Hirdetés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple asztali gépek
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Chieftec Vista ház: kisebb halaknak
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
jacis
nagyúr
Pár év és lehet eldobni az összes régebbi gépet (köztük az enyémet is) ha nem csillapodik a tendencia: [link]
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #112797 üzenetére
Rendben köszi!
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #112795 üzenetére
Köszönöm!
Bilincses az összekötőcső ami a gyári leömlő és a slipon dob közé megy mivel több helyen bevágott a bilincses résznél ott akartam csak egy kicsit finoman pasztával megkenni a vágatok mentén, hogy véletlenül se tudjon kifújni. Este egyébként kaptam fúvóka mérteket mire "érdemes" cserélni ha végül Dominatort veszek alá, egyik srác padon beállíttatta magának az angol csoportban. Viszonyítási aránynak más nem jó lesz ha meg bejön örülés van.A delkevicet miután megláttam mit hívnak DBKillernek elengedtem... olyat én is hegesztek még villannyal is ha van türelmem és időm.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #112794 üzenetére
Pasztazni verseny rendszereket kell keramia pasztaval, a gyari rendszer+slip-on oknal kulon tomites van, ezert oda nem kell keramia paszta.
Hacsak nem cso a csobe megy, minden nelkul, es rugoval huzod ossze. (De ez nem jellemzo slip-on oknal, csak verseny rendszereknel)Valami ilyesmi, de mint mondtam a tu csak reszterhelesen kap szerepet, ha feljebb rakod csak a reszterhelesen valtoztattal. Mashol attol meg lehet szar. inkabb atfuvokaznam, nagyobb fofuvokaval, es ha reszterhelesen tovabbra is rossz, akkor feljebb raknam.
Reszterhelestuvel nem tudod megetetni, fofuvokaval talan, de kis lepcsokben csinald, tobb fofuvokat veszel lepcsozetesen nagyobb meretben, vagy egy szettet. Db killer nelkul, ha anelkul akarod hasznalni tobbet. Termeszetesen tud, de nincs egyetemes valasz, mert milyen nyitott a dob? Ezt igy a tavolbol nem lehet megmondani.Ha tuldusitod, amit mar erzel, akkor ugyanugy rosszul fog menni, kormolni fog a kipu, kisebb lesz az ereje, vagy nem tud kiporogni rendesen, de ehhez nagyon nagy valtoztatasokat kell vegrehajtani agyatlanul a fofuvokaval.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #112788 üzenetére
Köszi szépen!
Akkor más nincs mint előre dob rendel feltesz csövek mentén kipasztáz ne fújhasson ki próbakör ha nem torpan akkor jó vagyok ha torpan, tűt feljebb tesz próba majd ismétel. Ha nem tudom feljebb tenni akkor meg nagyobb fúvóka tű gyári helyzetbe n repeat és egyszer csak jó lesz kb.
Mi van ha túl dúsra teszem véletlenül? Mit fogok tapasztalni kb? Mi a hátránya ha túl dús a keverék? Ha túl dús alacsonyabb hőfokon üzemel nem?
Most akarok belevágni és megcsinálni mert a 25KW kit kiszedése amúgy is fúvóka cserével és rugó cserével jár. Akkor meg megéri már hozzá szenvedni.
Jól sejtem, hogy vagy DBKillerrel vagy anélkül kell beállítsam mert a síp önmagában tud annyit visszafogni, hogy szintén befolyásoljon? (A hangosabb vagyis nyitottabb elv miatt.)@Predator2: Ha E-Learninges vagy a Nexius vagy Nexus (a franc emlékszik már
) Learning-es cucc végén lesz próbavizsga az elég jó háttéranyaggal dolgozik és nagy kérdés repertoárral.
-
Chris0321
veterán
válasz
Predator2 #112791 üzenetére
Hello.
Ha a tudásod szeretnéd tesztelni arra van program. [Ezt] lehet letölteni, és a kresz-offline-ban lévő Index fájlt kell társítani a Chrome-al és a böngészőben indulni fog a program.Nemrég töltöttem le, az egyik motoros videókat készítő srác tesztelte vele a tudását de még nem próbáltam ki. -
Predator2
addikt
Helló
Ismertek olyan androidos alkalmazást ami jó/ajánlott "A" korlátlan kresz vizsgára készülőknek? A linket/linkeket köszönöm előre is.
Üdv
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #112787 üzenetére
A problema osszetett :D
Mennyire nyitott a dob, es mennyire erzekeny az adott motor. Van, hogy masik dobtol semmi nem fog valtozni, es van, hogy e-jeles hozza gyartott sima vegdobtol mar csuklik.
A "keslekedik a gazreakcio" azert rossz, mert hasznalhatatlanna teszi a motort, nagyon elrontja a kanyarelmenyt, ha epp rarakod a gazt, aztan varnod kell mire megerkezik, es az is akkor, amikor nem szamitasz ra, es ugy, hogy hirtelen ott lesz a nyomatek. Igy nem mukodik egy jo motor sem, ez egy hiba, amit mindenkepp el kell haritani. A nyomatek veszteseget alul leszarnam, de tenyleg bosszanto egy ilyen motorral motorozni.
Masik dobtol, ha ezek a jelensegek fennallnak, akkor feltehetoen vannak olyan uzemallapotok amikor szegeny a keverek, ami nagyobb stressz az alkatreszeknek. Ha nem viselkedik rosszul, vagy e-jeles dob szinte semmiben nem kulonbozik fojtasban a gyaritol, akkor nincs vele baj. De ha igen, akkor ez nem 2T, itt nem fog olvadni a dugattyu, csak szimplan szarul fog menni, es nagyobb lesz a meleg a dugattyunak, kipufogo szelepeknek.
Kokszosodni epp ezert nem fog, abbol kiindulva, hogy sok tulaj rovidebbre vagta azonnal a sportbobot is, amit vett a motorjahoz, es igy hasznaltak km tizezreken keresztul, eszreveheto mechanikus baja egy ideig nem lesz tole, de megint mennyire nyitott vagy mennyire kendacs dobrol van szo.A forumot igy kellene hasznalni, hogy visszakeres az ember szerintem.
A karbi megint bonyolult kerdes, minden eleme mas fojtoszelep nyitas mertekere van hatassal, es ezek is atfednek egy kis darabot egymasbol. Fofuvoka a teligazas uzemere, reszterhelestu a reszterhelesnel jatszik szerepet, alapjarati fuvoka pedig alapjarat es picit felette, de van olyan karbi, ahol a fofuvokat lecserelve jobban indul melegen, holott akkor csak az alapjarati rendszernek kellene dolgoznia, stb.
ez is karburator fajtatol fugg, nincs egyetemes egymondatos megfejtes.
Meg lehet csinalni otthon, eldusitod az egeszet fofuvokaval, kiserletezgetsz reszterhelesen mit csinal, ha feljebb rakod a tut, csuklik-e.
Nem kell feltetlen pad. -
Micsurin
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #75370 üzenetére
Persu ezt a véleményt tartod, hogy a típushoz tervezett nyitott dobhoz ha nem történik után állítás és a karbis motor nem dadog nem torpan azon kívül, hogy hazavágja a gyári nyomaték értéket alacsony fordulaton mert késlekedik a gázreakció túl nem okoz egyéb problémát a motorral kapcsolatban? (szelep tányérok / fészkek beégése, túlzott kokszosodás etc)
Sorry, hogy a régi kommentek közt kukázok és visszakérdezek!
Ez a késlekedés a tű állásának és/vagy a főfúvokának a cseréjével orvosolható gondolom, a kérdés ehhez mindenképpen Dynozni kell vagy ha nem cél a maximális teljesítmény kihozása csak a jelenség "fedése" otthoni állítgatásokkal pad nélkül megoldható e?
Már nagyon tél vége van ha ennyire fotel fizika téma. -
Topiccsendőr
addikt
Berg szinekben erosen redukalt aron. Vettem gyorsan kettot. Decathlonos kesztyuvel kb egy sulycsoportu, es ennek is gyurodik a tenyere, nem ugy van szabva, hogy akkora legyen a tenyer resz pontosan, mint amikor szoritja az ember a kormanyt. Igy egy erosebb endurozas vagy biciklizes utan holyagos lesz a tenyer mindkettovel.
mivel a decathlonos kifuto termek, ezert mar megint olcsobb, meg ennel is. Es azzal lehet telefont nyomkodni motorozas kozben is. -
csongi
veterán
válasz
energy4ever #112779 üzenetére
Ha szeretned, ha nem, egy 500 as kelleni fog.
A250 Vstrom is188Kg. Ehhez meg igen keves a 25Le. 120 Kg + megint csak ront ezen.
Ebben a sulyban ott vannak a CB-k, vagy Suzka Gs.
Regebbiekben V2.
Ha viszont ez a turasabb jelleg kell, akkor KLE, vagy GS, Pegaso menni kell feljebb 600+.
Evjaratrol nem esett szo, de a fiatal vasak kozott mar van valasztek.Persze mindez fugg, mira hasznalnad. Ha a125 varosi kozlekedes kivaltasa a cel, akkor siman johet egy 3-400cmm koruli robogo is.
-
jacis
nagyúr
Srácok,
Ti mire esküsztök:
a motor tankja legyen tele télen vagy
legyen üres vagy
legyen félig amire néha rátankól a gazda és ezzel is frissíti a benne lévő benyát? -
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #112775 üzenetére
Ez erdekes. Ez tulszivatasnak hangzik. Ezzel kezdtem, hogy hallasra nem fog feltunni az inditasi fordulatszam.
Azert lesz brutal benzinszag, mert nem gyulladokepes a keverek, ami azonnal kimegy.
Ilyenkor neznek egy gyertyat. Ha tele van benzinnel, akkor tul lett szivatva. Altalaban akkor is ez van, ha mar annyit tekerted, hogy telekurta benzinnel, reg be tudna indulni, de addigra az aku nem birja.
Ha nyitsz neki ilyenkor gazt, akkor szegenyited a kevereket, mert lassitod a gazoszlop sebesseget az alapjarati furatoknal, es nem fog annyi benzint kapni. Ha megnyitod ilyenkor a gazt, es kezd magahoz terni, akkor nyomd visszabb a szivatot. Aztan terjunk vissza ra, ha ezeket megnezted. -
Micsurin
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #112774 üzenetére
Igaz oldalára döntjük...
Nem szeretem a gányolást ez a szilozás meg erősen az lenne. Itt az az érdekes a robbantott szerint ez egy csokiban kéne végződjön sőt maga a fej is másképp néz ki. Na nekem egy szál vezeték jön le ami egy biztosítékon és csúszó lemez csatin keresztül kapcsolódik a fő kábelkorbácsra. Szeretem, hogy eddig 3 Hyo volt az ismerősi körben 250-es 2db 2004-es és 1db 2005-ös soha semmi nem egyezett ami nem főkomponens volt. Pedig az enyém és a másik 2004-es közt nem sok lehetett vázszám alapján.
Persu amúgy itt már rég nem alóla jön hanem szerintem mindenhonnan a kapcsolóból.
mod.: Megvan ez a csoda... megint többe lesz a szállítás mint a kompot.
-
zsolti_20
senior tag
válasz
Topiccsendőr #112768 üzenetére
Igen sima benzincsapos. Lehet hallani rajta hogy rendesen tekeri. Ugyan olyan sebességgel mint amikor naponta indítom be.
Véleményem szerint kap benzint a motor, mert tekeréskor brutál benzinszag lesz egy idő után.
Próbáltam indítani a leírt módszerrel amit írtál, de semmi sem történt sajnos. Viszont ha befújnék neki a légszűrőházba csak egy pici, tényleg nagyon kicsi szisszenést szinte, akkor simán beindulna. -
Micsurin
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #112767 üzenetére
Köszi akkor rendelek egy kapcsolót. Nem garasoskodás de a franc se akar 800km-es olajat leengedni a blokkból egy ilyen kis szar miatt.
O gyűrűt kapásból cseréltem de mivel csak rontottam a helyzeten és láthatóan elrepedt a külső műanyag fél szerintem ezen keresztül engedi. (Kihajtótengely és környéke csont száraz, btw ott is vadi új szimering + hüvely van bent a lánckerék mögött.)
@persuader: Nem, emiatt nem is értem mi a franc van. Amúgy is ez a burkolat alatt lenne de nem értem miből készült ez a rész olyan a műanyag mint a 10 éves befőttes gumi ha megpróbálom kicsit meghúzni a kapcsolót azonnal mint ha törne szerte szét de csak a külső fele a műanyagnak. Pedig van rajta egy félkörív alakú alátét is. Ez egy régebbi probléma csak eddig nem volt jelentős a hetekben kezdett erősödni eddig hébe hóba jelent meg 1-1 folt ami még betudható lett volna lecsöpögött láncolajnak
-
BlackPriest
őstag
A sok keresgélés közben arra jutottam, hogy megtartom a motort és kap egy big bore kitet. Ennek a beszerelését rá bízhatom egy átlagos műhelyre, vagy célszerű hondával foglalkozó helyre vinni (crf 250 m)?
Köszi!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #112765 üzenetére
Jo, akkor szivato van, akku viszonylag normalis, bar ahogy mondtad, tobbszor lemerult mar, ami nem jo, de mashol lesz a hiba. Az akkut inditas kozben kellene merni, mennyire esik a fesz, de ez a motor erre annyira nem erzekeny, csak ha lassabban forog a magnes, szoval ettol tekintsunk akkor el.
A szivato is mukodik, ha azt irod, felporog a motor, en arra gondoltam, hogy be van rohadva benzintol, valami furat, vagy ilyesmi.Akkor azt kellene megnezni kovetkezo korben, hogy kap-e ilyenkor benzint, tehat tul lassan tolti fel az uszohazat, es emiatt kell sokat tekerned, es ez mi miatt van. Nem tudod milyen benzincsap van ezen a motoron?
Szerk:
Megneztem, sima benzincsap.
Probald gazhuzas nelkul csak szivatoval inditani, elobb kinyitni a benzincsapot, egy kicsit varni, majd azutan inditani. Szigoruan gazhuzas nelkul. -
Micsurin
nagyúr
37-es az "üres / fokozat" visszajelzőm jeladója olyan mintha picit eresztené az olajat ez lehetséges?(Csak onnan jöhet főleg mivel mióta bolygattam erősödött a jelenség -->) A jeladó 2 félből van préselve (a műanyag ház) legutóbb olajcserénél tettem alá új tömítést de ez csak rontott amikor visszahúztam finoman jobban megrepedt a háza most mintha picit erősebben szivárogtatná a löttyöt.
Mennyi olaj lehet mögötte? Olaj csere nélkül kivehetem?
-
zsolti_20
senior tag
válasz
Topiccsendőr #112764 üzenetére
Eloszor en is az akkunulatorra tippeltem igy vettem egy teljesen ujat, kimerve a feszkot teljesen rendben volt. 5 vagy 6 amper oras az akkunulator.
A szivatot mindig hasznalom inditaskor, amikor hallom higy felporog akkor veszem le rola.
Hogxan nezheto meg hogy a szivato rendesen mukodik?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #112760 üzenetére
Egy het utan nem kell minden karburatoros motornak pocc-roff indulnia, de az nem termeszetes, hogy sprevel inditod. Annak az akkunak valoszinuleg vege van mar, es nem teker rendesen, tudom, hogy hallasra jo, de megneznem, mekkora feszultsege van inditas kozben. Szoval elso korben normalis akku kene bele, aztan meg kellene nezni, hogy a dusito rendszer rendben mukodik-e azaz a szivato.
Vagy megnezni, hogy az uszohaz miert toltodik fel lassan ebben az esetben. Esetleg ennek vakuumos a benzincsapja, vagy ugyanaz, mint a dt-n?Teli allas utan egy karburatoros kb ennyi ido utan tolti fel az uszohazat benzinnel.
-
Topiccsendőr
addikt
-
zsolti_20
senior tag
válasz
jacis #112759 üzenetére
A furcsa az egeszben hogy minden nap beindul hibatlanul par tekeres utan, menet kozben is van huzasa a motornak nem erotlenkedik. Egy het utqn is ugyan olyan lepeseket hasznalok mint a masnapi inditasnal es megsem akarja elkapni, csak az aksi merul le par percnyi tekeres utan.
-
zsolti_20
senior tag
Udv emberek. Segitseget szeretnek kerni egy eleg furcsa problema megoldasara.
Van egy 1998-as KTM LC2 125 ket utemu motorom. Ha minden nap beinditom csak par percre akkor siman beindul par tekeres utan, de ha allni hagyom egy hetre akkor csak hidegindito sprayel tudom inditani.
Berugo kar nincs a motoron csak onindito. Menet kozben nincs semmi gondja a motornak csak nem szeretnek hideg indito sprayt hasznalni es inditgatni sem akarom minden nap.Mit gondoltok hol kezdjem eloszor?
-
Lomha 8V
addikt
válasz
energy4ever #112748 üzenetére
Ahhoz úgyis nagyobb jogsi kéne, akkor meg el kell felejteni ezt a kis kategóriát.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #112753 üzenetére
Nincs ezzel baj mi elfogadunk így is nyugi!
Nem is azt mondom tökéletesek az adatok de azért egész korrekt adathalmaz hasonlóról nem igen tudok ami így össze lenne gyűjtve. Tekintve nem szelephézag, nyomaték értékekről beszélünk nem életbevágóak a tévedések sem.
-
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #112753 üzenetére
Nyugi, tudsz venni így is minden fontosat, épp most láttam:
Tájékoztatunk, hogy január elsejétől minden hónap első hétfőjén 16-18 óra között csendes órákat biztosítunk áruházainkban, elsősorban az autista vásárlóinknak és családtagjaiknak kedvezve ezzel. Természetesen ezekben az órákban is minden vásárlónk számára nyitvatartunk. Arra kérünk, hogy vedd figyelembe a szándékunkat és segítsd munkánkat te is: csökkentett zaj és fényviszonyokkal szeretnénk megteremteni a csendes vásárlás lehetőségét az autizmussal élő mozgáskedvelőknek és családjuknak.
Köszönjük támogató együttműködésed! -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #112753 üzenetére
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #112751 üzenetére
Túl gondolod szerintem.
Ha azt látja melyik fényezés melyik évjárat, mikor kapott facelifetet -> nagyobb tankot, más féket stb már örülne.
Ezek meg hellyel közzel több kevesebb hibával azért fellelhetőek.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Madwe #112747 üzenetére
Ilyen nem nagyon van, csak ossze tudod ollozni az adatokat egy bizonyos modellaggal foglalkozo oldal adatai alapjan, a regi modellek eseteben.
En csak a suly loerore talaltam olyan tablazatot, ahol valoban lemertek mindket adatot motoroknal, es koszonoviszonyban sincs a gyar altal megadottal. Loeronel ertheto, a gyar a fotengelyen mertet adja meg, ami megint mas ertek, mint a hatso kereken mert, de nem tuntetik fel, hogy torlonyomassal, vagy anelkul. a sulynal teljes kaosz volt a regebbi modelleknel, nem tuntetik fel, hogy szaraz vagy teletankolt, vagy ebben mi van benne. A tuzeloanyagtank merete termeszetesen pontosan meghatarozhato, de a fogyasztas meghatarozasa egy ciklus alapjan tortenik, ami vagy lefedi a te motorozasi stilusodat, de inkabb nem. :D -
Micsurin
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
energy4ever #112748 üzenetére
Mivel az autós jogsid sincs két éves, így utassal nem közlekedhetsz motoron sem.
-
-
Madwe
nagyúr
Hi, elkezdett motoszkálni bennem, h kéne egy új paripa, használtan. A kérdésem a következő:
tudtok olyan oldalt, ahol adott gépek specifikációit sorolják fel, évekre lebontva, mikor mi jött be, h változott teszem azt a fogyasztás, tartály mérete, abs bejött s mikor stb?
Nyilván adott évjáratoknak mindig jobban utánanézek ami kifejezetten érdekel, de jó lenne ha lenne vmi átfogóbb képem a dolgokról, miután sok márka sok tipusának sok évjárata játszik egyelőre, kicsit túl sok még az info, s nehezen látom át
Persze ha nincs hát nincs, max nekiállok egy excellel jómagam
Köszi! -
Micsurin
nagyúr
válasz
csongi #112721 üzenetére
Én elengedtem a legelején.
Az első kérdés az volt, hogy a 14 fokos garázsban miért kellett kis szívatóval indítani és járatni 2-3 percet szívatóval enyhén emelt fordulaton egy léghűtésest.@energy4ever: Rutintalan vagy és túlterheled a kisgépet. A 125-ösöm istentelen mód imbolygót kis tempónál utassal, a 250-es már sokkal jobb volt de ha nem tettem maxra a rugóstag előfeszítését akkor nem volt teljesen őszinte a mosolyom ha araszolnom kellett. Indulásnál meg persze, hogy bizonytalanabb a motor fentebb van a súlypont mint a megszokott jóval.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
energy4ever #112723 üzenetére
Ez ilyen, semmit nem csinalsz rosszul.
-
KrAt
veterán
válasz
energy4ever #112741 üzenetére
BTW ezek alapján: [link] megvan már egyáltalán a jogsid a gépre?
-
csongi
veterán
válasz
energy4ever #112741 üzenetére
Vagy a terhelési súly a sok, vagy a motor a kicsi
A kettő sosem fog együtt biztonságosan müködni. -
jacis
nagyúr
válasz
energy4ever #112741 üzenetére
Ezt a terhelést látva nem is tudom mit vársz
Ne nyúlj a motorhoz nem lesz jobb és ne is használd két személlyel ameddig nincs megfelelő rutinod.
Maga a felvetésed is elgondolkodtató remélem ezt érzed Te is. -
KrAt
veterán
válasz
Horvi #112735 üzenetére
Énis erre gondoltam, hogy még talán többel is, ha már ennyire instabil volt..
De amúgy ilyen időben, amikor még soha nem vitt utast, komolyan most kell kísérletezni? Tegnap hazafele még az Accorddal is rendes téligumival tudtam csúszkálni az úton (direkt), nemhogy egy virsligumis, nyárigumis, alig használt motorral
-
KrAt
veterán
válasz
energy4ever #112731 üzenetére
Mekkora súllyal terhelitek meg ketten?
-
dellfanboy
őstag
válasz
energy4ever #112731 üzenetére
mielott invesztalsz 1 uj rugostagra [ohlins ttx rulz], miota van jogsid? egyaltalan szallithatsz utast motorral?
-
jacis
nagyúr
válasz
energy4ever #112731 üzenetére
Az sem oldja meg majd teljesen. Az a motor nem két személyre való. Költhetsz rá de szerintem a pénzt dobod ki csak az ablakon.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
energy4ever #112725 üzenetére
Ha állítható a hátsó lengéscsillapító, akkor tekerd keményebbre, mikor utast viszel.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
energy4ever #112725 üzenetére
Jah 125-ös. Igen itt lesz a bibi. 125-ös semmilyen téren nem arra van tervezve hogy utasokat szállít. Egyszer láttam 220+ kilót egy CBR125-ön. Sosem felejtem el a látványt. Szegény motor..
-
energy4ever
addikt
válasz
Ferdzsoo #112724 üzenetére
Az elozo motorom Aprilia RS4 volt. Ott joval hosszabb, es puhabb volt az elso teleszkop. A mostani GSX-R125-omnel rovidebb utat jar be, es kemenyebb. Az apriliaval nem probaltam utast vinni, csak ezzel.
A motor tomege mennyire szamit? Ez igencsak konnyu, 134kg teletankolva. -
Ferdzsoo
addikt
válasz
energy4ever #112723 üzenetére
Ha gyenge a motor futóműve akkor jóval nehezebb utassal közlekedni alacsony sebességnél. Mondjuk ha jó akkor is.
-
energy4ever
addikt
Gondolom volt itt mar olyan, aki vitt utast motorral.
Nalam ma volt ilyen eloszor. Minden valtasnal behimbalozik elore hatra az egesz motor, valamint elindulasig, ameddig nem gurulok 10-15-el, addig rohadt nehez iranyitani.
Van valami jo tipp, mit rontunk el, vagy ez ilyen marad?
Gondoltam, hogy nehezebb lesz utassal, de azt nem, hogy ennyire. -
csongi
veterán
-
Micsurin
nagyúr
A lekérdezett járműadatlapból tudható biztosra ha valami hazai első forgalomba helyezésű?
Vagy az, hogy az első nyilvántartásba vétel és az első hazai nyilvántartásba vétel jó magyar szokás szerint nem jelent semmit biztosan?!
Ismerős nézeget motort de ő fázik a behozottól...Napibirka:
Megnézték a mocit mert közben lehet ismerős ismerőse elvinné új gumikra hümmög apuka igen igen de ezt élből cserélnie kell majd hiába adom ár alatt ő max 60-nal olcsóbban viszi hisz az első 2017 decemberi a hátsó meg 2018 augusztusi DOT alapján és így hiába szinte újak (~3k km) túl öregek.Olyan puha mind a kettő, hogy a körmömmel mintát rajzolok rájúk.
-
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #112718 üzenetére
Ezen már többször gondolkodtam, hogy azzal mit is csinálhattunk valójában, mert érzésre semmit. Az összes márkafórumon azt mondják, hogy ettől jobb lesz a vas, de lószar sem változott. A hiba lehet bennük, bennünk, vagy a motorban is. Bennük, mert a fórumozók olyanok, hogy azt hiszik, ha feltesznek egy kipufogót, akkor 20%-kal erősebb lett a motorjuk. Bennünk, mert nem érzünk különbséget, pedig lehet, hogy van. És már az is megfordult a fejemben, hogy azoknál hoz ez előrelépést, akik a gyári kipufogót lecserélik, mert jellemzően azt is szokták...
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Geresics #112716 üzenetére
Köszi azért! Ahogy rákerestem a Delke oldalára fb-n ott dobta fel a KLX csopis kérdésed csak emiatt. Bíztam benne nem vakon fogok berendelni egy végdobot.
A CB gyári fekete hurkatöltője valami nagyon rusnya...
A Metzeller RoadTec 01-gyel van valakinek tapasztalata? Hogy bírja a nyúzást?(Mind tartósságra mind sportosabb közlekedésre értem) RoadSmart 2 - 3 sajnos nincs a CB-re méretben pedig nagyon bejött igaz vizes aszfalton az előző garnitúra BT45 messze jobb volt.
Más nem rendelek PS Radialokat a kis Michelineket nagyon istenítik a GS-es haverok. A Lasertec szettet mindenképpen leakarom dobni a mociról mielőtt baj lesz. (kemény mint a bűn az első)
-
Geresics
addikt
válasz
Micsurin #112705 üzenetére
Nem vettem, mert még nem döntöttem el, hogy meddig marad a Kawa. Próbálok még élményfaktort növelni vele, aztán meglátjuk mire lesz elég. Gyárilag 14-42 lánckerék van rajta. Elöl kapott már 13-ast, ami hatalmas pozitívum volt a gyárihoz képest, de kevés még mindig. Most kap majd hátra egy 48-as lánckereket (meg ehhez már kell új lánc is), és meglátjuk mi lesz. Ha élhetetlen így, akkor jövőre kell egy nagyobb/erősebb, ha beválik, akkor ki tudja meddig marad, akkor majd lehet költeni kipufogóra...
-
#31733248
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #112714 üzenetére
Nyilván az utolsó mondaton van a hangsúly, amúgy vitriollal megy a motorod is?
-
#31733248
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #112712 üzenetére
Ha szellőzés kell, jöhet akár a hálós cordura is, azt a perforált bőr is messziről nézi. A sima cordurákon meg van van egy rakás szellőző, ahol át tudja fújni a szél és elég nagy felületen jöhet be a levegő... Nehogy már ne érezd a különbséget.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#31733248 #112700 üzenetére
Borbe belerohadni? Kordura sem a szellozeserol hires. Korduram es borom is van, de nem erzem ezt a hatalmas kulonbseget.
Borbol most epp perforalt borkombim van, sokkal jobb, mint a nem perforalt, az igaz, kabatbol a szovetet szeretem a legjobban. A korduraba ugyanugy bele tudok rohadni, es meg csuszik is a tankon a stompgripen is. Ulesre alkalmas, orommotorozasra egyaltalan nem. -
Micsurin
nagyúr
válasz
BlackPriest #112704 üzenetére
A blokk be sem melegszik rendesen 10 perc alatt a városban tekeregve.
@geresics: vettél végül a Kawara Delkevic dobot? Ha igen milyen minőségre?
-
-
jacis
nagyúr
válasz
BlackPriest #112696 üzenetére
Nagyon sok motorost láttam ma. Nem gondoltam volna hogy ennyien kimennek annak ellenére, hogy tényleg jeges foltok vannak az utakon.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ventillátorok és tápkábel modding kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 3rd: i7-5GEN I 8GB I 512SSD I 14" WQHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest