-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz
Kolondrum #68278 üzenetére
Első féknél kanyarban finom kezelésnél a motor felegyenesedik (és lassul), durván kezelve elcsúszik. Gázadásra is felegyenesedés van, csak épp gyorsulsz közben.
Hátsó féknél finoman kezelve megnyúlik a tengelytáv, és a motor jobban, gyorsabban "befekszik" az ívre! Pl. szlalomnál is sokkal szűkebben tudsz fordulni az ütemes hátsó fék segítségével, stb.
Persze ha durván odalépsz, akkor jön a "rendőrkanyar", vagy a perec.
Alacsony tempónál is azért kell a hátsó fékkel egyenesen menni, mert a két kerék távolsága nő, a súlypont alacsonyabban lesz, meg mittoménmégmicsoda, és stabilabban tudsz lassan egyenesen haladni (pl. kocsisor között), míg ha ilyenkor első féket használsz, akkor "idegesebb" lesz a moci, és nehezebb lesz egyenesben tartani...
...vagy valami ilyesmi a lényeg sok máson kívül...Többiek:
ez a Keith cucc micsoda? Nincs egy YouTube linkje valakinek véletlenül?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest