Hirdetés
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Házi hangfal építés
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- 3D nyomtatás
- Azonnali VGA-s kérdések órája
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyGun
őstag
válasz
CyberPunk666 #81597 üzenetére
Azt vedd figyelembe hogy a casoval is kurva nagyokat lehet bukni. Haveromnak a fél éves kocsiját elvitték ami újonnan 3,6 milla vót, a felét kifizette másik fele lizing + casco, 6 hónapot várt a lére és 7 kilóvel kevesebbel zárt mint amennyit a kocsi ért, úgy hogy fél évig fizette is ugye ráadásul...szal....persze jobb mint a semmi, hogyne lenne jóbb, de ez is bukó. Furgonba nem is tudom, úgy raknám bele hogy méteres lakat mindenhova kerekek leszedve, de azt meg 2 évente vizsgáztatni kell, nincs akörnyéken valami kertes kéró ahova be lehet tolni? De akkor a furgonnal egynértékű ha találsz egy kertes kérót ahova betolhatod hátra a fészer mellé, utcáról ne látszódjon lefúrsz két lukat egy vasnak ahhoz kiláncolod ha nicns ott vmi a közelben meg letakarni és ennyi, ez is jobb mint a furgon.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
Laca1212 #81598 üzenetére
21, de egyedi garázs.
A környéken 10-15 között mennek a teremgarázs beállók, az egyedi garázsokról nehéz nyilatkozni, mert azok kihalásos alapon mennek és elég nehéz találni, ez most ilyen kurvanagy mázli, hogy van (eddig nem volt).
Amik voltak korábban, de lekéstem azok 18-as és 20--as áron mentek.Teremgarázst nem akarok, túl sokan járnak és túl könnyű bedobni egy furgonba, meg azok ráadásul messzebb is vannak. Ez legalább csak két buszmegálló, olyan 300 méter lehet talán.
-
Laca1212
őstag
válasz
CyberPunk666 #81597 üzenetére
Mennyiért adja /hó a garázst, ha publikus?
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
V.Stryker #81594 üzenetére
Jó, szarok rá, nekem nincsen időm ennek ennyit utánajárni.
Ebben az országban mindenki csak átbaszni akar, ezért nem mertem használt motort se venni.Van casco, majd fizet ha ellopják, felhívtam az ingatlanost, hogy kibéreljem a 300 méterre lévő garázst, azt mondta, hogy még megvan, fél óra múlva visszahív.
Szerintem próbálok alkudni cserébe bedobom, hogy fél évet ki is fizetek előre, hátha ez segít benne, de a jelenlegi ára is jó lenne.
De akkor is meg kéne oldani a motorszállítást, mert kell egy pálya meg egy terepgép is nekem, azokra nem akarok papírt. Valószínűleg, akkor egy utánfutó lesz a megoldás.
Mondjuk az is elég nagy balfaszság, ha a saját motorszállítómon fogják ellopni a motoromatDe szarok rá, casco van, innentől minden legyen az ő gondjuk. Mondjuk azért egy edzett acél kampót meg láncot még veszek, az se lesz olcsó.
-
TommyGun
őstag
válasz
-Mosquito- #81595 üzenetére
Na ezt látod jó tudni hogy a két konzol egyforma, ránézésre nem mertem elhinni hogy az lenne, de így pláne jó, köff
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #81590 üzenetére
Az alsó hangon százezres nagyságrendű javítási tétel, de inkább több, akár a duplája, triplája is lehet .Típus függő.
De gondolom már mondtuk, hogy f.szág furgonba tárolni...
-
StoneBridge
senior tag
válasz
CyberPunk666 #81590 üzenetére
Szerinted ha egy turbos rendszernel, amit ugy terveztek meg, logikusan, nem jelenthet problemat ha a rendszerbol hianyzik/hibas az egyik fo elem?
Ha a motorodon elmegy egy henger, de ugyis ott a masik, mert az dolgozik, hasznalod tovabb?
Tipustol, problematol fuggoen amugy nem olcso mulatsag a turbo rendbehozatala.
-
TommyGun
őstag
válasz
CyberPunk666 #81590 üzenetére
Ezt ide akartad? Motoros topik....turbó nélkül is megy, csak nem úgy ahogy kéne, a turbó javíttatás meg attól függ mi baja nem olcsó mulatság ám...
-
TommyGun
őstag
Találtam egy ilyen konzolt 4000Ft körül mozog Elvileg a golyó méretét is megmérték ha jól látom 1 colos az átmérője, nemtom a Waytech konzolon mekkora a golyó de ha 1 col körüli akkor elvileg csak egy csavaros golyót kell csináltatni esztergályossal amivel berakom a fake tükör helyére és tádá. Azért az csak jobb mint a kormányra csavarni, ha már ott az az üres luk...
Ha bogyót szépen megkérem lehet megméri
-
CyberPunk666
senior tag
Bocs a kérdés miatt ,de ha egy autónál azt mondja a tulaj, hogy nem megy a turbó, az nagy problémát jelent, vagy ettől még simán lehet használni, csak nem lesz meg a turbó extra ereje?
Mert lenne egy ideális furgon, aminek annyi a (bevallott) baja, hogy a turbo nem jó.Annyira nem mennék vele sokat, meg nincsenek nagy igényeim, de ez egy mellózhető dolog vagy mindenképpen egy pénztemető?
-
Laca1212
őstag
-
Doki16
addikt
válasz
Laca1212 #81581 üzenetére
Ugyanezt vettem csak olcsóbban
Ha nincs odaírva az iPhone akkor minden olcsóbb
Én a biztonság kedvéért még vettem hozzá egy ilyet . Hamarosan felrakom a motorra és mehet az első teszt. Amúgy elég stabilnak és jónak tűnik. Rendes önzáró anya van rajta és masszívan tartja a telefont. -
TommyGun
őstag
válasz
Laca1212 #81581 üzenetére
Nem rossz, ennyit megér egy próba, majd írd már meg milyen.
Régóta filózok hogy a egy ilyet csinálok én is >>> NT700 NAVI állvány
Ez elég dög, nekem is van egy ledugózott tükörtartó a bal oldalon, találtam is ilyen golyós csavaros cuccot [link] Ez elvileg ugye kamerás cucc, az aljára csináltatnék egy egy golyós csavart esztergályossal amit ki sem kell venni többet, illetve a tetelyére meg szintén egy golyós konzolt ami megtartja a navit, csak előbb lehet navit kéne venni meg ezt a műanyag csavros vackot ami a két konzolt összefogja. -
Moleman
addikt
válasz
Laca1212 #81581 üzenetére
Kíváncsian várom. Én ezzel szemezek, mert nem túl bizalomgerjesztő a többi típusnál az a pár kis fülecske, aminek a helyén kéne tartania, de hűtés szempontjából mindenképpen jobbak (a Snapdragon 800-am szeret melegedni, és folyamatos töltés kell neki a navigáláshoz).
-
Laca1212
őstag
Megjött a tartó. Első ránézésre jónak tűnik. Aztán majd kiderül a gyakorlatban mit tud.
-
Moleman
addikt
válasz
Laca1212 #81571 üzenetére
Így mondjuk érthető. Nekem 18k egy utángyártott fényszóró - igaz, most pont rossz sorozatból kaptam, az előző, amit összetörtem, ugyanez a cikkszám volt és baromi jó, az újnak meg használhatatlanul szór a távolságija és kicsit foltos a projektor vetítési képe is. A lökhárítót nekem is javíttatni kellett, hegesztés+fényezés kb 25k. Márkaszervizbe én nem járok, általában magamnak csinálom itthon, amit tudok, amit meg nem, van jól bevált futóművesem. A legutóbbi karosszériás mondjuk nem győzött meg teljesen, nem volt olcsó, cserébe kicsit kókány.
(#81578) Lomha 8V
Gyári xenonnál kb bármelyik típusnál esélyes. F10-es ötös BMW-hez 6-700 ezer egyetlen lámpatest. -
Laca1212
őstag
válasz
Moleman #81567 üzenetére
Na igen...kinek mi.
Nekem kocsira 67e a casco/év 10%, 20e ft önrésszel. Üvegre 0 Ft az önrész. Gyári alkatrészeket fedez, nincs avultatás, + a többi kedvező opció. Szélvédőt cseréltettem nemrég egy kavics miatt...300e-be fájt volna. Egy első fényszóró a kocsimra 350e, hátsó 180e. Pedig nem új autó. Egy lökös javítás,fényezés 50e minimum. Ezek márkaszerviz árak, gyári alkatrésszel. Én nem sufnizok. Nekem megéri. Bármikor lehetek fasz. -
Geresics
addikt
válasz
Laca1212 #81566 üzenetére
Tavaly akartam én is CASCO-t, de nekem is 40eFt/évre jött ki. Azért nem kötöttem végül meg, mert engem is csak a totálkár/lopás érdekelt volna, ahhoz viszont drága. Lopás ellen ha az évi 40eFt-ot elköltöm biztonságtechnikára (ABUS cuccok, riasztó, GPS nyomkövetés, stb), akkor két év CASCO összegéből elég jó lehetőségek vannak! Ha kisebb törések (pl. tükör) fizetését is szeretné az ember, akkor a 100eFt önerős konstrukció már alapból nem jó, az meg megint drágább...
Ja, és a technikai cuccokat akárhány motoromra tovább tudom vinni, a CASCO "kidobott" pénz... -
V.Stryker
nagyúr
válasz
Laca1212 #81566 üzenetére
Nekem az allianzos kötelező mellé van egy éves szinten 3000 forintos assistance szolgáltatásom, ami nem nagy értékű, de hogy kicibáljanak az erdőből bárhol vagyok, arra pont elég.
Illetve a balesetbiztosítás az tök alap. Mondjuk idén elkummantottam, de most hogy eszembe juttatad, így mindjárt rá is megyek a dologra, mert az fontos. Ha másért nem, a két gyerek miatt, legalább a temetési ktg.-et fedezze.Egy bocinál mit félsz a lopástól? 50%- hogy nem tetszik neki a boci szeme miatt. A másik 50% -nak a fele meg a 250kg -t el se bírja, rádől és agyonnyomja. Tehát effektíve 25% az esélye a lopásnak egy Hondához képest.
-
Moleman
addikt
válasz
Laca1212 #81566 üzenetére
Én tavaly télen árokba dobta a kocsim, az értékének több mint 20%-a volt a javítás, hálistennek csak az orra sérült. Utána kiszámoltam, ha lett volna cascom, ugyanannyit, vagy inkább kicsit többet fizettem volna be rá a megelőző 2.5 évben, amióta nálam volt, plusz az önrész, tehát máris bőven mínusz. Persze más lett volna a helyzet, ha bukfenceztem is volna vele, meg légzsák, meg ilyesmi.
A lopáshoz nem nagyon tudok hozzászólni, nem túl keresett az autóm, a motorokhoz nem értek. De nem hiszem, hogy 10-15 éves motorok lennének a tolvajok vágyai.
-
-
Laca1212
őstag
válasz
Laca1212 #81422 üzenetére
Akit érdekel esetleg...kicsit utána túrtam.
Kértem ajánlatokat egy 2006-os Suzuki GSX 750 F-re full casco-ra és baleset biztosításra.
Alkusz: Multirisk Független Biztosítási Alkusz kft.Nekem ezeket ajánlották. Nyilván mindenkinek más-más lesz ha kér ajánlatot.
Casco - Aegon:
Teljes körű ( lopás, elemi károk, törés)önrész 10% min. 50.000 Ft-ra - negyedéves csekkes díjfizetés – 15.681 Ft negyedévente
önrész 10% min. 50.000 Ft-ra - negyedéves átutalásos díjfizetés – 14.559 Ft negyedévente
önrész 10% min. 100.000 Ft-ra - negyedéves csekkes díjfizetés – 14.841 Ft negyedévente
önrész 10% min. 100.000 Ft-ra - negyedéves átutalásos díjfizetés – 13.719 Ft negyedéventeŐsztől-tavaszig lehet kérni téli csomag módosítást – nincs benne a törés – ennek a díja 2.000 körüli havonta.
Kis matek után az éves díj így alakulna - ha fél évre a csökkentett díjat kérem -"önrész 10% min. 50.000 Ft-ra - negyedéves átutalásos díjfizetés – 14.559 Ft negyedévente" esetén:
2*negyed év 2*14.559 és 2*negyed év kb. 2*6000. Azaz: kb.41e/évA motoros baleset biztosításra(AIG Europe Limited Magyarország) meg ezek vannak.
Most 30%-os kedvezmény van a listában szereplő árakból. Ez a Prémium esetén 21e/év.Szvsz nem vészes árak... ÁSZF-eket is kaptam. Ha valakit érdekel és megszakértené, privátban át tudom küldeni.
Nem reklám, semmi közöm hozzájuk, de hátha másnak is hasznos!
-
Moleman
addikt
válasz
freelanced #81560 üzenetére
Én is csak pislogok, novemberben volt egy frissen behozott nagyon szép Fazer Budaörsön 450-ért, 1-2 hónapja Gyálon 550-ért, most meg 600-tól kezdődnek, és mind messze is van Pesttől... Már ott tartok, hogy 800-ra fel kellett tornásznom a keretet, hogy tuti beleférjek majd. Május közepén akartam venni, de lehet már április közepén lecsapok, ha tudok, mert ez csak rosszabb lesz.
-
TommyNagz
senior tag
válasz
freelanced #81560 üzenetére
Hehe nekem pomt van, nemreg szedtem le a hirdetest
(rohadjatok meg akkor inkabb megtartom felkialtassal)
-
-
freelanced
addikt
Üdv!
Valóban jól felmentek az árak..
Tudtok ajánlani bármit ami jó kezdőnek és 500.000 körül megkapható?
Sajnos a CB 500 és a GS500 is drágább már, illetve CB500-ból nem nagyon találtam most 35kW-os verziót.
-
Topiccsendőr
addikt
Inkabb valami ilyesmihez vagyok szokva
Nincs tultolt nemzeti ontudat, viszont annal szerenyebben mutatja meg a motor minoseget... Az ott karbon felni.
-
zgospel
őstag
válasz
Bogyó bá' #81550 üzenetére
Én azt vettem észre az utóbbi 2 évben kicsit megindultak felfelé az árak, de legalábbis nem csökkentek. Egyrészt ahogy írták a jóidő, másrészt szerintem ahogy minden téren kicsit nőtt a vásárlási kedve az embereknek az utóbbi pár évben, ingatlan, utazások, éttermek, autók, stb úgy a motorokra is megnőtt a kereslet, pláne a gazdaságosan fenntartható és megbízhatóakra, mert azokat "csak megvenni kell". Statisztikám vagy bármi amivel alá tudnám támasztani az nincs, de szerintem ez is közrejátszik
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Tarill #81551 üzenetére
Tavalyelőtt mikor vettem a szervizkönyves, vadi új gumis, új láncszettes vasamat, szinte az egyik legdrágább volt 549 ezerért (500-ért lett az enyém végül, egyébként 2007-es)
Na de 650-700 ezerért a GS-nél már sokkal komolyabb motorok is vannak, akár jó állapotban is...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Mióta lett ilyen eszement ára a szebb GS500-aknak?
-
Geresics
addikt
Ez pedig egy (szintén mai) kedvcsináló videó a mai Cafe Racer témához!
-
Geresics
addikt
Adam Riemann újabb zseniális videója - ezúttal a KTM 2017-es Ausztráliai mókájáról!
Akinek ez nem tetszik, az buzi! -
-Mike-
addikt
válasz
TommyNagz #81542 üzenetére
A topic összefoglalóban láttam, hogy CBF500-asod van. Vedd úgy hogy nem kérdeztem semmit.
Szerintem mi vagy Mátra vagy Bükk, "szokásos". Nincs nagy terv csak valami szezon eleji óvatos gurulás. De mi nem barangolunk semerre, megállunk, dumálunk a motorokról majd újra lóra. -
TommyNagz
senior tag
válasz
-Mike- #81538 üzenetére
Szombaton vagy vasarnap es valahova
viccet felreteve, nyitott vagyok az otletekre. Pestrol indulunk paran, az egyik srac Erdrol. Mult heten Szentkirlalyszabadjan voltunk a szovjet laktanyaban. Kekesteto uncsi, Turul megvolt, Balaton megvolt, visegrad megvolt, szoval ha van javaslat, szivesen veszem.
-
-Mike-
addikt
válasz
CyberPunk666 #81525 üzenetére
Milyen gumi van a kawán?
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
freelanced #81534 üzenetére
A jó csizmám eladtam, mert sportos kellett, a sportos szétesett kissé és zsibbad benne néha a lábam. A motoros cipőm szellős, télen vastag zoknival pont fasza, akkor is használom.
Az első kesztyűben zsibbadt a kezem. A második rohadt jó volt, de szétszakadt. A harmadiknál mellélőttem a méretet, pedig drágább jobb kesztyű...nagy, zsibbad benne a kezem. Meg is hirdettem.A bőrruhám tökéletes. A kordurám vacak, a kantáros gatyán nincs slicc, nem tudok hugyozni benne kulturált módon.
A bukóm még úgy is tökéletes, hogy a neten rendeltem, próba nélkül. Igaz, ugyanebből a márkából volt már egy bukóm, azt vettem alapul.
-
Moleman
addikt
válasz
freelanced #81534 üzenetére
A csizmát nem válogattam, mivel kaptam, nyáron kicsit szellős, télen vastag zoknival teljesen passzentos. A kesztyűvel mázlim volt, az első kettő kesztyűm azonnal tökéletes volt, első modell, első próbálás, de a harmadik Modekából is a második felpróbált lett jó a végén. Sisakból se nagyon válogattam, felpróbáltam egyet, tudtam, hogy az L-es nagy, onnantól M-est kerestem, az jó lett. Drágább típusra nem is lett volna pénzem, ezért nem is néztem mást.
A kabátom kicsit nagy, de a téli betéttel az is elég passzos, a nadrágot pedig még mindig várom (elsőre véletlenül rosszat küldtek
).
-
freelanced
addikt
Volt ma egy jó pár órás járkáló körutam.
Kezdek elkeseredni.
Az AGV K3 MS nagy volt egy ujj befert az S jo lett volna mindenhol passzos meg kényelmes csak homlokban azoros, feszít. Hátra van még a HJC es kifújt.
Kíváncsi leszek.
A kesztyűkkel is szívok, Spidit próbáltam de kb mindnél hosszú a mutatóujj resze a tobbi meg kicsi,szorit.
Lehet hogy marad a Modeka.Cipők terén se vagyok kibékülve. Elvileg 44-es a lábam de sokszor végig ér a nagylábujjam viszont a 45ös alig fog már, túl bő.
Nektek egyszerűbben ment vagy mindenki megszenved ezzel??
-
V.Stryker
nagyúr
Na, végre jót röhögtem. Jobb a vérszívás az abs-nél.
-
-
demars
addikt
válasz
TommyNagz #81529 üzenetére
Pár hete nekem is ezt mondta, hogy nincs ideje sorry
Akkor gondoltam lecserélek mindent én, kocsinál megy itt se lehet gond. Aha... lófütyit! Az első és oldalsó idomok levételénél megakadtam. Jól felqrtam magam aztán rácsörögtem a srácra megint (szombat du volt ez), azt mondta kedden ráér vigyem. Óh mondom fasza, ott leszek.
Kérdeztem, hogy kb mire számítsak, nem mondott semmit, majd kiderül. -
demars
addikt
Leadtam a vasat...
de csak két napra.Folyadékok, szűrők, gyertyák, izzók csere. Lesz karbi szinkron és kap egy fesz mérőt meg egy usb aljzatot (kormányra szerelhető).
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
CyberPunk666 #81501 üzenetére
Tul tag fogalom az inog.
Valszeg a rugostag nagy rugoutjait erzed, + a villa rugalmassagat, elore, hatra. Elofeszitessel a magassagat tudod allitani, a rugoerod ugyanakkora marad.
Ezt igy nem tudjuk forumrol megfejteni, de klasszik himbilimbi motor erzesnek tunik a puha rugok, a nem kelloen merev villa vagy villanyak, vaznyak, lengovillacspagyazasnak koszonhetoen. Valaszd ki ezek kozul, melyik a szimpi.
A puha gumit azonnal erezni. Maga ala akar fordulni a motor, nehez lassu kanyarokban elforditani a kormanyt. A gumi biztos nem eleg jo, de ilyet nem csinal. -
zgospel
őstag
válasz
CyberPunk666 #81519 üzenetére
Szerintem csak nem melegedett be rendesen és apró csúszásokat éreztél, nem?
-
TommyNagz
senior tag
válasz
-Mosquito- #81521 üzenetére
jaja pedig már vagy 2 hete megvan
-
ath
senior tag
válasz
CyberPunk666 #81514 üzenetére
hááát.. elvileg jó [link]
lehet oda kéne adnod valaki tapasztaltabbnak ő mit érez vele -
TommyNagz
senior tag
válasz
CyberPunk666 #81517 üzenetére
Sok fokozat nincs rajta es sokat nem is szabad allitani hirtelen, ugy tudom. Szoval pl. enyemen 7 fokozat van, ha nincs elofeszites allitva, megprobalnam kettovel beljebb rakni es kiprobalni van-e kulonbseg.
-
Geresics
addikt
válasz
CyberPunk666 #81514 üzenetére
Buta kérdés: guminyomást nézted már?
-
TommyNagz
senior tag
válasz
CyberPunk666 #81514 üzenetére
Már ha az a probléma. Amugy szerszamot kell hogy adjanak hozza, azzal tudod piszkalni a rugo elofesziteset.
-
Horvi
őstag
Hali,
Tudnátok ajánlani egy megbízható márkaszervizt Kawasakihoz, Pesten és környékén? Ahova eddig hordtam a mocit az megszűnt. Amit eddig néztem az a Kawasaki Centrum és a Mirek Motors. Valakinek valami tapasztalata velük? Remélem tudtok segíteni.
Köszi! -
ath
senior tag
válasz
CyberPunk666 #81501 üzenetére
te hány kiló vagy? nem lesz túl puha az a hátsó rugó?
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
zgospel #81506 üzenetére
Köszi a tippet, azért gondoltam ide menni, mert óbudán dolgozom és hát így adta magát...
De csalódás volt az út és a forgalom miatt.Azért a kitáblázott kanyar a közepén lévő kráterrel eléggé vérlázító...
Nevetséges, hogy a tábla jogilag levédi az üzemeltetőt. Azért igazán lehetne egy minimum, amit garantálni kell. -
V.Stryker
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #81505 üzenetére
Dobogókő felé tényleg szar az út. Én a helyedben inkább lemennék Kakucs ringre...fél órás út, 5000-ért fél napig körözhetsz. Ott szerintem nem fog imbolyogni.
-
zgospel
őstag
válasz
CyberPunk666 #81501 üzenetére
"miért volt ekkora forgalom ott kedden délután kettőkor. Nem dolgoznak az emberek?"
Bennem ez minden nap felmerülEgyébként ha élvezni akarod a motorozást és pláne kis rutint szerezni a szerpentinezésben akkor a Pilist szerintem felejtsd el. De ez csak az én személyes véleményem. Az út mindenhol szar, ami eleve tönkrevágja az élményt, pláne kezdőként. Plusz ugye érthető okokból rengeteg arra a kiránduló, akik felhordják az út széléről vagy kis erdei utakról a sarat. Kanyar közepén azzal szembesülni hogy keresztbe egy bazinagy sárfolt nem túl kellemes.
Ilyen szempontból a Mátra sokkal jobb, igaz kb 1 óra oda az út, de megéri. Az útminőség kifejezetten jó a Mátrafüred - Mátraháza - Parád szakaszon, de erről a szakaszról letérve Mátraszentimre felé is tűrhető, a Pilisnél mindenképp jobb.
Sokkal nyugodtabban lehet venni a kanyarokat, nem azon kell parázni hogy a felgyűrődött aszfaltú kanyarban mikor esik ki alólad a motor. Legalábbis nekem ez az érzésem.Annyi hogy a frissen felújított szakaszon az út szélét murvával szórták fel az okosok, ezt a murvát pedig a kanyarokat levágó autók felhordják az útra, ami néha elég ijesztő tud lenni.
Továbbá a Bükkben is többnyire jó az út, azonban keskenyebb mint a Mátrában, emiatt gyakran az autók átjönnek a kanyarban a sávodba, ami elég ijesztő tud lenni. Illetve a Bükkben is van több kanyar ahova erdei út csatlakozik be, emiatt sárfoltos a kanyar.
Na persze sokakat láttam már a Pilis legkátyusabb legszarabb kanyarjaiban is végigtérdelni, de azt hiszem ők nem mostanában kezdték
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
V.Stryker #81504 üzenetére
kawa ninja 300
(az egy sebességnélt nem úgy kell érteni, hogy egy adott X sebességnél, hanem az adott helen, ha gyorsítok, vagy lassítok, akkor elmúlik.
De igazából mostanáig sosem jött elő ennyire markánsan és hosszan, csak ha mondjuk rámentem egy szarabb zebrára vagy ilyesmi, akkor 1szer előjött vagy ilyesmi, kimondottan itt a fos úton volt néhol egy olyan sebesség, ami kohozta.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #81503 üzenetére
Milyen motor is ez?
-
Moleman
addikt
válasz
CyberPunk666 #81501 üzenetére
Nekem az egyik robogóm volt ilyen, mikor nyolcas volt a hátsó kerekében.
-
CyberPunk666
senior tag
Jártam dobogókőn, elég nagy csalódás :/
Egyrsézt nem értem, hogy mégis miért volt ekkora forgalom ott kedden délután kettőkor. Nem dolgoznak az emberek?
A másik problémám, hogy az út annyira szar, hogy nem mertem rendes sebességgel menni. Ilyenek voltak, hogy a kanyar előtt kirakva egy vigyázz baleset tábla, rajta balesetről készült fénykép... lassítottam picit... a kanyar közepént egy kurvanagy kráter fogadott. WTF?
A tábla helyett talán be kéne foltozni azt a szart.A városban jobban be merem dönteni, mert nem ugrál a szarokon a gumi...
Btw azt mi eredményezheti, hogy ha a hátsó a kanyarokban (nem is nagyon döntve és gyorsan) kicsit inog. Nem tudom, hogy lehetne jobban leírni, olyan mint amikor terepen nagy gázzal indulsz és megindul erre is meg arra is a kerék. Szabályosan az inog a jó szó rá, hogy milyen érzés rajta ülni.
Nem is feszegetve a határokat. Ez a szar gumi? vagy futómű? Vagy a szar út?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Windows 11
- Kapcsolja ki, kapcsolja be!
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Házi hangfal építés
- Külpolitika
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- Mikrotik routerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest