Hirdetés
- Milyen széket vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Otthoni időjárás-állomás
- Fujifilm X
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple asztali gépek
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
nagyúr
Szevasztok!
Kb. 6 és fél éve nem jártam itt, ám most segítséget kérnék...
Bekattant, hogy nekem megint kell egy motor.Ajánljatok nekem valamit pls, ami 3 vagy 4 hengeres (sor vagy v, mindegy), amin két személy elfér (ez olyan 20%-ban lenne felhasználásilag), es amúgy a magam 190 centijével nem úgy néznék ki rajta mint egy majom a köszörűkövön. Fiatalabb nem leszek, így sportmotor a hozzá járó üléspozícióval nem játszik.
Ja, újonnan venném (és egy kis ördögtől való hitelt is vennék fel - 2 kocsi és 4 ingatlan mellett tudom viselni a terheit) 3-3.5M ft környékén. 4M-ig nem nagyon akarok elmenni (pedig tudom, ott kezdődik a java
).
Köszi előre is!
Üdv,
TayRol -
Gaboman
nagyúr
válasz
Geresics #111097 üzenetére
Így már érthető!
A lényeg hogy nincs nagy baj, nekem megint gondjaim vannak, az elmúlt hetekben sokat mentünk hétvégente.
Sérvemnek ez már sok volt, most kezelések vannak, hiába ennyit nem bír, próbálom majd visszábbvenni a kint töltött időből, kisebb túrák max 1-2 óra.
2 hete hétvégén 7 óra hossza volt, most szombaton 5 óra, és komolyabb terepen, tegnap délelőtt be is csípődött újból.
Eddig szakorvossal beszéltem, masszőrrel, gerincspecialistával, mindhárman azt mondták el kellene engednem az endurózást mert ez a legmegterhelőbb a gerincnek a folyamatos rázkódás, erőltetés végett.
De ne vagyok hajlandó, megpróbálok hátha, ha nem megyek olyan sokat akkor talán nem lesz ennyi gond.
Most tornászás, izomlazítás, gravitációs pad, gyógyszer, injekciót nem adhatnak mert kb 1 hónapja kaptam kezelést, sajnos most újból kijött. -
Geresics
addikt
válasz
zgospel #111093 üzenetére
Nem lüktet, semmi ilyesmi, egyszerűen lezúztam. 2-3 napig tuti szenvedés lesz, utána meg majd szépen helyrejön a világbéke!
(#111094) Bogyó bá'
Sérvvel vigyázni kell nagyon sajnos. Megfordulásra pedig itt egy tipp!(#111096) Gaboman
Asszem pontatlanul fogalmaztam, meg nem is akartam elveszni a részletekben.Egy szőlőhegyen mentünk, ahol jobbra fordulás után néztem a GPS-t. A "gödör" csak pár centi mély volt, épp csak annyi, hogy a gumi ne menjen át rajta, hanem megvezesse.
Ha gyorsabban megyek, a giroszkopikus erő miatt mászott volna fel az első kerék, ha pedig van elég kraft a motorban, és kiemeli az elejét, akkor azért tudott volna kimenni. A hátsó kerék meg had álljon keresztbe, ha nem tud rögtön kimászni belőle, az nem zavar!
Ha lassítottam volna, akkor lassabb tempóval esek, és most kevésbé fájok, így mondhatni igazad van, de akkor már mondhatnánk, hogy meg kell állni, ha az ember GPS-t akar nézegetni! -
Gaboman
nagyúr
válasz
Geresics #111092 üzenetére
"Mint azt a Honda Safety tréningen megtanultuk, "ha baj van, húzzuk a gázt, ha nagy baj van, nagyon húzzuk a gázt" - ezért gondoltam mentek gázzal. "
Valahogy ez nekem nem áll össze, belemész ismeretlen helyen egy vízmosásba ami megvezet, igaz azt sem tudod hogy a vízmosás kiszélesedik e vagy még jobban elmélyül valahol, esetleg tovább haladva benne falnak ütközöl.
Azt tanítják húzzál nagy gázt, vagy még nagyobbat, na most ha a végén ahol a víz lefolyt általában kimélyíti, ha nagy gázzal mész és véletlen nem sikerül kiemelni akkor úgy csapódsz a falba első kerékkel, az miért jobb megoldás, mint hogy lassítasz és finom gázzal kivezeted.
Számos ilyen esetem volt már, soha nem okozott gondot lassítani a vízmosásban, mivel megvezet, így nem esel el benne olyan könnyen, olyan mint crosspályán a kijárt ív, aztán lelassítva visszaváltok és kisebb gázzal kiveszem az elejét.Ahol ismert helyen jársz és tudod mibe mentél bele hogy nem kerülhetsz váratlan szituba ott még meg is értem hogy odahúzol neki.Ilyet is csináltam már, de ismeretlen helyen, inkább lassítok, szépen ki lehet vezetni.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Geresics #111092 üzenetére
Tegnap én is a Mecseket kerülgettem - szigorúan aszfalton.
(Én a múlt héten, 30 centi mély traktornyomban, vizes gazban taknyoltam egy lightosat Dunaújváros határában - szerencsére nem sérült semmim sem. A porckorongsérvem jóvoltából egy félórába tellett, mire talpra tudtam állítani a vasat, és megfordítani a másfél méternél nem szélesebb csapáson. Pedig egyszer már megfogadtam, hogy nem "terepezek" többet ezzel a xarral - most is csak egy jó fotót szerettem volna lőni a ködbe burkolózott ipartelep kéményeiről.) -
zgospel
őstag
válasz
Geresics #111092 üzenetére
"és bár sajgott a vállam, nem jelentett gondot. Aztán estére, meg mára már úgy fáj, majd besz@rok"
Én is ezt hittem amikor bevertem a lábfejemet a kormányba, hogy semmi komoly, még sétálgattam fel-alá, hazamotoroztam, aztán itthon már kicsit nehéz volt levenni a csizmát, éjszaka meg nem tudtam aludni annyira lüktetett. Majd a röntgenen kiderült hogy törött.
Ha ma se nagyon tudod mozgatni akkor szerintem nézesd meg -
Geresics
addikt
Csomó-csomó kihagyás után végre elmentünk megint egy könnyed délutáni terepezésre a Mecsekbe!
Persze úgy kezdtem, hogy 3km után estem egy frankót...
Az vóót, hogy ismeretlen szőlőhegyet jártunk be, és egy jobb derékszög után a GPS-t kezdtem el nézegetni, mikor éreztem, hogy baj van: az első kereket egy vízmosás megvezette. Mint azt a Honda Safety tréningen megtanultuk, "ha baj van, húzzuk a gázt, ha nagy baj van, nagyon húzzuk a gázt" - ezért gondoltam mentek gázzal. Na, most jött ki, hogy gyenge a 250-es. Nem emelte ki az elejét, csak kicsit perecelés előtt, még felgyorsítottam ezzel. Persze a tempó így sem volt nagy, olyan 30 körül eshettem, de egy 450-essel szerintem nem lett volna gond.
Esés közben még gondoltam is rá, hogy leteszem a kezem, de mivel azzal épp a gázt húztam, ez nem jött össze, és simán ráestem a vállamra, meg a fejemre. A fejem még pattant is egyet, aztán, mint egy vakond, csak túrtam a földet a sisakkal.
Pár másodpercnyi planking után összeszedtem magam, meg a motort is, és mentünk tovább. Utána még egy bő 70km-t tettünk meg 95%-ig terepen, és bár sajgott a vállam, nem jelentett gondot. Aztán estére, meg mára már úgy fáj, majd besz@rok, ha megmozdítom, de szerintem nincs vele nagyobb baj.
Persze indulás előtt azon tanakodtunk, hogy protektor inget húzzunk, vagy kabátot, és persze az utóbbit választottuk...
Ne legyetek geresics, legyen több eszetek!Viszont a Michelin Tracker gumi piszok jó választás volt!
Volt egy hely, ahol (megint) nem figyeltem, és belegázoltam némi iszapba. Nem volt mély, csak tengelyig süllyedtem!Megálltam, és mikor eltűnt a fél csizmám is, akkor inkább gázt adtam, és simán, minden teketóriázás nélkül kijött a motor!
Eredetileg az volt a tervem, hogy egy rakás képet csinálok Instagramra, de annyira elkapott a motorozás, hogy fényképezés helyett inkább élvezkedtünk! Se kamerázás, se fotózás , csak a móka és a kacagás!
-
Shin Chen
tag
Hello!
Sajnos rengeteg meló szakadt rám az utóbbi hónapban úgyhogy a TRK-s élménybeszámolót el kell halasztanom..
Viszont most ismét a régi álmom kergetem ami az F650GS..
Mit gondoltok a 40-50ezret futott hazai példányokról úgy általában?
Ahogy olvasgatom neten az ezredforduló utáni példányokat érdemes keresni, abból meg van pár egész dögös használtautón.
Kérdés, hogy zöldfülűként bele mernétek-e vágni egy ilyen mutatványba? -
Daywalker
addikt
válasz
csongi #111089 üzenetére
Az viszonylag jó árban van és nem is kínai (tán spanyol), viszont nem ismerem, legalábbis nem találtam róla semmi tapasztalatot, igaz nem kerestem órákig. Gyanítom, nem lehet rossz, de nézd meg az EBC-t, néha egész jó ára van és tuti jó. Én a robogón arra cseréltem betétestül és nagyon jó lett, jobb lett mint a gyári.
-
Daywalker
addikt
válasz
csongi #111085 üzenetére
Van. És biztos lesz aki ellent fog mondani, hogy neki jó, meg azóta fejlődtek, de szerintem kalap szar. Vettem anno, ráadásul UK-ből Armstrong felirattal, ami még olcsó sem volt, de tuti kínai volt. Utcán még csak-csak, de pályán kurva gyorsan kopott. Pár ering, Kakucs és hring alatt elkopott teljesen, fekeroben pedig a gyáritól fényévekre volt. Én nem vennék. Imádom, amikor mostanság látom az ilyen ezredfordulós meg 2005 körüli hayabusakat, mind kínai tárcsával... Egy olyan motoron, aminek alapból szar a fékje, meg jobban elszarjak.
-
csongi
veterán
válasz
Geresics #111083 üzenetére
A2 jogsi kategoriat valasztani ertelmetlen ha A kategoriara is vizsgazhat.
A motor valasztast se befolyasolja.
Szamtalan alkalommal futottunk bele, hogy a korlatozott jogsi szabott hatart egy motor kiprobalasara hosszabb tavon.Amugy meg barmivel oda allok a cuki ele :).
Azoknak akiknek ez szempont nem az en tarsasagom. :)Mas:
Kinai fektarcsaval van valakinek tapasztalata? -
etnies
senior tag
válasz
csongi #111070 üzenetére
Nekem videóm van arról, ahogy idén nyáron felfelé a Stelviora letúrok egy KT 1600 GT-t. Kis egyenesekben elment, kanyarokban beértem és nyakába esetem. Egy idő után megunta és elengedett. Előtte egy csomó nagyköbcentis motor ment, velük együtt haladtam.
Nagyobb erő azért jó, mert kevesebbet kell váltani és általában a nagyobb teljesítményre jobb futómű és fék is jár.
De, hogy 1000 alatt nincs élet? Nettó faszság. -
vlevi
nagyúr
válasz
vendingo #111069 üzenetére
Úgy indult a mostani téma, hogy, idézem,
" 2 fo + csomag eseten egy hegymenet ne fogja meg"
Azért egy A2-es motoron megérzed a hegymenetet.Amuyg tényleg túl van egy kicsiét (nagyon) tolva ez a teljesítmény dolog, országúton nem olyan nagy gond az, mint gondoljak.
Bogyóbának igaza van, nem speedgepes társasággal kell egyhetes túrára menni.Inkább az a2-hoz ragaszkodás az, ami nem biztos, hogy jó, mert így nem tudsz ajánlani 50 lovas motort...
Persze, ha valaki nem akar újra pénzt kolteni korlátlan jogsira, az is érthető. -
Micsurin
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #111064 üzenetére
Nagyjából sejtjük a dolgokat de van az az árazás ahol bevállalja az ember a coporollert. 200-ért szerintem te is bevállalnád.
Amúgy Dominator blokknak a fojtott változata ezért bíztam benne hátha tudsz valamit.
Azt hiszem a kis sárga koreaiból kiszállok hiába lesz patikamérlegen felújítva a blokk most... nem szeretnék ismét felújítani. Azt lesz vicces megmagyarázni, hogy ebben miért van 59 ezer km míg a többi GT250-ben szigorúan 12-30 ezer közt mutat az óra.... úgy lefogják verni az árát mint a pinty sicc nekem felújított top end.
Derby mullhacén is van képben egy csak félek az alkatrész vicces lenne hiába van benne az XT660 szíve...
-
Daywalker
addikt
válasz
csongi #111072 üzenetére
Konzol lehet, de nagyon könnyű ezekkel trükközni, meg lehet azt úgy fújni ezüsttel, aztán lakkal, hogy nagyon hasonló legyen. A felnit nem hiszem, hogy eloxálják, én csak bringán láttam eloxált felnit, szerintem ahhoz túl kényes, hogy motorfelnire rakják, blokkra meg pláne. De hogy konstruktív legyen, ismerős azt mondta, hogy ő darázs garázs leömlőtisztítóval tudta megpucolni az eloxált felületekről azokat a retkeket, amik befoltosították. Sajnos vannak olyan durva samponok, amelyek miatt foltos lesz...
-
Predator2
addikt
válasz
Predator2 #110989 üzenetére
Még egy kérdés, erre hátha kapok választ :)
Az az iskola amit egy motoros ajánlott a legolcsóbb az összes közül, van okom gyanakodni? A legdrágább és a legolcsóbb között 10.000Ft a különbség.
Valahol azt olvastam, hogy óvatosan az olcsó helyekkel, mert ott kevesebbet mész és több a duma mint kellene.
Mi a tapasztalatotok ilyen esetben?Thx
-
vendingo
veterán
válasz
Topiccsendőr #111065 üzenetére
Túramotoros face csoportban mindig megy az okosítás, hogy 1000-es alatt nem szabad túramotort venni, mert nem mennek dombon felfelé 2 személlyel. Lehet nekik az a túrázás, hogy stelvion megpakolva 200-al veszik a hajtűket.
Én a világból kimennék egy 300-as versys-el. Most ez a motor a perverzióm.
-
-
Daywalker
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #111056 üzenetére
Fmx-el nem vagyok tisztaban, semmilyen tapasztalatom nincs vele, es utana sem neztem, mert nehez es gyenge azaz tokeletes hetkoznapi motor.
Almombol felkeltenek is azt mondom, ha japan, akkor fesszab vezermulancfeszito generator :DUtana kellene nezni, de arra szamits, hogy ami sokat allt, vagy olcso, az nem hiaba olcso, es nem csak azert all, mert nincs ra ideje a tulajnak. A piac torvenyei alapjan.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
vendingo #111060 üzenetére
Meg kell válogatni a túratársakat, ennyi. Erdélyben kétszer is voltam nagy túrán 125-össel, nyakig pakolva. A másodikon volt velünk egy házaspár is, 18 lovas 250-es Keeway csopperen ketten (!!!) nem volt velük semmi gondunk. (felfelé annyit tudott a nagyobb gép 2 személlyel, mint a mi kis 125-öseink egyedül).
-
vlevi
nagyúr
válasz
Micsurin #111053 üzenetére
De, ha már megvan az A2-je egy ideje, és nem akar végügcsinálni (kifizetni) mégegy tanfolyamot, akkor marad az A2.
A gond csak az, hogy az A2 (48ló), két személy, csomagok, hegymenet szavak ne férnek meg egy mondatban
Jó, tudom, 125-s MZ-vel is fel lehet menni a transzfogarasra, és az talán mégnagyobb sikerélmény, mint egy V-Strommal, de, ha az ember az kirándulást akarja élvezni, nem baj, ha a 48 ló mellé van néhány. -
Micsurin
nagyúr
válasz
Tamás9x #111054 üzenetére
@persu: FMX / Dominator blokkról mit kell feltétlenül tudni? Ha piszok jó áron hozzálehetne jutni egy FMX-hez megéri e?! Mennyire megbízható az a blokk? A gyári tunnig kit nélkül persze...! Azt, hogy mennyi lehet benne stb felejtsük el, tuti behozott vas de már 3-4 éve ismerősnél van. Szabadonfutó / generátor / feszszab hármason kívül mi az ami még kinézhetne ?
Megint ott tartunk mint eddig kell egy magasabb motor
, haverom 250R-je alá odavágtuk a 650-es dogbone-jait magasabb lett és olyan szinten szar vele kanyarodni, hogy az leírhatatlan. Lesson learned a fizikát meg a mérnök által megtervezett geometriát ne akarja az ember meghágni...
-
z123456789
addikt
válasz
Topiccsendőr #111031 üzenetére
Szóval akkor ha megkérdezném tőle, meg tudná magyarázni.
Köszi srácok nektek is, de tudtam hogy Persu fog rá tudományos magyarázatot adni.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Geresics #111046 üzenetére
Tudom
Egyébként gondolkodtam is rajta a V-Strom után, de nem akartam kb 15-20LE-t visszalépni.Azthiszem, hogy teljesítmény alapján a 650 V-Stromnak is meg kellene felelnie annak, hogy lehetne belőle A2-es verzió, nem tudom van-e?
Illetve, hogy hogyan megy ez a fojtás, hogy utólagosan hogyan kell megoldani?
Mert egy DL-650 kb ideális választás lehetne.
15 éve piacon van, akár újat, akár használtat akar valaki belőle, van választék.
Az már más kérdés, hogy a magyar használtpiacon vannak a 10 évnél régebbi, és a 2-3 éves használt motorok, amiket majdnem új árban próbálnak adni. 2008-2015 között senki nem vett Magyarországon motort, ezt látszik is, hogy, most nincs eladó használt.Itt egy lista rengeteg, A2-vel vezethető motorról. Jónéhány van, ami nem gyárilag van korlátozva A2-re.
[link] -
Geresics
addikt
válasz
vlevi #111045 üzenetére
Azt hiszem kellőképp ismerem az NC-t
-
Predator2
addikt
Erre valaki?
Thx
-
Tamás9x
őstag
Egy erdekes kerdes. Melyek azok a Tura motor tipusok amik belefernek az A2 be gyarilag, de duplazhato a teljesitmenyuk?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Daywalker #111034 üzenetére
Igen, regebben ezt a rendszert hasznaltak arra, hogy embereket kenyszeritsenek dolgokra. :D
Van egy szabaly, amit senki nem tart be, de nagy neha ellenorizzuk, ha meg kell kernunk embereket dolgokra. :D persze tudom, itt nem ez a helyzet, de ugy latszik mashogy nem tudjak csinalni :D
Az ev nehany napjan nemet szigor van. Olyan kovetelmenyeknek kell megfelelni, amihez semmi nincs van. Peldaul nem volt "szokas" a kinai fekkart nezegetni, megis olyan laza rendszerben egy atlag ember nem gondolna, hogy szabalyt szeg (valamikor el kell kezdeni, de szerintem egy uzenettel kezdeni hogy kurogatas lesz, ezekre figyelj, a sajat biztonsagod erdekeben - sokkal kulturaltabb lett volna) aztan elobb emlitett varolistat, vagy azt a hianyzo szaktudast, ami a vizsgaallomasokon van.
Barmilyen motorral, markaval, tipussal nem tudnak mit kezdeni, es semmivel sincs harmonizacioban semmi. Ha nemetesen neznenk, az osszes konteneres robogo, konteneres 200-225-250-400-500 as japan belpiacos motor azonnal bukta, amik amugy lassan 20-25 eve folyamatosan megfeleltek a vizsgaallomasokon, ( a felmillio robogoshoz meg hozza sem nyultak sosem, mert sokan vannak) e jel nelkuli index, fenyszoroval. Az en dt 200 R vizsgajan a gyari dobot nem ismerte fel a vizsgabiztos, meg kellett gyoznom, mi a kulonbseg az abszorbcios dob es a gyari kozott, es a road legal off road gumikkal nem tudta hozni a fekvizsgalaton az ertekeket, mert tul butykos volt a gumi, a hibatlan fek ellenere. Erre valamit mokolt, hogy nagyjabol erteken beluli legyen, es termeszetesen ezt is magyarazni kellett, es mutatni a gumi oldalan, hogy teljesen legalis. Az egesz egy kbaszott tortura. -
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #111033 üzenetére
Ismered ezt az országot. Amúgy azért a németországi szigortól baromi messze vagyunk, de azért az sem normális, hogy itthon mindent szabad.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Daywalker #111016 üzenetére
Azert ellentmondasos a helyzet, hogy most egyik pillanatrol a masikra raszalltak a motorosokra, mert a motoroddal mindennek rendben kell lennie, veled ugyancsak. Az ut, amin mesz, az kb barmilyen lehet, ha elfikalsz egy hatalmas katyu, olajfolt miatt, kihivod a rendoroket, a sztender valasz, hogy nem az utviszonyoknak megfeleloen haladtal...
A muszaki allomasok nem hiaba voltak elnezoek ennyire. Nehany eve a megbukas az penzbuntetes nelkuli figyelmeztetest jelentett, es nehany napos felfuggesztest. Nemreg lett kb 500e forint kornyeki penzbuntetes, megdoles eseten. (Mondjuk szerintem lazan behozza nehany nap alatt)
Aztan mivan azzal, hogy a 15% os ev eleji munkaero leepites miatt jarmuvet behozni, es szemleztetni csak korrupcioval tudsz, hacsak nincs egy-masfel honapod, hogy legalisan behozhass valamit. Egyertelmuen a korrupcio fele terelnek, ami rosszat tesz a muszaki allapotnak, mert barmit attolhatsz ha fizetsz. Most pontosan nem tudom, hogy Tarlost megelozte a buszsavban egy hangos kipufogos motoros, hogy ennyire meg vannak sertodve, vagy siman az autosok joval tobben vannak, joval szarabb muszaki allapotban-ezt garantalom, amivel joval tobb polgart kellene vegzalni, mert mar egy vilagito chk engine lampaval nem kene atmennie a muszakin. az atlag eletkora a magyar autoknak kb 14 ev. Saccra az allomany felet azonnal, ranezesre meg lehetne birsagolni az ilyen szintu, motorkerekparoknal alkalmazott ellenorzesekkel.
Ami megint erdekes, hogy nehany hetes akciok vannak, ami egy gyer rendori jelenlettel parosul, tehat 365 napbol kb 10 napig van veszelyben egy szarrapimpelt motoros. Ha egyaltalan megall a rendornek ezek utan. Tobb esetben szerintem a nem megallas akar olcsobb is lehet.
Amit nem ertek, hogy ezutan a rettento laza rendszer utan azonnal megkovetelik a kb nemetorszagi szigort, ahol erre van penz, es a jarmukulturaban benne van, hogy utangyartott dolgoknal azonnal bizonylatot kell kapj, vagy jon a kup a rendortol, de nalunk ezt az eddigihez kepest szelsosegesen aprolekos ellenorzest is csak neha kapod meg. Elegge hatekonytalan. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
z123456789 #111024 üzenetére
Mert a gazt nyitva hagyja, csak a kuplungot huzza be. Kis kobcentis motoroknal indokolt lehetne, mert nem omlik ossze a gazoszlop nyelgazon, a karburatoron es szivocsovon keresztul a forgattyushazban, es nem kell ujra felepulnie a valtas utan, elcsukott gaz utani nyelgazon. sok ideig tart a valtas mindket modszerrel, ha becsukod a gazt akkor is, ha nyitva hagyod a gazt es kuplungolsz, akkor is. A legjobb a gyorsvalto termeszetesen. 600ccm sornegy 4T nel nem indokolt igy valtani, de legalabb a kuplungjat terheli, nem a fogaskerekek kapcsolokormeit, igy a valtoja nem fogja dobalni majd a fokozatokat egy ido utan. Az mas kerdes, hogy szarul hangzik.
-
Horvi
őstag
válasz
Bogyó bá' #111021 üzenetére
Goodridge fékcső van a mocin, X-Bike-nál vettem. Nem én álltam neki otthon megcsinálni, de ettől még belekötöttek.
(#111024) z123456789
Eléggé elbénázza ahogy hallom(#111030) Bogyó bá'
Hmm az mondjuk nem volt nálam, illetve most hirtelen nem is tudom kaptam-e. A sport dob sem tetszett nekik viszont arról kaptam kártyát, meg bizonylatot és az nálam volt. Utána már nem akadékoskodtak rajta.
Viszont a forgalmiba nem jegyeztek be semmit. -
zgospel
őstag
válasz
z123456789 #111024 üzenetére
Nem jó, nagyon szarul vált.
-
Gaboman
nagyúr
Ez a E jeles f@szág túl van lihegve, nem egy motorom gyári alkatrészein nem voltak E jelzések.Akkor azzal mit csináljak.Feljelenti a Yamahát, Hondát, KTM-ezt?
-
z123456789
addikt
válasz
Bogyó bá' #111023 üzenetére
EZ nem úgy van, hogy adott típushoz veszed meg?
Más:
csávó miért így vált? Ez így jó? :/
CBR 600 RR -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
z123456789 #111022 üzenetére
"Jobban fog a fék" tőle, vagy legalábbis jobb fékhatás érzetét kelti.
Kétféle módon lehet előállítani:
- az egyik fajtát gyári technológiával, gyári szerszámokkal, tanfolyamot végzett, vizsgával rendelkező "valaki" (szerelő, stb.) készíti méretre (présgéppel), és teljes felelősséget vállal a munkájáért, erről papírt (műbizonylatot) is kapsz a számla mellé.
- a másik fajtához meg megveszed a cuccokat a netről vagy valamelyik motoros boltból és - egy-két youtube videó megnézése után - te magad állsz neki barkácsszakkört játszani, te "gyártod le" (szereled össze) a megvett alkatrészekből, ügyességedtől, gyakorlatodtól függő eredménnyel - a kritikus biztonságú alkatrészt.Na ez utóbbit nem engedik (teljesen jogosan), és nem értem hogy a boltok hogyan merik egyáltalán forgalmazni? Baj esetén kié a felelősség?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
z123456789 #111020 üzenetére
Gondolom, hogy a nem préselt, hanem házilag szerelt fékcsőért. Jogosan. Azt lőném fejbe, aki ilyet gyárt, forgalmaz.
-
Daywalker
addikt
válasz
KoVee84 #111017 üzenetére
Eeegen, de sajnos azóta eltelt 10 év (a videó készítése óta), és sok minden elkezdett változni. Meg lehet úszni, lehet szopni is, de aki szeret nyugodtan élni...amúgy még mindig jobb egy e jeles db killer nélkül, max ha megállít akkor berakod és kimagyarázod.
De ez is magyarosch
-
KoVee84
senior tag
válasz
Daywalker #111016 üzenetére
Pontosan ahogy írod
[link] - anno én a z750-re csináltattam a dobot és utólag gravíroztattam az E jelet, ismerszBrutál hangos volt, kb 2x állított meg rendőr, a z750-nel, normál közúti igazoltatás során és mindkét esetben ráncigálnom kellett a gázkart, mert annyira tetszett nekik a hangja
-
Daywalker
addikt
válasz
Horvi #111014 üzenetére
A nem passzoló kipufogóknál jön a magyar furmány: "beütünk e jelet".
Hihetetlen népség vagyunk
Nem véletlenül nem road legalok azok a dobok. Esetleg csináltatni lehet még e jelest, hátha összejön ilyen formájúra
Kérdés, hogy az ilyen itthoni kisipari kipufogók miként hatnak a motor karakterisztikájára.
Amúgy nemrég bukott meg pár vizsgaállomás, volt köztük olyat, ami a "mindegy, áttoljuk" című volt. Azóta nagyon be van szarva mindenki. Mondjuk tény, hogy a magyar rendszer is rossz, hiszen bármit engedélyeztetni iszonyú idő és pénz, így persze, hogy nem törődik vele senki, inkább megbújik a szürkezónában.Tamás9x: hideg levegő=több oxigén, ami mellé több benzin, és máris kész a természetes tuning
-
Tamás9x
őstag
Napi friss Nyiregyhaza -Mor telhesitve. 125ccm meglepett, nagyon szereti a hajnali orakat a suru hideg paras levegot a motor. Aranylag haladni is lehetett a.legnagyobb emelkedokon 60 a lejtokom 95. Jovore meg marad de mar ideje valtani valami nagyobbra. Nehol keves es hianyolom az autopalyazast.
Ahany motoros szinte annyi joindulat. Mindenki koszon, ha leallok fotozni megallnak rakerdeznek minden oke-e. -
Horvi
őstag
válasz
hroberto #111012 üzenetére
Próbáltam neked keresgélni(a munkaidőbe belefér
). Az a baj, hogy az ilyen rövidebbek amik jól mutatnának a Duke-on azok Race Only-k, ami meg street legal azok ilyen kályhacső méretűek már kb. Az meg annyira nem passzol a Duke vonalaihoz.
(#111013) Daywalker
Már a vizsgán is jobban nézik ezeket. Legalább is ahol én voltam ott legutóbb már baszogattak érte, meg a fémfonatos fékcsőért is. -
Daywalker
addikt
válasz
hroberto #111012 üzenetére
Elsiklasz a lényeg felett. A motoros rendőröket nem ejtették a fejükre, illetve egyre több közúti ellenőrzést végző rendőr is képben van. Múltkor volt róla cikk, hogy már a kínai fékkarért is meg a cseszegetés. A legegyszerűbb ez e jel megléte vagy meg nem léte, de BP-n mostanság a street racereseknél zajt is mérnek, szóval óvatosan az ilyen kijelentésekkel, mert ott tartunk, hogy bármikor elővehetnek bármit - mivel amúgy egyet kell értenem. Keress ilyen alakút, de olyat, amiben van e jel és kész, hátha van.
-
Daywalker
addikt
válasz
hroberto #111008 üzenetére
Egyes helyeken már e jeles dobot sem engednek vizsgázni, szóval a megoldom is csak idő kérdése, hogy meddig működik. Illetve (nem rád mondom, csak általánosságban jegyzem meg) épp ideje lenne már lejönni a "leszarjuk a másikat" , "megoldjuk okosba" dolgokat, mert ez annyira magyaros. Mi meg így is jó helyzetben vagyunk, németek CO-t is mérnek a vizsgán, nálunk semmi... De ha lenne, a sok nyitott rendszer menne a kukába vagy meg kellene venni a katalizátort a dobba (mondjuk utóbbi időben már a dob előtt van, de azt is sokan kukázzák).
-
hroberto
veterán
válasz
Daywalker #111007 üzenetére
Kizárólag E-jeles kipufogót akarok venni! Nem is a vizsga miatt, mert azt megoldom.
Hanem, tényleg nem szeretnék ordító dobot, és sosem lehet tudni mikor jut eszükbe a rend éber őreinek a kipufogók ellenőrzése.
Nem is olyan régen a Bükkben az egri oldalon már db mérővel csesztették a motorosokat ahogy hallottam. -
Daywalker
addikt
válasz
KoVee84 #111005 üzenetére
Azok a dobok amiket ajánlgatsz SC projectből azok for racing use only, nem road legal. Van db killer, de nyilván pályára, ugyanis már ott is kötelező nagyon sok országban. Másrészt pedig nem tudja majd vizsgáztatni, és megy a cseszegetés közúton is az e jel hiánya miatt. Értem én, hogy dizájn, tényleg jobban áll, de keressen olyat, ami road legal. De ha rám hallgattok, mindenki azt csinál amit akar :]
-
Gaboman
nagyúr
Köszönöm a segítségeteket , el gurulok akkor, felpróbálok párat.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Olcsó Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Xeon 5650X / GTX 1650 / 24GB DDR3 / 250SSD+500HDD
- Újszerű Apple Macbook Air 15,3" M3 8C CPU/10C GPU/16GB/256GB-(MC9E4MG/A) Ezüst -3 év gari
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- AKCIÓ! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- HP, Lenovo dokkoló 12.300Ft-ért? VÉGKIÁRUSÍTÁS
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest