Hirdetés
- Steam Deck
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
it A betéti kártyák piacának monopolizálásával vádolja az USA a Visát.
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz #45302528 #107202 üzenetére
Az AT-t is 30+ éve fejlesztik, de amit most kiadtak viselhetne bármilyen nevet, mert nekem ez már nem az mint amibe anno belekezdtek. Ott indul a dolog, hogy sor2 vs V2. Szokott lenni eladó rd03, csak ritkán, rd04 is egyre kevesebb és egyre drágábban van. Én már pont az áremelkedéskor vettem, de nem bántam meg, mert az értéke semennyit se csökkent.
Én is nagyon magas vagyok, ezért csak az adv motorok jöhettek szóba. Engem a motor karaktere, hangja, V2 élménye, felépítése ami megfogott. Nem egy erőgép, de olyan dolgok vannak benne kora ellenére, amik sok mai motorból hiányzik, pl. állítható levegőnyomás az első telókban, 2 ponton állítható hátsó teló. Faék egyszerű szerkezet, nincs telerakva elektronikával, olcsó az alkatrész, könnyű szerelni. Ennek ellenére második motornak szívesen eltenném OT vizsgával és vennék mellé valami hétköznapi tömegmotort.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz #45302528 #107344 üzenetére
A nagy hely kb minden ilyen nagy dögre érvényes. Már csak azért se vennék ilyet, azt nem mondom, hogy eladhatatlan, de minden mástól elöbb szabadulsz meg mint ettől, ha váltani szeretnél. Amikor megjelent, akkor nagyot durrant, de a lufi elszállt, utána meg jött sorban a jobbnál jobb konkurencia. A versys is keresettebb motor mint ez. Az átkozmetikázott xt660 meg mai napig egy nagyon keresett szuper motor, az telitalálat lett a részükről. Kis befektetéssel alkottak egy hatalmasat, rengeteg kalandor falja vele az utakat. Az egyetlen újabb kiadású motor, ami instant kellene. Kíváncsi leszek, hogy a honda mikor alkotja meg az AT 600-800ccm változatát, ami a ktm790 és a 700 tenerevel lenne egy partyban. A crf250 egy foskupac lett, pedig hatalmas reményekkel vártam. Nyerő külső szar technikával, fos futóművel, kis teljesítménnyel. Ennek a külsőnek a mintájára építhetne egy igazi kalandmotort 600-800ccm-rel.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
-
dellfanboy
őstag
-
Micsurin
nagyúr
válasz #45302528 #109271 üzenetére
Kevés cucc néz ki olyan faszán egy enduro vagy túra enduro alatt szerintem mint a küllős felnik. Utólag két ó minőségű szett meg több mint a felében lesz a mostani "felárnak"....
Ha tetszik neki akkor megéri ha nem, akkor nem. Motort úgy veszünk, hogy porcosodjon is rá nem?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #45302528 #109325 üzenetére
Evi 6-8000 motort hoznak be kulfoldrol, magyarorszagi hasznaltmotor kinalat tulnyomo tobbsege eleve kulfoldi hasznalt motor. Szerintem rossz allapotban vannak altalanossagban a motorok, mint nemetorszagban, ahonnan altalaban jonnek (az en izlesemnek nem megfelelo allapotban - inkabb ugy mondanam, mert totalis motorkar, a legritkabban fordul elo), de nem annyira, amennyire felnek az emberek a tobb tulajdonostol, vagy a sok km tol. Ezek semmit nem arulnak el egy motor allapotarol, es nem elvarhatoak ebben az arsavban ezek a kivanalmak.
Az orat biztosan tekergetik.
Nemet kereskedesek kulon exportra adnak el motorokat, gari nelkul, ami nem tudom mennyire van lepapirozva es mennyire szabalyos. (most kulonoskepp ebben az arsavban ertendo minden pelda) sok evre letett, az etanolos benzin miatt nem indithato karburatoros motorokat- ez nagyon jellemzo. Ez amolyan zsakbamacska, ha nincs atnezve rendesen, de nagyon olcson lehet venni nagyon jo motorokat ilyen okbol. Tobbszor kellett a kezemre csapnom, hogy ne tegyem tele a melygarazst egy-egy gyongyszemmel. De tenyleg baromi jo dolgok vannak.Hogy miert nem csinaljak meg ok maguk? Egy karburatortisztitas, tuszelep, feszek, membran csere melle ha szelephezagot kell allitani, akkor mar a motor aranal vannak szervizkoltsegben. Ez megsporolhato egy magyar/ bolgar/ roman muhellyel. Termeszetesen a magyar roman bolgar kollegak nem fognak oem alkatreszeket beszerelni, ha a tervben amugy nem szereplo hiba elojon. Epp ezert nekem szimpatikusabb lenne egy felkeszitetlen, kulfoldi motort megvenni, az osszes szamlaval, szervizkonyvvel, de az eredeti km ora allassal. Mivel a magyar piac ezt a km szamot nem tudna feldolgozni, ezert addig marad a tekergetes, amig fel nem vilagosul nepunk.
A tovabbi olcsosagi faktor a csuszasserules, amit korabban kifejtettem, hogy egyaltalan nem baj, csak ne probaljak szakszerutlenul eltuntetni a nyomait, esetenkent meg nagyobb karokat okozva ezzel.
Valoszinusitem, hogy javareszt keresni akarnak ezek az emberek ezeken a motorokon es itt az igenytelenseg, gatlastalansag merteke szab hatart, meddig mennek el, de altalanositani nem altalanositanek, mert vettem mar olaszbol behozott serulesmentes motort neppertol.
Ha nem ertenek hozza, akkor vmi hozzaertovel mennek nezni motort, hogy milyen koltsegekre szamithatok. Amugy elso motornal nem mondanek le ekkora kinalatrol, hogy behozott, nem behozott, mert igy nincs kinalat, amibol valogatni tudnek.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
dave0825
őstag
válasz #45302528 #110156 üzenetére
Igen, néztem, csak van egy szakasz (a Start nevű pontig), ahova visz út, csak ahogy néztem térképen, valami gokart-okkal mentek oda, szóval gondolom nem tudom a felvonó odáig vezető útját megspórolni.
Mosquito34: lengyel oldalról hol lehet fölmenni a Kő-Pataki tóhoz? Nem láttam utat, se felvonót. Csak a tóhoz mennénk, de pár fénykép erejéig, meg a kilátás megcsodálása miatt (pár perc) az 5 óra oda-vissza felvonózás, és elővételben 12.000 Ft-nyi jegy szerintem sok lenne. Bár ahogy néztem a felvonóból a kilátást, elég szép.
Ilyen utat mennénk kb., ebből a 14-es utat ha kiveszem, fél órát spórolnánk. Ehhez, ha hozzárakom az 5 óra felvonózást, plusz fél óra körülnézés fönt, nem biztos, hogy este 22:00-ig visszaérnénk a berentei hotelba. Pláne, ha 2-3 megállót (max. 10-15p, egy szendvicsezéssel) beleveszek.
Másnap a cseppkőbarlangban mennénk egy kört, hazafelé meg egy Bükk-Mátra utat járnánk meg.Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
veterán
válasz #45302528 #110466 üzenetére
..és geresics...és a többiek
Nem akartam vitát kelteni, ne haragudjatok, én hibám...
A Ducati-val szemezek egy ideje, de könnyen elengedem...a H-D-be viszont szerelmes vagyok,nanyon! Azt nehezen dobnám, ha arról van szó. És igazad van intruder77! Az érzés(is) fontos!
A Sportster-ről kérnék véleményt akkor...
(a Ducati-ról én is azt hallottam, olvastam, évek alatt, hogy na...nem a legjobb, ettől függetlenül piszkálja a csőröm)[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON
-
vendingo
veterán
-
Micsurin
nagyúr
válasz #45302528 #111216 üzenetére
Az isteni japán sose kopik el,tudjuk az olyan mint az F astra. Hallod, hogy hangosan rágja a rozsda minden nagyobb esőzés után, hogy lóg és már kolompol a főtengely és olyan kék füstöt nyom, hogy a szmóók end sármos hülyegyerek csorgatja rá a nyálát de hát na Kolompár Hózé Emánúel Messi még mindig tudja neki rúgni hisz az Opel sosem kopik el...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Daywalker
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen