Hirdetés
- Otthoni időjárás-állomás
- TCL LCD és LED TV-k
- Fujifilm X
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple asztali gépek
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Chieftec Vista ház: kisebb halaknak
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz
TommyGun #20695 üzenetére
"Dehogynem, nemrég lett nagy A jogsim..."
Ezek szerint jól emlékeztem; de akkor hogy volt más vizsgabiztos rutinon meg forgalmin?"...nem éri meg nagy An kívül mást letenni, mert 2x szopatod magad, idő pénz."
Mint minden ez is relatív. Én pl. úgy voltam vele hogy elmegyek B125-re, aztán ha mégsem olyan jó dolog ez a motorozás mint ahogy gondolom akkor nem dobtam ki sok pénzt, ha pedig de akkor elmegyek kieg.-re. Utóbbi eset is árban annyi mintha egyből A-ra mentem volna, időben még talán kevesebb is és kvázi két részletben fizetek, egyetlen hátránya a plusz egy forgalmi vizsga. -
TommyGun
őstag
válasz
DonThomasino #20693 üzenetére
Ezt a kérdést nem nagyon értem.
-
TommyGun
őstag
válasz
canniball #20687 üzenetére
Dehogynem, nemrég lett nagy A jogsim, de már 20 éve motorozok/robogózok.
Nem is elsősorban chopperre gondolok, de ha vki 5-10 évet mocizik egy 125ös robogóval eljön az idő amikor vágyik valami komoly mocira, nem feltétlen hayabusha, de vagy böszme hajó Goldwingre vagy menő csopperre vagy vmi kicsit gyorsabb speedre kicsit pályázni, túramocival körbejárni az országot..etcetc
Ezért mondom hogy én szerintem nem éri meg nagy An kívül mást letenni, mert 2x szopatod magad, idő pénz. -
DonThomasino
veterán
Motor vásárlásnál milyen költségeket szokott bevállalni az eladó?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
canniball #20691 üzenetére
Én 50-60 km-eket nyomok le esténként (másfél hetes jogsival bőven 400km felett járok), de a hátsóm nem zsibbad. Annál inkább a fejem az előző tulaj által kiherélt kipufogódobok hangjától....
Ezzel majd valamit csinálni kell....
(#20693) DonThomasino: megegyezés kérdése. Jellemzően semmilyet.
Én a 90km-ről történő házhoz szállítást alkudtam bele az árba, képek alapján, látatlanban vásároltam... -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
canniball #20687 üzenetére
Én sem azt terveztem, a vén fejjel megszerzett A1/B125 jogsihoz leginkább Yamaha Majesty-ket nézegettem, aztán végül mégis emez lett belőle. Mindig elfog a röhögőgörcs, ha kinézek az ablakon (itt áll előtte a majd' 20 éves bonsai-chopper
), de a szinte minden este elkövetett egy-másfél órás poroszkálásaimon piszokul élvezem. Nagyon tetszik a kényelmes, széles és alacsony ülés, a felegyenesedett testhelyzet. Hogy lassú, mint a fene, kit érdekel!
-
zack
nagyúr
55k-ra csökkentettem a 190e ft-os 2 részes Arlen Ness bőrruhám árát s.o.s-ben, a csizmámat pedig 20k-ra.
Ha esetleg valakit érdekel, nem fog vele rosszul járni. Nem akarom linkelni, mert tiltott, de nem biztos hogy akinek kell az magától ráakad, ezért teszem be off-ba. -
TommyGun
őstag
válasz
DigitXT #20685 üzenetére
Ez amúgy vizsgabiztostól függ, nálunk simán lese szarta mire ülsz, a "párom" CB400-on tolta, én meg FZ-600-on...csaj volt a biztos, ránézett, "nagy" motor oszt csók. Szerintem azt se tudta milyen motorok. Persze ez a forgalmi vizsgán volt, rutinon faszi volt kérdezgetett is meg mutogatni is kelett a nagymocin.
-
DigitXT
félisten
válasz
DonThomasino #20678 üzenetére
Vagy van bármiféle korlátozás?
Ha már megvan a jogsi nincs, viszont vizsgázni elvileg nem lehet 600 cm3 alatti gépen. -
TommyGun
őstag
válasz
DonThomasino #20682 üzenetére
86.500- volt az enyim kompletten, ebben nincs benne az EU meg az alkalmassági mert nekem volt B.
De azok egyenként 6000 fele vannak tehát még +12000 kbrutin + kresz pótvizsga ha esetleg nem sikerül akkor 4600- darabja
forgalmi pót 11.000-Meg attól is függ hogy a forgalmi vizsga elött szól ez az oktatód, hogy ha nincs zsebbe akkor ennél a viszga biztosnál megfogsz bukni...volt ilyen nálunk, hál isten nem aznap vizsgáztam...
Amúgy szerintem nem érdemes nagy A-n kívül mást csinálni, vhogy nem tudom elképzelni hogy idősődő fejjel nem vágyik majd egy motoros esetleg valami jobb gépre. Nem feltétlen erősebbre, de 30 fölött már énis valami kényelmes dögre vágytam, chopper esetleg. Ha meg nicns nagy A akkor még1x szopni kell.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
DonThomasino #20682 üzenetére
Úgy tudom, úgy 110-120k-ból lehet összehozni a full tanfolyamot vizsgadíjakkal, illetékkel együtt.
Kieg: Az A1 (B125)-re nekem 32k-t ajánlott az autósiskola, de mivel nem kismotoroztam 30 éve, így 9 vezetett órával, tőlük bérelt motorral végülis 53k lett...
-
DonThomasino
veterán
Mennyi most a reális ára az 'A' kategóriának?
83e ért néztem elsősegély nélkül, nekem elfogadhatónak tűnik. -
Daywalker
addikt
válasz
DonThomasino #20678 üzenetére
Az A az ultimate megoldás, bármit vezethetsz aminek két kereke van
-
canniball
nagyúr
válasz
DonThomasino #20678 üzenetére
Miért ne lehetne?
-
canniball
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #20677 üzenetére
Ha már alkatrész, van olyan webshop ahol típus alapján lehet alkatrészek között bogarászni? Egész konkrétan most CG125-höz (2006) keresnék "nívópálcát".
-
DonThomasino
veterán
"A" kategóriával lehet vezetni 600 cm3 alatt is ?
Vagy van bármiféle korlátozás? -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Bogyó bá' #20674 üzenetére
Emlekeim szerint belpiacoshoz a honda szervizek tudnak szerezni barmit.
Nem temetnem a potizzo projektet, azert mert ott elhajtottak, en megprobalnam mashol, masik szervizben is a dolgot. Ha mas nem, a Red baron tol en rendeltem belpiacos alkatreszeket, amikor senki nem tudott szerezni. Ott biztos van izzo is. Bar tuti lesz vagy 4 papir -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #20673 üzenetére
Engem is csak a kényszer vinne rá, bár lehet, hogy egy kerek fényszóró amúgyis jobban állna neki a gyári szögletes helyett. Ennek annyi fénye van, hogy kb. 40-nel lehet vele biztonságosan menni sötétben.... ...és pótizzót sem tud szerezni még a Honda szervíz sem.
-
Archer
őstag
Ha már index: nekem ilyen süllyesztett kagyló szerű bizbaszok vannak elől a klasszikus kilógó gyári helyett (már így vettem a motor), E akármennyi ugyan bele van írva de ez mennyire lehet szabályos? Másik hogy szemből, napsütésben mit láthatnak belőle... Ha akarok a gyárira hasonlító formájút venni elég arra figyelni, hogy az E betű bent legyen vagy legjobb lenne a gyári bontóból?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #20670 üzenetére
Segíts nekem ha tudsz, légy szíves!
Melyik szoci motoron volt olyan kerek első komplett fényszóró, amelyik kerek, viszonylag lapos, kb. 180-200mm átmérőjű, és a két oldalán van a villához rögzítő csavarja? Simson jó lenne, de azt alul fogja egyetlen csavar.... ...rá kellett ébredjek, hogy a belpiacos kis Honda chopperembe nem kapok fényszóróizzót, de ha kapmék is véletlenül, jövőre a műszakin úgysem engedik át: nemhogy CE jelzés nincs a búrán, hanem ráadásul szimmetrikus (amerikai/japán) a bordázata /fénykévéje is. Nem tudom, az előző gazdái hogyan nyomták át a műszakikon... (Ja, meg amúgy is alig világít, valami halogén izzós lenne az igazi) Gányolni meg nem nagyon szeretnék, eddig nagyjából eredeti állapotú a kis csótány....Szerk: Eddig a JAWA 350 tűnik kép alapján leginkább hasonlónak... ..nem tudom, bont-e valaki ilyet...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csabyka666 #20669 üzenetére
Nekem van egy valag gyari indexburam hozza. Szogletes is.
Ha kell valami, elbizniszelhetjuk, televagyok alkatresszel. -
Felhívtam a vizsgahelyet, ahova majd a motort fogom vinni augusztusban. Megkérdeztem, mi a helyet a fehér burával. Kicsit komplikált a dolog. Leírom.
Azt mondták, hogy ha van E15 jelzés a fehér burán, akkor azt is tehetek a motorra. Mondtam, hogy nem tudok olyat venni, mert ez egy 251-es ETZ, és nincs már rá gyári bura, csak az utángyártott, abban meg nincs E15.
Viszont az a faramuci helyzet állt elő, hogy ha veszek rá borostyánsárgát, abban sem lesz E15 jelzés, mert azt is csak utángyártottat kapok. Erre azt válaszolták, hogy nem probléma, mert ha borostyánsárga van rajta, akkor nem kell körbefotózniuk a motort, ezért nem lesz rajta a képeken, hogy nincs a burában E15.
Ha fehéret tennék rá, akkor a burát is le kell fotózniuk, mert ugye nem azzal jött ki a motor a gyárból, és az már "tuningnak" számít.A rendőr valószínűleg nem szól a fehér bura miatt sem, de én nem akarom kihívni magam ellen a sorsot, szóval maradok a borostyánsárgánál, abból biztosan nem lehet baj!
-
mocsanisi
senior tag
Leckemegtanulásra. Nálam is eddig tartott a kánaán. Gázbowden elszakadt (bicikli váltóbowden volt beletéve
), 1-2 henger elkezdett kihagyni. Elvittem KawaSzatiékhoz persu ajánlására. Átnézik az egész motort töviről hegyire. Ha irdatlan nagy összeg és hibák sokasága fog kijönni, tudom kicsit köcsögség de a jog nekem kedvez. Kötöttünk egy adásvételit, aztán 2 nap múlva be lett tolva szervízbe papírokkal igazolva. Ha sok rejtett hibája lesz... De reméljük semmi komoly.
Úgylátszik nekem sose sikerül jó motort venni
-
Xero
nagyúr
Sírok a röhögéstől:
Megdugott egy motort egy férfi -
válasz
vendingo #20660 üzenetére
Jól van, úgyis Te döntesz, más maximum csak tanácsot tud adni.
Még egy kis adalékként - csak óva intés végett:
Olaszból én is hoztam be robogókat, motorokat és volt amelyik külsőre tipp-topp volt, még pár percen - Km-en ment is szépen csak pl épp mikor cseréltem volna le az olajat rajta akkor láttam, hogy hát nincs mit lecserélni, mert az éppen nem volt benne..
És 150e Ft összeg alapból is rémisztően és gyanút keltően kevés, azért ennyire szerintem külföldön sincs kánaán még most sem..De kívánom, hogy hiábavaló legyen a gyanúm.
-
vendingo
veterán
Régóta nézegetem az AT-ket, 700-tól indulnak (+ átíratás) a normálisok, és lemerem fogadni hogy egy részükre mindenképpen költeni kell.
Ahogy én számoltam: motor:150, felújítás ~400, honosítás:100, telifény 100
750 ezerből lenne egy tuti frankó motorom, amire nem kell költenem, csak a kopó fogyó cuccokra.
2. motornak venném, csak túrázni. Az hogy mennyi idővel jár a honosítás/felújítás nagyon nem érdekel. Ráérek, pénzem is lenne apránként rákölteni.
A honosítást úgy néz ki megtudom oldani. Ismerős régóta hoz autókat külföldről, ismer minden kiskaput. -
válasz
Djuree #20646 üzenetére
Ezt osztom én is a '95-ös TRX-em felújítása után..
Ma már nem csinálnám végig, hanem még rakosgatnék melléje pénzt és élből egy jobb állapotút vennék itthon amit még papírozni sem kell.
Mondanom se kell hogy végül az olcsó motor annyiba lett, amennyiből a legtutibbat meg tudtam volna venni itthon és még rengeteg időmbe, utánajárásomba is került a dolog.
Ez a történet szerintem csak úgy lehet jó, hogy mikor tényleg kész a gép, fel van újítva, na akkor mész oda pénzzel hogy akkor mennyi is az annyi? és amelyik okés azt elviszed.
-
Buster17
addikt
Milyen moci látható az alábbi klipben? [link] 3x is feltűnik
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #20649 üzenetére
Just leave it...buy crap, buy twice...
Én már megtanultam a leckét.
-
vendingo
veterán
válasz
Topiccsendőr #20649 üzenetére
Ismerősöm nála dolgozik, besegít neki és ő is megerősítette a halottakat.
-
vendingo
veterán
Ja, komoly.
Mesélte hogy 88'-as GPZ 1100-at 8000 km-el vittek hozzá, bagóért vették, évek óta csak állt.
Rengeteg motort visznek hozzá. Mindenhonnan összeszedik őket, rendbe rakatják és normál piaci áron továbbadják tip-top állapotba.
Vittek hozzá 15 éves transalpot 3500km-el, még bejáratós volt.Mondtam amint hoznak újabb szállítmány AT-t egyből veszek egyet.
Most is állt nála a garázsba egy, de annak már volt gazdája.
Kb.: 400ezer ft-ba kerül rendbe rakni őket, de akkor az utolsó csavarig szétszedi, mindent kicserél/felújít és újszerű állapotba kerül az új gazdihoz.persuader: Nem 1 nem 2 db-ot szerelt a csávó, mutatta a képeket, hogy milyenek voltak, milyenek lettek. Teljes munkafázisokon vezetett végig képekkel és azt mondta hogy amiket visznek hozzá 400-ból fel vannak újítva.
-
Topiccsendőr
addikt
Mielott meg feltalalnatok a melegvizet.
Kicsit foldhozragadtabb gondolkodassal lepesrol lepesre gondoljatok at. Mindenhol penzbol elnek. Egy lelakott motort ennyiert felujitani azt jelenti, h az uzemkeptelenseget okozo bajok vannak megcsinalva. A tobbi alkatresz a meg mukodik/ kopasi hatarerteken szokott mozogni. Ennyi penzert nincs kanaan. Lehet vakitani a parasztot, meg azt aki meg nem ujitott fel motort. Altalaban csak a legszuksegesebb dolgok vannak ilyenkor elvegezve, a tobbibe meg beleszarnak. Azt olyan amilyen. Aki nem ert hozza viszi. Tetszik neki.
Csodat ne varjunk.
Esetleg ha valaki mar belevagott ilyesmibe az nagyon jol tudja, h az alkatreszarak krvara ugy vannak kitalalva h sok km utan bszd ki a motort a kukaba, mert tenyleg nem eri meg megcsinalni. Vagy vehetsz bontott alkatreszt, es nagyon messze vagyunk megintcsak a gyari allapottol. -
Djuree
félisten
válasz
vendingo #20644 üzenetére
macerás. az elbaszott időből, utánajárásból, benyaköltségből, felújításból, stb-ből már majdnem annyiből jön ki mintha itthon vennél egy normális állapotút. akkor éri meg ha van ismid és gördülékenyen megy. amúgy sztem nem érdemes szarakodni vele. főleg ha beszopod mert esetleg kint lopták a gépet és kiderül...
-
.mf
veterán
válasz
vendingo #20644 üzenetére
"500€ körül árulják kint a lelakott felújításra váró AT-ket"
Kettőt kérek vazze. Komoly?
Mondjuk én továbbra is inkább vmi kisebb-könnyebb (120-130kg alatti) darabban gondolkozom, ezek már túl nehezek (190-210kg, ha jól emlékszem?) terepre, ha eldől vele az ember. De ilyen áron megvan a kísértés... -
vendingo
veterán
Új project van születőben
Tegnap voltam a szerelőnél, aki mesélte mennyi munkája van mert teherautókkal hordják hozzá a lelakott motorokat, amit fel kell újítania. Tömegesen viszik hozzá az Afrika Twineket, transalpokat...
Lebeszéltem vele, ha legközelebb visznek valami fos AT-t, akkor vevő lennék rá. 500€ körül árulják kint a lelakott felújításra váró AT-ket. Komplett rendbehozatalra 400 ezret mondott, de akkor újszerű állapotra lenne visszaállítva.
Nagyon macerás a honosítása egy külföldi gépnek? Papírokkal együtt venném, aztán apránként megcsináltatnám. -
tutis
őstag
Baranyiékhoz küldesd le. Rengeteg felvevőhelye van, csak leadod a ruhát bármelyik ponton, leküldik nekik a ruhát, megvarrják, befestik, mindezt baráti áron, majd visszaküldik. A postázásért természetesen nem kell fizetni, mivel azt nem neked kell intézni.. Cölöpék sajna drágán dolgoznak, katayunga meg minősíthetetlen.
-
.mf
veterán
-
Xero
nagyúr
válasz
mocsanisi #20633 üzenetére
Kapsz ajánlatot/szerződést, amin már szerepel a kötvényszám. Ezt kinyomtatod és hajrá.
Egyébként én a csizmára szavazok. Bokát is védi.
Más téma: Anno kaptam egy linket Cölöp-höz, de azóta sem jutottam el odáig, hogy rendbe rakassam a cuccomat. Kíváncsi lennék, hogy volt már aki csúszás után hozzá vitte a ruhát és van ilyen volt ilyen lett képe? Szép dolog a galéria, de jobban hiszek a független véleményben.
Holnap ha lesz időm lövök pár képet, hogy mekkora volt anno a "kár". Szerintem egyáltalán nem vészes, de buzerálja az agyamat. Meg a púpra is akarok egy szolid feliratot.
-
mocsanisi
senior tag
Holnap le lesz szedve a doboz
Amit még tervezek az 2 részes full bőr ruha (használtan), motoroscipő vagy csizma még nem döntöttem.
Szerk.: Holnap elmegyek eredetvizsgára, meg netrisk-en kötök egy szerződést. Ugye csekken fog kijönni lehet 2-3-4 hét, de kapok ott valami kódot amivel már tudok beblattyogni az okmányba átiratni?
-
.mf
veterán
válasz
mocsanisi #20628 üzenetére
Grat! Látom a sötétséggel próbáltad leplezni, de hiába, Persu úgyis ki fogja szúrni a dobozt
Jó szórakozást, de egy csizma meg még talán pár dolog nem ártana, remélem nem fog rá sor kerülni, de éles helyzetben sokat számít.
Ali: remélem addigra már jó lesz a motorom, én benne leszek.
Vicces így belegondolva, hogy eddig kb. minden második hétvégén vmi közbeszólt. Előszedés április első hétvégén - hétfőtől másfél hét nagyszerviz - egy hét menés - elöregedett szelepfedél-tömítés mentén szivárgó olaj, vissza szervizbe - egy hét menés - rákövetkező hétvégén aknára futás, ami miatt mostanában csak finoman (szerencsére nem ereszt)... 2.5k km így is belement, akkor mi lenne, ha menni is tudnék
-
mocsanisi
senior tag
válasz
#25954560 #20629 üzenetére
400-as lett végül, csajszitól vettem vigyáztak rá. Ez volt a 6. vagy 7. amit megnéztem, többi szutyok volt ehhez képest. 300-ba eljött, annyi hibája van hogy járó motornál álló helyzetben nem mindig veszi az ürest, persuval telefonon konzultáltam, azt mondta ennyiért hozzam el nyugodtan. Illetve valszeg ezzel függ össze hogy a kuplung nagyon fent fog. Jelenleg intézem még a jogsit (próbálok találni olyan helyet ahol nem akarják a kresz oktatás díjat elkérni hanem engednek vizsgára egyből, mivel 2,5 éve van B-m, illetve most fél éve vizsgáztam Taxi-ra nehezített kreszből) Safety tervbe van véve, mindenképpen elmegyek egyre.
-
ALI_G
veterán
25-26 hetvege egy nagyobb ph tali kecson?
-
mocsanisi
senior tag
Mostmár hivatalosan is a "klub" tagja vagyok
LINK
-
.mf
veterán
válasz
csabyka666 #20623 üzenetére
Azért én nem követném a példáját. Ezek bármelyikéért csúnyán megbaszhatnak. Itt is, de tőlünk nyugatabbra meg méginkább. Akár már a szomszédos Ausztriában is, ott szoktak a hangos vagy dB-killer nélküli kipuffért büntetni. Gondolom a xenonért ugyancsak (amúgy nehezen hiszem el, hogy ezért motorost itthon még nem büntettek volna). Ledes indexhez pedig ellenállás helyett ledeshez való relé a szebb megoldás (nálam is abból van egy pár).
-
DigitXT
félisten
válasz
vendingo #20624 üzenetére
Nekem "dB killer" nélkül nem hallgathatták meg, hiszen úgy nem is street legal.
Viszont a dB killeres verzióba nem kötöttek bele egyáltalán, úgy rendben van! Pont azért "E" szabványos. (Vizsgán nem volt bent a xenon. De mivel a tompítottat nem tudom külön felkapcsolni, csak ezért kellett beindítani, amúgy nem is kellett volna.)
Indexhez nem muszáj ellenállás: lehet relét cserélni. De ellenállással egyszerűbb. (Nekem 2 relém van most, az egyikről a vészvillogó* megy, a másikról az indexek.)
*: macerásabb lett volna bekötögetni, így hagytam a gyárit arra a célra, meglepő módon annál teljesen rendben volt a villogás üteme, annak ellenére, hogy 4 LED volt az indexekben. Indexelésnél persze pörgött, mint a csocsóbábú. Érdekes. Azóta csak kettő van (hátul), mert elöl jobbnak látszott a hagyományos izzó.
-
vendingo
veterán
válasz
zsolt19900 #20622 üzenetére
Pedig az.
Belekötött az E-betüs Leovince dobomba, hogy hangos, mondtam neki, hogy a vizsgára már DbKillerrel viszem.
Erre azt mondta, csak úgy engedi át, ha behegesztem a db killert.
A villogásba nem tudott belekötni, mert éppen hogy benne van a tűréshatárba.
Vannak még cifra dolgok amiket művel. -
-
vendingo
veterán
válasz
csabyka666 #20620 üzenetére
Semmi. Soha nem állítottak meg miatta.
Ráadásul nekem ledes index van, amihez kéne egy ellenállás is, mert baromi gyorsan villog. Ebbe se kötöttek bele sehol. Még a barom vizsgabiztos se, pedig az minden szarért ugat. -
-
vendingo
veterán
válasz
Djuree #20616 üzenetére
Elvileg igen, de gyakorlatilag még soha nem halottam olyanról, hogy bárkit is megbüntettek volna miatta.
A balkánon meg amúgy is tök mindegy. Minél délebre mész annál jobban telibeszarnak mindent. Montenegróba sisak meg rendszám nélkül közlekedtek a motorosok, a rendőröket 100-al előztem az 50/70-es tábláknál. -
vendingo
veterán
Elkezdtem pánikolni. Azt hittem, hogy van még 2 hetem az albániai túráig, aztán rádöbbentem, hogy csak pár napom van
Végre több mint 2 hét elteltével sikerült megküldeniük az új gumimat. Ha nem jött volna meg, akkor buktam volna a túrát. A revolution motorst senkinek nem ajánlom gumibeszerzésre. Hiába olcsóak, nagyon trehány a webshop.
Másik parám, hogy reggeltől estig dolgozok, nem tudom hogyan fogom megoldani a gumicserét, ráadásul a megszakadt csavarral is kéne valamit kezdenem, amit elbaszott a szervizes. Nincsen torksom, amit beleverhetnék. Most vihetem szervizbe, hogy kiszedjék meg tegyenek a helyére valami másik csavart.
Vad út lesz ez az albán túra, elvileg minden napra jut majd eső, de remélem tévednek a jósok. -
Azért nem nevezném semmiképp sem 'túlpörgésnek' az ilyen motortakargatást..
Kb kettő percbe kerül rátenni, és egy percbe lekapni róla, gyorsan összetekerni és elrakni valahova a közelbe.
Cserébe véd a jó kis UV ellen, ami egyébként minden gumi csövet, műanyagot, idomot roncsol szép lassan, véd az esetleges eső esetén mondjuk a lámpák bepárásodása ellen (a víz mindenhova képes beszivárogni), véd a por ellen, a közelben elmenő járművek kavicsfelverődése ellen .. soroljam még?
és talán nem annyira hivalkodó 'jelenség' egy szép, csillivilli, többmilliós sportmotor látványa egy arra járó 'nem barátságos gondolkozású' személy ellen... -
ALI_G
veterán
Speedohealer beszerelve tutis kollega segitsegevel
Most az 50 olyan mint a 70 korabbanHetvegen kecson mami kupa
-
vendingo
veterán
válasz
csabyka666 #20609 üzenetére
Nekem kpm-nèl simán átment fehér búrás indexekkel, pedig elég ge.ci a vizsgabiztos.
-
Igen, én is abból indultam ki, hogy a végeredmény a lényeg, de ebben a rendszerben bármit el tudok képzelni.
Nyilván, ha mondjuk kék indexeket raknék rá, az már bajos lenne.Hol tudnám megkérdezni ezt a "fehér-bura" dolgot?
-
stifi
senior tag
válasz
csabyka666 #20606 üzenetére
szerintem a végeredmény a lényeg, azaz borostyán színű legyen ha villog. a többi nem érdekes.
-
DigitXT
félisten
válasz
csabyka666 #20606 üzenetére
Szerintem ha narancssárga izzó van benne, akkor simán.
De ez nem jogi vélemény, csak életszerű: van olyan modell,
ami fehér és narancs búrával is kijött gyárilag, pl. a Majesty. -
Üdv!
Kérdeznélek benneteket, hogy szabályos-e egy motorra fehér indexburát rakni, ha amúgy nem azzal jött ki a gyárból?
-
.mf
veterán
válasz
Ramius #20598 üzenetére
Valami ehhez hasonló van nekem is, a motor egész nyáron kinn áll, csak télre megy garázsba, ez a ponyva is akkor kerül rá, ha egy ideig nem tudok vele menni (ált. naponta-kétnaponta megyek azért vele, tehát mondjuk egy hetes kihagyásnál, elutazásnál), vagy ha nagyon nagy eső várható. Hirtelen jött vihart már kapott néhányat ponyva nélkül, meg anno mhelyre sem vittem ponyvát, ott is kapta, ami jött, eső, szél, vihar, jégeső. Jégesőt menet közben is kapott már párat. Egy kicsit túlpörgitek, nem porcelánbaba ez.
-
stifi
senior tag
esetleg a legtutibb megoldás sok pénzért: sátorgarázs
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- EAFC 25
- Otthoni időjárás-állomás
- TCL LCD és LED TV-k
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest