- Programajánló: közeleg az idei Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
- Computex 2025: az Akko klaviatúráira nem mondható, hogy unalmasak
- Computex 2025: szinte mindenre gondol a Team Group
- ATX 3.1-es tápokkal gyarapodott az MSI MAG termékcsaládja
- Még mindig nem döntött az ASML High-NA gépeiről a TSMC
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
péjé
őstag
válasz
Tamás 30 #36699 üzenetére
Igaz, erről nem írtam. A szivárványt a legtöbb ember nem látja de célszerű megnézned sőt lehet a párodnak is mielőtt megveszitek. Az olcsóbb projik általában tényleg alacsonyabb színkerék sebességgel dolgoznak, a benq w1070 már 6x-os ha jól emlékszem, ott kicsi az esély h látni de az már használtam 140 eft körül megy. Az ajánlott epson LCD, ott nem lesz ilyen gond, ha belefér a keretbe akkor inkább akkor azt nézd meg.
-
Tamás 30
csendes tag
Köszönöm a választ!