Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
Nem tudok szerezni.
Amúgy nem vérre menő harcot szerettem volna a két autó között, hanem hogy kezeljük helyén mit hívunk sportosnak, meg mit nem. Hiába 116i a neve, attól még szerintem hívható sportosnak, de semmiképp nem lenézendő. 20 éve egy ilyen erős autó azért jónak számított, az erő mértékegysége meg az élményfaktor pedig ugyanaz maradt. Csak közben már minden 500 lóerős és 200 ló alatt a boltba sem érdemes elindulni.Az más, hogy mikor a Subaru motorja még pöccre indul, abból az N13-ból éppen akkor öntenek valami mást.
-
aero.
veterán
Hidd el, esélye sem lenne a mátrában, vagy pályán a Subarunak. A kakucson is kikapna. Pénzt is tennék rá, de erre sosem kerül sor.
Nem kifejezetten erről van szó, hanem azért az mégiscsak egy 245 lóerős Subaru, ez meg egy 136 lóerős kis "fos", így valamennyire mégiscsak jogos a sportos kifejezés. A Subaru gyári értéke mi? Valami 8+ rémlik, szerintem 7 elejébe bőven belefér a 100, utána meg nagyon kijön a lóerőtöbblet a súly ellenére is, tehát esélye sincs a BMW-nek, ahogy kanyargós részen a Subarunak sem. Ámen. -
szabonagyur
félisten
Ugye nem volt még? Képek: Újabb horrorvontatmányt fogtak a rendőrök
-
aero.
veterán
válasz
Jorus #134086 üzenetére
nem feltétlenül jól kinéző, de erős motorral, jó hajtással, váltóval, felfüggesztésekkel szerelt autóval, mint egy szoknyás, nagykerekes, fóliázott, kamu-diffúzoros, de alapmotorral szerelt kivitellel.
Ilyen már szvsz nincs. Minden új autó tele krómmal, zongoralakkal, műanyag betétekkel, a lámpákat, hűtőrácsokat külön tervezőcsapat tervezi, a kipufogó, amiről régen gyerekként az autó "baszóságát" határoztuk meg az egy filléres, majdhogynem sorjás króm hatású műanyag. Egymást majmolják, kategóriákat szüntetnek meg, sorra adják ki ugyanazt a szart, minden méretosztálybeli lyukat felöntve, mert "erre van igény". Kedvencem a VAG, akik kifosták ezeket a semmiben különböző városi zsebcirkálókat, ami a szememben szándékos környezetszennyezés kimerülése. Ala T-Roc, T-Cross, Arona, Karoq.
-
Jorus
nagyúr
válasz
aero. #134085 üzenetére
Jó-jó, de mondjuk tőzeglápon hogy lemaradna már.
Egyébként ez az egész nézőpont kérdése, engem például sosem érdekelt a külcsín, csak a belbecs. Szal sokkal szívesebben megyek egy nem feltétlenül jól kinéző, de erős motorral, jó hajtással, váltóval, felfüggesztésekkel szerelt autóval, mint egy szoknyás, nagykerekes, fóliázott, kamu-diffúzoros, de alapmotorral szerelt kivitellel. De persze nem vagyunk egyformák, és az egyértelmű, hogy van igény a csecse kiegészítőkre. -
aero.
veterán
válasz
Jorus #134081 üzenetére
Nem, kanyarban, mondtam, hogy a pályát ne számítsuk
és amúgy tök jó dolog egy ilyet terelgetni, tehát mi a kivagyiság alapja? Merthogy a nevével ellentétben tud is.
Ez régen is így volt, nem értem az egész témát, hogy jött elő. A 90-es évek elején is volt rendelhető M pakett, és mennyivel jobban is néz ki, mint a sima SE (akkor még ez a kettő volt). Azok sportos autók voltak, most aligha rúghatnak labdába egy családi autó mellett is. Akkor mi a definíció? Csak 300 lóerő kaphat már sportos kinézetét? Egy E87 M pakett viccesebb, élettelen szívóval, nehéz kasztnival, 11 körüli 100as sprinttel, az F20 már aligha. És és és ... Mennyivel jobban néz ki, mint anélkül. Oké, a Luxury meg az Urban line már jobb irány,mint az SE, de M-mel jön ki igazán. Szerintem túl van ez gondolva, meg részben az m pakettes e36 316-os boyrészerek által megbélyegezve.
-
Elektrosokk
veterán
-
kisza25
félisten
válasz
Tsebacsi #134079 üzenetére
Azért a te autód nem is 1,4 szívó, hanem alapból 150-ló, jelenleg meg 200 ló környéke, azért az már sportos, szerintem (nem sport)
A tipo-t én szeretem, de alapból többet mutat, mint ahogy megy és van belőle sport, ami még sportosabban néz ki, de megveheted az 1,4 szívóval és sokan meg is fogják, mert jobban néz ki. -
válasz
Declare #134068 üzenetére
A felszereltségi csomagokat nem mi állítjuk össze, hanem az "okos" szakember valahol, hogy adott régió mit kapjon, mi ott az "igény". Én ugye azért vettem Focust, mert az ST-line csomaggal mérhetetlenül jobban nézett ki, mint egy sima Titanium vagy Trend csomaggal, és mérföldekkel jobban mint egy Astra kombi. Akkor én most nagyra vágyok vagy azt vettem ami nekem tetszett??? Az én hibám, hogy a sportos kinézet tetszik?
Értem hogy neked bántja a szemed, de a világ az igények kiszolgálásáról szól. Szerintem Te is a szebb A4-es audit vennéd S-line csomaggal, nem a fapad kinézetűt, ha mégsem, az nem az én szegénységi bizonyítványom, hanem a te egyéni igényed. Szerintem ezt gondold át mielőtt kvázi engem is most nagyravágyási meg mutogatási ingerekkel ostorozol.(#134076) focvis: Ugyanúgy jártál, ami miatt én is rühellek használt autót venni. Ha megtetszik valami, másnap megnézed, negyedik nap vinnéd átnézetni (mert basszus melózom, nem tudok csipcsup eljönni csak úgy) már elvitte egy másik faszi, vagy pedig egy szellem fórumtag aki csak readonly, és lesi a jó vételeket amiket ide betolunk. Amúgy nálad az IS volt a bibi szvsz, hogy a TC-s cikk miatt rárepült a sok gennyláda is, többek közt a nepperek.
-
aero.
veterán
válasz
focvis #134076 üzenetére
Volvo topikban vett valaki a múltkor, de nem egyszerű kör, én is belátom. Azt hiszem az Hollandiából került elő végül. Nem is tűnik érdemesnek venni olyat, amit már ismeretlen nepper behozott, inkább a saját út a célszerű.
Jorus: Lehet nevetni azon a 116i M-Packetten, az esetleg nem zavarna, hogy autópályán kívül úgy megenne Subarustól együtt, mint a huzat?
-
válasz
aero. #134069 üzenetére
Nemtom, hogy leírtam-e itt, hogy 5 db D6-ot megnéztem; 4-et kipróbáltam; 3-ra alkudtam; 2-től úgy váltam el, hogy majd másnap...
Az egyik esetben, amit már 2-3 héttel korábban is megnéztem - ez volt amúgy az első amit megnéztem - még bizonytalan voltam a típusban, aludnom kellett rá. Másnap délben már elkelt. Előtte min. egy hónapja a kereskedésben állt. Ez 3,9 m Ft volt.
A másik esetben elég komolyat nyomtam lefelé az áron; itt az eladó várt még egy másik vevőt másnap délelőttre; hívom másnap 13:30-kor, hogy mi a helyzet; megvette a másik többért. Ez 4,7 m Ft lett volna, fullosan felszerelt.
A harmadik amire alkudtam, az 4,4-ben állt meg, de erre azt mondtam, hogy akkor inkább a 4,7-es, mert fullos.
Mindez 48 óra alatt.Na, amikor a másodikkal beszéltem és mondta, hogy eladta, akkor tele lett a hócipő; fogtam magam, hogy elmegyek megnézni a kiszemelt GTI-t. Erre bemondtam egy számomra jó árat, picivel felette megállapodtunk.
Szóval senki sem mondhatja, hogy nem próbáltam meg. [pont]
A GTI majd megy a hahura, én meg újfent futok egy D6 kört.
Szerk: Kinéztem egy szép A7-et is, azt is meglátogattam, kicsit alkudtam rá; szvsz meg tudtunk volna állapodni. De ahogy egyre többet nézegettem az autót - ami elég szép állapotú volt - kezdtem egyre inkább elbizonytalanodni, hogy hogyan fogok én ezzel otthon ráfordulni a garázsra, hogyan fogok besasszézni a parkolóhelyemre, hogyan fogok a szüleimnél parkolni vele a kapubejárónál úgy, hogy ne lógjon ki a feneke az úttestre. Nagggyon hosszú és széles vas; inkább nem cumizok vele.
-
Jorus
nagyúr
válasz
Declare #134068 üzenetére
Nagy piaca van pedig az S-lineoknak, ST-Lineoknak, M-Packeteknek. Mondjuk oké, van, aminek van értelme, de az ilyen autók azért szemöldök-vonósak: 116i M-packet brutális 136 lóval vagy egy AMG Packetes GLC egy 170 lovas dízel csettegővel.
Szentem, ha a BMW K-EUR-ban piacra dobna limitált szériás 710L-eket, tuti vinnék, mint a cukrot. A bilétát leszedni 4 perc, és van egy 750L-ed, csak most nem akarsz gyorsan menni. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #134071 üzenetére
"a forgalomkorlátozás nem érintené az 5-ös környezetvédelmi osztályú (vegyes hibrid, csak gázüzemű, csak elektromos meghajtású) gépjárműveket"
-
Declare
őstag
válasz
Tsebacsi #134056 üzenetére
Inkabb arrol szol ez szerintem, hogy szeretnek sportautoban ülni, de nem tehetem, hat akkor veszek egy olyat, ami kivülröl ugy nez ki mint egy sportauto es ezaltal majd menönek tünök, bar nem vagyok az. Szvsz gaz.
Azert mert nem engedhetek meg magamnak egy sportautot, hat basszus, erezhetem magamat jol egy 100 par loerös, sportosabb karakterü autoban, mindenfele spoilerek, diffuzorok, piros feknyergek nelkül is, egy diszkret sportcsomaggal, hanggenerator nelkül is nem?
Kicsit ez a nagyravagyas, meg masnak megmutatni dolgok kevereke es ezek nekem nem szimpik....talan ezert irrital ez a "sportauto örület".
-
válasz
molnarpeter #134064 üzenetére
A V60 PHEV az minek számít ilyenkor?
A dízeles fele Euro 5; a villanyos fele Euro végtelen. Ha lemerül az akksi, akkor gázolaj hajtja.(A csúcsszuperEuro 6-os Golfomért csak holnap megyek.)
-
Hehe lehet akkor az öregem megszívta a mercivel
-
Qru
MODERÁTOR
Megszavazták: [link]
Budapesten, szomgriadókor Euro5-nél rosszabb dízelek kizárva.
-
válasz
Declare #134053 üzenetére
Valahol igazad van, valahol nincs
(Szerintem!) Tény, hogy mostanában túl sok a sportosnak látszó autó. Ez azért van, mert régen valóban volt egy sport és egy alap verzió. A Sport ugye sokkal jobban szokott kinézni. Apu is akar olyan szép autót, de anyu nem engedi a 200 lovat, mert mindmeghalunk. Apu szomorú, max bontóból szerez lököst, szoknyát, legalább kicsit jól nézzen ki. Ma már van sportosnak látszó autó, aminek hála a 100 LE-es Jazz is lehet Mugen kit-es, és mekkora marha jól néz ki, a tulaj meg tojik rá, hogy nem megy 5s alatt 0-100-at, de a verda az olyan, hogy öröm ránézni. Ennyike
-
Zizmand
aktív tag
Sziasztok
Ha az akksit szeretném tölteni az autóban, akkor érdemes levenni az akkusarukat az akksiról ugye? (Lidl féle töltőt használnék)
-
Declare
őstag
válasz
Tsebacsi #134048 üzenetére
Hat nem tudom, engem alapbol zavar az mostansag, hogy mindenki raallt erre a "sport" temara. Regen is voltak sportos verziok, de akkor abban volt is valami....de ma mar minden tipusbol van egy "sport" verzio, ami kb annyit takar, hogy a full alap autot agyon pakoljuk spoilerrel, befestjük pirosra az alap feknyergeket, rakunk ra hanggeneratort es igy kapunk egy "sport" valtozatot +500k huffal dragabban a konfiguratorban, aztan lehet fesziteni a balahanal a dugoban a 130-150 loerös "sportautoban". Szerintem szomoru, hogy ennyire latszat vilagban elünk es semmi nem szamit csak a kinezet.
-
válasz
Jorus #134051 üzenetére
Kézisként ezzel a motorral az nagyon jó! Kéziben jobb a start-stop azt mondják, automatán halálos tud lenni, mert lassan adja vissza a hajtást a váltónak, míg kézinél csak kuplungolsz és már röffen is.
Majd a hangjáról egy pár másodperces videjót pls, hogy néha este elalvás előtt megnézzem és szépeket álmodjak -
Jorus
nagyúr
-
Köszi Srácok a visszajelzést a KGFB-ről; hirtelen kellett megkötnöm, telefonon. A biztositas.hu-n ez volt a legolcsóbb, de ezek szerint vállalható a díj.
Még mindig nem készült el az autóm, kicserélték a lámpatestet, és az izzót is; majd ezek után a trafót is (szintén beázott), most még a vezetékekkel mókolnak.
Aggódóm, hogy nem készül el ma. A bérautót már rendben leadtam. A holnapi programom viszont különösen sűrű. :/ -
Declare
őstag
válasz
Tsebacsi #134045 üzenetére
328i nekem is tetszene....ezt csak arra irtam, hogy tökmind1, ha mar nem v6 v8 ugyse lesz igazan kurriozum hangja. Hanggenerator, meg szerintem tre. A speedzone-on van egy teszt a Skoda kodiaq sport verziorol (vrsssvrsv vagy mi a tök
). 2 Literes dizel motor a 2 tonnas orias balna kasztniban, pogacsa fekekkel, de piros feknyereggel es egy gombbal tudod bekapcsolni a sporthangot
hat komolyan mondom, hogy van aki megveszi es büszken feszit benne....az eszem megall
de persze, amire igeny van azt kell gyartani.
-
kisza25
félisten
A kis clio 5* ot kapott
Ezek a vészfék rendszerek tényleg hasznosnak tűnnek -
Declare
őstag
válasz
Tsebacsi #134043 üzenetére
Meg emlekszem nem is olyan regen mindenki ezen höbörgött, hogy uuuuuuu nem bmw a bmw, ha nem v6 vagy v8 es milyen tre a 4 henger....most meg a 4 hengeres motor hanggeneratorral a menö? Ne maaa
meg amugy is, ez egy x1 suv....belepö emelthasmagassagu semmirevalo ize....szerinted ezt a vasarloreteget hol erdekli a motorhang? Lehessen rendelni M pakettel, 21 es felnivel, szpojlerrel, meg kek feknyergekkel a pogacsafekeket...jah es legyen 4 kipufogo hatul..
-
Declare
őstag
-
Johnny_vT
senior tag
Egy percre nem figyelek és a BMW is varrógépet rak a hobbitelekjáróiba... Ez szerintem nagyobb szentségtörés mint a kommersz külsejűre rondított FWD 1-es...
-
eumano
tag
válasz
molnarpeter #134036 üzenetére
2.0 blueHDI 133KW
FAP adalék: infúziós zacsis (1,5 liter gyárilag jelenleg 900ml van benne)
Adblue tartály FULL-on! -
válasz
stickermajom #134022 üzenetére
Gratulálok!
-
eumano
tag
válasz
footy #134029 üzenetére
Szia!
Mivel elsőnek csináltam meg a részecskeszűrő tisztítást és csak utána a nox jeladó tisztítást, így hiába törölték volna a dpf tisztítás után a hibakódot ugyan úgy előjött volna a nox miatt, viszont ahol a nox szenzort tisztíttattam ott nem volt olyan diagnosztikai eszköz amellyel ki tudtuk volna törölni a hibakódot!
-
eumano
tag
Sziasztok!
Van esetleg valaki aki rendelkezik olyan diagnosztikai eszközzel amellyel "UREA" károsanyag kibocsátás intervallumot lehet nullázni?
Röviden: Az autó jelzett, hogy a továbbiaknak nem felel meg a környezetvédelmi besorolásoknak, így 1100 km múlva le fog tiltani!
Az olcsó kínai OBDII-es kis kütyüvel szépen kiolvastam a hibákat (részecskeszűrő eltömődés, Nox szenzor hiba)!
A problémákat megcsináltattam viszont a hibakódot nem tudom kitörölni, hogy lássuk valóban megoldódott e a probléma vagy maradt-e még valami!Amennyiben valakinek van olyan készüléke amellyel egy Citroen DS5 (2015) gépjármű hibakódját lehetne törölni azt megköszönném! Természetesen nem ingyen kérném!
*Érd, Diósd, Szigetszentmiklós, Buda déli része előny lenne!
Robi
-
gzbotii
nagyúr
Aucs: egy kis jégeső volt Szilágy megyében. Aki szereti az autókat, csak saját felelősségre tekintse meg
-
norrberth
addikt
válasz
stickermajom #134022 üzenetére
Semmiség.
A gyerek majd a hátsó kárpitot is letépi. -
stickermajom
addikt
4 nappal az esküvő után vettem észre, hogy asszony összekente alapozóval a hátsó ülést. A válást fontolgatom.
-
F_Zolee
nagyúr
Srácok. Ez Magyarország.
Nem jóléti állam. Költségvetést minden irányból támogatni kell.
-
-
#89309696
törölt tag
válasz
kelly416 #134011 üzenetére
Ez mindig is így ment, ha valamit elkezdenek tömegesen használni az nem lesz ingyenes, adó kerül rá stb. Ezekkel azok jártak igazán jól akik az elején beleugrottak és még az ingyenes időszakban kitermelte az árát, de ugye az bazi nagy rizikó. Még ma is bazi nagy rizikó, szépen mutatnak az adatok ugye amíg a támogatások el nem tűnnek, meg az adók meg nem jelennek. Ezért nem szeretem mikor a csóró polgárra rá akarják tukmálni a napelemet, merthogy onnantól ingyen van az áram és csak a napelemet kell fizetni. Aztán elfelejtik megemlíteni, hogy amíg a szolgáltató megveszi a napelemtől a villanyt ez addig működik, ha nem fogja akkor lehet újra villanyszámlát és napelemet is fizetni meg még adót is ha közben az is rájön. Ezeknek csak akkor van értelme ha szigetesített a rendszer, de az sokkal drágább, nem szolgálja ki a házat úgy teljesen és adó arra is jöhet bármikor. Jól rá fog cseszni megint nem kevés ember, akik kevés pénzzel beleugrottak ilyenekbe. Gazdasági válság lvl 2, mikor majd nem tudják fizetni a hitelekre felvett napelemet.
Én úgy vagyok ezzel, hogy akkor vágok csak bele mikor politikailag kiforrja magát és már előre kiszámolható lesz minden költsége. Az még jó sok év azért. -
válasz
kelly416 #134011 üzenetére
Szüleimnek ~1 évükbe telt, míg sikerült kamatmentes támogatást kapniuk a napelemekre. Most már több, mint egy éve a házon van, de még egyszer nem csinálnák végig.
Ahol csak lehetett, keresztbe tettek, milliónyi papírt kellett leadni, mindig utólag találták ki, hogy mi hiányzik még vagy mit kell újra kicsit módosítva elkészíteni. Az volt az érzése az embernek, hogy a kifárasztásra játszanak, illetve még ott "fent" is balf.szkodás megy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RX 6900XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Új Dell 13 XPS 9315 Touch 4K+ HDR DolbyVision i7-1250U 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!