- OLED monitor topik
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Azonnali fotós kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
-
PROHARDVER!
Megérkezett a Codemasters legújabb, a Formula 1 2012-es szezonját feldolgozó része, PS3-ra, Xbox 360-ra és PC-re egyaránt. A játék egyik legfontosabb újítása a Young Driver’s Test mód lesz, amelyben gyakorlatilag megtanítanak F1-es autót vezetni és hasznos tanácsokkal látnak el a bajnoksággal kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RevolutioN2
tag
melbourne TT: 1:22,563. Az "ideális" setuptól annyival tértem el, hogy a hasmagasságot 3-3 ra állítottam. Szerintem ez egy korrekt kör, főle, hogy 30 kört mentem kb.
nem tudom hol állhatnék ezzel a toplistán, milyen idők vannak fent? -
fagy53
nagyúr
válasz
Motion_Blur #1287 üzenetére
Esőben érthető a javulás az új technikával, hiszen a korábbi stílusod igyekezett túl kormányozottá tenni az autót, ami a far csúszását jelenti és az autó az ív közepén teljesen készen áll a kigyorsításra. Ez a technika esőben kockázatos, csak profiknak ajánlott..
Az új pedig az íven fordulást konstans sebességgel jelenti, de itt nagyon meg kell találni az az ideális ívet azt amelynél még nem következik semmilyen csúszás, állandóan tapadnak a kerekek és ez sem egyszerű..Ez utóbbi megoldás főként esőben nyerő, jól eltalált íven adrenalinmentes gyors kanyarodást jelent.
Te profi vagy, bármelyik megoldást magas szinten teljesíted, de a szerényebb képességűeknek én a tökéletes íven való kanyarodást javasolnám ez száraz és nedves úton stresszmentes vezetést jelent, de a pálya minden méterét ismerni kell hozzá ! -
giigz
veterán
válasz
Motion_Blur #1292 üzenetére
Az kemény.
Na majd nézek már valahol egy TT-t én is!
-
C0d3r
addikt
válasz
werszomjas #1286 üzenetére
Codemasters fórumon megtalálható, szép kis lista.
-
cNpowa
tag
válasz
werszomjas #1286 üzenetére
ez az hogy nincs...
-
Motion_Blur
félisten
Alonsonak 2006-ról 2007-re teljesen át kellett állnia, mivel a McLaren futóműve és súlyeloszlása nem tolerálta ezt a fajta vezetési stílust és persze a Bridgestone gumik se. A Renault nagyon farnehéz autókat csinált akkoriban. Nem véletlenül ők rajtoltak a legjobban
Visszatérve a lényegre: ha Alonsonak sikerült, nekem is fog
-
giigz
veterán
válasz
Motion_Blur #1287 üzenetére
Nem tudok róla, hogy itt sok Alonso stílusú vezető lenne.
-
sith7
félisten
válasz
Motion_Blur #1287 üzenetére
na, ezt kipróbálom ...
-
Motion_Blur
félisten
Végre megtaláltam a lassúságom okát. És ez tényleg a vezetési stílusomban rejlett..
Én úgy kormányzok be kanyarba, mint a Renault-os érában Alonso (erről beszélek). Ez azt jelenti hogy a kanyarbejáraton nem apró, finom mozdulatokkal kezdem meg a kanyarodást, hanem egyből teljesen kitekerem a kormányt, ezt a teljesen zárt kormányzási szöget tartom a kanyar csúcspontjáig, és miután elkezdtem a kigyorsítást, akkor kormányzok vissza középállásba. Ennek az ellentéte, az apró finom mozdulatokkal történő bekormányzás, ami együtt jár azzal hogy soha nincs teljesen "kitekerve" a kormány. 2010/2011-ben semmi hátrányom nem származott ebből a technikából, de itt komoly másodpercek/kör az ára... egy heavy rain versenyt nyomtam a Lotussal Malajziában. Szokásos vezetési stílus, nagyon csúnyán elrakott az AI... aztán szépen próbáltam minél nyitottabb kormányszöggel féktávot venni illetve finoman bekormányozni bekormányozni és láss csodát: tapad az autó "mint az álom" és a féktáv kb. a felére esett. Nyilván sok tucat vagy száz kör kell még, amíg teljesen átáll az agyam, de már most számszerűsíthető volt az eredmény, leggyorsabb kör tekintetében 4mp-el voltam jobb és az AI-t és vertem simán. Volt olyan kanyar ahol eddig 90km/h-val zúgtam ki a sóderbe, most meg 130-al átmegyek rajta...
Remélem segítettem ezzel olyannak aki hasonló cipőben jár, mert biztos hogy nem egyedül én szenvedek ezzel
-
cNpowa
tag
Ma jött patch? Mert most töltött le a steam 106.2mb-ot
-
PiE137
senior tag
Az eső setup-ok mennyiben mások, mint a szárazak?
Vannak olyan paraméterek, amelyek mondjuk szöges ellentétei a száraznak? -
Motion_Blur
félisten
válasz
Steady74 #1257 üzenetére
Én is megnéztem Melbourne TT-t... első mért körben mentem egy 1:24.2-t, az azt követő minden körben egyre lassabb lettem, jobb esetben a ghost car seggét bámultam... ismét Atl+F4 lett a vége
Csak felkúrom magam ezen a szaron
Ja és ugyanúgy lehet vágni a pályát mint eddig, és megint csak jobban jársz ha a füvön kanyarodsz
-
PiE137
senior tag
válasz
Steady74 #1257 üzenetére
Én ma feküdtem rá jobban a kormány setup kérdésre, kíváncsi voltam, nálam milyen hatást vált ki Trihorn közzétett cucca.
Számomra se bizonyult túl jónak ez a nagyon felpuhított beállítás!
Volt időm, hát ráfeküdtem a dologra, h számomra kicsit kezelhetőbbé tegyem...
Alap koncepció szerint nekem keményebb kormány kellett, úgy jobban érzem az utat.
Próbálgattam a csúszkákat, h minek mi a hatása. Arra jöttem rá, h a profiler jobban meghatározza a kormány érzetet, mint a game-ben az FFB...
Végül is nekem most egész érezhető a dolog, és sokat gyorsultam...
Profiler-ben megdupláztam az overall-t, tehát nálam most 76-22-59.
Szögnek nekem sok a 300, alul kormányzottnak éreztem a gépet, 200-ra tettem.
Ezzel viszont a játékban a rázókövek "felerősödtek", ezért a környezetet visszavettem minimumra, tehát FFB 10-10-0.
Én is Melbourne-t gyakoroltam, általában mindenki azt ismeri a legjobban...
A fenti setup-al stabilan tudom az 1:25.5 körüli időket, ami hozzám képest már nagyon jó, lévén, h a játék elején csak 1:28-29 körül futottam.
Remélem tudtam segíteni a gyorsulásodban!Jól látom Steam-be, hogy volt egy update a játékon? No, kíváncsi leszek, mik lesznek így a mentési tapasztalatok...
-
RevolutioN2
tag
nem tudom, de ha belegondolsz akkor nagy tempónál fékezel előre bukik a kocsiszekrény, ezáltal különösen megnövekszik az első kerekekre eső leszorító erő, hátul pedig felpuhul ergo elől sokkal nagyobb lesz a kifejthető fékezőerő. Ez a jelenség legalábbis való életben már akkor is érezhető, ha csak elengeded a gázról a lábad és motorfék működésbe lép.
Ide tartozik egy másik gondolatmenet is, miszerint amikor egy F1-es autó fékez akkor az első vékonyabb kerekek közel 2x!! nagyobb felületen hasznosítják a tapadó felületet az úton, mint a hátsó szélesebb abroncsok. Ez nem keverendő össze a ténylegesen érintkező futófelülettel, mivel a gumik geometriája nem tökéletesen sík a légnyomás következtében!
A való életben csak egy egyszerű példa amikor kezdtek áttérni a tárcsafékes kocsik gyártására, nem volt véletlen, hogy elsősorban csak az első kerekeket szerelték fel tárcsával hátul pedig maradt a dobfék, ugyanis az első kerekeket sokkal jobban lehet terhelni blokkolás nélkül mint a hátsókat.
Tavaly és idén éve elején pont ezt próbálták módosítani, hogy az előre "bukást" mérsékeljék és ezért szereltek be valami plusz aktív felfüggesztést, amit aztán az FIA betiltott. Nagy szerepet játszott volna abban, hogy jobban terhelhessék a hátsó kereket és abban, hogy kanyar közbeni fékezésnél ne menjen el a leszorítóerő a hátsó részről.
Remélem kielégítő választ adtam. Akit kicsit jobban érdekel a téma az nyugodtan olvasson utána, rendkívül érdekes dolgokat olvashat az F1 technikai hátteréről.
Én ami setupokat (komolyabb emberektől) láttam azokban mind elől volt a fékerő. Aztán ki tudja, hogy mennyire követi a játék a valós fizikát.
-
winfier
senior tag
Nálam pl. mindig hátra van állítva a fék 45-55; 44-56%. Még 2011-ben is hátra volt állítva.
-
Hurkafej
aktív tag
A fékerőelosztás akkor jó, ha azonos szintén blokkolmának a kerekek. Vagyis ha fékezésnél blokkol az eleje, akkor hátrébb kell tolni. A bólintás fékezésnél meg nem tartozik a hasznos dolgokhoz, hiába lesz meredekebb a szárny. Ez nagy fékezéseknél lehet csak jó, mint Monza 1. Kanyarja elött. Közepes kanyaroknál szerintem már hátrány, mert megváltozik a súlyelosztás.
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
axwellz #1274 üzenetére
Ha ez nekem szólt, akkor magadtól tanulhatod meg ezeket...
Jobbra fent van olyan hogy Gyorskeresés itt, mellette Opciók
Az üzenetek fölött jobbra van három lehetőség:
- Új
- Válasz
- PrivátHasználd őket bátran!
Továbbá, ha még eszedbe jutna valami, miután elküldted a posztot, még 5 percig szerkesztheted, nem kell minden mondatot külön posztban megosztani..
Jó fórumozást!
-
makkai
aktív tag
válasz
RevolutioN2 #1276 üzenetére
Ehhez képest az összes eddigi setupban, amit láttam 45-55 46-54% ra vannak állítva a fékek, azaz elöl 45 hátul 55%.
Akkor most hogy is van ez pontosan?
-
RevolutioN2
tag
Mivel nálam a balansz és a leszoritás is elől van ezért alapból 55%ban előretolom a féket, majd futam alatt amikor már kopik a gumi akkor még előrébb teszem a fékerő elosztással. Kopoot gumin erős lassitásnál kopott gumin a hátulja szokott nekem megindulni. Kb ennyi amit fékkel szarakodok menet közbe.
Ha jól olvastam akkor az ideális fékbeállítást akkor éred el mikor a legjobban előre van tolva a fék, hiszen használatkor billen a kocsi orra és elol megnő a leszoritóerő. Mindezt addig érdemes tolni mig nem blokkolnak az első kerekek.
-
axwellz
csendes tag
köszi ! Ezt nem is vágom hogy csináltad?! Látom tőled itt sokat tanulhatok ...
-
PiE137
senior tag
válasz
axwellz #1268 üzenetére
Setup-oknál is általában pár %-al előre szokták rakni...
Ha jól tudom, és közvetítésekben is ezt lehet látni, h lassú kanyaroknál előre, gyors kanyaroknál hátra kell állítani a fékerőt.
De ahhoz tényleg már nagy rutin kell, h ennyi mindent tudj állítani menet közben úgy, h ne szúrj el egy féktávot se...
Kezdetnek jó, ha DRS-re meg KERS-re tudsz figyelni! (szinte minden pályának megvannak az állandó szakaszai, h hol érdemes elnyomni, és mennyit) -
Steady74
addikt
válasz
axwellz #1268 üzenetére
első alkalommal szerintem, ha nincs rutinod, ne babráld menet közben a fékerőelosztást, többet buksz rajta, mint nyersz. nem akarok nagyot, de keveset se mondani, de egy kör alatt lehet, hogy néhány századot hoz csak, az állandó babrálás miatt viszont figyelmed elterelődik, elnézed a féktávot, stb..
-
axwellz
csendes tag
hát ha jól tudom ezt 1 Londoni stúdió készíti !!
nem vételen!! -
axwellz
csendes tag
válasz
Steady74 #1225 üzenetére
köszi ez is jó infó! De... !
A fék erő eloszlást hogy szabályozzam : pl : monza első sikánál melyik állásba állítsam a féket: front/netural/rear??? Vagy silverston gyors kanyarjaiba melyik jó?
Gyors kanyarok ?
lassú kanyarok:?
hajtű kanyarok:?
visszafordítok:?
(vannak még kanyarfajták?köszi..
-
axwellz
csendes tag
válasz
RevolutioN2 #1242 üzenetére
ezeket a kormány beállításokat láthatnák még1szer?thx
-
hybridsong
csendes tag
Lehet hogy már csináltak patch-t a játékhoz mert már látom az online játékosokat is multiba viszon a patch elött simán bvertem a mezőnyt alap beállítással mindenholo most pedig a legjobb 7 be nem tudok bemenni a williamsan a lágyabb keveréken
-
Steady74
addikt
Köszi szépen!
Azt észrevettem már, h a Red Bullnál 318 km/h a max, amit a 7re be lehet állítani, nálad meg 323, és még van a csúszkán hely.. na ez sem mindegy sztem, este megnézem a mekivel mit tudok
echterion: lehet, de eddig sem a 2011-gyel, sem a 2010-zel, sem a 2012 demójával, sem az R07-tel nem volt ilyen bajom.
-
shikaree001
tag
válasz
Steady74 #1257 üzenetére
Szia Steady74,
Sajnos még vannak kőkemény gondok a játékkal.
Egyetértek abban, hogy a féktávok hosszabbak, beállítások..... hát mit ne mondjak..... hagyjuk inkább..... kiforratlan a játék........ sokkal de sokkal többre számítottam, szerintem mint mindenki. 3 mentést csináltam, s érdekes így látok online szerót, de a régiekkel nem.
Nekem a kormánybeállítás ugyan az 0,0,20,0,0,0,0 -
Steady74
addikt
válasz
shikaree001 #1256 üzenetére
Hello Sika,
A magam részéről annyit az online bug-hoz, hogy láttam vagy 40 szerót tegnap..
Na mentem Melburne TT-t tegnap. Első meglepetésemre az autó setupolása el lett helyezve máshová, mint eddig volt, de meglett. Vixen tanácsára szárnyak 11-1, magasság rugó 1-1, 11-11, váltóáttételt, kerékdőlést belőttem érzésre. Előtte megnézem mik a Leaderboard top idejei, Grisfiske 1:20:780-at ment, a racedepartmen-en közzétett setuppal. Gondoltam kezdésnek jó leszek 1:24 körüli idő, de még 30 kör után is messze voltam ettől, 1:26:9-be alig fértem bele. Tapadás ideális ív mellett szinte semmi, féktávok a megszokottakhoz képest totál hosszabbak, Vixen kormánybeállítása számomra teljesen használhatatlan, és miután betöltöttem Grisfiske idejét, rájöttem, hogy nem sok hatása van a setuoknak... sajnos. 11-1-gyel a végsebesség 318, 4-5-tel szintén, és ugyanazokat a köridőket mentem mindkét setuppal..
Első blikkre ennyi. Nyomtam még egy online versenyt, érdekes volt, hogy nem lehetett, csak első szárnyat állítani. Marussival mentem, Melburne, 19. helyről a 9.re jöttem fel, tele volt Legen AI-val, meg 4 rendes versenyzővel, de Pereznek hála 2X kiforogtam, így lett meg a fenti pozíció.
Szerk.: Még egy észrevételem van. Ha ATL-Enterrel alblakba teszem a játékot, akkor totál belassít mindent, egyszerűen a fórumba való írás is olyan, hogy lenyomok egy billentyűzete, és 2 mp mire megjelenik az eredmény. Néztem prociterhelést, 7% volt (3930K, 6990 VGA), ha visszalépek ALT+ENTER-rel a játékba, akkor 2-3 mp-ig egy kb 800X600-as felbontású állókép fogad, utána meg minden rendben fut.... nem értem...
-
shikaree001
tag
válasz
shikaree001 #1255 üzenetére
Vagy talán van megoldás rá? Vagy tényleg bug?
-
Bitorlo
csendes tag
válasz
hybridsong #1248 üzenetére
Hali!
Ez egy bug a játékban, ha jól tudom 4-es szint felett nem lát online játékokat. Nekem se. A hétre ígértek egy nagyobb patchet, talán javítja.
Üdv. -
PiE137
senior tag
válasz
RevolutioN2 #1242 üzenetére
Kösz az infót, holnap nálam is teszt...
Még mondtok pár ilyen trükköt - amivel másodperceket lehet nyerni - és a végén úgy begyorsulok, h ki merek állni ellenetek!
Mindenesetre a haveromat tutti kiakasztom vele coop alatt, mert eddig kb egy szinten voltunk... -
Nyitrai
csendes tag
válasz
hybridsong #1248 üzenetére
Majd azért ellenörizd a mentéseket ne hogy ugy járj mint én hogy miután letoltam Japánt utánna vettem észre hogy bebugolt a save és visszadob Singapur Q2-be.
-
hybridsong
csendes tag
Sziasztok
Múlthéten pénteken és szombaton felmentem online játszani és voltak emberkék.Pár napja próbálgatom a quick race-t és find race-t és sehol senki? rossz a szeró szerintetek?vagy kitoltottak?
vagy mindenki a carriert csinálja?amúgy nekem a mentés meg minden működik a játékban nekem a 2011 ben sokkal több problémám volt 2012 eddig nincs. előre is köszi a válaszokat és ötleteket.
-
Steady74
addikt
TT-ben hol lehet setupolni az autót? egyelőre csak a quick setupot látom...
Szerk.: megtaláltam...
-
Nunder
őstag
Siralmas a helyzet, feltettem szívok mint a borz, nagyon kijöttem a gyakorlatból
Medium TC-vel pörgök, mint zokni a centribe, valahogy nem érzem az autót. Ja és a tetejébe még a FFB sem működik, így se tapadáshatár se semmi. Nekem a gázadással lesznek problémáim a pedáljaimmal úgy érzem, holnap kipróbálom a kolléga beállításait, hátha azzal javul a helyzet. Hiába, lehet kénytelen leszek túladni szegény kormányon, és beszerezni egy komolyabbat.
Ettől függetlenül a játék szerintem nagyon jó, engem megizzaszt rendesen, mondjuk kb 4-5 hónapja nem használtam a kormányt.
-
echterion
nagyúr
4 verseny után, a season challenge-ben medium fokozaton eddig 3 győzelem, egy 8. hely a Williams-szel. Gamepad-dal. Nem tudom, ebben a módban egyformák az autók? Most átnyergeltem a Lotus-ba, kíváncsi vagyok, mennyivel leszek gyorsabb.
(#1241) C0d3r: Ez mi szar...
-
dergander
addikt
Én most keztem egy 8. hely lett ausztrálba,Legenden ,malajzia szakadó eső,nemsoká nekiugrok
Billentyüvel se olyan rossz játszani ha beállítod a kezelhetőséget
-
werszomjas
addikt
válasz
RevolutioN2 #1242 üzenetére
És akkor a setupokat még közzé sem tette
Lehet nem is olyan rossz a játék csak megfelelő beállítás kell ?
-
RevolutioN2
tag
Nah, én most kipróbáltam Trihorn kolléga által linkelt beállításokat G25-el. Nagyon faszás, bár nekem a nagy kormányszög miatt lassan reagál. Ezt 300 fokról levettem 200-ra és voilá..
Csúcs, hibátlan kigyorsítások és valami hihhetetlen precíz és rövid féktávok. Meg kell mondanom simán javultam egy secet, ha nem többet.
Próbáljátok ki! Megéri
Köszi a megosztást!
-
Nyitrai
csendes tag
Sziasztok.
Nekem az lenne a problémám a játékkal hogy career-ben szépen elnyomtam a Torro Rossoval a Japán nagydíjig. Már a Kóreai jött volna amikor is kiléptem. Auto mentés bevolt kapcsolva de mikor visszaléptem ott találtam magam hogy Singapur Q2. És innentöl kezdve bármit csináltam minden inditásnál ide dobott vissza. Kikapcsoltam az auto mentést és manuálisan mentettem de ugyanezt csinálta. Inditottam egy uj career-t felülirva az elözöt a Force Indiával és lenyomtam Albert parkot majd mentés, kilépés ujra be és lám ujra Singapur Q2 Torro Rossoval. De más modokban is ez a helyzet hogy nem menti el hiába van akár auto save. Ráadásul azt is elfelejti a kilépés után hogy manuálra állitottam a mentést. Nagyon idegesít a dolog esetleg valakinek valami ötlet hogy hogyan birhatnám rá a további mentésre?
Elöre is kössz a választ.
Üdv.: Nyitrai -
fess
őstag
Button leparkolt oda a 2.körben,azóta ott pihen,csak sárga zászló van,se SC,se semmi.
-
C0d3r
addikt
Ezek a nehézségi szintek nekem se tetszenek.
Optimista fejjel elkezdtem Legend-en a karriert, első 3 futamon sorra kizúgtam a Q1-ben. Igaz, futamon mindig sikerült 17. helyről felhozni a TOP10-be.
Ezután kíváncsiságból könnyítettem rajta, kipróbáltam pro-n, ezen a szinten sorra nyerem meg az időmérőket, rajt-cél győzelem nem igazán hozott lázba Williams-el. Itt tartok most, sehogy se jó.
Számszerűsítve, ha jól emlékszem Malajziába 1:38 elejét futottam. Legend szinten a HRT, Caterham és Marussiákon kívül mindenki 1:37-et ment, így kiestem. Átállítva Pro-ra, 1,5 mp-et adtam a 2. helyezettnek aki 1:40 vége körüli időt ért el, mindenki más 1:41 és ennél rosszabbakat.
Hát nem tudom, hatalmas a különbség. Sokkal jobb lenne az egész, ha lenne egy köztes szint vagy Pro teljesítményére rácsapnának 1,5-2 mp-et mert az se jó, hogyha sorra verek mindenkit, de Q1-be kiesni se élvezetes, még ha a futamon sikerül is megfelelő helyezést elérni.(#1233) giigz: Én is mindig így járok, első néhány kanyarban eléjük tudok furakodni, aztán onnantól lehet vonatoztatni a mögöttem lévőket.
-
Szami01
csendes tag
A problémám a következő.
Young driver testben az első tesztelési napon a 4. teszt a kanyarok helyes bevétele. Kapok egy defektet, visszanézem a videót de nem változik semmi, nem folytatja tovább a játékot. Mit tegyek, mert már lekarmolom magam!
Köszi előre is a elpet!
-
giigz
veterán
Billentyüzettel legend szinten Kanada idömerön 11. lettem, majd a futamon 4., de ugy hogy vagy 6-8 kocsit tartottam fel magam mögött az egesz futamon.
Most jön Valencia, itt szerintem mar nem lesz ilyen jo eredmeny...
A segitsegek abs on, es medium traction control.
-
Sokee
aktív tag
ausztráliában legendán a Q1 ben 17. hez képest kapok 2.5mp-et az mi?
-
Sokee
aktív tag
Hogy lehet jó nektek ez az irányitás, 1 kanyart nem lehet bevenni lecsuszik az ivről
-
giigz
veterán
válasz
dergander #1227 üzenetére
Persze maga a jatek jo, tehat nekem a grafika meg az iranyitas nagyon bejön... Ami problema az a hibak, tehat a gumikopas, kamera, na meg a mentesnek az elszallasa, ami nekem meg nem volt, de ha elöjön es nem tudok haladni a karrierben, akkor tuti nem veszem meg. A 2011-ert kiadtam a penzt, es jatszottam vele 1 honapot, utana a ledobalas annyira felidegesitett, hogy töröltem, es nem raktam fel többet... Penzkidobas volt, es most ezt el akarom kerülni.
-
dergander
addikt
Figyelj ha nemtetszik akkor nemkell megvenni,de attól még jó a gamma nekem igenis tetszik és az újítások pont jól eltaláltak.
Az üzemanyag keveréket ha felveszed gazdagra akkor 2 másodpercet tudsz javulni,viszont ha 100%os versenyt tolsz maximum 8 kört tudsz igy belecsapolni ha többet a végére elfogy a nafta
-
Sokee
aktív tag
válasz
Motion_Blur #822 üzenetére
ugyan ez a bajom nekem is, ha nem azon az iven megyek amit a jztek kitalalt akkor lesodrodok, elvesztem a tapadast persze az ellenfel 2szer olyan sebesseggel fordul el nagyon idegesito a 2011jobb volt iranyitasban.
-
Sokee
aktív tag
válasz
Motion_Blur #822 üzenetére
ugyan ez a bajom nekem is, ha nem azon az iven megyek amit a jatek kitalalt akkor lesodrodok, elvesztem a tapadast persze az ellenfel 2szer olyan sebesseggel fordul el nagyon idegesito a 2011jobb volt iranyitasban.
-
giigz
veterán
Akkor megveszi mindenki? En is megvettem tavaly, mar akkor is penzkidobas volt, de ezert tuti nem adom ki a penzt...
Vagyis majd latjuk mi lesz, de 8.000 Ft eleg sok erte...
Ki az, aki megvette? Csak mert ha megveszi mindenki, akkor csak nem maradok mar ki en sem...
-
Strezi
őstag
Logitech és egyéb kormányokhoz FFB tipp: a játék rendszere egy tiszta driver installra és alap beállításokra (210fok kormányszög, full gáz és fék szaturáció) van felkészítve.
Első lépésben érdemes a gáz és fék szaturációt 100%-on hagyni (teljes gáz és fék csak teljes pedál lenyomáskor van, és megemelni olyan 10% köré a dead-zone jukat hogy alig érezhető vagy nem céltudatos pedálérintésekre még ne csináljon semmit.
Steering linearity negatív értéke növeli, pozitív értéke pedig csökkenti az érzékenységet a középállásban. Szaturáció gyorsítja a kormányzást, 50% >> 2x kormánysebesség, effektív 105 fok korányszög stb.
Szerintem érdemes 0 Strength és 25 - 50% weight beállítással kezdeni a próbálkozást. Így nem lesz centering, csak egy ellenállás a kormányzó mozdulatokkal szemben, az aktuális tapadásnak megfelelően. Evvel el lehet kezdeni megérezni az aktuális tapadást. Ha a kormány ellenállása lecsökken, akkor alulkormányzott az autó, nem szabad (nincs értelme) tovább forgatni a kormánykereket, sőt ellenkező irányba kell engedni (ellenkormányzás).
Ha így már megy a vezetés, akkor lehet a Strength-et növelni, ami megadja az autó dinamikus viselkedésének érzetét, köztük a terhalésváltással.
Szerintem.
-
MC HOBO
aktív tag
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
werszomjas #1205 üzenetére
A Steam jó ötlet, a játék miatt úgyis regelni kell... Akkor pedig egyszerű... Meg is csinálom a PH! csoportot
-
werszomjas
addikt
Esetleg a Steam-en érdemes lenne létrehozni egy PH! csoportot, oda belépkedni mindenkinek, aki szeretne majd egy két móka futamot futni és csoporton belül lehet látni ki mikor online, üzenetet küldeni.
De a FB csoport sem hülyeség, semmibe nem kerül csinálni egyet, csak akkor használni is kell
-
-
axwellz
csendes tag
a fék erő eloszlást hogy kell használni.??
Front: ?
Real:?
Neutral:?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- UHH! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -40% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD EU-HUN
- IBM PS/1 2168-552 486SX-25
- ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti OC 11GB
- Acer Swift 3 (SF314 54) i5 / 8GB RAM / SSD / FullHD / kiváló állapotban!
- 1-12 részletre.Új noblechairs EPIC műbőr FEKETE - FEKETE. 2 év garancia!
- iKing.Hu - OnePlus 13 - Black Eclipse - Használt, karcmentes
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- iPhone 11 Pro Max 256GB 12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest