Hirdetés
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Milyen TV-t vegyek?
- Hobby elektronika
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- RAM topik
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
-Mosquito- #87996 üzenetére
Én legalább összeraktam.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #87986 üzenetére
Kawasaki ER-5: annak hibátlan állapotában is "vödör csavar" hangja van, a primer lánchajtás jóvoltából.
-
tboldi
nagyúr
válasz
freelanced #87989 üzenetére
Fekete olaj != elhanyagolt motor
Az én értelmezésemben inkább azt jelenti, hogy ellátta a feladatát.Láncpucolásra én Motul sprét használok/tam, de sokan a petróleumra esküsznek.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
freelanced #87989 üzenetére
A fekete olajbol ezt nem tudod megallapitani.
-
HSM
félisten
válasz
freelanced #87989 üzenetére
Majd jól meglepődsz, mikor neked is pont olyan lesz 6000km múlva.
-
FIREBLADE78
addikt
Lidlben vásárolt cuccot gariztatás szempontjából oda kell visszavinni? Van most egy mindent tudó porszívó. Megvenném, 3 év garis.
-
runner 125
nagyúr
válasz
freelanced #87990 üzenetére
Petróleummal talán a legtöbben.
-
freelanced
addikt
A láncot ti hogy tisztítjátok? WD40-el mehet?
-
freelanced
addikt
Amúgy majd este meselek de igy eloljaroban ilyen fekete olajat életemben nem láttam mimt amit ebből leengedtek. Rendesen elhanyagolták.
-
Moleman
addikt
válasz
freelanced #87985 üzenetére
Lánc-lánckerék? Én akkor hallom, mikor visszhangos helyen megyek, vagy ha szétnyitom a lábamat, mert akkor felhallatszik.
Egy ismerősöm azt mondta, nincs túl jó állapotban a hajtás, meg lóg is a lánc kicsit, de úgyis cserélem az egészet jövő hónapban, ma megyek megbeszélni a szerelővel (Sebestyén). -
freelanced
addikt
válasz
Topiccsendőr #87986 üzenetére
Rendben akkor nem görcsölök köszi!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
freelanced #87985 üzenetére
Ezt ne.
Ha elromlik azt eszrevezed. Amig nem vodor csavar hangha van, addig ne figyelgesd a cicergeseket. Ez egy leghuteses belso egesu motor. Ott robban a labad mellett a benzin. Legyen mar hangja. -
freelanced
addikt
Üdv! Ma hoztam el a szerelőtől a motort. Sajnos nincs összehasonlítási alapom csak a tanpalyas GS500-al.
Van a motornak menet kozben egy fémes ciripelése es nem tudom hogy ez normális-e vagy miről lehet szó.
Akkor hallom ha megyek sisakban. Oldalra dontve sisak nelkul nem. Most csereltek fekolajat, motorolajat, fekbeteteket, szűrőket. Lehet hogy ez normális vagy vajon valami csavar laza vagy ilyesmi. Tudom hogy latatlanban erre valaszolni kb lehetetlen de igy tapasztalat nelkul olyna nehez eldonteni mi a normális. És nem lenne mókás ha szetesne alattam.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok!
Láncolajozó visszajelzés következik 3000km tapasztalattal.
Mint olajozó bevált, a láncra nincs gondom. Látom, hogy rendesen kenve van, fogyogat az olaj a tartályból, szóval a rendszer üzembiztos.
A hátrányok:
- Az esőkapcsolót, ami felezi az időt, kikötöttem,mert egyszer véletlenül bekapcsoltam, vagy 500km után vettem észre, minden tiszta olaj lett, el is fogyott. Kapcsoló nélkül, esőben is oké alapból.
- Jelenleg ugye a hátsó lánckerék van felülről csöpögtetve, de nem jó. Olajzás szempontból oké, de ha oldalsztenderre döntöm a motort, akkor a még tűben lévő olaj rácsöpög a lengővillára és okádékul néz ki.
- Továbbá a fenti elhelyezkedés miatt elől is lecsapja az olajat, elég sok minden olajos, még az oldalsztender is, bár lehet a csepegtetésből is visszább kéne venni. A hátsó felnin is látszik, hogy azért kap.Tehát olajozás szempontjából jó, esztétikai és egyéb szempontból szar. Következő lépés ha lesz egy kis időm, hogy a hátsó lánckerékhez, de már alulra a lánckerék elé kell átszerelnem.
-
rtitusz
őstag
Sziasztok!
Mosás után kicsit beázott a motor, és kiment pár biztosíték.
A biztosítékok cseréje után hibátlan minden, kivéve a jobb oldali index, illetve a vészvillogó. A vészvillogó semmit nem csinál, még a működő bal oldal se villog olyankor. A jobb indexnél a relé valószínűleg működik, mert ütemesen halványodik a műszerfal világítás.
A bal oldali index hibátlanul működik. Van valakinek ötlete, hogy mi a franc lehet? Az elektromosság számomra mágia, úgyhogy dunsztom sincs.
(BMW F 650 GS Dakar)
Köszi!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #87979 üzenetére
Lecserelem elotte a fekfolyadekot, mert tudom, hogy fekezni kell?
Itt sem volt problema orajarasaval ellenkezo iranyban, ott tenyleg nem fekezel. De megegyezoben a tribun elott forralta el. Ott fekezel a legnagyobbat. -
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #87960 üzenetére
De hát kakucson alig kell fékezni .... mi lett volna ha olyan pályán mész ahol van rendes féktáv?
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Geresics #87974 üzenetére
Nagyon jól hangzik, remélem előbb utóbb minket is rávisz a lélek hogy elinduljuk abba az irányba, csak még sokszor én mindig a kavicsos úttól félek, hogy egyszercsak megyünk megyünk az murva... jártunk már így horvátban is, nem volt finom. Mert te a motorral lazán továbbmész, de én az enyémmel biztosan nem.
-
Geresics
addikt
No, akkor röviden megpróbálom összefoglalni a hétvégét!
3 nap alatt 30 órát töltöttünk nyeregben (+határon ácsorgás), aminek 2000km-es karika lett a vége!
Az útvonalat rögzítettem végig rbiker-rel, és ahol megálltunk (és épp eszembe jutott), még egy fotót is lőttem a programban.Útvonal:
1. nap Pécs-Szarajevo-Montenegro (keleti nyomvonal, dél felé)
2. nap szállás-Kotor-Albánia-szállás (ez a kisebb kör délen)
3. nap szállás-Mostar-Barcs-Pécs (nyugati nyomvonal, észak felé)Nyomvonal és pár kép (nem videó!
)
Egy észrevétel a nyomvonal-rögzítőhöz: a telefonon mindne kanyar szépen látszik, de a webes felületen rettenetesen szögletes lett a 3 nap útvonala, olyan, mintha meghatározott számú koordináta jutna egy útra - ez hatalmas mínusz most nálam, de még így is nagyon tetszik a program!A túra malőrjét rögtön indulásnál letudtuk: az egyik motoron lejárt a műszaki, úgyhogy gyorsan visszavittük műszakiztatni Kozármislenybe, ahol rögtön nyitás után megcsinálták, így a reggel 6-os indulás átalakult 8 órás indulásba. A határon a rendőrök normálisak voltak: bűntetés helyett csak figyelmeztetést kapott a srác, ami bekerült a rendszerbe - így a műszaki felé vezető úton ha megállítottak volna, akkor az igazoló rendőr látta volna a rendszerben, hogy már "megkapta a szankciót", és nem bűntetett volna meg! Respect!
Horvátország eseménytelen volt. Kutjevo előtt frankó kanyarok vannak, jó az út is. Brod-nál a határátkelés gyors, és zökkenőmentes volt.
Bosznia lefelé menet egy szenvedés volt. Hatalmas kocsisorok, rengeteg sebességkorlátozás, és annyi rendőr, amennyit még nem láttam! Minden sarkon állt egy rendőr. Lehet olvasták Rejtő Jenő becses regényét, amiben Fülig Jimmy azt mondta, hogy "Nem lehet minden pofon mellé egy forgalmi rendőrt állítani", és ők ezt próbálták megcáfolni... Az autópálya Szarajevó előtt felüdülés volt a tötymörgés után, még az én túraendurommal is! A határig 2 éve még egy 30km-es döngölt kavicsos út vezetett, amit már nagyon vártam, de jelentem mára már lebetonoztak (több-kevesebb sikerrel), és bármilyen motorral simán teljesíthető.
Montenegro területére lépve a Pivsko Jerezo víztározó, és a mellette futó út látványa lenyűgöző! Imádom az ilyen hegyes-völgyes-vizes tájakat, bármennyi időt (és kanyart) képes lennék ott tölteni mosolyogva!A szállásunkra még egy extra kerülővel mentünk, mert a Waytec GPS úgy gondolta jobbnak. Azt hittem, azért mutat az én Garminom egy sokkal rövidebb utat, mert rávisz kövesre is, de most megnéztem, és StreetView is már aszfaltot mutat...
A szállás egy 3 szintes házban volt, ahol a házigazda "rákit"-tel várt már minket!Hogy behozzuk a lemaradásunk, nem vacsiztunk, és utána akartunk menni kaját keresni, de a házigazda csinált nekünk paprikáscsirkét. Mondjuk paprika nem volt benne, de olyan éhesek voltunk, hogy nagyon finomnak éreztük!
Másnap reggel 10°C és pára fogadott minket a kanyonban, és már indultunk is a szép utakon a 40°C-os Kotor-ba! Ott dobtunk egy KV+kóla+fagyi kombót, majd a Kotori öböltől délre lévő 30 hajtűkanyaros szerpentinen mentünk fel! Kihagyhatatlan hely, lélegzet-elállító kilátással! Kötelező szakasz!
A Lovceni nemzeti park is nagyon szép, bár egy kicsit füstös volt a hatalmas erdőtüzektől. Innen lementünk a Skodrai tóhoz, és a rövidebb utat választottuk: nem kerültük meg a tavat, csak simán mentünk a tó északi oldalán Albániába. A határátlépés után azonnal északnak fordultunk, és megérkeztünk a MOTOROSOK PARADICSOMÁBA! Zsír új utak, olyan minőségű aszfalttal, hogy olyat még nem láttam, és rengeteg kanyar, amik ráadásul jól beláthatóak! Forgalom nincs, csak néhány tehén, szamár bóklászik a lakott területeken az úton! Az osztrák utak elbújhatnak ezek mellett! Sajnos az országra egyébként nem jellemző az ilyen út, de hihetetlen tempóban építik az utakat! Konkrétan ennek az útnak egy részét 2 éve amikor itt jártunk még épp robbantották!
Sajnos Albániában elkapott minket egy kis eső is, így a tempónk ugyan csökkent, de a jókedvünk szerencsére nem!
Montenegróban vacsiztunk egy durvát, aztán sötétben, esőben, és ködfoltokban mentünk vissza a szállásra. Mondjuk ezt a részt már simán kihagytam volna...
Harmadik nap indultunk haza, de hogy ne ugyan azon az úton jöjjünk, elmentünk egészen Niksics és Kotor közötti félútig, és ott fordultunk északnak: a következő célunk Mostar volt! Az út itt is csodás, és a bosnyák rendőrök úgy festett elkerülik ezt az utat. Aztán egy indokolatlanul kirakott 30-as táblát követő bokorba elbújva összefutottunk egy traffipax-al!
Aljasabb, szemetebb volt, mint idehaza bármi, amit láttam! Egy falu bejárata volt, és konkrétan semmi nem indokolta a 30-as táblát, csak valószínűleg "ottfelejtették"...
Mostarban megnéztük a hidat, és egy onnan leugró jóembert, aztán irány haza! Horvátoknál már sötétedett, szóval sok látnivalónk nem maradt, a cél a táv leküzdése volt már csak.A három nap alatt a valagunkat rojtosra ültük, és nekem a jobb kezemen két ujjam még mindig gyengébb, mint a kulccsal nyitható zárak, de már alakul!
Haverom kontaktlencsét használ, elmondása szerint már lát a bal szemére is - picit kiszáradt. Szerencsére a nyaka sincs már beállva!
A többiek is azt mondták, hogy megtapasztalták hétfőn, hogy milyen is lesz majd az öregkor!
Biztos sok mindent kihagytam, de majd feldolgozom a rögzített anyagokat - csupán hónapok kérdése!
u.i.: a költségeket még nem adtam össze, de amire
nagyonNAGYON kell figyelni, az az internet! Mivel a szállást nem találtuk, kértem egy műholdképet a google-tól: 78MB, 14000Ft!!! -
vendingo
veterán
válasz
Topiccsendőr #87962 üzenetére
A bowdent cserélem, mert már nem lehet állítani, annyira szar. Ezután jöhet a többi lehetőség.
-
imibogyo
veterán
Hát tulajdonképpen én csesztem el a "nem sürgős" hozzáállásommal...
Tanulópénznek "jó" volt...(#87960) persuader: abbamaradt a tárgyalásunk, hogy végül mikor is jönnél, én meg már utána nem is erőltettem a dolgot, mert alig láttam ki a fejemből a sok "krva anyázás" közepette.
De legalább készen van a fék és a kuplung is (ezek tényleg tropák voltak) és állítása szerint rendbe tette a karbit is (meg mondom őszintén nem figyeltem nagyon amit mondott, mert már egyáltalán nem is érdekelt a mondandója, de talán nem zártak a tűszelepek, vagy valami ilyesmit mondott ("ázott a karbi" előtte). Mindegy most már indítható a gép.
Amiket még felsorolt hibákat:
- vezérműlánc (feszítő) bajos, ezt ha jól tudom CBR1000F betegség, "nincs szép hangja", de találtam rá pár megoldást, majd kipróbálom, van fixre alakítás is
- a szabadonfutó is gázos, de végülis indítható a motor, csak néha nehezebbenNa ha ezeket is kijavíta(tt)nám, akkor már motorozhatnék normálisan és lenne egy normális gépem (ekkor már akár érdemes lehet lepapíroztatni is). Persze már így is működik, de szeretném "egyszer" teljesen rendbe tenni, hogy legalább pár évig komolyabb bontás nélkül lehessen pályamotorom gyakorolgatni.
Neked meg szerencsére nem lett bajod, a többi nem számít...
-
Chrys_
addikt
Este kis motorozás, ismerős db killer nélkül. Rendőröknek feltűnt (szerintem már hallották, mert a ringen lámpánál mutatta, mekkora láng jön ki a kipufogón
), és hát nem 50-nel ment városban. Mögöttem volt a járőr, amikor kapcsolta a villogót, gondoltam akkor most én fizetek
De nem, hanem utána mentek. 90€ lett a db killer hiánya miatt, 180€-t is mondtak neki, ha rávarrják azt is, hogy meg akart lépni
De ez utóbbit megúszta. Az R6 még le van szabályozva 34 LE-re
-
Micsurin
nagyúr
válasz
takacsbotond #87968 üzenetére
Bartomnak és ő barátjának (Őt szó szó, ismerem. De a kawás srác véleményére adok.) is jó tapasztalata. (ZX6R, Tuono 1000, egyiken szimpla olaj, szelepek stb. Másikon azt hiszem termosztát csere és hűtő javítás volt.)
Már ha a palotaiakról van szó.
(310-es, sárga busz vonala, Lidl előtt picivel.)
-
takacsbotond
őstag
Miután a "másodállasú motorszerelővel" befürödtem a red szervízbe vittem a gépet, mivel félúton elkezdett kéken füstölni a gép, a karbiböl csöpögni a benzin, és zörögni a blokk, és út közben megláttam ezt a szervízt, és inkább busszal mentem haza. Van velük tapasztalata valakinek? Nekem korrekt helynek tűnt. Egyébként milyen árakon dolgoznak mostanában a jobb szervizekben?
-
Horvi
őstag
válasz
Topiccsendőr #87964 üzenetére
Lesz még pályanap a kakucson nem?
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Topiccsendőr #87956 üzenetére
Saját szerviztapasztalat?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
freelanced #87963 üzenetére
Kicsit korabban kellett volna
-
freelanced
addikt
válasz
Topiccsendőr #87962 üzenetére
Persu egy kis fékfolyadék?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
vendingo #87938 üzenetére
Tul sok tunettel nem tud jelentkezni a kuplungproblema. Ket dolog: vagy csuszik, vagy nem kapcsol szet. Ha ebbol a kettobol egy sem egyezik a problemaval, nem kuplungbaj van.
A korahoz valoban semmi koze az eges, leginkabb a hasznalathoz, de a korhoz kotheto rengeteg mas dolog. Berohadt csavarok, elporlado tomitesek, es olyan megmagyarazhatatlan jelensegek, ami siman kopastol van. Mert sajnos ez is kopik. Erre pribaltam ramutatni, hogy egy fiatalabb motor sajnos mindig jobb vetel. Szoval ne vegyuk fel a szemellenzot. En is leszarom, es veszek olyan motort, ami tetszik, es nem foglalkozom a hibaival, csak en nem fogok magyarazkodni, hogy de akkoris jobb mindennel.A kuplungbovdennel megint venni akarsz valamit tippre. Eloszor a szerelo allapitsa meg mi a baja. Utana locsold ra a penzt, ne elotte. Ha nincs kiszalasodva a bovden, es normalis allapotban van, minek lecserelni? Allitsa be a szerelo a kuplungot, ha kell, de az megintcsak azt jelenti, hogy nem kapcsol szet rendesen a kuplung. Akkor kell allitani. Szoval szerintem ne alkatreszt vegyel, hanem allapitsatok meg a hibat... Ha van egyaltalan.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
freelanced #87959 üzenetére
Fékfolyadékból kár volt kettőt venni: egyiknek a fele fog elfogyni csak...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
imibogyo #87951 üzenetére
Nem jottel kakucsra. Hatalmas szerencsedre.
Elforrt a fekfolyadekom es clockwise iranyban a celegyenesben a jobbos elott beesett a fekkaromolyan szepen egyenesen mentem tovabb, hatso fekkel epp megalltam a kerites elott. Jo kis eletkozeli elmeny volt, jovok maskor is.
A felelotlen krva anyamat, hogy nem cserelek minden szezonban fekfolyadekot -
freelanced
addikt
Összeállt a csapat:
Holnap bekerül a GS500ba minden már alig várom hogy végre kipróbálhassam.
Teleszkópolajat mondjuk meg neznem kene...
-
3psilon
aktív tag
válasz
takacsbotond #87950 üzenetére
Cribmoto. Nem "ganyolos Pista" szinten olcsok, inkabb piaci atlagar. Nagyon normalisak es cserebe szamonkerheto a munkajuk.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #87956 üzenetére
Ha nem megy, erőltesd!
Ha eltörik, úgyis másikat kellett volna venni. -
vendingo
veterán
2 ország maradt ki nekem a Balkánról: Koszovó és Moldova. Remélhetőleg jövőre pótolom őket, aztán irány észak.
Idén 1 új ország van tervben, illetve Olaszország, ahol eddig csak kocsival jártam. Kell majd a dobozra egy olasz matrica is.
Terv: az összes európai ország meglátogatása. -
BoB
veterán
válasz
vendingo #87949 üzenetére
Itt olaszO-ban szabad strandokon is szokott lenni zuhanyzó. Simán lesétálsz és zuhanyzol. Meg fürdesz.
Keleti blokk nekem nagyon nem szimpatikus, főleg Szerbia (ide biztos soha nem fogom betenni a lábam), Albánia (dolgoztam már albánokkal is).
Horvátországban nem tetszett hogy a part hirtelen süllyed, ezért zéró partmenti hullám alakul ki, olyan volt mint egy tó. Nekem a tenger hullámzik
(Legalábbis ahol én voltam, északibb részén).
Bár gondolom ezek az országok olcsóbbak.
imibogyo: hasonló cipőben járok, már több mint fél éve szerelőnél van egy motor (nem a BMW, egy másik)
-
imibogyo
veterán
Fejlemény van... El sem hiszem...
Ahogy gondoltam a múlt hét esélytelen volt (lottóznom kellene). DE ha minden jól megy szerdán este végre hazakerül a motor. Még rengeteg dolog lesz hátra, de már az sem érdekel, csak kerüljön haza végre a gép és soha többet szerelőhöz (legalábbis ehhez biztosan). Ha ezt az egész kálváriát előre látom, ki sem adom a kezeim közül a motort, mert így ez az idény lehet teljesen elúszott. Ennyi idő alatt háromszor újraépítettem volna az egész motort...
-
takacsbotond
őstag
Sziasztok! A Pestiekhez lenne egy kérdésem, hogy ti hova viszitek szervizelni a motort, és mennyire vagytok megelégedve a hellyel?
-
vendingo
veterán
Nem a napok száma, hanem az anyagi javak a kérdéses. Amúgy 5-10 nap között gondolkodok.
Normál esetben 7-től 13-ig gondoltam, abba minden belefér kényelmesen 2-3 pihenőnappal.
Nálam is csak a kemping jöhet szóba, vadkempinget se vetem el, de akkor legalább napi 1x be kell osonni rendes kempingbe tisztálkodni.A képen látható útvonalat tudom ajánlani, többször bejártam már. Nem kifejezett kanyarvadász, ellenben nagyon szép út. Montenegróba lovcen környéke elég kanyargós, lehet csapatni is.
-
emre
veterán
-
vendingo
veterán
7.-től vagyok szabin. Van pár érdeklődő, de nagyon képlékeny. A lóvéból is kezdek kifutni, szóval nem tudom pontosan mi lesz, hogy lesz, de az tuti, hogy én megyek, csak legyen jó a váltóm.
Ha olcsóra veszem a figurát, akkor Isztrián kalandozok+ átnézek Triesztbe egy pizzára, fagyira.
Ha maradok az eredeti tervnél, akkor:
Montenegróba meg kalandozás, Lovcen, Durmitor, vagy ami belefér.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Moleman
addikt
válasz
Teasüti #87939 üzenetére
Ezek mindig tyúkeszűek, még kanyar se kell hozzá. Tegnap láttam messziről, hogy áll az út közepén egy kismacska, lassítottam, aztán mikor odaértem, persze, hogy előttem futott át, nem a másik oldalra.
Szerintem nem tapad jól a fácán, ha 3 szem murván el lehet taknyolni, akkor fél négyzetméter tollon is biztosan.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
3psilon #87934 üzenetére
Nem. Sosem estem még nagyot, se motorral, se bringával.
De volt pár necces szitum.
Pl. #63166 hsz.-em a kanyar abs kapcsán, ami egy szép kis flamewar volt.
Ezt is ellenkormányzással oldottam meg. Másképp nem is lehet iránytváltani ilyen hirtelen egy "S" íven. Én a vészhelyzetekre segédelektronikát használnék, erre vérszemet kapott a fél fórum, hogy ne akarjak műmájerkedni motoros tudás nélkül (persze csak a rosszindulat beszélt belőlük). Gondoltam magamban kösz srácok, akkor majd szólok a kanyarban lévő fácánnak is, h én szelíd motoros vagyok...
Találkoztam már fácánnal is az út közepén, és a tyúkeszű elém futott, nem pedig előlem. (Mint a babakocsit toló nők.)
Filóztam rajta, hogy ha átmegyek rajta vajon elesek? Vagy csak döccen kettőt a motor és köpködhetem a tollakat? -
vendingo
veterán
válasz
Topiccsendőr #87917 üzenetére
Az SV-nél, nem ilyen tünetekkel jelentkezett a lamella probléma. Abban a hsz-ben csak arra akartam rávilágítani, hogy semmi köze a motor korának ahhoz, hogy elkopik/ég a lamella, vagy sem.
Szerintem se a lamellákkal lesz a probléma, de ismerős azt mondja azzal.
(neki is africa van, az övé rendesen működik)Az lesz a program, hogy kicserélem a fossá nyúlt bovdent, hátha megszűnik a probléma. Ha nem lesz jobb, akkor bele kell nyúlni a dolgokba, de azt már szerelőre bízom, aki persze, hogy mától van 2 hétig szabin
Honnan érdemes kuplungbovdent venni? Én nem találtam 1990-es AT-hoz, csak 2500 forintos vackot. A biciklimhez nem venném meg.
-
canniball
nagyúr
Hó borítja a Transzalpinát, aki arra menne most inkább ne tegye! (Mosquito kivétel.
)
-
Teasüti
nagyúr
válasz
3psilon #87932 üzenetére
Fél-, egy méter? Az teljesen jó. (Lehet csak vmi hülye bringás beidegződés, de ha 20 centire mennek el mellettem, nekem még azzal sincs problémám.) Én nem vagyok ijedős, de ilyen sokszor van. A napi rutin része.
Átmenni nem szoktam, de volt már, hogy a felezővonalnál volt ledöntve a motor. És az autós volt, aki levágta kicsit a kanyart.Komolyra fordítva a szót. Gyakorolni kell az ellenkormányzást! Mindig. Mindenhol. Én közúton ugyanúgy próbálgatom, játszadozok, ingázok a csatornafedelek, kátyúk közt.
Ezt nem lehet eleget gyakorolni.
De többek közt ennek köszönhetem, hogy még itt vagyok sértetlenül. -
3psilon
aktív tag
Tanuljatok a hibámból.
Ebben a kanyarban mentem Tótvázsony felé.
A bokortól nem látni rendesen az ívet, a jobb oldalon elmenő út szöge pedig csalóka az út lejtése miatt. Tábla sehol, pedig a környéken ennél kevésbé éles kanyarokat is kitábláznak (sebességkorlátozás, figyelmeztetés stb.). És ez még nem lakott terület.
Pedig idefele már eljöttem, és emlékeztem, hogy ez éles kanyar volt, csak ott fölfelé mentem külső íven. Bár erre emlékezvén lassítottam, sajnos rosszul választottam meg a kanyar bemenetét. Pontosabban, túl gyorsan mentem ahhoz a bemeneti ponthoz - ott, ahol elkezdtem a kanyarral foglalkozni, már rég bedőlve, íven kellett volna lennem. A kanyar csalóka, mert a bokor mögött kezd el igazán élesen kanyarodni, de az erről az oldalról közvetlenül nem látszott.
Átsodródtam a szembesávba.
A probléma az volt, hogy szembejött egy autó. Szerencsére - és ez volt az isteni szerencse - még messzebb volt. Pánik. Beszitált az eleje, pont úgy, mint ebben a videóban. Eszembe jutottak a videóban látottak, rájöttem, hogy miattam szitál, mert ellenkormányoznom kéne, csak a pánikreakcióm nem ez volt, hanem az ellenkezője. Stabilizáltam a motort, de még mindig a szembesávban voltam (a kanyarban).
Utolsó előtti pillanatban rájöttem, hogy most vagy elkapom a bal első lámpáját és ütközök, vagy cselekszem. Jobb térdemet ösztönösen leengedtem, fenekemet félig lecsúsztattam, és ahogy tudtam, a jobb kormányt előrenyomva ledöntöttem a motort. Ilyen intenzív mozdulatot nem csináltam még, de szerencsére bejött.
Meg az is bejött, hogy az autós észnél volt. Gondolom, tudta, hogy ez egy gázos kanyar, és sejtette, hogy én ezt most nagyon benéztem. Valamennyire lelassított (valamennyire...), és lehúzódott, talán még egy kicsit a padkára is ráment.
Végül talán fél-egy méterre suhanhattunk el egymás mellett. Ahogy az őrangyalom is fölöttem...
-
Moleman
addikt
válasz
freelanced #87928 üzenetére
Nekem most 5100 10W50 van a motorban, a dobozát nem láttam, nem tudom, hogy MA2-e, de hihetetlenül finom vele a váltó, a legjobb, amit valaha próbáltam.
Következőnek szerintem kipróbálok valami olcsóbbat, pl a MOL-t, amit sokan használtok, de ha nem válna be, ez nálam biztos pont, hogy jó. Az 50-es melegoldalhoz nem ragaszkodom, úgyse pörgetem, inkább járjon könnyebben. -
Teasüti
nagyúr
válasz
freelanced #87928 üzenetére
Nekem szar váltásérzetet kölcsönöz. A következő full szintetikus lesz, az tuti.
-
freelanced
addikt
Motul 5100 MA2-t akarok rakni a GS500-ba. Viszont olvastam hogy vannak vele bajok. Mik azok pontosan?
-
Genesistibi
tag
Tudtok tippet adni, honnan érdemes rendelni színes (piros) fék- és kuplungkart FZ6-N-re? (Anno itt valaki rendelt, de már nem emlékszem honnan..)
Alin a drágábbak szóba jöhetnek?
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #87909 üzenetére
Köszi, igen klingerit tömítés, akkor nem kenem be csak az o gyűrűt.
-
Teasüti
nagyúr
Rajta kell legyen mennyi üzemanyaghoz való. Pl. egy tank benzinhez. Az 50 liter általában. Ehhez arányosítasz.
Én három tankoláshoz használtam el egy flakont.Amúgy egyes vélemények szerint annyit ér, mint szarnak a pofon. Persu írta korábban, hogy karbit/injektort ultrahanggal tisztítanak.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Topiccsendőr #87909 üzenetére
Én sem szoktam, de most beszoptam. A kuplungfedelem úgy odagyógyult, hogy fogalmam sincs, hogy szedem szét.
-
Chrys_
addikt
válasz
freelanced #87918 üzenetére
-
KisTé
tag
válasz
baboss #87902 üzenetére
Szerintem teljesen jó ez a csizma biztos bőven megéri az árát, nem tudom azon a robogónapon mit művelt vele a faszi csúszott 24h-ból 10h-t hogy úgy nézett ki. No de Vettem ilyen MTX karburátortisztítót, mennyit kell tölteni 1literhez vagy 5literhez hogyan adagoljam hogy fasza legyen??Ezt lenne jó tudni???
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
freelanced #87918 üzenetére
Az én gumisom mondjuk azt mondta ő nem javít motorgumit.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
freelanced #87918 üzenetére
Szerintem gond nélkül javítható, de ne te állj neki kukaccal, hanem vidd el gumishoz, aki belső foltot ragaszt be, és után centrírozza is a kereket.
-
freelanced
addikt
Üdv !
Ez a defekt mennyire javítható? Utána még használható a kerék vagy ez gumi csere?
Túl melyen nem lehet mert meg nem tudtam megcsinaltani de 2 het alatt nem eresztett le teljesen.
Köszi!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
vendingo #87915 üzenetére
draga tipp.
en ekkor szoktam szetszedni, es megnezni, hogy mi a hiba, ezzel elkerulom a felesleges kiadasokat. ha az sv nel is ugyanez volt, akkor viszont mas iranyba mennek: a ket motor teljesen kulonbozo, csupan a user volt ugyanaz, illetve a hibajelenseg... vonjuk le a kovetkeztetest.
potyara veszel egy szett lamellat otvenezerert egy tippre?
raadasul lamellat? aminek pl semmi koze nem lehet olyanhoz, hogy "visszaut" a valtokar? egyebkent eletemben nem talalkoztam ilyen jelenseggel, de az fix, hogy atgondolva, nem a kuplungnal keresnem a hibat, egyreszt ha nem kapcsol szet, azt eleg konnyu eszrevenni, masreszt ahhoz, hogy a valtokar valamit csinaljon, jozan parasztibol gondold at, min kell keresztul mennie annak az eronek, ami valamit csinal a valtokaroddal. atmegy egy kilincsmuvon, egy fokozatrogzito csillagon egy kukactengelyen, valtovillan, kapcsolkerek parokon. elobb gondolnek valtohibara, de valoszinusitem, hogy ez gyarilag ilyen, plane hogy az sv is produkalta. innen forumrol.olajcsere utan sem vagyunk tisztaban, milyen olaj van benne, rengeteg tenyezot snki nem tud.
felteszem a kerdest, nem lehet, hogy nincs baja, es ez ilyen? -
vendingo
veterán
válasz
Topiccsendőr #87909 üzenetére
Csak tippelünk, hogy lamella. 1-2-3-ban csattan, és visszaüt a váltókar.
A szerelőm most távsegítségbe azt mondta, hogy a kuplung holtjátékon kéne állítani, de a bovden is fossá van nyúlva. -
Moleman
addikt
válasz
baboss #87902 üzenetére
Valaki ilyen csizmában tolta a 24 órás robogóversenyt, ilyen célra, tönkretenni simán jó. Mindennapos viseletnek nem nagyon bíznék benne, már a feltételezhető kényelme (illetve annak hiánya) miatt sem.
-
Moleman
addikt
Már nem tudom, ki linkelte, de végül rendeltem egy ilyen farmert Angliából, remélem jó lesz.
Legfeljebb bukom a visszaküldési postaköltséget, ha nem jó a méret.
Itthon majdnem duplaennyiba kerülnek a noname csípőprotektorosok, egy próbát mindenképp megér. "És nem rohadsz bele!" -
Chrys_
addikt
válasz
Kolondrum #87850 üzenetére
Én mindig motoron ülve tankolok, és amikor a töltőnyílásban van már a benzin, akkor kicsit megrázom a gépet, szépen lefolyik a cucc és még megy bele így egy kicsi. Ezt kb. 3-4x el lehet vele játszani
Igaz így sem sokkal több kerül a gépbe, de ha csak az a néhány deci hiányzik a túra végén...
-
Chrys_
addikt
válasz
3psilon #87813 üzenetére
Az a kárérték nem rossz. Autóval mentem neki Mercedes-nek, szerviz szerint a mercin a kár kb. 700€ (németben, lökhárítót kellett újrafényezni, semmi sem deformálódott). Ezt hozta ki a biztosító a végére 3500€-ra (magyar Allianz levele szerint, de ebben benne van a MABISZ is szerintem)
-
Gaboman
nagyúr
Egy kérdés, vízpumpa és olajszűrő tömítést rendeltem a géphez, mielőtt kicserélném őket a régi tömítésekre ti bekennétek valamivel a tömítéseket vagy nem kell?
-
veze
őstag
válasz
baboss #87902 üzenetére
Majd kiderül..nyomtam egy entert a Buy opcióra
Nyilván nem sokat ér, három doboz cigi ára... ( lenne.., ha szívnám, de nem szívom) aztán majd elválik.
Ha kuka lesz, akkor így jártam. ha megjön majd csinálok róla képet
(komolyabb kabátot meg tényleg nem szabad próba nélkül venni, ezt magam is belátom) -
baboss
őstag
Ez milyen csizma US $16.99 és kabát US $11.99 lehet ?
-
Teasüti
nagyúr
válasz
FIREBLADE78 #87895 üzenetére
20 éve voltam gyerek.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- Bezámítás! Apple Mac Studio M2 ULTRA 2023 64GB 1TB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 8GB 256GB 14" FHD 1év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest