Hirdetés
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Házi hangfal építés
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- 3D nyomtatás
- Azonnali VGA-s kérdések órája
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #82497 üzenetére
KTM 1290 Super Duke GT?
-
-
CyberPunk666
senior tag
áh, ez a z1000sx egy álom, és a zzr1400 se rossz.
Nem vagyok márkabuzi, de nem tehetek róla, hogy a kawasakik formavilága nálam egy szinttel feljebb van, mint a többinek. Annyira eltalált, nyitott lennék én másra, de akkor is ezek tetszenek.na, utánaolvasok, hogy mennyire jó/rossz ez az z1000sx
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
CyberPunk666 #82494 üzenetére
A yamaha FJR1300-at próbáltam a 2015-ös modellt. Halál unalom egy motor. Semmi nem fogott meg benne, semmi....
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
runner 125 #82493 üzenetére
Körbenéztem most, hogy milyen motort vennék és sajnos meg kell állapítsam, hogy nem sok motort készítenek az ízlésem szerint. Szerintem a ninják formaterve nagyon jó, számomra lemossa a többit, de picik.
A cbr azon kívül, hogy szintén pici, nem is tetszik :S, Az r6 az bejön, de az is picike.Javasolták itt páran a bmw-t. Megnéztem őket, de nem az én világom egyik sem. Még a záslóshajós 1000RRRRR sem, akárhány R-t is tesznek oda.
Találtam egy ilyen Yamaha FJR1300 gépet, ami képeken jól néz ki, bár tartok tőle, hogy ez meg ilyen goldwing méretű cirkáló.
Az aprilia sportgépei gyönyörűek, de ki lehet-e bírni rajtuk fél óránál többet egyhuzamban...? ^^
nem lesz ez egy egyszerű menet az biztos...
Lehet azért maradok a 300-as ninján, mert nem találok semmit, amit jobban tetszene xd
Mondjuk a Z1000Sx az eléggé tetszik... nem véletlen, hiszen a ninjás formavilág rabul ejtett engem.
-
runner 125
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #82455 üzenetére
Jó bizony a VFR, bár nem tudom melyik évjáratot vennéd, gyanítom 800-asban gondolkodnál és abból is az újat. Nekem még a 2002-től gyártott VTEC van, szeretem nagyon. Persze van kompromisszuma, nehéz, kicsit lehetne még erősebb, noh és a generátort is érdemes figyelni 50k km környékén, de élvezetes motorozáshoz bőven elég, amit tud. Ráadásul pontosan ilyen kategóriát kerestem annó én is. Lehessen vele döntögetni, mellette ne legyen nagyon kényelmeten és persze nézzen ki jól.
Hasonló paraméterekkel bírunk, 187 vagyok és 90kg, simán elférek rajta, sőt, 1-1 komolyabb kigyorsításnál kapaszkodok rendesen, mert simán hátrébbcsúszok, szóval hely van.A mostani 800-as már nem az én világom. Kiölték belőle a boogie-t, elvékonyíották az egészet, elvitték túra irányba, gömbölyű lett mindenhol, totál távol áll tőlem, persze ettől még nem rossz vétel, sőt, tesztek alapján mlg jobb a futóműve és a fékek.
Z1000SX is jó gép, fekete VFR-es haverom olyat nézett első körben használtan, de iszonyú tré a hazai kínálat.
tboldi
Persze, az összecsukható kis vödör, összecsukahtó szivaccsal. Megállok 20km-enként, teleköpködöm és lemosom.
-
Lajkó
őstag
Üdv.
A korlátlan jogsival, nulla rutinnal, Debrecen-Miskolc inga heti egyszer (pályán is), később napi inga 20km de szeretnék akár világot is látni utassal. Lehetőleg alacsony fogyasztással (5L alatt) tudtok ajánlani hosszútávon is kényelmes, jól pakolható és megbízható mocit?
Elolvastam a kötelezőket, körülnéztem, eddig az ezeréves (1997) Transalp ami beleférne a büdzsébe, de tartok tőle kicsit.
Ördögtől való ötlet ez?
Vagy ár/érték arányban jobban járok egy 2007 utáni V-Strom-mal? Ennél már a vételár kétharmada hitel lenne... -
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #82489 üzenetére
Mert? Nincs nálad?
-
boogie84
veterán
Ma végre mentem is a CBR-rel. Újjászülettem.
Akksicsere után sokkal jobb érzés. -
ath
senior tag
válasz
CyberPunk666 #82481 üzenetére
szerintem törd meg a jobb oldalát is, úgy jobban látszik rajta használják és nem csak kirakatmotor
-
Xaels
félisten
A kipufogót végül nem sikerült ma feltenni, ami lehet szét van barmolva, az első leömlőt is le kell cserélnem mert az is át van szabva. Még jó, hogy azt is elhoztam. Ha már szét szedtem, akkor amit tudtam lefújtam, ne legyen rozsdafoltos. Holnap megyek pontot teszek a Red Baronos sztori végére remélem és ha már bemegyek a városba akkor veszek pár rozsdamentes csavart a berohadtak helyére
-
BoB
veterán
válasz
CyberPunk666 #82481 üzenetére
Csak irigykednek
-
Tarill
őstag
válasz
CyberPunk666 #82481 üzenetére
Pedig milyen jó is az úgy
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
Kolondrum #82476 üzenetére
Ki mondta, hogy én nem tudom megnézni. Én csak annyit mondtam, hogy végignézte ezeket is.
De akkor rohadjon meg, amiért megnézte. Istenem, nem értem miért fáj nektek, hogy megnézett olyan dolgokat, amiket még a rutinvizsgán is meg kell.
Komolyan elképesztő.
Meg na és, ha nem szabad ilyen gondjának lennie 1000km után, akkor mi van? Attól még jobb, ha nézi, és ezerből egyszer kiszúrja, mintha nem veszi észre azt.Btw még a láncot is letakarította és befújta, a szemét.. ilyen aljas egy szerelőt. Pedig a láncot nekem is ápolni kell, ráadásul 1000 km után még felesleges is a tisztítás. Ilyen helyre se megyek többet.
Majd keresek valami szakit, aki mindenre csak legyint, hogy "jó'van az úgy"', "ráér az még". -
Topiccsendőr
addikt
válasz
LustaDick123 #82478 üzenetére
Hatooo. Nyomatekra huzzak a gyarban...
Geppel csinaljak, nem tudjak elrontani, hulyebiztos. Egyszeruen ez ilyen. -
LustaDick123
tag
válasz
Topiccsendőr #82474 üzenetére
Azért abban egyet érthetünk, hogyha azokat a bowdeneket jól beállították és csavarokat előírt nyomatékra húzták, esetleg csavarrögzítővel behajtották nem szabadna lazának lennie.
Egy ilyen 1000-res szervíz egy olajcsere és pár csavar esetleges meghúzása, ellenőrzése, szemrevételezése, nem több. 1000 kilométert egy-két nap alatt lehet menni motorral.
-
válasz
CyberPunk666 #82471 üzenetére
Mit nem értesz? Írtad mit néztek, ezeket neked is meg kell tudni, nem itt kezdődik a szerviz.
Ha meg kötelező hát át kell esni rajta. Ilyenkor amúgy mi van ha kap mondjuk másik karokat, másik kipufogót? Vagy gari alatt semmit nem lehet?persuader! Igaz, de nincs igazam? A robogóm volt a táborinál, akkor egy másik helyen, kellett egy akkor 20 éves nyikhaj gyerek aki darabokba szedte és rendbe tette. Mert ő hajlandó volt bontani nem pedig simogatni. Imádom ezeket a mű dolgokat, bovden olajzás, lánc beállítása stb. Aki motorozok urambocsánat alap dolgokat tudjon már mint olajat cserélni pl.
Ma is a GSR-es fazon nagyon örült ernőnek olyat akart venni, majdnem mondtam neki gyere el hozzánk, 1 óra és lesz olajad új, nem kell ide 6500ft/órás szerviz. (2016-os ár) -
CyberPunk666
senior tag
válasz
Topiccsendőr #82474 üzenetére
Valahol azt olvastam az interneten, hogy az új láncok az elején hajlamosak egy kicsit megnyúlni (tudom, hogy valójában kopás van és nem nyúlás), majd nagyon sokáig nem kell utánaállítani. Nem tudom mi igaz ebből, de ez alapján a láncfeszesség beállítása tipikusan aktuális dolog az ezres szerviznél.
De mint mondtam ezt csak olvastam valahol, nem tudom egyezik-e a tapasztalataiddal.
Btw itthon volt ez a munkád, vagy kint külföldön?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
LustaDick123 #82469 üzenetére
Hat, azert vannak dolgok, amik elofordulnak, pl a heten 2 darab uj 650 es ninjat es egy z1000 esen kellett 1000 km es szervizt csinalnom (probamunka volt kawasaki szalonban)
A feknyereg csavarjai pl lazak voltak mindket 650 esen, es teljesen elment a gazholtjatek, kuplung holtjatek, lancfeszesseg. -
kisninja
őstag
válasz
horvathkrisz #82472 üzenetére
Ésszel és ha felfestésre vasútra vagy aknafedélre mész az nagyon csúszhat.
-
horvathkrisz
addikt
Épp sikerült hazahúznom az eső elől, nagyon fosok tőle.
Szabad egyáltalán esőben dönteni a motort? -
CyberPunk666
senior tag
válasz
LustaDick123 #82469 üzenetére
Igen, de ennek ellenére lelkiismeretesen végignézte. Ami becsülendő, nem mismásolják el a dolgokat azzal, hogy az úgyis tuti jó még. Nekem ez szimpatikus.
(#82470) Kolondrum
Nem igazán tudom dekódolni a hozzászólásodnak kb a 72%-t.
-
válasz
CyberPunk666 #82466 üzenetére
Totál alap dolgokat néznek amit mindenkinek tudni kéne. Az a GSR is olajcsere miatt volt ott ahol voltam. Már ez is gondot jelent?
Akkor érdekes a téma ha mondjuk kelepel a blokk és okosabbnak kell lenni mint pár bovden vagy guminyomás ellenőrzésÉn ma néztem 2500km-t mentem mióta megvan, kicsit több mint 1 hónapja és az a durva, hogy még csak nem is engedtem el magam, semmi ilyen menjünk ki a világból esetek.
-
LustaDick123
tag
válasz
CyberPunk666 #82466 üzenetére
Ha ez a motor rendesen át esett a nullrevizión, akkor azért 1000km után nem sok mindent kell rajta állítani...
-
Horvi
őstag
válasz
CyberPunk666 #82466 üzenetére
Köszi a részletes infót
, akkor szerintem megpróbálkozom én is velük.
-
CyberPunk666
senior tag
Kawasaki centrum, a hivatalos importőrt műhelye.
Nem sok összehasonlítási alapom van (vagyis nincsen, egész pontosan), de normálisak voltak, motul 5100 a standard olaj, amit használnak.
A telefonban azt mondták, hogy 24k lesz, aztán csak 19k volt.Olajat cseréltek, meg átvizsgálták, a lánc feszességén állított a srác, keréknyomást ellenőrzött, karokat, holtjátékokat is megnézegette. Mikor odavittem, nem kellett várni, azonnal elkezdték. 1.5 órát ígértek, kb 1.25 alatt meg is lett.
Szépen letisztogatta ahol dolgozott, nem cseszte össze sehol.
Amennyit én le tudok szűrni az egészből, én bátran merem hozzájuk vinni legközelebb is.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
CyberPunk666 #82455 üzenetére
Ah, kiestem a szerepembol.
Ezek csak a sajat izlesuket akarjak raderoltetni.
Hallgas ide:
ducati panigale.Nem lehet szarul kinezni vele!
(Ha meg igen, kit erdekel, a vilag legjobb motorja) -
Warpig
aktív tag
válasz
CyberPunk666 #82455 üzenetére
Közelítőleg pontos: http://cycle-ergo.com/
-
tboldi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #82435 üzenetére
Hogy lesz nekem így új, nagy és sportos gépem?
Tudom ajánlani a BMW R1200RS-t. Én 194 cm vagyok (meg 120 kiló
) és elég kényelmes volt. Így nézek ki rajta:
Egy baja van, 4,5 millótól kezdődik, kedvem szerint felextrázva meg 5,4.
Vagy jóval olcsóbban (3,5M) ott van pl. a Honda VFR800F is.
(#82447) persuader: +1
-
Horvi
őstag
válasz
CyberPunk666 #82430 üzenetére
Végül hova vitted szervizeltetni a mocid?
-
BoB
veterán
válasz
CyberPunk666 #82455 üzenetére
Ne figyelj ezekre az emberekre, ha Kawa kell, ott a Z1000SX, az a te géped.
-
-Mike-
addikt
válasz
CyberPunk666 #82455 üzenetére
Ha olyan motort akarsz, ami túra is, sport is, megy mint a gép, kényelmes, gyerekjáték vele motorozni és ekkora vagy akkor:
BMW S1000XR
Minden évben szokott lenni bmw tesztnap, iratkozz fel, menj el, próbáld ki. Nem fogsz másra gondolni, kavára meg főleg nem. -
ath
senior tag
anyám.. gixeren rettentő durván néz ki a túrakormány
[link]
-
Gaboman
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #82435 üzenetére
Milyen magas is vagy és hány kg?
Ha nagy ember vagy ott az MT-09 Tracer, én sem vagyok kis de ezen simán elférek, sőt még haver is pedig ő kimondottan nagyon nagy!!
Itt pedig nem lesz hiányod sem tartalék erőből sem pedig nyomatékból.Alul a méreteket nézd meg és hasonlítsd össze a tiedével.
-
LustaDick123
tag
válasz
CyberPunk666 #82452 üzenetére
Ha magas vagy akkor túraenduró (Vara, DL650 stb.) vagy ha sporttúra, akkor K1300.
Ezeket a DL650 kivételével nem gyártják, a motorok többsége vagy kicsi vagy nagyon hegyes a térdszög. Ne keverd össze a köbcentit a motor fizikai méretével. -
runner 125
nagyúr
válasz
-Mosquito- #82424 üzenetére
Annó nekem nagy álmom volt, sokat szemeztem vele, végül kimaradt. De szerintem formailag manapság is időtálló.
-
ath
senior tag
texas kemény hely, megérdemli [link]
-
Yausa , banner, excide ? Ki mire szavaz? Az első irreálisan drága.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
CyberPunk666 #82435 üzenetére
Szerintem ezt a markabuzisagot felejtsd el eloszor is
Mas motor is van.
Aztan ha nagydarab mernok lennek, en a bomost valasztanam.
Egy boxer cup fenyezesben.
Alulrol tol, valtogatni nem nagyon kell, elforgatja a kereket siman, ha kell, nem hatbakur, hanem linearis a nyomatek, igy nem erzed erosnek. Jo hangja van, jo jaraskulturaja, nem japan, hanem kicsit premium minden. Meg ha a kapcsolokat megnezed, kapcsolgatod, ott is. Egyszeruen fasza motor.
Jo vele menni. Sportosnak nevezhetjuk, futomuve szerintem parades.De van rengeteg nagymotor meg. Nezz szet.
-
75k-ért hangolnák a motort a yoshihoz, de csak ezért ennyire olcsó, mert van lambda szonda hely a kipufon. WTF?
-
emre
veterán
-
válasz
zgospel #82439 üzenetére
Ilyet nem mondunk sztem suliba sem, de 600 alá nem megy az fix. Nem az a visszafogott stílus. Gyűjti az infót a témáról, ruhákat néz, blokkok, működés miegymás. Be van sózva, nem kicsit. Felültettem ernőre, épp fél üres volt a tank, érdekes volt meg kell mondjam, jól áll neki, kimondottan hmmmm kategória lesz ha lesz ruha is, de akkor is el kell bírni a vasat stb. Magasság határon van amit még vállalnak, súly kb 60kg, sok izommal. Meglátjuk, de agyon ütöm ha felborul. Még nekem mondja, hogy lassan mentem vele. Atyám.
Bogyó bá'! Nem értem, hogy nekem nagyobb kellene jelenleg. Azért szószó az az 1300-as CB nagyon szép volt.
-
Az év első trafija. Így >>
Piros volt a lámpa.
Szóvak voltam fényezést kérdezni, hasidom ügyben. 20k kb. Nem is ez a baj, a színkód. Vázon nincs, ahol kérdezem nem tudják. Voltam a kawánál, (ott álltam a műhelyben jól felszerelet, de akkor is előttem van amit csináltak ernővel), ők sem tudják, ha kell hoznak idomot ebben a színben, de kód nincs nekik sem. Hasidom meg eleve nem fényezett. Így ha meg is valósul ott fogom hagyni a lámpa melletti kis idomot mintának a lajosnál. Nem volt egyszerű eljutni hozzájuk, izgalmas vergődés volt a dugóban. Volt pár bzi aki rámhúzta a kormányt. Én meg tudom milyen kellemetlen ha le van húzva az ablak és két autó között kellemetlenkedek a gázkarral. Úgy is értem haza, hogy a yoshi erre a motorra fog rohadni, annyira szeretem a hangját. Igazából jobban örülök most neki, mint anno a motornak.[link]
[link]
14000km, 2007, német. Valós km. GSR600
Miért érdekes? Hm, hölgy ismerős talán ilyet akar venni. Leszállt mögülem és holnap iratkozik be A-ra. Ha én vagyok a rossz, akkor ő 10x rosszabb.És nem hallgat semmire, suliba is kérdezték mit akar? Legnagyobbat! Hála égnek arra nincs kerete.
-
HSM
félisten
válasz
CyberPunk666 #82435 üzenetére
Ajánlom az SV650S-et, leginkább K7-től a második generációs verziót. Az azért még méretesebb cucc, mint ezek a kis zsebcirkáló sportgépek, és munkábajárós városi motornak is szvsz teljesen jó, nem drága se megvenni, se fenntartani. Ha erősebb kell, akkor pedig ott az ezres belőle, bár az már szvsz túl torkos és feleslegesen erős városi rohangálósnak.
Én is termetes vagyok, ez is közrejátszott, mikor az SV mellett döntttem. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #82435 üzenetére
Barátkozz a gondolattal, és a nagy sporttúra gépekkel.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
Topiccsendőr #82433 üzenetére
Elég elkeserítő.
Gondolom ez nem csak a kawasaki sajátja, akkor az r6 is ilyen, meg a cbr 600-as gépe is.Hogy lesz nekem így új, nagy és sportos gépem?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
CyberPunk666 #82430 üzenetére
A zx 10 es kb akkora, mint egy hatszazas, azaz azon is hulyen neznel ki. Egyedul a tomcat idejeben nem, az kb zzr 1200 meret, de mar a 05 os evjarat is erosen osszement.
Onnantol meg egyre kisebb.Neked a lentebb emlitett bomos csillagrombolo kellene. Rendeld meg most a birodalomtol, amig a halalcsillag gyartja.
Elonye, hogy szalagkorlat, vasalt betonfal eseten rajzfilmszeruen atlyukasztja a motoros korvonalaval az akadalyt, igy az tovabb tud hajtani, mintha misem tortent volna. -
demars
addikt
válasz
CyberPunk666 #82430 üzenetére
Fenét! Jövőre húzd be! Azzal is lehet ésszel menni, ha meg veszel valami köztest megint ráunsz hamar.
Jövőre talán én is váltok, kérdés mi legyen a kis cbf helyett?! Valami hiányzik, nem tudom, hogy mi. (Tartalék erő, nyomaték) -
Chrys_
addikt
válasz
CyberPunk666 #82430 üzenetére
Mit kell 6-7k-ig forgatni városban? Vagy 1-ben közlekedsz?
-
CyberPunk666
senior tag
Na, túl az első nem indexelő bmw-n...
Meg az első szervízen is.Kipróbáltam, hogy olyan 6-7k rpm környékén járok vele folyamatosan, így már nem gond az előzés városban, meg tud mozdulni, meg ugyan az erő így nem egyenletes, de váltásokat is lehet spórolni.
Volt alkalmam a márkaszervízben összehasonlítani élőben a 300-as gépemet az új 650-es ninjával, a 250-es ninjával, egy er6-tal meg egy nem tudom pontosan milyen, valami régebbi 600-as ninjával.
A 300 a legnagyobb külső méretre.Teljesen el is ment a kedvem a 2017-es 650-es ninjától (pedig gyönyörű), egyszerűen elveszik alattam. Valaki szerint itt a fórumon, olyan vagyok a 300-as gépen, mint majom a köszörűkövön, hát akkor hogy festenék azokon a ninjákon.
Nagy csalódás, hogy mennyire picik. Volt még ott az egyik dolgozó 600 gsx gépe (nem tudom pontosan mi volt), az is kisebb :SPedig csak kéne majd valami köztes lépcső a 300-as és a zx-10RR között
-
demars
addikt
válasz
Tarill #82420 üzenetére
Arra mentünk. Csorna ,Győr, Ravazd, Csesznek, Zirc, Bakonybél, Pápa, Csorna
Csesznek és Zirc közötti szakaszon jó minőségű az aszfalt, csak a nagy forgalom miatt paráztam (féltem, hogy a másik sávban kötök ki).
Nem vettem észre, hogy lett volna valami csúszós cucc kiöntve (vagy mázlim volt )
Készülünk még arra, Bakonybél után rengeteg sütögető hely van, lehet bográcsozni is -
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #82426 üzenetére
Tény egy rometnél nagyobb de egy mtz traktornál kisebb.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #82424 üzenetére
En inkabb attol felnek, hogy olyan magas, hogy elszedul az ember rajta, es nehez
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Tarill #82420 üzenetére
82-es főúton Cseszneknél amúgy is vigyázni kell, nem tudom meg lett e már az az illető aki szórakozásból kiöntött csúszós genyát az útra.
Csak a b@rom abba nem gondol bele mekkora balesetet tud okozni.
Minden megcsúszik rajta és ugye oda nem csak motorosok járnak.
Ezért is szokom kerülni azt a szakaszt, valahogy mindig bennem van a félsz hogy idén is.
Egyszer végigmentünk megnézi, és tényleg kimondottan a kanyarokba volt kiöntve trutyi.
Bárcsak láttuk volna amikor kiönti, szívesen bevittem volna egy félreeső helyre hogy elmagyarázzam neki mi a véleményem róla. -
Na csak kiderültek dolgok. Alapjáraton a 15v kamu, fordulaton a 14.6 viszont nem. Fordulaton nem zuhan meg a töltés ventivel, sem indexel. Stabil 14.6v
Most állt a vas 13 órát riasztó nélkül, 12.8v az akku, igaz melegben volt. Kint riasztóval 12.5kb ugyan ennyi idő után. Én ezt elengedtem, jó minden. -
válasz
Topiccsendőr #82415 üzenetére
Való igaz, a töltés fix, hogy jó, de akkor is vannak reggelek hogy keveslem a feszt. Az okát nem tusom, lehet a riasztó. Egyelőre hagyom kiforni a dolgot.
Még nem mértem ki riasztóval, de papíron csak az 2mA -
-
demars
addikt
válasz
Gaboman #82411 üzenetére
Táj?? Az utat, íveket, a forgalomban résztvevőket néztem. Semmit se láttam a tájból
De ha minden jól megy, pár hét múlva ismét megyünk, mert most csak az "eget" fürkésztük Bakonybélen. Legközelebb úgy megyünk, hogy a szabadban piknikezünk. Sokan voltak a patak mellett, jó móka lesz. -
demars
addikt
-
válasz
boogie84 #82403 üzenetére
Én is így voltam anno, hogy nem önindító relé.
(#82396) Tarill! Jók, kicsit lógnak, valakit zavar. Nekem jövő héten fut be egy garnitúra.
(#82394) HSM! nem, másik is ilyen volt. Atomstabilan tölt két szinten: 14.6(fordulaton) vagy 15v (alapjárat), kivétel ha megy a venti. Akkor össze vissza.
-
baboss
őstag
Kifogyott a nafta, 50 métert se keltett tolnom máris volt egy segítőkész kolléga aki elvitt a 1.5 km-re levő kútig és vissza.
-
demars
addikt
válasz
Bogyó bá' #82397 üzenetére
Voltunk!
Eszméletlen sokan voltak arra. Számítottam rá, hogy lesz pár kanyar meg motoros de ennyi!
Győrnek mentünk, Zirc felé van ugye a jó kis út, finom kanyarokkal. Még sosem jártam arra, így az első kanyar kombinációba beestem jól össze is szartam magam. Remegtem mikor leszálltam a vasról. Előttem haver csapta, mögöttem ezer motoros. Szemből jöttek megint ezren, átsodródtam a másik sávba, volt ám izzadtság rendesen.
Ez volt az elsö ilyen kanyarom. Ha számítottam volna rá, sztem jobban élem meg, de most úgy érzem tök balfasz voltam. -
Laca1212
őstag
Textil ruhát hogy tosztítjátok? Protektorok ki és be a mosógépbe? Ma kissé beleizzadtam a kabátba...
-
Xaels
félisten
válasz
moya#no1 #82402 üzenetére
Hogy lehet ezt érteni másképp... Ha havonta csak 1-2 órát van rajtad akkor nem kell sűrűn, ha sokat tekersz benne akkor jobban. Ha szarrá ázol benne akkor száradás után is érdemes lehet. Mondjuk én csak a cipőim, motor ülést, táskát kentem vele. A brando dzsekim 10éve nem látott ilyesmit és még egyben van.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Windows 11
- Kapcsolja ki, kapcsolja be!
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Házi hangfal építés
- Külpolitika
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- Mikrotik routerek
- További aktív témák...
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- JVC Autós Fejegység /// Újszerű // Számla + Garancia
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest