- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Xtrfy MZ1 RGB: egy igazán egyedi formavilágú egér
- XMLTV EPG letöltő progi
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Kompakt vízhűtés
- Gaming notebook topik
- Monitor hiba topik
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
nagyúr
válasz HUNNIA1920 #6498 üzenetére
szerintem semmivel nem jobb
ugyanugy nincs ra jogsid, ugyanugy nem fizetsz ra biztositast es adot ugy ahogy kell (hiszen azokat a 125-os adatok alapjan szamolnak)
magyarul szerintem pontosan ott vagy, mintha barmifele jogsi es rendszam nelkul vezetned... (ugyanazok a szabalysertesek es buncselekmenyek allnak fent)
szoval ha azt szeretned hogy lefoglaljak a motort es parszazezerre megbuntessenek, meg ha mondjuk balesetet okozol akkor az OSSZES okozott kart sajat zsebbol fizesd, csak nyugodtan[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz HUNNIA1920 #6500 üzenetére
nem sokkal több pénzért, viszont sokkal "jobb" képzésért sokkal több időráfordítással lerakhatod az A korátlan jogsit.
hidd el akik lebeszélni akarnak, azok nem hülyék és főleg nem beszariak egy kis szabálysértéstől, de ha így akarod vezetni a vasat akkor is te leszel egy balesetért a felelős, ha nem te okoztad. ha nincs érvényes jogsid érvényes papírokkal, azonnal hárít a biztosítő, a rendőrség megfelezi a felelősséget legjobb esetben is. és pereskedhetsz évekig, milliókért
jó a gondolat, hogy veled ez nem fordulhat elő, de ha már megtörtént a baj, a legrosszabbul fogsz kijönni a sztoriból!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
doc
nagyúr
válasz HUNNIA1920 #6502 üzenetére
hat ha 70-bol tenyleg minden megvan, az nagyon korrekt ar! (csak nehogy ez is olyan iskola legyen, ahol baromi alacsony arakat mondanak, aztan haromszor megbuktatnak hogy meglegyen a bevetel...)
-
[lAyCsI]
addikt
válasz HUNNIA1920 #6502 üzenetére
sztem kerüld a belpiacos 400-asokat ha csak teheted
-= No way back from Here =-
-
HUNNIA1920
őstag
válasz HUNNIA1920 #6780 üzenetére
Vagy kérdezhetném úgyis, hogy kezdő motornak milyen túra motort ajánlanátok mondjuk 400e Ft - ig?
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz HUNNIA1920 #6784 üzenetére
Hát nem japán belpiacos sornégyet,az tuti. Magyarországon meg ezeknek totál vége van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
doc
nagyúr
válasz HUNNIA1920 #6780 üzenetére
a mostani SuperBike magazinban van egy osszehasonlito cikk, Suzuki Bandit 400 es Yamaha XJ 400, ha jol emlekszem, fusd at!
amugy belpiacos japan gep nem feltetlenul nyero (bar ha az alkatresze kompatibilis itthoni tipusokkal, mint pl. a Kawa ZZR 400/600 kozott, akkor azert az jo pont) -
stifi
senior tag
válasz HUNNIA1920 #6780 üzenetére
ha jól emlékszem a 400-as bandita japán belpiacos, 4 hengeres és nagyon pörgős motor (vagy az a 250-es lenne?)
ilyen megközelítésből nagyon nehéz jó állapotú, nem lelakott széthajtott romot találni, bár az XJR sem mai darab, de az egy kevésbé gyilkolt sorozat ha így nézzük..alapvetően ugye állapotot veszünk, nem kmóra állást vagy sorozatot ami megbízható lenne... meg kell nézni egy gépet konkrétan és arról lehet igazán véleményt mondani
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
doc
nagyúr
válasz HUNNIA1920 #6809 üzenetére
250-nel kisebbet semmikepp, azzal csak szenvedsz, en inkabb felfele (600-as kategoria) nezelodnek, ha ugy gondolod hogy eleg higgadt tudsz maradni hozza
a lenyeg hogy 400-ast ne, vagy csak nagyon megnezve (en pl. azert gondolkodtam anno a mar emlitett 400-as ZZR-ben, meg rengeteg alkatresze egyezik az itthon is gyakori 600-assal, igy nem lett volna gond az alkatresszel)
egy GS500, vagy 600-as hornet/bandit szerintem teljesen jo valasztas lehet, fel milla alatt mar nagyon szep, fiatal GS-eket lehet kapni (a hornet azert dragabb valamivel) -
vendingo
veterán
válasz HUNNIA1920 #6809 üzenetére
Fél gurcsiért ha szerencsés vagy, akkor találsz GSXF600 / 750-et, esetleg kawa ER5 / suzuki SV650(s). Ha idősebb gép is játszik, akkor afrika twin / Teneré. Fiatalabba BMW f650gs / aprillia pegaso.
Ugyan ebbe a cipőbe jártam múlt hónapba. Végül 610-ért vettem egy full extrás minden jóval megáldott sérülésmentes 30 ezer km-es SV650s-t. Ezt is úgy vettem, hogy egyáltalán nem érdekelt ez a típus mert túra endúrót akartam. Ez volt a pénztárcámnak megfelelő, viszonylag túrás, de kellően sportos is. Közbe mentem vele 1000km-ert, egészen megszerettem
Majd egyszer összejön az F800GS-re való isCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Djuree
félisten
válasz HUNNIA1920 #6822 üzenetére
az jó gép, én is olyat akartam először, benne is volt a fényképe kinyomtatva a pénztárcámban vagy 2 évig de aztán nagyobb gép lett...
olyan mint az mz, igénytelen, jó értelemben véve.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
ALI_G
veterán
válasz HUNNIA1920 #6809 üzenetére
er5, gs500, cb500, ezeket érdemes kezdő motornak szerintem. Mindegyik tartós, igénytelen motor, olcsó(nak mondható), nem túl erős egy kezdőnek.
-
lujo10
aktív tag
válasz HUNNIA1920 #6822 üzenetére
Esetleg az XJ 600-ast is megnézheted, az is elég barátságos kezdő/újrakezdő lehet és az ára/fenntartása is elég kellemes (mondjuk a formája nem mindenkinek tetszik).
[ Szerkesztve ]
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
doc
nagyúr
válasz HUNNIA1920 #8382 üzenetére
elso motornak boven eleg az 5-600 kobci, a liter feletti szornyeket felejtsd el
az altalad irt "kicsi" motorokkal boven el tudsz motorozni sokaig, nem fogod oket egy szezon alatt kinoniazert en a 300-ba kerulo ER-5-oket eleg nagy ivben kerulnem ki lehet persze fogni fonyeremeny gepeket, de erre kb annyi eselyed lesz mint a lotto otosre
(ha visszakeresel a topicban, anno en is ilyen arban akartam motort venni, de a sracok lebeszeltek rola - ezuton is koszonom minden topictarsnak duplaannyiert vettem mocit, de nem is bantam meg, ha belegondolok hogy miket sz0phatnek egy olcso, "csak vigye mar el valaki" motorral... )
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz HUNNIA1920 #8382 üzenetére
Az attól (is) függ, hogy egyedül túrázol-e.
Egyedül az ER5 is elég (vagy ER6, ha modernebbet szeretnél). Végsebességben már itt is inkább a menetszél fog korlátozni.Valamint első motornak én nem biztos, hogy 1300-1400-as dögökkel kezdenék
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
runner 125
nagyúr
válasz HUNNIA1920 #8382 üzenetére
Jaja, egyetértek a többiekkel, szerintem is elsőnek 5-600ccm sor 2, sor 4 simán vállalható, de nagyobb, pláne ilyen nyomatékos tehenekkel ne kezdj, max jövőre.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TayRol
veterán
válasz HUNNIA1920 #8387 üzenetére
én a sor4-re szavazok. nagyon fogod szeretni és tovább is tudod használni, később "növöd" ki.
-
KubanitoS
veterán
válasz HUNNIA1920 #8387 üzenetére
A helyedben én is a száz lovas Hondát venném meg. Ha nem is használod ki a teljesítményét a mindennapokban teljes mértékben, akkor is jó a tudat, hogy egy erős, komoly motor van alattad. A plusz erőtartalék több esetben jó szolgálatot fog tenni, főleg, ha néha-néha mész egy kört vele városon kívül. Arról nem is beszélve, hogy ezt a 100 lóerőt lehet nem is fogod "kinőni" soha, magyarán hosszú távra is lehetne tervezni a géppel.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KoVee84
senior tag
válasz HUNNIA1920 #15866 üzenetére
Hornet, GSR600 vagy z750. Inkább ebből a trióból szemezgess és válassz ízlésednek megfelelően. Nem tudsz velük mellé nyúlni.
-
stifi
senior tag
válasz HUNNIA1920 #15866 üzenetére
lehet én leszek az első és egyetlen ezzel a véleménnyel: azt vedd amelyik a legjobban tetszik, és abból olyat ami jó állapotú.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vendingo
veterán
válasz HUNNIA1920 #15873 üzenetére
Esetleg SV650N ?
Általad írt összes paraméternek megfelelCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
ALI_G
veterán
válasz HUNNIA1920 #15866 üzenetére
Honda CB600F Hornet van egy eladó a tarsolyomban, csak ajánlani tudom
KoVee84: Én is az MBA-t ajánlanám, OKJ-s képzésről még nem hallottam, ami ténylegesen érne is valamit és mint tudjuk a diploma is néha csak a hátsó törlésére jó. Én most Gazdaságinformatikus MSc-t csinálom munka mellett, másoddiploma, de ha még lesz energiám, akkor az MBA-t is el kellene végezni, akkor azt is el kellene végezni. Idegen nyelven is be lehet iratkozni, de nagyon borsos az ára.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz HUNNIA1920 #15876 üzenetére
Gyári kipuffal fos hangja van. Az enyémen leovince van, db killer nélkül anyáznak reggel a szomszédok.
V2 városi használatra való? Ezt honnan veszed? Az SV egy sport túra motor. Én megjártam vele horvátországot, montenegrót, boszniát. Jövőre 3-4 ezer kilóméteres túrák vannak vele tervbe. Annak még nézz utána, hogy a legtöbb túragép milyen blokkal van szerelve. Pl. dl650, varadero, afrika twin, vfr... és még sorolhatnám. Kétlem hogy az említett gépek városi cirkálók lennének csupán azért mer V motor van bennük.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
ALI_G
veterán
válasz HUNNIA1920 #15876 üzenetére
Most nincs fent hirdetés, majd tavasszal újra felrakom, de ha érdekel, akkor vannak róla képek és meg is lehet nézni, kipróbálni
Röviden: 2006-os, 32.000 km, sérülésmentes, akár 3 dobozzal. A topic lakók többsége látta már, igazán megkímélt
Tudok hozzá adni Axo primato csizmát és gerincprotektort, ha érdekel.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz HUNNIA1920 #15876 üzenetére
Ha javasolhatom, szard le a teszteket, a nagyon okos haverokat, (hacsak nem hajtottak egy olyan gepet evekig, es nem idiota markabuzik) es ami tetszik neked azt vedd. Vigyel magaddal egy normalis szakit, es ne km allas alapjan vedd meg, hanem allapotra. Hotmindegy milyen marka.
Olyan nincs, h varosi hasznalatra optimalizalt motorblokk. Vagy varosi motor.
Vagy van, de azt koltseg szempontbol nezzuk es azok a leghuteses 125 osok. Azok varosi motorok.
Leszarhato ha atmegy rajtuk egy auto, vagy hogy milyen olajat es benzint raksz hele stb. Vagy h melyik suhanc gyujt ala ha utcan parkolsz vele. EnnyiNem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz HUNNIA1920 #15888 üzenetére
ha meg nem vettel hasznalt jarmuvet, akkor olvasd el a sportmotoron vagy totalbikeon levo 3 reszes cikket hasznalt motor vasarlasarol. plusz olvasd el az elso hsz-t, es vigyel magaddal szerelot
-
.mf
veterán
válasz HUNNIA1920 #15888 üzenetére
"Ahogy írtátok is, nagyon mellényúlni nem lehet."
Tisztázzuk: ez a típusok közti különbségre vonatkozik. Az adott motor állapotával viszont igenis nagyon is mellé lehet nyúlni, úgyhogy érdemes alaposan átnézni, utánanézni az előéletének, ha már kezd biztos lenni, szerelőt vinni, stb.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz HUNNIA1920 #15888 üzenetére
Ne remeld, hanem tegyel lepeseket ellene, mert tele van rossz allapotu motorokkala piac. Vigyel magaddal szerelot.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsoltee10
addikt
válasz HUNNIA1920 #17007 üzenetére
Amennyiben nem akarod kifizetni a motort egyben, akkor a banknál lehet kérvényezni egy szerződés módosítást, miszerint átvállalod a hitelt, tulajdonos és szerződő váltás történik. Ez nincs ingyen, viszont a törlesztő elvileg nem változik. A módosítás díja általában a hitel összegének 5%-a.
A kérdés az, hogy mennyi a motor vételára?Ha egyben fizetnéd ki, akkor nem a 17x32eFt-ot kell kifizetned, hanem a tőketartozást. a 32eFt törlesztő részletben benne van a kamat is. HA előbb fizeted ki, mint a futamidő, akkor nem kell a kamatot kifizetned.
Pl. saját példám. Honda Varadero, havi törlesztő 35eFt volt, vissza volt még 44 hónap. A tulaj nem kérte a hitelt, kp-ben akarta kifizetni. A 44x35eFt 1540eFt lett volna. A banktól minden hónapban kaptam értesítőt, amikor eladtam a mocit, 1200eFt volt a tőketartozás. A hitel zárásakor csak ezt az összeget fizette ki a vevő a banknak, a jövőbeni kamatokat nem.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz HUNNIA1920 #17007 üzenetére
alapvetésben nem is kér a tulaj pluszban semennyi lóvét? mert ilyenkor szoktak, hogy 100e+a visszamaradt hitel vagy ilyesmi, semmi egyéb csak ha tudod vigyed?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsoltee10
addikt
válasz HUNNIA1920 #17009 üzenetére
Pontosan.
Tehát, ha a motor értéke nagyobb, mint a hitel, akkor kifizeted a tulajnak amit kér, plusz a bank felé törleszted 17 hónapig a többit.
A hitel átvállalásának is van költsége, amit neked kell a bank felé befizetned egyszeri alkalommal, amiért átírják a nevedre a hitelt. Szerződésmódosítási díjnak hívják, banktól függ a mértéke.
Mennyit kér a motorért a tulaj? -
fattyu
veterán
válasz HUNNIA1920 #17009 üzenetére
óvatosan....
chf alapú hitelt felvette az ember fix törlesztővel lesz maradványértéke a motornak. adott esetben IJESZTŐ összeg, amit csengethetsz a banknak vagy vehetsz fel uj hitelt...
Nézz utána hogy Forint alapú-e, ha nem kerüld mert valószínűleg nem jársz jól...a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
zsoltee10
addikt
válasz HUNNIA1920 #17015 üzenetére
Nem kell elvetni, csak megkérdezni:
1. Mennyit kér a motorért kp-re?
2. Részletes infó a hitelről: Tőketartozás pontos mértéke, HUF, EUR, vagy CHF alapú?Hol van ez a hirdetés?
-
csongi
veterán
válasz HUNNIA1920 #17442 üzenetére
Az ora spiralos?
-
-Mosquito-
őstag
válasz HUNNIA1920 #17442 üzenetére
Szia,
Ha Km óra lesz a ludas akkor ŐK jól és baráti áron meg tudják csinálni.
(#17446) ALI_G.
[link]
Megyek.(#17452) Cannibal.
Ezüst vagy piros. Jobb,jó lenne valami világos,fehér szín is,mert nyáron kellemetlen meleg lesz.
Valami ilyesmi.. [link][ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
válasz HUNNIA1920 #18098 üzenetére
Nekem is Shox cuccaim vannak, igaz olcsók, de ez a befele öltözési stratégia nekem nem kényelmes, Hosszútávon, pl reggel hűvös van, de délben már rád melegszik a ruha akkor a le fel öltözés macerás szerintem. És akkor a nadrág még mindig csak farmer anyag, erre kell eső védő is.( Bár erre van vízlepergető nano technológiás permet anyag, ami víz és koszlepergető tulajdonságot ad az anyagnak.)
Szóval nekem a felépítés nem jön be. A fekete színről ne is beszéljek. Nyáron agyhalál, egy hosszabb etap és csöpög belőled a víz, talán akkor nem ha nincs plexi, de városba érve már teljesen mindegy.
Nem is értem miért nem világos, és figyelem felkeltő színekkel készítik a ruhákat? Ezektől a fekete cuccoktól már herótom van. -
őstag
válasz HUNNIA1920 #18414 üzenetére
Hát szép ára van az biztos
canniball
Én ott kívántam becsatlakozni a gondolatmenetbe, hogy az említett 600as motorkok egész jó árban vannak. Ha még az iskolák levetett modelljei a piacra további esés lehet. Mondjuk azok itt-ott viseltes, de műszakilag rendben lévők szoktak lenni. Ugye ezeket kényszerből fogják cserélni, mintsem vége lenne a motornak.[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
vendingo
veterán
válasz HUNNIA1920 #18414 üzenetére
Ennyiért inkább vennék egy emelőt és 4 flakon olajat
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
.mf
veterán
válasz HUNNIA1920 #18414 üzenetére
Tapasztalat nincs, de mindenfelé azt hallani, hogy nincs értelme. Azt a pár alkalmat (500, vagy 800-1000 km után, vagy nagy eső után) ki lehet bírni, annyiért ilyet nem érdemes venni.
A második kérdésed nem értem.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
boogie84
veterán
válasz HUNNIA1920 #18414 üzenetére
Mi a gond a hagyományos módszerrel?
Időnként megtisztítani a láncot, majd újra bekenni. Én pl a tavaly felgyülemlett retket nemsokára a kötelező szervizekkel egybekötöm, s csak azután kezdem a szezont.
Inkább lánctisztító spray-t szerezz be és a csináld magad módszer jobb sztem.(#18402) HUfantom: Nem tudom mi a köze a tanulásnak a köbcentihez. 500-as motoron is meg lehet tanulni motorozni. Egyébként nem hinném h egy 600as CBR-t vettek volna eddig is a sulikba. Bárcsak olyannal tanultam volna.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
vendingo
veterán
válasz HUNNIA1920 #18423 üzenetére
Láttad már ezt a bakancsot élőben?
Én fogtam a kezemben, de nem győzött meg, nem szívesen esnék benne.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Integra
titán
válasz HUNNIA1920 #18414 üzenetére
totál felesleges
vegyél inkább két üveg jobb knockando whisky-t az árából..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Xaels
félisten
válasz HUNNIA1920 #40120 üzenetére
Szerintem az elsődleges, hogy jól érezd magad a motoron, a többiek véleménye meg ne érdekeljen.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
torzo
Ármester
válasz HUNNIA1920 #40120 üzenetére
Az előttem szólónak maximálisan igaza van, de.....
Én a mai napig siratom a Hornet 600-ast. Nagy darab vagyok, csak ezért adtam el.
Ne félj a teljesítményétől, az mindig jól jön, nem muszáj feltétlenül kihasználni, de olyan jó, hogy lehet számítani rá!
Azt a Kawa-t nem ismerem, amelyről írsz, de nem lehet olyan jó, mint a Hornet.
A Hornet kényelmetlen neked? Volt vele valamilyen kellemetlen élményed?
Ha nem, gondold meg nagyon, mert az egy csodajó gép.
Bakker, miért is adtam el a 600-ast? Nem kellett volna!Amúgy meg keress másik társaságot, ha ilyen gyökerek!
[ Szerkesztve ]
-
Zolee_70
senior tag
válasz HUNNIA1920 #40120 üzenetére
Ha keveset használod, én inkább megtartanám a Hornet-et.
>> WoT: Zolee70 << I'love WG. Ja, mégsem.
-
HUNNIA1920
őstag
válasz HUNNIA1920 #40120 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
KoVee84
senior tag
válasz HUNNIA1920 #44097 üzenetére
60 körül ki lehet fogni Bridgestone S20-at. Nekem most az van fent. Nagyon rendben van
fakk, bocs a dupláért
[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz HUNNIA1920 #44097 üzenetére
Ha nem vagy száguldozós akkor Michelin Pilot Road 2 v. 3 árban is jók tapadnak is és sokat elmennek.
Amit a kolléga írt Brigi S20 inkább már kicsit kanyarvadász gumi, szóval 7e alatt lekopik kb.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Adobe Illustrator kérdések
- Politika
- Aliexpress tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Eredeti játékok OFF topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen