- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tutis
őstag
válasz KoVee84 #9443 üzenetére
nekem nem volt ilyen szerencsém mert én is akciósan akartam elhozni a kawát "0" km-esen, 2 misi lett volna, de a kereskedő tulaj buziskodott, pedig 1 hétig jártam a nyakára.. Úgyhát bementem a suzuki kereskedésbe, ahol tárt karokkal jártak, következő héten már otthon is volt a gixxer..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Integra
titán
válasz KoVee84 #9462 üzenetére
én már egy ideje átépítettem pályára a bringám, de rajta a rendszám, pont anyagi okok miatt. jóval biztonságosabban tudok így döngetni, de tudom, így sem az igazi.. de a semminél így is jóval több nincs mese, több zsét kell keresni, hogy legyen egy busz a pályataligának, amin nincsen rendszám...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
-
tutis
őstag
válasz KoVee84 #9472 üzenetére
Nyugi aki nem esett még el, az ezután fog Én is kihordtam már párat, amíg felállsz belőle addig az anyagi kár másodlagos.. Bár nekem is volt már olyan hogy a te fajta ninjá-dat megzúztam a hringen, cirka 284ezerért, húzós egy tesztnap volt De a gyökér kereskedő nem mondta volna hogy nincs kormányteló a motoron, ne gyorsítsak ki durván mert baj lesz..Hát lett..
tényleg, kisképet hogy lehet beszúrni hogy ha rákattintasz nagy kép jöjjön ki belőle?
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KoVee84 #9483 üzenetére
nem akarok beleugatni keményen a sztoriba csak nekem is van élményem törött vassal.
Olyan dolgokra ráültem, hogy még ma is borsózik a hátam. Amit érzehet az ember az az hogy üt a felni, görbe a tárcsa, vagy leragadnak a telók, mert elgörbültek. ezek mind egyértelmű jelzések, és leszáll az ember róla, mert itt nem az lesz hogy csúszik, hanem hogy egyszer csak kiesik alólad. Sajnos volt részem görbe telós ZZR 600 hoz, megváltozott a geometriája, és szemmel látható volt, ettől függetlenül óra szerint 180al bevett kanyart. ezzel most nem az e-péniszemet akarom vérrel pumpálni, csak szemléltetném, hogy ezek nem molekulákon múló dolgok, meg nem sebészi pontosságú steril környezettel járó varázslatok. valami vagy működik, vagy nem. az ember tud alkalmazkodni a megváltozott dolgokhoz. olyan hogy működik, de csúszkál, olyan nincs. rossz futóműbeállítástól tudja tolni az elejét kanyarban. vagy túl nagy első terhelésnél+ezzel járó geometriával rázhatja az elejét, kevesebb súly megy a hátsó kerékre és attól csúszik, de ahhoz totál rossz előfeszítési értékeknek kell lenni. ráhuppan az ember a gépre még a menés előtt és bőven kiszúrja. otthon ugyanígy el tudja tekergetni, és ugyanígy elfikálhat bárki.
nem tudom, hogy szarul össze lehet-e rakni egy japán motort. görbeség miatti telóragadást megintcsak bőven kiszúrja az ember. görbe vázzal is lehet menni esés nélkül. nem tudom, hogy korrekt e a dolog vagy sem. de nem csak a kereskedőt hibáztatnám. meg ugye nem voltunk ott, hogy ez hogy is történt valójában
Rommá tört motort is össze lehet rakni tökéletesen. az igényesség kérdéses. egyértelmű. de ha annyira igénytelenül van összerakva, hogy jelzés nélkül kimegy alólad, az szemmel látható a motoron.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz KoVee84 #9726 üzenetére
(250-es jogsi nincs, de mind1)
..én egyiket sem venném meg. Mert aránytalanul drágák.
Vegyen egy 125-ös használt CBR-t 350k körül, amin megtanul váltani, szerez egy kis rutint, 1 éven belül csinálhat különbözeti vizsgát A-ra, s egy ilyen áráért kap egy pár éves abszolút kezelhető 600-as naked bike-ot.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
stifi
senior tag
válasz KoVee84 #9731 üzenetére
ebből kvázi bármilyen jó minőségű nem túl öreg 600-ast kapni már..
de ha csak a kawa meg a hondajátszik, akkor én kawát vennék (de méginkább hyosung gtr 250-est)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vendingo
veterán
válasz KoVee84 #9731 üzenetére
Használtban kell gondolkodni. Ennyiért bőven lehet venni 25kw-os gépet.
Ha 900-ért 250-es kávédarálót vesz, akkor csak gratulálni tudok hozzá.
Én a helyébe vennék 400 körül valami egyszerű motort, a maradék pénzből pedig felöltöznék: protektoros ruha, sisak, csizma..... és ha még marad lóvé azt félretenném a különbözeti vizsgára.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Prof01
veterán
válasz KoVee84 #9729 üzenetére
Hát a fiatal 250-es gépek közül amit kap, az csak idézőjeles "sportmotor". Kinézetre még talán, de az üléspozíció és a teljesítmény miatt, sokkal közelebb állnak egy túramotorhoz.
A kettő közül a Kawa erősebb sor2-es motorral rendelkezik (33le), a CBR gyengébb egyhengeressel (26le).
Kezdő motornak mindkettő jó választás lehet.
Még fontos tudnivaló lehet, hogy a CBR-hez kérhető ABS is.vendingo: Különbözeti vizsga már nincs.
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz KoVee84 #9815 üzenetére
...most nem azért, de ez egy szar műszaki állapotú motort, szinte tuti ez is olasz import volt. S, még így is majd 3 milla?!
Amúgy tényleg szép, de elég fos, ha egy ténylegesen alig 12.000km-t futott, 4 éves BMW ilyen problémákat produkál...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zedok
senior tag
válasz KoVee84 #10269 üzenetére
Igen igen nézegettem, de a 2007 előtti vagy 2007 utáni modell? Olvastam valami tesztet most hazafele jövet erről, pontosabban 2-et is, mindkét fajtával meg vannak elégedve. De mégiscsak az a legjobb ha az ember elmegy és végigüli azokat amiket kiszemelt!
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
vendingo
veterán
válasz KoVee84 #10428 üzenetére
Az EXO1000-el van személyes tapasztalatod?
Nem ismerem még a márkát seOlvastam róla tesztet egyenlőre tetszik, de mivel nem kevés pénzt költenék sisakra, ezért még mindenképpen nézelődök a piacon.
Tetszik még a SHOEI QWEST is, csak sajna ebbe nincsen napellenző.
Partyban van még a X-LITE X-602, X-LITE X-702.Nehéz a döntés, főleg hogy motoron ülve lehetne igazán tapasztalatot gyűjteni róluk.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Integra
titán
válasz KoVee84 #10477 üzenetére
shoei, arai, schubert felső kategória és nincsen túlárazva, ennyi a kézzel készített kupak és a minőségi anyagfelhasználás, a know-how. egyébként meg tucatnyi sima, egyszínű fényezésű shoei létezik, egyikőnknek sem csiribiri matricás kupakja van, akik shoei-t használnak, rolié fehér fényes, enyém fekete fényes. minőségnek mindig ára van, ezt elkéne már fogadni és megérteni végre.
a halk is relatív. mindegyik sisak zajos füldugó nélkül. a drágább, minőségibb sisakok a legtöbb esetben halkabbak is érezhetően a közép és alsó kategóriánál, de még ezek is zajosak. a schubert sem kivétel amit a leglegleghalkabbnak szeret a cég kikiáltani. úgyanúgy zajos. alapvetően minél újabb fejlesztés a sisak, minél jobb az anyagfelhasználás, a szigetelés, az áll kiképzése, annál csöndesebb, illetve ha van hozzá nyakpánt, akkor még csöndesebb lesz, mert alul a nyaknál nem megy fel a sisakba a levegő. nyakpánt is jelentősen csökkentheti a menetzajt.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vendingo
veterán
válasz KoVee84 #10477 üzenetére
Elvileg délután megyek louisba egy exo 1000-ért, konkrétan ezért:
Ha nem lesz ilyen színekkel, akkor se fogok elpityeredni.
A plusz plexi sajna eléggé drága hozzájuk, szóval nem biztos, hogy egyből arany rostéllyal lesz.Még egyszer köszi mindenkinek a segítséget, remélem nem fogok csalódni benne
2000+ km-es túrát nem bírnék végigcsinálni a mostani szutyokkal, az majd jó lesz a leendő utasaimnakCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz KoVee84 #10522 üzenetére
Nekem anno egy "profi" kereskedő azt mondta, amikor voltam bukókat nézegetni, hogyha nyomja a homlokom, akkor szedjem ki a bélést és a bukó anyagából faragjak le
Köszöntem szépen a tanácsot, és átmentem egy másik üzletbe.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Integra
titán
válasz KoVee84 #10522 üzenetére
te is milyen hülyeségeket tudsz összehordani..
ki a fenét érdekel, hogy túlmisztifikált márka számodra? engem biztos nem. ez a te saját realitásod és teljesen szubjektív.
azt meg csöndben jegyzem meg, hogy ráadásul a shoei nem is a legjobb (ha már mindenképpen a legjobbat keresném számomra), ellenben minőségi és az ár/érték aránya ebben a kategóriában a jobbak közé sorolja (az xr1100-et mindenképpen).
én megfizetem a minőséget amennyire csak tudom, mert így gondolkodom, nem szeretek bosszankodni és extra köröket futni, vagy olyat használni amivel nem vagyok elégedett. de matricázást már nem fizetek, nem is rajongok különösebben érte, mert más a stílusom.
ha pedig figyelmesen olvastad volna, akkor értetted volna, hogy a miért emeltem ki azt, hogy egyikőnk bukója sincsen matricázva, de nyílván valóan nem tudsz rendesen szöveget értelmezni, ez pedig csak a te problémád.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz KoVee84 #10536 üzenetére
ettől még nem tudsz szöveget értelmezni.
a legsznobobb márka? még csak nem is értesz hozzá... mert akkor sokkal inkább arai, ott olyan árakat is találsz, amit sehol máshol.. mert nyílvánvalóan neked ez számít sznobságoskodásodban
de gondolom zsoltee is azért használ jó drága schubert sityakot innen mert egy akkora de akkora nagy sznob és elmondhatja, hogy schubert-je van, ahogy én is, hogy shoei-m..
de tudod mit? legyen. jó érzés sznobnak lenni, hogy megengedhetem magamnak, soha rosszabbat.
LOL, jó érzés hülyét csinálni magadból?
bravo, taps.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vendingo
veterán
válasz KoVee84 #10603 üzenetére
Igazán rendes vagy, de úgy néz ki, hogy lesz tolmácsunk
Még én se tudom mit akarok. Szerintem jó lesz ez a sisak, csak a jobb oldali bélést cseréljék ki.
Beszélni se tudok németül, nem hogy bunkózni. (sok értelme volt a 13 évnyi német tanulásnak. Éppen hogy makogok valamit.Amúgy azt vettem észre, hogy ugyan olyan elb.szott a sisakok méretszámozása, mint bármelyik másik ruhának.
Alapjába véve az M-es sisakok jók rám, de az exo-ból az M-es leállította a fejembe a vérkeringést, az L-es lett jó.
Az x-lite-ból valamelyikből m-es, valamelyikből L-es, a sharkból meg az S-es volt jóCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
stifi
senior tag
válasz KoVee84 #10696 üzenetére
hja, meg nem dohányzó, csak hétvégén használt, utcára néző ablakokkal...
egyébként nem szeretek okoskodni meg videókat elemezni, de ezt tényleg nem értem hogy hozta össze.. oké, kiment a homokra, és nem merte elfordítani a kormányt nehogy elcsússzon? kanyarodik a motor a murván is, csak ésszel kell...
Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok