Hirdetés
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
válasz
Anulu79 #98043 üzenetére
én a motoros boltokban próbálkoznék első körben
(#98044) geresics
Idén hány tréning volt eddig és még mennyi lesz Pécsen?
-
BoB
veterán
-
emre
veterán
válasz
Anulu79 #82301 üzenetére
Akor súgo, de ott nem valószínű, meg volt valaki aki V2-eseket bont, talán ez az Bontóspityu
-
Xaels
félisten
válasz
Anulu79 #59510 üzenetére
Felhívod/írsz neki e-mailt és megkéred küldjön pár rendes fotót a motorról privátban. Ilyen majomságra én sem szívesen költök több száz forintot ha meg lehet oldani rendesen, inkább veszek csokit a gyerekeknek belőle.
(#59512) zeon.hu mindennek meg van az előnye és a hátránya. Mi is majd jövőre szembesülünk az egyik legnagyobbal hátrányával és a jelenlegi helyzetben félek le el kell a motortól is majd búcsúznom.
-
Burt1793
veterán
válasz
Anulu79 #59224 üzenetére
Ott van jobb oldalon a szabályzója Oxford felirattal. Nekem is ilyen van, 30%-on is kellemesen meleg téli kesztyűvel ilyenkor, nagyon hidegben is elég 40%-on járatni. Nekem alapjáraton, bekapcsolt markolatfűtéssel kicsit elhalványodik periodikusan a két első helyzetjelzőm.
-
Xaels
félisten
válasz
Anulu79 #59022 üzenetére
Az adott típusra rá kell keresni. A VN750-nek nem sok hibája van kardán tekintetében(olajat kell benne cserélni meg a tömítéseket kell megnézni) örökélet+1, viszont elsődlegesen a tengerentúli piacra készült. A km óra állás mérföldben van és a kötelezőket is aszerint kell nézni.
-
polimorf
tag
válasz
Anulu79 #59014 üzenetére
Az enyém kardános. Direkt kizárólag kardánost kerestem mert semmi kedvem a lánckenéssel, cserével és egyebekkel foglalkozni. Nem bántam meg, nagyon jó dolog. Szerintem semmilyen hátránya nincs a láncossal szemben. Nyugodtan vehetsz kardános motort. A kor nem jelenti azt, hogy rossz lenne, ugyanis a kardánhajtásban nem sok minden van ami elromolhat. Pár gumi ami esetleg megfáradhat.
Nekem a következő is kizárólag kardános lesz, és nem lesz sokkal fiatalabb mint amit linkeltél. -
Archer
őstag
válasz
Anulu79 #59014 üzenetére
Miért ne lenne érdemes. Egy ma is használt megoldás, most is árulnak motorokat ilyen hajtással, nagyrészt a felsőbb árszegmensben. Megvannak a maga előnyei és hátrányai, mint mindennek. Hogy konkrétan annyi idős kardánost, mint amit linkeltél, szabad-e venni, nálam okosabbak megválaszolják.
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Anulu79 #58872 üzenetére
Erről volt már szó és arra jutottunk, hogy a jó motornak ugyanaz az ára ősszel is, mint tavasszal. Ár szempontjából így mindegy.
Lehet a kínálat nagyobb az idény végén, bizonyára többen gondolkodnak úgy,hogy ezt a szezont még ezzel, szezon után eladják és majd tavasszal váltanak kategóriát. Fene tudja. Figyelni kell a piacot és ami jó, azt meg kell venni.
-
Xaels
félisten
-
Daywalker
addikt
válasz
Anulu79 #56599 üzenetére
Csak az 1600-assal. A marauder=kawasaki vulcan vagy mean streak...az én stílusomnak túl pöcsrezgetős, de erős gép, különösebben nagy baja nem szokott lenni. A mi nekem még nem tetszik, hogy a sok króm valójában műanyag
Feree13: ma kb. 400-at tekertünk le, de nem mondanám, hogy olyan hű de jó idő volt. Egyszer szarrá áztunk egy záporban, sok helyen durván fújt a szél, ami nem volt meleg, amikor meg elkezdett a nap lemenni kifejezetten nem volt melegem.
-
-
-
Xaels
félisten
válasz
Anulu79 #56591 üzenetére
Hát a Dragstar is bőségesen léghűtéses
Azért mondtam, hogy nagyon nem találsz Yamahából vizeset mert még a Dragstarokat váltó Midnightstarok is levegősek. Egyébként nagyon jó kis motor a Dragstar, de ott is inkább millió felett találni az igazán szép példányokat, pláne az 1100-eseket.
-
-
Xaels
félisten
válasz
Anulu79 #56445 üzenetére
Ne haragudj kicsit átsiklottunk feletted. Hát az, hogy meddig érdemes visszamenni típus függő és pénztárca. Yamahát például vizeset nem fogsz találni. Honda Shadow-ból meg Suzuki Intruderből akár 10-15évet is vissza mehetsz az időben mert nagyon sokáig minimális volt amiket változtattak 1-1 szérián. Kérdés pontosan milyen igények vannak?
(#56477) zeon.hu szerintem én csak jövök-megyek, kis bandázás az ismikkel aztán ennyi. Amúgy Indian Larry akar lenni az avatarod?
-
Xaels
félisten
válasz
Anulu79 #54854 üzenetére
Köszi. Asszonyt nem viszem még egy darabig messzebbre, mert még cicire van kötve a kisebbik lányom és nem lehet lepasszolni fél napra. Majd összedobok egy tervet, nem akarok azért túl sok mindent bepaszírozni. Legyen időnk mindenhol.
MÁS:
Tegnap este a Fókuszban pont az anya-lánya robogós balesetről volt szó. Összeszorult a gyomrom, atomjaira volt robbanva a motor. Mint kiderül csak bukósisak volt mindkettőjükön. Semmi komolyabb ruha, csak papucs meg ruhácska. Párom kérdezte mi van. Komolyan annyira rosszul érintett, hogy úgy kellett a könnyeimet elfojtani mikor mondtam neki. Hogy lehetnek az emberek ennyire felelőtlenek...
-
Xaels
félisten
válasz
Anulu79 #54321 üzenetére
Max 2 szín lenne egyszerűbb mintával [link]. Az sokkal kevesebb lenne mint a mostani airbrush festmény. Natúr 1színűnek meg nem szeretném. Igazából inkább az a kérdés, hogy fekete legyen az alap vagy vállaljak be inkább valami kevésbé alapszínt. MT-nél amit használ a Yamaha lilás kékes árnyalat is bejön.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Anulu79 #54127 üzenetére
Choppert nagyon ritkán használnak olyan körülmények között, ahol az a pár százalék különbség előjönne. Legalábbis szerintem. Ritkán látok chopperest az autópályán 160-al cikázni az autók között, és Lillafüred-Felsőtárkány között sem láttam még őket lábtartót karcolni.
A másik véglet, amit már inkább le se írok, mert olyan csúnya, hogy Alsóörsön a trélerről letolni és begurulni a kempingbe, bármelyik Harley jó, ha legalább 10millába kerül
De rendes ember motorral ilyet nem csinál. -
Xaels
félisten
válasz
Anulu79 #54127 üzenetére
Ezek a motorok nemigazán kényesek, bár azért nem árt tisztogatni őket kicsit sűrűbben. A blokk sincs kiélezve. Ha megadják nekik a kötelezőt akkor nagyon megbízhatóak.
Hát igen. Nekem sem jönnek be az újabb Yamaha Midnight Star-ok. Árban meg a Dragstarok elég magasan vannak. Hamarabb találni Shadow-t meg Vulcan-t, na meg Intruderből 600-ast meg 800-ast.
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
Anulu79 #54127 üzenetére
VN800 kawám volt, 4 év alatt semmi komolyabb baja nem volt kb 80K km alatt.
illetve annyi, hogy mindig volt rajta valami átalakítani való -
vlevi
nagyúr
válasz
Anulu79 #54120 üzenetére
Akkor majd trollkodok én
Azt nem tudom, hogy a Suzuki V-Strom, vagy a Kawa KLV 1000 a kényesebb-e
De tényleg nem lehet ilyen formában kategorizálni őket. Bármelyik gyártónál beüthet valami tervezési hiba 1-1 típusnál. De nem hinném, hogy egy Intruder sokkal rosszabb, vagy sokkal jobb lenne, mint egy (kawa) Vulcan, vagy egy Honda Shadow. Amúgy a Yamahát miért hagytad ki?
-
Xaels
félisten
válasz
Anulu79 #54123 üzenetére
Jó, de V motorral is gyártanak Túra Endúrót, Naked, Cruiser, Chopper motort. Mind mind másmilyen használatra hangolva. Egy SV blokkja másmilyen mint egy Intruderé hiába V2 mind a 2. Típustól és évjárattól is függ minél mire kell odafigyelni esetleg. Léghűtése, vizes... Egyébként szerintem a japánok között nem lehet kényesség tekintetében nagy a különbség...
-
KoVee84
senior tag
válasz
Anulu79 #53184 üzenetére
Szerintem meg egyáltalán nem
2005 óta élek/vezetek Pesten, azóta érezhetően rengeteget javult a morál, az emberek előzékenyek lettek. Persze akad egy pár pöcs kivétel, de azokkal nem lehet mit tenni. Míg vidéken sosem engednek be, mert hát neki van elsőbbsége, hát nehogymá...
Pesten közlekedni szerintem jobb. -
Xaels
félisten
válasz
Anulu79 #52776 üzenetére
Ha nem csináltál még ilyet és fontos a tökéletes eredmény akkor ne kezdj bele. Ha olyan részeket akarsz lefújni amik nem látszanak, akkor nem hiszem, hogy bajt okozhat. Én sem fogok pár rozsdafolt miatt kompletten vázat festetni profival, de a tankot nem vállalnám.
Más:
Hangos kipufogó: Sok mindentől függ milyen a hatás. Az enyém oldalra van megnyitva így mögöttem annyira nem durva mint mellette. Engem nem zavart eddig az 1700km alatt amit mentem vele, pedig az Eliminator ehhez képest lopakodó. A legutóbbi >600km alatt sem volt ezzel bajom, városon kívül sokkal inkább a szélzaj ami dominál a sisakomban. Akármerre megyek mindig akarják, hogy pörgessem meg kicsit. Az emberek kíváncsiak a hangjára.
-
Xaels
félisten
-
Xaels
félisten
válasz
Anulu79 #52634 üzenetére
Teljesen másként ér a szél. Most mikor jöttem haza, hiába volt rajtam a téli aláöltözet is, dupla zoknival jobban fáztam mint egyébként szoktam. Persze ebbe lehet benne van az, hogy nem aludtam, 1nap eltelt mire újra ágyba kerültem. Mondjuk ennek ellenére lenyomtam a távot és nem bántam meg, legközelebb a téli kesztyűt is beteszem. Valahogy a levegő teljesen más este, nyugi volt és az állatoktól sem estem kétségbe. Óvatosan mentem 90 helyett sokszor 60-al, max 70-el. Remélem te is találsz magadnak való gépet, azért még is csak más amikor minden klappol. A kawára is jó szemmel néztem, igaz ráülve hiányzott pár dolog, de itt nagyon boldog vagyok és nem tudom elképzelni miért vesz valaki ilyen motort ha párszáz km-t megy vele csak 1 szezonban.
(#52635) V.Stryker na akkor neked is jól telt a hétvége. Én kicsit szereltem ma. Legközelebb már nem fog zavarni a féklámpa
Holnap ha nem esik akkor a krómpaszta lesz soron.
-
Xaels
félisten
válasz
Anulu79 #52601 üzenetére
Nyomatékban azért ott vannak. Jól megindulnak, szerintem arra nem lenne panasz. A szélvédelem lehet előbb okozna fejfájást. Én ki nem állhatom a chopperekre aplikált plexiket, anélkül viszont merőlegesen kapsz mindent a mellkasodra. Ez valakit zavar, mint a Viragos kolléganőt aki ezért nem is megy 110-nél gyorsabban vagy nem mint engem.
-
Xaels
félisten
válasz
Anulu79 #52599 üzenetére
Imádom. Lehet nincs benne annyi ló mint a ZL400-ban, sőt azon vigyorogtunk, hogy papíron még gyengébb is mint az 535-ös Virago, de annak a legnagyobb hibáit itt orvosolták, igaz helyette máshol döntöttek kevésbé jól. Viszont 110-120 kényelmesen meg van neki és még akkor is 5l alatt marad. 150-nél vége van, elfogy az 5 sebesség, de addig relatív gyorsan felgyorsul. Mondjuk 110-120 felett egy edzéssel felér a menetszéllel való harc
A hangjára mindenki felkapja a fejét. 5. hó 22-én hoztuk el. Azóta 1700km-t mentem vele.
Sajnos árban jól tartják magukat. Millió alatt ritkán jön ki az ember egy jó állapotúval. Az enyémmel is kell kicsit foglalkozni, de motorikusan szerencsére semmi komoly nincs.
-
Xaels
félisten
válasz
Anulu79 #52565 üzenetére
650-es Dragstar Classic. A táska meg az ülés lekerült, nem jön be igazán úgy, majd ha lesz keretem dolgozom az ügyön a festéssel együtt.
Na meg volt Megyer. 9-kor indultunk, leértünk 3 után. Kisebb kerülőt tettünk
Mivel nem jött álom a szememre, ezért hazajöttem egyedül hajnali 1-kor, kicsivel 6 előtt értem haza. Óvatosan jöttem, rengeteg őzt és rókát láttam. Kicsit hideg volt, felvettem a téli aláöltözőt is végül. Több mint 600km összesen.
Mivel zárva volt az Üvegtigris, megálltunk reggelizni Zsámbékon.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest