Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    válasz Kolondrum #68278 üzenetére

    Első féknél kanyarban finom kezelésnél a motor felegyenesedik (és lassul), durván kezelve elcsúszik. Gázadásra is felegyenesedés van, csak épp gyorsulsz közben. :B
    Hátsó féknél finoman kezelve megnyúlik a tengelytáv, és a motor jobban, gyorsabban "befekszik" az ívre! Pl. szlalomnál is sokkal szűkebben tudsz fordulni az ütemes hátsó fék segítségével, stb.
    Persze ha durván odalépsz, akkor jön a "rendőrkanyar", vagy a perec. :DDD
    Alacsony tempónál is azért kell a hátsó fékkel egyenesen menni, mert a két kerék távolsága nő, a súlypont alacsonyabban lesz, meg mittoménmégmicsoda, és stabilabban tudsz lassan egyenesen haladni (pl. kocsisor között), míg ha ilyenkor első féket használsz, akkor "idegesebb" lesz a moci, és nehezebb lesz egyenesben tartani...
    ...vagy valami ilyesmi a lényeg sok máson kívül...

    Többiek:
    ez a Keith cucc micsoda? Nincs egy YouTube linkje valakinek véletlenül? :DDD

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák