Hirdetés
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Hobby elektronika
- A fogadás lezárult, elindult a hardvervágta
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mennyi feszt mutatott amikor rádugtad? Gondolom az is mutatja. 12.4V alatt gázos. Kb 14.4V-ig tolja, majd átáll csepptöltésre és leesik 13.2-re (nekem ilyen). Azért én néznék egy töltést nálad. Ezek az akkuk azt szeretik ha folyamatosan maxon vannak töltve és ha le volt halva annak oka van.
Normális. DE vedd ki a kis dugókat, nehogy kilője őket. Autó módban meg ne töltsd, mert attól meghal olyan nagy árammal tolja. -
Xaels
félisten
egyébként van ott menetfény két vékony csíkban feljebb.
(#41896) SymbianOS: ez nekem sötét folt. Kioperáltam az akkum és feldobtam az ALDI-s töltőre(Haraszti útón volt még belőle ha valaki keresné). Eléggé le volt kakukkolva, de ahhoz képest a töltő szerint elég gyorsan töltődik. Savas akku. Normális, hogy bugyborékol töltés közben?
-
Xaels
félisten
Az akku mennyi idő alatt szokott feltöltődni csutkáról kb?
-
pakriksz
őstag
hogy hívják angolul az ilyen motor oldalidomokat? (Szótárat én is tudok használni, de azok nem jó szavak erre)
Áh megvan: fairing
-
Laraxior
titán
Amatőr kérdés: Normalis dolog egy kuplungolasra levaltani több fokozatot is?
-
PoLizei
aktív tag
Én gyártottam egy lefelé görbülő csövet a spray fejére, azzal tudom a lánc alsó ágát belülről fújni. A 2 gumigyűrűsoron megyek végig vele 1x-1x, így jut a görgőkre is.
-
Xaels
félisten
[link] ezek is csak 1400ccm-ben gondolkoznak. Nem mondom, a California szerintem nagyon szép motor és bele tettek sok finomságot is, de olyan nagy kérés lenne egy 300kg alatti 700-800ccm-es variáns?
-
.mf
veterán
válasz
Something_ #41883 üzenetére
Nem fehérre kell festeni, te
hanem csak vékonyan befújni.
Ha túl sokat fújsz rá,
1.) ledobja a felesleget, csupa ragacs-pötty lesz a motorod
2.) csak több ragacs lesz rajta, több por és kosz gyűlik bele -
Sianis
addikt
válasz
Something_ #41883 üzenetére
Mi mindenre jó egy középsztender.
Mod: Főleg, ha még van is akit megkérhetünk, hogy forgassa a kereket.
-
Ferdzsoo
addikt
-
pakriksz
őstag
Mennyire normális hogy egydoldalú féknél (csak az egyik oldalon nyomja, másik oldalon fix a fékbetét helye), kicsit hozzáér a fékbetét a tárcsához? Ha le van állítva a motor és úgy tolom, lehet hallani hogy sziszeg.
Másik: lánckenéskor hogy az istenbe lehet tudni hogy körbefordult egyszer a lánc? Merthogy én nem találtam a láncon olyan láncsszemet ami kicsit is különbözne a többitől. Mintha az egyiken lenne egy nagyon kopott piros festés, de ennyi. Mivel érdemes újra megjelölni?
-
.mf
veterán
válasz
Archer #41864 üzenetére
Csak a Desmo RR egy MotoGP vas volt, amire raktak lámpákat és tükröket, csak és kizárólag a homologizálás miatt gyártották belőle azt a pár darabot, még ennél is sokkal elborultabb árazással.
A 197 LE-t nem tudom, honnan vetted, még nem láttam hivatalos adatokat a H2 teljesítményére. Annyit már a sima ZX10R (2011-től) is tud (200).
Meg a másik, várjuk ki az első hosszabb teszteket. Az S1000RR is kijött először 200 feletti mért teljesítménnyel, aztán visszavonták az összeset és 20 pacit lefaragtak, mert különben szétesett a blokk... Ilyen szempontból meg szerintem egyenesen pozitív, hogy ennyire visszafogták, legalább tartósabb lesz, rengeteg tartalékkal, nem lesz annyira agyonhegyezve, mint az "izomból" társai.
Szerintem várjuk meg szépen a teszteket, aztán majd meglátjuk.Az új R1 feje nem tetszik. Igaz, már az előző gülüszemű sem tetszett. A 2004-06 és 2007-08 szériák szépek voltak, de ezek...
-
FIREBLADE78
addikt
Van itt valakinek husqvarna supermotoja? Tapasztalatokat várok. Az a bajom,volt fél éve egy 2011-es modell,de már elhappolták előlem és már csak 2006-8-asok vannak.
-
fattyu
veterán
válasz
Archer #41874 üzenetére
270 az inkább. és azt is megszokod. ugyértem a 200 feletti utazót. és nem életveszély meg elmebeteg egy idő után.
200 lóval meg a 250es utazó sem kínzás még a technikának, meg mindig van tartalék mindenre.
Én csípném.
meg most már lassan megkockáztatom nem is ölném meg magam az első hónapban 200 lovon sem.
-
Archer
őstag
Van abban is valami. De mondjuk az 50-edik (csak mondtam valamit) nyélgáz után megszokod, utána már Sidewinder rakétáról álmodozol. Viszont a lepencei szerpentinen (nem voltam még ott amúgy
) igen csak meg tud tréfálni a 200 ló. A mai 600-as sportmotorok is tudnak 250 körüli végsebességet, közúton már az is elmebeteg tempó szerintem, annyival már tényleg folyamatos életveszély. Ettől függetlenül biztos jó meg élvezetes dolog az 1000-res (sport) "elemi" ereje de azért valljuk be, az már bőven a racionalitások felett jár.
-
Xaels
félisten
válasz
Kolondrum #41866 üzenetére
Élvezkedni
Azért ne mond nekem, hogyha egy kifutón meghuzathatnál egy ilyet akkor foggal körömmel ellenálnál
Más:
Az meg, hogy milyen kipufogó a szé az teljesen szubjektív. Én már a Z1000-esen is bírtam a Kawa megoldását. De például az MT-09-es gyárija nem tetszik. Van aki szerint a Triumph Thunderbird kályhacsövei rondák, szerintem bitang jól néznek ki. Olyat úgy sem lehet csinálni ami mindenkinek tetszik.
H2 vs. R1: jelenlegi állás szerint az R1 könnyebb és erősebb is. Viszont szerintem a Kawa merészebb külsőre és a kompresszor hangja is mindig libabőröztet.
-
BoB
veterán
válasz
Archer #41871 üzenetére
Teljesen mindegy milyen tudásod van, ha megtekered a gázt az érzés felejthetetlen
Az én motorom 109 lóerővel rendelkezik, de jópárszor kívántam már bárcsak több lenne. Nem azért mert "ki akarom motorozni" a lepencei szerpentinen (értsd minél gyorsabban végigmenni). Hanem csak a gyorsulás érzése miatt. Amikor 100-nál is azt produkálja 3-asban mint az enyém 1-esben 0-ról, az nem semmi érzés
-
Archer
őstag
válasz
Kolondrum #41866 üzenetére
Egy nagyon szűk rétegnek (gondolom én) megvan a megfelelő tudása ilyen brutál teljesítmények kimotorozásához de a nagy többségnek nyilván felesleges, inkább mutogatni jó, meg birtokolni az éppen aktuális csúcstechnikát. A másik oldalról nézve viszont valamit fel kell mutatni, hogy el lehessen adni az újabb modelleket, egy idő után a külső kozmetikázása már kevés, a Honda ezrese 2008, Yamaháé is kb. 2009 óta kint van a mostani formájában (a többit nem követem), azért ez már 5-6 év, ez már autóknál is legalább 2 generáció, végül is "megérett" a frissítésre.
fattyu: Igazából szerintem csak a Kawa meg a Suzuki tesz ilyen ocsmány kipufogókat a sportgépeikre, R1-en az ülés alá húzott mindig is jól nézett ki, S1000RR is rendben van, Fireblade meg szinte még szép is.
-
fattyu
veterán
válasz
Kolondrum #41866 üzenetére
nemtudom.
Véleményem szerint 120 paci környékén van az ELÉG. amivel el lehet lenni.
SZÜKSÉGEM van másik 60-80 lóra hogy motorozzak egy jót? nem.
Jól esne másik 60-80 ló az elgurult a gyógyszerem napokon? Ó de még mennyire.
Szóval a hol válik feleslegessé egy érdekes dolog. elvégre 20-30 pacival is meg lehet szegni minden kresz szabályt... Eszerint kinek mitől jó nem az én dolgom...
-
vlevi
nagyúr
válasz
pakriksz #41860 üzenetére
Olyan kis tanktáska szerintem nincs. Mert egy tanktáskának azért gondolom van egy minimális mérete, hogy a tankra fel lehessen fogatni.
Ellenben vannak kormányra rögzíthető telefon tartók, én is ilyet használok. Van belőle egyszerű bepattintós, és van zárt, vízálló is. Van átlagos, majdnem minden mobilhoz állítható méretű és persze telefonspecifikus is. -
Archer
őstag
Hát nem tudom, de ezen a képen szerintem kifejezetten ronda a Kawa. Meg ha már a farokméregetés, az utcai változat 197 LE kompresszorral, 7 évvel ezelőtt a Desmosedici RR tudta ezt mindenféle feltöltés nélkül. Akkor már az új R1 durvább vas, az "izomból" hozza a 200 lovat. Amúgy az elejét mintha Iron Man-ről licencelték volna
-
pakriksz
őstag
láttatok már olyan cuccot hogy olyan mint egy tanktáska amin van telefonnak hely, de csak akkora mint a telefon és csak a telefon fér bele? Mert én normál tanktáskát nem szeretnék, csak kirakni a tankra a telefonomat, hogy navigáljon, és zsebrevághassam a tartót is a telefonnal együtt ha kinthagyom az utcán a motort.
-
emre
veterán
A cipő kérdése időnként előjön a fórumon.
A Louis-ban ismét akciós a taktikai bakancs. Nagyon nem jártam körbe a témát, de ennyiért ilyent még használtan sem biztos hogy lehet kapni. Nekem még az alábbi képen látható típus volt, de mivel abszolút alkalmas a mindennapi használatra és elmúlt 2 éves kicsit leamortizálódott, valószínűleg rendelek idén is
-
Xaels
félisten
válasz
FIREBLADE78 #41855 üzenetére
Sokkal nagyobb a vásárlóbázis mint ahogy mi gondolnánk. Sokaknál már csak prestizsből is bent fog állni a garázsban csak mert ez most a "Hűha" motor. Egyébként én azok közé tartozom akinek ha lenne ennyi pénze ilyesmire akkor sem vennék autót.
(#41856) Laraxior: nem igazán vagyok oda a VN900-asért. Ilyen téren az XVS650, VT750 jobban tetszik, de az a baj, hogy ezek évek óta nem változnak és elég egy kaptafára készülnek. Bezzeg 1000ccm felett van 1-2 nagyon finom gép és nem csak a japánok. Nekem kéne egy új VN750-es a V4-es éra örököseként.
-
KoVee84
senior tag
válasz
-Mosquito- #41813 üzenetére
Demeter Zoli Ducatija. Mondtam neki ne vegyen ilyen csotrogányt, de nem hallgat rám...
-
Xaels
félisten
válasz
dellfanboy #41852 üzenetére
Az a Honda még koncepció egyelőre. Egyébként én valami jó kis Cruisert várok, mert ezek a mostani műnyagba oltott félig robogók kiábrándítóak a 600-1000ccmes kategóriában.
[link] MT-09 túragép. Izgis lehet, mert az alap jó.
-
dellfanboy
őstag
szerintem ezeket a szupersportgépeket nem a magyar piacra tervezik, és a 200x években is csak azért adtak el olyan sokat az országba mert kedvező hitel volt mellé. (meg persze mindenki egy kőkemény sportgépről álmodik)
viszont nekem mindkét masina bejon az új h2 és r1 is és most mutatták be a Honda RC213V - S nah ez tricolorba idáig nálam a best! igaz ha jól olvastam ez még nem széria
-
Xaels
félisten
H2 25000EUR + sarcok. Erre 20év múlva sem lesz keret.
-
.mf
veterán
Röviden: mindkettő feltöltős (szemben a hagyományos naturally aspirated), a különbség annyi, hogy míg a supercharger közvetlen a motorról van hajtva, addig a turbó a kipufogógázokkal. A supercharger emiatt nagyobb teljesítmény-veszteséggel jár, cserébe a teljesítményleadása folyamatos, egyenletes, jól adagolható; a turbó hatékonyabb, de mire a gázadásból nagyobb kipufogógáz-nyomás, majd abból nagyobb turbó-feltöltés lesz, van egy turbo-lag, késleltetéssel "rúg", s emiatt a nem egyenletes erőleadás miatt nem vált be motoron.
-
DigitXT
félisten
-
-
.mf
veterán
Még ha lenne is, akkor se biztos, hogy merném a km-eket pakolni belé.
Nem tudom, hogy azt a másik videót láttátok-e a feltöltőről. Amikor a motor 14000-rel pörög, a turbina, kapaszkodjatok meg, 130000-rel. Nem írtam el egy nullát, százharmincezer
Ez már olyan, iszonyú terhelésnek kitett hihetetlen precíziós dolgok, hogy gondolom a karbantartása, alkatrészei is az eddig megszokott költségszintnél egy kategóriával magasabb lesz. Besza-behu durva gép, de már egy mostani ezres is bőven sok közútra. -
BoB
veterán
Ez valami eszméletlen jól néz ki (új videó): 2015 Kawasaki Ninja H2
Térhálós váz? Meg mintha úgy tűnne hogy a hátsó lengővilla hosszabb a nagyobb teljesítmény miatt. Remélem a kanyarodás azért menni fog vele (nem mintha valah is lenne majd egy ilyenre pénzem
)
-
PoLizei
aktív tag
válasz
-Mosquito- #41837 üzenetére
Ilyen különbség a V2-sor4 motorok eltérő karakterisztikájából is eredhet, a kéthengeres erősebb motorféke miatt kevesebbet kell fékezni az elsővel, így az is a hátsót koptatja.
-
#25954560
törölt tag
válasz
#25954560 #22913 üzenetére
elfogyott a pilot road 3 elolrol a viharmacskan.
a vegere csucskosre kopott, haromszog-szeru profilt eredmenyezett, ugylatszik nem mentem eleget egyenesen. kibirt egy 600-ason elol 20k km-t, az csudaszep. kanyarokban mar kezdte eleg erosen maga ala forditani a kormanyt, nagyon kellett tartani es gyorsabb iranyvaltasoknal olyan erzes volt, mintha kicsit megcsuszott volna amikor mar le volt dontve valamennyire. mar nem volt komfortos erzes jarni vele.
ez az elso eset, hogy elobb elol cserelek gumat a szettbol es nem hatul. hiaba no, a 89LE nem szaggatja szet a hatsokat. hatul meg elvan a pilot road3, kicsit kockasodik, de abszolut nem veszes. elolre most pilot power3 ment. visszatert ugyanaz a filing, ami a pr3-ak felszerelesekor jott, hogy automatikusan vesz minden ivet, alig kell csinalni valamit.banzai,
a. -
Xaels
félisten
[link] itt az új R1 is. Nem egy elhanyagolható masina. A H2 mellett ez a másik sportgép amivel megtennék 1-2 kört.
-
torzo
őstag
Már halványulnak az emlékeim, 5 éve voltam azon a teljes 7végés tanfolyáson. Ebből annyi maradt meg, hogy mind2 módszer jól használható, a rendőrök a gépet döntik, a Hondások dőlnek vele együtt. A zsandárokat én is figyeltem egy időben, tényleg a gépet nyomják le, és azért el kell ismerni, többségük igen jól motorozik.
Az egyenes testtartás mellett szólhat, hogy a fej megőrzi az eredeti helyzetét, így az orientáció talán jobb.
Szóval a franc tudja, én már régen nem figyelem a viselkedésemet kanyarban, csinálom, ahogy belémégett, néha meg kicsit játszadozom. Az is igaz, hogy már nem vadulok úgy, mint néhány éve, kezdek öreguras motorossá válni. Sajnos? -
Ribi
nagyúr
Hondánál nálam nem favorizáltak semmit. Mondták, hogy közúton nincs értelme kiülni amennyiben értelmesen motorozol és nem kamikaze módjára. Amúgy csak mindenkinek mondták, hogy nézze meg mi van ha a motort dönti és ő marad egyenesen és mi van fordítva. Ugyanolyan gázálláskor minél jobban bedőlsz annál kisebb körben tudsz menni, vagyis minél jobban bedőlsz annál gyorsabban tudod venni a kanyart. De a fentebb cikkben is írták, hogy a motor letolásánál sokkal gyorsabban vissza tudod hozni. Sokkal "agilisabb" kanyarvételt lehet megvalósítani, de nem a sebességre vonatkozóan. A bójás motor ügyességi pályán is mindenki csak a motort tolja le, majd pillanatok alatt át tudja billenteni a másik oldalra. Tehát a megfelelő célra / esetben kell neked dőlni / motort dönteni le.
-
ujskodas
tag
válasz
-Mosquito- #41813 üzenetére
Ugyanilyen sisakom van!
(jobb alsó)
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
FIREBLADE78
addikt
Ez a husqvarna reális áron van? [link]
-
Type-R
őstag
van egy eladó vízálló oxford rt 30-as táskám, ha valakit érdekel
-
torzo
őstag
válasz
canniball #41823 üzenetére
+1
Honda Safetynél a teljes test bedöntést tanították, favorizálták, de elismerték, hogy a másik módszer, azaz test marad egyenes, moci padlóig dönt, szintén tökéletes módszer lehet, csak tudni kell. Mind a kettőt szoktam "gyakorolni", egyiket sem érzem jobbnak a másiknál.
De azért van még néhány műfogás. Az ellenkormányzás talán még ennél is fontosabb, meg hátsó fék, meg kanyar kijáratra tekintés
Nem. Ez így hülyeség. Ezeket egyszerre kell használni és baromira begyakorolva, hogy a figyelem már ne ezekre menjen el. Kell ehhez a sok km is! -
.mf
veterán
válasz
canniball #41823 üzenetére
Kis sebességű manőverezésnél -- igen ám, de ők ezt lendületes nagy kanyarban tették, és a kettő teljesen más.
Ha jobban bedőlsz a kanyarba, akkor a tömegközéppont beljebb lesz; ezért a motort kevésbé kell döntened, egyenesebb marad, ezáltal stabilabb, és kisebb lesz a gumira tangenciálisan ható oldalirányú erő is. Egy lapra döntött motorhoz képest több lehetőséged marad korrigálni, ha van valami a kanyarban vagy benézted az ívet. Könnyebben egyenesbe állítod a motort, ha fékezni kell. Stb.
-
DigitXT
félisten
válasz
canniball #41823 üzenetére
Valójában mind a háromféle technika helyes, szituációfüggő, melyik a nyerő:
általában közúti tempónál, sebességkorlátozásokat betartva bármelyikkel be
lehet venni a kanyart. Mindegyik póznak meg van az előnye és a hátránya is. -
Ferdzsoo
addikt
Ismét teljesen egyetértek veled, ha rossz az alap akkor mehetsz te 30k km-ert is akkor is szarul fogsz űlni a motoron, meg dönteni...
Az offroaddal is egyetértek, nemrég csapattam egy kicsit egy drz400-assal eszméletlen élmény hogy ida oda jár a segge, de azért harap is rendesen...
Kell hogy érezze az ember, milyen ha csúszkál a motor ideoda... -
.mf
veterán
Ugyan már, itt vannak a szezon végi leértékelések.
Pl. most nemrég rendeltem egy Louis SRX5-öt: azon ritka darabok egyike, ami üvegszálas (és teszt szerint elég jó is a védelme), dupla-Ds és napszemüvege is van; és most az utolsó darabokat 80 EUR-ért akciózzák ki
(de persze hátrányai is vannak: szemüveghez kicsit szűk, a plexi könnyebben karcolódik és az átlagosnál valamivel hangosabb...hosszú fejem miatt a szemüveg remélem kevésbé probléma, füldugót úgyis szoktam használni, csak a plexi... lehet szerintetek fóliázni?)
Ha napszemüveg nem kell, akkor csak simán üvegszálast még talán ennél is olcsóbban találni. De ha nincs is, ez is durván jó ár egy korrekt bukóért.Mosquito: irigykedek
Feree: mennék én is ennyit, csak idén február óta egy nap szabin sem voltam
A rutin igen sokat számít, de messze nem minden. Megyek nagynéha csoportosan túrázni is, és néhány tapasztalt túrázó is úgy ül a motoron, hogy rossz nézni. Vagy karót nyelve, vagy akár még rosszabb, a motort dönti jobban, a teste marad egyenesben... A tapasztalat önmagában nem elég, ha nem a jó elméletre épül. Helyes elmélet, pályás határfeszegetés, közúti tapasztalat, és talán még az off-road tapadás-hiányos közege is, szerintem mindegyik kellene mindenkinek. -
Type-R
őstag
válasz
-Mosquito- #41813 üzenetére
természetesen használom
első motornak vettem, két szezon alatt sajnos csak 15000-et tudtam bele tenni
-
Laraxior
titán
[link]automata fék jöhet motorokra.
-
Something_
őstag
Gyááh, leteszteltem a lidl-s futógatyát, nem rohadtam be, nem fáztam, de baromi meleg volt, ergo ha fel sem veszem, akkor sem fázom.
Voltam eredetiségvizsgán, motort átíratni és a karasnában. Póló, Tornado felső + bőrkabát. Hát elég rendesen berohadtam, szóval jó idő van
Le kellett vennem a rendszámomat, sikeresen eltörtem két helyen is, de 600 ft-ért vettem egyet a Karasnában.
Megvettem a kesztyűt is, brutál meleg, plusz vízálló. Tény, hogy nem ért ennyit, de a tököm fog mászkálni jobbra balra. Habár a héten 17 fokokat mondanakNem értem, hogy a kesztyűknél miért nem szokás a csuklóhoz is rakni kemény-protektort..
-
citkar
addikt
válasz
-Mosquito- #41813 üzenetére
21 ezer km valóban jó sok, én 12-14 ezer között lehetek valahol. De hátha jövőre több is összejön.
-
Ferdzsoo
addikt
Az a baj ezzel hogy egy nagyon fontos védelmi eszközről beszélünk, tudom hogy nem olcsóak, de lehet hogy akkor kihagynék a helyedben inkább két túrát, és vennék egy sisakot, (40-50k-ért már elég komolyat lehet kapni.)
Érdemes átgondolnod ezt mégegyszer szerintem.Musquito:
nemsemmi, nem vagy egy kocamotoros.
Bárki bármit mond a legtöbb tapasztalat a km-ekkel jön meg. A helyzetek megoldásával, stb. stb.
AKi ennyit megy egy szezonban annak van gyakorlata. Ennyi.
De szerintem 6-7k km is elég jónak számít egy szezonban...
10 felett nagyonsokat motoroztál, 20 felett meg egyszerűen csak OWNED. -
-Mosquito-
őstag
-
canniball
nagyúr
válasz
Something_ #41809 üzenetére
Ja kérem, élni tudni kell! De én a nadrággal kapcsolatos tapasztalatokra gondoltam.
-
canniball
nagyúr
válasz
Something_ #41807 üzenetére
Ezek szerint nem figyeltem eléggé...
Kíváncsian várom a holnapi tapasztalatokat! -
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #41797 üzenetére
Sajna nem, én már téli álmot alszok.
Idén én is már 10k km felett vagyok, ennyire futotta, összességében elégedett vagyok a szezonnal, jövőre sem fogom kevesebbel beérni...Symbian:
jövőre én is új sisakba kell húznom a fejem. Az enyém 4 éves volt soksok km-rel és 2 leeséssel. Kiszolgálta magát. Szerettem, én már kinéztem a következőt... -
canniball
nagyúr
válasz
Something_ #41794 üzenetére
A nadrágot is a Lidiben vetted? Olyat nem láttam az újságban (sem).
-
.mf
veterán
válasz
-Mosquito- #41802 üzenetére
Akkor ezt benéztem
Ehhez képest én tegnap délután és este sűrű köddel, hideggel, és plexit és szemüveget kívülről beborító páralecsapódással találkoztam, ma meg csak felhős volt (eddig). De tény, egyik sem az a szívetmelengető jó idő.
-
-Mosquito-
őstag
Ha csak át nem festette..
[link]
Ma sokkal rosszabb idő volt,tegnap melegebb volt,nem volt köd,felhők. (nappal) Még ~1hónapot elgurulok,48ekm szerviz is mindjárt meglesz. Szeretném friss olajjal lerakni a technikát. Erdélybe hová? Fogaras,Transalpina?3-4nap alatt kényelmesen meg lehet csinálni. Tavasz? Remélem már februárban itt lesz.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
-Mosquito- #41797 üzenetére
16.05-kor elment 3 túragép mellettem Dusnokon, Pest irányába. Intettünk is egymásnak. (Megálltam kinyújtózni és cigizni egyet)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kuponkunyeráló
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Fogyjunk le!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- EAFC 25
- iPhone topik
- Autós topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Új MSI 17 Raider GE78 QHD 240Hz i9-13980HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W W11 Garancia
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU! 17,3Col! I7 9750H / GTX 1660Ti / 16GB DDR4
- Bomba ár! HP ProBook 440 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gar
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest