Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz
6030D #276082 üzenetére
Azt kell mondanom, hogy tévedsz, Blellén 2000+ lakás épült és mind nyaraló, 90% Bp vette meg
(maradék Pécs és Nagykanizsa, Kaposvár...)
Ha vége a nyárnak, eltűnnek az új autók.
Blelle pénzes embereinek fejből tudom milyen autója van(azt is mi a nevük, hol laknak és, hogy milyen ingatlanjaik vannak, Blelle inkabb falu, mint város
)
Csak pár HO marad a téli időszakra, meg ha jó idővan hétvégén lejönnek elég sokan -
válasz
macilaci78 #276093 üzenetére
Ha megunom, akkor tényleg az lesz, hogy ott fogok állni a kocsi mellett a slaggal este és ha látom, hogy jön, telibe verem
Ez már nekem is eszembe jutott, csak az a baj, mindig éjszaka járkálja tele a kocsit. -
macilaci78
nagyúr
válasz
szpeti40 #276076 üzenetére
Anyám szódás szifonnal idomítja a macskát. Kertes ház, alapvetően kinti, de néha az alsókonyhába bejön. Télen melegedni, enni, ilyesmi.
Amikor olyan helyen van, vagy olyat csinál, amit nem kellene, akkor lespricceli. Pár alkalom után elég csak kiadni a ksssz... hangot és spurizik. Kb egy tucat alkalom után már nem csinálja.
Eddigre már ott lehet hagyni az asztalon a rántott húst, a macska a hokedlin feküdve fel sem szagol az asztalra.Persze ehhez ott kell a kocsi közelében, legyen kéznél szódavíz...
-
-
EQMontoya
veterán
-
Kickass
őstag
válasz
szpeti40 #276070 üzenetére
Kutya
Viccen kívül kb ennyi, nálunk ugyanez van csak macska és nyest, csak a mi kertünkben nincs kutya...
Ponyvagarázs drága és csúnya, sima ponyva összekarcolhatja a fényezést, esetleg egy mobilgarázs, de ha emiatt nem akarsz százezreket költeni marad a gyakori mosás. -
Kickass
őstag
válasz
Alusky #276066 üzenetére
Ha gonosz vagy összeesküvés elmélet hívő lennék azt mondanám, ez pont az az összeg aminél elmondhatják, mi megemeltük ergo tettünk a biztonságért, de közben pontosan tudják, hogy igazából nem fáj eléggé így megmaradnak a (kicsit magasabb) bevételek. Igazi visszatartó erő=kevesebb bevétel bírságból.
De nem vagyok se gonosz se összeesküvés elmélet hívő.... -
6030D
addikt
válasz
kisza25 #276081 üzenetére
Szabadifürdőn és -sóstón futkározva az új építésű negyedekben és kavicsos utcákban nekem nem úgy tűnt.
És ekkora házakat tuti nem nyaralónak húznak fel.
Tegnap raktál be képet a kerti BMW taliról, hát voltak lent jó gépek. M440i cabrio egy utcában 3, minden is AMG, M, S... a piros RS6 kombi (ideiglenes rendszámmal) az nagyon bejött. S2000 használós állapotban. Meg szerintem a Csikósék jöttek szembe, ha most valami szürke kis roadstere van (nem követem, amióta SZ-os). A nosztalgiázó Trabant, Wartburg meg mosolyt csal mindig az arcokra, bár a lányom szerint "fúj, ez büdös."
-
kisza25
félisten
válasz
Vismajor01 #276055 üzenetére
Itt vidéken csórósag van, a gdp Bp-en tobzódik
-
válasz
AxBattler #275949 üzenetére
Visszaolvasva ezt a C57-est ajánlottátok, ez jó lehet?
Vagy egy akciós AlzaPower esetleg? -
EQMontoya
veterán
válasz
macilaci78 #276069 üzenetére
Na igen, de nem azert, mert az 5er-t konnyebben megengedhetjuk magunknak, hanem mert a panelt sem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #276069 üzenetére
Nagyon durva pont néztem, hogy 50M-tól indul egy '70-be épült panel 1,5 szobás lakása.
-
Sziasztok!
Egy szemfüles macska az udvarunkban rendszeresen összemászkálja a frissen mosott autót, reggelre garantáltan ott vannak az aranyos ki lábnyomok a motorháztetőn, szélvédőn és tetőn.
Erre tudtok valami megoldást?
Annyira nem áll jól a kocsimnak az összemászkálás. -
Alusky
senior tag
Semennyire. 30 helyett 39, 45 helyett 58.5, az pont olyan tétel ami vagy belefér vagy eddig is sok volt. A magasabbak meg a legtöbb autóst már nem érinti amúgy se, mert nem mennek annyival.
Jó hír az, hogy nem szigorítanak a 15/20 Kmph sávon.Ezeket az árakat amúgy megint melyik szülte le, szerintem 58549 Ft 16 Fillér jobb lett volna. Miért nem lehetett már akkor 10 és 20 ezret rádobni pluszban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #276060 üzenetére
Nem vagyok ilyen de nagyon sok embert ismerek aki így gondolkozik. Pl pont lesz*rom hogy csövesbánat vasfelnim van, más meg megveszi a magnéziumos R8 felnit az 1,2 TSI alá is.
Minden mindig eladó csak az ára a kérdés, tudod.
-
Gyors helyzetjelentés: Románia, MOL-on nem megy a Move kártya (vmi sajátjuk van), a százas benya pedig e10
a puruttya 6,9-7,3lej közt mozog társaság/elhelyezkedés függvényében.
Ja, még mindig nem tudnak vezetni és echte a legbeláthatatlanabb helyeken kezdenek rá az előzésre, vonal-tábla-kanyar nem számít ofkorsz. Pár óra után én is meguntam, felvettem a tempót (faluban legalább 70, főút 120) és haladtam velük, aztán már csak azt vettem észre, hogy én sem figyelem a vonalakat és táblákat, mert feleslegesMajd vasárnap hazafelé el ne felejtsem ezt itt hagyni nekik és nem magammal vinni haza 😅
-
Vismajor01
addikt
válasz
Szada85 #276057 üzenetére
+Qru
Huh, hát nem lehet könnyű senkinek az élet ha ennyire foglalkozik azzal mások mit gondolnak, másnak mije van, mivel jár.
Én boldogan járnék egy Dacia Springgel is (ha lenne benne némi craft azért) tökre leszarnám h a szomszédnak X5M-je van. Mondjuk mellettem, előttem, mindenhol vállalkozók laknak, ott egy tendenciát vettem észre hogy bármikor azt mondom h "jóféle kocsid van" akkor a válasz az lesz rá h eladó
-
Szada85
aktív tag
válasz
cOxeR #276050 üzenetére
Szerintem nem szabad kihagyni a képletböl, hogy lehet egy relatíve nagyobb réteg (a méretét nem tudnám megsaccolni) aki az utóbbi X év ingatlanár-robbanásából is szert tehettek egy szemmel látható vagyonra úgy, hogy nem ezzel foglalkozó vállalkozók.
Örököltek 1 (vagy akár több) lakást nagyszülöktöl, amikor a panelok is 20-30 métertöl kezdödnek, egy tégla pedig ennél is több lehet, ott könnyen az emberek ölébe hullhat pár Tesla ára, és ha nincs meg hozzá az adott pénzügyi tudatosság (márpedig a cikkekböl, piacokból azért látszik, hogy sokaknál nincs meg), akkor máris könnyen elhussan Teslára, új SUV-ra...
Plusz ott van mellé a rengeteg helikopterpénz is, nekünk is van ismerösi körben olyan, akik ahogy megkapták, szaladtak kihozni egy vatta új Sportage-et a régi G Astra helyett, mert "hát hogy néz ki az utcában, hogy ök még mindig 20 éves autóval járnak, amikor a legtöbb barát/barátnö valami új konzervdobozban feszít..."
Cupra reggeli fogyi, klímázva, pálya 110-130km/h közötti andalgással 6,8 lett.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #276053 üzenetére
Ez egy öngerjesztő folyamat valamilyen szinten.
"Láttad a szomszéd vett egy X5-öt azzal hordja Janikát az oviba?! Jó akkor mi is vegyünk. De AMG legyen, hogy lássa nekünk telik rá."
-
Vismajor01
addikt
válasz
Dare2Live #276037 üzenetére
Mondjuk ezt tökre nem értem, mi a szarnak? Ha ilyen rövidtávokra kell egy batár suv szinte semmi pluszt nem tud nyújtani erre rengeteg a kontra, fogyasztás, parkolás, etc.
Én biztos elektromosat vennék ilyen ovi-járatnak ha meg nagyon sok gyerekem van akkor egyterű/kisbusz.
Inkább arról lehet itt szó, hogy nem ovijáratnak veszik a GLS-t meg X7et hanem anyunak, aki meg erre használja. Én feleségem is vonzódik a batár autók iránt, sokkal hamarabb venne magának GLS-t mint én, hálistennek nincs rá pénzünk
-
Qru
MODERÁTOR
Ennyire nőnek a gyorshajtás büntetési tételei szeptembertől
Kíváncsi leszek, mennyire esik vissza a gyorshajtás az emelés hatására...
-
válasz
Dare2Live #276049 üzenetére
Szerintem az áfa került auto a legtöbb… nem véletlenül van ennyi dobós cég, meg sok sk, de rendszám… őszintén nem tudom, hogy van a csavar, de én nem igazán aludnék nyugodtan. (persze én csak katas vagyok)
Illetve van azért egy vállalkozói réteg aki simán kifizeti, meg aki sokat dolgozik és spórol és fontos neki, hogy mivel jár. Nézd csak meg a panelok alatt is milyen autók vannak… a csillaggarázs alatt, házra nem költ, de az auto az kötelező.Érdekes, tegnap a Teslas Fb csoportba volt valaki aki azt kérdezte, hogy tudja ennyi ember kifizetni a 15-20M -t egy Teslára…
-
Dare2Live
félisten
válasz
EQMontoya #276043 üzenetére
50+milliós autókra? A te adódból ld NER.
Kedvencem egy baromi nagy amg merci volt .AMG merci. Gyerekfuvarozásra. Sejted mennyire számított a pénz amikor megrendelték?Emellett messze-messze legnagyobb magyar autós réteg a 12+ éves használt importos. És ott jön a nagy buci mert már minden turbo, minden di, minden koksz, dpf...
-
válasz
EQMontoya #276047 üzenetére
Az a későbbi eladás miatt érdekes, de még hadilábon állok a felszereltségeket illetően. Amúgy mindent meg lehet szokni, olyan nincs, hogy feleslegesen erős.
Vonóhorog a megoldás, azt húznám be mellé mindenképpen. - többnyire üres a csomagtartó, néha meg semmi se elég… legalább mondjuk nem pakolok be minden “szart” és nem lakom le annyira a kocsit.
Viszont haveri körben én vagyok a szállító az I3-al… sedanba igazán nagy cucc nem fér, ez okoz fejvakarást. -
válasz
EQMontoya #276045 üzenetére
Egy nagyobb hatótávú elektromos, ami nagyobb mint az I3, ha lehet jobban is megy (itt kezd szűkülni a piac) fogyaszthat is többet az nem gond, ha eleg nagy az akku benne. Míg nem megy el a Z addig nem nézegetek igazából, nem is mindenáron akarom eladni, mert ugyan néha kevés az I3 hatótáv, de az esetek 90%-ában untig elég. Sok valós lehetőség amúgy nincs, Tesla Y lenne jó, de az over budget, Modell 3LR esetleg performance kor/km függvénye, vagy VW ID4, Ioniq 5 de ezek kevésbé hatótáv bajnokok a méretük miatt is és inkább keret felett vannak.
Mondjuk az is kérdés mi lesz ha csak 1 auto marad… ettől azért tartok. (feleségem ugyan vezetni nem vezet… de a biztonság, hogy “van másik” bármi is van azt nehéz elengedni fejben, mégha kritikusan ügyelek az állapotra meg a meghibásodás megelőzésre) -
Dare2Live
félisten
válasz
EQMontoya #276020 üzenetére
Hiába adta Ford ~2200eurral olcsobban uazt Fiesta felirattal 3*annyi pumat adott el. Semmi difi nincs motorban/felszereltségben de a crossoverért sorba állnak úgy is, hogy +2200euroval drágább.
Ez van. Senki se akar kis autót. Mindenki SUVot akar. Városi rohangálósnak is. Nagyon durva amikor oviba beáll mellém egy LC V8/X7/GLS és rákérdezek és erre vették. Oviba cipeléshez, bevásárláshoz, gyerek dévényre cipeléséhez.
Az elöbb feljött bunker ablakok, vastag oszlopok logikája... jön elő. Nincs értelme, nem logikus de a dizájn, biztonságérzet mindent visz. Miközben még rosszabb is a biztonság mert nem látsz ki.
-
Srácok nem tudom, Ti hogy bírjátok az auto eladást de sejtettem, hogy megint nem lesz könnyű.
Focust mikor eladtam jöttek a ctype hegyek, mert olcsó műszakis auto volt, na az se volt egyszerű.
Egyik azért nem vette meg mert nem volt hozza emelő.
Nem értem ennyi “idiótát”, hogy fúj össze a szél erre a piacra?!
Most megint kezdik hozni a formájukat:
”Jónapot, mennyire alkuképes?”
“Ma megnézném mert alsóretkesen lakom nagyon messze és épp itt van dolgom” - persze nem jött
“Ez menetközben is tud tetőt csukni nyitni 50-60-al, mert nekem az kell”
Meg megyünk egy kört, hát ez nem megy annyira, mint az ~50le-vel kevesebb régi változat. Persze a váltót nem teszi sportba csak be nyomja a sport gombot, nem is fog menni.
Lassan értem azokat akik beadják inkább valahova… -
kisza25
félisten
válasz
macilaci78 #276009 üzenetére
Jó, de te nem vagy kicsi
-
brumi1024
veterán
válasz
szőröscica #276031 üzenetére
Igen, 5 ajtos.
-
Zizmand
aktív tag
-
szőröscica
addikt
válasz
Tsebacsi #276029 üzenetére
Az elozo 4GC otajtos? Megelozott ma egy turkizkek, jol nezett ki. 40i-vel johetne. A dizel gondolom ugyanaz a csapagyasodo, kigyullado szar benne, mint a kortarsaiban.
Az uj 5er kepeken nekem nagyon fura aranyu, de asszonynak pl. tetszik. A G30 LCI szerintem sokkal szebb.
-
EQMontoya
veterán
válasz
brumi1024 #276025 üzenetére
Raadasul ahogy huzzak fel az autok orrat, ugy kerulnek egyre magasabbra a fenyszorok, ami a masik idiota trend, mert egyre kozelebb kerulnek a szembol jovo fejmagassagahoz, igy mar a legkisebb huplin vakit... Arrol nem is beszelve, hogy ha hatulrol kapod, a tukrod magassagaban van, tehat durvan vakit.
-
brumi1024
veterán
válasz
macilaci78 #276022 üzenetére
1.51 magas, szoval egy atlag holland ferfi nyakaig er.
6 centivel lett magasabb az elodnel, es a motorhaztetot nagyon felhuztak, talan meg jobban elvesztette a szedansagat, mint az i4 a coupe formajat a belsoegesuekhez kepest. 1590mm kornyeken mar kis SUV-ok vannak.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz
macilaci78 #276009 üzenetére
Nekem az vált be, hogy (feleségem amúgy is jobb oldalamon) bal karom leengedve, viszont mellkas-váll-kar vonalat picit megfeszítve jön a kontakt, fájni (talán) nem fáj a másiknak (annyira), viszont ahhoz elég, hogy ne engem lökjön arrébb, hanem Ö pattanjon le...
Közérdekü híreink:
Tegnap visszakaptam a Cuprát, másfél nap után még picit félve merek bármi bövebbet írni, egyelöre bíztatóak az eredmények, pezsgöbontás majd talán 4-5 nap után, addig intenzív használat van tervben.Készült róla - átlagembernek talán kissé száraz, technikai alapú - videó is, igaz német nyelven (de legalább nem jó öreg hangalámondásos módon), ha igény van, érkezhet a link (nem vilike-féle), a srác maximálisan megérdemli, kellemes színfolt a szakmában.
-
Alusky
senior tag
válasz
EQMontoya #276008 üzenetére
"hibanak fogjuk latni visszanezve ... ...meg a mindenbe dizelt rakunk korszakot"
Ez a két mondatrész összeilleszthetetlen.
simonjoe
El lehet érni nálam is azt a pontot, csak jóval később meg jóval komolyabb dolgokkal. Én automat félreállok a járdán, boltban, akárhol, mert nem akarok hozzáérni a másik koszos, bogaras emberhez.Kocsikat is elengedem, ha bunkó, menjen inkább előre legalább kiüresedik az út előttem és ki lehet pörgetni a gépet. Megköszönés, visszaköszönés se igazán zavar, nem szeretek élőben sokat pofázni, így nem is zavar, ha valaki nem köszön nekem vagy nem köszöni meg, ha segítek neki. Mondjuk én könnyen vagyok, mert világ életemben egyedül voltam, csináltam a legtöbb dolgot, bennem nem alakult ki a hiányérzet ilyenekre, ezért nem is várom el.
-
szabonagyur
félisten
válasz
simonjoe #276007 üzenetére
En ezert jarok este 9 utan is futni.. futo palyan szedelegnek kortol fuggetlenul ami nem zavarna ha arebb huzodna picit.. de nem teszi. Sot sokszor hatra is nez es mogotte vagyok 50 meterrel, szoval lesz@rja csak siman. Es ha elmegyek mellette van amelyik hoborog, hogy a telefonjat ki ne ussem…
-
válasz
macilaci78 #276009 üzenetére
...jó!, Te a kivételek közé tartozol.
-
válasz
Szada85 #276001 üzenetére
"Amit kisza is írt, azt rendszeresen tapasztaljuk feleségemmel, 2 ember széles járdán megyünk kézenfogva, jönnek szembe 2-en, mi beállunk egymás mögé, ök pedig jönnek tovább egymás mellett, mert majd mi elszublimálunk szerintük."
Ötven évig álltam félre, engedtem el embereket. Ma már gátlás nélkül fellököm, ha meg hőbörög még szájba is b@...szom!
-
-v-
addikt
válasz
EQMontoya #276002 üzenetére
Kérdés ha ma már úgyis ennyi suv van akkor hova magasítják az övvönalat, attól nem lesz biztonságosabb mert egy XM az úgyis beköszön az ablakon annyival magasabb. Szerintem lassan a suvokon is kéne magasítani az övvonalat mert már csak suv van akkor egymáshoz képest kell biztonságosabbnak lenni tehát egy XM igazából szart se véd oldalról ha onnan meg egy escalade érkezik szóval a jó irány az lenne h lassan ott is kicsit emelni kéne az övvonalat nem?
-
EQMontoya
veterán
Yep, pont Brumival beszeltuk a csutortoki talin, ha jol emlekszem, hogy az uj Mazda 3 hatso ablaka igazabol egy lores, annyira fel van huzva az ovvonal, es annyira vastag a C oszlop.
Nekem sem tetszik ez az iranyzat egyaltalan, hogy agressziv es bunker minden. Meg persze melle ket tonna.
Bonuszpontert lehetoseg szerint fekete belterrel es fekete tetokarpittal. -
Szada85
aktív tag
válasz
Tsebacsi #275990 üzenetére
Szerintem ez a fiatalabb generációtól induló, mostanra már az idösebb generációra is átgyürüzött problémának érzem, nyilván a bunkóság, önzöség relatíve gyorsan terjed, ha az adott emberrel úgy viselkednek, az elöbb-utóbb átveszi.
Amit kisza is írt, azt rendszeresen tapasztaljuk feleségemmel, 2 ember széles járdán megyünk kézenfogva, jönnek szembe 2-en, mi beállunk egymás mögé, ök pedig jönnek tovább egymás mellett, mert majd mi elszublimálunk szerintük.
De egyre ritkábban tapasztalom azt is, hogy beengedve, elengedve, átengedve "megköszönnék intéssel", ma már sokaknak ez teljesen helyénvaló, "nekik járó" dolog, hogy majd a másik alárendeli magát.
Vagy ha benéz valamit se int, hogy "kösz, hogy megoldottad a helyzetet", hanem megy tovább flegmán, nem lett gond, akkor minden a helyén.Qru:
1.8 benzin, igen, kézivel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron