Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
A régi direktszürö-talpon volt két furat (a szürö hengeres testén belülre esnek), azon át lett vezetve két menetes szár (hosszában végig a szürö mentén fut), a záró elemnél és a direkszürö-adapternél pedig 2x2 anyával vannak rögzítve.
Remélem jól le tudtam írni, képem sajnos nincs kéznél, ha találok késöbb bedobom majd. -
grizlisandor
veterán
válasz
MasterMark #297286 üzenetére
Purflux olajszűrőnél vettem észre, hogy ez mondom nem hasonlít az eddigi Mann/Gyári olajszűrőkhöz, de minden rendben volt vele.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #297291 üzenetére
Megfejeljem ezt azzal, hogy páromnak is jobban tetszett a Bravo GP formára?
Jovanazúgy gyárilag ahogy van, nagyobb ígényem lenne valamire ami kényelmes és meglehet vele indulni kirándulni akár külföldre is... és nem azzal menne el az első és az utolsó napunk, hogy a 2x50l műanyag bőröndöt erőszakoljuk, hogy összetudjuk zárni.
[link] a Dukla hágói tank műemlékeknek is már nagyon sokszor neki akartunk indulni de a CB ahhoz pici.edit.: aki vevő a 2.VH-ra annak érdemes végig futnia: [link] nincs "annyira" messze és messze nagyobb élmény lehet mint itthon akár csak a Pintér művek.
szőröscica
-
Peter.70
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz
macilaci78 #297283 üzenetére
Keress rá a kifejezetten motornak szánt mobil garázsokra és megértesz...
Kültéri ponyváról se beszél senki. De ha már itt tartunk abból is vannak használhatóak... etnies által ajánlott ponyvát használom lassan ~8 éve, köszönik jól voltak alatta a motorok. Kicsit kezdjük túl misztifikálni a témát... nem monszunról meg mediterránról volt itt szó.szőröscica mé akartok engem mindenáron ebbe az irányba terelni?
Untig el leszek én azzal amit tud, kb az a dinamika mint a céges 1.6 dízel K / 1.6 i30. Teljesen elég és korrekt az nekem.
Inkább csak érdekelt a téma mégis miért van az, hogy szinte csak olyanoktól olvasom a H csoportban, hogy chip chip akik még A., nem vagy B., csak tervezik az íratást. Akinek volt vele dolga / szerelő rögtön közli engedd el még mielőtt megfogalmazódik a kérdésed.
MasterMark olaj filter az más tészta, oda várjuk a Mahle szűrőt meg a 4600-as LM olajat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #297286 üzenetére
Olajszűrőből nekem Mann vagy Mahle volt eddig. Levegő és pollenből simán berakom a Filtront-t is.
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Micsurin #297282 üzenetére
Innen indultunk: "Nem autónak, hanem motornak szánnám", de egy átlag mobilgarázst autóra méreteznek, amiben több motor is elfér. Lényegesen nagyobb, mint 2×3 méter.
A lakásfelújítós topikban gyakori kérdés a lemezgarázsok párásodása, alulról a betonlemeznél bejövő víz, illetve úgy általában a vizesedés, penészedés, magas páratartalom. Nagyon soktényezős dolog a párásodás, előre nemigen lehet megmondani, hogy valami fog-e párásodni.
De a motortól is sok függ. Egyik srác 3-4 éve vett egy Keeway 125 ccm váltós motort, kimondottan ridegtartáson van, télen, nyáron a lakótelep parkolójában áll. 1-2 helyen van csak rajta felületi rozsda, de egy sem a vázon, csavarokon. Viszont motoros berkekben a kültéri ponyvát mindenki szidja. A fentről jövő vizet nem engedi be, de száradáskor a lentről jövő pára megreked alatta, mert nem szellőzik át. De ugyanez a tapasztalat az autós ponyvákkal kapcsolatban is.
A szilikagél ott segít, ahol a párának nincs utánpótlása. Egy autóban is csak akkor van értelme, ha amúgy nem ázik be. De amikor már a szőnyeg alatti szivacsban áll a víz, akkor az halott seggére a meleg puszi.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
macilaci78 #297280 üzenetére
Az megvan, hogy egy jó esetben 2*3m-es dobozról beszélünk alábetonozva?
