Hirdetés
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- LG LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Akciókamerák
- Milyen videókártyát?
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
alvaro
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3287 üzenetére
3.5A * 12+V az több, mint 35W, de nem is ez a lényeg.
Annyit mindenesetre tudok, hogy a magam részéről nem merek xenonosítani, ha a hazai sünjeink (talán még) nem is csapnának rá, pl. az osztrák kollegáik újabb bizonytalansági tényezőt jelentenek, és ahány ország, annyi új lehetőség - inkább nem bántom a gyári fényt.
-
-
Integra
titán
válasz
predakon #3296 üzenetére
minden gyárilag szerelt xenon-t használó lámpatestben van automata szintszabályozás, ez kötelező előírás. persze ha elromlik akkor az is vakíthat, de 99%-ban téged nem ezek vakítanak el, hanem az összes kókányolt cucc, amit boldog boldogtalan autóba és motorba szerel. ráadásul a hagyományos, régi lámpatestekben teljesen rosszul is világítanak, mert nem xenonhoz tervezett foncsoruk van, de ezt világítástechnikus szakik bármikor érthetően elmondják, én nem vagyok szaki
ettől függetlenül amit elmondtál, az csak önigazolás arra, hogy te használod. ok, használd, de tegyük fel, extrém esetben elvakítasz én meg emiatt telibebaszlak szemből.. én túlélem, te nem. aztán ha véletlen ideges vagyok és szar pillanatomban vakítasz meg, dühből rádküldöm a refit egy meggondolatlan pillanatomban, és akkor megint te szívhatod meg jobban. és ha megúszod mit bizonyítasz? lekapcsolom a refit és kész. neked meg ott a xenon a motorban a baleseti jegyzőkönyv és vizsgálat mindent feljegyez, akkor neked a bíróságon meszeltek.
arról nem is beszélve, hogy egy tompított xenon is sokkal rosszabb (a színhőmérséklete miatt, illetve mert a foncsor nem xenonhoz van tervezve és tök másképp teríti a fényt) mint egy gyári refi feltolva.
nem rakunk xenont abba amit nem ahhoz terveztek mert veszélyes. én is fazereztem egy ideig, ha azzal a piláccsal is elboldogultam éjjel, akkor sokkal újabb motorok lámpái is elég kell legyen a biztonságos motorozáshoz. és nem húzzuk éjjel a gázt mint a barom. a mindenkori sebességhatárok betartásához pedig a sima izzók is bőven elegek. ahogy djuree is írta, aki nem veszi észre a hagyományos pilácsot, az a xenont se fogja, mert az vak és kész. több veszélyforrást okozol magadnak és a környezetednek, mint használsz. de legkésőbb ha egyszer úgy megszorul a rendőség, hogy tényleg mindenért előveszik az utca emberét és kapsz egy 50rugós csekket, akkor visszateszed a gyárit.
de a legfontosabb -szerintem-, hogy ne más cselekedetével igazold azt, hogy te szabálytalankodsz. -
válasz
Integra #3284 üzenetére
Azért nem kapcsolok refit mert már autósként is állatira zavar amikor jön egy motoros kolléga refivel....pont pofán világít.
A xenon témáról az a véleményem, hogy sokkal több az olyan baromarc aki nem képes a kocsin jól beállítani a tompítottat vagy állandóan égeti a ködlámpát, arról nem is beszélve hogy hiába van a hiper szuper autókban ilyen olyan xenon állító én minden este anyázok mert nem lehet semmit sem látni a hülye szögben (emelkedőn fel/le stb...) érkező xenonos kocsiktól.
Értem, hogy marha jól lát a sofőr de mindenki más meg megvakul... -
Djuree
félisten
válasz
Integra #3291 üzenetére
én is így gondolom. az egy dolog hogy mi látunk, de ha minket nem látnak, mert vakít mindenkit, akkor még szarabb a dolog....a másik hogy mindenki dudálni meg anyázni fog, és igazuk lesz....plusz aki a simát nem látja az a xenont sem fogja, aki meg a simával nem lát, az ne üljön motorra
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #3287 üzenetére
nem is erre gondoltam, szerintem is fasza akksi kell oda, de ebbe nem szólok bele. egyszerűen kurva baleset veszélyes a xenon ha nem gyári és nincsen megcsinálva az automatikus szintszabályozás hozzá. meglep, hogy még nem mészárol érte a rendőrség, már rég kéne..
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #3289 üzenetére
ugy konnyu.
en meg maradok a h4-nél.
-
Topiccsendőr
addikt
mivel én este nem nagyon motorozok, meg megpróbálok utcán is keveset, ezért engem nem érint a villany
egy érdekesség:
"Újabban a rendőrök több motort állítottak meg, és a helyszínen elvették a forgalmi engedélyt arra hivatkozva, hogy a xenon szabálytalan, új műszaki vizsgára kötelezve ezzel a motorost. Nem csak az a bosszantó, így szezon elején, hogy egy legalább 3 hetes procedúra alatt kerül a motor vissza a forgalomba (van, ahol 2 hónap), hanem az is, hogy az utólagos xenon-beépítés kérdése szabályozatlan.A személygépkocsik esetében a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet 2. számú melléklete szabályozza a xenon specifikációit. E szerint:
Az Magyar Köztársaság által elfogadott ENSZ-EGB előírások
(45. 48. 98. számú előírások)45. Fényszórótisztító
48. Gépjárművek világító és fényjelző berendezéseinek beépítése (kivéve a motorkerékpárokat)
98. Gázkisülésű izzólámpás fényszórókA 48. és 98. ENSZ-EGB előírások tartalmazzák az automatikus magasság állítás és a szintén automatikus fényszórómosás kötelezettségét (az R 48.-ban utalás található az R 45.-re). Ugyanakkor a 48. pont kimondja, hogy ezek az előírások nem kötelezőek a motorkerékpárokra.
Jelenleg tehát a xenon beépítésére nem vonatkoznak azok a szabályok, amik a személyautókra, azaz nem kötelező a lámpamosó és az automatikus magasságállító. Nem is lenne elvárható ezek megléte, hiszen szinte kivitelezhetetlen egy motoron ennek az elhelyezése (persze vannak kivételek, pl. a BMW egyes típusai)."
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #3287 üzenetére
en inkabb a rendoroktol félek. hiaba lenne tokeletesen beallitva eggyel tobb indok, hogy megallitsanak. nameg a csupasz motoron nehez a trafot szepen elrejteni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #3284 üzenetére
szerintem nem kell tőle fosni. Normálisan működik a Xenon
megnéztem néhány adatot.
Áramfelvétel normál módban: 3,5A. - Áramfelvétel indítási módban: 7A
ráadásul a sima izzós 55W helyett 35W ot használ.
a sima izzó is hideg állapotában jóval több áramot vesz fel, ott is van áramlökés.
55W/12V 4,5A egyfolytában, plusz hideg állapotban valamivel több. alig van különbség a kettő közt.
ez nem tudná leszívni az akkut.
ott valami kezdődő akku probléma van vagy nem jól megválasztott teljesítmény, satöbbi. -
.mf
veterán
válasz
predakon #3278 üzenetére
"Ráadásul engem több dologért is lehetne:
led index
xenon
ledes hátsólámpa integrált indexel
leo dob és k&n légszűrő"Led indexért és ledes hátsó lámpába integrált indexért miért kéne? E-betűs, nem?
Légszűrőt se fogják ott röntgenszemekkel megmondani, vagy darabokra szedni, hogy milyen.
A dob, hogyha kulturált, nem ordít, akkor abba sem szoktak belekötni.
Viszont a xeont már több helyről is hallottam, hogy nem kifejezetten csípik. Vagy lehet, hogy csak a vezetőjét nem, mert mondjuk vadbarom módjára vezet, és akkor ez az ürügy. -
Integra
titán
egyébként miért nem kapcsoljátok be a refit xenon helyett? azért nem is büntetnek meg és nem porblémás. és jól látni vele. a xenonnal csak baj van.
-
zack
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #3282 üzenetére
Xenon után csinálta csak. Direkt kipróbáltam, ha xenon refit kapcsoltam először, majdnem lefulladt a motor akkora áramot vett el az akksitól...
Városival jóval kissebbet, itt csak alapjárat ingadozás volt pár másodpercig.
Tuti a xenontól volt. -
zack
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #3280 üzenetére
Az a "bizonyos fordulat", az annyi, amikor már jár a motor alapjáraton. Ez nálam 1500rpm környéke. Én sem ismerem mélyrehatóan a xenon rendszerek működését, de a GSXR alapjáratát a felkapcsolás pillanatában egyenletlenné tette, pedig annak azért erősebb elektromos rendszere lehet mint egy 400-as robogónak.
-
Topiccsendőr
addikt
azt az indítóaramot a xenonnak a trafóján kell végigtolni, aminek nem kellene hatalmas nagynak lennie, 25 000V feszültséget is csak az a primer áram indukálhat, aminek nem kéne agyonütnie ennyire az akkut. gondolom a trafóba nem 2,5es kábelek mennek, hogy 40-50 A áram futkosson ott, még a gyújtás rendszer sem kér ennyi áramot. az a furcsa nekem ebben. az önindítózás tud alapjárat ingadozást okozni (én inkább arra gondolnék első körben), de tizennéhány A nem nagyon. de az indítózás fel is vesz 50A áramot, amire azt visszatölti az akkuba, nagy áram megy át a generátor tekercsen, aminek a mágneses tere lefogja a motor főtengelyét.
Xenon rendszereket nem ismerem, csak nekem nem stimmel, hogy ennyire megterheli a rendszert. a japánok úgy csinálják a villanyfelkapcsolást is, hogy önindítózás után kapcsol be, amikor a motor jár egy bizonyos fordulat felett. nálam a Yamaha, meg a Kawasaki is így csinálta. -
zack
nagyúr
válasz
DigitXT #3267 üzenetére
Nem zavarna, ha akkor gyulladna be a xenon autómatikusan, amikor már jár a motor. Ez a része jól megoldott számomra. Itt inkább a baromi nagy indítóáram impulzusra utaltam (25000V), ami esetleg túlterhelheti a generátort, vagy az akksit, mert alapjáraton kizárt hogy annyit töltene a generátor, hogy a begyulladásnál a xenon ne nyúljon az akksihoz...
Örülök akkor, hogy Majesty-nél se lesz gondom vele.
GSXR-be volt tompított és refi is, igaz ott H7-es méretben. Talán az elsők között nekem volt komplett rendszerem 2006-ban, akkor még alig-alig voltak xenonos motorok. Meg is kérték az árát, 70k volt 2006-ban, akkor még nem voltak a mostani kínai "gagyik", csak márkás rendszerek.
A 2008-as 400-as Maja lámpateste nagyon bitang. Kb. mint egy autó, akkora terjedelemben világít. GSXR-hez képest is ég és föld. Nekem a gyári izzó is bitang, nem akkut a cseréje, de ahogy a GSXR-t is, ezt is fel szeretném extrázni 1-2 dologgal.
Az elsők között a xenon lesz, mert ez a biztonságomat szolgálja, nem csak azért mert én jobban fogok látni, hanem mert egy "feltünő" motoros esetében kissebb az esélye hogy nem veszik észre az autósok.Sokan nem tulajdonítanak nagy jelentőséget a dolognak, pedig a rutin mellett az egyik legfontosabb, hogy bármilyen eszköz segítségével, de észrevegyenek. Ez lehet egy élénk fényezés, egy élénk szinű ruha, sisak, xenon, és a nem gyári dobokat is ide sorolom, bár ez véleményem szerint már kevés.
-
Sziasztok!
Nem jártam még ebben a topikban, nekem egy cbr600fs-em van és én is xenont használok.
Sosem volt még problémám rendőrrel még úgy sem, hogy pont mögöttük mentem vagy motoros rendőrök mellett.
Nekem az a tapasztalatom hogy ha nem vadbarom módjára közlekedik az ember akkor nem cseszegetik.Ráadásul engem több dologért is lehetne:
led index
xenon
ledes hátsólámpa integrált indexel
leo dob és k&n légszűrő -
.mf
veterán
Hidd el, a lájtos pályázás is nagyon poén
A kanyaroktól-nem-megijedéshez pedig az, vagy tréningek, és sok gyakorlás kell. Javaslom a Safety-Hungary-s képzést, úgy tudom, hogy idén is lesz OBB által támogatott kedvezményes fedettpályás tanfolyam, ott a motorod sem kell sajnálnod, mert helyi felbukócsövezettet kapsz (választhatsz VTR250-est is, az közelebb áll a motorodhoz V2 lévén és teljesítményben, igaz súlypont meg kanyarodás kicsit más).
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #3273 üzenetére
itt északon meg fagyoskodunk, 0 foknál melegebb nem volt. elmentem bringázni, rámfagyott a dér
-
válasz
runner 125 #3273 üzenetére
Hallod itt lenne felénk ennyi, már rég hoznám kifelé
-
runner 125
nagyúr
Apropó, tegnap kb. 15 motorossal találkoztam délután. 10 fok tuti volt, szélcsend, napsütés.
-
-
Topiccsendőr
addikt
a kocsikban a gerejsztéses generátorok úgy vannak meghajtva, hogy alapjárat közelében is elég sokat forognak - áttételmódosítással. Sosem az akkuról megy. A motoroknál az állandómágneses generátor más tészta, az a főtengelyre van szerelve, ott nem lehet játszani a fordulattal, de magasabb is az alapjárata egy autóhoz képest. Az összes fogyasztót ki kell szolgálnia, így van megtervezve mindegyik.
Dieselben is b.szottnagy az akku, elbírja az izzótógyertyát, meg a nagyobb sűrítési végnyomást. Stop&go-val szerelt autónál meg az elektromos olajpumpa megy állóhelyzetben is, de ezek már modernebb dolgok, ezekben is nagyobb akku van. Ki vannak ezek találva. ha nem bírja, akkor ott valami bibi van. -
shiNIN
tag
válasz
Daywalker #3261 üzenetére
Nem. Pályázni nem. Még terepre is alig megyek, pedig az poén
A kis cruiser pedig egyikre se való. Nem akarok én határokat feszegetni, csak nem megijedni a kanyaroktól.
Persze, az euró is ott van, a benzint nem a külföldi utakkal kapcsolatban írtam. Akárhogyan is, megyünk majd túrázniTúl drága egy motor, ha nem használja az ember, már km-re vetítve
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #3267 üzenetére
Na most nézem, hogy ott van aláírásban, hogy YP400-as.
Grat hozzá!
(A 180-as után én is arra terveznék váltani, csak ahhoz előbb olyan helyre kellene költözni, ahol le lehet rakní egy ilyen "nagyobb" gépet. Sajna már a 180-assal is necces otthon parkolni, az is elég nagy hodály, meg súlya is van, de a 400-as - mindenben - übereli.
De nagy kedvenc, az tény... Mindig megnézem, ha látok egyet...
)
BÚÉK mindenkinek!
-
alvaro
senior tag
BÚÉK mindenkinek!
Reggel -2 és -4.5 között, szerencsére a tegnap még reggelre ígért ónoseső elmaradt, így az este szezonzáró után a reggeli szezonnyitó gurulás is megvolt -
DigitXT
félisten
Mekkora Majesty ez? (250+ gondolom.) Az nem gáz, ha akkor teszi rá, amikor a motor már jár, sőt az teljesen jó.
Nekem csak 180-as van, de bírja. Igaz egy akksit már elhasználtam, de az még az én balfaszságom miatt volt: indítózás közben is égő - ti. már a gyújtásra felkapcsolt - xenon használata (rendszeresen), plusz szar vezetékezés "lustaság miatt". Amióta ezeket rendbetettem, azóta fasza minden. Kivéve, hogy ebbe (más lámpatest) nem igazán jó a H4 bi-xenon.
A refi konkrétan "szanaszét" világít, a tompított van csak korrekten belőve. Mondjuk az jó is: nem villognak le, és a városban nekem elég - máshol meg nem használom a gépet. (A refi csak fénykürtnek jó ennél a foncsornál...) Tervezem, hogy tavasszal projektorosra cserélem az egész hóbelevancot, de az sem triviális történet (Fresnel probléma, méretkérdések, stb.). Viszont talán az lenne a legkorrektebb megoldás (0 szórt fény), ismervén azt, hogy a gyári izzó egyszerűen nem alternatíva, mivel finoman szólva - fos a fénye...
Amúgy én átkötöttem a helyzetjelzővel, és tettem be a körbe egy kézi kapcsolót, így már gyújtás mellett is fel tudom kapcsolni, ha kell, anélkül, hogy a motort be kéne röffenteni. Ez néha jól jön, pl. szerelés/beállításnál, vagy ha egy sötét helyen kell némi fény, stb.
-
TayRol
nagyúr
buék!
-
degu
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3259 üzenetére
Ebben igazad van,de nem egyszer van olyan helyzet,hogy egyszerre kell minden!
Elinditod a motort,bekapcsolod a lampat,megy a gyujtas,es akkor elinditod a kesztyufutest,meg a ruhafutest?/Vagy a kocsiban az ablaktorlot,a futest,mert beparasodott az ablak/Hat nem letezik,hogy ezt egy akksi birja folyamatosan! -
Daywalker
addikt
Az nem is baj. Az itteni kresz szabályok szerint éjjel-nappal, mindenhol kell lámpa motoron. Így legalább nem felejted el, mert sanszosabb, hogy azért állítanak meg inkább, nem pedig a xenonért. Az enyém is automatikusan kapcsol...
shiNIN: hasonló jókat...
Menj pályázni, nem lesz gond a kanyarodással, max kicsit furán néznek rád ott
A külföldi utakkal meg nem az itteni benzinár a baj, hanem az euró és egyéb valuták drágulása a forinthoz képest...(pontosabban a forint gyengülése hozzájuk képest). De hát ez már csak ilyen. Én idén 6K-t mentem, de sokat autóztam emellett. -
shiNIN
tag
válasz
zsoltee10 #3257 üzenetére
Az ránk fér... Cilibe alig került idén, egyfelől az esés (és a plexi hiánya) miatt, de túrázás helyett is házat néztünk, úgyhogy Teresa is csak 19 ezret kapott, ez mondjuk nem nagy csökkenés, de élményben igen.
Mindenkinek mindenféle jókat az új évre!
Nekünk legyen pénzünk a ház után Szicíliára szép hosszan, az autót majd meglátjuk
Bár az idei év után boldog leszek Bleddel és egyéb környező helyekkel is. Az obligát enchiládával Vépen, akár esik, akár nem, az egy igen kiemelkedő pont szokott lenni hazafelé, remélem, megvan még a hely.
Motort tuti nem veszünk, ruhát tuti igen.
Én meg akarom szokni a lassú szűk kanyarokat, sokkal rosszabb vagyok, mint a jogsiszerzéskor, mert alig gyakorlom, csak megyek előre. S persze az országúti kanyarodásban is fejlődnöm kell, elsősorban hozzáállásban, túl óvatos vagyok. Inkább hosszabb utakra fogok menni, hogy belejöjjek.
Hmm... 2012... A benzinnel még nem lesz gond valszeg, csak drágul valamelyest. -
zack
nagyúr
válasz
runner 125 #3256 üzenetére
Milyen tipus volt?
Az a helyzet hogy a Majesty-be H4 méret kell, és nem tudom szabályozni a lámpát, ahogy beröffen, autómatikusan kapcsol be a lámpa. Nem tudom ez xenonnál mennyire lenne jó.
Gondolom nekem akkor bi-xenon rendszer fog kelleni, ha a refit is xenonosítani akarom. -
zsoltee10
addikt
Virradjon rád szép nap,
Köszöntsön rád jó év,
Kedves hajlékodba költözzön a jólét,
Lelkedbe bodlogság, a szívedbe béke,
ezt kívánom Neked az új évre!Mindenkinek kilóméterekben gazdag boldog új évet kívánok!
-
zack
nagyúr
Nekem Xenon (városi /refi) rendszerem volt a GSXR-be és bár az akksi egész sokáig bírta (Yuasa) azért amikor rákapcsoltam, annyi indítóáramot vett el egy pillanatra, hogy a járó motoron ill. a fordulatszámon is hallatszott a feszültség ingadozása.
Ezek a motor akksik sajnos nem elég erősek a plusz elektromos dolgok rákötésére. Egy jobb riasztó rendszer meg egyenesen kinyírja az akksit 1-1,5 év alatt.
A Xenonon gondolkozom még, hogy a Majestybe tavasszal beledobatom...A rend őrei mennyire vannak ráállva? Csak mert a GSXR-rel sosem állítottak meg miatta, és nem is kötözködtek.Egyébként meg BÚÉK mindenkinek!
-
Ferdzsoo
addikt
Filózok hogy vegyek tavasszal egy VFR800-at, vagy várjak még egy évet és egyből VFR1200-as legyen.
Jelenleg úgy gondolom hogy a végcélom az 1.2-es VFR lenne, de kicsit nagy ugrásnak tartom a mostani 78 lóról a 173-ra.
Illetve az is lehet hogy a kisebb VFR is elég lenne mindenkorra, csakhát ezt így jelenleg nem tudom megállapítani... amíg 1 dkg-ot sem mentem vele. -
dewil666
őstag
-
alvaro
senior tag
Nálam a kesztyűnek van csak elektromos fűtése, de pont az van, hogy a motor akkujáról megy. Mivel gyári extraként kapható az F650-ekhez markolatfűtés, ezt azért csak elbírja.
Azért ilyenkor vigyázok az akkura, főleg, hogy nálam a generátor valószínűleg sose ad le távolról se akkora teljesítményt, ami rá van írvaEz fordulatszámfüggő, F650-nél azt hiszem 5000rpm kell, hogy meglegyen a 400 watt, ami viszont már nagyon bőséges lenne a plusz dolgokhoz. Így, hogy a tipikus fordulatszám nálam 2500-3000 ilyenkor (felváltáshoz húzom csak ki egy picit jobban), sokszor pedig csak az 1500-as alapjárat, ennél azért jóval kevesebbet ad le általában.
Hozzávéve, hogy télen nagyobb a belső ellenállása az akkunak, ezért eléggé megszenved az indítóval, ilyenkor jobban vigyázok rá: sokkal kevesebbet gurulok leállított motorral, nagyon ritkán használok távolsági fényt (ami +55 watt), ha pedig mégis megállok egy (tudom előre, hogy) hosszú piroshoz, kulccsal lenyomom a világítást is az akkut kímélendő.
Egyszer megmakacsolta magát a Rotax (talán novemberben), és nagyon sokat indítóztam, akkor mégis csúnyán lemerült - na akkor rátettem töltőre. Miután hazamentem, egy segítséggel betolás után.
Tegyük hozzá, a kesztyű összesen 2A plusz terhelés (hivatalosan). Sokkal többet nem tennék rá most. f650.hu-n olvastam olyanról, aki 110 watt extra világítást tett föl a motorjára, na neki nyáridőben is leszívta az akkuját.
-
degu
senior tag
Tudjatok min gondolkodtam a futheto ruhak,a futheto gepkocsiulesek,a nagy hidegben a gepjarmuvet *elomelegito* villamos futesekkel kapcsolatban?
Hogy a gepjarmu mukodtetesere,egy-par oninditozasra tervezett akksik hogyan,es honnan biztositjak a futeshez szukseges,igen jelentos villamos kapacitast?
Tudomasom szerint a generatorok teljesitmenye csak az akkubol-oninditozaskor leszivott, a gyujtas,a vilagitas,az ablaktorlo,a szellozes,a radio,stb. teljesitmeny igenyeit fedezik.Es meg van egy kis plusz -az akku visszatoltesere./De mindez csak menet kozben mukodik!/
Akkor mi mukodteti a villamos futeseket? -
válasz
runner 125 #3242 üzenetére
Majd holnap
-
válasz
runner 125 #3239 üzenetére
Ajánlom figyelmedbe a hsz-em _első_ sorát...
KUSHITANI SJL4 DZSEKI
139 800. Ft helyett
59 900,- FtKUSHITANI SPL3 NADRÁG
106 200,. Ft helyett
49 900,- Ft -
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #3239 üzenetére
hát van ára az biztos, más ennyiért komplett motort vesz
-
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #3230 üzenetére
csúszik az mindehogy, tiszta szívből utálom, de nem gond, motorozunk, ennyi a lényeg
a múltkori kötelező szervíznél megvívtam minden elemmel, úgyhogy annál csak jobb lesz -
Topiccsendőr
addikt
Valakinek nincs itt HJC FG 14 es sisakja?
Meg kéne néznem, hogy az AC-11 plexije, belsője jó-e hozzá. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #3226 üzenetére
ha le tudom lejmolni fateromtól a motorját és egy nadrágot is találok, akkor szerintem menni fog, de amíg nem beszéltem vele erről addig necces
cordurában meg nehéz az enyémre felfabrikálni magam, de ha más nem akkor lemegyek az enyémmel, valahogy megoldom
-
zuzoda
csendes tag
Sziasztok ! Nagy " dilemmába " vagyok , kaptam 1 lehetőséget hogy letegyem a jogsit , csak nem tudom eldönteni hogy motorra vagy kocsira tegyem le ! Szerintetek ?
-
Gaboman
nagyúr
Tudtok olyan boltot ahol van lánckerék és lánc kedvezmény?
Mindenképpen kiakarom cserélni mert az előző tulaja előre nagyobb lánckereket rakott a gyárinál.
Igaz ennek én nem sok értelmét látom, nagyon hosszúak így a sebességek. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #3207 üzenetére
leadtam gariba a ruhámat, most kint van az olaszoknál, így nincsen semmi szerkóm, fateroméba meg nem nagyon férek bele, de ha mégis sikerül találni valamit, akkor a tehénnel lehet, hogy le tudok menni.
-
TayRol
nagyúr
ehh, ket unnep kozott mindenki ki van fogyva. a shox ennyiert nem a best buy, par ezressel dragabban mar spyke-ot kapsz. mondjuk azon nem tudom van-e pup. clover q3 ruham volt, az kis pupos pl. de nezz be a motorline-ba is, hatha, illetve sok motorszalon arul ruhakat, hozzajuk is erdemes benezni ha mar pesten vagy.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #3197 üzenetére
hideg az. Esetleg egy ilyet kaptál karácsonyra?
-
boogie84
veterán
válasz
Daywalker #3202 üzenetére
Nálam attól függ h mikor veszem h mikor vesznek fel a győri Audiba. Na meg ha felvesznek akk ki kell e mennem majd tanulgatni.
Ebben bízom uh ki tudja mikor lesz aktuális. Ha maradok a mostani m.helyen akk megvárom a tavaszt.Akkor tervezem majd a kicsit rendbe tenni a gépet. Nyáron akarta meghallgatni a kipufogó hangját és próbálta pici gázfröccsükkel megnézni, és nem igazán volt pörgős.
Azt hiszem rá férne egy karbi szinkron. + Műszakira megy majd áprilisban.
Amúgy én valami puha Michelint nézek. Nem érdekel h hamarabb kopik mint a többiek, de nem akarok fosni h na most be tudom e venni a kanyart, vagy h dönthetem e még vagy megcsúszik az eleje. Hátul Pilot Road van. Vagy Road 2, már nem tudom..
-
ALI_G
veterán
Két részes motoros ruhát keresek sok külső ütéselnyelővel és protektorral, térdkoptatóval, kis púppal a hátán.
Pénteken vagy hétfőn mennék érte Pestre, de alig van ilyen pl. a superzone-on vagy a shox-on.
pl. ez egy értelmes ruha lenne: [link], csak fos a színe és 5 XL-ben van
Hol van még nagyobb kínálat? ha van... -
Daywalker
addikt
válasz
boogie84 #3201 üzenetére
Szerintem semennyivel.
Figyelem az árakat, de mivel jönnek a jövő évi új gumik is szép lassan, szerintem utóbbi időben nem igazán frissítették a készletet. R17-en volt pl. outlet, de nem volt annyival olcsóbb. Egyébként meg azt írták, hogy majd tavasszal lesznek újak gummák, persze drágábban
27% áfa meg miegymás, rohadjon ki a szemük (mmint a kormányunknak, de nem akarok politizálni). Tehát most várni kell tavaszig, biztos lesz egy-két akció. Mindenesetre nekem tuti venni kell valamit, tehát ha márciusig nem lesz semmi, akkor azt veszek és annyiért, ami lesz. A Bridgestone Battlax S20-asra vagyok kíváncsi...vagy Metzeler M5 Interact...majd az ártól is függ. Utóbbinak volt egy jó akciója nyár végén vagy ősszel (amikor a sisakkamerát is adták), de akkor meg zseton nem volt.
Lehet, hogy egybe kötöm egy bécsi túrával, ha az ejró nem száll el addig...jobban...hátha lesz vmi olcsóbb ott, de nem hiszem.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Azonnali fotós kérdések órája
- OpenWRT topic
- Fogyjunk le!
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Formula-1
- BestBuy topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- MacBook Pro 16 2021 M1 Pro 32GB 512GB 1 év garancia
- ÚJ Lenovo Yoga 7 2-in-1 - 14"WUXGA - Ryzen 7 8840HS - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IPhone 15 Pro Akku: 88% 12 hó jótállás!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest