Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- ZIDOO médialejátszók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
Ez az: [link]
-
yodamastah
őstag
-
shiNIN
tag
Mai "motorozásom" roppant tanulságos volt. Kb. 1200 méter, 2 és fél óra alatt, a fele pár perc alatt, motor nélkül, lefelé, a maradék pedig szintén motor nélkül, felfelé. Cili nem indult, a halk köhintésből eléggé látszott, hogy az indítómotor tuti nem fogja elindítani, s a bumpstarthoz igencsak fel kellett volna tolni, de akkor már inkább befejeztem a felfelé irányuló műveletet. Csak azért sikerült, mert segítettek a legmeredekebb részen, azt egyedül megcsinálni több erő kell, mint nekem volt (=rohadt kevés, még magamhoz képest is. jövőre jobb lesz, itt a boltba elmenni se 3 perc sima úton
mindazonáltal délelőtt vagyok mélyponton, főleg, ha nem aludtam jól). A helyzetet árnyalta, hogy pár napja még járni is alig tudtam, a gerincem besértődött a biciklizés, homokban s emelkedőn motortolás (mert lefulladt és meguntam/féltem, hogy az akku lemerül, Cilinél nincs benne sok tartalék) s fahordás kombinációjába. Majd lebeszélem az ilyen baromságokról, megszoktam, hogy sosincs bajom. De most már jól voltam, különben is, csak nem hagyom ott Cilit az út szélét a bozótban. A meredekség egy dolog, de ez a fűcsomós, hepehupás, köves földút még laza emelkedőn is elég fárasztó tud lenni.
Alvaro elment Fehérvárra, ahogy tervezte (én is vele mentem az első 600 méteren...), majd hoz akkutöltőt, mert most épp nincs nekünk. Máskor megpróbálom beindítani a kicsikét még az elején és/vagy bumpstartolok 35-nél.Pedig kellemes idő van.
-
doc
nagyúr
sokfele ponyvajuk van, nekem egy kulteri(nek mondott) van, tokeletesen meg vagyok vele elegedve mar honapok ota, ilyesmi
nem szakad, mint az auchanban vasarolt fos, ami a csomagolasbol kiveve mar szakadt is szet
hogy mennyire birja az esot azt nem tudom, nalam garazsban all a moci, de elvileg kulterre is jo
lehetne benne jo kis pluss belso, illetve kipufogonal hovedo resz, de ennyiert nem jar, szerintem igy is jo vetel volt -
Akkor kihagyom.
Igazából néztük itt Daywalker-al a MotoGP-s takarót, de nincs gusztusom kiadni ~13K-t érte. Mondjuk aláírom hogy fasza meg minden, de akkor is, költöttem most épp eleget (kocsi 100, mert most volt műszakin, motorhoz emelőszett, gépcsere)
TayRol
Parancsolj [link] -
Louis.de féle ponyváról vélemények?
-
boogie84
veterán
Érdekesség h ilyet nem említenek a honlapjukon. pinkmotors.hu
Emailben kérdeztem h létezik e ilyen plexi a Dayton Eaglre is, azt írták csaj az újakhoz van.(#1571) Daywalker: Nekem csak a plexi kellett volna, mivel az enyémre nem volt, így nem is érdekelt az ára. Érdemes írni nekik, hamar válaszolnak.
(#1572) TayRol: Sztem közép- alsó kategória. Szívem szerint Shoei-t vennék, de az eszem azt mondja ne vegyél 100ért sisakot.
-
Daywalker
addikt
Akkor mégis
Máshol nem láttam még, igaz, ez nem is volt opció, nem is kerestem. Én a gyártó honlapját néztem első körben, ott nem szúrta ki a szemem, de ma semmi sem szúrná ki már, kifolyik a szemem, reggel 7 óta a monitort bámulom
Őhm, azért kemény az a lada ködlámpa sárgaSőt, még annál is rosszabb.
-
zsoltee10
addikt
van BMW-d? Nekem több ismerősömnek is van. Szelepállítás tekerős, nem lapkás. Szervizintervallum 10000km. A kardán 100ekm-t elmegy, utána 50-60eFt a csapágy cseréje, ha pedig kardánkereszteket is kell cserélni, az bontóból, egy fiatal törött motorról megoldható. Összességében így is jóval olcsóbb, mint 3 láncszett, meg 15 doboz láncspré...
az elektronika megtréfálhat, de az bármelyik új elektronikus futóművel és sok vacakkal megáldott motoron előfordulhat. Nem vagyok BMW fan távolról sem, de nem szeretem, ha valaki mindenféle tapasztalat nélkül höjeséget beszél...
-
Integra
titán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Daywalker #1541 üzenetére
Nem szívatásnak nevezném. Náluk régóta probléma hogy a fulltuningos stage6 robogókkal esnek-kelnek, balesetet okoznak. Biztosító rutinból vizsgálja a gyári állapotot. Spiegel TV ben volt egy összeállítás erről, én ott láttam néhány éve.
Mondjuk ott több lóvé van, 24 lovas 70 esekkel meg lehet menni. -
Daywalker
addikt
Friccek nem szaroznak: [link]
-
Djuree
félisten
válasz
Topiccsendőr #1539 üzenetére
hát lényegében igen, de tudom hogy igazam van
-
shiNIN
tag
Hozzáfűzöm, hogy Cili és Teresa szervízköltségeit nem igazán lehet összehasonlítani, mivel
1. Cili még fiatal és semmi komoly nem romlott el benne. Teresa is jobban állna a lánckerék és láncszíj cseréje nélkül, s ezek elkopásához jópárszor tízezer km kellett. Teresa fiatal kora ki is maradt, mivel használtan lett véve (Cili is, de benne alig volt 6 ezer km, Teresában pedig harmincsok).
2. Teresa első szervíze igen drága volt (188 ezer), ami annak "köszönhető", hogy az előző tulaj cseszett szervízeltetni a kicsikét... Ez igazából jóval több km szervízköltsége volt, mint amivel Alvaro számolt.
3. Teresa első szervíze egy drágább mesternél történt, bár ez lehet, hogy elhanyagolható, tényleg durva lehet egy elhanyagolt motor...Szerintem hasonló lehet a szervízelésük, bár szerintem a BMW-é olcsóbb, mert 10 ezrenként kell, s a picit több olaj (jó, az tényleg elhanyagolható
) és a ritkán beeső drágább, eredeti BMW alkatrészek (s már ezt is írtam, el kell felejteni a hivatalos importőrt, nagy ívben) nem képesek ezt kompenzálni.
Megbízhatónak mindkét motor megbízható, amennyire mi tudjukTeresa már bizonyított, Cili még fiatal, s nem hallottam még nagyon sokat futottról, elvégre ritkán mennek egy kis cruiserrel százezreket, nem azért, mert lejár, hanem mert pár év után nagyobb motort vesznek.
A BMW 1200RT fenntartási költségeiről persze fogalmam sincs. Ez csak a szokásos "BMW? akkor kurva drága a szervízelése" vélemény elleni keresztesháborúm újabb kis felvonása
-
alvaro
senior tag
Tény, hogy drágák az alkatrészek, de összességében nem vész.
Bár ez nem az a kategória, de kilométerre vetítve nem is sokkal több a fenntartása egy BMW F650CS-nek (82000-nél az óra), mint egy sokkal kiscsikóbb és állítólag dirt cheap Hyosung GV250-nek.F650CS karbantartás: 60800km-re 827000ft: 13.6ft/km
GV250 karbantartás 21800km-re 239000ft: 10.96ft/kmAz évi adója és biztosítása valamivel több, kb. 21 ezer összesen, míg a kis GV-nek nem éri el a 9 ezret, de ez se egy olyan különbség, ami földhöz vágna.
Komoly gond egyikkel sincs, és itt nem számoltam bele a GV250 baleset utáni helyretételét. Gumi (a 61 ezer alatt 5 darab, a 22 ezer alatt 2) és "láncszett" mindkettőnek jutott ez alatt a táv alatt (a hyo-féle gyári lánc hamar pusztulós, a 15 ezres szervizen cserés volt, és Teresa is megette a maga szíját és hozzá való tárcsáját (46(63) és 66(82) ezernél): ezek elég tartósak, de tényleg drágák).
"Szakszervizt" egyik se látott, sőt újabban ugyanahhoz a szerelőhöz visszük őket. Különbség még az eltérő szervizciklus, az F650 kétszer annyit mehet egy olajjal, de lassan hagyomány lesz, hogy télen kap még egy extra adag gondoskodást (tavaly szíjtárcsa- és felnicsere volt, idén üléskárpit, meg az első féktárcsa és a vezetékezés átvizsgálása van tervben).
-
shiNIN
tag
Nahát, erről még nem is hallottam
Az nem zavarja az embert? Lehet, hogy nem, a protektorok sem... De nekem ha lenne víztiszta plexim a sötét mellett (meséltem, a tatabányai motorosboltban nagyon megpróbáltak lebeszélni még a rendelésről is, nincs, nem nagyon lesz, kész. Lehet, jövőre körülnézünk külföldön vagy valami... Berágtam rájuk, amúgyis olyan kis bénák, még kártyaolvasójuk sincs), vinném a dobozt. Ha bármit kell vinnem, viszem a dobozt. Magamon nem szeretem a hátizsák gondolatát sem, pakolóhelyem nincs, hátsó ülésre pedig akkor pókozok, ha betelik a doboz (eddig nem történt meg, pedig egy dobozom van, az se óriási, 37 literes).
A légellenállásnak már úgyis mindegy, ez cruiser...Most pláne nagyplexi nélkül...
Így ősszel különösen kerülöm a sötétben motorozást, nem lesz olyan. Egyszer hazajöttem Fehérvárról sötét plexiben, de kis, szinte forgalomtalan út, nem volt vészes, de azért lassan mentem és néha felhajtottam, de az a plexitlenség szelében kivitte a szemem. Mindenesetre egy-egy rövidebb szakaszon fel lehet hajtani. De annyira problémás nekem s ezzel a motorral sötétben menni, hogy kerülöm, amennyire tudom. Nem egy nagy korlát, amíg nem akarok egy nap alatt messze eljutni Alvaróval vagy ilyesmi. -
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #1532 üzenetére
sok baj nincs, de ha van akkor is a szervizdij a draga nem az alkatresz. legalabbis idehaza (k1200r es k1200lt-rol tudok nyilatkozni). bar ez utobbinak egy fényezett visszapillanto tukre nem volt olcso
. (egyszeruen leesett egy erdelyi turan utkozben)
-
Djuree
félisten
válasz
Topiccsendőr #1532 üzenetére
hát az autók áraiból indulok ki, gondolom a motor sem kevesebb arányaiban. haveri körökben van pár bömös, meg céges kocsi is, nem olcsó fenntartani őket. baj nem nagyon van velük az igaz. de a rendszeres szervíz sokba kerül eléggé.
-
zsoltee10
addikt
Én se vennék beépített szemüveg nélkül bukót, elég volt a napszemüveggel mókázni, sokkal komfortosabb, ha kell, csak lecsukom.
BMW: persze-persze tudom, hogy jobban jártam a varával, az mégiscsak új motor.
-
Daywalker
addikt
Közös tengelyen van a plexiével
Azt a baj, hogy nem mindig lehet előre tudni, hogy hazaérsz-e sötétedés előtt. És akkor még mindig ott van, amit mondtam az árnyékos részekkel
No, nem meggyőzni akarlak, csak beszélgetünk. Kinek ez, kinek az
Nekem kell, másnak nem
Ez a szép az életben
-
-
Daywalker
addikt
Gondolod, mert nem próbáltad. Nekem semmi bajom vele. Nem értem milyen hibaforrás lehet, max lecsukódhat egy bukkanónál, de ilyen még sosem volt nálam, pedig azért ez nem egy drága sisak. Azért ennyire ne kényelmesedjünk már el
Nagyon jó szolgálatot tesz, pl. késő délután alacsony napállásnál, amikor kisütni a szemedet a nap, de beérsz egy erdős szakaszra, akkor nem kell vakon botorkálni, hanem csak felcsapod és go. Én megszoktam, nem akarok napszemüveggel szívni -
zsoltee10
addikt
vááááááááá
R1200RT Ezt a motort néztem 1 hónapig, akkor 3,5M-t kértek érte....most meg...
-
Daywalker
addikt
-
zsoltee10
addikt
ja és ha az euromotorból akarnátok valamit venni, akkor Zsifit keressétek, finoman szólva jóval olcsóbban meghoz bármit. Nekem 170k helyett 130k volt a C3, 200k helyett 160k a garmin 660 gps (fullos doboz tartalommal, magyar garival).
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Újabb magyar banknál elérhető a Xiaomi Pay
- Fűnyíró topik
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Li-Ion 18650 cellák, Samsung, LG, stb. Akku pakkok készítése!
- Mapei Keracolor fugázó anyag eladó több színben is (bontott)
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- Hiseeu vk10v 4hd405 hd nvr komplett szet
- ÚJ, USB-C-s / elemes, rádiós (RF), wifis (Tuya, SmartLife, stb.), programozható okostermosztát
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-G5 I 8GB I 128SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 4790K / 16GB DDR3 / RX 5700XT 8GB / 512GB SSD
- 2 TB-os Kingston NV3 M.2 SSD - 6000 MB/s olvasás