- Azonnali fotós kérdések órája
- ASUS ROG Ally
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- OLED TV topic
- Hobby elektronika
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bitpalace #9006 üzenetére
Saab-ot már nem gyártanak így a specifikus alkatrészek és főleg a karosszéria elemek beszerzése már most is problémás hozzá nem hogy később. Mindazonáltal mivel egyre jobban nő ezekre az alkatrészekre a kereslet úgy jobban a a tolvajok látómezőjébe kerül. Amúgy nem rosszak, és bitang jól néznek ki de nem túl korszerűek.
Kérdés milyen használatra kell, mekkora távokat mennél vele mennyi emberrel, stb... Milyen autót vegyek topikba érdemes bekérdezned a témát illetően.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz -=Vacsek=- #9056 üzenetére
Magánszemélyként sehogy nem oldod meg. Keresel egy nepper havert és/vagy fizetsz egynek. Vagy már az új tulajjal mész oda.
mod:
Vagy keresel ismerőst/rokont akinek cége van és a gépjármű kereskedelem fel van véve tevékenységi körként.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz VegyesTamás #9132 üzenetére
Múlt héten kaptam defektet, nekem is a kukaccal javították meg. Elsőre nem tűnt túl meggyőző megoldásnak de azóta sincs gond vele.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Vezérlés lecserélve, alig 30k km-el szaladt túl a gyári csere perióduson...
Havernak most szakadt el az érdi emelkedőn, nála drága mulatságba csapott át a hanyagság.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nem, az láncos. Ősök MK1 Puntója.
mod:
tboy93: Görgőt nem cseréltek? Csak nem... Az kb olyan mint fogkrém nélkül fogat mosni.
A szíj akkor is öregszik ha nem használod a kocsit azért van idő is megadva nem csak km. Rá kell nézni ha repedezett akkor cserés, ha nem akkor még kicsit tolható a csere. De nem érdemes spórolni rajta mert ha elszakad nagy kárt okoz a motorban (összeveri a hengerfej a szelepeket és maga a hengerfej is sérül tőle).
Nálam pl 5 év vagy 100k km van megadva gyárilag.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nem kell bemutatnod őket, ott vettem a Hondámat én is anno. Csak addig hordtam oda amíg élt rá a gari. Arra se vennék mérget, hogy valóban cseréltek mindent amit előírás szerűen kell...
mod:
TaaT: Ezt sosem értettem, minek kell az ilyen alkatrészeken filléreskedni. Egy vízpumpa nem egy nagy költség ha viszont megdöglik akkor az kellemetlen. Márkatárs is 180k-t fizetett a vezérlés cseréért de a kb 5k-s vízpumpát már nem cseréltette le mondván jó az még. Pff...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ClayMore #9360 üzenetére
Ez lehet gyújtótrafó hiba is, most én is ezzel szívok én is hétvégén voltam diagnosztikán.
Azt nem tudom, hogy hengerenkénti trafós vagy központi a tiéd... De lehet gyújtáskábel és/vagy gyertya hiba is. Rá kéne nézni a gyertyára, meg a csatlakozókat és a gyújtáskábeleket megnézni, ellenőrizni nem-e sérült vagy nincs-e kontakt hiba.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ClayMore #9368 üzenetére
Ha máshogy nem tudod megoldani rizikózd be. Max legyen kéznél egy haver telefonszáma aki hazahúz adott esetben ha leállna mind a 4 henger. Bár ha nem teljesen dögölött a trafó egy újraindítás ilyenkor még segíthet, ha mégis leállna.
Szerencsére a tiéd vontatható így akkor sincs nagy gáz ha leáll, nem kell drága pénzen trélereztetni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz F_Zolee #9376 üzenetére
Egyrészt nem pontosak ezek a mérők másrészt meg almát a körtével tipikus esete. Mivel a gázok tréfogata függ a hőmérsékletüktől is ha nem egyfomra a gumi hőfoka akkor nem csoda hogy más értéket kapsz. A gyártók általában egy +15 C fokos gumihőmérséklethez belőtt értéket adnak meg. Ha ettől hidegebb a gumi több kell bele ha melegebb akkor kevesebb (mert ugye a hő hatására tágul a gáz/levegő).
Nem véletlenül mondják, hogy gumi hőfokot hideg guminál nézzünk.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Végre vmi bővebb infó a Michelin CC gumijáról: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BomiBoogie #9467 üzenetére
Váltó áttételezést befolyásolja, általában úgy lövik be hogy a szokásos sebesség maxok közelében legyen a motor nyomatékcsúcson vagy kicsit felette.
Pályán minden benyós sokat eszik, ha gyenge akkor azért ha erős akkor meg azért. TDI való oda.
Leírhatnám a saját példám de inkább nem is akarok szembesülni vele. A boldog tudatlanságot választom.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BomiBoogie #9470 üzenetére
Azért elmorzsoltam egy-két könnycseppet mikor láttam hogy az azonos teljesítményű TDi fele annyit eszik pályán mint az én vasam.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zoo8800 #9473 üzenetére
Benyós 12 liter ugyanott a dízel 6,5. Kb azonos paraméterekkel (amikkel most nem untatnálak de ha mégis..).
Bomi: Felhasználás függő, annyit nem megyek hogy megérje nekem a dízel. Városba rövid utakra jobb választás egy szívóbenyós.
mod:
Buster17: A jobbratartási kötelezettség miatt a legszélsőbe kell kanyarodnod és indexelni nem kötelező ilyenkor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Napi tipp játékunk következik: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #9658 üzenetére
Én is kocsit mostam szombaton, látszik hogy itt a tavasz már bogaras lett az eleje pedig alig 200 km-t mentem az autópályán.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #9716 üzenetére
Azért ahhoz már kell egy komolyabb gép, hogy befogd. 200 ló és elég könnyű a kasztnija is... Jó autó (tudom hazabeszéllek), Subaru motor van benne (bár a befecskendező rendszere a Toyotától van de ez nem új már az enyémben is van pár Toyota alkatrész).
Ami nyilván nem mentesíti a delkivenst attól, hogy tahó és balesetveszélyesen közlekedik...AMD Power: Általában hidegen szokták nézni mert melegen kevesebbet mutat. De én pont ezért melegen nézem, ha akkor jó a szint akkor tuti nincs gond.
mod:
Rivaul: Ősök Puntóján a nívó két oldalán más az osztás, ott van egy hideg és egy meleg oldali skálázás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Zsebből fizetés necces, feltárás után derül csak ki kb mennyibe fáj is a történet én nem mennék bele, kivéve ha rögtön odatol kp-ben 500k-t.
Viheted perre, ha nem írja alá a betétlapot. Viszont abból garantáltan csak évek múlva látsz pénzt. Voltam ilyen szituban, és konkrétan 3 évi pereskedés után lett kifizetve a kár. Betétlapot aláírta a helyszínen aztán azt mondta, hogy kényszer hatására írta alá (pedig szó nem volt ilyenről) és visszavonta.
Szóval hajts be rajta minél előbb egy aláírt betétlapot.
mod:
Kék-sárgát (betétlap) bármelyik bizti ad ingyen. Legyen mindig a kocsiban, sosem lehet tudni alapon.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz trassher #9752 üzenetére
Nem tudta bizonyítani de amikor ezzel utólag előállt... Ezért pereskedtünk 3 évig. Végül nem találták bizonyíthatónak a dolgot és megállapították, hogy ő volt a hibás (a megszűnő kapaszkodósáv végén egyszerűen ránk húzta a kormányt és oldalba trafált a fehér Transitjával).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
A megye határ utáni első kijáratig lehet menni a szabály legútóbbi módosítása óta.
Tehát ha Pest megyei matricád van akkor az M5-ön Lajosmizsénél (67. km) kell lehajtanod a Shell kútnál ha nem akarsz büntit.
mod:
A következő lehajtó már Kecsó de oda már Bács-kiskun-os matrica kell.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR