Hirdetés
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- OLED TV topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
őstag
válasz
gyáliSanyi #33696 üzenetére
Kuplungot elfelejtette behúzni, na meg a féket sem eléggé, bár nem oda figyeltem, csak szemem sarkából láttam, meg az oktató instrukcióit hallottam. Látszott, hogy nincs gyakorlata, de nem meglepő dolog egy iskolában.
-
válasz
gyáliSanyi #33697 üzenetére
Kicsin is meg lehet halni. Nem tudom a többiek hogyan vannak vele, de nekem nincs nap, hogy ne lenne legalább olyan szitu amiben benne van a baleset lehetősége. Mert két fél van, te hiába figyelsz ha másik nem. Ezért lesz ebből verés, ezt könyvelem. Csak álljak fel.
-
vendingo
veterán
válasz
-Mosquito- #33689 üzenetére
Én 2 év alatt 25 ezret mentem.
Tavaly 10-12x-r voltam motorozni és ez alatt többet mentem mint a kocsimmal, pedig azt napi szinten használom
Idén előreláthatólag csak 5-6 ezer van tervben a mocival -
Logeeen
senior tag
válasz
-Mosquito- #33689 üzenetére
Holnap lefényképezem, hogy mi is a baja, és hogy milyen is kell rá.
Köszi az eddigi segítséget! -
-Mosquito-
őstag
válasz
Logeeen #33683 üzenetére
Én értem . Ezért is írtam tedd mellé a konzolt és vegyél új tükröket,vagy hagyd úgy ahogy van.
Azt nem írtad,hogy az egész kampec. Marad az eredeti keresgélése.Vlevi:
Ispán. Eddig én is úgy tudtam,hogy az övé futotta eddig a legtöbbet.
Kezd lazulni az öreg,~két év alatt "csak" 20eKm ment.
[link] -
Grillo
őstag
válasz
gyáliSanyi #33679 üzenetére
Ma az oktatásra jött egy 40 körüli hölgy, először volt. Gondolom A2-t vagy korlátlant csinált, mert a TUX 250-re ültették.
Na, az is egy bicikli, de egyszer csak az őrangyala mentette meg, hogy bele ne rohanjon a falba.Nem kell ahhoz nagy motor, hogy a hírekbe kerüljön, estem én anno akkorát mopeddel is, hogy csak a szerencsén múlt, hogy nem lett nagyobb bajom. Pedig az lehetett vagy 2 LE.
-
vlevi
nagyúr
válasz
gyáliSanyi #33674 üzenetére
"Korlátlan kategóriát valahogy elvből nem szeretnék tenni, meg ekkora motort már nagynak tartok."
Azthiszem, ez örök vita lesz. Kisebb motoron is meg lehet halni, és a nagy sem jelent feltétlenül száguldozást. Pl. a Suzuki GS500, Kawa ER5, Honda Deauville, Transalp, Suzuki SV, DL, Bandit, ... mindegyik csak korlátlan A-val vezethető, ezeket a típusokat viszont csak elvétve találod meg a rendőrségi hírekben. -
Logeeen
senior tag
válasz
-Mosquito- #33678 üzenetére
Nem érted. Egy konzolra van felrakva a tükör is meg a kuplungkar is. Nem tudom mellétenni, mert akkor nem látok magam mögé. A törött meg nem tudja megtartani a kuplungkart sem.
Reggel a bal kezemmel végig azt fogtam, amikor jöttem haza. -
vendingo
veterán
válasz
gyáliSanyi #33679 üzenetére
Egyszer az utcán ráesett egy cserép egy illető fejére, azóta ki se tettem a lábam itthonról...
-
gyáliSanyi
őstag
válasz
Kolondrum #33675 üzenetére
Lehet, de,ha lehet nem szeretnék nagymotort.
Unokatesóm eladott egy CBR-t, másnap hívják a rendőrségről, hogy mi köze volt a motorhoz amin tegnap meghalt a vevő, mert belerohant egy buszba. Mondta, hogy eladta, csak még nem volt átírva, szerencse a szerencsétlenségben, hogy az adásvételin nem csak a dátum, hanem az óra, perc is rá volt írva.
Na ezért is tartok a nagy motoroktól de mint mindenre is igaz csak ésszel és megfontolással és akkor még a rutinból meg szerencséből sem árt.
-
Logeeen
senior tag
válasz
-Mosquito- #33671 üzenetére
Viszont nekem a törött konzolon rajta van ugye a tükör és a kuplungkar is. Ami a link mögött szerepel, azon nem látok kuplungkar felfogatót.
-
Grillo
őstag
válasz
gyáliSanyi #33674 üzenetére
Én is A1B-t csinálok, B-m van 14 éve.
Annyi, hogy azért teljesen gyakorlatlan lévén veszek mind rutinból, mind forgalomból 1-1 plusz órát, de ha még 2-2-t, akkor is kijön egy 45k alatt. Persze ettől motorozni nem tanulok meg, de ezt nem is vártam.
A2 72k volt itt. -
válasz
gyáliSanyi #33674 üzenetére
Most még. Utolsó egy mondathoz értem.
-
gyáliSanyi
őstag
válasz
Grillo #33664 üzenetére
Gratula, persze ha már ott van az ember mindent jobban érez.
Van ez a B kategóriás kedvezmény, hogy B125-öt =A1 lehetne kedvezményesen tenni, de mivel nem sok a különbség egy A2-höz képest, így utóbbin gondolkodnék és ott még oktatás is van nem 5 óra az egész. De még csak gondolkodom rajta, illetve ráérne. Addig feltérképezem a lehetőségeket.Van egy kis robogóm, de azokkal a kis kerekekkel elég veszélyes menni. Szeretem, mert gyorsabb és kényelmesebb vele mozogni, mint kocsival, ha éppen egy kis alkatrészért kell csak elmenni nem messzire.
De már kinőttem helyette jó lenne egy nagyobb, meg nagyobb kerékátmérő sem ártana. Ezt a 125ccm-es robogóknál már megtalálni. Ha esetleg jó árban 150 vagy 180ccm-be lenne esetleg 250, akkor azt már az A2 is lefedi. Lehetne venni 50-es papírokkal is, de nem szeretnék ezen csalni, jobb a békesség.
Korlátlan kategóriát valahogy elvből nem szeretnék tenni, meg ekkora motort már nagynak tartok. -
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #33671 üzenetére
Lehet nem sokat. De, hogy sokáig fogja árulni az szinte biztos.
-
válasz
-Mosquito- #33671 üzenetére
kéccázzezzer?
-
(#33651) bob.zxr! Enyém meg lebaszott miatta. Sorban mentünk a pályán és lassan értem be, addig nem indult a másik.
Arra nem ül fel más hidd el nekem. Mióta megvan egy idegen személy vezette és mindösssze két csaj volt rajta mint utas.
1x látom meg, hogy nem úgy áll ahogy letettem és tesóm likvidálom.longwild! Ez a Lidlis töltő. Valaki beharangozta, hogy egyik vasárnap "akcióba" lesz és akkor többen ráugrottunk. Haveromék is elhoztak párat.
amdk7 Vedd el a gyújtást a gépről és mérd meg a nyugalmi fogyit. User manualba még egy GS-nek is megvan az értéke. Ha az jó szokták nézni, hogy az önindító mennyit vesz ki belőle, de sztem nálad ez nem játszik. Aztán néznek töltést adott fordulaton, nyers generátor feszkót, tekercszárlatot/ellenállást, de GS-re találtam fesz szab kimérés táblázatot is. Ha minden jó marad az akku. Sajna amit leírtál az előfordult a kínai robogóval. Pont ez. Az masszív cellazárlatos volt. Nem picit.
-
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #33667 üzenetére
Azért ezt már tényleg jól bejáratták.
Besülni nem a bejáratás hiányától fog -
Logeeen
senior tag
válasz
-Mosquito- #33667 üzenetére
Honda NX 125 '97-es.
-
Logeeen
senior tag
válasz
-Mosquito- #33665 üzenetére
Próbáltam már keresni mindenhogyan mindenhol a neten.
Ehhez a típushoz sajnos nagyon kevés cucc van, még ebay-en is... Szaki meg nem nagyon van a közelben, legalábbis nem ismerek.
A fékkar is cserés, mert nincs bütyök rajta, úgyhogy majd egyféle valami lesz rá. -
-Mosquito-
őstag
válasz
polimorf #33662 üzenetére
Nem is.
Mindig ugyan akkor van a kiállítás mint az itthoni?Logeen:
Lehet előbb kapsz gyári újat (igaz horror áron), mint bontottat amit egyből elvisznek. Egy szakinak kéne megmutatni lehet meg tudják hegeszteni,bár kétlem.
Próbálj meg pontos márka/típus szerint keresni a Googlin.
-
Grillo
őstag
válasz
gyáliSanyi #33627 üzenetére
Én úgy mentem el pénteken az első rutinra, hogy kb. 50 métert vezettem előtte váltós motort, ami jelentett egy 1-esbe váltást egy 1974-es MZ ET125-ön
Robogóztam 2 évig vagy 12 éve, meg tavaly egy évadot lenyomtam szintén 50-es robogón Bp-n.
Az első óra végére simán ment a váltás, kupplung csúsztatás. A feladatok közül a lassú menet a bóják között nem mindig lett meg 8 sec, de amúgy semmi komoly kihívást nem jelentett a dolog. Mondjuk a TUX olyan, mint egy bicikli, 20 kg-mal nehezebb, mint a robogóm.
Ma voltam egy második alkalommal, minden fasza, forgalom után megyek is vizsgázni.
Mondjuk pont abban az egy órában szakadt végig az eső, amíg ott voltam, esőnadrágom meg bent a cégnél...Felszerelést sisakon, kesztyűn kívül adnak, ha kell, de nekem a robogó miatt van mindenem.
Én most megcsinálom a 125-öt, aztán jövőre a különbözetit korlátlanra. Mondjuk, ha belefér anyagilag, meg esetleg még motort is vennél, akkor csináld a korlátlant egyből.
A2-nek, ha nincs kor problémád, szerintem nincs sok értelme. -
Logeeen
senior tag
válasz
-Mosquito- #33660 üzenetére
Köszi. Szóval nem mindegy, hogy milyen motor. Akkor ez sem lesz eredeti... Mivel úgysincs sehol ilyen.
-
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #33660 üzenetére
Vannak azért itt gugli profik
-
amdk7
aktív tag
válasz
gergobaby #33655 üzenetére
Ugyanazzal az évjárattal történt ez is.
És Feree13-nak is igaza van, a furcsa az az volt, hogy 6km-re volt a gyakorlóhely, ahonnan én minden gond nélkül hazahoztam a motort. A garázs előtt leállítottam amíg nyitottam az ajtót és már nem, hogy nem indult, de fel sem villantak a visszajelző lámák sem!Itthon rátettem akkutöltőre és mivel koppra lemerült így 10,5V-ig töltötte először. Aztán töltötte jobban. Az érdekez az, hogy ma akkutöltő kikapcsol, vissza és szintén 10,5V-t jelen meg a kijelzőjén. :S
Kint meg úgy fúj a szél, hogy nem vitt rá a lélek, hogy alsattyogjak a garázsig.
Nem helyben van sajnos, hanem vagy 100m-re -
Integra
titán
válasz
polimorf #33619 üzenetére
köszi a választ
nem fogok most tudni menni, pedig lenne dolgom pozsonyban.. de a leírásod alapján fényévekkel több, jobb és élvezetesebb kell legyen, mint amit a bnv területén összehoznak.. az pedig, hogy még az osztrákok is átjárnak csak emel a színvonalon. jó lehetett -
Logeeen
senior tag
Segítség...
A Hondámon úgy van megoldva a bal tükör, hogy az a kis adapterféle valamit, ami a kormányon van, abba megy bele a tükör és a kuplungkar is ezen van...
Nos reggel sikeresen eltört ez az egész..
Kéne másik, de hogy keressem? -
amdk7
aktív tag
válasz
Kolondrum #33650 üzenetére
Nálunk asszonypajti nyomja a motorozást most.
A KRESZ-en már túl van, de még a rutin nem kezdődött el. Így addig is az én felügyeletemmel gyakorol a CBF-en. Ennyek kapcsán hasonló a problémám, mint neked.Ráadásul tegnap olyan 2-3h gyakorlás után (1-esben forgolódott meg nolcasokat gyakorolta) hazajöttem a mocival és a garázsnál leállt. Elfordítottam a kulcsot és semmi. Se kép, se hang. :S
Átnéztem a biztiket, minden rendben. Mondom, mi a halál? Rámérek multival az akkura, 10,4V!!! Ráadom a gyújtást, 0,5V!!!
Hazahoztam rátettem töltőre és ugyanaz, mint nálad. :SHogy mennyi idős volt az akku, fogalmam sincs, tavaly év végén vettem a mocit...
Bikázással, tudtam csak beindítani. Ha levettem a bikakábelt, leállt a moci. Kis járatás után már ment...
Remélem nem máshol van a hiba.... -
BoB
veterán
válasz
Kolondrum #33640 üzenetére
Anno rutinon az öregtől mindig azt hallottam az intenzív gyorsítós résznél: "Ne húzd annyira neki!!"
Na de hát intenzív... Na mind1 nem vitatkoztam vele
Ott is úgy voltak hangolva a motorok hogy 1-es alapjáraton szépen haladtak az előírt 20km/h vagy mennyivel, nem kellett gázt adni a manőverezések végrehajtásakor.
Symbian egyébként nemsokára majd jön az hogy melyik nap ki használja a GS-ed
Simson után biztos tetszeni fog neki ahogy jól kihúzatja
-
gyáliSanyi
őstag
Na akkor csak én spilázom túl a dolgot.
Lényegében majdnem ugyan ott kell majd menjünk, mint C+E-vel mentünk és olyan sebességgel. Csak ez sokkal keskenyebb és fürgébb járgány. -
Warpig
aktív tag
válasz
gyáliSanyi #33645 üzenetére
Ha Pesten csinálod a jogsit, akkor még nagy A-nál sem visznek autópálya közelébe sem. Annyiról szól a forgalmi oktatás, hogy begyakoroljátok az x számú vizsgaútvonalat. Sajnos, vagy szerencsére. Nézőpont kérdése.
-
gyáliSanyi
őstag
A2 kategóriánál kivisznek autópályára?
-
csongi
veterán
válasz
gyáliSanyi #33641 üzenetére
Attol fugg, milyen a motor, es hogy van hangolva. Ha egy picit emelt az alapjarat akor 1 alapjarat es kettesbe vegig lehet csinalni. En 3 ikat valtottam mert 2.ba nyugodtabb volt a kanyargos resz utan. De javasolt egy motoros kepzes, es tuti izgulas nelkul vegig lehet csinalni.
-
válasz
gyáliSanyi #33641 üzenetére
Figyu, levizsgázol, eltelik pár hét-hónap és azt mondod vicc volt a vizsga és minden kérdés.
-
gyáliSanyi
őstag
Rutin vizsgánál csak a gyorsításnál kell 2-est váltani vagy általában 1-esben végig lehet csinálni?
-
Tesómnak halvány fogalma sincs arról mire adta a fejét. Hiába mondom neki és látta a bukfencek eredményét. Ilyen, hogy öltözet fel sem merül benne.
Szüleimnek szintén nincs fogalmuk, mert ha lenne már tettek volna róla, hogy ne menjen.
Ott látszik tesóm ismerethiánya, hogy azt mondta a 70-es simson nagyon húz és szinte felrepült hozzánk a dombon.gyáliSanyi! Ugyan az. Nem csak 500-ig.
Kawasaki Z750-ről van valakinek tapasztalata-ismerete bármi? Naked kivitel.
-
longwild
aktív tag
válasz
Archer #33628 üzenetére
Ez igazabol hitkerdes... az oktato ezt kerte, vizsgabiztos megdicsert, azota meg megyek ossze vissza... pl alsorendu ut csatlakozasanal alapbol sav bal oldalara huzok, mert utalom a leresztezodesbe beeso, utolso mm-en megallo auto latvanyat tul kozel magamhoz. Raadasul a kornyekemen a hegyekbol lezugo autosok a lokharitoval mar be iscsusznak a savba...
Igazabol mindig ott kell menni ahol epp a legjobb... mert hogy nez ki egy sav terulete jobbrol balra?
Padka, retek, nyomvaju, olajsar-por, masik nyomvaju, felezo vonal. Akkor hol jo menni? Mindig a helyzet donti el 😃 -
válasz
gyáliSanyi #33627 üzenetére
13-4 évesen simsonoztam pár hetet, aztán elmúlt. 2012-ben robogóztam, aztán 2013-ban mentem A-ra. Az első rutin óra előtt kölcsön kaptam egy EZT-t. Nem volt gond vele, mert emlékeztem. Bár határozottan többet foglalkoztam a váltással az elején mint most. Többet figyeltem oda. Rutinon vigyázz, hogy a lábad nem teheted le, tehát ne fullaszd le vizsgán.
Tesóm is motorra akar ülni. A1.Akar... Már kezdődik a tanfi.
Feree13!
Hátha fent van online.Fent van!bogyo! Igen a borító alapján! Bár a mai program nem ez hanem a forgalmi utasítás, kötött pályán.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
gyáliSanyi #33627 üzenetére
Autóra van jogsid? Mert akkor a rutinpályán az első fél óra után belejössz.
(#33631) SymbianOS: ez lenne az?
-
gyáliSanyi
őstag
Mennyire nehéz eleinte megtanulni váltós motorral menni?
Idáig jó ha mentem ilyenekkel 2-3 órát. Ha a tanulásól, meg tanításról van szó akkor a B125 tényleg felejtős lehet részemről A2-n legalább rendesen megtanítanak mindent +32k-ért.
-
polimorf
tag
A legprofibbak is elesnek néha [link]
-
válasz
gyáliSanyi #33622 üzenetére
Meg kell h tanítsák. Vizsga után meg lehet vitatkozni róla.
Sőt párban is tudni kell haladni, nekem egy csaj volt a párom és félúton cseréltünk ki megy elől.Feree13! Ühüm. Téged nem szoktak nem észrevenni és úgy megelőzni szemből autókat, hogy veled nem számolnak? A jobb oldal rossz, a balon életveszély.
Be kéne szereznem egy SJ1000-et vagy SJ4000-et és minden ro----- napra jutna valami ehhez hasonló. -
longwild
aktív tag
válasz
gyáliSanyi #33622 üzenetére
Nekem egy eve ugy tanitottak, hogy jobbra tarts van. A motor kerekenek az elotted halado kepzeletbeli autok jobb kereke es az auto kozeptengelye kozott kell haladnia...
A jobb kerektol jobbra szemetes, szutykos az aszfalt, a kerek nyomvonala gyakran nyomott aszfaltu, igy nekem ezt adtak mercenek... a vizsgan is igy mentem Budapesten.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
gyáliSanyi #33622 üzenetére
Papír szerint a sáv jobb oldalán kell haladj. De amint megvan a jogsi ez felejtős, a bal oldalán érdemes menni.
-
gyáliSanyi
őstag
Vizsga alatt meg amúgy is a motoros közlekedés mennyire másabb, mint autónál?
A sáv közepén vagy szélén kell menni? Vagy ez kategóriafüggő is? -
Xaels
félisten
válasz
gyáliSanyi #33613 üzenetére
Nem kötelező, de egy esőgatyát szerintem még szerezz be. Én szarrá áztam tanulóként, aztán BKV haza csurom vizesen nem poén.
-
polimorf
tag
válasz
Integra #33614 üzenetére
Az a helyzet, hogy mivel nekem Pozsony sokkal közelebb van mint Budapest, így én a Pozsonyira szoktam járni.
A Budapestin még nem voltam sosem.
Itt két szintem megy a móka, az alsó szinten a horgász, vadász téma megy, a felső szinten a hajók, jachtok és minden ami vízi dolog. Ezek mellett találhatóak a motorok eszméletlenül nagy területen, mivel a motor a fő téma. Akkora, hogy mi de.10-kor már ott voltunk du. 5 után jöttünk el de mindent nem néztünk meg. Rengeteg ruhákat, sisakokat, tartozékokat áruló árus van (sok Osztrák árus jó cuccokkal, én 10 euróért vettem bőr kesztyűket az osztráktól) Szerintem jó árak is vannak.
Az épület előtt különböző motoros bemutatók, show-k vannak. Jó hangulatban egy egész napos program lehet.
4 napos szokott lenni. Még ma is tart ha érdekel (utolsó nap olcsóbban oda is adják a cuccokat)
Itt a plakátjuk: [link] -
csongi
veterán
-
Warpig
aktív tag
válasz
gyáliSanyi #33604 üzenetére
Magasszárú cipő kell, farmer, meg akár farmerkabát. Annyi a lényeg, hogy ne susogós melegítőben állj azért oda. Nem kell beöltözni droidnak azért. Nem ezen fog múlni.
Persze bukó, kesztyű.
-
Dexar007
veterán
válasz
gyáliSanyi #33609 üzenetére
Attol fugg mennyire vagy tokos.Ha nagyon,akkor eleg a strandpapucs atleta kombo.
-
canniball
nagyúr
válasz
gyáliSanyi #33612 üzenetére
A2-vel is lehet 125-ös gépet hajtani de ha esetleg később úgy gondolod nagyobbat is, elvből ne mondj le róla! Ugyanakkor ha a korod nem probléma most csinálhatsz B125-t, majd két éven belül korlátlant különbözetivel; nem tudom az új szabályokkal hogy változtak az árak, nekem a kettő együtt annyiba került mint a korlátlan (csak ugye két részletben).
-
gyáliSanyi
őstag
válasz
Kolondrum #33610 üzenetére
Biztos van akkor itt is mert évek óta vizsgáztatnak minden motorkategóriában.
Másik dilemma, hogy a B125 és egy A2 között 32k különbség lenne + még 4700 vizsgadíj , ami így már elgondolkodtató, hogy jobban megérné, de valahogy elvből nem szeretnék nagy motorra vizsgázni.
Szerintetek?
125 is csak azért, hogy egyel nagyobb robogónál ne kelljen mókolni. -
canniball
nagyúr
válasz
gyáliSanyi #33609 üzenetére
Ha ezek megvannak akkor már csak egy motoros kabát hiányzik.
-
válasz
gyáliSanyi #33609 üzenetére
Szerintem a jobb sulik adnak cuccot.
Be kell!!! Mondom én aki még nincs rendesen.
-
gyáliSanyi
őstag
Gondolkodom B125 vizsgán, de ha ha mindent meg kell hozzá venni az már elég drága mulatság.
Kesztyű, sisak, magas szárú plusz egy-két apróság azért belefér, meg ilyen van is, szoktam néha robogózni.Egyébként való életben is ennyire be kéne öltözni? Vagy sisak, kesztyű legyen és GO.
-
Dexar007
veterán
válasz
gyáliSanyi #33604 üzenetére
Magasszaru cipo,kabat,buko,kesztyu,hosszu gatya.Nalunk cipon es nadragon kivul mindent adtak.
-
válasz
gyáliSanyi #33604 üzenetére
Gerincvédő, protektoros kesztyű, hosszú szárú csizma, bukó, térdvédő, könyökvédő. Ezekkel mind fel voltam szerelve. Rutinon nem mindennel, de vizsgán teljes harci díszbe. + hosszú szárú nadrág, legalább farmer, és hosszú ujjú felső.
Nekem a cuccok nagy részét adta a suli, kivétel a ruhát és a kesztyűt.
Pl a melós acélbetétes bakancsban vizsgáztam és céges kabátban.zsolt19900! Zsolt Zsolt.
-
gyáliSanyi
őstag
Sziasztok!
Mik a kötelező védőfelszerelések motoros gyakorlati oktatásnál és vizsgánál?
-
Xaels
félisten
válasz
polimorf #33596 üzenetére
Jó képek.
Csúnya motor nincs csak olyan ami jobban/kevésbé tetszik. Magam részéről akkor sokat változott a véleményem a HD-ról amikor pár éve még a Motorfesztiválon egy csomó márkánál nem engedtek ráülni a gépekre ők viszont a drágább masinákat sem sajnálták.
A soha meg nem valósuló álmom amúgy egy 1947-es Indian Chief.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
- 16" Brock alu felni Continental TS830P 205/60 téli gumi szett, 5x120
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest