Hirdetés
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
akos727 #142561 üzenetére
Nem hiszem, hogy az olajjal lenne gond, bar ez az olaj elegge a legalja- vagy az 1 ev allassal. Sztm halmozott a problema.
Illetve ami aggaszto, hogy a fofekhenger felujitasa utan eszlelheto a problema, tehat lehet a dugattyut nem jol allitottatok be ( vagyis a fekkarnal ami nyomja a dugattyut. Leragasztott csavar van ott valszeg)
Tovabbi lehetosegek
A nyomolap rugoi meretvaltozast szenvedtek- ezt kuplung szetszedesnel meg kellene merni- tehat kisse puhabbak a kelletenel, a kuplung mar eleve kopott, tehat a kopolamellak fel vannak uvegesedve, vagy eleve tul vekonyak mar.
A fofekhenger felujitas utan biztos, hogy jobb lett, az, hogy kint fog, azt jelenti, nem levegos. Kint kell fognia, nem bent.
Ez a fajta kuplung tobb okbol levegosodhet: a brembo femszovetes fekcso miatt, a fofekhengerben a dugattyu karmantyu miatt (ezt most kuszoboltetek ki) a munkahengerben a dugattyu miatt, amit egy beragodott kinyomocsapagy magaval forgathat, igy a munkahengert is karosithatja.Elso lepes, allitsatok a csavart teljesen kintre, hogy legyen jateka a dugattyunak (ne a fekkar tavolsag allitot, hanem azt, amivel a dugattyut nyomja)
ha nem csuszik ez volt a baj. Ha csuszik szet kell szedni es meg kell merni a fent leirtakat. -
kriszti21
csendes tag
válasz
akos727 #140225 üzenetére
Sajnos nem tudjuk miből van a gumis bevonat, illetve ABS vagy polikarbonát a héj? és milyen adalékokat használ a héjhoz a gyártó? Hatalmas eséllyel ami lehozza a gumi ha télleg valamilyen gumi ("durvább" oldószerekkel kéne áztatgatni. kromofág, aceton, metanol, benzin és társaik így kiestek) az megtámadja/gyengíti a héjat is és/vagy "átszivárog" rajta és a belső EPS-t támadja meg. Mondanom se kell, de mindkettő opció igen veszélyes lehet egy esetleges esésnél.
Alkoholok terén mozognék, ezeket ABS és polikarbonát is kibírja: etanol (denaturált szesz), izopropanol (Azért ezzel is van némi bökkenő polikarbonát esetén, mert törékennyé válhat tőle, illetve megrepedezhet magától ha sokáig/sokszor tocsog benne. Ennek ellenére egy áttörlést ki fog bírni).
Csiszolást aztán festés, vagy csiszolás és a sima felületre egy fólia? Nagynyomású, ha már úgyis elkezdett mállani?
-
Xero
nagyúr
válasz
akos727 #126270 üzenetére
Biztos ami tuti regi. En is inkabb a cegeset rakom fel. Morcos lennek, ha szetrazza a 400+-nak a kamerajat vagy siman lepottyan. Kell az ara motorkiegeszitokre.
Ha van valami backup ami eleg gps-nek, az a tuti. Szigoruan szerintem.
#126272Micsurin: Valami okosora, ami auto hivja a megadott szamokat, ha pottyansz. Nalam is be van allitva. Igaz akart mar sieleskor egy nagyobb hatraeses utan telefonalgatni hiaba alltam egybol vissza.
-
Burt1793
veterán
válasz
akos727 #107693 üzenetére
Én márciusban hoztam be egy 86 lóerős tdm900a-t, ami 2008-as, ezek voltak a költségei a forgalomba helyezésnek (német motor volt):
Honosítás: 8ezer ft (mert a TÜV-je új, még két évig megvan így a magyar műszaki is).
Regadó: 33ezer ft (neked ez hogy lehet olcsóbb egy régebbi és erősebb motorral?)
Eredetvizsga: 17ezer ft
Okmányiroda (forgalmi, törzskönyv, rendszám): 45,5ezer ft... meg persze a biztosítás, amit közben kell kötni, mert az okmányirodába már biztosan kell, én már az ügyintézések elején megkötöttem rendszám nélkül.
Mivel nincs műszakid, így az nkh-nál a honosítás helyett te rendes műszakira viszed majd a motort, ami így nem 8 ezer, hanem asszem harmincvalamennyi.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
akos727 #107629 üzenetére
Ez ma annyira tipikus. Mikor eladtam az autómat, ugyan ez volt a sztori. Ez sz*r az sz*r, ezt sem mindtam azt sem mondtam. Miközben másfél órát nézegette, meg 70km próbakör volt. Tetmészetesen megvétel után két nappal már nem volt jó a világítás modul, cserélninkellett mind a két légrugót, meg vacakolt a centrál zár. Hát persze.
De ha volt is valódi hiba, egy 15 éves 5-ös BMW közel 300k km-el nem új autó.
-
runner 125
nagyúr
válasz
akos727 #106040 üzenetére
Sajnos necces lesz, 1M ft-os kategóriásban szerintem tartsd meg a Bandit-ot. Ismered az előéletét, minden részletét, egyébként is jó konstrukció. Nehéz itt az általad jelölt kategóriában olyat találni, ami megfelelne minden elvárásnak szvsz.
FZ1 / FZ1S, CBR 1100XX esetleg, de japán vonalon nagyjából ennyi így elsőre.
Ezelőtt 5-6 évvel gyönyörű, újszerű motorokat lehetett találni annyiért, most sajnos ez a határ egyre inkább kúszik a 2-es felé. -
runner 125
nagyúr
válasz
akos727 #102051 üzenetére
Bp.-n ház előtt kinthagyni ilyen értékű és ritka motort éjszakára..., én még vidéken sem hagynám kint csak úgy az utcán. Nyilván más kérdés egy őrzött parkoló, camping, vagy város főtere. Ezekre volt már példa, nem is volt semmi gond.
Neten is millió biztonsági kamera videót látni, ahol zárt furgonba megállástól számítva 8 másodperc alatt rakják be hárman.
Kár érte. Reméljük előkerül, a legutóbbi facebook-on terjedő GSX-R-t is megtalálták egy benzinkúton.. épp tankolt a tolvaj, egy figyelmes motoros meg kikapta belőle a kulcsot amikor bement fizetni a faxfej. -
baboss
őstag
válasz
akos727 #97788 üzenetére
Sajnálom, nagyon szerettem, akkor most megvan az ok arra, hogy lecseréljem, a párom utálta ha motorral mentem bárhova.
Nézegettem az eBay oldalon és elég sok alkatrészt találtam, úgy látom, hogy ha darabokra kapnám és kiárulnám egész jó összeget kapnék érte, csak nem tudom mennyi időbe telne mire elmenne a nagyja, és mekkora a kereslet rá. -
-
Serricon
senior tag
válasz
akos727 #96996 üzenetére
Egerben
Yamaha XT660X, még éppen belefér az A2-be.
Azért lett A2, mert a banditok után (600-assal is mentem) az oktató elhozta a saját XT600-asát, és úgy éreztem a magasabb felépítés miatt sokkal kezesebb, nem kell görnyedni rajta (184cm vagyok), és bejött az egyhengeres stílus, nem kell kerülgetni az akadályokat sem a hosszú rugóút miatt, igazi magyar utakra való városi, kanyargós motor. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
akos727 #95997 üzenetére
en sem tudom, talalgatni lehet forumon keresztul, ne vegyel semmit keszpenznek, csak iranymutataskent irtam.
(#95995) Horvi
nem, a szinkron lenyege az, hogy ugyanannyira fojtsd meg mindegyik hengert.
belathato, hogy csak zart fojtoszelepallasnal van ennek barmilyen szerepe, nyitott fojtoszelepnel elhanyagolhato hatasa van a gazoszlop meretere, vagy a henger fojtasara. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
akos727 #95990 üzenetére
Ez altalaban keverekbaj, ezen szinkron nem segit, mellyebbre kell menni, uszoszint meres, valamilyen tomitetlenseg pl a fojtoszeleptengelynel, legrosszabb esetben valami el van kendozve egy magasabbra allitott alapjarattal, ami beesik.
Ezt mindenkepp meg kell neznie egy szerelonek. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
akos727 #95981 üzenetére
A szinkronnak nincs koze a kipufogohoz. Amint meghuzod a gazt, a szinkronnak nincs jelentosege. Alapjaraton van csak ertelme, sehol mashol. Az nem utanallitas.
A karbipucolasrol meg az a velemenyem, hogy addig minek, amig nincs mit pucolni? Ha meg mar van valami a rendszerben, az azt hozza magaval, hogy nem fog jol mukodni a karbi. Amig ez nincs, addig nincs szukseg ilyesmire.Illetve nem egy motoron ultem, amivel a tulaj szerint semmi problema nincs, aztan egy normalis atmenet nem volt motorfek utan finomgaznal. Nem tert magahoz masodpercekig. Es nem erezte ezt a tulaj.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
akos727 #95977 üzenetére
Igen, lehet, ha semmit nem allitasz hozza.
Bizonyos fordulatszamokon valoban hulyeskedhet.A siktolattyus karburatorral nem azert lesz jobb, mert siktolattyus. Ha atfuvokaztatod a gyari, CV karbit, azzal is lehet jo.
A siktolattyus karbikat versenyre szoktak hasznalni, mert nem kell megvarni, mig felmennek a vakuumtolattyuk, amik meg utjaban allanak a gazoszlopnak. Hogy a motor ilyen alacsony gazsebessegnel se fulladjon, a siktolattyus karbikon van egy teljesitmenyfuvoka, ami hirtelen gazadasnal benzint spriccel a szivotorokba. A gyari CV karbi ilyenkor siman nem emeli fel a vakuumos tolozarat, azaz nem tudsz nyelgazt huzni, barmit csinalsz.Az, hogy mennyi motor maszkal nyitott dobbal, semmit nem jelent, az emberek 90 szazaleka nem tudja, hogyan kell viselkednie egy jo motornak. Rengeteg ilyen motorral talalkoztam, ahol nem erezte a tulaj, hogy torpan, csuklik a motorja.
-
Geresics
addikt
válasz
akos727 #95485 üzenetére
a láncszettet én a motoralkatresz.eu boltban vettem, féket a Shoxnál akcióban olyan olcsón, hogy ha nem jön be, simán eldobom.
Olajat (motor és teleszkóp) talán az Unixtól rendeltünk, de lehet, hogy máshonnan (a cég intézte), szűrőt a kedvenc pécsi motorosboltomban vettem, fékolajat pedig kaptam haveromtól, mert neki maradt. -
mm89
őstag
válasz
akos727 #59558 üzenetére
nomrális tempóval
Most jöttem rá! Ez a kulcsszó! Én ha motorozok akkor elég ritka, hogy szürke résztvevője legyek a forgalomnak. Ha a szokásos tempóval megyek akkor ezek biztosan hallják hogy jövök, vagy már rég elmegyek mellettük
most viszont nem siettem, meg hát hideg is van, így beálltam a sorba, túl szürke voltam....Polimorf
Az egy stop tábla?!?! -
Archer
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Eredeti játékok OFF topik
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- OneSport OT07 - szevasztok, hollandok!
- Mikrotik routerek
- World of Tanks - OFF topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest