Hirdetés
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen házat vegyek?
- Milyen videókártyát?
-
PROHARDVER!
Megérkezett a Codemasters legújabb, a Formula 1 2012-es szezonját feldolgozó része, PS3-ra, Xbox 360-ra és PC-re egyaránt. A játék egyik legfontosabb újítása a Young Driver’s Test mód lesz, amelyben gyakorlatilag megtanítanak F1-es autót vezetni és hasznos tanácsokkal látnak el a bajnoksággal kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RevolutioN2
tag
nem tudom, de ha belegondolsz akkor nagy tempónál fékezel előre bukik a kocsiszekrény, ezáltal különösen megnövekszik az első kerekekre eső leszorító erő, hátul pedig felpuhul ergo elől sokkal nagyobb lesz a kifejthető fékezőerő. Ez a jelenség legalábbis való életben már akkor is érezhető, ha csak elengeded a gázról a lábad és motorfék működésbe lép.
Ide tartozik egy másik gondolatmenet is, miszerint amikor egy F1-es autó fékez akkor az első vékonyabb kerekek közel 2x!! nagyobb felületen hasznosítják a tapadó felületet az úton, mint a hátsó szélesebb abroncsok. Ez nem keverendő össze a ténylegesen érintkező futófelülettel, mivel a gumik geometriája nem tökéletesen sík a légnyomás következtében!
A való életben csak egy egyszerű példa amikor kezdtek áttérni a tárcsafékes kocsik gyártására, nem volt véletlen, hogy elsősorban csak az első kerekeket szerelték fel tárcsával hátul pedig maradt a dobfék, ugyanis az első kerekeket sokkal jobban lehet terhelni blokkolás nélkül mint a hátsókat.
Tavaly és idén éve elején pont ezt próbálták módosítani, hogy az előre "bukást" mérsékeljék és ezért szereltek be valami plusz aktív felfüggesztést, amit aztán az FIA betiltott. Nagy szerepet játszott volna abban, hogy jobban terhelhessék a hátsó kereket és abban, hogy kanyar közbeni fékezésnél ne menjen el a leszorítóerő a hátsó részről.
Remélem kielégítő választ adtam. Akit kicsit jobban érdekel a téma az nyugodtan olvasson utána, rendkívül érdekes dolgokat olvashat az F1 technikai hátteréről.
Én ami setupokat (komolyabb emberektől) láttam azokban mind elől volt a fékerő. Aztán ki tudja, hogy mennyire követi a játék a valós fizikát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- 16 GB RTX 4080 SUPER HP OMEN - garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3159
- Lenovo ThinkPad T14s Gen 3 i5-1245U 14" FHD+ 16GB 512GB 1 év teljeskörű garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI X370 R5 2600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 970 4GB Zalman Z9 Neo FSP 600W
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest