Hirdetés
- Hővezető paszták
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen asztali médialejátszót?
- OLED TV topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
Új hozzászólás Aktív témák
-
HorCsa
csendes tag
#2962: Nálunk pont ezért nincs BMW
. Hogy is nézne ki első kerék meghajtással... 
Amúgy nem rossz a különböző fizika, egészen addig, amíg a mod készítője ügyel arra, hogy jók legyenek az erőviszonyok. Mi is mentünk különböző fizikával WTCC-t, amíg az eredeti RaceX modot használtuk. Aztán ugye jött a többi autó, és így egyszerűbb volt, mint mindegyiket hozzáigazítani (mellesleg nem vagyok sem autóversenyző, vezetni sem vezettem még ilyen paraméterekkel rendelkező autót, tehát nehezen tudnék nekiállni fizikát csiszolgatni).
dzsavermadar: jogos, hogy kivágott a szerver
azért elég amatőr játék lenne, ha csak úgy belenyúlhatnál otthon az autó fizikájába (mondjuk adsz +X lóerőt, meg +Y leszorítóerőt magadnak), aztán sz.rrrá alázol mindenkit
. Jogos a pont a szervernek.
Persze offline azt csinálsz amit akarsz.
A másik (NAGT) bajnokságunk már nem azonos fizikával megy, mondjuk kicsit komolyabbak az autók is. Kifejezetten élvezetes úgy versenyezni, hogy 1-1 autóval másképp kell menni a pályán és azt is le kell reagálni a másiknak. Sokkal színesebb lesz a verseny (az egyik jobban tapad, de kevésbé gyorsul, vagy jobban melegíti a gumikat a kanyarkijáraton stbstb) és persze az ilyenkor elmaradhatatlan handicap rendszer
.A beállításokról, meg nagyon sok leírás kering a neten. Sajnos elég sok a félrefordítás, vagy az eleve rosszul megírt is, de nagyjából jó mindegyik itt is volt link egyhez, ha jól emlékszem. Az tény, hogy először mindig a pályát kell megtanulni. Amíg azt nem tudja az ember, addig csak félre fogja állítani a dolgokat. Nekem ez úgy szokott zajlani, hogy amikor már azt hiszem hogy ismerem a pályát (tehát már nem tudom hol gyorsulhatnék, már, nem rontom el a kanyar íveket stbstb), akkor el kezdem finomítani az autó beállításait. Aztán másnap vagy a következő gyakorláskor kipróbálom mit alkottam setupot, megpróbálom vele megfutni azt a kört amit legutóbb, aztán ha nem elég (látva a versenyzőtársaim eredményét) visszatérek az alap beállításokhoz. Nem ritka, hogy ilyenkor alap setuppal gyorsabb kört sikerül futnom, mint az elsőre készített setuppal. Ez ugye azt jelenti, hogy utólag tanultam meg a pályát, és hamar kezdtem el állítgatni az autót...
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Hővezető paszták
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- Villanyszerelés
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Torrent meghívó kunyeráló
- Vezetékes FÜLhallgatók
- LEGO klub
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Lenovo T450s notebookok - 14", i5-i7, 4-12GB RAM, eu vil.bill, számla, gar
- Eladó Realme gt neo 2 5g Dobozában tokkal
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600XT 8GB Zalman T4 PLUS CM 650W
- Xiaomi Redmi Pad SE 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciaval
- Eredeti Microsoft Windows 10 / 11 Pro OEM licenc Akciós áron! 64/32 bit Azonnali kézbesítéssel
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
. Hogy is nézne ki első kerék meghajtással...
azért elég amatőr játék lenne, ha csak úgy belenyúlhatnál otthon az autó fizikájába (mondjuk adsz +X lóerőt, meg +Y leszorítóerőt magadnak), aztán sz.rrrá alázol mindenkit
. Jogos a pont a szervernek. 

