Hirdetés
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Mini PC
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Templomegere
senior tag
válasz FoBCRaistlin #19403 üzenetére
régen volt de azért reagálnék rá . Amit te látsz azon a tárcsán az anyaghiba , ami lehet a tárcsa is ,de nekem gyanúsabb a betét . Öregem toyotáján szó nélkül cserélték mind a 4 tárcsát ilyen miatt bevallottan gyári hibásak voltak . A tárcsa külső részén lévő perem , az ugye idővel keletkezik ahogyan kopik a tárcsa , mert arra a részre nem ér rá a fékbetét . Az lesz idővel rozsdás stb . Nincs jelentősége , max arra jó hogy látod mennyit kopott a tárcsa .
A te tárcsádban azért már van pár km , vagy sokszor fékezel intenzívet
Nekem az audival az első gondok között volt a fék , nagyon szar fékhatás volt , kapott sima ate tárcsát , aztán ate sportot , kinyírta pár száz km alatt , mind nekiállt ütni , remegni . Pdig nem vagyok állat tudom hogy a tárcsának betétnek kell jó pár száz km míg összekopnak addig vigyázni kell rájuk , nem szabad túlterhelni őket , mert a fokozott hőtermelődéstől elvetemedik a tárcsa , üvegesedik a felület , egyszóval vége lesz .
Szóval a vége egy nagyobb fék lett , a slussssszpoén pedig az volt hogy (288-as helyett 321-es) úgy voltam vele nem kell a csillivilli 50e ft-os tárcsa /db megvettem a legolcsóbbat a 12e ft-os CAR nevezetüt hozzá a gyári ATE betétet . Azóta is boldog vagyok amikor fékeznem kell !!!
Semmi gondom nincs , terhelhető 220-ról is megáll akár 3x egymás után , nem remeg , nincs hangja , nem melegszik el , nem kopik gyorsan . Ha legközelebb vennem kell akkor is CAR-t fogok venni . Az tuti .
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen