-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomi5244
őstag
válasz
szepi0808 #48738 üzenetére
Ez mondjuk nem meglepő
Akkor úgy kérdezem, hogy belinkelek egy videót. Ez ugyan kisebb vászon, de elég komolynak és feszesnek tűnik a rögzítési mód. Bydiumnál is így lehet? Azért rugózom rajta ennyit, mert 135"-nál már igen nagy a fesztáv, és ennyi pénzért jó lenne nem egy hullámos felületet bámulni
Van itt fix vászon tulaj? Legalább 120"-al
Köszi!
T -
Vitee
aktív tag
Ahogy írta, nála elég rég így megy, normal módban, vagy gondolom ez a high mód, de még mindig vibrál.
Valaki írta korábban, hogy ez lámpa/izzó cserével megoldódhat, mivel a lámpatesten belül az izzószál egyenetlensége miatt villog? Nem tudom, már nem emlékszem, lehet netto baromság amit írtam, de ha jól rémlik akkor izzó cserét ajánlottak.
Esetleg mivel fél éves a gép és gariidőn belül vagy megpróbálkozhatsz egy izzó cseréltetéssel vibrálásra hivatkozva, hátha. Meg kérhetsz akár egy takarítást is. -
-