-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alien!
senior tag
válasz
cinemazealot #58846 üzenetére
köszi, ideáig én is eljutottam, de a lap alján pont arra a 3d converterre hivatkoznak ami a kérdésem tárgya volt.
-
makkmarce
őstag
válasz
Djuree #58847 üzenetére
érdemes megnézni a német ebay-en, vagy akár a magyar lámpaboltokban. aliról lassan, és kétes valami jön, németektől azért jobb az esély, hogy azt kapsz, amit rendelsz. Érdemes figyelni, mert ami nem kínában készül, attól még fenn lehet az Ali-n, csak drágább, mint az EU-ban!
Én gyári szám alapján kerestem egyet. Ja és ne felejtsd majd a kesztyűt, különben rövid életű lesz a lámpa. -
Djuree
félisten
üdv!
w1070+ projektorhoz szeretnék venni izzót.
alin nézegettem, vannak 4000ft-ért is meg 30000-ért is. miért van ekkora különbség?
melyiket érdemes venni? -
Alien!
senior tag
Sziasztok!