Hirdetés
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házimozi haladó szinten
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Tizenkét tányérra térne át a Toshiba a HDD-piacon
- Meghalt a Windows 10, éljen a Windows 10!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Analóg fényképezés
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- SSD kibeszélő
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
dzsavermadar #2959 üzenetére
van benne ráció...megnéztem mert kevés adat jött át, a tietekhez persze nem férek hozzá, de a RaceX 1.25-s Vectra-ból és a WTCC 2010-s Chevy-jeit megnéztem.
..sztem ott lehet a gubanc, hogy a Vectra-d 2006-s motort használ, ami teljesen rendben volt a Lacetti-k 2006-s motorjával...attól eltekintve hogy tényleg eléggé tiltáson adja le a maximális erőt, ez szerintem sem túl jó hiszen közel azonos görbe mellett (sajna az rFactor-ban nincs túl nagy különbség a görbék kicsi eltéréseiben), viszont a teljes fordulatszámon már észrevehető hogy a legrosszabb gyorsulást mutat a teljesítmény emelkedés...hiszen csak tiltásra éri el a maximumot azaz 8250rpm, míg mondjuk a Cruze ami már 7250-nél közel a csúcson van (1LE-t emelkedik 7750-ig)
7250rpm Vectra:274LE/270Nm (2006-s) 1140kg___4.16kg minden lóerőre
7250rpm Lacetti:267LE/262Nm (2006-s) 1140kg
7250rpm Lacetti:287LE/282Nm (2007-s) 1140kg_____3.97kg minden lóerőre
7250rpm Cruze:287LE/282Nm (2010-s) 1150kg
..
7250rpm Honda Accord:282LE/277Nm (2006-s 1165kgszal az alapvető probléma hogy 2006-s autód lett összeengedve a 2007-s autókkal...megnéztem, nem is értem miért van benne a Chevy-k 2006-s engine.ini-je, mert a Lacetti csapat (Vaulkhard, és Young) mindketten 2007-s .hdv-t és az abban használt 2007-s engine-ini-t használják...egyszerűen benne maradt...senki nem használja, és nem is upgrade.
Ezzel persze még messze nincs lekottázva egy autó milyensége, de a súly/lóerő arány az egyik legfontosabb mutatója egy versenyautónak.
a tied alá is be kell tenni a 2007-s Lacetti motorját és váltóját, és akkor sztem nincs rossz szájíz
-
válasz
dzsavermadar #2959 üzenetére
Az ütött még szöget a fejembe, hogy az autóknál( a játék menüjében) lévő paraméterek, nem egyeznek a játékban valóságban szereplő paraméterekkel.
Az, hogy mit írtak oda, és mit számol maga a játék, máris két különböző dolog, egyébként meg a 7700 valóban arra vonatkozik a Lacettinél, hogy hol adja le a max. teljesítményét. Ez a valóságban is 7700, de attól még lehet tovább pörgetni. A Vectrának nem néztem utána, de az igazi autók sem egyformák, így ebben szerintem semmi érdekesség nincs.
megpróbáltam belepiszkálni a fájlokba, kíváncsiságból.
Na igen, ezért dobott ki a szeró, logikusan, mert ezt tilos...
Igaza van HorCsának, azonos fizikával kell megcsinálni a játékot, és akkor mindenki tud a kedvenc autójával menni, mégis ugyanazt tudja az autó, mint az összes többi.
Ezt talán a következő bajnokságra mi is megcsinálhatjuk, de gyanítom nem kevés fejfájást fog okozni. Kezdve ott, hogy melyiket vegyük alapul, ráadásul van egy bmw-nk is, ami hátsókerekes...
Ted Itt a lényeg, az autók fizikája szinte ugyanaz,nem abban kell keresni a hibát, ha nem gyakorolsz és tanulod be a pályát, teljesen mindegy mennyi lóerő dübörög alattad.
Ennyi. Pl. a Hondával is lehetne 58-at menni, csak nem volt türelmem hozzá, hogy hibátlanul végignyomjam egyszer is a pályát. Hibákkal meg 59 eleje lett. Bár pl. a Pözsóval szerintem nem (2:01 alá nem bírtam bemenni, akárhogy erőlködtem), de azzal meg úgyse megy senki.
-
smisa
őstag
válasz
dzsavermadar #2959 üzenetére
Ha jól emlékszem kedves Sporttárs akkor ez a tiltot kategoria - ejnye ejnye
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
dzsavermadar #2959 üzenetére
Ez az a két fálj ahol szerepel a Lacetti név:
2007_Vauxhall_Vectra_Sounds.sfx, ez a hangokra vonatkozik, nem hiszem, hogy ettől gyorsabb, vagy lassabb lesz az autó
2007_Vauxhall_Vectra_Damage.ini,ez pedig ha jól sejtem az autó törésének fizikájára vonatkozik,gondolom, hogy ettől szintén se gyorsabb, se lassabb nem lesz az autó
Akkora eltérés nincs a fizikában.
Offline kipróbáltam a KTCC mod-ot, szinte minden autót. 3-5 kör után mindegyikkel tudtam 59-es időt menni saját setup-pal.És ez igaz a mi mod-unkra is, ott is mindegyik autót kipróbáltam és átlagosan ugyanolyan feltételek mellett kb 5 kör után 1:59 -es időket tudtam menni.
De ugye én már pl a Hungaroringen 267 kört mentem, a többség viszont még 50-et sem.
Itt a lényeg, az autók fizikája szinte ugyanaz,nem abban kell keresni a hibát, ha nem gyakorolsz és tanulod be a pályát, teljesen mindegy mennyi lóerő dübörög alattad.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- ÚJ ASUS ROG Hyperion GR701 E-ATX RGB Gépház
- Független & karcmentes Xiaomi Redmi Note 10 Pro 6GB RAM / 128GB / Onyx Grey
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- Samsung Galaxy S22 Ultra / 12/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő