Hirdetés
- Otthoni időjárás-állomás
- TCL LCD és LED TV-k
- Fujifilm X
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple asztali gépek
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Chieftec Vista ház: kisebb halaknak
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #78697 üzenetére
Mármint egy rotorfordulatra 3 munkaütem, a főtengely többet forog....
-
Gaboman
nagyúr
Inkább hagyjuk, ugyan úgy volt ott is mind itt!
Itt is mindenki imád!
De kár az ellenkezőjét bizonygatnod, az elméleti síkon történő, gafikonokból következtetéseket levonó okoskodásaidból volt ott is mindenkinek elege.
Az volt volt egy, két ember akivel elvoltál motorozni, azért 100%-ból lehet 10% szinpatizánsod.
Itt én be is fejeztem ezt a témát!
Úgy is hiábavaló!persuader: Gyönyörű hangja van alapjáraton, csak úgy dorombol!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Bogyó bá' #78696 üzenetére
hasztakurva
1.23 nal erdemes figyelni (audi nsu autounion)(igazabol itt egy fotengelyfordulatra 3 munkautem jut, a 2T nel meg 1)
ha gazdag lennek, tuti wankelt gyujtenek, nem 2Tket -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #78693 üzenetére
Egytárcsás Wankel? Nagyon 2T hangja van, bár ugye itt tulajdonképpen arról van szó.
Érdekes az a kormány-csillapító a bukócsőhöz kötve. -
#79335424
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #78693 üzenetére
Jéééé... Neem is tudtam erről a típusról.
-
HSM
félisten
válasz
Gaboman #78691 üzenetére
Sportmotoron akik nem csíptek az Te voltál, meg az öcséd.
Lehet neked ez már a topik 98%-a, de objektíven nézve nem igazán...
Másokkal nem volt ott semmi bajom. Pár aktívabb arccal túrázni is voltam abból a topikból. Gondolod, olyannal mentek volna, akit utálnak?
Egyszerűen csak nem fér bele az időmbe, hogy azt a fórumot is kövessem.
-
Topiccsendőr
addikt
akkor oblitsuk le az elozo hszeket egy kis suzuki re wankellel
es kepzeljuk el hogy a nyergeben ulunk, es megyunk. egy kicsit gyengecske, megbicsaklik valtasnal rendesen a fordulatszam, egy kicsit mintha nagy lenne a lendtomege is, nagyon lassan esik vissza a fordulat egy v2 vagy sornegyhez kepest is, de a muszerfal karpotol mindenert.
-
HSM
félisten
válasz
Lomha 8V #78686 üzenetére
Köszönöm, hogy ezt elmesélted.
Én is így vagyok vele, tudom használni, és van jobb helye ~100 000 forintomnak, amíg ez használható.
Én egyébként teljesen megértem azokat is, akik főleg hosszabb túrákra mennek, ezért inkább nem kockáztatnak meg egy defektet. Autópályatempónál elpukkant gumi sem vicces, ahogyan az is elég költséges lehet, ha a semmi közepén gumi nélkül maradsz egy idegen országban.
Én is lecseréltem volna a gumim az angliai utam előtt, ha lett volna hétvégén gumis, de sajnos nem volt, így ezzel voltam kénytelen menni, bennem is volt kicsit a zabszem az elején. Visszafelé már láttam, hogy simán bírja, már nem paráztam.Így utólag amúgy egyáltalán nem bánom, hogy így alakult, spóroltam az új gumimon legalább 4000km-t, valamint megtapasztaltam, mennyivel jobban lehet érezni a kanyarokat a kisebb mélységű mintával.
Most viszont megint csak Budapesten belül mászkálok vele, itt ha városi tempónál el is pukkan, vagy bármi történik vele, nem történik semmi. A robogómon volt már durrdefektem hátul, 50-es tempóval, kanyarban, nem volt vicces, de azzal is félre tudtam állni némi anyázás közepette. Pedig annak szemre makulátlan, csak néhány éves gumija volt, és semmi javítás, szval az sem garancia semmire. Nyilván az esélyeid sokkal jobbak egy friss gumival.
(#78689) geresics: Soha senki nem lett feljelentve a topikból általam.
Volt, hogy bizonyos fórumszabályzatot durván sértő személyeskedő tartalmakra kértem moderálást a topik teleszemetelése helyett, de az egy egészen más fogalom, mint a feljelentés. Itt csak megkértem a fórumtársat, ne vádaskodjon alaptalanul. Kérjük nem kiforgatni a leírtak, Mr. reklám.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Geresics #78689 üzenetére
Azt nem nekem írta!
Bogyó bá' Visszatérhetne hozzá!
Sportmotoron is kiutálták az SV topickból, tudod ezzel az a baj hogy nem veszi észre magát!
Igaz hogy 100 emberből 98 ellenvéleményen van vele szemben de ő akkor is hajtja az ő igazát.
Nem véletlen volt ott is ellenszenves mindenkinek! -
zgospel
őstag
válasz
Micsurin #78650 üzenetére
Kappának van tanklock rendszere, ami 1 az 1-ben ugyanaz mint a Givi, csak Kappa néven olcsóbban adják
euromotor.hu, a Lehet úton vannak, ott meg is tudod nézni. Nekem nagyon bejött, 1 másodperc sincs a felrakása vagy levétele, és nagyon stabilan tart.Méretre egy papucs törölköző fürdőgatya kombót bele tudok rakni, meg némi apróságot.
1 napi nyári ruha szett simán belefér, 1 pár cipővel.Ha többet vinnél akkor lehet hogy pluszba egy nyeregtáska, vagy egy kisebb hengertáskával jobban jársz. Vagy egy jobb hátizsák ami deréknál és mellkasnál is összecsatolható.
-
Lomha 8V
addikt
Egy kis adalék a gumi témához. Decemberben vettem egy Honda VT1100C típusú motort. Mondjuk rá, hogy chopper, ne menjünk bele stílus vitákba. Ez a motor 242 kg. üresen. 67 lóerő, a nyomatékot pedig össze-vissza írják a neten, de 98 - 102 között valahol. Ez kb. az SV1000 nyomatéka is (csak viszonyításképpen). A hátsó gumi egy 2003-as Dunlop K555. Ez kimondottan nehéz motorokra való gumi, a mintája 6-7 mm. Repedés nincs rajta és nem tűnik keménynek, a közepe már valamennyire egyenes. A két ünnep között vittem a motort eredetvizsgára, reggel 8:00-ra, olyan mínusz 5 fokban. Teljesen normálisan mentem a motorral, mintha nyáron mennék. 5 km. főút, enyhe kanyarokkal, 100 körüli sebességgel. A városba beérve egy éles kanyar, kellős közepén vasúti átjáróval. Döntött motorral, olyan 40-50-es sebességgel mentem át rajta, folyamatosan gyorsítva és pár száz méter után odaértem a műhelybe. Mikor bevitték vizsgára a motort, akkor gondolkodtam el, hogy elég bátran vettem azt a kanyart, közepén a sínnel. De a gumin egész úton nem éreztem semmit, olyan volt, mintha egy alig futott, egy éves gumival mennék, érzetre. Hazafelé kicsit próbálgattam, hirtelen kigyorsításokkal egyenesben, aztán kanyarból kifelé, de semmi. Hibátlanul tette a dolgát. Ettől függetlenül le fogom cserélni, de bennem van valahol a szívem mélyén, hogy teljesen feleslegesen veszek le egy jó gumit. Hiszek benne, hogy nem szabad ilyen öreg gumival járni, de abban is, hogy túl van misztifikálva ez a dolog.
Ja és az onroad.hu-n az MZ Trophy-s kölyök, aki 40-50 éves gyári gumival ment fel a Tátrába télen? Hogyhogy nem halt meg?
-
HSM
félisten
válasz
Gaboman #78683 üzenetére
Nyilván megvoltak a tervek, csak aztán valami jobban, van ami rosszabbul alakult. Látod, megvan a motor, használni is tudom, évi átlagban 4000km megvan vele így is, amik a fontosabb távok. Az évek alatt a motoros felszerelésem is teljes lett hozzá. Az se olcsó, ugyebár, egy rendes csizma, protektoros nadrág, tavaly ezeket sikerült venni, fontosabbnak ítéltem, mint az új gumit, pedig kb. egy árban voltak. Menni vele, tankolni, szervízelni, Casco-t fizetni sem olcsó. Látod, annyira nem számoltam el magam, semmi sem hitelre lett véve, fenn is tudom tartani. Amire nem maradt sajnos keret, az a luxus, futómű fejlesztés, nagyobb többnapos túrák. Szval ha lehet ne hasonlíts a hiteles autósokhoz, hogy megveszi hitelre a kocsit, aztán olajat cserélni se marad pénze a törlesztője mellett a következő 10 évben...
Az biztos, hogy a Te stílusodhoz nem passzolna az a gumi. Én se tudom vele kimotoroznia motorból, amit egyébként szerintem lehetne. De szerintem nem erről folyt a beszélgetés. Én élvezem így is a motorozást, hogy nem lapon fordulok vele.
Biztonságosnak is biztonságos, ha a gumi tapadásának és a környezetnek megfelelően választod meg a sebességet.
(#78684) c4bB: Kővé a Te józan eszed van dermedve, fotelfizikus. Láttad a gumim, vagy sem? Nem. Akkor miről beszélünk? Kemény, de használható, nincs kővé dermedve. Gyárilag is kemény volt. Tudod, kit vádolj alaptalanul közúti veszélyeztetéssel.
Másfelől jó volna, ha mindenki elkezdene a saját pénztárcájában turkálni a másiké helyett.
-
c4bB
csendes tag
a fenntartással nincsenek gondjaid,de 16k-t futott 10 éves,kővé vált gumi helyett nem tudsz újat venni...egy normális ember így definiálná azt,hogy gondjaid vannak a fenntartással.
mondjuk ja,ugyanez a képzeletbeli normális ember mások és önmagad veszélyeztetését is tudná definiálni a 16k-t futott 10 éves,kővé vált gumijaiddal. -
Gaboman
nagyúr
"Ez így tök szépen és jól hangzik utólag okosan megmondva, hogy nem csak megvenni kell tudni..."
Ezt előtte is illik tudni nem csak utólag.
De ez mindennel így van, lehet az kocsi vagy ház!
A 99% motoros biztos nem 9 éves gumival mászkál.
Bár 99%-nál nem is érné meg a gumi hogy 9 éves legyen, mert mennek annyit évente hogy 2 max 3 évente cserés legyen.
Bár a legtöbbünknél meg évente cserés, főleg annál aki menni is szeret, kihúzatni a gépet, odadobni a kanyarban.
Saját motorozási stílusommal egy hegyi szerpentinem megnézném én azokat a gumikat. -
HSM
félisten
válasz
Gaboman #78665 üzenetére
Persze, nyűg is van vele, de ezzel nem látom, mi a gond.
"Biztonságos szint"'... Persze, motoros gumitól béna, de ha egy robogóval szaladgálnék ugyanezzel a tapadással és tempóval, akkor nem lennék ön és közveszélyes? Másfelől 16 000km és 4 év alatt senkiben nem tettem kárt vele (bennem annál többször bepróbálkoztak a "biztonságos" főleg autós közlekedőtársak).Ez így tök szépen és jól hangzik utólag okosan megmondva, hogy nem csak megvenni kell tudni...
A fenntartással nincsenek gondjaim, fizetm rá az adókat, biztosítást, casco-t, rendesen szervízelve is van, járkálok is vele amióta megvan, de tény, hogy egy komplett gumicsere a közel 100 000 forintos díjával már kicsit fájna a költségvetésemnek mindezek mellett, így halasztom, amíg használható, ami van. Mikor 4,5 éve vettem a motort, még optimistábban képzeltem a mostani anyagi helyzetem, ehhez képest nem úgy alakultak a dolgok, szerintem ez bárkivel előfordulhat.
Viszont mint írtam, senki biztonságával nem játszom.
(#78667) geresics: Nem tudom, most miért kell kötözködnöd, én legalább nem csak a videóblogomat reklámozni vagyok itt.
(#78675) Somatom:
-
runner 125
nagyúr
válasz
StoneBridge #78676 üzenetére
Ahhhh.
-
StoneBridge
senior tag
Szobor
-
#79335424
törölt tag
válasz
Geresics #78671 üzenetére
De, pontosan átjött. Néha én is mosolygok egy-egy posztján, de szerintem sem kell mindenhez számológép, meg algoritmus. Az a baj, hogy a mai, modern motorok nem tanítanak meg motorozni. Húha, beszitál a kormány! Biztos rossz az XY gumikeverék. Amiken én tanultam, azokon természetes volt, hogy szitál az eleje, libeg a hátulja, a fékezést meg jó előre át kell gondolni. Emlékszem, amikor először mentem egy vizes GSXR -rel. Gyorsan fel kellett ugranom Újszilvásról, Budapestre. Tudtam, hogy nem az én világom, mert nem szeretem, ha gyorsabban történnek a dolgok, mint ahogy irányítani tudom őket, de muszáj volt időre odaérni, úgyhogy többnyire 180 fölött mentem. Amikor leszálltam róla, akkor azt mondtam, hogy "hát így könnyű".
-
imibogyo
veterán
válasz
mindkilla #78669 üzenetére
Így elsőre egy 25-30 éves, relatíve kevesett futott, kreolbőrű, talán megkímélt darab... Típusa talán Michelle, vagy Janet, esetleg Nicole, de ezt csak egy fejidomot szemből mutató képről és a papírjairől lehetne biztosra megmondani. Az biztos, hogy áramvonalas és a viselt karosszériaelemek is könnyítettek, csekély súlyúak. Ezekből arra lehet következtetni, hogy jól teljesít minden területen, húzósabb "menetnél" sem kell a gép súlyával szenvedni. Ha a fejidom alsó légbeömlőjét is láthatnánk, akkor az is kiderülne, hogy hogy szív... De vásárlás előtt érdemes személyesen kipróbálni...
-
Polemius
senior tag
-
-Mosquito-
őstag
válasz
rtitusz #78666 üzenetére
Néztem a Transalpot 17db,GS még szerényebb a kínálat. Dl van rogyásig eladó. 1M környékén ki lehet fogni nem leharcolt gépet is. Túrázni nagyobb távokat akarsz megtenni vele akkor egy jól felszerelt példány kellene nézni,vagy egy alap modellt amit majd idővel fejlesztesz.
-
mindkilla
tag
Ez milyen gép lehet? [link]
-
#79335424
törölt tag
válasz
Geresics #78667 üzenetére
Ebben van valami. Itt az olajtól, a gumin át, az izzóig, minden egy kicsit túl van misztifikálva. Fel kell rakni egy gumit, oszt csá. Itt sokan úgy csinálnak, mintha versenyzők lennének, akiknél számít a köridőben, hogy az adott időjárási, és pályaviszonyokhoz képest, milyen keverékű gumi van a motoron.
-
Geresics
addikt
válasz
Gaboman #78665 üzenetére
Most miért vagy ilyen? Ő pontosan tudja, hogy milyen az a gumi, tisztában van minden következménnyel, ezért kifejezetten óvatosan megy! Nem olvasod a kommentjeit? Alig ment vele 200 felett!
Amúgy a gumi témában azért én adok a véleményére, mert ő legalább megmondja a tutit!
(#78627) HSM - "Kifejezetten írta, hogy olyan gumit szeretne, ami inkább hamarabb elkopik, de bitangul tapad. A Pilot Roadokról pont nem ezt olvasni."
(#78630) HSM - "Bárhol, ahol írtak róla... De a puszta józan ész is ezt mondja, hogy egy gumi, ami 15 000-et elmegy, az nem fog úgy tapadni, mint ami rongyosra kopik 5000 alatt..."
(#78632) HSM - "Nem írtam olyat, hogy bárhol azt írták volna, hogy "nem tapad""
Lehet ezt érteni, csak egyben kell olvasni!Amúgy meg ő legalább nem fotelfizikázik, hanem megéli, megtapasztalja a kőkemény valóságot! Ez az igazi tudás! Tökéletes példa erre:
(#78645) HSM - "Megvan még a gumi-gomba vagy mi a hátsó kerekemben. Remekül bírta a 4000km autópályát, pedig a végsebességet is teszteltem vele"Problem?
-
rtitusz
őstag
válasz
-Mosquito- #78662 üzenetére
Köszönöm kindkettőtöknek a válaszokat! Azt láttam, hogy a használt DL-650 kínálatból könnyebb kihozni egy értelmes példányt, mint a többiből, de az 1 milliós lélektani határnál ezek feljebbről indulnak. De akkor gondoloataim előterébe helyezem a modellt.
A Red Baronba mindenképp el akarok majd nézni, pont a kínálatuk miatt, még ha nem is ott veszek motort.
Amit a transalpra és az f650gs-re írtatok sajnos nagyon igaz saját utánajárásom szerint is, nehéz lehet nem zsákbamacskát venni belőlük, már ami a valós kilométereket meg leharcoltságot illeti. Valamint a transalap tényleg kissé túlárazott.
-
Gaboman
nagyúr
Nálad komolyan mondom ez az egész motorozás inkább nyűg mint szabadság.
Pont az ellenkezőjét kellene kiváltania belőled.
Van ilyen ismerősöm, abba is hagytuk vele a motorozást mert elegünk lett a sok hülyeségéből!
Valójában vettél egy fiatal SV650-et és inkább mászkálsz 10 éves kőkemény 16000 futott gumival ami tegyük hozzá közel sem biztonságos szint minthogy lecserélnéd.
Egy motort nem csak megvenni kell, hanem fent is kell tudni tartani.
Itt a saját biztonságoddal is játszol, meg másokéval is.
Hidd el nem bántásként de, nem való ez neked! -
demars
addikt
válasz
Micsurin #78660 üzenetére
Ősszel vettem én is egy tank táskát, még nem próbáltam ki. Ahol érintkezik a tankkal, az alsó része puha anyaggal bevont, nem gondolom, hogy karcolna.
Gumi: nekem Bridgestone Battlax BT021 van a vason. Nem huligánkodok, így a határait sem ismerem
Hátra viszont nagyobbat tettek 160 helyett (ez a gyári méret) 180 -as van fent. Azt nem tudom, hogy ez mit befolyásol. Ha jól emlékszek azt írtátok anno, hogy nyugodtan maradhat ez a méret. -
Geresics
addikt
válasz
rtitusz #78661 üzenetére
A DL650 egy igazi mindenes, bár a magasságodhoz feltétlenül ki kellene próbálnod. Ezt azért mondom, mert két viszonylag alacsony ismerősöm is boldog a DL-el!
A Suzuki Freewind-et sem vetném el, mert bár saját tapasztalatom nincs vele, mégis sokszor olvastam már jókat róla.
A Transalp és az F650GS szerintem erősen túlárazott, és ritka a nem leharcolt példány!
Sajnos anyagi keretet nem írtál, és így nehéz belőni a lehetőségeket. Az azonban általában igaz, hogy egy típus legolcsóbb darabjai nem véletlenül a legolcsóbbak...
Az F650GS "testvérmodellje" az Aprilia Pegaso. Ugyan az a Rotax blokk van benne, csak picit hozzányúltak (5 szelep pl). Olyan 2000 környékéig karbis darabok vannak, aztán váltottak injektorosra (Cube). Ezeknél viszont nagyon kell vigyázni, mert a Pegák 90-95%-a olasz import, és kortól függetlenül mindben 45ekm van kb.! Nyilván véletlen... Próbáltam jópár ilyet, és eléggé szétszaladt már a ménes - igaz a valós futásteljesítmény is megállapíthatatlan volt...
2006-tól viszont teljesen megújult a Pegaso! Megkapta azt a blokkot, ami a Yamaha XT660-okban vannak! Eléggé strapabíró blokk úgy hírlik!
Az új Pegaso egyébként 3 modellel rendelkezik: Strada (amolyan plexi nélküli utcai változat), Trail (túraenduro változat), és Factory (valahol a kettő között, szép felnivel, stb.) Nekem Trail van, és marad is még pár évig!
Aztán ott van még az említett Yamaha XT660 több változata is! Eléggé borsos az áruk, cserébe az XT660Z Tenere kifejezetten tetszetős példány (nekem), és kifejezetten magasaknak való darab! -
rtitusz
őstag
Sziasztok!
Kérlek nézzétek el az alább leírt feltehetően sok ostobaságot, de majdcsak tanulok.
Elkezdtem gondolkozni leendő és egyben első motoromon. Egyelőre elméleti síkon. Ebben az ötletelésben kérnék segítséget, meg visszajelzést. Ha minden jól megy, tavasz végére meglesz az A pecsét a jogsimban, tehát vásárlás is csak akkor lesz aktuális.
A motort két fő közlekedési szituációra venném elsősorban, az egyik a munkába járás (már amikor lehet), a másik a túrázás, kirándulás. Tudom, ez egy lehetetlen öszvér, és ha lenne rá pénzem vennék egy 125-ös vagy 150-es robogót a motor mellé, de az annyira most nem fér bele szerintem, de minden ötletet meghallgatok.
Mivel a 2 métert és a 90 kilót súrolom alulról, ezért alapból egy csomó motor kiesik, mivel egyszerűen nem férek rá kényelmesen. Túraendurokat néztem, és most lehet hogy kapok hideget meleget, de 650cc körülikkel szemeztem, mert azokkal már kényelmesen felpakolva is lehet közlekedni, nem fognak letúrni az útról. (Tudom, vegyek 125-250 cc-t elsőnek, mert meghalok, meg miegymás.)Amik eddig felmerültek ötletnek:
BMW F650GS (horrorköltség javítás?elektromos rendszer hibái?rázkódás az egy henger miatt?)
Honda Transalp 650 (kimegy a világból is, de kicsit nehéz, meg nem is a legtakarékosabb, de eddig ez a befutó ötletem)
Kawasaki Versys 650 (ez lehet kicsit kicsi, meg nem tudom mennyire megbízható. javítási költségek?)
Suzuki V-Strom DL 650 (ez meg kicsit feljebb van árkategóriában, mint amit még kényelmesen kiadnék, főleg első motorra, de azért nézegetem)Tudom, hogy még esetleg opciók lehetnének, de egyik se mai gyerek, a KLE500, FX650 freewind vagy a 600-as transalp. Ezeket elvetettem, mert nem volt kedvem 20 éves motort venni, de lehet ez idióta hozzáállás. Csak hát kocsiból se vennék 20 éveset.
Köszönöm mindenkinek, aki valami jótanáccsal, ötlettel, csokival tud szolgálni.
-
-
#79335424
törölt tag
válasz
Micsurin #78650 üzenetére
Sok éve ilyeneket használok. A gyári merevítés egy idő után összetörik bennük, de dekor boltban lehet venni vékony műanyag lemezt, amit bele lehet szabni. Ugyanez vonatkozik az oldaltáskákra is. Olyanból sztem az a tuti, amelyiknek a motor felőli lapja egy "zseb". Bele lehet rakni egy merevítő lemezt, és akkor nem libeg a táska. Arra kell még figyelni, hogy a kipuffogó ne égesse ki se a táskát, se a benne levő cuccot. Ha utassal vagyok, és megpakolva, akkor a tanktáskába szoktam rakni a nehezebb cuccokat, mert jobb lesz a súlyelosztás. Vannak GPS tartós tanktáskák, de ezekkel vigyázni kell. Egyrészt a navi kiesik a látótérből, másrészt, ha nyáron benne felejted, akkor az üvegház hatástól konkrétan el tud deformálódni a navi.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
runner 125 #78652 üzenetére
Kösz ezzel kivagyok segítve!
De továbbra is ott tartok ha megyek valahova jó lenne a cuccokat elpakolni, a fix dobozok meg bántanák a szemem.
Szóval akkor felejtősek?
Esetleg a tankbőrre szerelhetőek ? -
HSM
félisten
válasz
runner 125 #78655 üzenetére
Persze, valójában csak egy babettám van, és csak trollkodni járok ide. Ja, igen, macskám is van.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #78647 üzenetére
Gondolom most volt egy gyors youtube - sv650s top speed keresés.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Something_ #78648 üzenetére
Lottóznod kéne.
-
HSM
félisten
Neten azért lehetett látni két kettessel kezdődő értékeket is. Igazából nem voltam csalódott. Utazóra kényelmesen ment annyit, amennyivel menni szerettem volna.
Az a menet amúgy még szeptemberben volt, viszonylag jó időben.
10-15 fok alatt vannak csak gondok. De letakarva az olajhűtőt az is megoldódik. Ki van már ez tapasztalva. -
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #78639 üzenetére
Ok persze, nehéz megtalálni a legjobbat, de talán ilyen nincs is.
Viszont valami alapján meg dönteni kell. Utánaolvasok, megnézem a forumkat, teszteket, gyári ajánlást, és döntök. Most ez volt a legszimpatikusabb (és a mintája is szép..), ha nem lesz bizonytalan sehol, maradok ennél, ha valahol nem érzem tutinak, kipróbálok mást.
Gyanítom ezek után ők sem vesznek újra M5-öt.HSM
Na jó, ezt inkább nem kommentálom.
Micsurin
Összekúrja a fényezést, szar.
-
Micsurin
nagyúr
Valakinek van tapasztalata a hasonló [link] tanktáskákkal?
Mennyire stabilak ha meg is vannak pakolva? (1-2 napi ruhát belepréselek.)
A merevített textil oldaltáskákkal tapasztalat általánosságban?
Köszi szépen! -
HSM
félisten
válasz
Topiccsendőr #78647 üzenetére
Ott felmálházva épphogy elért egy kettessel kezdődő számot óra szerint... A keresztbe hátsó ülésre pókozott 50L-es zsák nem épp az aerodinamika csodája.
(#78648) HGabor89: Legalább növelem a PH árbevételét ezáltal is...
-
Something_
őstag
válasz
-Mosquito- #78646 üzenetére
Lattam Mike hszet, gondolom megy az eszosztas.
En elo vagyok kizarolag miatta, nem banom, hogy nem latom a balfszsagait. 10 eves gumijat, ami beton kemeny es nem kopik el az evi 2000 km varosi hasznalattol es a brutalis sv nyomatektol
Bezzeg x eve ludsimont kitiltottak az osszes motoros topikbol trollkodasert. Ezt a ...-ot miert nem rakja ki valaki? Ugyanaz a kategoria.
Asszem kozossegrombolas volt az indok.
-
-Mosquito-
őstag
Ebből előfizetés lesz..
-
HSM
félisten
Megvan még a gumi-gomba vagy mi a hátsó kerekemben. Remekül bírta a 4000km autópályát, pedig a végsebességet is teszteltem vele.
Azért a defektjavító szett nálam volt, biztos ami biztos.
Földutakon amúgy pont nem mentem vele.
A gép tényleg gyilkos nyomatékos, de hiába, aki tudja uralni, az tudja.
-
-
HSM
félisten
válasz
-Mosquito- #78641 üzenetére
Nem. Mert fogalmam sincs, hol találtam a teszteket, ahol ezt olvastam. Tavaly elég sokat olvastam utána a 3 és 4-es Roadnak, mivel a fél ismerősi köröm olyat használ és a csapból is az folyik, mint tartós sporttúra gumi. Én meg ugye pont ilyesmit kerestem... De elég hamar kiestek a jelöltek közül.
Nem értem, miért kezdesz személyeskedni. A beszélgetés szempontjából teljesen irreleváns, milyen gumim van, vagy hogy vállon veregettem-e magam vagy sem.
-
-Mike-
addikt
És akkor újra pörög a lemez, a readonlyHSM és a gumi. Megunhatatlan örök zöld.
-
HSM
félisten
válasz
Bogyó bá' #78637 üzenetére
1. Nem mondtam, hogy marhára elégedett lennék, sőt, semennyire nem vagyok, kukába való f*s gumi, de a motorral együtt sajnos ezt is meg kellett vennem. Viszont teljesen korrektül alkalmas akár lendületes utcai gurulásra is. Ha már megvan, és használható, nem fogom kidobni.
2. Volt már párszor szükségem rá így bő 4 év és 16 000km távlatából, gondolhatod, ennek legalább fele Bp volt...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #78634 üzenetére
Az a baj a gumitesztekkel, hogy elolvastad az m5 interact tesztet, asszem lovey adam irta. Mindenhova jo gumi, meg a palyan is, esoben is.
Aztan az egyik haverom 954 esevel 190 rol fekezett az euroring celegyenes utan es megallt allitott (azaz nem dontott) motorral az elso kereke. 1:24 es idoket ment 1 mp el jobbat, mint en az RS el. Amugy oreg, nem odavalo (soft kevereku) vagottslickkel 20 kornyeken tud. Valahogy behuzta a motort, hogy ne fekudjon a soderagyba, vagy ott inkabb gyepszonyeg van, ha mar lakberendezesi targyakrol nevezzuk el a palya koritest.
Emlekeim szerint daywalker is azzal a gumival esett el, amikor chrobak oktatason voltunk. Illetve kakucson ugyancsak ezzel a gumival fikazott steven is, vizes palyan.
En elotte ultem a motorjan, es mindket kerek csuszott a legkisebb dontesnel, aztan inkabb leszalltam rola.
Szoval a pokhalodiagrammok alapjan meg kb minden evben 10 masodpercet kene az idoeredmenyeknek javulnia, akkora kulonbsegeket szemleltetnek.En nem latom at ezeket a gumikat, de annyira mar nem is eroltetem. Rajtamarad, ami a legjobban tetszik. Mondjuk mintara
-
HSM
félisten
válasz
runner 125 #78634 üzenetére
"(persze szigorúan utcai használat mellett)"
Itt a lényeg kéremszépen.
Én utcai használatra elvagyok télen nyáron a 72 lóerős motorommal a 9 éves, már gyárilag is betonkemény elkoptathatatlan keverékű meglehetősen bénán tapadó gumimmal.
No, mindegy. Sokszor az ajánlatok mögött gazdasági érdek húzódik...Persze, jók ezek a többkomponensű abroncsok, de ha annyira mindent tudnának, nem lenne külön sokféle sport és utcai abroncs, mert nem lenne rájuk szükség.
-
runner 125
nagyúr
Több komponensű gumiknál manapság nem elképzelhetetlen a jó tapadás és hosszabb, akár tizen ezer feletti futás. Hisz a közepe jellemzően jóval keményebb keverék, míg a széle puhább.
Hegylakók "gumiguru" rovatában pl. a BT023-at agyba-főbe javasolják, bőven 100 LE feletti, sport/ sport-túra gépekre is (persze szigorúan utcai használat mellett). Legutóbb én is azt rakattam fel, az eddigi 4000km alatt szinte semmi kopást nem látok sehol, pedig szoktam húzni, s amennyire még magabiztosnak érzem, döntöm is. A sorjákat már lerúgtam róla mindenhol, de eddig nem volt bizonytalan sehol. 10k km szerintem még simán van benne. -
V.Stryker
nagyúr
válasz
Doki16 #78629 üzenetére
Viccelsz? Mindjárt a második garnitúrának is a seggére csapok.
Pilot Road 2 - es szett van rajta. És Kakucson ez is még mindig tapadt, miközben a lábtartó már kopott.
Ne érts félre de egy sport túra tapadása is jóval messzebb van, mint amit kihasználnál az elmondásaid alapján.
Ha kevés km-re kell jó tapadás, akkor vegyél vágott slicket.
-
HSM
félisten
válasz
-Mosquito- #78631 üzenetére
Nem írtam olyat, hogy bárhol azt írták volna, hogy "nem tapad". Én csak azt írtam, hogy mindenhol ki volt emelve, hogy jól tapad, mint sport-túragumi. Épeszű tesztben fel se merült, hogy akár egy lapon említsék a komolyabb sport gumikkal.
Mókás, hogy belinkelsz két tesztet, két oldalról, de ugyanattól a tagtól....Külön múkás, hogy még a gyári ajánló is a Powerre emeli ki a tapadást, a roadra az "all weather grip"-et....[link] Pont az, ami nekünk annyira nem kell.
-
HSM
félisten
válasz
-Mosquito- #78628 üzenetére
Bárhol, ahol írtak róla... De a puszta józan ész is ezt mondja, hogy egy gumi, ami 15 000-et elmegy, az nem fog úgy tapadni, mint ami rongyosra kopik 5000 alatt....
-
Doki16
addikt
válasz
V.Stryker #78625 üzenetére
Dehogyis ciki, nem ismerem egyiket se igazán. De tényleg nem éri meg nekem olyan gumi ami elmegy sokat. Nem lesz már nálam sokat ez a motor meg én se megyek sokat egy szezonban.
Amugy nekem bármelyik túra gumi jó ami jobb ettől a pirelli angel st-től. Csak nálam ment bele legalább 6000 km, de alig kopott valamit
És nem is tapadt olyan jól.
Tényleg te milyet vettél előre? A hátsó még mindig az amivel megetted?
-
HSM
félisten
Igen. Nekem ez egy élvezetes és praktikus közlekedési eszköz elsősorban. Nem mindegy, hogy napi 2*15-20 percet utazok úgy hogy többnyire élvezem, vagy 2*45-öt úgy, hogy minden perce szenvedés.
Ettől függetlenül szeretek vele túrázgatni is, jó időben, ha időm engedi. Nem tartom magam kifejezetten lassú motorosnak sem, de tény, hogy a határok feszegetése, és a durvább tempó sem igazán érdekel. Nem baj, elférünk mindketten az úton, szerencsére.
(#78621) -Mike-: Szimpatikus gumma ez is. Főleg, ha tényleg tudja azt a bő +30% tartósságot.
-
-
mm89
őstag
válasz
-Mike- #78616 üzenetére
Hát én ilyen infókat nem tudok mondani, mert sose vittem még végig új gumit, hamarabb eladtam a motort
(a következő tulaj jól járt vele).
Amikor vettem a motort kb 50%-osnak saccoltam ránézésre a gumikat. szeptembertől tavaszig mentem vele kb 2500-3000 km-t és a hátsó már elég gatya volt. Nem bíztam már benne, megkapta a végtisztességet
Sajnos az alföldön lakok, így általában a hátsó gumi közepe kopik el gyorsan... Kíváncsi leszek a Rosso 3 -ra ilyen szempontból. -
KisTé
tag
Valaki pesten tud egy jó villanyászt, át kéne nézni a mocit vadiúj akksit leszívja valahol zárlat van vagy valami??
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #78609 üzenetére
Mit szólsz ez mennyire szakszerű?
Amúgy kedvelem a srácokat.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #78610 üzenetére
Hat sradon 200 km utan sirva fog fakadni.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #78609 üzenetére
Reméljük nem az épített Dukin amit tavaly linkeltem és a kiállításon is ki lesz téve. Másik meg egy Suzuki Srad 600. Az a "bibi" , hogy ritkán és keveset motorozik.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #78601 üzenetére
De a sportmotoros mivel fog menni? Kezenallos motorral?
-
#79335424
törölt tag
A H7 egy izzószálas, és 2 érintkező lába van. Ha egy lámpatested van, egy izzóval, akkor az H4, mert abban van együtt a tompított, és a távolsági izzószála. Ezért 3 érintkező lábas. Bosch számozás szerint: 56a (fehér vezeték) távolsági, 56b (sárga vezeték) tompított, és 31 test.
-
Horvi
őstag
Hi,
Néhány hozzászólással ezelőtt szóba került az izzó csere. Gondolkoztam én is rajta, hogy a Z750-ben kellene izzót cserélni hátha jobb lesz mert a gyári elég harmatos. Viszont nem találtam meg, hogy milyen is kellene bele H4 vagy H7. Megnéztem a manualban ott csak ennyi infót találtam:
Headlight:
Type Semi-sealed beam
Bulb 12 V 55 W × 2/55 W (Hi/Lo)
Valaki nem tudja esetleg melyiket kellene belerakni?
Köszi! -
#79335424
törölt tag
válasz
-Mosquito- #78601 üzenetére
Szerintem nem. Egy hétvégés kerti party -nak is az első estéje szokott erős lenni (nálunk legalábbis így szokott lenni). Másnap derül ki, hogy ki a puding. Az első 800 -at "bárki" letolja. A másodiknál szokott kezdődni a nyafi. Ez attól is függ, hogy milyen volt az éjszaka. Ha valaki a 40 fokos izzadás után, fürdés nélkül, a sivatagban dideregve tölti az éjszakát, akkor keményebb az a második 800, mint egy szállodás fürcsi, ágyikó, és reggeli után.
Nálunk egyébként az a szokás, hogy bárki, bármikor távozhat a közös buliasztaltól. Mindössze annyit kell tennie, hogy feláll, és jó hangosan ezt mondja a többieknek:
Kamu csávó vagyok, kegyelemért könyörgök! -
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #78600 üzenetére
Estére ki szokott derülni, hogy ki a puding.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- EAFC 25
- Otthoni időjárás-állomás
- TCL LCD és LED TV-k
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Apple iPhone 13 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest