Hirdetés
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyula84
veterán
ohh jajj [link]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
grizlisandor #148693 üzenetére
Mi lett a 2.0 BKD-val?
-
grizlisandor
veterán
Seat Altea XL 1.4 TSI(katt)
Vélemények?
Hívtam az eladót(kezdő nepper), szimpatikus dolgokat mondott, kérdeztem a vezérléscserét nem tudja, jelenleg nem mutatkozik. Ha készpénzért elviszem, akkor biztos meg tudunk egyezni. Téli gumin az autó. Seatba szervizelték, könyv nincs, de alvázszámhoz rögzítve van, majd holnap kiderül.Valaki Zugló, Mogyoródi út környékén nem tud valami jó állapotfelmérős helyet?
-
Faby
senior tag
válasz
End-ru #148686 üzenetére
De ez csak a műszerfali világítás+fejegység+gombok fényerejét állítja, ezt a lámpácskát sajna nem, ha jól emlékszem.
Kikapcsolni szeretném teljesen, nem csak elhalványítani...(#148688) bitpork
Ja, hogy ez nem bug, hanem feature? Megint bebizonyosodott, hogy velem van a baj, nem felelek meg az átlagnak...(#148689) Qru
Nekem is eszembe jutott, és lehet, hogy az lesz a vége, de először szeretnék egy szofisztikáltabb megoldást. -
-
Faby
senior tag
válasz
focvis #148684 üzenetére
Igen, magyar az autó, céges-lízinges, úgyhogy nem biztos, hogy egyszerű, de a következő szerviznél mindenképpen jelzem, annyit tudtam meg közben, hogy az autó előző használója is küzdött ezzel, de nem jutott eredményre (sajnos csak közvetett infóm van, nem beszéltem vele direktben)
Az olvasó, ill belsőtér világítás lámpát ki tudom kapcsolni, ez nem is kérdés, most ajtónyitásra vannak kapcsolva. Nekem két halványan világító lámpácska is van, ami zavar, azokat nem tudom kikapcsolni.
Valami ilyesmi:
A kép a netről származik, nem is biztos, hogy Ocavia, de erről van szó, amit pirossal jelöltem.
Sokat megyek sötétben és sajnos zavar. -
#89874944
törölt tag
3.0 tdi-n van kartergázszűrő?
A mester azt mondta... de azt nem tudta megmutatni hol van. Kell ezt tisztítani? Vagy cserélni? Néztem alkatrészneppereknél de nem találtam ilyet.
-
Ha magyar az autó, akkor 4 év / 200 k km garancia van rajta.
A kijelzőnek bírnia kell a hideget. Irány a márkaszerviz.Szvsz vagy sw-frissítés, vagy kijelző/fejegység csere.
Az utastér világítást és az olvasólámpát is ki lehet kapcsolni; emlékeim szerint összesen 3 db gombot kell találnod a környéken (ha tetőablakos, akkor 4-et). Esetleg fotód van róla? Ez első kettő lámpát az első gombbal/gombokkal kapcsolod, a hátsókat a hátsóval.
-
Faby
senior tag
Sziasztok!
2014 év végi Octavia kombiról lenne kérdésem. 110 kW CKF motorkód, kézi hatsebességes váltó.
Gondom van a rádióval. A kisebbik navi (Amundsen talán) van benne, céges autó, most kaptam használatra, és egy elég idegesítő hibába futottam bele.
Hidegindítás után az érintő kijelző nem, illetve furcsán reagál.
Amikor közelítem felé az ujjamat, feldobja a gombokat, de az érintésre, nyomásra nem reagál, sőt, magától át is vált a csatornák között. Majd néhány perc elteltével az addig nyomott műveleteket, gombnyomásokat végrehajtja.
Konkrétan az történt, hogy amikor kéretlenül váltott, próbáltam visszakapcsolni a korábbi állomásra, nem reagált, még nyomkodtam néhány gombot, eredménytelenül, majd néhány perc múlva lejátszotta az összeset. Az érdekes az, hogy a kormányról a csatornaléptetés működik.Találkozott már ezzel valaki korábban?
Ennyire nem bírná a hideget?
Lehet ezzel valamit kezdeni? Szoftver frissítés létezik erre?Illetve még olyan kérdésem van, hogy fönt az elülső utastér világítás és a napszemüveg tartó között van két halvány fehér fényű led, azt ki lehet valahol kapcsolni? Éjszaka, sötétben nagyon zavaró a fénye.
A kocsi automata világítással, fényre sötétedő belső tükörrel és esőszenzorral szerelt.Köszönöm.
-
válasz
-=Vacsek=- #148680 üzenetére
Szia!
Én azt javasolnám, hogy nagyon mert a blinker fluid csak akkor működik rendesen ha teljesen fel van töltve! -
válasz
-=Vacsek=- #148680 üzenetére
Szia!
A. Majd kiszárad.(ha tartósan jó idő lesz)
B. Kiszeded a lámpát és kiöntöd belőle a vizet. (tippre 2-5 perc meló) -
-=Vacsek=-
senior tag
hali. skoda superb 2011es. elvittem nagytakarításra és a bal hátsó lámpája belül vizes lett. ennek már 3 napja csak nem akar kiszáradni. szerintem nagy nyomásúval sterimó okozhatta. ötlet h szárítsam ki?
-
BlackDevil
aktív tag
Sziasztok.
99-es VW Golf 1.6 sr autóm van, ami már nem szándékozik kinyílni a távirányítóval. Szeretném betanitani, de idáig egy módszer sem sikerült, amit olvastam. 1 gyári bicskakulcs van hozzá ( nem működik csak manuálisan ) plusz egy sima, amit csináltattam hozzá. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #148618 üzenetére
Teljesen normális egy majdnem 400 ezret futott motornál.
-
atos19881101
senior tag
válasz
atos19881101 #148618 üzenetére
Valaki?
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Winchester95 #148626 üzenetére
vagy vidd el diagra, vagy vigyél valami 1,8t szakit randán csőcsre lehet szaladni ezekkel.
de nyilván a szaki se garancia semmire, bele látni ő se foghopp közbe már látom hogy nem téma :-)
-
aero.
veterán
válasz
Winchester95 #148636 üzenetére
Ez olyan mint a klíma, csak gáz kell bele. Na persze. 10e ft-jába kerülne és százezrekkel többet érne az autó, akkor miért is nincs megcsinálva? Ezek, hogy szerintem valami üzemanyag pumpa ... fingja sincs, hogy mi a baja az autónak, ezért eladja, mert nem lesz olcsó megcsináltatni. Nyilván hozzá kell tenni, hogy párezres hiba, mert akkor a hiszékeny ember belecsap, ennyi baja legyen, nem?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #148667 üzenetére
Mondenhol, ahol törve volt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Winchester95 #148652 üzenetére
Csak városi autó hiába futott keveset, mindig szét van kopva a motorja.
Inkább egy jó pályás, ami 300-at futott pályán de törődtek vele, mint egy városi 170 ezret futott, jó karbantartott női tulajtól... és nem véletlenül írtamhogy a tulaj van jó karban, mert az autókat el szokták hanyagolni a nénik.
Nekem volt ilyen motor az octaviaban, nagyon szerettem, még most is sajnálom, hogy eladtam, de rohadni kezdett a bódé, én nem fogom lakatolni.
-
ACAB95
tag
válasz
Morris #148661 üzenetére
A4 1.9 PD TDi 96kw... héten szétszedtem kipucolni és hát elég nagy volt benne a lerakódás cső falán is, meg maga az alkatrészből szivárog az olaj. Tisztítás előtt a szerelőm mondta, hogy komplett darabot ki kell cserélni akkoriban a gázreakció sem volt az igazi... nem tudom, hogy az EGR -hez vezethető e vissza. Tisztítás után a gázreakció rendben van, de az olaj továbbra is szivárog az EGR szelepből.
-
diablo1984
veterán
válasz
Winchester95 #148659 üzenetére
B5-ös kombit akartam utána 1,9 tdi 110 lovast, de már jót akkor sem találtam, 1,3 milláèrt persze lett volna, de az akkor is veszett soknak számított, de már akkor is tele volt szemèttel a piac! Ès azóta is eltelt 4 èv....
-
ACAB95
tag
Üdv
Érdemes PD Tdi esetében kiiktatni az EGR szelepet? Milyen előnyei ill. következmenyei lehetnek ennek? Köszönöm a tanácsokat! -
Winchester95
őstag
válasz
diablo1984 #148656 üzenetére
Akkor már mindent értek.
Azt hittem B5.
-
Morris
veterán
válasz
diablo1984 #148651 üzenetére
A hengerfal akkor kopik oválisra ha túl nagy nyomatékot kap alacsony fordulaton.
-
diablo1984
veterán
válasz
Winchester95 #148655 üzenetére
B4-es passat rohadós, mint a golf3-as, nálam is mikor az èpítkezès idejèn 1 telet töltött tèlen èg alatt, azonnal elkezdett tavaszra itt-ott csipásodni!
Az az autó bár jól nèzett ki, de egy hálátlan r* banc volt! -
Winchester95
őstag
válasz
diablo1984 #148654 üzenetére
Nem tudom anno milyen gyakori volt ez a visszatekerés, de eléggé érdekes.Nagyon utána kell nézni a dolgoknak mert könnyen ez lehet belőle.
Az én Focusomra csak 200ezret költöttem fényezésre lakatolásra, 3 hónap múlva ugyan ott rozsdásodni kezdett a küszöb, sárvédőív stb... de még jó hogy az adagolót nem csináltattam meg 250ezerért.
A futómű költséges dolog az biztos, de élmény vezetni. Ezért sem viszakoztam annyira a Toledo-tól, mert ez McPherson futóműves.
Érdekes a Passat nem kezd el rozsdásodni csak úgy...Lehet törve volt. Látom akkor sokat kellett fizetni neked is a tapasztalatok megszerzéséért.molnarpeter: Bíztató
Remélem azért nekem nem fog kijönni
elég volt a Focussal.
-
diablo1984
veterán
válasz
Winchester95 #148652 üzenetére
Á, dehogy, nèmet autó volt, 3 vagy 4 èvesen jött be az országba, itt lènyegèben lelakták èn meg 5 èv alatt több mint 1,2 millát vertem a kocsira, mert futóműben is, fèkben is mindent kellett cserèlni, rugókat is, azon ami szar lehetett, az el is csesződött. Az előző tulaj azt mondta, hogy nem kellett rá költeni, hát èn költöttem helyette....
Azzal az autóval nagyon befürödtem ès mikor a kasztnija elkezdett csipásodni, akkor eladtam.... 5 èv alatt buktam rajta több mint 1,5 millát....
Azóta nem bízok az autókban, bár most van egy jó octaviám ès egy yarisom, mindkettő jó autó, szinte költsègmentesek, megbízhatóak.
Akkor azèrt vettem meg, mert tetszett a passat, meg zöldfülű voltam, a következő generációs passatból 3 hónap alatt sem találtam jót, elmúlt a varázs..... -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Winchester95 #148652 üzenetére
Nekik is kijött a Leon esetén a vészmód, már rutinosak ebben, ha az megnyugtat
-
Winchester95
őstag
válasz
diablo1984 #148651 üzenetére
Mondanám, hogy 400 volt de van egy zsír új TDI motorod, viszont az olvasottak alapján ez eléggé gáz történet.
Valamilyen úton módon le tudtad követni az előéletét?
Nem egy hirdetést láttam vezetett szervízkönyv 200éves német öregemberé volt alig használta. Szervízkönyv bejegyzés 2010 november 215ezer 2017 ben meg 230ezer. Kézzel beírva a szervízkönyvbe se pecsét se aláírás se semmi. Biztos hiteles volt.
Egyik ismerősömet is rábeszéltem anno egy passat-ra, afn, magyar rendszámos az is.Azóta boldog.Bár sok mindent csináltunk meg rajta esztétikailag.Turbo neki is le volt kormolódva, valami adalék segített neki, meg a pályán való huzatás is.volt egy vezérlés csere meg egy adagoló tömítés csere és ennyi.Mágus2 Ne is írd, mert már a hideg kiráz előre is.
molnarpeter: Köszönöm
-
diablo1984
veterán
válasz
Winchester95 #148647 üzenetére
400 körül jött ki a komplett motorfelújítás adagolóstól, porlaszóstól, fúrás, csapágyazás, kompletten minden. + turbó, mert azt nem cserèltèk.
Amúgy átcsesztek vele, új motorral is ette az olajat, 2000km alatt majd 1 litert....
Azèrt volt a motorfelújításra szüksèg, mert Debrecen-Bp táv oda vissza alatt megevett 4 liter olajat, 274 e km volt benne, de oválisra kopott hengerfallal..... Nem kizárt, hogy 2-3x több km volt benne, vagy longlife tescos olaj....
Faternek mèg mindig ez a fajta passatja van màr tizenakárhány ève, valós 250e km, gyári motor, gyári turbó, adagolót már tömítès miatt szèt kellett szedni, mert okádta a gázolajat, nemrèg cserèltem neki benne termosztátot, mert a gumi tömítèse fossá lapult ès szèthullott, ezèrt kitámasztotta a termosztátot így nyitva maradt. 1-2 porvèdő van kiszakadva a fèltengelyen ès a balos fèltengely szimmering is taknyol, most hogy a kartervèdő lent volt látszott....
Faterèk verdája lomha mint a dög, le van kokszolva, hírtelen padlógázra köp egy rakat kormot ès utána egyenlőtlenül jár a motor vagy 10mp-ig, vagy meg is áll.Mwg persze torpan is, ez ilyen.... -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Winchester95 #148647 üzenetére
Adok kontaktot
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Winchester95 #148647 üzenetére
Első padlógázos gyorsításra 4. és 5. sebességi fokozatban lesz majd vészmód...
-
Winchester95
őstag
válasz
diablo1984 #148646 üzenetére
Igen, ez igaz, ezért is választottam anno, 1.6-al közel egy éve a Focus tddi után.
Szép emlékem maradt meg az audiról és a motorról is igazából.Mennyi volt amúgy? komplett motor felújítás volt?
Egyetlen hátrány, hogy csak városban használták, női tulaj volt mindvégig.
Nekem is jobban tetszik az audi, de lehetetlen volt belőle normálisát találni, magyarországit meg főleg, ennyi km-el. Kintről behozott visszatekertek, nepperektől, megkanci*ányoktól(sajnos belefutottam több ilyenbe is) köszönöm de nem kell semmi.F_Zolee: Alap dolgokat megcsinálom én is, viszont kell egy jó szakember aki nem húz le és ért is hozzá Vác vagy környékén, mert a vezérlés csere esedékes lesz kb 2 hónap múlva.
-
diablo1984
veterán
válasz
Winchester95 #148641 üzenetére
Mert az audiban kevesebb dolog tud elromlani, mint egy règebbi tdi-ben! Ha annyi km van benne, akkor az elöregedő tömítèsek lehetnek a legnagyobb gondja, ha seggfej módra használtâk, akkor ennyi km alatt is kinyírhatták a turbót is akár. De jó hír, hogy vères torokkal is indul -20 fokban is pöccre, ha az izzízás rendben van!
De csak megjegyzem, hogy ezekre az elpusztíthatatlan motorokra is rá lehet verni többszázezret, èn èvekkel ezelőtt újíttatam fel tdi motort, az akkori passatomban, nem öröm!
Másik dolog, hogy nekem az audi jobban tetszik, mint egy toledo, azzal az 1,6 benzines motorral meg nagy rizikóktól mentes autó volt!
De ez az èn vèlemènyem, legyen szerencsèd a cserèvel! -
F_Zolee
nagyúr
válasz
Winchester95 #148644 üzenetére
Ha nem csak a kötelezőkre költött a tulaj akkor nem lehet nagy gond.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
Winchester95 #148641 üzenetére
Ja hogy maradtál annál csak, mert volt szervizkönyve.
-
Winchester95
őstag
válasz
F_Zolee #148639 üzenetére
Nincs fent a hirdetés, anno belinkeltem , magyarországi újonnan, vezetett szervízkönyvvel, márkaszervízben, onnantól kezdve, meg kekkh-nél lekövettem a km-t.2004.7 havi, fix 175ezer km. 1050000ft ról indult, 900 lett a vége, téli nyári gumi szettel. (egr műszerfalon hibát jelzett ki (hibakódolvasás megvolt). De kaptam hozzá ÚJ EGR szelepet (30ezer volt). Ezen kívül annyi hibája van hogy bent kopottak a kapcsolók (klíma, rádió), valamint légzsák szenzor világít, valószínű mert a szőnyeg alatt volt egy kis beázás. Törés az első lökös és a sárvédőnél volt. (semmi komoly, de újra lett fényezve márkaszervízben szakszerűen).Karosszéria rozsdamentes. Magyarországi első tulajdonostól, premium plus kategória. Már 2éve vadászom olyan autóra ami 1.9 tdi 110le és ilyen feltételekkel van. Legyen az Passat, A6, A4,Toledo, Octavia, (golf, ibiza, leon, a3 nem érdekelt).
Remélem nem lesz olcsó húsnak híg a leve történet.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Winchester95 #148626 üzenetére
Ilyen, amikor nem autószerelővel mész autót venni. Túl sok az elvileg...
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
Winchester95 #148638 üzenetére
Amit vettél.
-
Winchester95
őstag
válasz
c00per #148631 üzenetére
Nekem az 1.6-ba 1év alatt cseréltem egy wunder-baumot 500ft értékben.
(Na meg persze a kötelező szerviz).F_Zolee:
Melyikre gondolsz? 1.9 toledo vagy az 1.6benzin a4 vagy az 1.8turbo a4?
1.8turbo fent van, a volt autómat levettem, az 1.9toledo sincs fent de van képernyőmentésem.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
Winchester95 #148636 üzenetére
Hirdetés fent van még?
-
Winchester95
őstag
válasz
F_Zolee #148627 üzenetére
A Toledo 900-ért lett az enyém. (+átírás).
Audit 1.6B 800ért adtam el ismerősnek. (tudom, kövezzetek meg).zzz03:
Még bejáratós.
aero.: Én elkezdtem gondolkodni hogy mi baja lehet .
Pár ezer ft.-os hiba, most költött a Turbóra x ezret, 400ezres felni van rajta kb stb... nekem ez fura volt, azt mondta telefonba széria hiba. Szerintem továbbra is a Turbónál kellene keresni a hibát, vagy valamelyik jeladónál, esetleg gyújtásnál.
BUZZLGHTYR:
Az alap 125le turbó nélkül Aztán 1.8 T 150le, majd később 163le, de van belőle 190LE-is. Én legalább is így tudom.
12literes fogyasztása tuti van városban, ha csak néha néha lépsz rá akkor is.
Bezzeg az eladó nekem vegyesbe 6-7liter mondott városda 7-8at. -
-
#89874944
törölt tag
válasz
#89874944 #148132 üzenetére
nah, asszem megvan mi szívja az akksit.
K-box MMI antenna erősítő
De ez is akkora g*ci, hogy nem mindig szívja, csak ha épp kedve van. Ha rájön, akkor 70-500mA között másodpercenként ugrál a nyugalmi áramfelvétel. Lehúztam majdnem minden biztit, egyből leesett 30-40 mA-re. Utána visszadugtam mindent, és nem nőtt meg, maradt a 30-40. Na ezért kurvanehéz volt megtalálni... másnap ugyanúgy szívta... úgyhogy remek játék voltmost viszont megnéztem vagy ötször, ez lesz az.
Lehet ezeket javítani? Beázhatott? Gondolom semmiképp sem normális ez az áramfelvétele bezárt kocsinál, kikapcsolt mmi-vel meg kikapcsolt rádióval.
L1ZRRR: 2.4 vagy 2.8 manuál belefér a másfél milkába azért.
-
L1ZRRR
senior tag
válasz
takacsbotond #148624 üzenetére
no offense de 1,5 millióért ne akarjál már Audit venni pls.....
-
c00per
tag
válasz
Vincsaba #148619 üzenetére
Vincsaba: Ez így van.Én csak példának okáért írtam a tipust, hogy talán ez az egy amire azt lehet mondani megfelel a leírt elvárásoknak(kvattró is, keveset eszik is,megy is stb...)
Peti198506: 2db Audi vásárlásom már volt és igen résen kell lenni.Olyan nincs hogy pár ezres dolog és barátai.
-
zzz03
őstag
válasz
Winchester95 #148626 üzenetére
par ezer ft-os hiba, de nem akarok mar ra kolteni. igen ez is olyan mint a 20eves tdi ami garantaltan 90.000ret futott csak templomba jaros oreg allatorvose.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz
Winchester95 #148626 üzenetére
ki kell próbálni.. én is majd egy b6 ra szeretném cserélni a b5 1.8t-t
amugy, gyárilag nem 163 lovasak ezek? -
aero.
veterán
válasz
Winchester95 #148626 üzenetére
Durva, hogy egy ilyen szöveg még mindig gondolkodtatóba ejt embereket.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
Winchester95 #148622 üzenetére
Mennyiért lett?
-
Winchester95
őstag
válasz
Mágus2 #148611 üzenetére
Audival kapcsolatban, elvileg nagyon patika az autó, viszont 2000 ford körül rángat az autó, elvileg valami üzemanyag pumpa hiba ami pár ezer forintért javítható, de már nem akar rá költeni.
(Turbó elvileg fel van benne újítva).diablo1984: Miért írod ezt? Remélem nem bánom meg. Folyamatosan ezen kattogok most...
-
diablo1984
veterán
válasz
Winchester95 #148622 üzenetére
Csak majd hamarosan ne bándd meg!
-
takacsbotond
őstag
válasz
MunezXBK #148616 üzenetére
Tudtommal sokkal jobb a quatró kanyartartása. Első saját autóm lesz, és olyat szeretnék amit élvezet vezetni.
Egy 1.4-es Thaliát vezettem sokat, de nekem az baromi gyenge volt, és a futóműve is egy moslék.
Mindennel együtt van rá 1,5 misim (átiratás, szervíz, stb).
A szedánok jobban tetszenek. -
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz
BUZZLGHTYR #148603 üzenetére
vagyis csak az utolsó dob helyére 1 60-as cső lesz rakva, úgy vajon mit produkálhat hangilag?
-
Vincsaba
csendes tag
válasz
takacsbotond #148615 üzenetére
Szerintem A4 B6-ot 1 milliós keretből nem fogsz normálisat kapni. Főleg nem quattróval. A szép az min. 1.2. A városban van egy srác aki szinte csak ilyeneket hoz be (neki van folyamatosan 4-5db) és még azokat is szokták csipegetni pedig 1.4 körül adja őket mindig.
-
atos19881101
senior tag
Ha hosszabb állás után első indításnál hallom kb 3-4másodpercig a tőkéket, az mennyire végső stádium?
-
c00per
tag
válasz
takacsbotond #148615 üzenetére
Vegyel dizelt kezi valtoval, de a bukszaba legyen tartalek hozza.quattro hajtas miatt alapbol tobbet eszik,ahogy Munez is mondja.Mindegy milyen motor lesz benne.Mondjuk A4 B6 Avant Quattro 1.9PD 130 loval es 6os kezivel nem lehet rossz
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
takacsbotond #148615 üzenetére
Quattroval többet eszik, miért van rá szükség?
-
takacsbotond
őstag
Üdv fórumtársak!
Egy Audi A4 Quattrot szeretnék vásárolni. 1 millió Ft lenne rá a keret. Legalább 140 pacit szeretnék, és a fogyasztás sem teljesen elhanyagolható. Városban, és országúton is használnám. Melyik motorral lenne érdemes vennem? -
c00per
tag
válasz
Winchester95 #148608 üzenetére
Ahogy Magus is irta a vibracio.Hirtelen gazadasra huzataskor vibracio alacsonyabb fokozatoknal,illetve valtasnal kattanas,difi bugasa bizonyos sebessegnel(altalaban 60-80 korul meg 100 korul talalkoztam eddig vele).Belso feltengely csuklok,kardantengely fuggeszto csapagy es a vegen a ket csuklo,difi felfuggesztese.Ezen felul erdemes rakerdezni a valto es difi olajcsere mikor volt.
-
Gyula84
veterán
Üdv mióta szerelhetik az EBV-t? alapfelszerelés lehet az ABS-szel? pl itt írják [link]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Winchester95 #148610 üzenetére
A hűtőfolyadék legyne tiszta, meg ne kerepeljen a motor. A többibe nem lát bele senki.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Winchester95 #148608 üzenetére
Ha menet közben nincs vibráció, nincs baja a hajtásnak.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Winchester95 #148605 üzenetére
Ződ is, fabetétes is...hadd ne nyilatkozzak.
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Szerintetek?
Több okból is megdobogtatta a szívemet...
KM ha valós akkor még belefér szerintetek?
[link]Quattro mint fogalom, mint hibalehetőség keresése ismeretlen.
Mivel lehet ennél a motornál ráfaragni?
Egyrész gondolom a quattro hajtás.
Turbó.
Kettőstömegű.
Valami más még? Köszönöm. -
BUZZLGHTYR
senior tag
valtasnal miert durrog a kipufogo? nem hangosan, de hallhato
meg nem nyitott a rendszer.. haaz lesz hangosabb hangja lesz?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Rengeteg áramot fordít adatközpontokra és bitcoinbányászatra Pakisztán
- TCL LCD és LED TV-k
- Automata kávégépek
- Vicces képek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nintendo Switch 2
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L480 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Csere-Beszámítás! Huawei Matebook D15 R7 3700U / 8GB DDR4 / RX Vega 10 / 150GB SSD
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest