Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ted-Mosby

    senior tag

    Ismét a KTCC-vel kell példálóznom:

    (bocs HorCsa és proof88 és elnézést, de Tőletek idézek :R :R :R )

    proof88 által megfogalmazott lényeges dolgok :

    "Az autó beállításában mindig ez legyen a sorrend, én is eszerint járok el:

    1. - pálya megismerése, megtanulása, begyakorlása;
    2. - alap setup készítése, azaz súlyeloszlás, végáttétel (váltó ha módosítható, motorerő ha módosítható, stb.), fékerőeloszlás, fék nyomás, alap setup megszokása, pálya gyakorlása, határok feszegetése;
    3. - légterelők állítása igény szerint;
    4. - felfüggesztés elemeinek módosítása, elsősorban rugók, stabilizátorok, kerékösszetartás, dőlés;
    5. - a tapasztalatlanok egyenként teszteljék a beállítások hatását az autó viselkedésére;
    6. - el kell jutni egy setupig ami már kellően kényelmes és jó időt lehet vele menni;
    7. - végezetül gumi nyomások beállítása kb. tökéletesre."

Új hozzászólás Aktív témák