-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
szaszlaci
addikt
válasz
Fénygyermek #5660 üzenetére
Azért azt ne feledd, hogy a vetítőt tisztítani KELL időnként. Elég alaposan ráadásul.
Olyat felesleges kérdezni, hogy jó-e a képe valaminek. Csak hogy az árát megéri-e.
Szerintem az én olcsó vetítőmnek olyan képe van, hogy nem igen érzem szükségét jobbnak. Yoda szerint háromszor ennyinél kezdődik a nézhető. Most akkor döntsd el, kire hallgatsz. Vagyis inkább ki véleménye állhat közelebb a tiedhez. És nem mi vagyunk a végletek.
Vagy azt mondom, az ilyen százezres Jamo dobozok nem sokra jók, főleg, ha zenélni is akarsz velük. Valakinek viszont jó a műanyag dobozos bögreszett. Szóval itt neked kell dönteni.De ha 60" alatti képet tudnál vetíteni, akkor nem sok értelmét látom vetítővel bajlódni, ha azon az áron van jobb képű TV.
A TN monitor képe szar, filmre is, internetre is, nekem ez a véleményem. Annál minden jobb.