- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED monitor topik
- 3D nyomtatás
- ASUS ROG Ally
- Akciókamerák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
van mst egy akcio a kozelben:
acer x1111 + acer M87-S01MW (181*178cm) vaszon: 118k huf.
Szerintetek jo vetel?
az x1111 gyengebb mint a h5630?
-
Konflikt
addikt
Benq W1100 van valakinek? jonak tunik a tesztek alapjan, de eloben is megneznem.
-
yodamastah
őstag
válasz
kazan23 #5695 üzenetére