Hirdetés
- OLED TV topic
- Milyen videókártyát?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fujifilm X
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Nem okoz az adattárolón hibát a Windows 11 augusztusi frissítése
- Vezetékes FEJhallgatók
- IFA 2025: e-bringa után e-láb
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mégis mi értelme az Xbox PC-nek, ha limitálja a hardverválasztékot?
-
PROHARDVER!
Megérkezett a Codemasters legújabb, a Formula 1 2012-es szezonját feldolgozó része, PS3-ra, Xbox 360-ra és PC-re egyaránt. A játék egyik legfontosabb újítása a Young Driver’s Test mód lesz, amelyben gyakorlatilag megtanítanak F1-es autót vezetni és hasznos tanácsokkal látnak el a bajnoksággal kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RevolutioN2
tag
nem tudom, de ha belegondolsz akkor nagy tempónál fékezel előre bukik a kocsiszekrény, ezáltal különösen megnövekszik az első kerekekre eső leszorító erő, hátul pedig felpuhul ergo elől sokkal nagyobb lesz a kifejthető fékezőerő. Ez a jelenség legalábbis való életben már akkor is érezhető, ha csak elengeded a gázról a lábad és motorfék működésbe lép.
Ide tartozik egy másik gondolatmenet is, miszerint amikor egy F1-es autó fékez akkor az első vékonyabb kerekek közel 2x!! nagyobb felületen hasznosítják a tapadó felületet az úton, mint a hátsó szélesebb abroncsok. Ez nem keverendő össze a ténylegesen érintkező futófelülettel, mivel a gumik geometriája nem tökéletesen sík a légnyomás következtében!
A való életben csak egy egyszerű példa amikor kezdtek áttérni a tárcsafékes kocsik gyártására, nem volt véletlen, hogy elsősorban csak az első kerekeket szerelték fel tárcsával hátul pedig maradt a dobfék, ugyanis az első kerekeket sokkal jobban lehet terhelni blokkolás nélkül mint a hátsókat.
Tavaly és idén éve elején pont ezt próbálták módosítani, hogy az előre "bukást" mérsékeljék és ezért szereltek be valami plusz aktív felfüggesztést, amit aztán az FIA betiltott. Nagy szerepet játszott volna abban, hogy jobban terhelhessék a hátsó kereket és abban, hogy kanyar közbeni fékezésnél ne menjen el a leszorítóerő a hátsó részről.
Remélem kielégítő választ adtam. Akit kicsit jobban érdekel a téma az nyugodtan olvasson utána, rendkívül érdekes dolgokat olvashat az F1 technikai hátteréről.
Én ami setupokat (komolyabb emberektől) láttam azokban mind elől volt a fékerő. Aztán ki tudja, hogy mennyire követi a játék a valós fizikát.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! HP 15S-FQ1045NH 15 FHD notebook - i5 1035G1 16GB DDR5 512GB SSD Intel Graphics WIN10
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z87-G43 GAMING Z87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÚJ notebook kitámasztó fából
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG STRIX G17 G713IM 17 notebook - R7 4800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN10
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest