Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- ZIDOO médialejátszók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #597 üzenetére
mármint melyik fajta yamahának? most futó r1-re gondolsz, hogy nem tudják tartani az euro normát ha növelik a teljesitményt?
-
ALI_G
veterán
A mostani ruhám passzolt amikor vettem, de ugye 2 év alatt itt-ott megnyúlik, én is felszedtem 5 kg-ot
Persze nyilván jobban passzol egy olyan mit rád öntöttek, de nekem megfelel a konfekció méret.
Ben Spies elég lagymatagul nyomja ebben a reklámban, egyszer ha leér a térde.
Mindenesetre szép vas, szeretném megengedni magamnak, hogy legyen egy pálya gép(szerű) valamim, trailerrel de valahogy ez még mindig Magyarország, kevesebb mint $50k éves fizuval -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #590 üzenetére
ok, természetesen az euro normát kihagytam, teljesen jogos a 2 pont.
ennek ellenére nem gondolom, hogy bármelyik gyártónak is különösebb nehézséget okozna a dolog. látom, 250le-ig úgysem állunk meg. vagy faragunk a súlyból keményen, ahogy a duki is teszi az új bringájával. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #585 üzenetére
Nem gondolsz a csomagtartóban csimpaszkodó operatőrre, szerencsétlen hogy vegye fel, ha űridőt megy?
-
Topiccsendőr
addikt
Hát ezzel vitatkoznék.
Nem mindegy hogy ott áll indexszel rendszámmal a garázsban ami hozza a környezetvédelmi normát stb, vagy mindezt kiiktatod egy halom pénzért, és még illegális is lesz a bringa. Azért ha ebbe belegondolsz, rájössz micsoda különbség is van a bömös és a többi között. -
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #585 üzenetére
a kisbusz jobban kéne.
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #583 üzenetére
bármelyik motor a bmw erejére hozható biztonságosan. szvsz engem már iszonyat untat ez a bmw hájp. le is fog csengeni.
-
yodamastah
őstag
válasz
runner 125 #583 üzenetére
Hat ha igy menne a kanyarokban a versenyeken Ben, akkor 2 koronkent lenne lekorozve
De a reklam jo
-
válasz
Topiccsendőr #579 üzenetére
Minek hatalom? Van fehérvári rendőr-motoros cimbim... nekem nem kell hatalom. Hatalom legyen azok kezében, akik az ismerőseim. Ha érted mire célzok.
-
TayRol
nagyúr
az uj R1 reklám Ben Spies-zel.
-
válasz
Topiccsendőr #573 üzenetére
meg azt a nyomorék agyhalott fehérvári szürke kombi pözsós gyökeret kellene megtalálni, aztán bebetonozni valami épülő pláza alá. minket is majdnem kinyírt egy hete. utána meg vigyorgott, meg mutogatott. valahol olvastam már róla, csak a rendszámát felejtettem el. de az is ilyen audi töltelék, kigyúrt diszkópatkány, turhás fejjel, meg nyaki megkülönböztető jelzéssel.
-
válasz
Topiccsendőr #573 üzenetére
Nyugodtan ironizálhatsz, de akkor is ba..zódjon meg az összes útról leszorítós fa..opó autós, akik között nagyrészt audisok, meg bmw-sek vannak, nem 20 éves autókkal.
-
Daywalker
addikt
Nehéz ezt követni igazából. A Madif, Berik és Arlen cuccokat egy hong-kongi cég csinálja (Maurex, ami valójában a Green Star vagy mi a retek). Na most az lehet, hogy ugyanazon a soron készül a Mugen is, de gyanítom, hogy sok már márka is ugyanott készül
Amúgy teljesen mindegy, minden Kínából jön. Én elégedett vagyok a Berikkel. A cipzárak is frankók, protektorok nem mozognak. A kabát nyakánál belül lévő velúr kopott le, de utána sem kényelmetlen vagy vág. Mondták, hogy igény szerint ingyen megcsinálják, ha valakit zavar. Annyi a titka, hogy érdemes nagyon szűket venni, mert kitágul, főleg ha elázol benne istenesen. Ez nem csak az én tapasztalatom...
-
TayRol
nagyúr
nagyon jo video, ajanlom mindenkinek.
-
doc
nagyúr
nem a meretevel meg az erejevel van a gond, hanem hogy olyan ocska, hulladek femet hasznaltak a kocsikhoz, hogy kezzel is siman tudom hajlitgatni, egy fel-le huzas utan siman szetnyilik, mokas volt Horvatorszag kozepen fogoval szenvedni hogy ne nyitott kabattal kelljen tobbszaz km-t motorozni (aztan muszaj volt, az is csak ideig-oraig volt megoldas)
-
.mf
veterán
"az gondolom fuggetlen a kabat anyagatol"
Nem
A bőrön nagyobb, erősebb zipzár van, legalábbis úgy láttam, amikor vettem az enyémet (voltak kirakva akciós cordura kabátok, 20 vagy 25k-ért, szemre is kisebb volt). Az enyém egy éves, ugyan az év elején szervizben volt a motor, így ritkábban használtam, de augusztus óta napi közlekedési eszközöm, s még semmi baja nem volt a zipzárnak.
-
doc
nagyúr
de, viszont a fo problemam a zipzarral van (mindket kabaton hasznalhatatlan fos, teljesen egyertelmuen a szandekosan szar anyaghasznalat miatt), az gondolom fuggetlen a kabat anyagatol
(az mar nyilvan anyagfuggo, hogy a cordura is kezd rojtosodni, a Zasszonynak meg a derekan leszakadt a szukito bigyo 1-2 het utan) -
doc
nagyúr
reszemrol soha tobbet mugenresz
-
ALI_G
veterán
Igazából 100k és 150k-s ár között van valami különbség? Mi?
Nyilván kis púpos, két részes az ideális nekem. pl. 125-ért van Berik és Arlen Ness, de ez jobb- e mint a Mugen? Fogalmam nincs mi lehet jobb. Egyszer felkerekedek a messzi Budapest-re és elhozok egyet.BTW van egy eladó két részes probiker bőrruhám.
Esni nem estem benne és 2 éves.
-
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #550 üzenetére
Úgy leoffoltál, hogy most lehalt a fórum
ON: lassan itt a szezon vége, kezdem gyűjteni a kis pénzem, az első terv egy normális ruha, 100k lesz rá, mit nézzek ebben az árban?
Eddig superzone az egyetlen. -
yodamastah
őstag
Off. Ma este indul az uj bajnoksag elso futama (iracing), a www.simsporttv.com elvileg kozvetiti, ha valakit erdekel az ilyen baromsag akkor 9tol kezdodik az idomero. Sacc 5.-7. helyre leszek varhato, nagyon kemeny a mezony
Sajnos nem tudom a kozvetites milyen lesz, a simsporttv most allt ossze ujra hosszu szunet utan.
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #547 üzenetére
PErsze annak legalabb szep a hangja es jol nez ki. 99%ban errol szol a dolog, nem a +2 +3 LE. AMi valojaban injektor map beallitas nelkul inkabb -2 -3 LE
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #546 üzenetére
Amikor elkezdtem a futomuvel behatobban foglalkozni, en sem voltam gyors (igazabol most se), de megis megerte tanulmanyozni mert rengeteget tanultam belole. Akkor nalam az volt agond hogy nem lehetett pontosan ballitani a futomuvet (foleg a rugostagot) es kb 5-6 kor utan meg ment el a bellitas mert elmelegedett. A rugok puhak voltak, osszekoppant az eleje, kigyorsitason beult a segge stb...Kigyorsitason nem tartotta az ivet feszitettem vissza az elejevel, csillapitas nem volt eleg, pumpalt, teptem a gumikat, bizonytalan volt a motor stb.. Ezt persze en nem annyira erzekeltem, azt hittem hogy ez ilyen. De kiprobalva mas motorokat rajossz, hogy valami nagyon nem stimmel
EZeket mind ki lehetett szedni geometria modositassal, rugo-, futomu belso cserevel. Hagyhattam volna ugy is, de legalabbannyira erdekelt a futomu tema mint maga a motorozas
Nyilvan aki 2:07es koridonel belerak egy 3millio ft-os villat a gixxerbe, az nem normalis (lattam ilyet). Foleg hogy attol a villatol pont nem fog gyorsabban menni, mert egy preciz pontos futomuvet ha nem allitasz be akkor bizony eselyes hogy rosszabb lesz mint a maszatolos nehezen beallithato gyari. De a futomuvel valamilyen szinten minekepp erdemes foglalkozni, mert palyan (szerintem) rengeteget szamit. PErsze ez inkabb az oregebb vasakra igaz jobban, manapsag mar nagyon penge futomuvel jonnek ki a sportmotorok...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #544 üzenetére
Egy bizonyos tudás után persze bele kell nyúlni a dolgokba, azt nem mondanám, hogy gányolás, meg egy normális, ésszerű átalakítás nincs ellenemre, de amíg a pilóta a szűk keresztmetszet, meg semmiféle hiányosságot nem észlel, addig nem hinném, hogy arányos a befektetett pénz és energia a kapott eredménnyel.
Namost, a ringeken cirkuláló emberek kevés százaléka mondhatja el magáról, hogy a motorja miatt nem megy jobbat. És ha ilyenkor nekikezd a kisipari módszerekkel lóerőt csiholni a teknikából, az tud még szánalmas lenni. Nálam inkább ez üti ki a biztosítékot. De ha valaki gyors, az látszik, és nincs szüksége arra hogy altasson néhány nézelődő motorost -
Integra
titán
válasz
yodamastah #544 üzenetére
láttam ma egy új gsx-r-es nőt, épp tankoltunk autóba, piros-fehér, persze a rendszámtábla vízszintesbe' vót, rövid szőkésbarna haj, a szoli rendesen megpirította, formás volt amúgy, persze trapézfarmer, fekete trikó a bőrkabát alatt, gerincprotektor is csak annyi ami kabátba' vót. de menő vót, ahogy ráült a motorra, éreztem a feelinget amit ő átél. neki tuti az első tuningja egy ilyen villa lesz
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #538 üzenetére
Ja de az R6R alap allapotban a legjobb palyamotor talan amit meg tudsz venni 600as kategoriaban most. Meg azert hringre egy 100kg embernek mar bele kell nyulni ebbe abba egy par evvel korabbi gsxr-nel pl. A sulyhoz rugo csere az nem tuning, az alap beallitas.
Gazos villatkevesen hasznalnak. AKit en tudok 3 ember aki ilyennel megy. Nem csoda 3millio ft a villa es akkor meg a feket is le kell cserelni hozza. Kerdeztem a Sarkany Dezsot mondta hogy ilyen 1:52 korul mar szamit, de 2:00 kornyeken semmit nem erzel.
Nekemi is teljesen jo a gyari villa, viszont az Ohlins cartridge pl sokat dob tapadas erzetben. Probaltam.. Jo a gyari is de amikor mesz a jobbal azert az csak jo tud lenni
Mindegy nem akarom tumisztifikalni a dolgot, en soat mokoltam a futmuvel, mert a gyari nekem nagyon gany. Es nekem nagyon nagyon sokat szamitott. Fuggetlenul attol hogy ugyanazzal a motorral a Chrobak masodpereccel gyorsabb
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #542 üzenetére
gratula a krisztiánnak
, a fagolyó riporternő meg monnyon le....
-
runner 125
nagyúr
Magyar legjobb motoros.
..nem semmi, 125ccm-mel 2000km.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #538 üzenetére
ellenben neki van tehetsege. a tobbiek technikaval probalnak kompenzalni. tobb-kevesebb sikerrel.
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #539 üzenetére
Durva.
-
runner 125
nagyúr
Passz. Ez egy falun belüli vasúti átjáró. A sínt töltés és épületek veszik körbe mindkét oldalról, így beláthatatlan sajnos. Ha, erre járok szinte megállok mindig, h meggyőződjek róla, h nem jön vonat.
Viszont a piros lámpa látszik messziről - bár sorompó nincs.Egyébként ebben az átjáróban nem ez az első baleset, lassan 3 éve 4-en haltak meg.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #535 üzenetére
Én nem vagyok annyira tuning párti, szerintem ezek homálykodások. Pláne, hogy a Chrobák tükörrel, indexszel, rendszámmal, racetec k3 utcaival egy R6R en megy 15 öket az euringen. Semmi gázelőfeszítés elöl, meg hangosdob, meg paplan slickkel.
-
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #535 üzenetére
jo, hat nem egy Moshe, de biztosan volt sulya a sracnak. lehet hogy vastag csontu es 110kilo.
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #534 üzenetére
Nem lehet, hogy volt benne valami "anyag"? Azért egy személyvonat
ahogy Tüzi is írta, elég nagydarab, nem fénysebességgel közlekedik,
és ki szokott lenni világítva - messziről látszik, hogy megy keresztbe. -
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #522 üzenetére
uj volt a villahid is, eleg jol nezett ki az is.
szerintem olyan 95 kilo korul lehetett emberunk sulya.
-
válasz
Topiccsendőr #529 üzenetére
tavalyi kép
-
válasz
yodamastah #522 üzenetére
lencsevégre kaptam Integrát
Itt gurul persu a MAMI-ba
Boogie lecserélte a 600F-etbocs, nem tudtam kihagyni
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #512 üzenetére
nem vett észre egy vonatot?! sántít itt valami de nagyon. persze azért rip
nem lehet hogy a tiltott jelzés ellenére akart átmenni az átjárón? sok ilyen motoros van. pont múltkor állok a pirosnál, erre egy motoros meg simán átmegy. igaz vonat még nem látszott, de akkor is. főleg sötétben a veszélyes ez....
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #514 üzenetére
A motor SBK lett. Stock VB-n nem indulhatna vele
-
yodamastah
őstag
Ha nehez az ember, akkor arra eleg rugot es szelepelest cserelni
Ha meg 130 kilo felett van akkor fogyjon le vagy menjen szumozni ne motorozni
Persze nyilvan ha lenne sok penzem enis koltenek ilyenekre. K erdes hogy amit csinaltak vele attol tenyleg jobb lett e a motor vagy csak azt hiszi
HA ennyire mas villa kerul bele ott ugye uj villahidak kellenek. Az offset a rake, es a magassag ha nem megfelelo a gyari utan akkor bajok lehetnek. MOndjuk ehhez a a motorhoz vette es nem csinaltatta akkor eselyes hogy jo.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #517 üzenetére
na, nekem az boven eleg.
szoval rola beszeltunk.Tuzi: az milyen?
-
Integra
titán
kékhold okt 1-től már szombaton is zárva. marad a 9-17-es nyitvatartás hétköznap.
-
TayRol
nagyúr
fekete volt a villa es fekete a csuszószár is (vagy hogy hivjak pontosan a "belso részt" - valami ilyesmi), de a fék felfogatasa eleg speci volt, egy 1 darabbol allo oriasi fembol megmunkalt tömbbel volt megoldva. valahogy igy, csak a tartaly nelkul.
azt mondta azert kellett mert tul nehez (mármint o maga) es keves volt a motor eleje.
remelem erthetoen makogtam el, jobban nem ertek hozza.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #514 üzenetére
nem en mondtam, hogy sbk villa hanem a tulaj. k5 750, kecskemeti a srac, kek feher a motor, kek-feher berik ruha, nagyon rovid kopaszodo haj. hatha ismeritek.
-
válasz
runner 125 #512 üzenetére
Valóban elég nehéz észrevenni egy néhány száztonnás vonatot.
Sajnálom a srácot, de szerintem ez eléggé önhibás dolog.
-
runner 125
nagyúr
Áhh srácok kész.., nem hiszem el tényleg.
..elmegyek sörözni haverokkal, és ez a hír fogad ahogy hazaérek.
A srácot személyesen ismertem, rajongott a motorokért, ha tehette Repsol-os felsőt hordott, alig volt 20 éves.
Nyugodjon békében.
-
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #505 üzenetére
Holnap keresek neked kepet rola, de nem ilyen volt. 50-es villaszárak voltak.
-
Integra
titán
teletankolva 176kg, 195le
lakáseladós motor lesz asszem az új duki -
Integra
titán
válasz
yodamastah #505 üzenetére
nem big piston villás volt már?
ma kiszedem a kerekem, iszonyú másnapos vagyok még, remélem hétfőn-kedden megcsinálják. -
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #505 üzenetére
Hát valami ilyesmi volt, de az a kis extra tartály mintha nem lett volna. A fék felfogatás tuti így nézett, full gyári fék volt de máshogy volt rögzítve a villaszár miatt (gondolom).
Talán a többiek jobban emlékeznek. -
shiNIN
tag
Van, ahol év elején kell megmondani a szabadnapokat...
Alvarónak adnak, ha elegen maradnak a műszakban, én pedig anno bármikor kitalálhattam szerintem, ha épp nem volt sürgős meló (szar ügy, ha te vagy az egyetlen programozó, aki a bannerdesigner is egyben).
Én is túlóráztam már, de az azt jelentette, hogy 6-7-ig voltam bent, tovább nem, mert ember vagyok, akinek pihenés kell. Hétvégén elvből nem dolgoztam, csak ilyen félórás esett be párévente roppant sürgősen
A végén a ritka sürgős prjecteket kivéve napi 1-2 órát kellett kb. dolgoznom, mégis felmondtam, mert nemcsak kevés, de könnyű is volt, majdhogynem egy betanított epszilon-félmajom is meg tudta volna csinálni... De a zsúfolt levegőtlen iroda és egyes designerek voltak a legdurvábbak. Tudjátok, amikor az, akinek a kezed alá kéne dolgoznia, szarik a munkára és a határidőre, de te tehetsz róla, hogy nem indul a site időben, mert te vagy a programozó. A designerek meg otthon ülnek, nem csinálnak semmit, ha mégis, abban sincs köszönet (az utolsó melónál ez volt) s ők kapják a pénz zömét. Volt persze másféle is, aki után csak 2 napot kellett dolgoznom a designon, amit sok magyarázó levél után küldött 2 hetes csúszással, de amúgy OK emberke volt és szépen dolgozott (kár, hogy lövése sem volt a Flashhez, amiben az oldal készült)... S a közvetlen főnököm is szuper volt, de az kevés. De legalább nem szervezték túl a dolgokat, az még a fejetlenségnél is rosszabb nekem.
Viszont van egy csomó jó kis sztorim megrendelőkről, menedzserekről, s egy mély tanulság, hogy csak mert valaki "szakember", nem jelenti azt, hogy ért a munkájához vagy érdekli az. Hasznos tud lenni, ha nem hiszünk vakon senkinek, bár ez a hozzáállás korábban is jellemzett. -
doc
nagyúr
ismeri valaki a tatai muanyagjavitot?
megbizhatoan, jol dolgozik? par nap alatt megcsinalna a repedt idomaimat (marmint a motoret)
-
.mf
veterán
Tudom, de szabi kikérése ügyében bezzeg betartják a munka törvénykönyvét (mintha annak csak kötelezettségei lennének felénk, és csak felénk, rájuk már semmi sem érvényes...), miszerint két héttel előre kell jelezni a szabadság-igényt...
A másik pedig, hogy annyi munkám van, hogy tegnap is este 8-kor csak azért indultam el haza, mert az iroda zárt be, s hajnalig itthonról dolgoztam tovább.A legrosszabb így dolgozni, eleged van belőle, szíved szerint már rég a rendkívüli felmondást dörgölnéd a képükbe azok után, amit eddig műveltek, de nem teheted, amíg nem találsz új munkát -- egyszer már megszívtam ezt, hogy előbb mondtam fel, mint lett volna új hely, s egy évig kereshettem állást...
/rant
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nintendo Wii U
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Autós topik
- ZIDOO médialejátszók
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- HomeAssistant és SolarAssistant Center - spórolj pénzt automatizálással!
- Terrán Synus resistor korall alapcserép (2 raklap) 550 Ft/db
- Eladó KitchenAid Artisan 4l-es konyhai robotgép mandulaszínben
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen, i7-9700 vagy "félkonfig"/ Win11- Számla, garancia