Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Hobby elektronika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- RAM topik
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz
Gaboman #105799 üzenetére
a Honda tereptréningen Honda CRF125-ösökkel oktatnak, ami kb. átmenet a gyerekméretű és a felnőtt motor között. Mi felnőttek úgy ültünk rajta, mint a cirkuszi medve a biciklin... Meglehetősen megbízható, gyepálják rendesen, de mindig megy.
A Hungaroring Dirt képzésen mi még a Yamaha XT125-ökkel mentünk, azok nagyobbak, de az új Suzuki oktatómotorokhoz még nem volt szerencsém sajnos... :'( -
Gaboman
nagyúr
Szerintetek mit lenne érdemes venni enduros kezdőmotornak ha unokaöcsémet szeretném meglepni, 9 éves és kb 140 cm magas.
Gondolkodtam hogy veszek neki újban, viszont nem ismerem ezeket a gépeket, van e hozzájuk rendesen alkatrész, nem e nyűglődés lenne az egész.
Szigetmotor
Vagy vegyek neki inkább használtban egy 50 cm3 endurót.
Aprilia RX50,Derbi Sendra, ezeknél a gépeknél gondolom a magassággal lesz gond, szinte felnőtt méretű motorok.
Nagy a dilemma, szerintetek? -
zgospel
őstag
válasz
Reaper #105796 üzenetére
Ez a sisakszellőzés olyan dolog, hogy én amikor az AGV K5-ön kinyitom a 2 felső nagy szellőzőt, akkor bejön a portól kezdve minden a szemem elé is, meg persze jó zajos is lesz, úgyhogy azokat csak pályán nyitom ahol a sok mozgás miatt tényleg izzadok.. Az állrészen lévő szellőzőt 4 év alatt egyszer nyitottam ki, mert olyan huzat lett az arcom előtt mintha felhajtott plexivel mennék.
Szerintem a kabát büdzséjére dobjál rá, ugyanis amit kinéztél majd élőben meglátod mennyire fika protektorokkal van kitömve. Illetve egy gerincproti is kelleni fog, mert azt általában nem raknak a kabátokba sehol, max egy szivacslapot ami nem ér semmit.
A cipő az rendben van, bár szerintem ronda
-
#31733248
törölt tag
válasz
#74459392 #105751 üzenetére
"Egy ilyen kabát egész évben jó lenne? (5-6 fok felett)"
Ez alapvetően nyári darab. A gyártók csinálnak egész évben használható dzsekiket, ezek jellemzően drágább darabok és kánikulában nem is olyan jók, mint egy kifejezetten nyári használatra szánt hálós dzseki. Lehet ugyanakkor a hálós dzseki tulajdonságain is javítani, a Modeka Mesh 2 EVO-ba is lehet thermo bélést zipzározni, kívülre pedig ráhúzható egy esőruha, így már víz és szélálló lesz. De ez csak pótmegoldás. Kicsit hűvösebb időben egy szélálló aláöltöző is jól jön, ha nincs igazán hideg és nagy tempó (vagy jó a szélvédelmed), akkor elég lehet. De erre nincs általános recept.
Nekem három cordura motoros dzsekim van: a linkelt hálós Modeka, egy rövid cordura és egy hosszabb túrakabát. Így mindig olyan dzsekit tudok felvenni, ami az időjáráshoz illik. Ha egyetlen dzsekit kellene választanom, az a hálós lenne. De tudnod kell, igaz, amit a többiek a bőrruhákról írnak. De abba nagyon belerohad az ember, még a perforáltakba is.
-
Reaper
őstag
válasz
zgospel #105791 üzenetére
és bigdady neked is köszi
A sisakra jó lenne ha 50-be beleférne, de elmegyek 80ig, ha megéri.
Lényeg, hogy jól kilássak belőle és szellőzzön. Plusz ha van napszemüveg, a páramentesítő akkor az is jó lenneSharkból, teljesen laikusként a Swal-t néztem ki, bár nem tudom nem túlzás-e egy full kezdőnek egy ilyen.
Abba mondjuk bele se gondoltam, hogy a használt piacon valószínűleg tényleg a kényelemre mennék és rosszul választanék, teljesen jogos észrevétel.
Leginkább olyan ruha kéne, ami használható utcainak is, városban lesz 90%ban használva.
Újakat nézve cipőből ezt, dzsekiből pedig ezt néztem ki, de látom mindketten a bőrdzsekit ajánlottátok, az tiszta, hogy jobban bírja, de tudnak a modern bőr cuccok már szellőzni? Meg vízállóak? Nyilván nem monszunra gondolok.Régi bőrkabátom az van, de majdhogynem rámrohad
-
Micsurin
nagyúr
válasz
-Mosquito- #105794 üzenetére
Idővel még kellhet újra...
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Viiktor1989 #105793 üzenetére
Felnőttem már,nem használok olyat.
-
Viiktor1989
aktív tag
Ejjj gyerekek!!! Meg van a megoldás!!4 hogyan tüntessük el a motor felnijéről a fékporos,dzsuvàs koszt?? Hát babapopsi törlőkendővel😄 a legolcsóbb verzio is tökéletes. Úgy hozza le,mint wc papír a sz*ros picsàt. HUVATALOS!! hajrá
-
bigdady
nagyúr
válasz
Reaper #105753 üzenetére
Sisakot én anno az alábbi honlapon 5 csillagosa minősítettet vettem, nem adtam alább. Hétvégén borultam hibátlanul működött a caberg Vox, aminár érték arányban olcsó is volt anno (csak hangos). Most plexit kell cserélném majd de esés miatt olvastam lehet komplett bukót érdemes cserélni.
link
Nadrágban örültem hogy nem a cordurát vettem fel hanem a kevlár farmerben, egy helyen szakadt csak a varrás mentén épphogy, anyagában nincs rajta lyuk...
Kabátban bőrt érdemes nekem boss volt egy helyen szakadt csak ki ahol koncentrálódott a súrlódás kb 1x1 cm-en, többi része most csak koptatott lett
Cipőben én utcaihoz hasonlót vettem ami boka megerősítés hogy ha odaérek valahova tudják járni is -
zgospel
őstag
válasz
Reaper #105753 üzenetére
Sisakból olyat nézz ami biztosan jó a fejedre, eltérő gyártók eltérő fejformára gyártanak. Nem tudom mennyit szánsz rá, de ha a középkategóriáról van szó akkor a Shark mellett például Scorpion, HJC, AGV sisakokat is nézhetnél. Ne ragaszkodj a márkához mert lehet hogy nem lesz épp olyan típus ami teljesen jó rád. Mindenképpen fel kell próbálni, hordani 5-10 percet hogy
Ruhára ugyanez igaz, stimmeljen a méret, jó helyen legyenek a protektorok, és jó minőségű protektorok legyenek benne. Egy motoros ruha sokkal passzosabb kell hogy legyen mint egy utcai, szóval általában akik először vesznek magukra ilyet 1 számmal nagyobbat szoktak jónak érezni mint ami valójában jó. Használt ruhánál ezt te magad egyedül nehezebben fogod tudni megmondani, mint egy minőségi motorosboltban ahol az eladó segít.
A bőrruha biztonságosabb általában mint a cordura, és ki lehet fogni használtan jó vételeket, csak ki kell várni, utána kell járni amíg lesz a méretedben. Viszont az itthoni használtpiac tele a 30-35 éves kintről lomizott bőrruhákkal amiket irreálisan drágán adnak. Azokat azért is kerülném, mert a rengeteget fejlődtek azóta a ruhák és a protektorok.
-
julius75
aktív tag
válasz
Micsurin #105787 üzenetére
Nem sebességről volt szó, hanem felelősség vállalásról.
Nagyon nem mindegy.
Második etap: mindig vállalom amit mondtam, ez esetben is. Nem fogalmaztam csúnyán, csak félreérthetetlenül leírtam a véleményem.
Úgy saccolom jelentős korkülönbség van köztünk, jó eséllyel emiatt vagyunk eltérő véleményeken is......szóval tényleg fejezzük be. -
Micsurin
nagyúr
válasz
julius75 #105786 üzenetére
Volt nem kettő baleset a családban. Egyiket sem előzte volna meg ha 95-100 helyet 70-nel mennek. A sebesség legfeljebb a sérülések mértékét növeli meg ezen akármennyit vitatkoztam eddig mind faterommal mind volt kollégaival ezt többször bizonyították régi helyszín fotókkal... 27 év alatt összegyűlt pár.
Második etapba nem mennék bele, se nem akarok személyeskedni se nem akarok dorgálást a vitát meg pláne feleslegesnek tartom a véleményünk alapvetően hasonló, a kifejezés módunk nem.
Ha nekem van igazam magasan leszrom milyen drága jó magyar bürokrácia által alkotott szervezettel vitatkozunk. Az az autó ami átment a Németeknél a műszakin, TÜV papír van az ültetésről benne volt a kinti forgalmiban, ezt átvezették a magyarba majd elviszem vonóhorog miatt utólag újra műszakira az autót és ezen állnak le az emberrel szarozni**.... ettől csak a típus azonos dolgok miatti szöszölést szeretem jobban, ha nem volt az adott kiegészítő az adott felszereltségen de egyéb eltérő típus azonos gépen gyári szerelék volt szintén felesleges a szöszölés...
Én befejeztem a témát részemről.
**a tré bekötés megint más kérdés, azt már a műhellyel boxolom le majd és irány vissza.
-
julius75
aktív tag
válasz
Micsurin #105781 üzenetére
Nem azt írtam, hogy én szent vagyok. De nem is készülök rá előre, hogy majd biztosan azonosíthatalan legyek, ha kivasaltam esetleg valakit....és ha ne adja Isten a környezetedben történik hasonló, kevésbé dobálod a nevető szmájlikat ebben is biztos vagyok....
M. Richárd bizonyítottam alvilági alak, az összes korábban felsorolt jellemzőjével együtt.
Legnagyobb sajnálatomra felébredt a műtét után.Na ne túlozzunk, NKH-n eszedbe sem jut vitatkoznod....
-
zgospel
őstag
Alap hogy a motoros a hülye, mert már otthonról felhajtott táblával kellett volna elindulnia
-
Xero
nagyúr
Az a baj ezzel a rendszámmal, hogy ha csak 1x kapják ki a forgalomból a rendőrök 90%-a meg fogja nézni, hogy hogyan van rögzítve. Anno egy másik dimenzióban, német autópályán, 50 éve én is mentem rendszám nélkül a rakparton a megengedett 3-5x-ével, de ez max egy fiatal hülye húzás volt, plusz éjszaka a kutyának sem ártottam. Viszont aki így rögzíti a rendszámot az necces kategória nálam...
Ha annyira meg akarja cibálni a bajuszát, akkor haladjon ki pályára, vagy menjen fel szerpentinre. A hegyekben úgysem basztatják. Ha viszont a városban akarja fényes nappal cibálni neki, akkor megérdemli, hogy nyakon csípjék. Azt nem mondom, hogy guruljon ki elé egy zil, mert ne, de ne ilyen helyeken legyünk már faszagyerekek.
Plusz ha telik majomra, akkor fussa banánra is. Benézted a rendőrt? Elkapott a trafi? Fizess. Nagy kaland. Belefér. Egy svájci rendőr ezért minimum kilőne a picsába. Már 10%-os túllépésért is megy a dádá ha megfognak.
-
runner 125
nagyúr
válasz
vlevi #105771 üzenetére
Kamu story! Teljesen egészében.
Ez nem felhajtott rendszámtábla, hanem totál gyári. Ott van a hátsó fényvisszaverő a rendszám alatt és a műanyag nyúlvány is látszik..A rossz helyen történő egykerekezést nem cáfolom.
Gaboman,
Passz, ma tudtam elhozni, épp h csak bele tudtam szórni őket. Rámérni se volt időm és meg se kérdeztem.
Láncot is kell cserélnem, mert mint priviben is írtam, kicsi hátsó lánckerék volt hátul, a gyári 47-es hosszabb lánc kell.
De azért elrakom a mostani láncot is, hátha találok egyszer occóba SM szettet. -
Micsurin
nagyúr
válasz
julius75 #105779 üzenetére
Ezentúl mint az őranggyal követlek ha átléped csak 4-5km/h-val a határt kapom elő a kamerát.
M.Richárd.... ez alapján egy ismerten de nem bizonyítottan maffiózóhoz hasonlítottad a motorost.
Műszaki, NKH.... TÜV papíros, forgalmiba jegyzett ültetés kifog rajtuk és vitaárán megy át. Nagyon nagy szakemberek kérem főleg a váciak... -
Geresics
addikt
válasz
Pocee #105778 üzenetére
Mindkettő bűncselekmény. Akkor is, ha a fegyverről kiderül, hogy nem igazi...
Nem vagyok jogász, de nyilván vannak enyhítő, és súlyosbító körülmények. Szerencsére nem posztom meghatározni, hogy mi a súlyosabb.Tényleg, ettől az esettől teljesen elvonatkoztatva kérdezem: mi a súlyosabb?
a) 50 helyett 150-el menni autóval gyalogátkelőn,
b) 50 helyett 150-el menni motorral gyalogátkelőn,
c) fegyverrel a kezedben átmenni a gyalogátkelőn?
(Szó sincs itt rendszámról! Ellenben bármelyik esetben ha valami balul üt ki, bárkit megölhet az elkövető! Tudom-tudom: almát a körtével...) -
julius75
aktív tag
válasz
Micsurin #105775 üzenetére
De igen elkövetett, olvashatatlanná tette. Ha nem értesz ezzel egyet, akkor próbáld ki, vidd el a motorod felhajtott rendszámmal műszakira, majd ott felvilágosítanak.....
A motorosunk meg pontosan olyan gerinctelen, szarházi, semmirevaló alak, mint az elhíresült M. Richárdunk.
Bármit készül is elkövetni, felelősséget nem fog vállalni érte. Ha már mindenáron száguldozni akar veszélyeztetve ezzel másokat, legalább lenne benne annyi, hogy vállalja az ezzel járó "kockázatot". -
-
Chris0321
veterán
válasz
Micsurin #105775 üzenetére
Aki ilyen rendszámot szerel fel az tudja, hogy gyorsan fog hajtani és szeretné ezzel megúszni a birságot. Mivel már lakott területen belül felhajtotta ki tudja mennyivel ment, kit veszélyeztetett közben vagy esetleg kit fog. Ha már versenyezni akar mennyien ki pályára és ott tegye ne a forgalomban. Gondolom nem azért strapálta magát a rendszámmal mert 10-20-30 km/h-val gyorsabban akar menni a megengedettnél hanem jóval többel. Nem vagyok álszent, én is hajtottam már gyorsan de nem a megengedett sebesség duplájával vagy többel mint amire ezzel a motorral képes lehet és ide a rozsdás bökőt, hogy meg is tette nem is egyszer.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Geresics #105774 üzenetére
Két teljesen eltérő esetről beszélünk, az értesítem az illetékes hatóságot != felteszem egy közösségi oldalra.
A bűncselekménnyel továbbra sem értek egyet, mivel se nem tette olvashatatlanná, se nem rongálta meg így marad a visszaélés ami továbbra is neccesen állná meg a lábát. (Rátudják húzni gond nélkül, sőt ha elfikálsz arra azt is ráhúzzák, hogy relatív gyorshajtás.)
De igazad van, videózzunk mindenkit orrba szájba tegyünk fel mindent a netre! Elő is kaparom tavalyról azt a 6 videóra vett esetet ahol a paraszt előzött szemből nekem meg a murva kőre kellett húzódni, hogy ne vasaljon ki. Vagy ahol szántszándékkal rám húzták nem egyszer a (külső) bécsi úton a sorok közt. Menten töltöm is fel...
És tudod mind ez mire lesz jó? Alapot adni a gusztustalan médiának a szándékos uszításra ami évek óta megy.... ja, hogy ettől kevésbé lenne gusztustalan és sokkal egyszerűbb tisztább megoldás lenne felhívni azt a retek 107-et, hogy yx vagyok honnan hívok mit jelentenék be akár videóval is? Hmmm....
És akkor mentem nem szimplán spicliskedésnek titulálnám és talán többen sem.
De az ilyen nem a közlekedési kultúrát akarja fejleszteni, tisztítani. Pusztán vágyik a neten megjelent horda, csürhe elismerésére, hogy ez igen fasza vagy sikerült feltenned most jól ezt meg asszontad csukjuk le, lincseljük meg. -
Geresics
addikt
válasz
Micsurin #105773 üzenetére
Spicli szar?!
Sokan kommentelték, hogy nem árt ezzel senkinek...
Ez egy bűncselekmény! Ha látnak egy embert az utcán, krómozott pisztollyal a kezében sétálni, akkor sem kell semmit csinálni, mert nem tett semmi rosszat? (Súgok, én láttam, és bizony azonnal rendőrt hívtam... Gondolom én is spicli szar vagyok akkor...) -
bigdady
nagyúr
Melyikőtök volt?
-
Sátán44
addikt
Sziasztok!
Nemrégiben vásároltam egy GSX650F motort, amihez kaptam gyári kipufogó dobot, meg egy Leo Vince SBK dobot papírok nélkül, de E jel természetesen benne van mindenféle sorozatszámmal együtt. Itthon kéri a rendőr a Leo papírjait? Így túrázhatok vele külföldön? Amennyiben nem, mi a menete a hivatalos lepapírozásának? -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #105762 üzenetére
Mekkora nyomáson használod a cross gumikat, nekem most 1 van az elsőben és 1.1 a hátsóban, valahogy ez nem tetszik neki, csúszkál az eleje.
Most megpróbálom 1.2-re az elsőt 1.3-ra a hátsót hátha jobb neki. -
canniball
nagyúr
válasz
runner 125 #105744 üzenetére
"Farbe: Schwarz"
No komment! Ilyenkor sosem tudom, hogy sírjak vagy nevessek... -
runner 125
nagyúr
válasz
Geresics #105759 üzenetére
300-ért?
Mennyi van belőle? Intézz nekem is párat és dobok rá neked, de komolyan.
Annyiért vedd meg az összeset, és add el piaci áron, aztán abból vegyél egy normális endurot. Nincs értelme tuningolni egy ilyen kategóriát, még akkor sem, ha olcsón jutsz hozzá! Ez a nyers igazság, minden más csak önigazolás.
Az a baj egyébként, h a nagy átlag - köztük bevallom h kezdetben én is - a cross, enduro vonalat amolyan "B vágányként" kezeli. Pláne ha utcai motorról ülne át, próbálná ki / vagy adott esetben az utcai vonalat megtartva, a mellé vásárolná az endurot. Ebből fakadóan kisebb pénzből akarja megúszni, mint mondjuk az utcai motorját és a járulékos költségeit (felszerelések, gumik, szervizek, stb.).
Pedig nagyon nagyon rossz elképzelés és sajnos más a tényleges nyers valóság. Egy jó terepmotor piaci ára, pontosan annyi, mint egy 600-1000-es utaci motornak. Emellett üzemórásnál ott van még a felújítás várható költsége, ami komplett generálnál 350k minimum.
Hiába "csak" 250-400-450 ccm, hiába nincs mindegyik rendszám, hiába üzemórás, a jó példány ára azonos, sőt, egy üzemórásánál a fenntartási költség az utcai motorhoz képest minimum 6-7x-ese (kiszámoltam)!
Itt pontosan ezt kell megfizetni. A grammok faragását, a kis ccm-ből kihozott relatív nagy teljesítményt, a kemény mindent kibíró futóművet és vázat, stb.
Ezt el kell fogadni sajnos, nem lehet egyszerűen olcsóbban megúszni a jót, végigjártam én is ezt az elméletet, 3-400k-s gépektől indult a keresésem. Persze lehet bszakodni 30 éves XT600-akkal, XR600-akkal, de az csak nettó szopás és ugyanolyan pénztemető lesz, mint egy újabb, jobb, megbízhatóbb enduro.
Úgyhogy vagy koplal az ember, vagy jobban fizető állás után néz és beruház egy normális endurora, vagy akkor inkább azt mondom ne akarjon terepen motorozni. -
zgospel
őstag
válasz
AndrewTdi #105758 üzenetére
Az oldalai teljesen slickek, a hozzádéhoz hasonló használat miatt. Viszont laposabb a profilja mint az M7-nek, úgyhogy meg kell majd szoknod hogy "nehezebb" vele kanyarodni, nem fog úgy magától borulni a motor a kanyarokba.
Amúgy milyen motorra?
Pirelli Corsa 2-t meg a Bridgestone S21-et nézd még meg, ezek hátul 3 komponensűek.
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #105754 üzenetére
Tudom, hogy nekem alapvetően kevés a KLX250, viszont a volt munkahelyem
leselejtezlecserél párat zsír új CRF250L-ekre, és nekem odaadnák 300 körüli összegért, annyiért meg már elkezdett foglalkoztatni, hogy azzal is el tudnék bohóckodni 1-2 szezont, rálocsolnék valamekkora összeget még, és még így is bukta nélkül tudnék kiszállni belőlük... -
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Sokszor feljövő gumival kapcsolatos témát / kérdést hoznék. van aki Michelin Road 5-öt használ és esetleg volt már vele hobbi / szabadidő szinten pályázni is? csere érett lett hátul a M7rr, és abban reménykedek, hogy hasonló (vagy minimálisan kisebb) sportosság mellett kapjak néhány ezer plusz km-t. Igazából nem sokat pályázom (talán évi 3-4 alkalom), akkor ott imádtam a M7rr-t. igazából mindenhol, de kb 6-7ezer km-t tudtam elmenni vele (és igen, nem tagadom, a közepén kopott el leginkább). Szóval igazából az lenne a kérdésem, hogy hogy viselkedik a road 5 pályán (kakucs, hungaroging, stb). myilván tisztában vagyok azzal, hogy én leszek a gyenge láncszem, viszont az M7rr soha nem adott semmiféle bizonytalanságot még lábtartó koptatóig döntve sem akár egy közel egész napos kakucsozás után sem. De nagyrészt lendületes közúti közlekedés, szerpentinezésről lenne szó, meg néha vadulós pályázásról. Ezért érdekelne Road 5 tapasztalat (igen, néztem megannyi videót, de gondoltam személyes tapasztalat jól jönne).
közel egy árban van mind2 gumi és nem is megyek anynit évente (kb 3-4000km)köszönöm
-
Chris0321
veterán
válasz
runner 125 #105754 üzenetére
Átverés gyanús mivel a motor színe nem egyezik és láthatóan estek is vele. Azt nem tudom, hogy a színváltozás miatt nem lesz-e gond a papírozás ha talál egy hozzá nem értőt aki megveszi. Én eddig csak egyszer jelentettem hírdetést, egy BMW 318i- 320i-nek hírdetett egy kereskedés és az extráknál is volt eltérés a képek és a leírás alapján. Ez a hírdetés pár nap alatt eltünt, bár azt nem tudom 318i-ként nem került-e fel mert azok nem voltak beállítva nálam a keresőben.
-
vendingo
veterán
válasz
runner 125 #105754 üzenetére
Nekem a mociban 70k km van és még gyári társcsákkal fut, amik bőven jó állapotúak még. A gyári hátsó fékbetétet nemrég kukáztuk. Gondolom az előző tulajok is inkább a V2 motorfékre hagyatkoztak. Eszi is a gumit, sokszor sikerül blokkolnom vele a kereket.
-
runner 125
nagyúr
válasz
zgospel #105747 üzenetére
Hát ez az.
Legalább lett volna sötétszürke, vagy újra fekete, azt mondom még az átlag népnek fel se tűnik, h most a schwarz alatt mit ért az oszták, de pont fehér?!
Micsurin
Felesleges pénzt költeni a HD képekre, a tárcsák viszont meglepően újszerűen voltak. Tehát a km lehet valós, mert válla kb semmi nem volt. Persze ha valaki túrázni használja, többször használ motorféket, 40-50.000km-nél is lehet újszerű egy tárcsa.
Chris0321
Nem lopott motor, az meg h át van fényezve és sérült volt, szerintem nem elég arra, h bármit csináljanak.. Meg alapvetően én erre több enerigát nem is szándékozom fordítani.
geresics
A múlktori videód kapcsán már akartam írni, h vegyél sürgősen valamilyen endurot, vagy cross-t. Mert azt az Aprilia-t már régóta nem a "rendeltetés szerű felhasználási körülmények között" használod.
De ne ilyet.. 22 LE, 140kg. Ezzel élvezettel nem lehet csapatni földúton. Megint tipikusan egy városi padkaugró, autós hasonlattal SUV. Vagy arra remek, h a gazda kiguruljon vele a határba és megnézze milyen lesz a termés..
Gyenge, nehéz, pici rugóutak, vékony kis gyönge futóművek.
Keress rá a CRF250L-re. Ugyanez a geometria, meg kb. a blokk. Azt többen tesztelték.
Az ára is beteg, 900k-1M-ért már sokkal jobb használtmotorok vannak.
Az fix h én kihagynám. -
Reaper
őstag
Sziasztok!
Hosszú évekig sikerült lebeszélnem magam a minden tavasszal rámköszöntő motorozási vágyamról, egészen mostanáig. Gyerekkoromban persze megvoltak a marhulások, Romet, Komár, Verhovina, de annak már 20 éve.
Szóval most ott tartok, hogy a kresz tanfolyamot végigtoltam, csinálom a gyakorlást, várom a vizsgaidőpontot.
Addigra viszont be kellene szereznem a ruházatot. Sisakból újat veszek ez tiszta, ismerősöm a középkategóriás Sharkokat ajánlotta. A többire viszont eléggé a sötétben kotorászok, most hétvégén lesz motoros börze, oda lenézek és amit lehet megveszek használtan, asszem magas szárú cipő (/csizma/bakancs) kell, kesztyű, nadrág vagy protektor. A dzsekit még nem tudom, lehet az is újonnan lenne, Cordurát néztem, mert az autót letéve nyáron nem maradnék otthon kis eső miatt, meg ahogy olvastam olcsóbb is.
Szóval a kérdésem, hogy milyen tanácsokkal tudnátok ellátni, kb mik azok a ruhából, amiknél érdemes használttal kezdeni, milyen csizmát cipőt érdemes nézni a rutinozáshoz, vagy úgy általában, hagyjam a használt cuccokat és vegyek mindenből újat? Mondjuk egy Lidl/Aldi akcióban?
Jellemzően az első két szezonban a városban közlekednék, nagyon kicsit mennék csak max kirándulni, kinézett motor kategória pedig a túra/ sport túra, nagyon hosszú távon egy Fazer, de kezdőként nem azzal szeretnék borulgatni, úgyhogy addig mondjuk egy Diversion vagy egy ER5. Volt olyan gondolatom is, hogy lehet tanulni valami automata robogó kéne, szokni a Pestet vele (vidéki gyerek lévén), de az valahogy mégsem ugyanaz.
Hmm, lehet kicsit kusza lett, de hátha tudtok tanácsot adni. -
Geresics
addikt
Kawasaki KLX250-ről tudtok bármit srácok? Olyan 2009-2012 közöttiekről leginkább...
-
#74459392
törölt tag
válasz
#31733248 #105749 üzenetére
Egy ilyen kabát egész évben jó lenne? (5-6 fok felett)
Ez alá kell valami speckó aláöltözet vagy mehet egyből az utcai ruhára? (polóra/pulcsira)
Szakadó esőben nem tervezek motorozni, de azért jó lenne, ha kisebb esőt kibírna. (nem túrázok, városi közlekedésre használom, max néha hétvégén mennék hosszabb távokat, de azt meg csak szép időben, persze akkor is jöhet bármi)
Mindenesetre előbb várok a Lidlis aláöltözőre, mielőtt ismét költenék, kipróbálom azzal is ezt a kabátot, lehet azzal már komfortosabb lesz. Csak egy kabátot szeretnék motorozásra tartani, ami mindenre jó, ha létezik egyáltalán ilyen -
Chris0321
veterán
válasz
runner 125 #105744 üzenetére
A hasznaltauto.hu-n nem jelentetted? Csak, hogy érezze a fickó a törődést ha már át akarja vágni a hozzá nem értőket?
-
#31733248
törölt tag
válasz
#74459392 #105720 üzenetére
Vegyél egy ilyen (vagy hasonlóan hálós) kabátot, nagyon jól átfúj rajta a szél. Odaadom szívesen az enyémet egy próbára. Én is sima cordurában voltam ma, karnál, mellnél, hátnál mind a hat szellőzőt kizipzároztam, így még elment. A Tiéd azonban (képről) nem tűnik egy jól szellőztethető darabnak... Pedig a reggeli hűvös idő (7 fok) miatt még nincs itt a hálós dzsekik ideje.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
runner 125 #105744 üzenetére
Jó sztory, meglepve egyáltalán nem vagyok.
Mondjuk őt elég könnyű kiszúrni márcsak a forgalmi alapján is hogy valami nem oké.
A baj, hogy ennél sokkal fifikásabb és tapasztaltabb nepperek is vanak akiknél csak igazi kutatgatások után jössz rá hogy lehet hogy valami nem kóser... -
zgospel
őstag
válasz
runner 125 #105744 üzenetére
remélem gyógyszerre költi az ilyen paraszt a bevételét... de amúgy mennyire kell hülyének lenni egy fekete motort fehérre újrafényezni?
Az a szomorú hogy a te haverod megmenekült, de valaki szerencsétlen meg fogja venni, és át lesz vágva
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #105744 üzenetére
-
Micsurin
nagyúr
válasz
runner 125 #105744 üzenetére
Nem is csak a megfolyás az érdekes.
Azt a sárhányót megrágták?
Na mibe, hogy ha megnéznéd belül ott lenne a hegesztési varrat?Ő a delikvens?
Volt link!Reggel dobok sms-t (HD kép annyit megér...) kíváncsi vagyok a hátsó tárcsára mert az első blikkre meg a ~14 ezer kilométeres futás nekem össze nem egyeztethető.
-
runner 125
nagyúr
Hejj,
Ma hív egy régi cimborám, h motorozni fog ő is. Pontosabban már holnap!
Olyannyira, komoly a szándéka, h egy vasba beleesett, már majdnem lefoglalózta, de tudja h régóta benne vagyok, nézzek már rá neki ha ráérek. Konkrétan ez az a motor.
30km-re volt tőlem, ma elmentem gyorsan délután. Annak ellenére is, h az import motorokat én élből kizárom, de szerinte szép volt, egyben van, így ha okés szerdán kifizeti, aztán viszi.
Beraktam a motoros cumóm, mondom azért meghajtom ha arról van szó.
Odaérek, kapu nyitva, patika új kecó, patika kert. Bent sorakozik kb 15 motor egy szín alatt.
Elsőre szimpatiksnak tűnő 35 körüli srác kijön. Felfedtem magam, hogy megbizatásból jöttem megnézni a fehér FZ-8-at, tehát nem én vagyok a vevő (mondjuk azt nem mondtam el, h az a srác bízott meg, aki előtte nap már majdnem megvette.)
Elkezdtem tudakolni általánosságban a motorok előéletéről.
"Minden motor Ausztriából származik. Egy részük biztosítós, másik része kereskedésben lévő kontakton keresztül kerül hozzám".
Azt tudni illik, h Ausztriában a használt motor és a használt autó a legdrágább az egész régióban! Német és magyar piacnál van h 20-25%-kal is drágább minden típus..
Tehát, itt már tudtam h minden motorral van valam sumákság (csak kérdés h milyen mértékű), hisz ő hozzájut ár alatt, sőt, még keres is rajta.
Elkezdtem körbejárni, alap dolgokat átnézni, sérülésnyomokat keresni.Az már messziről látszott, h a bal felére eldobták (ami persze nem mindig kizáró érv):
Karcos villahíd hátul, nyúzott lábtartó pöcök.
Nézem tovább, kicsit közelebbről, látom az első sárvédőn a festék megfolyás nyomát. Mondom a srácnak, h félre ne érts, nem az okoskodó szakértőt akarom játszani, aki a légyszart is észreveszi (amúgy de
), de ez a sárvédő fújva volt.
"Ő nem is nézte, de most szép, nem?!"
Itt már tudtam h én tőle egy talicskát sem vennék, nem motort.
Érdeklődtem felőle, h ők fújták át, vagy tud róla valamit?
"Nem, én nem szoktam átfényeztetni semmit, pontosabban de, a Kawasaki-kat. A Kawasaki-t csak zöldben lehet eladni!"
Itt már kezdtem ledobni a szíjat. Ezt a suttyó dumát a kocsmában a közmunkások lehet megeszik, de azért ne nézzen már 2 bitesnek, h ilyen hasbaakasztós, ultragagyi "marketing" dumával akar megfogni..
Itt még pár apróságot szemügyre vettem, köztük a kormánycsapágyat, ami akkorát kottyant fékre, mint a templomharang...
Gondoltam azért a papírjait csekkolom, miután elmondom a véleményemet a gépről, és annak ellenére is megveszi a srác, le tudja-e papírozni (láttam már olyan szitut, h nem volt meg a Typenschein, vagy a kinti kivonásról szoló igazolás).
Nézem az osztrák forgalmi alap dolgait.. egyszer csak megakad a szemem:"Farbe: Schwarz"
Nézem még egyszer, ez csak a szín mező lesz tényleg, más nem lehet.
Kérdezem a srácot. Te, ez a forgalmi tuti ezé a motoré? Itt fekete szín szerepel.
Figyelem az arcát, de rezzenéstelen volt - apró szemrebbenéssel, de újabb vastagbőr: "Ezé persze, de ő ezt nem is nézte eddig..."De mondom bszod, ez egy fehér motor, a forgalmija szerint meg fekete.
"Nem gond, honosításánál azt a színt írják be a magyar forgalmiba, amilyen színű a motor"..
Ezt már csak egy halk sóhajjal reagáltam le.
Gyorsan még felhívtam Reálmotor-nál az egyik ismim, h nem elírás-e, de nem. Vázszám szerint ez "metál fekete" motor gyárilag.
Nyilván egyértelmű volt, h telibefújták az egészet, mert nagy zakót kapott, minden bizonnyal először szemből ütközött és dőlt az oldalára..
Számomra egyébként már az megdöbbentő volt, h mennyire nem érzi gáznak a helyzetet és mennyire kitartóan próbál hülyének nézni. Azok után is, h mindennel szembesítettem. Sőt, azt éreztem h kb a paraszt magyar érezze magát megtisztelve, h ő milyen kincseket hoz nekik Ausztriából és h minden használt motor "ilyen".. szerinte csodák nincsenek.
Nyilván, mindenre volt válasza, de annyira meg nem tűnt ostobának, h a rekacióimból ne vágta volna le, h nem most jöttem le a falvédőről.. és ennek ellenére kitartóan próbált hülyére venni.De azért megkérdezte még ezek után h "kipróbálom-e?" Áhhh, mondom kössz, de nincs nálam bukó.
Ezek után illedelmesen még megkérdeztem a srácot, h erről a pár részletről készíthetnék-e fotót a leendő vevőjelöltnek?
"Há' persze, de azt tudom h aki a részleteket fotózza, már úgyse veszi meg!" Jah, én tuti nem, mert továbbra is megbízásból vagyok, - tettem hozzá. De azért az 'nyád, h 1,5 millióért a hibák konstatálását bunkózva reagálod.. Ha nem bírja a kritikát, áruljon új motort, vegy ne a kereskedelemben próbáljon érvényesülni.
Tehát, ez a színtiszta magyar valóság továbbra is! A szetereotípiák nem alaptalanok. Ezért sem nézek meg élből nepper által behozott kinti motort. De ez megy, a verebek keresése, a másik totális hülyének nézése, arcrebbenés nélküli átkúrása.
Szóval, legyen mindenki résen használtmotornál, mert hamar átbsszák a palánkon, 1,5 millióért.
#magyarneppermindboozy #importmotor99%atrágyalé
-
Graphics
Jómunkásember
Na legalább motoros kabátot sikerült vennem a helyi üzletben, habár ha picit jobban utánajárok, akkor lett volna olcsóbban is, de hát akkor meg a méret lett volna lutri.
Egy ilyen kabátot vettem, XL méretben. Adrenaline Sunset
Ehhez kéne majd nadrágot vennem, fogós kérdés jó lesz-e az XL szintén, de reménykedek.
Kesztyűt vettem, de hosszú szerintem, így nem lesz komfortos. Ezt lehet holnap kicserélem valami rövidebbre.
Még csizma kéne.
-
imibogyo
veterán
Nem volt itt valaki közületek a hétvégén Örkényen (Euroring felé mentek)? Aprilia Pegaso Strada, KTM 950 (?) Adventure, meg valamilyen Honda talán NC750X. Nem volt időm jobban megnézni a motorokat, azért vagyok ennyire bizonytalan.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #105739 üzenetére
Megtettem, jogos és köszi.
Bááár elfelejted mennyire szerette a sportmotoron ezt mondták, a márka fórumon meg azt mondták eseteket. Már pedig ez most pontosan az a témakör.
+ pikantéria ezt a "csoport szerelője" aki talán több GT650 blokkot látott borítva mint nőt, az elmúlt két évben. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Micsurin #105736 üzenetére
Szerintem nyugodtan kérdezd meg privátban, nem fogja leharapni a fejedet.... ...talán...
-
Geresics
addikt
Bármire is! 🤣
-
Micsurin
nagyúr
-
Geresics
addikt
válasz
-Mosquito- #105731 üzenetére
A videóban elmondom pár mondatban. Azért csináltam, mert én meg lusta vagyok gépelni!
-
#74459392
törölt tag
válasz
vlevi #105727 üzenetére
Nekem is ilyen bélés van. Októberben is csupa víz voltam.
A Lidl változat biztos olcsóbb, mint HH
de sajnos ott ki tudja, mikor lesz. Nem szoktam nagyon figyelni az ottani akciókat.
A decathlon-t is néztem, de ott mindegyiknél azt írja, hogy jó melegen tart, szóval azok nem biztos, hogy a nyári melegre vannak kitalálva.(#105729) Bogyó bá': Akkor most hetnte 1x ránézek, hátha idén sem hagyják ki
-
vlevi
nagyúr
válasz
#74459392 #105720 üzenetére
Pont ma történt velem, hogy a tavaszi kabátom, aminek ilyen műanyag-selyem szerű bélése van, szépen rám olvadt. Mármint a karom, ahol a rövidujjú pólóban ezzel a csodás bélés anyaggal érintkezett, tiszta víz.
Nem motoros kabátról van szó, hanem sima utcairól.Aláöltözőből én a Lidl-st használom. Nem azért, mert ez a legeslegjobb, hanem, mert ezt megvettem, gondoltam, hátha jó lesz valamire, és egyelőre van annyira jó, hogy nem gondolkodok a cseréjén.
Ja, meg éppen most felesleges is cserélni, biciklire nem kell, motorom meg jelenleg nincsen -
Geresics
addikt
MotorosVandor - A nagy esés
Nagyot estem, összetörtem a motorom, és most meg is mutatom! -
vendingo
veterán
válasz
runner 125 #105717 üzenetére
Egyszerű a dolog: típushiba. Akinek eddig nem égett szét, annak ezután fog. Én bíztam benne, hogy majd az enyém lesz a kivétel, de tévedtem.
Rendszeresen szoktam ellenőrizni az állapotát, decemberben is amikor lerohadtam ezzel kezdtem, de akkor még nem volt se égés, se oxidáció. Volt akinek ilyen miatt gyulladt ki a motorja.
Vásárlás után illet volna azonnal kiiktatnom, de nem tettem. 20000ft-ba került a 200 forintos javítás.Az akkut mindenképpen cseréltem volna, öreg darab volt már, még azzal vettem a gépet.
A fesszab kábelezését ettől függetlenül kompletten cseréltetem majd, mert eléggé öreg, a szigetelés néhol kivan keményedve már a hőtől, nem szeretnék emiatt újabb galibát.
-
#74459392
törölt tag
Sziasztok!
Nyári aláöltözetet keresek 'cordura' kabát alá. (Modeka Jesper) Jó kis műanyag bélése van, sima pamut pólóra nagyon nem jó, mert egyrészt úgy hozzám tapad, hogy alig tudom levenni a kabátot, másrészt csupa izzadság leszek. Már most is, pedig még nagyon nincsen nyár. Valami olcsóféle érdekelne leginkább.
Ti amúgy mit viseltek nyáron motorozáshoz? Most kifejezetten a kabátra vagyok kiváncsi.
-
vlevi
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
vendingo #105704 üzenetére
Jaja, egyetértünk. Nem tömegcikk, kb. nem is látni, nem jön szembe az emberrel.. azt mondjuk sajnálom kicsit, h már nem önálló brand, jó pár éve megvette a KTM.
Kábelcsatis dologra:
Azt sikerült azért csekkolni, h mi volt az égés oka? Kidörzsölődtek ennyi idő alatt a kábel szigetelések, vagy szimplán valami a fesszab. / generátor környékén nem okés és túlhevülés miatt égtek meg és lettek zárlatosak?Mert ha utóbbi, akkor ez csak pillanatnyi megoldás, te is tudod.
Írtam már korábban, mérjétek át az egészet.Gaboman
Elhiszem h a nyers adatok alapján jobb gép lehet az SMC660, de ezen szinten (sőt, kicsit nekem már most is) ki lenne a tköm, az építéssel, faragással. Itt már elvárnám h megveszem készen, oszt' tudja amit tudnia kell. Nem akarnám átidomozni, faragni, tuningolni, ezt cserélni, azt cserélni..
Nem mellesleg az önindító hiánya nekem továbbra is probléma lenne. Elismerem h túl kényelmes vagyok és megfelelő tehcnikával pikk pakk indítható, de azért lassan 2020-ban tudja már elindítani magát egy versenygép is..
Úgyhogy nekem maradna továbbra is a kék fehér Husqi. De nem, nem is gondolkodom ilyeneken, és ne is beszéljünk róla. Nem kell 4. motor.
_Itt pedig a hétvége sztárja:
-
whYz
őstag
Na sracok most, hogy megint van motorom, szeretnem elkerulni a hibakat amit az elozovel elkovettem. Kint tarolom a mocit. Nincs lehetosegem garazsra a kornyeken. Meg egy, vagy masfel evig mindenkepp kint fogom tartani. ER6N par ev alatt szetrozsdasodott, pedig volt rajta takaro. Mit tehetnek, hogy ezt elkeruljem?
-
Micsurin
nagyúr
válasz
vendingo #105710 üzenetére
Road Attack ha éppen van az inkább 80-90 közt.
Arra érdemes figyelni a hármas nehezen jön valamiért újabban, R17-esek múltkor egy hónapot ültek a rendelésemen (Nov vége - Dec eleje) majd hívtak az EU-s raktárba sincs nem tudni mikor fog jönni. (Eggyel szélesebb hátsóval se tudtak mit kezdeni, pedig bepróbáltam. )
110/70-17 (front) and 150/70-17 (rear) -
zgospel
őstag
válasz
Graphics #105708 üzenetére
Szia, ez egy nehéz kérdés, kevés használatra fagyizós tempó mellé szerintem vedd az árban neked megfelelő Pirellit vagy Michelint. Ha jól értem nem nagyon vannak szempontjaid az áron kívül, úgyhogy kb bármilyen átlag túragumi jó lesz egy nagyobb márkától.
Nyilván az új fejlesztések jobbak tapadásban, tartósságban és viselkedésben is, de ha tényleg keveset mész akkor neked kell eldönteni hogy megéri-e felárat fizetni érte. -
Graphics
Jómunkásember
Halló Mindenkinek!
Van egy Honda CBF 500/A motorom, úgy sejtem ideje gumit cserélni.
Ezek a méretei gyárilag, ettől igazából nagyon nem térnék el.
Nem sokat megyek egy évben, max párommal megyünk néha, én annyira nem vagyok nagyon hajtós típus.
Ezeket néztem, illetve más javaslatot is meghallgatok
Árban 55-70 ezer körül nézném a párt.
-
HoaryFox
őstag
Vasárnap megvolt 2019 első karikája a motornak, csak pár kilométer. A következő út a szerelőhöz fog vinni pénteken
Fú, de elszoktam a sebességérzettől
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #105703 üzenetére
Hobbi szinten jó az alapon is, főleg az E verzió, ahogy mi és az endurósok 99%-tud motorozni még így is sok nem hogy kevés lenne alánk.
A Husqi 701 helyett vennék inkább egy régi SMC 660-at, kb ugyan azt tudja nyitott változatban mint a 701, csak könnyebb tömeggel teszi mindezt.
És azokat tényleg lehet faragni, átalakítani úgy hogy még jóval könnyebb legyen, szinte SC620 tömegűvé lehet formálni, EXC idomszettel ami szintén rámegy az egyik legdögösebb és legkomolyabb gépet lehet belőlük faragni.Ha a paciknál tartunk 73 lóerőt mértek náluk is 78 Nm mellett, igaz olajat 2500-3000 kilométerenként cserélni kell bennük, csak ezekkel terepen is lehet jókat menni mert átalakítva közelebb vannak a 125-130 kg teletankolt tömeghez.Igaz kizárólag terepre a mostani teljesen elég, bőven túltesz rajtam.
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #105703 üzenetére
Látszik mennyire vakon vagyok SM téren (is)!
F
Amúgy azért a 390 Duke-ot írtam, mert azzal vannak egy kategóriában. A 690/701 duó már egészen más liga! Mind tudásban, mind árban! -
vendingo
veterán
válasz
runner 125 #105703 üzenetére
Én is huszkvarnát vennék, nagyon bejönnek, főleg mert nem egy tömegcucc, és nagyon durva teljesítményük van. Beteg gépezetek.
Más:
Kiiktattam a csatlakozót ami szétégett. A kábelok nagyon durván szét voltak égve, elvolt oxidálódva mnd. A műanyag szigetelés is mállott le róluk. Forrasztottam, ragasztottam, zsugorcsöveztem, de biztonságképpen veszek egy tartalék fesszabot, pár csokit, meg szerelési anyagot, hogy ne érhessen újabb meglepetés. -
runner 125
nagyúr
válasz
tboldi #105701 üzenetére
Első sorban praktikus okokból született ez a változás, részleteit leírtam.
Gaboman
Persze, ez nyilvánvaló. Az akkori piaci árnál 40-50%-kal olcsóbban új motort legyártani és árulni már akkor is extrémnek számított. Vitték is mint a cukrot.
Ennek persze oka volt, mindenből kb a legolcsóbb cucc van rajta.
Viszont szerintem a mostani piaci árak mellett is megéri költeni pár apróságra. Futóművet okosítani épeszű keretek között, másik kormány, fém fékcsövek, normális dob, karbi felvúkázás, E verzió légszűrőházának a mértére felbővítés, stb. EXC300 sosem lesz belőle, de a gyárihoz képest sokkal jobb lesz.geresics
Ha supermoto-t keresnél vennél egy Duke 390-et, ami egy funbike. Értem.
Viccet félretéve, az tényleg nem sm.. Az egész vázgeometria tök más. Sokkal alacsonyabb, más rugóutakkal, rövidebb tenhelytávval. Sokkal inkább naked bike (csak magasabb építésű) a Duke 390, mint SM.
SM-ból én tuti vmi bszógépet választanék.
Mondjuk egy 701-es Husqvarna-val beérném. 74 LE, 70Nm. -
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #105670 üzenetére
Te is tyuning lámpázol?
[link](Mondjuk ezek gyári, nem pedig aftermarket darabok.)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- OpenWRT topic
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Elden Ring
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest