum 80-90% jelenik meg egy futamon, és 10 fő alatt nem igazán lesz izgalmas egy futam, ha nagyok a különbségek a versenyzők között. Ezért is próbáltunk meg magunkhoz "csábítani" benneteket, egy már viszonylag összeszokott csapathoz, ahol segíteni is tudunk (bár nálunk szerencsére most látszólag elég nagy a létszám).
A vezetést befolyásoló segítségeket nem nagyon szeretik engedélyezni sehol online bajnokságokban (fék, kormányzás, gázadás), mivel aki rFactorozik, próbál kicsit "szimulátorosabb" lenni ABS, TC ami vezetés segédletként szóba jöhet általában, mert egyik sem vezet a játékos helyett (mint pl a kormány segítség, vagy a fék helyetted fékez), illetve ilyen megtalálható nem egy autóban amikkel versenyezni lehet. Itt jegyezném meg, hogy aki billentyűzettel "profi" az nagyon szépen elvan ABS, TC, Kuplung (esetleg automata váltó) segédletekkel, és simán futja a köröket. Persze ehhez kicsit át kell nézni az irányítási beállításokat és átállítani 1-2 dolgot az alaphoz képest a játékban (digital steering rate 20-25% pl stb...).
Aki ffb kormánnyal rendelkezik annak ajánlom, hogy szerezze be vagy a Leo-FFB, vagy a RealFeel plugint. Nagyon sokat fog segíteni a vezetésben az "érzés". Illetve itt van egy átfogó segédlet a kormányosoknak, bár nem kifejezetten rFről, de át ültethető könnyen.
Szóval maximális tisztelet a szervezőknek, még ha idegesít is valami, nyelni kettőt, és értelmesen megfogalmazni a gondokat. Sokat bajlódnak vele a szervezők mire idáig eljutnak feleslegesen nem kell az idegeiket rombolni
. Amiről meg nem tudnak, aszerint nem tudnak cselekedni, nem fair utólag felháborodni. 
Még egyszer: nem beleszólni akartam csak SzisziFecán keresztül, még ha közvetetten is, de kapcsolatba kerültünk veletek, és el kezdtem követni az eseményeket a "ligával" kapcsolatban. És Ted: köszönjük a linket az oldalotokon.
Bármiben szívesen segítünk ha gondoljátok.
(sry de én ilyen hosszú hszeket szoktam írni
) -
Oschersleben visszajátszások 1:40 alatti időkkel. Neuro qualifying alatt, Ted verseny közben.
-
zodo
nagyúr
Dzsaver vagy valaki!
Hogyan lehet visszajátszáskor a " tv közvetítés " nézetet választani?
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N
#1286
üzenetére
Ebben tökéletesen igazad van, hogy azért verseny, hogy a jók elöl, a gyengébbek hátul végeznek. Ez így is van rendjén.
De ez csak egy játék, és az itt egybegyűltek ,érdeklődőek különböző szinteket képviselnek.
Ha úgymond lesz...juk a gyengébbeket, akkor előbb utóbb nem lesz kit legyőzni a jobbaknak.
Az talán jobb lesz? Előfordulhat. Még ha nem is látványos keretek között. Mint ahogy dunc is angolosan távol maradt, és szinte véletlen, hogy kiderült az oka.
Jelenleg 8 jelentkezés van a bajnokságra. Mire elkezdődik, lehet, hogy csak a fele lesz?
Tudod, hogy lehangoló kevesen versenyezni.
De szerintem a legrosszabb az, ha mindig ugyanaz győz.
Az szinte sosem versenyzik, csak megy. Persze ez is egy érzés.
Kicsit úgy érzem, hogy mindenkit illik segíteni valamilyen formában, hogy esélye legyen közelebb kerülni a "csúcshoz".
Nem halunk bele, ha nem mindig az élen végzünk.
Különbséget kell tenni a játék szeretete, és a versengés között. Kinek ez, kinek az a fontosabb. De bármelyik is, az ő számára az jelenti a lényeget.
Ezt kell tiszteletben tartani a jó csapatszellem és béke érdekében.

-
válasz
dzsavermadar
#1284
üzenetére
"Nem biztos, hogy azonos a tudásszint."
Hopp erre még ennyit: ha a tudásszint miatt lennének kérdésesek a segítségek, akkor durván elküldeném a francba azt, aki sír miatta (ugyanis versenyről van szó, a versenyeket pedig a jobbak megnyerik, a gyengébbek hátul végeznek, ezen nincs mit kompenzálni - kivéve azt, hogy az igazi szabályok szerint súlybüntetés jár az elsőknek, bevezethetnénk ezt is).
A kormány vs. billentyűzet téma abban a tekintetben jogos, hogy igazán profi időket itt soha nem fog menni senki billentyűzettel (de egyébként a kormányosok is elég messze vannak még onnan), így elfogadható kompenzáció - bár a magam részéről azok elől a segítségek elől mereven elzárkózom, amik kifejezetten a játékos helyett csinálnak meg valamit (kanyarodás, fékezés).
Akkor már inkább legyen erősebb abs, vagy kipörgésgátló, mert azok tényleg olyan segítségek, amik az autó úton tartásában segítenek, az pedig billentyűzettel tényleg nehezebb, elismerem. De az, hogy jelezze, mikor kell fékezni, az nonszensz. Azt mindenki képes megtanulni, nem kormány vs. billentyűzet kérdése.Ez viszont fontos: szerveradminisztrátorként én egy személyben kijelentem, hogy a boxutca segítség nem lesz bekapcsolva. Mert bugos, és néha beragadnak a kocsik. Ha ez versenyen fordulna elő, abból aztán lenne cirkusz. Úgyhogy ebből nem engedek senkinek, még Tednek sem, ha megkérne rá. De azt hiszem érthető, és senki nem is akarja bekapcsolni a hibássága, és az esetleges kockázatok miatt.
-
válasz
dzsavermadar
#1284
üzenetére
Egy - nem rossz - kormányos idejéhez hasonlítottam. Tednek 40-es ideje van, és ő valami 1mp-cel jobb időt ment nálam korábban. Ebben a játékban olyan nagy tapasztalatom nincs billentyűzettel, mint kormánnyal (így logikusan jobb időt fogok menni vele), de ha 3 kör után ilyen időt megyek, az szerintem elég beszédes.
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N
#1280
üzenetére
"Nincs több hozzáfűznivalóm."
Nekem viszont van. Nem jó az összehasonlítás alapja.
Azzal az idővel kell összehasonlítani, amit kormánnyal fogsz elérni.
Mert így ez olyan, mintha a Gridben Lorant(billes) hasonlítaná az idejét mondjuk hozzám. Nem biztos, hogy azonos a tudásszint.( sőt, biztos, hogy nem)
-
válasz
dzsavermadar
#1281
üzenetére
Azt kéne megértenie mindenkinek, hogy egészen a bajnokság kezdő hetéig végig teszt időszak van. Semmi sem végleges még, csak hát nem szóltak, vagy nem a megfelelő hangnemben...
Van még idő változtatni, és megbeszélni a dolgokat. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#1273
üzenetére
Én is olvastam, csak nem volt időm gurulni,tesztelni,ezért nálam még nem alakult ki.
Ezért nem küldtem.
Viszont a különbség az, hogy én elfogadom fenntartás nélkül, ami ki lesz jelölve.
Most is inkább mások kedvéért foglalkozom a témával, csak mint VB tag.
Nem jó a szájízem, ha apró dolgok miatt nem jönne valaki.
Hátha többen is vannak, de csak JJ meg dunc emelt szót.
Szerintem adjunk mindenkinek még 5-10 napot, hogy jusson valahova, akkor jelezze, hogy hol tart, és az után véglegesítsünk, hogy legyen bőven idő a bajnokságra már azzal a beállítással gyakorolni.
És akinek az nem felel meg, akkor eldöntheti, hogy jön, vagy nem jön.
(amit mondtál: szokik, vagy szökik)![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Valaminek lennie kell.

-
Ha adott a lehetőség, csak nem használod, azért az erősen a no comment kategória.
Egyébként meg:
1. Smisa WTCC 2010,CHEVROLET Practice 34 1:41,774
2. Neuro WTCC 2010,Chevrolet Practice 3 1:42,326Bizonyára én vagyok a szuperember, de a sima "Neuro" néven futott időim billentyűs idők. 3 kör alatt szinte beértem Smisát, aki kormányos. Nincs több hozzáfűznivalóm.
-
Baluuuka
tag
válasz
Ted-Mosby
#1276
üzenetére
Hát az a helyzet nem tudom mennyi értelme van neveznem...Ugyan abban a cipőben járok,mint Moto.Ráadásul egy cégnél...hülyén venni ki magát,ha fuvarokat mondanánk vissza mind a ketten a futamok miatt aztán nézne ránk a fuvarszervező hülyén
Nem tudom mennyi versenyen tudnék rajtolni.Acélbaérésről még nem is szólottam
. -
Ted-Mosby
senior tag
volt egy ilyen hozzászólásom, olvasta ezt egyáltalán valaki????
ezek után, nem értem a sok-sok kérdést és ámuldozást, hogy ez így nem jó,
nem ezt beszéltük meg, a "kiskirály"-ok eldöntik, mi hogyan és miképpkaptam egyetlen egy privát üzenetet, benne a képpel vagy a leírással ki mit használ, vagy szeretne használni
nem véletlenül linkelgetjük ám be a dolgokat, hol innen hol onnan
de a többség ügyet sem vet ráazt könnyű mondani, hogy ezt nem jól csináltátok meg, bill-vel csak a végén fogok kullogni, bill-vel ez milyen nehéz
előbb tájékozódjatok, aztán tegyetek javaslatokatszerintetek , mi a VB ülünk a babérjainkon és közben rajtatok röhögünk, he hogy ezek most mennyire meg fogják szívni
nem magamnak találtam ki ezt az egészet, higgyétek már el
de egy épkézláb javaslatot nem láttam még
-
Baluuuka
tag
A kormány a valaha feltalált legnagyszerűbb dolog!

Főleg az én kis MOMO-kám
! 
Egyébként semmivel sem egyszerűbb szerintem,mint billel.Nekem személy szerint elég sokáig tartott megtanulni és közel sem tartozom a profik közé.Nagyjából a középmezőnybe beleférek kormány ide vagy oda.Bár,ha nekem is több időm volna akkor lehet még jobb volnék.De hát az a de ott van.

-
"Nehogy azt akard bemesélni, hogy nehéz kormánnyal versenyezni."
Márpedig az.
Nem akarom neked bemesélni, és elhinned se kell.
Nekem viszont elég kemény meló minden egyes pálya, akár hiszed, akár nem.
Szívesen megnézném te milyen időket mész vele némi gyakorlás után, csak hát elbújsz a "nem jön be" szöveg mögé, mert elsőre nem tudtál vele menni (mint ahogy elsőre senki se tud) normálisan.
-
JJános
addikt
válasz
Ted-Mosby
#1266
üzenetére
Javaslat: a low segítségek legyenek bekapcsolva.
Neuro: Kormánnyal is mentem, tudom, hogy a hosszú íves kanyarokat egyetlen mozdulattal lehet ráállni, és esetleg picit korrigálni. Nehogy azt akard bemesélni, hogy nehéz kormánnyal versenyezni. Például Monza első sikán utáni hosszú kanyar, amiben hatodikig fel lehet kapcsolni kormánnyal. Nekem sajnos a kormány nem bejövős. Más érzés.
-
Baluuuka
tag
válasz
dzsavermadar
#1268
üzenetére

Ezek a nők....

Főtörzsőrmesteruram köszönöm szépen!(Ted)
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#1266
üzenetére
Tökéletesn igazad van. Egyetértek.
A volt feleségemmel cívódtam pont ilyeneken.
Mindig mondta, hogy így rossz valami, úgy rossz valami.
Kérdeztem, hogyan kellene szerinted? Azt mondta: nem tudom.
Ha viszont csináltam valamit mégis, az biztosan rossz volt.
Ezért írtam ezt a hsz-t. [link]
-
Ted-Mosby
senior tag
ezt olvasgatom reggel óta:
ez így szar,ezt miért vettétek ki
de senkitől sem itt sem privátban nem kaptam,olyan üzenetet. (amit pedig kértem)
hogy szerintem így lenne jó, ezt tegyük bele,ezt vegyük ki
így tehát egyes emberek felháborodását nem értem -
Baluuuka
tag
Tud vki olyan oldalt(akat),ahonnan lehet MOD-okat letölteni,hogy más autókkal,kamionnal....tudjak menni offba???
-
-
adyz.
aktív tag
Neuro, lenne egy kérdésem.
A szervert te hogy vezérled? Gondolom monitor, bill, egér nincs hozzá.
Szeretnék csinálni egy letöltőgépet, de nincs hozzá monitorom, dugdosni meg nem fogom.
-
-
dzsavermadar
senior tag
Nézzétek meg a legjobb köridőket (kormányos vs bill szempontból).
Persze a megtett körök számát is figyelembe véve (kinek mennyi munkája fekszik benne)
Persze ezt nem vitaindítónak szánom, mert ebben úgyis mindannyian egyetértünk.
Hanem inkább az adott lehetőségek/segítségek szempontjából.
Neuro
Azt a "ne tudd meg"-et csak képletesen írtam. -
Baluuuka
tag
Nekem a blokkolásgátló,kipörgésgátló,stabilitási segédlet maxon van...automata váltó,kuplung,hátramenet mellett...
Azt meg utálom,ha nem én fékezek,kanyarodok...

-
válasz
dzsavermadar
#1253
üzenetére
Igen, én a véleményemet írtam, ami egyben részemről válasz is. Nekem nem tetszik, hogy más nem akarja azt megtenni, amit én is megteszek, ezért támogatom azon segítségek kikapcsolását. De hangsúlyozom, hogy nem (csak) az én véleményem számít.
Azt pedig pontosan tudom milyen billentyűzettel játszani, hiszen itt melóhelyen arról játszok (és általában nem a szerveren), és évekig billentyűzettel játszottam előtte is.
"Ne tudd meg, (ahogy szokták mondani) milyen billel egy kanyar begyakorlása"
Ennek megfelelően pontosan tudom milyen.
"egyidejűleg kell fékezni,kanyarodni, helyes ívet fogni"
Ezt kormánnyal sem lehet.Az a baj, hogy sokaknak fogalmuk sincs arról, milyen is kormánnyal játszani. Semmivel sem könnyebb, az nagy tévedés. Viszont az tény, hogy jobban lehet menni egy idő után, és az az idő sok gyakorlás után érkezik el.
Továbbra is fenntartom, hogy én csak írtam egy szabályzat tervezetet, mert meg lettem kérve rá. A segítségek beállítását nem egyedül én találtam ki - és korábban sem csináltam olyat, hogy állítottam, aztán letojtam a véleményeket - de egyetértek velük. Mindazonáltal se vb-nek nem kell lennem, se semmiféle szervező segítségnek, csak tudatom a jónéppel, hogy fel lettem kérve rá, ezért csinálom. Bárki más átvállalhatja, aki úgy érzi, hogy képes ezt jobban megoldani, és akkor onnantól nekem elég a szerver működésével foglalkoznom. Az tényleg jóval kisebb meló lenne.
Dunc most is csak játszod a sértődöttet, de igazából nem mondtál semmit, hogy mit szeretnél, vagy szerettél volna...

Ted...
"nehogy már Neuro idegbajt kapjon"Köszi!

adyz
Nincs is egetverő különbség, pont ez a lényege az alacsony beállításnak. Azért írtam, hogy kritikus helyzetekben segít egy kicsit. -
JJános
addikt

-
JJános
addikt
válasz
Ted-Mosby
#1249
üzenetére
"a fék rásegítéssel beállt egy ívre, ez érdekes ???"
Nem. Nem áll be. De egy sikánnál segít fékezni.
Ki szoktam kapcsolni a féksegédletet, de rájöttem, hogy nagy segítség tud lenni. Amikor azt írtam, hogy a pálya megismerése után kikapcsolom az igaz. Az is előfordul, hogy némely pályán kapcsolgatom a segítséget. Mert van egy rész, ahol segít.
Az abs-t régen nem használom. Aztán valaki írta, hogy jó, és kipróbáltam. De már megint kikapcsoltam.Ha valaki, akkor én vagyok az, aki 100-150 kört is képes vagyok menni. Igaz sokszor ezt nem a szerón teszem.
Értem én, hogy túl jó időt mentem a hungaroringen, és megíjjedtetek.

-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N
#1242
üzenetére
"A féktávokat nehogy már a program mondja meg, én is napi több tíz kört próbálkozok azért, hogy kitapasztaljam."
Neked nem is kell használni, mivel a lehetőség csak adott, és nem kötelező.
Tehát ez vélemény ,és még mindig nem válasz.
Én sem használtam idáig sem. A bal oszlopban minden ki volt ütve.
Ha valaki/valakik szükségét érzi használni, attól még az egyenlő feltétel megmarad.
Ne tudd meg, (ahogy szokták mondani) milyen billel egy kanyar begyakorlása, amikor egyidejűleg kell fékezni,kanyarodni, helyes ívet fogni, stb. JJ is mekkora munkával tudta elérni a néhányadik helyet. Ezt nem szabad figyelmen kívül hagyni. Már azt, hogy nagy munkával is csak dobogó szagú a dolog. (ezt nem JJ nél gondolom, hanem mindenkinél)
De amíg nem teszteltem, addig ezt a témát hanyagolom.
Azt meg hogy te kapod a legtöbbet, és unod, tetszik.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Megkérek mindenkit, hogy vagy Tednek (úgyis jelezte),
vagy nekem címezzék a bajaikat, örömeiket. A VB-nek be kell vállalnia ezt.
adyz
Te se ess túlzásokba. Amit a lehetőségekből nem használsz, az a magánügyed.
Ha nem kell, örülj neki. Ez azt jelenti, jó vagy. Grat! De nem mindenki ilyen jó.Dunc-hoz csatlakozva mondom. Én is csak addig fogom ezt játszani, amíg élvezem a vezetést. Ha nem tudom ezt elérni, akkor abbahagyom. Nekem ne az autó vezessen, hanem én. Értem ez alatt, hogy az igazi autókon is rengeteg segítség van.
(ABS, szervo kormány/fék, kanyarstabilizátor,kipörg gátló, és még sorolhatnám) mégsem veszik ki az ember kezéből a vezetést. Itt segítségek nélkül az autó "önállósul". Én erre gondolok. De ezt a véleményemet is a tesztelésem után fogom pontosítani, addig csak benyomás.
-
dunc
nagyúr
Jó akkor egyben válaszolok ,valószínű velem van a baj mert nem vagyok hard core szimulátoros ,de ez így engem nem szórakoztat.
Miért kell egyáltalán tiltani bármilyen segítséget ?(mert ha valaki segítséget használ,akkor lassabb ,ezt ti mondtátok) Egy dolog viszont tény .ha valakinek nincs kormánya,és megnyirbáljak a segítségeket akkor hátrányba lesz,és nem azért mert rosszabb játékos.
További jó játékot. -
-
adyz.
aktív tag
Nem tudom, Én némely pályán már az abs-t sem használom. Nélküle lehet rövidebb féktávokat venni, csak nem nyomni kell folyamatosan, hanem felengedni, így nem blokkol.
A rángatásra meg van egy jó módszer, állítani kell az érzékenységen, így nem egyből fordul nagyot, hanem lassabban.
N€T0X|N: Én nem vettem észre akkora eget verő különbséget.

-
Ted-Mosby
senior tag
a fék rásegítéssel beállt egy ívre, ez érdekes ???
megint téged idézlek:
"ha egy pályát megismerek a féksegédletet kikapcsolom."
akkor most hogy is van ez???
azért van két óra szabadedzés, hogy ezt kitapasztald és az időmérőn már jól menj
nekem sem mennek kormánnyal mindjárt a második körben a csúcsidők, ezért is tesztelek egy pályán 40-60 kört
az irányításban maximum ez segít, de amint látod engedélyezve van:
- F1 - irányítási segítség (steering help) - alacsony
- F4 - stabilitás segédlet (stability control) - alacsony -
JJános
addikt
A fék low nekem nagy segítség volt.
Billentyűvel gépészkedni kell ám rendesen.Húzós hosszú íven kormánnyal egy mozdulattal beáll egy ívre, én meg rángatom az autót.
Gondolj például Monzára.
Az a segítség nekem nem azt hozta, hogy gyorsabb legyek, hanem némi könnyebbséget hozott. Adott még egy kezet, miközben az autót rángattam valamelyik kanyarban. -
Ted-Mosby
senior tag
fejtse már ki nekem valaki, mi a különbség a versenyszabályzatban leírt használható segítségek és a versenyzők által belinkelt használt segítségek között ???
én nem látom, hogy annyira nagy különbség lenne, hogy egész nap ezen kell vitatkozni
A FŐBB DÖNTÉSEKET ÉN HOZOM (persze egyeztetve a VB-vel) TÁMADJATOK ENGEM !!!
nehogy már Neuro idegbajt kapjon
-
adyz.
aktív tag
Nem tudom, hogy Te most miért írogatsz ilyeneket.
Gondolj bele: Te bekapcsolod a kormány és a féksegítést. Magától kanyarodik, fékez az autó.
Ez így verseny lenne?Más: Az alacsonyra tett fék, kormány, abs semmit sem ér, ugyan úgy viselkedik az autó!
A bokszutcasegítség meg baromság, mert bugos az egész, nekivisz a falnak, nem áll meg, stb.
Egyedül, gép ellen próbáld ki ezeket, majd meglátod.Ted: Az ég világon semmi, egyedül a bokszutca nincs.
-
válasz
dzsavermadar
#1241
üzenetére
A féktávokat nehogy már a program mondja meg, én is napi több tíz kört próbálkozok azért, hogy kitapasztaljam.
Ez a válaszom.
Dzsaver nem túlozni akartam, hanem kezdem unni, hogy folyton magyarázkodnom kell valami miatt, mert folyamatosan támadó jellegű kérdéseket kapok. Én, egyedül. Mintha én döntenék el mindent, mint atyaúristen, holott ez nem így van, csak más nem nagyon nem veszi a felelősséget, hogy közzétegye, és részt vegyen benne.
JJ én nem emlékszem, hogy volt olyan szabály, hogy ugyanazzal a vezérlővel kell menni, mint amivel regisztráltál, viszont az eléggé egyértelmű, hogy kocsit nem váltogatunk. Nem fogom még 500x kihangsúlyozni, hogy szimulátorról beszélünk, és a valóságban sincs kocsiváltogatás.
Röhej, hogy most jegyzel meg olyan dolgokat, amiért még te sem szóltál sohasem. Falnak megyek az ilyentől. Az nem baj, hogy én sárga autóval fogok nevezni? -
JJános
addikt
válasz
N€T0X|N
#1237
üzenetére
"Innen már csak egy (két) lépés az, hogy akkor menjen végig az autó magától a pályán"
Szerintem a program programozói voltak a hülyék. Mert miért kell segítségeket berakni?
És ha mégis van, akkor miért nincs?"A kormányosok itt is alapból előnyben vannak, úgy tudom. Egy ilyen segítség legfeljebb kompenzálhatná a különbséget. A másik oldal meg az, hogy akkor a kormányosnak is rendelkezésére áll ugyanez a segítség, és máris nincs előny ebből. "
Erre persze nem válaszoltál. Én bocsánatot kérek ha valakit megbántottam, nem volt szándékomban. Amit még szeretnék hozzá tenni, hogy egy nap száz-százötven kört is megteszek, hogy megtaláljak minden tizedet a pályán.
Ami még nagyon nem tetszik, hogy miért kell ugyanazzal az autóval, és ugyanazzal a vezérlővel menni, amivel indulok.
És ha közben lesz egy kormányom dobjam a sarokba, mert nem használhatom. Vagy elromlik, és akkor nem mehetek billentyűvel. Logikátlan.Most már többet nem szólok.
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
dzsavermadar
#1233
üzenetére
Szerintem várjunk még néhány napot bármi véglegesítésével.
Kérek mindenkit, aki részt akar venni a PH WTCC játékban, írja le, hogy mi az, amin módosítana a szabályzat bármely pontján. Ezt megteheti nyilvánosan is, de akár priviben is.
Javaslom a nyilvánosat, hogy más is hozzá tudjon szólni. Nem ígérem a módosítást, de csak így szerezhetünk tudomást a gondokról. És így tudjuk megtárgyalni.
Azért mindenkihez nem lehet igazodni, tehát nem arról van szó, hogy minden javaslat beépül.
Aztán majd meglátjuk. Lesz akinek nehéz lesz néhány dolog, lesz akinek nem.Akkor el lehet dönteni, hogy vállalja valaki, vagy nem. Néma gyereknek..........
Az nem jó hozzáállás, hogy ha nehéz valami, akkor nem csinálom.
Munkát kell belefektetni, és akkor fog eldőlni.
-
válasz
dzsavermadar
#1233
üzenetére
"Azt nem értem,
"azzal olyan előnyhöz jutsz, amivel még a kormányosok se tudnak mit kezdeni!"
A kormányosok itt is alapból előnyben vannak, úgy tudom. Egy ilyen segítség legfeljebb kompenzálhatná a különbséget. A másik oldal meg az, hogy akkor a kormányosnak is rendelkezésére áll ugyanez a segítség, és máris nincs előny ebből. "Innen már csak egy (két) lépés az, hogy akkor menjen végig az autó magától a pályán. A féktávokat nehogy már a program mondja meg, én is napi több tíz kört próbálkozok azért, hogy kitapasztaljam.
Hopp itt hülyeséget írtam, sztornó.
És ezen kívül kereken egy hét fog mindenkinek a rendelkezésére állni arra, hogy ugyanezt (a tesztelést, gyakorlást) minden verseny előtt megtegye. Ez szimulátor, és nem grid, de főleg nem babakocsitologató. Ez az én véleményem.
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N
#1222
üzenetére
Ehhez a fékrásegítéses témához.
Mai nap folyamán ki fogom próbálni a különbséget.Nálam most a szabályzat szerint van beállítva minden. Tegnap már volt időm 20 kört is menni (igaz, ebből csak 5-6 volt a mért)
Ez volt az első tesztelésem igazából. De itt még közben nem is állítottam semmit. Csak az alapokon mentem.Elmegy, lehet vele rendesen menni (bár ez csak első benyomás, és csak ezen a pályán)
Ha igazán dob rajta a fékrásegítés (alacsony),akkor majd jelentkezem.
Általánosan viszont az a véleményem, hogy még csak "kezdegetünk", és így még képlékeny minden. Próbastádiumban vagyunk. Kérek mindenkit, hogy jelezze azonnal, ha gondja van valamivel,(természetesen megbeszélési hangnemben, és ne vádlón, vagy bántón). Ez a válaszban is így legyen!!!
Hiszen a versenyzés mellett, egy csapat építéséről is van szó. Nem kell azonnal lelépni, ha valami nem tetszik, hanem jelezni.
Neuro. Azt nem értem,
"azzal olyan előnyhöz jutsz, amivel még a kormányosok se tudnak mit kezdeni!"
A kormányosok itt is alapból előnyben vannak, úgy tudom. Egy ilyen segítség legfeljebb kompenzálhatná a különbséget. A másik oldal meg az, hogy akkor a kormányosnak is rendelkezésére áll ugyanez a segítség, és máris nincs előny ebből. Ezért nem értem.
Természetesen nagy munkát végez Ted és Neuro, amit köszönök mindenki nevében. De attól még nem "kiskirályok", hogy kialakítanak egy működő rendszert, amit nekünk csak használni, és véleményezni kell. Megjegyzem, mint a VB harmadik tagja én is király lettem. Igaz csak kicsi.
Legyen az ember az elsődleges, és ha ésszerű, akkor úgy alakítsunk mindent, ahogy mindenkinek aránylag megfelelő.
Egy konvojban is a leglassúbb járműhöz igazodnak, hogy együtt maradjon a csapat.
Remélem itt is igaz, hogy "a versenyzés nem csak a győzelemről szól"
Most már elkezdek tesztelni, és én is tudok érdemben hozzászólni a dolgokhoz.
Én úgy állok a dolgokhoz, hogy valószínűleg esélyem sincs az első helyezések eléréséhez, de számomra nem ez a lényeg. Akkor is elindulok, ha az időim alapján úgyis utolsó leszek, nem pedig kiszállok a buliból. Sok a szabály, de az azért van, hogy végre normálisan versenyezzünk, nem pedig őrült módjára körözzünk ahogy puffan.
Kicsit hosszú lett, majd máskor folytatom. Meg a tesztelés után.
-
Ted-Mosby
senior tag
nem baj ha letöltötted, mert addig is gyakorolhatsz
a patch-ben lesz "esős" pálya isha majd kijön a patch akkor javasolni fogom, hogy mindenki töröljön minden rFactor-os dolgot a gépéről és telepítse elölről az egészet, a problémák elkerülése végett (pl.: összeakadhatnak a saját festésű autók, vagy nem stimmel a pálya , stb...)
-
Ted-Mosby
senior tag
JJ által használt segítségek bill-vel
Zyl által használt segítségek bill-vel
adyz által használt segítségek bill-vel
Ted által használt segítségek kormánnyal
"8./h Megengedett vezetési segítségek és szerveroldali beállítások:
- F1 - irányítási segítség (steering help) - alacsony
- F2 - helyes irány (opposite lock) - letiltva
- F3 - fékrásegítés (breaking help) - letiltva
- F4 - stabilitás segédlet (stability control) - alacsony
- F5 - irányba fordítás (spin recovery) - letiltva
- F6 - sérthetetlenség (invulnerability) - letiltva
- F7 - automata váltó (auto shifting) - engedélyezve
- F8 - kipögésgátló (tracktion control) - alacsony
- F9 - blokkolásgátló (anti-lock brakes) - magas
- F10 - boxutca segítség (auto pit lane) - letiltva
- F11 - automata kuplung (auto clutch) - engedélyezve"Most akkor mit is állítottunk a saját szánk íze szerint ????
-
"a többiek akaratának diktatúraszerű figyelmen kívül hagyása"
Na ne röhögtess. Linkelhetek én itt bármit, felhívhatom a figyelmet bármire, senki le se szarja. Akkor mégis hogyan igazodjunk a "többiek akaratához", ha egy szót se szólnak???
"a kedves szervezők mintegy kiskirályként döntenek változtatnak meg mindent saját szájúk íze,és vezető tudásuk alapján"
Igen? És vajon miért van így? Nem azért, mert mindenki passzívan vesz részt az egészben, és csak cirkuszol, amikor már sok dolog nem tetszik? Nem vagyunk kiskirályok, hanem létrehoztunk valamit, amire senki nem mondta, hogy nem tetszik. Talán kommunikálni kéne, de úgy gondolom, hogy a mi részünkről ez maximálisan meg is történik folyamatosan.
Nem vagyok gondolatolvasó, és emiatt nem is fogom elsajátítani ezt a képességet. Köszönöm szépen, elég nekem az, hogy naponta több órát foglalkozok ezzel az egésszel, és próbálom a képességeimnek megfelelően a maximumot kihozni belőle.szerk.: ja és még valami: az külön röhej, hogy te itt se voltál, most meg osztod az észt...
Bármikor előállhat bárki jobb megoldással, javaslattal, bármivel. Nem tette jóformán senki. Akkor miről is beszélünk?
adyz akkor négyen maradunk. Én ezzel a helyzettel, egyesek ilyen hozzállásával nem tudok mit kezdeni...
-
-
Ted-Mosby
senior tag
Szabályok kellenek és lesznek is, különben nem lehetne kézben tartani az egész dolgot.
A segítségek meghatározása nem a "kiskirály"-ok döntése volt, megnéztük ki mit használ és így döntöttünk, eddig még csak Te és JJ fejezte ki nem tetszését, a többiek nem
pedig sokan biil-vel játszanak, mégis sikerül nekik végigmenni és jó időket elérni így ismaximum a végére ketten maradunk N€T0X|N-al

köszönjük, hogy itt voltál, de csak magamat tudom idézni:
Vagy megszoksz, vagy megszöksz !
-
dunc
nagyúr
válasz
N€T0X|N
#1222
üzenetére
Üdv. Mindenki.
Először is mindenkinek Kellemes ünnepeket. (utólag is )
Néhány észrevételem lenne a játékkal ,a szervezések,és a kivitelezéssel .
Valószínű néhány fórumtársnak feltűnt,hogy a kezdeti lelkesedésem ellenére,elég hamar eltűntem ,mint a fórumból,mint a részvételtől.
Ennek okai részben Kedves JJ fórumtárs érvei ,másrészről a többiek akaratának diktatúra
szerű figyelmen kívül hagyása. Itt a kedves szervezők mintegy kiskirályként döntenek változtatnak meg mindent saját szájúk íze,és vezető tudásuk alapján. Félreértés ne essék,az alapelgondolás jó , a szigor kell ,de ez így nem megfelelő . Tehát személy szerint kihagyom a közős játékot. (nem sok mindenkit zavar).
Ennyi észrevételem van. -
"De még egyetlen kérdésre nem válaszolt nekem itt senki. Miért?
Kinek áll érdekében, vagy miért lett hozva a döntés?"MINDEN esetben meg volt indokolva a döntés, ha másképp nem úgy, hogy valaki megkérdezte, és válaszoltunk.
"Neuro már a kezdetén el akarta venni a segédleteket, akkor többen hozzászóltak, hogy hagyjuk. Aztán mégis el vett belőle szó nélkül.
Most sem olvastam semmit, hogy nem lesz. el lett véve."Egy nagy lószart nem lett szólva, csak néha figyelni kéne arra a baromra (rám), aki folyamatosan linkelget, meg szólogat az ilyen dolgok, meg a szabályzat miatt! Tökéletesen látszik, hogy te egyszer sem tetted meg, csak hőbörögsz!
"Én nem akarok problémás lenni, de ez nonszensz. A program ad segítséget, de ti kikapcsoljátok. Miért? Mitől kell félni?"
Jó, hogy már azt nem hozod fel, hogy miért nem hagjyuk az autopilótát használni! Gondolkodj már egy kicsit! Azért nincs autofékezés, mert azzal olyan előnyhöz jutsz, amivel még a kormányosok se tudnak mit kezdeni!
"Attól, hogy valaki a segédletekkel győz le titeket? Ez nevetséges."
Nem, az a nevetséges, hogy te vagy az egyetlen, aki szinte mindenből cirkuszt csinál, mert kizárólag magához akarja igazítani a dolgokat. Ezt önzőségnek hívják, és egy csapatban az ilyesminek nincs helye!
Ezen kívül kicsit unalmas, hogy mindenért engem basztatsz, holott nekem sehol nem kötelességem ezzel az egész szarsággal foglalkozni, nem kell nekem kiszolgálni se téged, se senkit. Mégis megteszem, mert közösséget akarunk építeni, és hasznos tagja akarok lenni. Igenis mérlegelek minden helyzetet, és a legtöbb döntést nem egyedül hozom. Csak te ezt kurvára leszarod, mert neked nem logikus az, hogy... neked nem logikus semmi. A többieknek viszont igen, úgyhogy javaslom magadba nézz, mielőtt mutogatni kezdesz legközelebb. Ennyi voltam.
-
Ted-Mosby
senior tag
a honlap leöltései között bővült a magyar pályák csomag:
Balatonring,Pannoniaring,Rabaring,Hungaroring, Zemplenring
töltsétek le aztán csak be kell másolni a játékba, később szükség lehet rá
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
motormouse
#1216
üzenetére
M M
Csak ötletadónak.
Igaz, hogy Vectra, de elég sokféle.
Festés ötletek
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
motormouse
#1213
üzenetére
-
zodo
nagyúr
válasz
motormouse
#1213
üzenetére
"Ördögi" egy verda.

Nagyon tetszik, szép munka! Kár, hogy nem tudsz részt venni a bajnokságban.
-
Mityu_76
tag
válasz
motormouse
#1213
üzenetére
:-)) pont az éjjeles melóm közben keresgettem egy kicsit a wtcc-s skinek között a neten.... ez is egyike volt azoknak amelyek tettszettek..... sajna az Accord-ra szinte semmi nincs.... bezzeg a seat-ra vagy az opelra..... no mind1 majd összedobok egy egyszínű feka autót és kész..... pedig egyszerűbb lett volna valami ütőset letölteni . :-))))
-
adyz.
aktív tag
-
Baluuuka
tag
Nézzétek meg Baluuuka 1167-es hsz-ét ismételten!

-
JJános
addikt
válasz
Ted-Mosby
#1208
üzenetére
Elolvastam, és akkor szökök.
De még egyetlen kérdésre nem válaszolt nekem itt senki. Miért?
Kinek áll érdekében, vagy miért lett hozva a döntés?Neuro már a kezdetén el akarta venni a segédleteket, akkor többen hozzászóltak, hogy hagyjuk. Aztán mégis el vett belőle szó nélkül.
Most sem olvastam semmit, hogy nem lesz. el lett véve.Nem igaz Ted a gridben sem csináltam semmi rosszat. Csak keresem a logikát a dolgokban. Ez a vád igaztalan ellenem, és sajnálom, hogy ilyenre vetemedtél.
Én nem akarok problémás lenni, de ez nonszensz. A program ad segítséget, de ti kikapcsoljátok. Miért? Mitől kell félni?
Attól, hogy valaki a segédletekkel győz le titeket? Ez nevetséges.Nah mindegy köszönöm az itt töltött szép napokat. Bye!
-
Ted-Mosby
senior tag
JJ elolvastad amit írtam , vagy csak mondod a magadét ??
Nem bántó szándékkal írom, előbb gondolkodj aztán fejtsd ki a véleményed !!!
Ugyanezt játszottad a GRID-ben is minden este.
A segédleteket, nem egy emberhez kalibráltuk be, hanem az átlaghoz.
Senki másnak nem volt eddig gondja, még az újaknak sem (lásd M-Motorsport)
A CSAPAT (ha nevezhetem így a társaságot) többsége elfogadta, egy ember miatt nem fogunk változtatni.
Van erre egy mondás:
Vagy megszoksz, vagy megszöksz !
Higgadj le és döntsd el mit is akarsz.
-
JJános
addikt
Már az elejétől vitáztunk a segédletek miatt. Neuro tudhat valamit, hogy harcol ellenük.
Valamelyik által lehet, hogy gyorsan lehet menni?Ha nem akkor meg miért kellett elvenni?
Engem az zavar, hogy rohadtul nem logikus. És ha jönnek kezdők had szenvedjenek. nem értem, de gyűlölöm a logikátlan dolgokat.
-
Ted-Mosby
senior tag
Idézet Tőled JJ :
"Valaki kérte, hogy adjuk meg a segédletet. Én most per pillanat ezt használom, de ha egy pályát megismerek a féksegédletet kikapcsolom. A kipörgésgátlót lowra bekapcsoltam, de lehet h ki fogom, mert eddig is ki volt kapcsolva."ezt tetted Te fel, hogy ezeket használod ugye?
a bajnokság segítsége és a Tiéd közötti különbség:
1. a sebezhetetlenség nincs engedélyezve -- ez ugye egyértelmű (ez nem kulof bajnokság
)
2. a fékrásegítés nincs engedélyezve, ettől nem bolyongasz a pályán
3. boxutca segítség kikapcsolva, ez sem kell van SEBESSÉG LIMITER csak állítsd be a bill-t
4. automata kuplung engedélyezve van
5. automata váltó engedélyezve van
6. kipörgésgátló alacsony engedélyezve van
7. blokkolásgátló alacsony engedélyezve vanezek nem befolyásolják az autó vezethetőségét, "bolyongását"
Akkor nem értem mi a probléma????????
-
JJános
addikt
Az gyönyörű hogy elvették a segédleteket.
Nem tudom kit zavart, hogy használtam némely segítséget, de én inkább köszönöm szépen nem akarok tovább játszani. Majd egyedül.Már az elején vita volt abból, hogy aki akar had használjon segítségeket. Mindenesetre köszönöm az itt eltöltött szép órákat napokat.
Bolyongtam a pályán az nélkül a kevés segédlet nélkül, amit használtam, és nem értettem, hogy miért így viselkedik az autó. Már mindent állítottam, mégsem tudtam az úton tartani.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Gamer PC Ryzen 7 5800x RX 6600XT
- 1 TB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Micron, WD - STEAM DECK
- 512GB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Micron, WD - STEAM DECK
- Lexar NM1090 PRO 4TB M.2 NVME PCI-E 5.0 x4 - Új - 14.000-13.000 MBs - Eladó!
- Lexar NM790 2TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új - 7400-6500 MBs - Eladó!
- 144 - Lenovo LOQ (15ARP9) - AMD Ryzen 7 7435HS, RTX 4060 (ELKELT)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Samsung Galaxy A80 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


.
Köszi.




![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)








