Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz Ted-Mosby #2980 üzenetére

    sztem egyszerű, ezzel: Easy Engine Physics Editor
    meg kell nyitni mindkettőt, és gyorsulás szempontjából összenézni a két engine fájlt, én azért néztem 7250rpm-nél, mert hiába 291Le/8250rpm, ha 7250rpm-nél 273Le...közel 20lóerő 1000rpm alatt, és valóban tiltás közel már mindenki elváltja...hiába van pont akkor ereje teljében a motor.
    ..na lényeg az hogy aki a Vectra motort használja az tiltáson váltson, aki meg a Cruze-t az 7250 és 7750-nél kell elváltson, onnan már nem húz sem a ló sem a nyomaték :)

    N€T0X|N:
    sztem alap hogy meg kell nézni hol a legideálisabb a váltás, ezt a versenyzők is tudják, elmondják nekik a mérnökeik...eddig forgasd, itt elváltod (ha nem legközelebb villanófényt szerelünk :D ), mert onnan már esik a teljesítmény.

    egyébként az 'én' bömösöm is ..mármint a WTCC2010-s Farfus bímere is 8250-nél adja le a csúcsot :( ...de azért lementem vele 1:59 alá HunRing-n :) (7250rpm-nél 272LE/267Nm)

Új hozzászólás Aktív témák