Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zodo

    nagyúr

    válasz #70869248 #4362 üzenetére

    "Ne legyen bosszantó...a középmezőny ugyan olyan értéket képvisel mint az eleje, hidd el..vagy higgyétek el."

    Nem forr fel az agyvizem, ne így értsd.
    Hátul is szeretek fair csatát vívni (nekem ez a fő adrenalin) csak jobb lenne elől tenni.
    Amúgy sok múlik az adott kocsin és annak beállításain adott pályán amit nemsokára Neuro-nak is megemlítek.
    Nálam úgy néz ki jelenleg hogy a kocsi választásom még csak csak elmegy, de a hozzávaló setup sehogy se akar összeállni. Talán még nem voltál köztünk amikor többször felhoztam hogy bármelyik másik autó gyári alapbeállításával 2-3 kör alatt ( pályaismeret ?) bő másodpercet verek magamra akár melyik pályán a Leon-hoz képest aminek alapbeállításával még a pályáról is leesek ha nem óvatoskodom ami ugye nem egyenlő a versenytempóval.
    Csak ennyi és nem a nyerési vágyamat akarom kielégíteni csak csatázgatni akár hátul akár a középmezőnybe, de egyelőre örülők ha végig megyek.
    Talán majd a következő szezonra felszívom magam. :)

    (#4371) N€T0X|N

    Szép csata! :C

    (#4372) N€T0X|N

    Gondolhattam volna. Gr szép idő!
    Mint fentebb említettem nem mondom hogy nem kell gyakorolni de tegyük hozzá hogy nagyban függ a kocsitól és annak beállításaitól a jó szereplés.
    Sajna béna vagyok magamra szabni a verdámat hiába olvasom és tesztelem az "ezeregy beállítási segédlet kódexét". :(((
    Tegnapi futamon pl. a Valenciára tákolt beállításomat emeltem át és csak két gyors kört mentem az időmérő előtt.

    (#4373) smisa

    Mázlista. :C Majd mesélj róla, milyennek találtad!
    (hátha érdekel valakit)

    (#4380) Ventur@

    "Nem lehet autót váltani idény közben mi :D ?"

    Szerinted én már nem váltottam volna! :D
    Amúgy ami a másik verdával ment időt illeti a sajátodéhoz képest, hát.... én is emiatt szívok, de volt idő ill. lehetőség választani a bajnokság előtti időszakban.

    (#4382) dzsavermadar

    Szerintem meg minden beállítás eltérő a mostani módban is.
    pl. azt se értem hogy miért mindig ugyanazt az egy azaz egy nyamvadt gyári beállítást ajánlja fel az össze pályára. :F
    Szóval csak csak bosszantó.
    Ha már sim akkor legyen sim, Szerintem.

    (#4384) dzsavermadar

    "Egyszerűen sehogy nem lett jó. Valami mindig rossz volt benne.
    Más autó váltója viszont remekül működik, és a változtatások is jó beállításokat hoznak."

    Itt tartók most a Leon-al.
    Véletlenül se nyúlók bele olyan beállításba amire már azt mondanám hogy hoppá ezt kerestem. Mint mindig más autók alapbeállítását hoznám fel amikkel már élmény az az autózás, mert ha kell húz ha kell motorfékkel kanyarodok nem kell satuznom ami 120 fokra nyomja a gumit, kanyarokban nem darálja a gumit egyszóval kezes és még nem is setupoltunk rajta.
    Leon-al meg minden egyes kanyarban várom mikor ficcen le a felniről a gumi mert hallom ahogy nyírja az aszfalt, motorfék ill. motor teljesítmény vissza kettő padlógáznál vajon mi? :W

    (#4397) Ted-Mosby

    Csapattársam ez már most jól hangzik és előre is köszi a rengeteg belefektetett idődet az új mód elkészítésébe! :R

    Egyelőre nincs különösebb kérésem az új módhoz csak az egységes fizika és beállítási lehetőségek.
    Kasznit úgy sem nézegetem, verseny közben.

  • JJános

    addikt

    válasz #70869248 #4362 üzenetére

    " ismerek olyan is, aki középmezőnyben autózik a körideje alapján, de zseniálisan versenyez "

    Köszönöm B-type igazán nem kell dicsérned! Az ember teszi a dolgát :DDD
    Tudod hogyan van ez. :))

Új hozzászólás Aktív témák