Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Zizmand #296880 üzenetére
Elsőre röffent és szépen felmászott a futóra. Csak nem lesz nagy a baj.
Szomszéd dzsuvája annyira szép a képen.Reggel volt is egy jó körünk, hogy méé állunk oda (autója sincs). "Utcán ott állunk meg ahol akarunk, amíg meg mi takarítjuk a parlagfüved és az utcafrontod addig ugyan ne álljunk már ezen le...
"
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ironer23 #296892 üzenetére
Suzuki topikban kérdezz rá erre.
-
ironer23
csendes tag
Benzines, 2000-es évjárat, Suzuki Swift Seadan, 1,3 GLX Cool
Ez lehet a lemerült akksi miatt? -
Tegnap Tatán és környékén kísértett egy Porsche 911 GT3 RS...
Szép zölt volt, markáns hanggal, ment mint a disznó.
Csak kisség rossz időpontot választott. A délutáni fél ötös irodista "műszak" kirajzási idejét.
Körforgalomból kifelé csúszott a hátulja.
Azért nem volt rossz hallgatni. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Harcipocok84 #296884 üzenetére
Akar vmi ott nem lett meghuzva rendesen. Vidd vissza a szervizbe.
-
Harcipocok84
tag
Sziasztok!
A héten generátor volt cserélve az autómban. 2009-es E71-es BWM X6-ról van szó. Azóta néha fura zajok jönnek a motortérből. Megfigyeltem, hogy szinte csak akkor, ha haladás után megállok, állóra fékezek, és akkor is csak pár másodpercig, utána elmúlik. Nekem kicsit ilyen koszoráló görgő hangnak tűnik. Esetleg a generátor szabadonfutó?
Most lehet hogy hülyeség belekeverni, de mintha haladási irány váltásakor is hallanám (automata) egy rövid ideig.
-
ironer23
csendes tag
Sziasztok!
Egy olyan problémával fordulnék ide kis segítségért tanácsért, hogy múlt hét végén voltam annyira balga hogy rajt felejtettem pár órára a világítást a kocsin. (nappal volt, emiatt nem volt szemmel észrevehető, a sípolást meg sietségemben nem figyeltem)
Kivettem az akksit, feltöltöttem, viszont azóta olyan jelenség jött elő hogy az alapjárat megugrott 2000-s fordulatra. Ha egy ideig várok, lemegy 800-900ra amin előtte szokott duruzsolni, viszont ha elindulok, váltásokkor ujra felugrik mindig.
Mi okozhat ilyet?
Válaszokat előre is köszönöm. -
Spec
őstag
Sziasztok! Remélem nem nagyon off a téma. Autós gyereküléses kérdésem lenne. Adott a kisfiam, aki 8 éves 36 kg és 140 cm magas.
Jelenleg egy nagy méretű gyerekülést használ, ami éppen 36 kg-ig jó, de nem is ezzel van gond elsősorban, hanem a gyerek magasságával. A gyerekülésben már nem fér el a válla rendesen.
A KRESZ-ben azt olvastam, hogy hátul 135 cm-ig kötelező a gyerekülés, vagy magasító, elől meg 150 cm-ig.
Ez alapján már elvileg hátul utazhatna a gyerek gyerekülés nélkül is, de úgy még azért nem túl kényelmes neki. Eléggé magasan, a válla fölött megy el az öv, és vágja a nyakát. Ez így se nem biztonságos, se nem kényelmes neki. Az övvezető magassága nem állítható hátul a kocsiban.
Arra gondoltunk, hogy ideiglenesen, még 1-2 évre lehet kéne neki egy sima ülésmagasító. No de akárhogy keresem csak olyanokat találok, aminek a felső súlyhatára 36 kg.
Most ilyenkor mi van? Nincs ennél nagyobb teherbírású? Ti mit tennétek ebben az esetben? Előre is köszi! -
Zizmand
aktív tag
válasz
Micsurin #296879 üzenetére
Amúgy nem aggódnék, hogy ennyitől hengerfejes lenne a motor.
Nálunk az 1.9 PD Passat hűtőfolyadék nélkül megcsinálta a Gödöllő-Miskolc távolságot és utána még 5 évig használtuk gond nélkül az autót. (Nem voltam ott, amikor beszart az autó, telefonon próbáltam tanácsot adni, de ami desztillált vizet időnként beöntöttek, a kiegyenlítő tartályba, az azonnal ki is folyt.)
-
Micsurin
nagyúr
válasz
kisza25 #296877 üzenetére
Céges 1.7-es J-be bele szaladt majd 230k... nagyon szerettük. Ezért mertem beleugrani.
Reméljük nem fűzött csere lesz a vége de jobb felkészülni.
Zizmand
----
Most azon agyalok bedobom a kereskedőnek felezve nem akarjuk-e az összes csövet cserélni. Mert ha megint vissza jövök gari időn belül az neki se lesz buli. -
Micsurin
nagyúr
Ha forgalmiban csak az van, hogy Z17DTR akkor gondolom kedvem szerint rakhatok bele másik azonos motorkódú blokkot ha a legrosszabb eset következne be holnap, ugye?
-
gg72
veterán
válasz
MasterMark #296872 üzenetére
Rendben, remélem jövő csütörtökön kiderül.
-
válasz
KubanitoS #296869 üzenetére
Most olaszoknál csinált egy ilyet velem egy szállásadó hogy csak utca van megadva. Kérdezem 3 nappal indulás előtt mégis pontosan hova: nyugi majd aznap. Persze aznap check in időben sem volt meg az infó amikor már határozottabb smst írtam és kegyeskedett megadni (ki volt fizetve előre...). Azóta is értékelést kunyerál és gondolom nem érti miért nem kap (különben rendben volt a szállás azért nem potoztam le a francba)...
-
KubanitoS
veterán
válasz
Motion_Blur #296846 üzenetére
Titkos infó hova kell menni, vagy mi? Ilyen helyre én biztos nem vinném az autómat.
-
gg72
veterán
válasz
MC Pite #296852 üzenetére
Amúgy jobban figyeltem ezt a dadogást és ezt vettem észre: hideg motornál (napi első indítás) nagyon ritkán csinálja, ha már előtte mentem vele és utána indítok, akkor szinte mindig. Az alapjárat-leeesés kb. fél percig tart, ha akkor akarok elindulni, akkor a gázra sem nagyon reagál, ma egyszer le is fulladt. De a kb. fél perc elteltével, ahogy magára talál az alapjárat, szépen jár a motor, útközben sincs semmi gond vele, műszerfalon hibaüzenet nincs, OIL OK. Gyorsításkor néha érzek talán egy-egy apró megtorpanást. Akkor ez továbbra is EGR hiba/eltömődés lehet leginkább? Üzemanyagszűrőt is lehet cseréltetnem kellett volna legtutóbb.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MC Pite #296865 üzenetére
Ezért nem is vettem meg. Na majd konzultálok a szerelővel, én magam tuti nem állok neki ilyennek. Lehet akkor behúzok egy LM tisztítót meg akkor egy injektor tisztítót és akkor a következő 10 évre letudva a carcare.
Vagy szervezünk egy autóstalit és rád lőcsölöm ezt a nemes feladatot.
-
Nekem a kezdeti nyűgöket (jellemzően meg hidegen enyhe kitartott gáznál enyhe ingadozás/rántás) 99%ban szokta orvosolni, úgyhogy vagy ilyenkor, vagy preventív használom. Meg tudok sok szerelőt, aki bontás előtt ugyanezt csinálja először.
Minden gyártónál vannak ilyen szerek, ki mihez fér könnyebben hozzá, érdemes néha megejteni.
Főleg a gdi-k esetén, ahol nincs más tisztítási lehetőség. Jut eszembe, az olajleresztős erősebb cucc előtt még kéne egy flakon ilyet is durrantanom a pikacsuba lassan.Amúgy ezen már máskor is gondolkodtál, lehet a pincébe kerülne a spré a gumik mellé
-
grizlisandor
veterán
válasz
Motion_Blur #296863 üzenetére
Kérni kell azt is az időpont mellé!
Nyilván ők amilyen színvonalat képviselnek így videón keresztül, legalább annyi okoskodást is kapnak, ha nem többet és a srác beleáll, gondolom védi a céget, de iszonyat energiákba kerülhet ez, így valamilyen szinten érthető, főleg ha volt valami előzménye.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #296856 üzenetére
Ennyire félnek a NAV-tól?! Bíztató...
-
grizlisandor
veterán
válasz
Motion_Blur #296846 üzenetére
Utolsó FB bejegyzésük alapján 10 óra előtt hívd fel őket a címmel kapcsolatban, mert úgy tűnik letitkosították a címüket, a google se tudja.
-
Egyre inkább az az érzésem, hogy a Waze-t el kéne felejtenetek
-
kisza25
félisten
válasz
Motion_Blur #296846 üzenetére
Lehet házhoz jönnek
próbáltam én is rákeresni, több 100 értékelés, sehol egy cím, se neten, se fb, de google térképen sincs, de tud róla
-
Egy segéddel az igazi, leszeded/félrehúzod a fojtószelepnél a csövet ami a légszűrőtől megy a fojtószelepre(egy bilincs fogja) Jár a motor, és ahogy a cucc kezelésije írja, segéd az egy gázfröccsöt (2000-3000 rpm közé), amikor is nyit a szelep, beciccentesz egy fél másodpercnyit, utána a szelep visszazár. Így ellövi az ember azt a 2-3 decit.Ha beremeg a motor, kicsit hagy járni (fél perc) és adj pár nagyobb gázfröccsöt.
Leírás: [link]
-
még mindig javaslom csináld meg a sprés takarítást amit javasoltam. Fojtószelep takarítás sem egy nagy cucc, egy imbusz(vagy hatlapfejű) meg egy csavarhúzó kell hozzá, pár perc az egész. Szívó oldalon a tömítések öregedése is okozhatja, pl fojtószelepházé. De a szenzorokat, szelepeket megcucálnám amit mutattam, és rendes kikormolás, megnézni változik e. De mindenképp ráfér ez a kezelés, nem kidobott pénz/20 perc.
focvis: Kérdeztem, ők csak cserélik egyben a tükröt. Megrendeltem az újat, most bátrabban nekieshetek. Ha sikerül, éljen, megy vissza az új, ha nem, van mit felrakni.
Mondjuk gyanús hogy kicsit lötyög is a tükör, ma pár bukkanónál is láttam mozogni. -
Motion_Blur
félisten
Sziasztok!
Szfvári NSZ Autószerviz-el kapcsolatban van már valakinek közvetlen tapasztalata?
A napokban viszem hozzájuk az autót egy teljes körű átvizsgálásra, DE címet se írásban, se telefonban nem kaptam
szal konkrétan nem tudom hova kell menni
, és sehol nincs fent a címük. Ez nekem egy kissé gyanús.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
grizlisandor #296843 üzenetére
Sosekopelen belül is 1.7-esnél olvastam sok ilyet német fórumokon.
-
grizlisandor
veterán
válasz
Micsurin #296841 üzenetére
Ez inkább általános probléma, vagy sosekopel érzékenyebb?
Én azt olvastam, hogy érdemes a használt autó deknijét leugrasztani, kitakarítani, megnézni ki lakik a szívókosárban, mert ki tudja hogy nem cserélgették az olajat a motorban.
Pirosnak levetettem, de mint kiderült kár volt, tényleg cserélgették benne a motorolajat. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #296840 üzenetére
Akkor ez olyan volt mint nekem a Skodában a hűtővíz fogyás. Szerencsére az előző is szrt vt így már tudtam mire figyeljek. Érdekes a Passatnál soha fel nem nyitottam a géptető a sok év alatt, (nem kellett). Jó 1x mikor haver S60-ját bikáztuk be róla.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
grizlisandor #296840 üzenetére
Rácsos / lyukasztott felületen át szí a pumpa a dekniből, ha rakodik az olajsár először a pumpa maga fog gyengélkedni és ha kezdi feladni a csapágyazása a küzdelmet akkor élesedik a bomb.
Igen... kicsit szürreális. Tényleg jó helyről néztünk, felső negyedből szemezgetve tömeg típust
---
Qru Weisz Daniék tudtommal okosítani csak Opelt vállalnak. Ott eleve az összes BID - CID tudta a BC-t csak más más funkciók voltak gyárilag engedélyezve.(..szépen kioldják ilyenkor amit csak lehet.
)
-
grizlisandor
veterán
Céges Renault kocsiban kanyarok, körforgalmak előtti fékezésnél néha felvillant valami hibalámpa(nem emlékszem melyik) meg szöveg, hogy brake akármi. 4x jeleztem egy hónapon belül az illetékes kollégának, mire elvitték a szervizébe, kevés volt a fékfolyadék.
(#296836) Micsurin:
Sajnálom, pedig végre jó irányba indult az autóvásárlás.
Az eldugult olajpumpa hibát összefoglalnád? -
válasz
Corsa02 #296803 üzenetére
Ez a cikk 3 éves, már nincs ilyen opció a beállítások között. Valahol olvastam, hogy Google átalakította, hogy a Google assistant intézze ezt.
Viszont, a Waze-ben kellene legyen mikrofon ikon a kereső mező mellett, ez nekem nincs, de nem vagyok vele egyedül, úgy tűnik telefon függő a dolog. Gondolom bug.
Az engedélyeket csekkoltam, mind az AA, mind a Waze teljes jogosultsággal bír.
-
Micsurin
nagyúr
Olvass vissza...
Pont ezért idegelődtem ki mert tudni illik elvileg későn villan és nincs visszajelző.
(Titkos menü meg nem volt ahol láthatnám mert vagy mikor angolosították olaszról lett kiütve a BC menü vagy nem is volt rendelve. Akartam menni Érdre srácokhoz, hogy aktiválják de nem voltam elég gyors...)
Szóval reménykedünk jelenleg, holnap jön haver és visszük át futón a kereskedőhöz. Csoportot minél többet olvasom annál inkább vagyok ideg mert Z17DTR és Z17DTJ kb csak vízcső vagy eldugult olajpumpa miatt makkan ahogy olvasom.
-
gg72
veterán
válasz
kisza25 #296811 üzenetére
Kösz, MasterMark-nak és Qru-nak is!
Akkor a hengerfejesedést kizárnám, ezeket a tipikus hibákat nem tapasztalom.
Gyertya lett cserélve egy hete, miként az összes szűrő +olaj is, egyedül az üzemanyagszűrő nem. Nagyobb gázra nincs remegő érzés (sőt, akkor "megjavul"), csak elinduláskor, mintha le akarna fulladni, dadog, de aztán elindul és utána nincs hibajelenség. De induláskor sem mindig csinálja, kb 50%-ban. Hát akkor jövő héten okosabb leszek, mondjuk ez csak egy helyi kis szerelő (a fojtószelep miatt jelentkeztem be hozzá), nem tudom mekkora a műszerezettsége, de 19-én van időpontom egy olyan szervízbe is, ahol tudnak hibakódot olvasni, stb.
Erről a 3F szabályról most hallok először, de azért látom nem annyira egyértelmű a helyzet: [link]
-
válasz
szőröscica #296797 üzenetére
SOHA
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Micsurin #296827 üzenetére
Ó b+, nem túl bíztató. Reméljük időben szólt még. Toyota-nál is van gond ebből, hogy későn szól. Bezzeg a Suabru. Az megfőzi magát még akkor is van benne kellő víz.
Jah ha már Subi, utánam a szervizben volt egy bugeye WRX. A tünet: néha felvillan az olajnyomás lámpa. Tesztkör, minden oké. Mennek egy hegyesebb karikát, hát kiderült, hogy annyira kevés olaj volt benne, hogy tempósabb kanyarokban már nem tudta felszívni az olajat a pumpa. Nem tudom mit lett, mert nem vártam ki a végét de egy biztos: olcsó nem.
-
Micsurin
nagyúr
Előtte egy 5-10 perccel volt csak tekerve de akkor se vészesen, megnéztem 110-120-ig mennyire fürge aztán vissza polgári 80 majd ahol felvillantotta ot már jócskán ~40-50 körül mentünk.
Szóval reménykedjünk... azt se tudom honnan fogjuk tudni ha gebasz van. Mondjuk csoportan nagyon extrém képeket mutogatnak 1.7-est illetően.
Elvileg a hirtelen hősokk amit nem igen szeret a dugó + gyűrű.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #296813 üzenetére
Jöhet kivételesen nem mostam kocsit, mert nem kellett. Az az ideális állapot volt hétvégén mikor már nem sóztak de még bogarak sincsenek. Kellet volna tankolnom, 600 Ft volt a 95 E5 litere (1,6€/liter) de nem akartam szórakozni vele, így itthon tankoltam 605-ért E10-et.
-
polonic
félisten
válasz
szabonagyur #296813 üzenetére
Én két hete mostam. Alapos két vödrös, stb. Azóta is tiszta, csak a por lepi be azért a garázsban is. Sikerült eddig úgy menni, hogy elkerültem az esőt. Holnap szerintem telibe kapom. De amúgy is hétvégén jött volna a következő mosás.
-
tboldi
nagyúr
A WagonR-nél (ami Európában félig-meddig GM termék ugye) a csóróságjelző kútoszlop először folyamatosan világít 11 liter alatt, majd átvált villogásba, amikor már csak 5-6 liter van hátra. Simán el tudom képzelni, hogy az Opel is hasonló logika mentén csinálta meg a túlmelegedésre figyelmeztetést.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
norbert1998 #296806 üzenetére
Kb hiperűrugrás. Mint nekem a 2.5i-ből átülni a 3.0T-be.
Akkor jövő héten lesz csak összerakva? Ez első/felső vagy hova való merevítés? Bubihoz láttam komplett szettet első felső és alsó. Pöppet drága cucc.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #296813 üzenetére
Szerintem egy héttel ezelőtt is az volt.
-
szabonagyur
félisten
Több helyen hullhat sáros eső pénteken
Pedig 3 napja már tiszta
-
válasz
tboy93 #296789 üzenetére
Próbáld amit Corsa02 írt [link] , gyanúsan ilyen probléma.
#296790 MC Pite Viszont
nálad megy Wazén a diktálás. Ja, nem , nálad se megy. Akkor szintén ugyanez, mint tboy93 esetén.OFF: én nem tudok 4 jegyű telefonszámokat (pl. 1818, 1446, stb.) hívni, mert valahol, valamikor letilottam, azóta se sikerült megtalálnom ,hogy hol. Ha muszáj, akkor elő kell keresnem a tarcsi telefonomat a tarcsi telefonszámommal hozzá.
-
kisza25
félisten
Keveredik a hűtővíz az olajjal, zavaros lesz a hűtővized, olajos folt lesz a tetején, és fagyalló szagú az olaj, hengerfejnél nyomja ki az olajat, vizet.
Mikor lett gyertya cserélve, amúgy gyujtótrafó is hasonló hibákat csinál, nagyobb gázra nincsen remegős érzés?
Meg ahogy előttem is írták a keverék képzés/üzemanyag oldalon is lehet a hiba -
MasterMark
titán
Hengerfejesedés: Víz az olajban, olaj a vízben, hengerfej alól kifele jön az olaj / víz, kipufogógáz a vízkörben (kemény csövek, bugyborékol).
Amit írsz az inkább gyertya / trafó / injektor probléma.
szerk.: Ja igen, fojtószelep is lehet. Igazából bármi ami a keverékképzéssel kapcsolatos. Mindenféle szenzorok, MAF/MAP/IAT/Lambda szonda, stb.
-
kisza25
félisten
válasz
norbert1998 #296806 üzenetére
Ebben az időben a 3 ajtós kia ceed neve volt a pro ceed, (2018- tól egy shooting brake formát kapott a pro ceed.)
És lett egy GT változat 1,6tgdi 205 lovas motorral, van belőle 5 ajtós (ceed) és 3 ajtós (pro ceed) -
gg72
veterán
Azt miből lehet észrevenni, ha egy motor elkezd hengerfejesedni, vagy a tömítés már nem jó?
Írtam korábban [link] , hogy egy Citroen C4 1.4-ről van szó (KFU motor), ahol elvileg gyakori ez a hiba, de nálam olyan furcsa tünetei vannak a kocsinak, hogy indítás után kb. fél percig ingadozik az alapjárat, utána jól jár, ill. kihúzatáskor 3asban érzek némi megtorrpanást. Írtátok, hogy a fojtószelepet kellene megnézni/tisztítani, de sajnos csak egy hét múlva kaptam időpontot szerelőhöz, aki ránézne.
Olajfolyást nem látok a motoron, a fogyasztás is jó.
Járjak azért így vele? -
norbert1998
nagyúr
válasz
mycso #296512 üzenetére
Szaki gondolom vagy nem dolgozik ott, vagy fel se merült, hogy ő a ludas. (Hogy lehet elkúrni egy menetes testű szenzor cseréjét máshogy? Vagy kifele, vagy befele szét lett tépve, esetleg ferdén tépte be a helyére.
Az meg egyenesen kiánrándító, hogy ígégeti a csereautót, pedig végig ott lett volna a bérlés lehetősége is. Ráadásul eltűnik kb. amikor kéne a csereautó
-
norbert1998
nagyúr
válasz
kisza25 #296798 üzenetére
Huh, valami rosszul csináltam
Mondjuk ez egy "Ceed PRO"
Gondolom ez lehet az oka. Én Pro'Ceed-et írtam be
Qru
Kíváncsi leszek. Neki nagy ugrás lesz, 1.6 benzin Megane I-ből ül át.
Viszont közben kiderült, hogy mégsem lesz toronymerevítőm a héten, nem fér bele a lángvágós faszinak ma kivágni, csak holnapNekem meg csak ma lett volna időm berakni.
-
grizlisandor
veterán
Porsche 914 korszerűsítés, azaz tegyünk mindenbe IS MaxxEcu-t Kekszi's Garage videója.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Jövedelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nintendo Switch 2
- Gitáros topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 IPS 256GB notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe
- Apple iPhone 7 128GB Yettel Függő 1Év Garanciával
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest