Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz dzsavermadar #2959 üzenetére

    van benne ráció...megnéztem mert kevés adat jött át, a tietekhez persze nem férek hozzá, de a RaceX 1.25-s Vectra-ból és a WTCC 2010-s Chevy-jeit megnéztem.

    ..sztem ott lehet a gubanc, hogy a Vectra-d 2006-s motort használ, ami teljesen rendben volt a Lacetti-k 2006-s motorjával...attól eltekintve hogy tényleg eléggé tiltáson adja le a maximális erőt, ez szerintem sem túl jó hiszen közel azonos görbe mellett (sajna az rFactor-ban nincs túl nagy különbség a görbék kicsi eltéréseiben), viszont a teljes fordulatszámon már észrevehető hogy a legrosszabb gyorsulást mutat a teljesítmény emelkedés...hiszen csak tiltásra éri el a maximumot azaz 8250rpm, míg mondjuk a Cruze ami már 7250-nél közel a csúcson van (1LE-t emelkedik 7750-ig)
    7250rpm Vectra:274LE/270Nm (2006-s) 1140kg___4.16kg minden lóerőre
    7250rpm Lacetti:267LE/262Nm (2006-s) 1140kg
    7250rpm Lacetti:287LE/282Nm (2007-s) 1140kg_____3.97kg minden lóerőre
    7250rpm Cruze:287LE/282Nm (2010-s) 1150kg
    ..
    7250rpm Honda Accord:282LE/277Nm (2006-s 1165kg

    szal az alapvető probléma hogy 2006-s autód lett összeengedve a 2007-s autókkal...megnéztem, nem is értem miért van benne a Chevy-k 2006-s engine.ini-je, mert a Lacetti csapat (Vaulkhard, és Young) mindketten 2007-s .hdv-t és az abban használt 2007-s engine-ini-t használják...egyszerűen benne maradt...senki nem használja, és nem is upgrade.

    Ezzel persze még messze nincs lekottázva egy autó milyensége, de a súly/lóerő arány az egyik legfontosabb mutatója egy versenyautónak.

    a tied alá is be kell tenni a 2007-s Lacetti motorját és váltóját, és akkor sztem nincs rossz szájíz :)

  • válasz dzsavermadar #2959 üzenetére

    Az ütött még szöget a fejembe, hogy az autóknál( a játék menüjében) lévő paraméterek, nem egyeznek a játékban valóságban szereplő paraméterekkel.

    Az, hogy mit írtak oda, és mit számol maga a játék, máris két különböző dolog, egyébként meg a 7700 valóban arra vonatkozik a Lacettinél, hogy hol adja le a max. teljesítményét. Ez a valóságban is 7700, de attól még lehet tovább pörgetni. A Vectrának nem néztem utána, de az igazi autók sem egyformák, így ebben szerintem semmi érdekesség nincs.

    megpróbáltam belepiszkálni a fájlokba, kíváncsiságból.

    Na igen, ezért dobott ki a szeró, logikusan, mert ezt tilos... :U

    Igaza van HorCsának, azonos fizikával kell megcsinálni a játékot, és akkor mindenki tud a kedvenc autójával menni, mégis ugyanazt tudja az autó, mint az összes többi.

    Ezt talán a következő bajnokságra mi is megcsinálhatjuk, de gyanítom nem kevés fejfájást fog okozni. Kezdve ott, hogy melyiket vegyük alapul, ráadásul van egy bmw-nk is, ami hátsókerekes... :F

    Ted Itt a lényeg, az autók fizikája szinte ugyanaz,nem abban kell keresni a hibát, ha nem gyakorolsz és tanulod be a pályát, teljesen mindegy mennyi lóerő dübörög alattad.

    Ennyi. Pl. a Hondával is lehetne 58-at menni, csak nem volt türelmem hozzá, hogy hibátlanul végignyomjam egyszer is a pályát. Hibákkal meg 59 eleje lett. Bár pl. a Pözsóval szerintem nem (2:01 alá nem bírtam bemenni, akárhogy erőlködtem), de azzal meg úgyse megy senki. :U

  • smisa

    őstag

    válasz dzsavermadar #2959 üzenetére

    Ha jól emlékszem kedves Sporttárs akkor ez a tiltot kategoria - ejnye ejnye ;]

  • Ted-Mosby

    senior tag

    válasz dzsavermadar #2959 üzenetére

    Ez az a két fálj ahol szerepel a Lacetti név:

    2007_Vauxhall_Vectra_Sounds.sfx, ez a hangokra vonatkozik, nem hiszem, hogy ettől gyorsabb, vagy lassabb lesz az autó

    2007_Vauxhall_Vectra_Damage.ini,ez pedig ha jól sejtem az autó törésének fizikájára vonatkozik,gondolom, hogy ettől szintén se gyorsabb, se lassabb nem lesz az autó

    Akkora eltérés nincs a fizikában.
    Offline kipróbáltam a KTCC mod-ot, szinte minden autót. 3-5 kör után mindegyikkel tudtam 59-es időt menni saját setup-pal.

    És ez igaz a mi mod-unkra is, ott is mindegyik autót kipróbáltam és átlagosan ugyanolyan feltételek mellett kb 5 kör után 1:59 -es időket tudtam menni.

    De ugye én már pl a Hungaroringen 267 kört mentem, a többség viszont még 50-et sem.

    Itt a lényeg, az autók fizikája szinte ugyanaz,nem abban kell keresni a hibát, ha nem gyakorolsz és tanulod be a pályát, teljesen mindegy mennyi lóerő dübörög alattad.

Új hozzászólás Aktív témák