- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Projektor topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Nyomtató topik
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Androidos tablet topic
- Androidos fejegységek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Templomegere
senior tag
válasz FoBCRaistlin #19403 üzenetére
régen volt de azért reagálnék rá . Amit te látsz azon a tárcsán az anyaghiba , ami lehet a tárcsa is ,de nekem gyanúsabb a betét . Öregem toyotáján szó nélkül cserélték mind a 4 tárcsát ilyen miatt bevallottan gyári hibásak voltak . A tárcsa külső részén lévő perem , az ugye idővel keletkezik ahogyan kopik a tárcsa , mert arra a részre nem ér rá a fékbetét . Az lesz idővel rozsdás stb . Nincs jelentősége , max arra jó hogy látod mennyit kopott a tárcsa .
A te tárcsádban azért már van pár km , vagy sokszor fékezel intenzívet
Nekem az audival az első gondok között volt a fék , nagyon szar fékhatás volt , kapott sima ate tárcsát , aztán ate sportot , kinyírta pár száz km alatt , mind nekiállt ütni , remegni . Pdig nem vagyok állat tudom hogy a tárcsának betétnek kell jó pár száz km míg összekopnak addig vigyázni kell rájuk , nem szabad túlterhelni őket , mert a fokozott hőtermelődéstől elvetemedik a tárcsa , üvegesedik a felület , egyszóval vége lesz .
Szóval a vége egy nagyobb fék lett , a slussssszpoén pedig az volt hogy (288-as helyett 321-es) úgy voltam vele nem kell a csillivilli 50e ft-os tárcsa /db megvettem a legolcsóbbat a 12e ft-os CAR nevezetüt hozzá a gyári ATE betétet . Azóta is boldog vagyok amikor fékeznem kell !!!
Semmi gondom nincs , terhelhető 220-ról is megáll akár 3x egymás után , nem remeg , nincs hangja , nem melegszik el , nem kopik gyorsan . Ha legközelebb vennem kell akkor is CAR-t fogok venni . Az tuti .
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest