Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz zolee5016 #108092 üzenetére

    Nos, azért általánosítottam mert a módosítgatós emberek 98%--ának nincs ízlése és e mellé jellemzően szépen kialakul egy kényszeres barkács függőség, amiből ritkán sül ki jó. Ezen nincs mit megkérdőjelezni, elég megnézni a hazai használtpiacot. Az "egyedi' motorokon a létező összes aliexpress-es kínai giccstől, a házibarkács nyomokon át, az ízléstelen matricahegyekig, csupa olyan jel fedezhető fel, ami mind az esztétikai, mind a műszaki állapotot negatívan befolyásolja..
    Nem állítom, h minden motort úgy kell hagyni ahogy kijött a gyárból, nyilván vannak olyan utólagos opciók (mint pl. kis index, vagy fehér búrák, led-esítés, kisebb rendszámtartó, 1-1 ízléses matrica..), amelyek a jóízlés határain belül fiatatlítják az adott motort.
    De itthon mint írtam fent, ez egy általános kényszer a motorosok körében. Kényszerből vesznek a motorjaikra minden évben 5x valami értelmetlen fasságot. Amitől azt hiszik, h szebb, jobb, "egyedibb" lesz. Persze a cserélt gyári alkatrészt a legritkább esetben tartják meg, azt szépen eladják. A pár extra felszerelésén felbuzdulva pedig kezdik elhinni, h már komolyabb szerelésre, javításokra is képesek. Na ilyenkor látunk olyna furcsaságokat, mint a linkelt VFR-en kettétört akksitakaró műanyag ( aminek megvan a technikája, h a kulccsal történő nyitás után, merre kell forgatni levételhez), ilyenkor születnek az elnyalt, vagy beletört csavarok, hiányos elemek, letört és ilyen olyan módon ragasztott / pótolt alkatrészek és végőzdik az ámokfutása "mostmármind1jóvanazúgy" elvén.
    De visszakanyarodva az "extrákra", nagyon sokan hiszik, h ezzel az egész módosítgatással nő motor értéke..., de az esetek többségében az ellenkező hatást érik el, csökken.
    Jó pár éve olvastam a TC-on egy nepperűzős cikket, most nem állok neki megkeresni, de a Kopasz nagyon jól összefoglalt egy beszélgetést ami egy "tuning" autót (body kit, kipufogó, egyedi szín, bla bla) eladni kívánó srác és közte zajlott.
    A gyári autó piaci ára volt X., emberünk X + 3 egységet szeretett volna kapni érte, mert h a body kit, egyedi fény, meg a szárny és az összes tuning mennyibe volt. Majd a becs.nepperünk levezette neki, h ez az autó ebben az állapotában X - 3 egységet ér. Ugyanis neki ezt vissza kell alakítania gyárira, h belátható időn belül értékesíthető legyen.

    Ettől függetlenül természetesne úgy alakítod a motorod ahogy szeretnéd, nem kötelező velem egyetérteni, de azzal számolj a későbbiekben, h az "egyedi" motorokat a piac mindig makacsul be fogja árazni.. negatív irányba.

    Gaboman

    Grat. Neked a helyi okmányirodában már bérelt helyed van bszki és előre köszönnek. Évi 3-4 motort tuti mész átiratni. :D Ez meddig lesz meg? Míg meg nem szorul? :D

    ui. Igazából ez is lehet egy függőség. Van aki elszívja, van aki kifizeti átírásra. :D

Új hozzászólás Aktív témák