Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
barnam_ #118093 üzenetére
En ma mind a 7 Transitba toltettem OMW taltos dieselt, atlag 65l/auto.
Szerintem meg az eletukben nem kaptak premium gazolajat, a Transitok 2.2 -es motorjanak a befecsije egyebkent is bedoglos a sz@r uzemanyagtol. Ez most kicsit atmossa... Erdemes lehet belejuk rakni spec tisztitot?
-
válasz
kelna91 #118089 üzenetére
Az immoban nincs elem, ez egy chip (transzponder), mágneses hurok elven működik (ha jól mondom/tudom), a tér/hurok maga a kulcslyuk illetve a környéke, ebbe "lép be" a transzponder. Ha ez nincs, akkor ugye nem ad jelet az ECU-nak, hogy mehet a gyújtás. Tehát nem a kulcsban van az áram, hanem a hurokban, amihez odaviszed/érinted.
-
aero.
veterán
válasz
szőröscica #118094 üzenetére
Az a fényezés az valami gyönyörű.
A kutatómunkáról ez jutott eszembe.
-
vans?
őstag
válasz
barnam_ #118093 üzenetére
Nincs osszehasonlitasi alapom, a srac azt mondta, hogy elotte nap ult ugyanilyenben, ami joval jobban ment, es ezt el is tudom hinni (haszna sem volt belole, hogy ezt mondja, nem kezdett alkudni), mert tenyleg nagyon rosszul gyorsul. Itt is errol beszel a srac, nem egy erogep, de mennie kellene azert.
Szurok voltak idoben cserelve eddig is. -
szőröscica
addikt
Az eromeroben a W203-as mercedes fanatikus gazdaja jo lefingott geppel jar.
-
vans?
őstag
Bocsanat, de egyszerre ide is beteszem, hatha van tapasztalatotok...
-
kelna91
senior tag
válasz
grizlisandor #118076 üzenetére
Milyen kupon ez? És milyen green kártya? Én csak a Multipont kártyát ismerem.
-
válasz
BigBlackDog #118085 üzenetére
Volvoka mit fog hozzá szólni?
(#118060) Qtya123: azért annak már a neve is eléggé kínai
Ez Geko, ha jól látom.
-
válasz
focvis #118072 üzenetére
Nem nagyon találtam. LCD TV, Iphone, Xbox.. stb. ilyenek nem fognak meg, nincs rá szükségem.
Szerszámokon töröm az agyam, jó minőségű (relatíve, ne ipari felhasználásra gondoljunk) cuccért szívesen adok ki pénzt. Csak azon morfondírozok, szükségem van-e rá? 35k a szerintem már nem gagyi kompresszor, 15k a tartozék készlet (légkulcs, keréknyomás mérő, fúvópisztoly, tömlő, dugókulcsok). Ez 50k, és legjobb esetben is csak havonta egyszer használnám.
Viszont lehetne vele kereket cserélni, csavarozni, guminyomást nézni, festeni, stb. -
-v-
addikt
válasz
BigBlackDog #118081 üzenetére
Azt majd csak ha már meghozta neki a szupercsipszet a jézuska, de az már egészen embertelen fogyasztással jár majd együtt.
-
válasz
BigBlackDog #118068 üzenetére
Hamar túltettem magam rajta
Vili: Az konstans 9-et evett városban. Akármit csináltam vele. A Focuson legalább látszik hogy épp milyen volt a heti forgalom. (Most épp elég trágya) De kapott mm95-öt OMV-ből most este.
-
grizlisandor
veterán
Szó volt itt a MOL multipontkártyás kedvezménykuponról, ami a táltosból -20HUF/liter.
Ma reggel kivillant a szegénységjelző, délután megyek tankolni. Adom a kedvezménykupont, multikártya, green kártya. Rendeztem a tankolást, visszaadja mindenem, kivéve a kupont. Rákérdek, hogy azzal mi lesz, hát hogy elfelejtette lehúzni, de akkor nézi, hogy a green kártyás fizetés már egy kedvezménynek számít, így nem érvényes a kupon és csá. Nem igazán értettem, mert ugye itt úgy volt a leírás, hogy jár. A másik pénztáros nézett ott valami papírokat, meg keresett nagy erőkkel, 5 perc után közölte, hogy ők jól csinálták. 2db kedvezményt egy tankoláskor nem vehetek igénybe, jöjjek még tankolni ebbe a hónapba. -
426os
őstag
válasz
molnarpeter #118066 üzenetére
Az Aldis/Lidl-s szerszámok kísértetiesen szoktak hasonlítani az Extol Craft termékekre.
Szerintem az Aldis változat ez lehet: [link] (ugyanaz a speckó, csak a design más egy kicsit).
Ha így nézzük, akkor a kistesó nem éri meg 3k-ért -
válasz
SzlobiG #118025 üzenetére
Január közepén vettem 2017-ben Lidl töltőt, szvsz megint lesz akkor.
(#118029) Tsebacsi: Enyém ma kapta meg az injektor- és szeleptisztító adalékot + kapott (nem fekete) pénteki akciós puruttya Shellt 343,9-ért (GO 399,9, Haller).
Btw: Van valami ajánlott BF cucc? Eddig csak a meló ment.
-
MPowerPH
félisten
válasz
molnarpeter #118065 üzenetére
Ezt igy kell megadni, ha nincs rendszamom? Az kemeny.
-
-v-
addikt
válasz
BigBlackDog #118068 üzenetére
7 .. 8
A fogyasztás biztos 10 volt, arra emlékszem.
-
proof88
addikt
válasz
MrSealRD #118027 üzenetére
Rengeteg rohadék van, akik beleszarnak, akkor is bemennek a kereszteződésbe ha lehet látni hogy be fog ragadni.
Viszont van szivatós kereszteződés is. Én tipikusan igyekszem nem beragadni, és igyekszem felvállalni hogy én tartom magam mögött a sort, csak hogy se én se más ne ragadjunk be, de múltkor csúnyán beragadtam az Üllői és Nagykörút kereszteződésben délelőtt, a körúton haladva a Petőfi-híd irányába. Egyszerűen mész, egyszer csak látod hogy előtted fékeznek és kész. Nem látod hogy az előtted lévő előtt lévő előtt lévő mikor fékez, csak annyit látsz hogy a kereszteződés közepén elkezd fékezni az előtted lévő, így neked is meg kell állnod amikor már bent vagy. Álltok egy helyben még 15 mp-et, 0 haladás, majd zöldet kap a keresztforgalom és megy az anyázás. Szerencsére ilyenkor még előre szokott gurulni pár métert a sor, de én is már csak akkor tudtam arrébb menni mikor már blokkoltam a keresztforgalmat. Ott egyszerűen nincsenek rendesen hangolva szerintem ehhez a reggeli csúcsforgalomhoz a lámpák. Nonszensz hogy gyakorlatilag zöldenként kb 3 autó tud átmenni nyugodtan azon a kereszteződésen abba az irányba.Amúg meg igen, a rendőrök ezzel bucira kereshetnének hogy mindenkit megbüntetnek akik ott ragadnak. Mindennapos tömegjelenség. Kb 10%-át mondanám rutintalanságnak, ebben benne van az is hogy nem vagy elég gyakorlott úgy általában és azért ragadsz be, meg az is benne van hogy nem ismered eléggé az adott helyet és azt hiszed hogy ha zöld a lámpa akkor bemehetsz a kereszteződésbe. A maradék 90% az tudja hogy nem fog átérni, de leszarja.
szerk.: ja és van másik kereszteződés, pl a Wesselényi és a Nagykörút. Mész a Wesselényin és rá akarsz kanyarodni a Nagykörútra balra nagy ívben. Na ott megszoktam hogy hétköznap kb hogy érdemes menni, mikor nem érdemes erőltetni és inkább meg kell állni a lámpánál. Na egyszer hétvégén ragadtam be, ugyanis nem számítottam arra, hogy hétvégén sokszor KEVESEBB autó tud balra kanyarodni mert valahogy több a gyalogos vagy lassabban sétálnak át a zebrán, nem tudom, de tovább blokkolják a balra nagy ívben kanyarodó autós forgalmat. És ha pl hétköznap tudom hogy be tud kanyarodni mondjuk 5 autó, akkor rosszul gondolom hogy hétvégén is, mert lehet akkor csak 3 autó.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gzbotii #118058 üzenetére
Tökéletes, ha alapvetően rajta tartod az akkut. Reálisan viszont nem alkalmas egy teljesen lemerült akku újratöltésére. Korrekt vétel szerintem, csak nem Lidl/Aldi kategória
Valószínű tovább bírja egy olcsó akku ilyen kis töltőn tartva, mint az árkülönbözettel drágább márkás akku.
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboldi #118038 üzenetére
Na, mint kiderült nem a beállítással van baj, hanem az izzó szar a jobb oldalon, elmosódott a vetítési képe. A foncsornak, búrának látszólag semmi baja, úgyhogy első körben kicserélem az izzót, aztán majd kiderül. Be is húztam a szokásos Osram NB Laser H4 és CBI W5W párost a lumenet.hu-n.
Valószínűleg aksit is fogok rendelni, annyira nem bízom már a mostaniban. Ma reggel már egy kicsit nehezebben tekert, ezért ráakasztottam a töltőre, de nem szívesen bajlódnék ezzel minden hétvégén (múlt vasárnap volt rajta utoljára).
Ja, és tele is tankoltam a bendőjét, 376,5 km-re ment bele 31,04 liter V-Power 100-as, úgyhogy Vilike büszke lehet rám.
-
válasz
molnarpeter #118057 üzenetére
Az akkunak nem az a jó, ha minél lassabban töltik fel? Nekem úgyse az a lényeg, hogy gyorsan feltöltse.
-
Qtya123
őstag
válasz
barnam_ #118059 üzenetére
Én a Bárdiban fogtam ki egy alacsony profilú emelőt 11.000 pénzért. Pontosan ilyet.
Torin Big Red a márkája. Magasra emel, de egy kalap sz@r. Mégpedig azért, mert ereszt kicsit a csavarnál, ahol a visszaengedést szabályzod. Szétszedtem, de az O gyűrű hibátlan. Miután használom és visszaengedem, pár óráig csepegteti magából az olajat. Próbáltam már tárolni úgy, hogy "nyitva hagyom" a csavart, illetve próbáltam meghúzva is. Nincs jelentősége, ereszt kicsit egy darabig...
(múltkor már kellett is rátöltenem pár ml hidraulika folyadékot, mert már nem emelt ki normálisan) -
válasz
molnarpeter #118057 üzenetére
Ja igen, azt utána láttam én is csak.
De szerintem 5k körül már van normálisabb is.Szerszamkell.hu-n is érdemes körülnézni, vannak akciók. Pl. az alacsony profilú emelő 11k.
gzbotii: sokáig fogja tölteni. Gondolj bele, a telefon töltője 2A-es
-
gzbotii
nagyúr
Vátmá'? [link]
BMW az 1-es villamos sínein - parkol vagy nem adta ki - ezt már sose tudjuk meg
-
MPowerPH
félisten
válasz
szőröscica #118048 üzenetére
Koszi.
-
MPowerPH
félisten
Valaki tudja, hogy hogy kotok alvazszam alapjan biztositast? Muszaki adatlapok megvannak, most viszem az autokat eredetiseg vizsgara. Ugye kormanyablakhoz ezekkel a papirokkal, es a biztositassal kell menni.
-
kaszaking
tag
KONI lengéscsillapítóról mik a vélemények? Most BF alkalmával hátra ugyan annyiba kerül mint egy Sachs meg Monroe.
-
máyköl
veterán
válasz
barnam_ #118030 üzenetére
Szombaton itt fogtam ki ugyanilyen idiótákat. Jobboldalt a kerepesiről kanyarodók képtelenek voltak észlelni, hogy nem férnek át, ők inkább beállnak a kereszteződés közepére a dugóba. Persze közben nekünk zöld lett, egyik sávunk sem tudott haladni a stadionok felé, mert autók állnak középen. Lement egy zöld úgy, hogy esélyünk sem volt elindulni, na de mikor a következő sor ugyanúgy beállt a kereszteződésbe kellős közepére, és megint nem tudtunk 1 métert se haladni a zöld lámpánknál, akkor elpattant nálam is a húr...
Az ilyen beáll a vasúti átjáróban is a sínre torlódáskor, csak mert szabad jelzés van? -
válasz
Tsebacsi #118029 üzenetére
Már jobb a lelkemnek.
Vennék valamit, de nem tudom mit vegyek... LEDszakinál múlt héten vettem Két szofita LED-et meg két T10-est . A belső világítás upgrade projekt keretében. A csomagtér kiváló lett.[kép]
A hátsó ülésekhez szánt szofita halott. A első ülésekhez vett T10-ből az egyik halott, a másiknak meg váratlanul gyenge a fénye...
Szóval ennek megint neki kell futnom, de korrekt részletes termékleírású oldalt nem találtam... -
-v-
addikt
Na, ez az E34 M5 cikk is egy jó nagy nulla ... [link]
Motortoktor my ass, egy szót nem ír semmilyen technikai részletről vagy igazából bármiről. -
theuprising
tag
válasz
molnarpeter #118007 üzenetére
Talált, Caddy volt. Nem sokkal később a rakparton egy ~10év kürüli Renault dízel mögött mentem, az nem kormolt de rohadt büdös volt, azt meg is előztem.
Én is utálom a mazsolát. Komolyan, ki rak kókuszgolyóba mazsolát?!
-
-
válasz
MrSealRD #118027 üzenetére
Halál a város, az emberek is, az általános morál és kultúra (hiánya) is. Tegnap egy új Audi Q7-es érezte azt hogy neki előnye van sávváltáskor (külsőből belsőbe) és rámhúzta a batárját hogy beférjen...
Ma ugyanez visszafele egy Vectra kombival, nem nézett tükörbe, csak mikor már majdnem késő volt. Mentségére visszavett a hévből és maradt a sávjában, de kicsit ott is őszültem... Olyan az egész, hogy ha én eldöntöm, hogy oda akarok menni, akkor megyek, erővel is, majd beenged a hülye, úgyis félti az autóját. Ha meg utánam jön az garázdaság. Magyarán büntetlenül lehet bunkóf*sznak lenni, és erre a magyar nagyon hamar ráérez és műveli...UI: napi sírás megvolt, ki mit vett Blekkfrájdéj alkalmából a tütünek?
A benzin nem ér!!!!
-
stickermajom
addikt
válasz
MrSealRD #118027 üzenetére
Pesten nem működik, mindenki pozícióért harcol. A legjobb az volt, amikor benéztem a sávot ezért a pirosnál kitettem az indexet és picit betettem az elejét. Több se kellett a másiknak, az addigi 2 méteres ráhagyásból rögtön csinált 30 centit és hevesen mutogatott, meg mondta, hogy "ez az én helyem".
-
Tegnap délután 17h után a Podaminczkyról szerettem volna a Dózsára kanyarodni, de vagy 4-5 lámpaváltásba került a művelet... Én tényleg nem értem mi a töknek mennek be a kereszteződésbe egymás seggébe állva, amikor nyilvánvaló, hogy (nekik jobbról) jönnek majd és rohadtul nem lehet átmenni rajtuk... A hab a tortán a busz volt, aminek kvázi a fele betakart mindent. A hab tetején a cseresznye meg az amikor egy kistehernél elszakadt a cérna, és hátulról a záróvonalon át a szembe sávba nagy gázzal előre...majd összenézett egy szabályosan kanyaradó taxissal... Szerencséjük volt, hogy nem lett nagy baj.
De ha extra zsetont akarna keresni a rendőrség, akkor délután álljanak be ide... Lesz pénz új gumibotra meg bakancsra az tuti.De kb 20 perccel korábban az Erzsébet híd Budai hídfőjénél a Hegyalja felől közelítve lépésben haladással...majd a nekem balról érkezők szabályosan rám tolják a kocsi elejét, mert be akarnak jönni...és akkor még az ordibálósokról nem is beszélve... Bár azt nem tudok kinek szólt az ordibálás mert kicsit messzebbről indult a történet.
Nem tudom, lehet én vagyok fordítva drótozva, de ha szeretnék bejutni valahová, akkor kiteszem az indexet és megvárom, míg valaki egyértelműen jelez, hogy beenged és nem tolom rá fél kocsit... Ez valahogy eddig rövid pályafutásom alatt működni látszik. Cserébe én is beengedem akit tudok... Csak egy kis figyelmesség és máris halad mindenki és 0 stressz helyzet.
-
Joao
tag
Sziasztok!
Volvo topikban kérdeztem már, de megpróbálom itt is, hátha valaki találkozott már hasonlóval.
V50 2.0D-nél tapasztaltam a hidegebb napokban, hogy hidegindításnál szépen, különösebb tekerés nélkül indul, elmegyek egy helyre, és le kell állítanom. Ezután rövid állás után indítok, elindul, de ahogy elindulnék vele, lefullad, és ezután nehezen, sokadszorra indul csak el.
Természetesen alapvetően nem ilyen üzemben használom a dízel autómat, de heti egy-két alkalommal sajnos muszáj így is.
Tapasztalt valaki már ilyet? Hol kellene keresni az okokat? -
Akkor hagyom is, köszi.
-
Qtya123
őstag
válasz
F_Zolee #118002 üzenetére
Van a kormolónál még rosszabb és fullasztóbb. Amikor a benzines több olajat eszik, mint benzint és ott nyomja az álcafüstöt előtted. Hiába kapcsolom belső keringtetésre a szellőzést, néha még úgy is érzem kicsit.
Pár havonta belefutok 1-1 ilyen füstgépet hajtóba. Ilyenkor egy vízió jelenik meg előttem: Megállítja az NKH és a szemem előtt aprítják fel a rendszámát. Persze előbb lenne telitalálatom a lottón (még úgy is, hogy nem lottózok), minthogy ezeket kiszedjék.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
thefreeman #117999 üzenetére
Mintha Gyergyó és Csík között akkora különbség lenne ilyen szempontból
-
válasz
kelna91 #118011 üzenetére
Wehehehehe
Bocsánat, hajszálra ugyanez volt velem is (Honda Civic 7 gen) és ugyanígy jártam. pont ugyanígy
Én feladtam, az immo-ra valamiért nagyon kényes a rendszer. Én nem a pozícióra tippelek, egyszerűen milliméterek számítanak, hogy kellően közel van-e a chip a vevőhöz vagy sem...
-
stickermajom
addikt
válasz
stickermajom #117974 üzenetére
Rendeltem végül egy Night Breaker Silvert. Meglátjuk milyen, illetve meddig bírja..
-
aero.
veterán
válasz
theuprising #118000 üzenetére
Én pl. nem szeretem a mazsolát. Viszonylag morcos is vagyok, hogy sok túrós batyuban van és szinte nem is lehet kapni anélkül!
-
kelna91
senior tag
Van egy (szerintem) elég egzotikus autós problémám. Szerettem volna a gyári kulcsot bicskakulcsra cserélni, mert azt mégiscsak sokkal kényelmesebb hordani, használni. Megrendeltem Kínából, bevittem egy kulcsoshoz, ráköszörülték a gyári mintát, jó is lett, nyitja az ajtót. Áttettem bele a kis NYÁK-ot a gyári kulcsból, az is jól sikerült, nyitja az ajtót gombnyomásra is. Elfordul a benti zárban is, de a motor nem indul. Nem indítózik.
Mint megtudtam, van a kocsiban immobilizer, annak a működését jelzi egy kis LED. Mikor elfordítom a kulcsot, még a gyújtási állás előtt el kell aludnia, és akkor ad gyújtást. De az új kulccsal nem alszik el, hanem vadul villog. Kipróbáltam chip nélkül meg százféleképpen, így már tudom, hogy a chippel kommunikál ilyenkor, a gyújtás előtti állásnál, és ha nem sikerül a "handshake", akkor nem fogadja el a kulcsot. Lehet, hogy ez itt mindenkinek nyilvánvaló, de én nem tudtam erről eddig.
Na már most meg tudtam azt csinálni, hogy a visszaalakított, és újra teljesen funkcionáló gyári kulcsot odatartottam a kulcslyuk mellé egy bizonyos ponthoz, és közben gyújtást tudtam adni a másolt kulcsszárral. Tehát a gyári kulcs kommunikált az immóval, és a másolt kulccsal indítottam. Ebből nekem az jön le, hogy az új kulcsházba téve a chipet is működnie kéne. Csak azért nem megy, mert nem jó pozícióban van a chip. Azt megfigyeltem, hogy nagyon-nagyon érzékeny arra, hogy hova tartom, és milyen állásban van a kulcs. Nyilván úgy van belőve, hogy bedugva pont jó legyen. Viszont az új kulcs szára kb. fél centivel hosszabb, ami miatt messzebb kerül, és 90°-kal el van fordítva a gyárihoz képest, tehát nem is jó állásban van az antenna, és így nem valósul meg a kommunikáció a gyenge jel miatt.
Mit lehet ezzel tenni? Próbáljam az új kulcs szárát mechanikailag átalakíttatni, hogy ugyanúgy álljon a kulcs, mint a gyári? Hol találok erre embert? Vagy valahogy erősebbé lehet tenni az immobilizer érzékelőjét?
-
kelna91
senior tag
válasz
Snoop-y #117898 üzenetére
Tehát van értelme. És ezek szerint vannak akkora barmok, akik ellopnak egy kocsit úgy, hogy nem tudják kormányozni. Ez borítja az intelligens autótolvaj maffia elméletemet is.
És meglettek? Kifizették a kárt? Persze, aki ekkora ostoba nyomorult, annak nincs miből, inkább leüli azt is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
theuprising #118005 üzenetére
SDI? Én olajat okádót láttam múltkor egyet (Polo classic), rendes
kondenzolajköd volt utána. Biztos elfelejtettek olajat cserélni, mert ezt csak tankolni kellAmi otthon van, az 10-15 perc alapjáratot követően talán dob egy kis kék pamacsot, de ennyi. Mostani olajra még nem kellett tölteni, kb 8k óta van bent, minimálisan nívó fölé ment. Jól sikerült a szimering csere a főtengelynél, szelepszárnál még marad a gyári
Milyen kocsiban volt az az SDI? Caddy tulajok körében népszerű megoldás egy turbó beköltöztetése a géptető alá, úgy már könnyebben lesz füst -
F_Zolee
nagyúr
válasz
theuprising #118000 üzenetére
Az hogy koros nem izgat. A fullasztó szaga annál inkább. Imádok a saját autómban fulladozni más után.
Na meg amikor meglátom, hogy kormol az a legjobb. Ilyeneket minél előbb megelőzöm. Robogóknál szintúgy.
-
válasz
theuprising #118000 üzenetére
25 éves dízelem van, nem tervezek megszabadulni tőle.
Bocsánat, ha kicsit büdös, meg nem olyan a CO2 kibocsájtása, mint egy Euro6-nakA korom más tészta, azt én is rühellem (az enyém nem okádja).
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Milyen processzort vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Windows 10
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor 200 Smart 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest