Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MunezXBK #320092 üzenetére
Fotonágyú.
Tanpa mögöttem is jött egy ilyen hullócsillag csak ledes fényvetővel. Már messziről villogott, hogy húzzak el. Nyilván nem hatott meg mert mind a két sávban folyamatos vt a forgalom. Reméelm azért sietett volna mert nagyon kellett sietnie a klótyóra és nem ért haza időben. A másik meg vmi Infinti vt, aki nagyon nehezményezte, hogy megelőztem. Érdekes addig nem sietett csak azután akart miután megelőztem. Ilyenkor megerősítve érzem, jól döntöttem hogy letettem a lantot.
-
Micsurin
nagyúr
M0-M2-öt láttátok?
Trió gruppen volt... kis fehér Clio4 akkorát kapott seggbe, hogy az elkövető géptetőjén állt meg keresztben, harmadik tag egy fekete J Astra meg ~50m-el előrébb állt meg.Elkövető nem láttam micsoda volt hátul de nem kis lendülettel érkezhetett.
ArthurShelby Regenek közben alig érzed a szagát az 1.7-nek pedig, kipu is ha belenyúlsz gyak korom mentes szokott lenni és tiszta ujjat húzol ki. Szerintem inkább DPF állapot és üzemanyagrendszer állapot kérdése EUR5 és fölötte.
-
válasz
szőröscica #320095 üzenetére
Előttem egy GTR ment
-
szőröscica
addikt
Ma a forgalomban ment elottem egy uj elektromos Mini. Elotte pedig egy Duster. Basszus, a Mini majdnem akkora mint egy Duster
-
Micsurin
nagyúr
Jelentem nem tiltott
A Pierburg szabályozó úgy néz ki megoldotta a dolgot, kopp kopp kopp. Az is megvan mi nyírta ki, olajszűrőház alsó tömítése szivárog, a kis szűrőszivacs csont olajos volt a szelep végén. Kapott most kívülről egy kis pasztát parasztiban a tömítést meg megrendeltem, majd hétvégén olajcserével együtt megkapja. Most szerencsére száraz.Azért egy dolog tetszik, az Opeleknél szinte mindig van aktív alvázvédelem....
-
MunezXBK
nagyúr
Bent az új xenon, még a régivel. Szerintem kitaláljátok melyik az új.
Holnap jön a tesója, mert ez így nagyon nem oké.
-
Corsa02
őstag
válasz
macilaci78 #320089 üzenetére
Nyilván...
Egyébként Győr-Budaörs távot járja. Többször járom ezt a szakaszt 1.5TSi-vel én is, az ugyan ezt 5-6L között oldja meg, ha tehetem 140 tempomattal megyek, vagy amit az M1 megenged. Egyébként ugyan ezt a szakaszt járta a Korando előtt egy 1,5 Ecoboost-al Ford Focusban, 7L körüli fogyasztással. Tehát bő 2L-el többet eszik ugyan olyan vagy hasonló körülmények között. Nem írtam volna én sem ide példaként, ha nem így lett volna. -
Emunem
őstag
válasz
stickermajom #319715 üzenetére
Én is igy vettem az autót, kijött velem a határba a tulaj, addig legalább bemelegedett az autó. (Fehér touran)
-
Emunem
őstag
Szüleimnek is volt egy Opel Kadett, na arra is rá illet a mondás: Opel sose kop el, … csak meghibásodik. (Ezt már mi mondtuk hozzá, mert az is többet volt szerelőnél, mint otthon, és mindig valami kicsi biz-basszal, ami miatt pont zavaró volt a vele való közlekedés. Nem is maradt sokáig, lett egy összkerekes lancer helyette (1994 kombi, baromi szép volt, nem cicomás, tűz piros)
-
tboldi
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #320078 üzenetére
Itt is azt írják, hogy
The 1961 Maserati 3500 GTi is the first car to use the GTI name that was later made famous in 1976 with the Volkswagen Golf GTI and also by the Peugeot 205 GTi launched in 1984.
Szóval ha az eredetit keressük, ahonnan indult, akkor ez lesz az.De van egy sanda gyanúm, hogy komolyabban vetted az eredetileg poénnak szánt hsz-emet, mint kellett volna.
-
Blindmouse_
senior tag
-
Petyyyyy
addikt
válasz
Vismajor01 #320056 üzenetére
Nem ám komolyan veszed..!
-
tototos
addikt
[link] Egész érdekes podcast
-
válasz
Blindmouse_ #320061 üzenetére
Nem biza', csak az eredetit!
-
-
Pfiucska
aktív tag
válasz
BigBlackDog #320040 üzenetére
Amugy nalam pont a 2007 7gen fl accordot valtotta a ceges o4, szerintem utobbinak jobb beltere van.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #320040 üzenetére
Az kb mint a raspoly, a kormnayra azt hittem muanyag, de sztuk az bor. Nezzek meg Bubiban milyen. Na az bor. Viszont ez a vagott alju 3 kullos kormany nagyon bejon.
Az ajtokon is a muanyag betet mint egy hiposdoboz tapintasra... -
Corsa02
őstag
válasz
szőröscica #320038 üzenetére
Igen, Ambition az, nekem sem tűnt szörnyűnek, egy magasabb felszereltség meg kifejezetten jól néz ki.
Engem mondjuk a japánok belével lehet kikergetni a világból...de hát nem vagyunk egyformák :) -
Petyyyyy
addikt
válasz
Vismajor01 #320048 üzenetére
Élek a gyanúperrel hogy a költő a fenti sorokban, hosszú évek alatt briliánsra csiszolt, szellemes intellektusáról adott tanúbizonyságot az egy soros formájában - mintegy lírai mazsolákat helyez el, prózája kuglófjában.
Még szerencse hogy hibrid.
Ilyen felhasználásra elég lenne egy gyufás skatulya is, két ceruzaelemmel. -
Corsa02
őstag
válasz
BigBlackDog #320040 üzenetére
Ezt mondtad múltkor is, bár én nem éreztem az autódban, de a Scalaban sincs semmi szag :D nem hagytál bent valamit az ülés alatt?? :D
-
válasz
Vismajor01 #320048 üzenetére
Hibrid városi fogyasztása nem ér!
Csak ha kikapcsolod a start-stopot.
-
tboldi
nagyúr
válasz
cOxeR #320045 üzenetére
Pl. mi.
Nyitható tetejűt én sem vennék soha dízellel pont a büdös miatt, de kisautóban azért nem rossz, a nyomaték oda is elkél. Az alig 1 tonnás Lanciát sokkal rugalmasabban mozgatja a szóban forgó 1.3 Multijet, mint a 8 szelepes 1.4 szopóbenzin 77 pónival. Ezt a kettőt vezettem, ezeket tudom összehasonlítani.
-
válasz
kisza25 #320043 üzenetére
Amúgy kb így... még a Z4 katalizátor nélkül se volt annyira torokkaparó, mint egy bármilyen diesel. Mondjuk városba se jártam utána vele, mert úgy biztos engem is zavart volna, pl dugóban ücsörögve.
tboldi
Egy dologban jók a dieselek a nyomaték más semmi szerintem, pláne ilyen könnyű pici autónál nem is értem a dologt... kb mint a diesel cabrio. Ki az az elmeroggyant aki ezt megveszi? -
tboldi
nagyúr
válasz
cOxeR #320039 üzenetére
Az off-ba tett rész nélkül is esküdni mertem volna, hogy dízel lesz, némelyik kivitelben még DPF sincs. Az Ypsilonunkban is tulajdonképp ugyanez a motor van (66 kW, ohne DPF), ugyanúgy büdös tud lenni, aláírom.
De igen, jól érzed, a combosabb kivitelek (1.4 turbóbenya 155 és 170 pónival) duplacsövű kipufogót kaptak, és ezeken nincs középdob gyárilag.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #320040 üzenetére
Kugának is gumis felülete van a műszerfal tetején. De semmi szaga.
-
-
válasz
tboldi #320022 üzenetére
Juteszembe Mito, tegnap araszolt előttem egy piros "lóhere matricás", olyan rohadalom büdös volt, pont párátlanítani kellett és dőlt be a büdösség az arcomba, igazán élvezetes volt az alsó rakparton... aztán úgy döntöttem hagyok ki 3 autónyi távot, úgy is dugó volt, szagolja akinek...
Egy oldalas vékony egy csöves kidörrenő volt, ebből tippelni mernék, hogy nem a vérmesebbik motoros jószággal álltam szembe. Gyors lekérdeztem... mindent is elmond, szerintem.
Hengerűrtartalom
1 248 cm³
Teljesítmény
62 kW
Üzemanyag
Gázolaj -
szőröscica
addikt
válasz
Corsa02 #320037 üzenetére
Nekem még anno a szalonban kiállított alapfelszereltség-közeli is korrektnek tűnt belül (Style alatt, talán Ambition vagy mi volt). Ami fájt, az a spórolás a O3-hoz képest, a kevesebb akasztó a csomagtérben, hogy nem hűtött már a könyöklő, stb. Meg persze a fostos infotainment, ami el se indult rendesen.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tom1939 #320011 üzenetére
Ma kiprobaltam kollega O4-et. 1.5 tsi 150 lo dsg, nem hibrid.
Pro: jo a futomu, egesz keson kezdi csak tolni az orrat, kellemes a motor karaktere (erzesre a Kastra jobban megy), az ules egesz kenyelmes (bar csak kis karika vt). A vitorlazas jopofa nem zavart, a SS egesz gyors (igaz neha rant amikor indit az gaz mert 25k km vt a kocsiban osszesen). Lane assist konnyen kikapcsolhato.
Kontra: az anyagminoseg atom fos a belterben, ez meg a fapados osjappan kotlamet sem uti meg. Tejfolospohar az egesz. Ez a tapizos klima botrany szar kezelhotesgu es minden mancsnyomos lesz 2 perc alatt. Meg a terkepolvaso is tapizos nem gombos. Az is tiszta mancsnyom.
-
Petyyyyy
addikt
Át kellett mennem Monorra. Remek volt az idő, úgyhogy megsétáltattam a forgalmi rend hovatartozás-beállítót. Kényelmes gurulás M0-n, visszafelé egy kis araszolás a felvezetőnél.
-
válasz
tboy93 #320029 üzenetére
Örülök, hogy helyretette a srác. A mai fiatalok kb. A című filmen szocializálódtak, azt képzelhetik el, mint sofőr meló, fogalmuk sincs mekkora szopás egy ilyet csinálni. És a srác még szerencsés volt, hogy a végén ilyen juttatásokat kapott, nem volt egy bunkó szarrágó a főnöke.
-
tboldi
nagyúr
válasz
426os #320027 üzenetére
Meglehet, hogy a turbó is kezd gatyásodni 167k km-nél, de azzal az IHI-vel nem óhajtok foglalkozni, úgy is cserélni fogom.
-
426os
őstag
válasz
tboldi #320024 üzenetére
Nem hiszem, hogy ott ennyi olaj elmenne. Nekem kb 1 litert evett a T-jet 10e km-en (gyári Seleniát), ez nem változott sem a szeparátor, sem az olajhűtő tömítés cseréje után sem. Mielőtt eladtam, már 2 liternél járt a fogyi és szerintem erősebb hangja volt a turbónak...(150k volt benne).
Lekopogom, de az 1.5 TSI-ben nem változott az olajszint az elműlt 6e km-en olajcsere óta (46k van benne, gyári 0W20-at kapott). -
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #320023 üzenetére
1000 km-en 2-3 deci, a gyári specifikáció 400 g-t enged meg, ami átszámolva 4,5-4,6 dl körül van, szóval aggódni nem kell. De benne van a pakliban, hogy az olajszeparátor membránja le van tapadva vagy el van tömődve, és több olajat szív vissza a kartergázból, mint kellene. A kövi olajcsere alkalmával veszek egy újat, aztán majd kiderül.
-
tboldi
nagyúr
Az imént én is ránéztem a MiTóra, mert nem emlékszem, mikor tettem meg utoljára. 5 decit tudtam rátölteni, és ismerve az átlagos olajfogyasztását, ez kb. 2000 km-t jelent, ami ~4 hónap alatt szokott összegyűlni. Nem csoda, hogy elfelejtettem.
A hűtőfolyadék szintje, illetve az új tartály kifogástalan, most már nem izgulok, hogy hengerfejes lett, ha ennyi megoldotta.
-
pit stop
addikt
Ha egyenes ági rokonok között történik tulajdonos változás, akkor visszterhes nem lehet, csak ingyenes?
Vagy a kettő között nincs összefüggés? -
aero.
veterán
válasz
Corsa02 #320015 üzenetére
Igen, a Golfnál is ez a hiba, de eddig csak azt hittük annál. Nincs köze a MIB verziójához, ebben igazad van, de csak MIB 4-es autóknál jön elő, azokba szereltek ilyen vezérlőket, így könnyen megkülönböztethető. Én szívtam vele eleget, de az 3.5 éve volt, ciki, hogy még mindig a kormányvezérlő hibája, ezt már 2022-ben tudták.
-
Corsa02
őstag
válasz
aero. #319962 üzenetére
Értem, de itt a B9-nél ez egy kommunikációs hiba a vezérlők között, több esetben a kormányvezérlő okozza a gondot és ha le van húzva az akku több adat el fog veszni, amire szükség lehet. --> van TPI is hozzá ezen a számon --> 2075396
Egyébként a hibának semmi köze ahhoz, hogy MIB3 vagy 4 az Infotainment. -
aero.
veterán
válasz
szabonagyur #320013 üzenetére
Igen, MIB 3. Az új Tiguan, Passat, Golf futtat MIB4-et, T-Rocból még nincs új modell, csak ráncfelvarrás.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #319993 üzenetére
Végül vissza vittem az 1/4-est mert megtaláltam a 20V-os 1/4-est. Egymás mellett nyomkodva a 20V-os sokkal erősebb (paramétereiben is: 225 Nm)
Mindig meglep Lidl hozzáállása a visszavételhez. Meg se nézik mi van benne, lerakják a földre és pénz vissza. -
Szada85
aktív tag
válasz
macilaci78 #319987 üzenetére
Igen, ez a másik dolog, amit az utóbbi években észrevettem, hogy rengeteg boltban/webshopban más-más "konfigurációban" árulják a termékeket.
Lásd ennél is, otthon a kis akku van a töltövel, a kinti oldalon pedig eléred a nagy akku-töltö pakkot is. Mellé a német oldal leírásában pl. ki is van írva, hogy a 350Nm-es lazítást 5Ah esetén adja le.
De pl. mikor legutóbb notit vettem, akkor is szembejött, hogy pl. a német MM-ban más proci/RAM/VGA kombóban volt (csak) elérhetö ugyanazon típusú noti, mint a magyar MM-ban...sejthetö, hogy melyikben volt a "combosabb".
-
válasz
szőröscica #319994 üzenetére
ugyan már, jó az!
nagy átlagom: 8,76 l/100km ; 83.163 km ; 7.281 l
-
tboldi
nagyúr
válasz
macilaci78 #319993 üzenetére
Én is pont ugyanígy vagyok, a Lincos készletemben van adapter, úgyhogy nem vettem 1/4-est.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Milyen processzort vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Windows 10
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba ár! HP ZBook 15 G3 - i7-6820HQ I 16GB I 256GB SSD I Nvidia VGA I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest