Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
ballington #22097 üzenetére
Motortartó?
-
EQMontoya
veterán
válasz
ballington #22097 üzenetére
Biztos, hogy nem a motorból jön mondjuk kopogásos égés okán? CE nincs?
-
ballington
addikt
Sziasztok!
Újabban a következő hibára lettem figyelmes:
jelenség: autó rázkódás, mély kopogó hang, sebességtől függően
mikor: főleg gyorsításkor (hegynek gyorsításkor főleg); induláskor enyhébben, 20-30 km megtétele után fokozódó, erősödő hiba jelenség, ilyenkor már sebességtartásnál is.
mikor szűnik a zaj: ha elengedem a gázt, vagy egy bukkanó során amikor az autó a levegőben van.Én elsőre kerékcsapágyra gondolok.
-
TaaT
nagyúr
Tegnap vagy mikor bele néztem az ablakmosó tartályba, megint kezd gyűlni valami az alján. A képen bal oldalt
Mondjuk a múltkori eset óta [link] csak 1x töltöttem bele friss anyagot, de akkor sem volt még üres. Szerintem ezt most elhasználom, megint kimosom és mehet bele a friss cucc.
-
szőröscica
addikt
Mágus urat kérdezném elsősorban, de más is szólhat okosat, ha tud: üzemanyagnyomás-szabályozó szelep okozhat ilyen galibát? Annak idején a BMW-n mikor hullámzott az alapjárat (a fordulatszámmérőn nem látszott, de volt egy jellegzetes hullámzása a motor hangjának és vibrációjának), annak cseréje után elmúlt.
Ma este ugyanezt éreztem az autón mikor hideg volt.
-
EQMontoya
veterán
válasz
szőröscica #22085 üzenetére
Nekem meg töltés után még feltámadt valamelyest az akkum, talán még kihúzza ezt a szezont.
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #22085 üzenetére
Nekem meg bent van a LM top tec 4300 + a mann filter olajszuro, meg az uj hatso betetek
-
szőröscica
addikt
Finom friss Mann gázolajszűrő beszerelve, meglátjuk mit mutat az autó ezek után.
-
lsc
nagyúr
A németek bármit áttolnak az EU-n? Érdekes cikk, igaz sok újdonság nincs benne.
-
-
válasz
EQMontoya #22075 üzenetére
Multkor olvastam rola, hogy mar x eve direkt erre a visszahivasra rak felre penzt a takata, ezt ugymond "beterveztek". Szerintem nem fognak belebukni, nyilvan sok penzt veszitenek vele, de meg mindig kevesebbet mintha szetperelnek oket nehany halaleset miatt... Nem veletlenul vallaltak be szerintem. Nehany ev mulva meg mar a kutya sem fog emlekezni az egesz esetre.
Ha masodik tulaj vagyok akkor is megtalal a honda legzsak ugyben, ha kene?
-
EQMontoya
veterán
válasz
stickermajom #22074 üzenetére
Bízzunk benne.
Visszahívás nagyon drága buli. Amikor felmerült egy projekten, hogy lesz, headuniton akartak sw-t frissíteni, az autógyártó azt mondta, hogy kb. 100usd/autó. Ebben benne van a kiértesítés, 1-2 óra a márkaszervízben, dealerek okítása rá, stb. -
stickermajom
addikt
válasz
szőröscica #22073 üzenetére
A vállalat már korábban bejelentette, hogy a tervezett 16 milliárd jenes nyereséggel szemben a folyó üzleti évben a nettó veszteség elérheti a 24 milliárd jent (235 millió dollár). A Reuters szerint a cég – amelynek vezérigazgatója, Shigehisa Takada bocsánatot kért a részvényesektől a júniusi éves közgyűlésen – nettó vesztesége a 2012/2013-as üzleti évben 21,1 milliárd jenre rúgott.
Reméljük maradnak
-
szőröscica
addikt
válasz
stickermajom #22072 üzenetére
Reméljük minél tovább, mivel Miskolcon is szép nagy gyárat húztak fel, és jópár embernek adnak munkát.
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
Skillet
addikt
Micu galant 8G 2.0.
-
tomcsi23
veterán
válasz
Morris #22043 üzenetére
Mé, nyáron mivel lesz másabb? Pl elmész nyaralni?
Az egy dolog, hogy a rendőr nem feltétlen zsanettoztat, nem veszi le a rendszámot, nem lök árokba, de a biztosító tuti elővesz, ha akár egy nappal is lejárt műszakival történik - neadjisten - bármi. -
norrberth
addikt
Azt nagyon bírom mikor le van járva a műszaki pl 2 hete, elfelejti az ember mint annó én is jártam így.. persze az autó hibátlan ahogy eddig is volt, de mikor a rendőr meglátja! áááá lejárt 14 napja!! Egyből átvált mintha egy sorozatgyilkos lenne az ember. Megölt volna 10 embert, csoda hogy bilincsbe nem verik érte a népet.
Ezt se értettem soha. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Morris #22043 üzenetére
Ööö, lejárt műszakival akarsz mászkálni? Az első rendőr kikap a sorból, leveszi rendszámod és gyalogolhatsz tovább a kiscsaláddal a nyakadban. Kapsz egy szép büntit és mehetsz az okmányirodába útvonalengedélyért kérni, hogy legalább a műszaki állomásig elmehess.
Én nem reszkíroznám meg a dolgot...
-
tomiii.
aktív tag
1 évvel korábban ellehet vinni autót műszakira, mint annak a lejárta?
-
AMD Power
titán
válasz
runner 125 #22038 üzenetére
Illetve a "vallalkozokat".
-
norrberth
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz
kisza25 #22035 üzenetére
Ha van kedved és időd, egy privátot dobj rám kérlek légyszi, hogy milyen az élet ingatlanosként
A hónapban ma hívott fel az ötödik ember, hogy nem akarok-e náluk dolgozni ingatlanosként
csak ugye ebben az országban mindenki fociedző, focista, politikus, autónepper és ingatlanos IS egyben -
kisza25
félisten
válasz
MunezXBK #22032 üzenetére
én ingatlanozok, egy 14M-ért hirdetett lakásra betolja, hogy 8M adok érte, de kp,
mondom az kevés lesz,
erre: mi???? KP kisöreg
mondom 95% kp vásárol nyaralót, nem hiszik el, pedig de, még a 30-40M villákat is kp kicsengeti a többség
vagy a 30M új építésű házra: 20M-ért érdekelhol élnek ezek
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Qru
MODERÁTOR
Csak maga a vezérlés csere ebben a 3.0-ban cca 200k lenne (a 2,5-ösökben 160-180k attól függ SOHC vagy DOHC változat, az utóbbiba eggyel több szíj kell). És akkor még semmi máshoz nem nyúltál.
Ez egy "project car" de annyit nem éri meg rákölteni egyszerűen. Nem lett volna szabad hagynia a tulajnak, hogy ennyire lestrapálódjon. Kár érte igazán.
Mellesleg az AAA Auto-t se értem. Megvesz egy lefingott BMW-t azt eladja mert sok a marha aki nem ért hozzá megveszi csak mert propeller van az orrán.
De a Subaru annyira rétegautó, hogy aki azt vesz az ért hozzá vagy minimum nagyon-nagyon-nagyon derekasan utánaolvas. Már pedig aki csak legalább ez utóbbit megteszi azt tudja, hogy ez így egy kisebb pénztemető (csak azért kisebb mert lehet belőle megbízható jó autót varázsolni de az sokba fájna).mod:
EQMontoya: Nekem is nagy vágyam.
Igaz nekem sedan kéne. Ha a világ boldogabbik felére születtem volna tuti, hogy egy 3.6R-el mászkálnék.
-
-v-
addikt
Az a baj ami nagyon le van lakva az semennyi pénzt nem ér, mert senkinek sincs végtelen ideje meg pénze tökölni vele éjjel nappal, az ilyenekből autó már sose lesz szerintem... el van akkor azon hanyagolva minden.
Az az autó akkor is elég drága fenntartásilag ha patent, vezérlés meg gyertyacsere is már egy vagyon vétel után, lecserélteted difikben az olajat, annyit fogyaszt mint a p*csa stb.
Egyébként nekem a legnagyobb bajom azzal az autóval, hogy nem állítható tengely irányban a kormány--> kuka
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
EQMontoya #22027 üzenetére
Subaru Legacy 3.0R Spec B.
Ha nem lenne egy romhalmaz megvettem volna már régen.
De kb egy millát rá kéne locsolni, hogy patent legyen. Gyári Blisten futómű már kuka, gyári Brembo fékek szintén. A gyári 18-as felni az összes kuka annyira le van padkázva mindenhol mind a négy (persze a gumik is kukásak rajta). Kb egy éppen maradt karosszéria elem sincs rajta (a hátulja megnyomva, a lámpa búra sérült, a motorháztető kavics vert, a szélvédő cserés volt de nem szakszerűen lett berakva, az egyik ajtó színben teljesen elüt a többitől, a lökhárító szintén sérült), a vezetőülést és a kormányt újra kéne bőrözni stb, Plusz a szokásos: azonnali vezérléscsere, folyadékok, szűrők...
És akkor még nem tudjuk maga a blokk milyen állapotban van (annyira nem néztük meg mert már a felsorolt dolgok is annyira elrettentettek, hogy hanyat-homlok menekültünk haverral) de valószínűleg nem kímélő üzemben ment. Nem csak a sok sérülés miatt, hanem mert akinek egy limuzinba nem elég 245 ló és felcsippelteti 260-ra az biza szokott sietni. És ok, tudom melegen nem árt neki ha küldöd, meg erősen túltervezett gép (6 gangos STi váltó van benne) de egy kókányszoftos autót nem szívesen vállalnék be 10+ évesen 300k km-errel...
De tegyük fel, hogy nem ér ez így 2M-át de akkor is bevették 1,7-ért és most 1,4-ért se kell senkinek.
-
MunezXBK
nagyúr
-
thEndeR
aktív tag
Jol van, koszonom a valaszokat. Ilyesmire szamitottam.
-
thEndeR
aktív tag
Valaki adott mar el autot az AAA autonak? Felraktam egy hirdetest es irtak SMS-t nem tudom, hogy hog mukodik ez naluk vagy hogy mennyiert vennek meg.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #22000 üzenetére
Nem biztos. A jel kiesést nem szokta logolni, csak a zárlatot vagy szál szakadást a szenzorhoz. Attól még nem kell mindig jól mérnie, hogy nem szálszakadt és nem is zárlatos. Pl. rengeteg ember jár döglött légtömegmérővel, mert a diag nem látja hibának, közben meg keveset mér, de nem szálszakadt.
Ezért a hibakód egy dolog, ha meg nincs, az is egy információ, sokszor a mért értékekből lehet következtetni a hibára.
Ha sok gázolajat eresztenek át a befecskendezők a visszavezető ágba, csak akkor kerül be a hibatárolóba, ha annyira leesik a rail nyomás, hogy határérték alá kerül és leáll a motor. Akkor is a hibakód csak az alacsony rail nyomás lesz, az okát meg neked kell kisakkozni.
Nem értek a DCI-hez, mert nem túrkálok benne, lehet, hogy az okosabb, mint egy ötödikes, de a vag CR így működik, nem hiszem, hogy nagy különbség lenne.
-
zoo8800
veterán
válasz
Richard! #22001 üzenetére
Az ékforma, és a kocsi arányai tök jók. De a lámpákkal, a kerékjárati ívekkel, meg azzal a piros könyöklővel a csomagtérajtón nagyon elgurult a gyógyszer. A hátsó ajtón a rejtett kilincs sose tetszett, egy autón sem (pl 156, Leon).
A Type R pedig már nevetségesen homasitás. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i7-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Gigabyte 750W