Két volt társbérlőnk használ jelenleg ilyet, nem hasból kaptam elő a macska almot de ha már próbáltátok akkor mea culpa maxima... azt tudjuk eddig mind a Tracer7 mind az SV650A el van mint a befőtt lassan 2 éve lemez mobilgarázsban macskaalom + beltéri ponyva alatt télre behúzott akkutöltővel.Qru Köszi
Megy bele akkor a filtron szett plusz ha már neki állok akkor lehet az SCV szelepet is eldobom. Nem nagy összeg és nincs kedvem később meglepihez... utána olvasva 2-3 évente előszeretettel gyengélkedik és szép lassan de gyilkolja a magasnyomásút.
Csak kapnám vissza már azzal a hírrel, hogy 2 csővel megúsztuk a dolgot.--Csatacsip téma:
Beszéltem márka + típus guruval. Erősen ellenjavalt Denso befecs esetén a csatacsip. Ha annyival erősebb kell tessék venni 1.9-es Fiat szökevénnyel szereltet esetleg Insignia csere. Kitudnak kb facsarni ~20-25 lovat és 40-50Nm-ert még de gyakorlatilag nem észrevehető cserébe kódolva van onnantól, hogy előbb utóbb lesznek porlasztó/dpf problémák mert vagy szegényedik vagy túldúsít szép lassan. Z17DTJ-nél* el kell engedni a chippelést, tudja azt amit tud gyárilag és azzal elszalad vígan 3-400 ezret ha karban van tartva.*cseles mert forgalmiban Z17DTR de minden Z17DTR ami 110 lovas az valójában Z17DTJ / A17DTJ és Denso porlasztós.
Ezen kis infó morzsák összegyűjtésével együtt szerencsére meg is lett tervek szerint a szerelőm kb a szomszédban... legalább annyira bejáratott Weisz mint Imi Honda berkekben legalábbis mindenki felé terel Érdre, héten beszélek vele vezérlés végett meg BC visszatanítás okán.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Micsurin #297264 üzenetére
Robogóból szoktam kivenni az akkut. Általában havonta egyszer, ahogy eszembe jut, ráteszem okostöltőre 2-5 napra, ahogy eszembe jut.
A 4 kilónyi szilikagél kb 2 nap alatt telítődik, abban a párás időben viszont úgy egy hét, mire szabad levegőn eléri az egyensúlyi nedvességállapotát, ami magasabb, mint száraz időben.
És kb lószart nem ér. Párás időben egy garázsban (kb 30 m^3) egy lakossági páramentesítő napi 2-5 liter vizet kivesz a levegőből attól függően, mennyire intenzív az utánpótlás.Ha a garázs párásodik, jobban jár, ha egyszerűen fel sem teszi az ajtaját. A motor direkt napfényt így sem kap, nem csapódik ki a pára, ellesz magában. A porral szemben meg egy rossz lepedővel, paplanhuzattal kell letakarni, mert az alatt nem reked meg a pára. Én csak az ülést szoktam letakarni, tavasszal első utam a mosóba vezet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tototos #297278 üzenetére
Ha súlyhatárt szabnának azzal meg lehetne oldani a dolgot. Nyilván egy Cayenne Turbo E-Hybrid pict nehezebb mint egy Ampera. De nem ez a cél, a "fúj gazdag adókerülők" utálatára ráfűzve a komplett szegmens szívatása. Így egy kicsi politikai veszteséggel lehet az adóbevételt szépen növelni.
-
tototos
addikt
A gond, hogy egy bizonyos rétegre ráhúzták, hogy az adókerülés miatt van plugin autójuk(nagy motoros SUV) és ezzel az összes plugin tulaj is bekerült ide. Szóval ha meg is kérdezi Budapest lakosságát, úgyis a többség azt válaszolja, hogy persze vegyék el mert akinek van pénze 20-30 milliós autóra legyen pénze parkolni is. Olyan jogszabályt meg úgysem hoznak, hogy a Toyota, Opel Ampera, Ioniq, Kia Nero tulajok megtarthatják a zöld rendszámot. De vehetném az általad említett diesel hibrid Volvot ami képes 50km-t elmenni tisztán elektromosan és lehet a tulaja pont így is használja.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tototos #297251 üzenetére
Kari G: Kifejtette: nem örül neki, hogy az általa „kamu zöld rendszámosnak” nevezett autók ingyen parkolhatnak Budapesten, és a lakosságot is megkérdezné erről.
Ma Budapesten minden zöld rendszámos autó ingyen parkolhat. Akkor is, ha nem is teljesen elektromos. Akkor is, ha egy normál autónál sokszorosan nagyobb a mérete. Akkor is, ha tulajdonosa nem is budapesti… - írta a főpolgármester.Mondja ő, aki egy Plugin Prius-al jár.
-
Micsurin
nagyúr
Filtron minőségre milyen? Ha már eldobom a lég és a pollent akkor a gázolajszűrőt is kukáznám, Filtron meg lenne "készletben" polcról tök frankó árban.
-
Qru
MODERÁTOR
Szerdától +7 Ft-al drágul a benzin. GO ár nem változik.
-
avl
senior tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz
macilaci78 #297258 üzenetére
Feltételezem ha kijársz akkura figyelni stb télen akkor az is a kör része, hogy cseréled.
-
cuebler
senior tag
válasz
kisza25 #297248 üzenetére
ugyanilyenem van, penésznek nyoma sincs. mondjuk a tetőgerincen a kúpelem nincs tökig ráhúzva csavarral a tetőelemekre, így ott szabadon szellőzik. nekem inkább az okozott gondot, hogy a kész betonalapra dübelezett acélszerkezet alatt néha befolyt az eső, pedig direkt jeleztem a kőművesnek, hogy finom lejtést kérek a szélek felé...
sebaj, most lelapoztattam, így már nem jön be a víz sem
#297242 doddencs: én valami lengyel cégtől vettem cégre, fordított ÁFA-val (EU-s adószámra). két srác jött reggel egy platós teherautóra pakolt kész panelekkel, délután négyre állt a 48nm-es garázs + tároló, beszerelt garázsajtó-mechanikával, ablakokkal, ajtókkal. nem tudom, reklámnak minősül-e, mobil garázs boltból vásároltam (.hu
)
-
-
j.bravo
addikt
válasz
focvis #297240 üzenetére
Elolvastam a leírást a CentralCar oldalán
Csak hogy jól értsem: ugye nem kannában kéne 1000-szeresre hígítani (mondjuk 5 liter benyához 5 ml adalék), azt betölteni, és még arra rátankolni a 30-40 litert(azaz végeredményben 1:8000-ra hígítani), hanem annyi adalékot kéne betöltsek (valamennyi benyával hígítva esetleg), hogy a teletankolás után saccperkábé 1:1000 legyen a tankban a hígítás, ugye? Azaz egy uszkve 40 literes tankba 40 ml VIF ?macilaci78: amikor apámnak még működött 2T Wartburgja, még óvodás illetve kisiskolás voltam
Anno az előző gépnél és LiquiMoly injektortisztítónálúgy csináltam ahogy írtad (bele a tankba közvetlen a töltőpisztoly előtt), de ott a leírás is egyértelműbb volt. -
macilaci78
nagyúr
válasz
kisza25 #297246 üzenetére
Amikor vettük a sarokkanapét a Mömaxban, a vételárhoz mérten sávosan emelkedő kiszállítási díjak voltak, esetünkben 45k kiszállítási díjra emlékszem. Egy üzlet fel van erre készülve, van saját, vagy bevált külsős fuvarosa, akinek rendszeres megbízást ad, ennél fogva olcsóbb, mintha én eseti jelleggel venném igénybe a szolgáltatását.
Legutóbb egy barátom vett 70k-ért egy nappali szekrénysort, pár éves kiváló állapotú használt bútor. A fuvarja pesti agglomerációból Békásmegyerre (kb 25 km) került 80 ezerbe felhordással. 7. emelet, a liftbe minden elem befért. Ugyanezen bútort a bolt újként eladva 30k-ért szállítja ki, persze a bútor 800k lett volna.Én két kb 40×50×80 cm nyitott polcos szekrényt hoztam el január elején, 9k-ért vettem a kettőt. A fuvarja lett volna kb 30 ezer Ft, plusz egy szabadnap, hogy otthon legyek. Befért a kocsiba, elmentem érte.
-
brumi1024
veterán
Konkret villanyautokban hasznalatos motorra nem lattam hatasfokgorbet, de ipari motoroknal az alacsony terhelesen kivul viszonylag konstans a hatasfok.
Egyebkent szazalekosan nezve az az 1-2 liter fogyasztaskulonbseg nem tunik soknak, de abszolut ertekben nezve az. Ha az 1 liter - 8.9 kWh becslessel elunk akkor a 9 liter - ~80 kWh/100km vs 12 liter - ~107 kWh/100km. Abbol a 27 kWh-bol eleg sok villanyauto eljar.
-
tototos
addikt
[link] hogy szakadna a nyakukba egy mázsa...
Plug-in tulajok készüljetek. Április 19-el jár le a műszaki a Priuson, viszem is műszakira márciusban. -
avl
senior tag
válasz
brumi1024 #297239 üzenetére
szerintem nem
ha konstans igen alacsony %-a menne hasznos munkara, akkor is igy lenne
szerintem a kulcs egyszerüen a teljesitmenyigénytöl kevesbe függö hatasfok, fajlagos fogyiitt egy benzines VW
pl. 90-röl 160-ra a fajl. fogyi 300-rol 250 g/kWh-ra javul, ami 300/250=> 20%-os hatasfokjavulas
ez csökkenti a fogyi növekedeset, emiatt a fogyi (liter/100km-ben) nem a teljesitmenyigeny növekedese szerint, hanem annal 20%-kal kevesbe nö ilyen benzines motor eseten
-
kisza25
félisten
válasz
cOxeR #297233 üzenetére
ez 10 éve is így volt, szerintem félre értettél valamit
macilaci78: miért is? a használt bútor nagyobb vagy kisebb? vagy veszel használtat, vagy mire gondolsz?
én a használtat is kihozatom, ami meg befér azt elhoztam 5 ajtóssal, de egy szekrénysort abba sem tuszkolsz bele
lapra szerelve meg a tipoba is befért sok minden, egy egész konyhát beleraktam, aztán vettem inkább a seat kombit cuccolni
Az 5 ajtós tipóba befért a 160-as kiságy
a seatban 135cm a kényelmes, de múltkor elhoztam a 160cm magas polcot lapra szerelve -
doddencs
senior tag
Sziasztok, mobilgarázsokkal kapcsolatban van esetleg valakinek tapasztalata? Nem autónak, hanem motornak szánnám, de talán itt többen használhatnak ilyet. Esetleg ajánlott beszerzési forrás valakinél?
-
brumi1024
veterán
válasz
cOxeR #297236 üzenetére
Ennek az oka jellemzoen az, hogy a villanynal a bevitt energia sokkal-sokkal nagyobb resze fordul valos hasznos munkara. Nem mindegy, hogy az elfogyasztott (amugy is joval kevesebb) energia 95%-at noveled meg 20-30 szazalekkal, vagy a 20 szazalekat.
Az mas kerdes, hogy 1 liter benzin nagyjabol 8.9 kWh-nak feleltetheto meg, szoval az 1-2 liter fogyasztastobblet eleg jelentos.
-
gg72
veterán
Befújtam kontakt spray-vel és most a nyitó funkció már okés, de a záró még mindig nem. Ha az Aliról rendelek egy ilyen kulcsot elektronikával (lecsekkoltam, elvileg jó a kocsihoz) [link] , akkor utána be kell majd programozni, vagy hogy működik egy ilyen csere? Mondjuk nekem csak az elktronikai rész kellene belőle, a kulcsház tökéletes állapotban van.
-
Sokkal drasztikusabban nő a fogyasztás magasabb sebesség esetén egy elektromos autónál, folyamatos haladást figyelembe véve. Teszem azt másik benzines autóm estén megyek 9l/100km-t, de ha 200 körül megyek se fog 12/100km-nél többet kérni. (nem szoktam ennyivel menni amúgy tartósan)
I3 eseten ha vmax-al mész akkor képes 24-25 kWh/100-at is megenni, míg 110-el láthatóan 17 kWh körül elvan, és arányaiban más mértékű a sebesség növekedés itt 110 vs 150 benzines példa esetén 130 vs 200.
Az állat módon gyorsul/lassul dolog meg teljesen más téma, ott nincs értelme ilyeneket nézni. -
avl
senior tag
válasz
cOxeR #297217 üzenetére
"használat függvényében 14 és 20 kWh között simán változik a fogyasztás kb azonos hőmérséklet mellett 100km-en."
ugye ez siman barmilyen szemelyautoval lehetseges, hogy 100% es ~143% közötti a fogyi (sebesseg, szel, gyorsitasok, domborzat,...)
meg tudod / milyen biztonsaggal tudod megitelni, hogy ez inkabb több-e vagy kevesebb-e mint benzines, diesel vagy hybrid eseten lenne ?
en igy gondolkodok: nagyobb fogyi jellemzöen nagyobb motorterhelesek miatt adodik (több P-t akarunk kiszedni belöle)
benzinesek, dieselek jellemzöen reszterhelesen jarnak, altalaban ha több P-t akarunk, ott jobb a hatasfokuk (nyilvan van olyan eset, ahol nagyobb terheleshez rosszabb hatasfok tartozik, de ez a ritka, ahhoz "barom modjara" kell nyomni); tehat allando hatasfokhoz kepest kevesbe nö a fogyijuk ha több teljesitmenyt akarunk tölükelektronal fogalmam sincs a hatasfok=f(P) alakrol ...igy kevesbe valtozot tetelezek fel, mint benzinesnel, azaz fokozottabb fogyinövekedest, ha nagyobb P-t kivan a soför
-
Szada85
aktív tag
Csak a hengeres “szűrőbetétet” használom, ahhoz lett készítve egyik végére egy lezáró elem, a másik végére pedig egy adapter egy régi “direktszűrőből”, ezzel passzol a gyári szívócsőre.
Csavaros, szétszedhető, így cserélhető benne a hengeres betét.
(itt még egy kezdetleges “hővédő lemezzel”). -
válasz
kisza25 #297228 üzenetére
Itt volt az ideje… évek óta vadászunk vagy nyaralót vagy munkára alkalmas telket/házat befektetés célból, de egyszerűen nevetséges az összes ami árban szóbajöhet.
Kombi F astra volt a csúcs eddig, konyhai munkapultot is simán betettem, egyre kevesebb dolgot tuszkolok a kocsiba én is. [kép] [kép] de azért bele szaladok néha pár viccesbe, ez mind esélytelen más felépítéssel. -
grizlisandor
veterán
Én még az Alzáról, de eltűntek a VIF termékek, majdnem még dízel adalékot listáz a kereső.
-
kisza25
félisten
válasz
cOxeR #297226 üzenetére
Nem közvetlenül vízparti településeken feleződnek az árak.
Nálunk mindkét autó 5 ajtós, de én bútort, háztartási gépeket házhoz kérek, egyedül nem tudom Őket becipelni. Édesapám most érte el azt a kort, hogy nem tud már segíteni (3 éve még tudott) 300-500eFt rendelek és 30 eFt a szobába behoznak mindent, akár emeletre is.
Amúgy tényleg hasznos tud lenni az 5 ajtós, mikor váltam pont egy kisebb autóm volt, seat ibiza sport 5 ajtós, azzal egyedül elköltöztettem magamat.
Meg most is bedobom hátra a gyerek bicaját mikor viszem az exhez a gyereket, pl. tipoba nem férne be, csak szétszedve, hiába 540 literes a csomi -
válasz
Tsebacsi #297221 üzenetére
Így is kell használni, azért a 4,6 az barátságos.
Ez a félszem a sedánokkal, hogy nem tudom megpakolni rendesen… mennyire egyszerűen tudnám pedig az utódot az I3 után, bár az I3 is bajos, hogy a lámpa az ajtóban van, ha esetleg nem tudom lecsukni, sokkal nehezebben merészkednék forgalomba vele - értsd nem. Focussal mentem többször nulláson felnyitott csomagtartóval.
Megfizethetetlen rész az nagyon… én sose laktam ilyen részen nem is vonz, de tény lenne sok előnye. Mondjuk nem mintha máshol értelmes áron lennének házak, vagy mondjuk a Balatonon…
Micsurin
Igen az még jó hely, csak a Bp-i az éves bérlettel meg könnyű meg közelíthetőségével nekem best. -
macilaci78
nagyúr
Asszem, itt a helye .
-
válasz
cOxeR #297217 üzenetére
Nekem valami 4,6l lett ma, direkte félig benzineztem, félig elektromosoztam, vagy 40km-t tekertünk, városon belül.
Kimentünk a Budakeszi kertészetbe, vettünk is 4 magyalt meg egy pálmaliliomotMeglepődtem, de be bírtam őket passzírozni a bömbibe.
Hazafelé megnéztük Nagyanyámék régi lakását Pasaréten a Zuhatag sorban, elő is törtek az emlékek.
Asszonynak nagyon tetszett a Buda's High Life, de olyan béna kecókat árulnak a környéken, vagy horror áron, hogy egyelőre letett róluk -
F_Zolee
nagyúr
válasz
grizlisandor #297218 üzenetére
Kúton töltesz bele.
-
Mai fogyi: I3 94Ah [kép]
232 km teljes elhasznált energia 40 kWh
Fogyasztás: 17,4 kwh / 100km - ez a veszteséggel együtt levő nem pedig amit az auto számol…
M0 - M7 - 8-as út - Veszprém állatkert (pályán oda 110, 8-ason megengedett oda-vissza majd M7 haza 130+)
Odafelé 14 kWh-val 98 km-t tettem meg, a többi 132 km-hez kellett 26 kWh… tehát használat függvényében 14 és 20 kWh között simán változik a fogyasztás kb azonos hőmérséklet mellett 100km-en. Oda 89 km/h lett az átlag, vissza sajnos külön nem mértem meg, mert csordogaltunk a városba is éttermezni egyet.
Egy töltés hazafelé fehérvár Tea, 15 perc 2e Ft.
Étterem ajánló Gusto13 finom, normális mennyiség csokiszuflé kifejezetten jó (az ár az inkább drága) veszprémi állatkert továbbra is ezerszer jobb mint a Bp-i. -
válasz
grizlisandor #297212 üzenetére
Kannából benzint bele, majd vissza az egész a kannába. 🤗
(4000 Ft az 500 ml, ami 500 liter benzinhez elég, én általában csak fele adagban használom, azaz 1000 literhez.)
-
rbalint88
addikt
válasz
7Heads Drago #297202 üzenetére
Pontosan tisztaban vagyok a valtomeret fogalmaval
a tipushoz jovahagyott meret mas teszta, es sokszor nem is a jo valtomeretek, tok agyatlan modon. Biztositasi esemenynel a biztosito, egyeb esetben a rendor es a muszaki viszgaallomas kothet bele. Sok helyen a forgalmiba be van irva a gumimeret is egyebkent.
-
Preventív jelleggel használom csak, 100-ashoz feleslegesnek gondoltam a múltkori Shell táltos tesztig.
Kikerestem a biztonsági adatlapját [link] , cseh nyelven íródott. Amit érdekesnek találok:
- "polyether" 25-50%
- "polymerní amin" 10-25%Amit korábban kiderítettünk, a PEA, azaz a "poliéter amin" a legjobb tisztítószer a motornak (égéstér, dugattyútető, ahol eléri, szelepek).
Gyanúsan ez van a VIF-ben is. -
+Szada85
Köszönöm, utána kell nézni alaposan. Kicsit keresgéltem, még nem találtam infót ND-be építésről. Onnan jutott eszembe, hogy VR6 fórumtárs S2000 szűrőt tett a Golf 1-be épített 1.8T motorra.
5-600 eurót nem szánok csereszabatos "cold air intake"-re.Tekertünk ma egy szép kört Vértesacsáig és vissza. Előtte beleöntöttem a januárban betárolt 20 lityi MOL100-ast +20 ml VIF-et a benne lévő közel ugyanannyi MOL95 mellé. 16-17 fok C. Ilyen jól tán' még sose ment, a kipu gyönyörűen ordított.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
7Heads Drago #297205 üzenetére
Muszakin bekekothetnek vagy igazoltataskor. Illetve a biztosito is ha nem engedelyezett meret van fent. Igazabol tboldi-n kivul meg senkinek sem lett belole semmi (ot muszakin huztak meg emiatt).
-
kenwood
veterán
Beszamitasnal hany szazalek "buko" tekintheto altalanosnak,elfogadhatonak ?
Ha mondjuk a beszamitando kocsit hasonlo paramterekkel 1.8-ert hirdetik, es a kinezett verda 2.8, akkor milyen intervallumokkal lehet szamolni ?
Ugye ha erre 1.2-t ker, akkor alig tobb,mint 10% a haszna. Az pedig, hogy o mennyiert vette a 2.8-as verdat nyilvan nem relevans.Mi az,aminel kevesebbet csak egy hulye kereskedo ker,es mi az, ami felett mar a vevo hulye,ha kifizeti ?
Feltetlezzuk, hogy egyik sem specialis,nehezen eladhato (peldaul rozsaszin, europaban nem forgalmazott model). -
Qru
MODERÁTOR
válasz
7Heads Drago #297202 üzenetére
Arra gondol, hogy hivatalosan csak az engedelyezett meretek tehetoek fel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest