Hirdetés
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Máris befutott a hibajavításoktól duzzadó GeForce driver gyorsjavítása
- Gigantikus leépítéssel építené újra az Intelt a cég új vezére
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Új tokozással jön az Arrow Lake utódja?
- TCL LCD és LED TV-k
- Bemutatkozott az ASUS ROG Crosshair X870E Apex alaplap
- Philips LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
tank1
tag
válasz
z123456789 #20497 üzenetére
Néztem youtube videókat, melyek w1070 által vetített képről készültek. Igen gyakran szórja a szivárvány effektet. Engem sajnos kifejezetten zavar.
-
Z0mbi
senior tag
válasz
z123456789 #20494 üzenetére
oszinten:
Hardcore nak tartom magam, tvm kalibraltattam, hang a mindenem. De projektorozas eseten kicsit ugy erzem hogy nagyobb = jobb