Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
HorCsa
csendes tag
#2962: Nálunk pont ezért nincs BMW
. Hogy is nézne ki első kerék meghajtással... 
Amúgy nem rossz a különböző fizika, egészen addig, amíg a mod készítője ügyel arra, hogy jók legyenek az erőviszonyok. Mi is mentünk különböző fizikával WTCC-t, amíg az eredeti RaceX modot használtuk. Aztán ugye jött a többi autó, és így egyszerűbb volt, mint mindegyiket hozzáigazítani (mellesleg nem vagyok sem autóversenyző, vezetni sem vezettem még ilyen paraméterekkel rendelkező autót, tehát nehezen tudnék nekiállni fizikát csiszolgatni).
dzsavermadar: jogos, hogy kivágott a szerver
azért elég amatőr játék lenne, ha csak úgy belenyúlhatnál otthon az autó fizikájába (mondjuk adsz +X lóerőt, meg +Y leszorítóerőt magadnak), aztán sz.rrrá alázol mindenkit
. Jogos a pont a szervernek.
Persze offline azt csinálsz amit akarsz.
A másik (NAGT) bajnokságunk már nem azonos fizikával megy, mondjuk kicsit komolyabbak az autók is. Kifejezetten élvezetes úgy versenyezni, hogy 1-1 autóval másképp kell menni a pályán és azt is le kell reagálni a másiknak. Sokkal színesebb lesz a verseny (az egyik jobban tapad, de kevésbé gyorsul, vagy jobban melegíti a gumikat a kanyarkijáraton stbstb) és persze az ilyenkor elmaradhatatlan handicap rendszer
.A beállításokról, meg nagyon sok leírás kering a neten. Sajnos elég sok a félrefordítás, vagy az eleve rosszul megírt is, de nagyjából jó mindegyik itt is volt link egyhez, ha jól emlékszem. Az tény, hogy először mindig a pályát kell megtanulni. Amíg azt nem tudja az ember, addig csak félre fogja állítani a dolgokat. Nekem ez úgy szokott zajlani, hogy amikor már azt hiszem hogy ismerem a pályát (tehát már nem tudom hol gyorsulhatnék, már, nem rontom el a kanyar íveket stbstb), akkor el kezdem finomítani az autó beállításait. Aztán másnap vagy a következő gyakorláskor kipróbálom mit alkottam setupot, megpróbálom vele megfutni azt a kört amit legutóbb, aztán ha nem elég (látva a versenyzőtársaim eredményét) visszatérek az alap beállításokhoz. Nem ritka, hogy ilyenkor alap setuppal gyorsabb kört sikerül futnom, mint az elsőre készített setuppal. Ez ugye azt jelenti, hogy utólag tanultam meg a pályát, és hamar kezdtem el állítgatni az autót...
Új hozzászólás Aktív témák
- GAMER PC I5 12400F, EVGA 3070, GIGABYTE H610M, 1 TB SSD, 32GB DDR4
- Corsair Vengeance DDR5 16 GB / 5200MHz / 2x8
- Dell Latitude 5420 Újszerű állapotban, i5 FHD IPS LCD,16GB,magyar világítós billentyűzet
- Dell Latitude 5420 Új, Fóliás állapotú,i5 FHD IPS LCD,16GB,magyar világítós billentyűzet
- DELL P2714H "27 colos kalibrált IPS panellal rendelkező monitorom eladó tökéletes állapotban!
- Samsung Galaxy Z Fold6 Navy Duplakijelzős produktivitás, 120 Hz, Galaxy AI,2027. 09. 19
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 128GB Yellow -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3125, 100% Akkumulátor
- Xbox Elite Series 2 Kontroller // Számla + garancia //
- BESZÁMÍTÁS! MSI H310M i5 9500 16GB DDR4 120GB SSD 2TB HDD RTX 3050 8GB Zalman T4 Plus AeroCool 550W
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS37701 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
. Hogy is nézne ki első kerék meghajtással...
azért elég amatőr játék lenne, ha csak úgy belenyúlhatnál otthon az autó fizikájába (mondjuk adsz +X lóerőt, meg +Y leszorítóerőt magadnak), aztán sz.rrrá alázol mindenkit
. Jogos a pont a szervernek. 

